Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Toptalent stelt Liverpool hevig teleur en dient transferverzoek in'

Laatste update:

Slecht nieuws voor de supporters van Liverpool: het ziet er niet naar uit dat Raheem Sterling nog lang bij de club zal blijven. De onderhandelingen over een nieuw contract waren stilgelegd en zouden deze week hervat worden, maar de Engelse tabloids en de BBC hebben begrepen dat Sterling aan Brendan Rodgers en directeur Ian Ayre zal vertellen dat hij in de zomer wil vertrekken.

/

Liverpool wil niet meewerken aan een vertrek van de twintigjarige Sterling, maar weet ook dat het niet veel heeft aan een speler die tegen zijn zin bij de club zit. Het huidige contract van de aanvaller loopt nog ruim twee jaar door, tot de zomer van 2017. Liverpool wil deze verbintenis dus graag verlengen, maar Sterling lijkt andere plannen te hebben voor de toekomst.

Volgens de BBC heeft de aanvaller al voor de wedstrijd tegen Chelsea (op 10 mei) aan Rodgers laten weten dat hij serieus aan het nadenken was over een transfer. Sterling zou niet willen vertrekken vanwege financiële redenen, maar omdat hij denkt bij een andere club meer kans te maken op het winnen van prijzen. Manchester City en Arsenal hebben interesse in de Engels international.

Sterling maakte in het seizoen 2011/12 zijn debuut in het eerste elftal van Liverpool en speelde inmiddels al 95 competitiewedstrijden voor de club, waarin hij 18 keer wist te scoren. Dit seizoen is hij een belangrijke speler in het elftal van the Reds, al is hij de laatste weken behoorlijk uit vorm. Sterling speelde ook al veertien interlands voor de Engelse nationale ploeg.

Raheem Sterling moet niet bijtekenen bij Liverpool

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Sterling heeft een leuke periode gehad, maar is wel wordt nu wel echt "gehypet". Laat hem maar naar City gaan om op de bank te zitten...

Met alle respect voor Arsenal, maar als je prijzen wilt winnen dan ga je niet naar Arsenal.

18 mei 2015 om 23:54

Eindelijk iemand die dat onder ogen wil zien; arsenal pakt bijna nooit grote prijzen. Landstitel is ook al 10 jaar geleden.
Arsenal heeft niet de adem om de competitie uit de spelen of starten te laat met voetballen (zoals dit seizoen)

19 mei 2015 om 00:00

Liverpool wint ook geen prijzen, dus snap wel dat ie weg wilt! Verwacht ook geen arsenal, meer city of chelsea

19 mei 2015 om 00:03

Ze hebben wel de FA cup gewonnen en dat was leuk om de droogte van 8 jaar te beëindigen, maar nu moet Arsenal stappen zetten om grotere prijzen te winnen.

19 mei 2015 om 00:52

Daarom moet Arsenal ook flink investeren in de selectie. De afgelopen twee zomers is daar al mee begonnen, maar er is nog steeds te veel subtop in de selectie van de afgelopen jaren. Komende zomer hoop ik weer een aantal subtopspelers te zien vertrekken en vervangen worden door topspelers. Wanneer dat gebeurt, kan Arsenal meedoen om de grote prijzen.

19 mei 2015 om 01:01

@ Gooner4eva

Jij verwoordt het perfect. Zo moet het zijn. Alleen irriteert het me als Wenger tegengestelde zegt. Hopelijk meent hij het niet en gaat hij echt wel investeren.

19 mei 2015 om 05:48

Probleem van arsenal is gewoon ze missen een top cb,dmc en spits en de diepte van de selectie is ook een probleem.maarja als je topspelers wilt halen moet je concurreren met clubs met grotere status en meer geld dus is het lastig om gevestigde toppers vast te leggen.

19 mei 2015 om 08:37

Bij Arsenal win je misschien geen prijzen maar speel je wel zo goed als elk jaar een lange periode mee om de titel.

Dit Arsenal maakt meer kans op prijzen dan dit Liverpool, net zo veel kans als United (momenteel) maar doet wel onder voor city en chelsea.

19 mei 2015 om 00:03

Ja want City zet al hun aankopen op de bank

19 mei 2015 om 00:08

Heel hun bank is aangekocht dus ik begrijp niet wat je bedoelt. Dzeko, Jovetic, Bony etc...

19 mei 2015 om 00:25

En hun basis is ook aangekocht? Wat is je punt? Hij gaat echt wel Nasri of Navas eruit spelen.

19 mei 2015 om 00:38

Dus ze zetten hun aankopen op de bank...

Ik zie het niet gebeuren.

19 mei 2015 om 00:50

Sterling die zeker meer dan 30 miljoen gaat kosten, jong is, Engels is en een goeie speler is gaat op de bank plaats nemen terwijl City amper fatsoenlijke flankspelers heeft, tuurlijk....

19 mei 2015 om 01:05

Alsof Engels zijn een kwaliteit is...

Navas, Nasri en Silva (indien Toure op 10 speelt). Of soms speelt een Dzeko (of Bony/jove) in de spits en Aguero aan de flank.

Sterling gaat echt niet zomaar een basisplaats krijgen.

19 mei 2015 om 01:24

Navas, Nasri en Dzeko zijn dus spelers waar een strikje omheen kan en waarschijnlijk zal dat ook gebeuren. Alle drie zijn niet van het gewenste niveau. Sterling is jong, talentvol en Engels(wat in de PL erg belangrijk is) en homegrown. Sterling speelt op 60% Navas en Nasri uit de basis

19 mei 2015 om 01:57

mugatu, in engeland zit city met die homegrown reglementen, dus in zekere zin is engels zijn inderdaad een kwaliteit.

19 mei 2015 om 05:50

De homegrown regelementen werken alleen maar tegen de topteams.zijn gewoon veel ste weinig goede engelse spelers en meerdere topteams.spelers van zelfde kwaliteit kan je kopen voor 1/3 van de prijs van een engelsman.

19 mei 2015 om 00:03

Nou nou gehyped? Deze speler heeft echt talent. Vind meer dat Januzaj gehyped werd. Verder heb je gelijk, lachwekkend een beetje dat Arsenal genoemd werd. Daar ga je natuurlijk niet naar toe wil je prijzen winnen. Maar dit zijn nog geruchten.

19 mei 2015 om 00:07

Bayern munchen zou goed voor hem zijn 😂

19 mei 2015 om 00:10

Als ik gehyped zeg wil ik niet zeggen dat hij niet kan voetballen ofzo. Fantastisch speler, heb ik al meerdere malen gezegd. Maar hij is (nog) geen topspeler.

19 mei 2015 om 00:51

Wat nu nog zo is, kan natuurlijk veranderen. Arsenal is nog steeds een team in opbouw, eigenlijk is de hele Engelse top bezig met opbouwen nu. Alleen Chelsea heeft al een topteam staan. Over drie jaar kan het zomaar Arsenal zijn die Engeland domineert, om maar een mogelijke scenario te schetsen.

19 mei 2015 om 00:54

De kans is stukken groter om een prijs te winnen bij arsenal, vooral wanneer ze een paar aankopen doen. Man city is qua team ook wel gehyped, zonder aguero en Silva was het niks. Wel betere spelers als Arsenal maar minder teamspel. Hoop trouwens niet dat hij naar Arsenal gaat. Heb ik liever Haddadi voor 30 mil minder.

19 mei 2015 om 01:10

@ Gooner4eva

Dat is zeker mogelijk, zoiets kun je nooit voorspelen. Het is niet alsof Arsenal er niets van kan.

@ Luukiesuper

Met Haddadi ga je echt (nog) geen oorlog winnen. Arsenal heeft directe versterking nodig

19 mei 2015 om 00:08

Arsenal is een topclub in wording. Doen volgende jaar gewoon mee om de titel. Wacht maar, als wij het niveau van 2015 halen volgend seizoen worden veel monden gesnoerd. Lelijk hoe jullie Arsenal zo afschrijven. Spelen al jaren het mooiste voetbal van de BPL. Wenger haalt 1 topper per seizoen, maar als Sterling mocht komen zou ik het zeker toejuichen.

19 mei 2015 om 00:13

Arsenal is een topclub, geen twijfel over. Maar ze staan niet echt bekend om prijzen winnen.

Ik schrijf Arsenal helemaal niet af, sterker nog ik hoop dat ze volgende seizoen eens serieus weer kunnen meedoen om de titel. Mooi club en leuk voetbal.

19 mei 2015 om 00:13

Nou vergeet het maar, volgend jaar spelen ze weer leuk voetbal maar geen prijs denk ik!ze missen echte toppers op een paar spelers na dan.

19 mei 2015 om 00:16

Als ze eens goed investeren in een spits, DM en een verdediger dan kunnen ze volgende seizoen zeker meedoen.

19 mei 2015 om 00:20

@mugata. Kijk. Eindelijk iemand die me begrijpt. Ik hoop zelf op Cavani/Lacazette. Dat zouden geweldige spitsen zijn voor Arsenal. Lacazette vind ik veel weghebben van Henry. Hij zou ideaal zijn voor Arsenal. Ik hoop zo erg dat hij komt!

19 mei 2015 om 00:33

Geen fan van Cavani, maar wel van Lacazette. Arsenal moet voor hem gaan. Jong, heeft een lekker schot en is bovendien een Fransman

19 mei 2015 om 07:55

We kunnen Arsenal voortaan ALSenal noemen.

Niet normaal hoe vaak dat woord wordt gebruikt bij supporters van die club.

Als er een spits komt.
Als ze fit blijven.
Als er een topkeeper komt
Als er een goede verdediger komt.
Als het een beetje meezit.
Etc etc etc....

Als telt niet in het leven boys.

19 mei 2015 om 09:55

Arsenal en meedoen om de titel? Vindt Chelsea een veel betere selectie hebben. Idem geldt voor City.

19 mei 2015 om 00:26

Arsenal is de toekomst, dus dat is een perfecte stap voor hem. Wenger maakt van deze jonge knul, hij is pas 20 haha, een wereldtopper. Zo verfijnd zie je ze maar zelden, en dat voor een Engelse.

19 mei 2015 om 00:31

Je moet het ook zo zien. Dezelfde speler die Liverpool nu verlaat voor vb Arsenal, zal binnen 2/3 seizoen Arsenal misschien ook verlaten.

Hij is wel jong en zal beter worden, maar is nog geen topspeler.

Voor de toekomst zou hij goed zijn voor Arsenal, maar nu is Arsenal meer dan bezet voor zijn posities. Andere posities versterken is belangrijker voor Arsenal.

19 mei 2015 om 00:32

Nee, want binnen nu en 2 jaar heeft Arsenal een Barclays Premier League op zak.

Arsenal is niet bezet. Alexis is een pure winger met veel dreiging en aan de andere kant missen we dat. Chamberlain zal uiteindelijk een middenvelder worden.

Ruilen met Walcott is perfect voor beide partijen.

19 mei 2015 om 00:36

@ Arsenaladdict

Ik zie Arsenal binnen 2 jaar echt niet de BPL winnen. Zeker als je kijkt naar Chelsea. En dan zijn er nog beide clubs uit Manchester die serieus zullen investeren.

Ok Chamberlain zal middenvelder worden? Maar wat dan met Ramsey, Ozil, Wilshere?

En zeg aub niet als VM opstellen.

19 mei 2015 om 00:37

@ArsenalAddict ik ben het volledig met jouw eens. 1/2 goede aankopen en verder gewoon hetzelfde presteren als in 2015 en Arsenal is een groot kanshebber voor de titel.

19 mei 2015 om 12:49

Hij moet eens doelpunten gaan maken voordat hij een grote mond geeft. Verwend nest

Aangezien engelsen nooit buiten engeland komen, denk ik dat hij naar man city gaat, ivm zijn salaris en transfergeld

Geweldig talent en heerlijke voetballer om naar te kijken, maar qua rendement is het blijkbaar nog niet zo heel veel.

Arsenal lijkt me niet een logische vervolgstap wanneer je voor de prijzen wil spelen, maar ik denk wel dat het de enige club is waar hij veel aan spelen toe zou komen. Wellicht dat City een andere optie zou zijn aangezien die op de flanken niet geweldig bezet zijn. Daarnaast heeft City ook nog die homegrown-regel waardoor Sterling wel erg interessant wordt. Ik zet mijn geld op City in deze.

19 mei 2015 om 00:09

Jullie zijn blind. Arsenal heeft een zeer sterk team en hebben gewoon ongeluk in Europa. Volgend seizoen komt Arsenal hoger te staan in alle competities. Mark my words!!

19 mei 2015 om 00:17

Jij bent blind van vertrouwen 😉, wenger mag echt wel wat versterking halen wie ie mee willen doen om de prijzen!

19 mei 2015 om 00:22

Tuurlijk moeten er aankopen bij, maar als je kijkt wat er sinds 2015 voor team staat en daarbij de prestaties volgt krijgt elke fan van Arsenal vertrouwen. Helaas kijk jij nooit voetbal anders zou je me niet blind noemen.

19 mei 2015 om 00:29

Jij zegt jullie zijn blind,ik kijk zelf ook naar arsenal en ze spelen wel goed!de laatste tijd helemaal maar toch komen ze te kort om voor de prijzen de spelen, of wenger moet nou wel is een keer wat knaps kopen!

19 mei 2015 om 00:37

Sanchez en Ozil zijn niks "knaps" volgens jou?

19 mei 2015 om 00:43

Ja wel , allebij goeie spelers ! Ik vind niet iedereen slecht maar er moet kwaliteit bij denk ik achterin , de aanval, een topkeeper zou mooi zijn !chelsea en city zitten niet stil hoor , Man united denk ook niet ! Ik ben benieuwd waar wenger mee komt nou.

19 mei 2015 om 01:00

Hoop gewoon weer op de FA cup. Snap niet waarom mensen dat niet als een prijs zien. Natuurlijk wil je liever de titel. Maar Arsenal kan nu spenderen. Elk jaar 1 of 2 toppers en binnen 2/3 jaar denk ik dat ze een titel of Maybe CL winnen. Maar mij maakt het niet echt heel veel uit die prijzen. Als ze maar geen keiharde koopclub worden en de voetbal mooi aanvallend blijft

19 mei 2015 om 03:30

Ik ben niet blind, maar Arsenal heeft zo vaak een sterk team gehad, alleen winnen doen ze nooit. Dit jaar is Chelsea overduidelijk te sterk en falen City en United. United gaat al heel flink aankopen en City zal zich ook nog wel gaan versterken. Dat betekent dat Arsenal zelf ook veel en goed zal moeten investeren om voor het kampioenschap te gaan. In Europa hadden ze afgelopen jaar niet echt pech in mijn ogen, ze waren gewoon niet goed genoeg net als elke Engelse club. Arsenal moet investeren in een keeper, spits en een of twee verdedigers. Wellicht een extra klassemiddenvelder als er geld over is. Dan is je selectie breed genoeg om op alle fronten mee te doen. Kortom: over een paar jaar zal er pas echt een heel goed team kunnen staan als iedereen blijft. Dus voor Sterling is het dan verleidelijker om naar bv City te gaan die op kortere termijn succes kunnen hebben.

19 mei 2015 om 10:42

Ongeluk tegen Monaco?

Topspelers is 1, maar zolang de mentaliteit van Arsenal soms weg blijft vallen en Wenger tactisch niet altijd even sterk is, zie je ze niet meestrijden voor de titel of CL finale.

Misschien kan Jordan Ibe dan de kans krijgen. Met een wagonlading vlieguren kan dat ook een prima speler worden.

Bye bye zwaai zwaai. Het ga je goed Raheem...

Maar onze heer sterling moet een keuze maken, hij is niet goed genoeg voor een team in de bpl die prijzen pakt dus zal hij op de bank blijven zitten bij een club als man city. Maar als hij wilt spelen en toch hetzelfde salaris wil krijgen en een kansje op de landstitel wilt volgend jaar dan zou ik toch blij Liverpool blijven of naar Arsenal gaan. Zelf vind ik het een zeer overschatte speler en ben niet heel erg gecharmeerd van hem.

19 mei 2015 om 00:05

Een half jaar geleden was hij een van de beste spelers van de PL en nu hij wil vertrekken is hij opeens niet goed genoeg?

19 mei 2015 om 00:11

Als jullie Liverpool fans, zo ontevreden over hem zijn als en hem nu zoals degene boven mij zegt opeens overschat vinden of gehyped. Laat hem dan maar naar Arsenal komen.

19 mei 2015 om 00:12

Wij zullen namelijk zeer blij met hem zijn.

19 mei 2015 om 01:16

Liverpoolfans willen hem graag bij de club houden omdat hij simpelweg het grootste europese talent is op die leeftijd en positie. Liverpoolfans hebben tegelijkertijd ook het idee dat hij veel te veel eisen stelt voor een gappie van 20 en absoluut niet te klagen heeft over het salaris, de speelminuten en de ervaring die hij bij liverpool heeft gekregen/aangeboden krijgt. Ik voorspel dat hij te vroeg een transfer maakt naar de absolute top en niet eens zal uitgroeien tot absolute wereldtopper, ook al heeft ie daar nu zeker de potentie voor. Sterling heeft sinds zijn debuut bij liverpool al de snelheid en de dribbel. Helaas is ook al 3 seizoenen te zien dat hij qua overzicht, scorend vermogen en passing een hele hoop moet leren.

Voor 50 miljoen mag hij van mij overal naartoe.

Sterling zal niet naar Arsenal gaan. Kans op prijzen is daar nog te gering en hebben geloof ik een maximum zitten op het salaris van een speler. City kan hem alles bieden wat hij wenst dus dat is de meest logische stap. Als Liverpool slim is ruilen ze hem tegen een zak met geld en een of twee spelers zoals Dzeko en Kolarov. Beiden verdienen een plek in de basis en allebei de posities zijn mager bezet bij Liverpool. Dzeko is een garantie voor goals en Kolarov is de ideale concurrent voor Moreno.

19 mei 2015 om 00:15

Arsenal heeft veel zelfvertrouwen door onze fantastische prestaties in 2015 op maar uitzonderingen na. Nu we eindelijk een goed team hebben, een hecht, goed voetballende ploeg met een goede sfeer heb ik het gevoel dat we nu heel gretig en hongerig zijn naar prijzen. Stap 1 is de titel. Ik kijk nu al uit naar volgend seizoen en ga met volle vertrouwen het volgende seizoen in.

19 mei 2015 om 00:19

Als Arsenal echt om de prijzen wilt mee doen. Dan zullen ze volgend jaar opnieuw stevig in de buidel moeten tasten. Door met een topspits aan te komen. Een goeie verdediger zou ook niet misstaan voor Arsenal. Ik zie ze dat niet zomaar doen.

19 mei 2015 om 00:24

Wenger haalt 1 wereldtopper per seizoen. Je weet het dus nooit met hem. Misschien verrast hij wel met Lacazette!

19 mei 2015 om 00:33

Lacazette is ook niet genoeg hoor, dat noem je een wereldtopper?

19 mei 2015 om 00:39

@OnFire ik zie Arsenal nog niet als een serieuze bedreiging voor de titel. Ze hebben simpelweg te veel middelmaat in de selectie. De bezem moet er door en het team wat overblijft heeft dan enkele versterkingen nodig. Er zullen sowieso een linksback en een centrale verdediger nodig zijn. Ook een concurrent voor Coquelin is niet mis en er loopt geen absolute topspits rond. Deze vier aankopen kunnen makkelijk betaald worden als spelers van het kaliber Flamini de deur uit gaan.

19 mei 2015 om 00:47

Je hebt zeker gelijk. Er moeten 4 aankopen bij. Maar ik vind alleen dat je een fout maakt bij de Linksback positie. Gibbs is namelijk een goede speler. Komt ook veel op en staat snel weer bij zijn mannetje. Uiteraard zou een goede rechtsbuiten van goede klasse, (in bv topwedstrijden) hem wel kunnen overlopen als hij dan net niet optijs terug is, dat is het gevaar bij hem. Dit zouden bij 4 droomaankopen zijn: Hummels, Sergio Busquets, Casillias en Lacazette. Maar ik denk dat alleen Hummels en Lacazette haalbaar zijn. Busquets is de beste op zijn positie en Casillias zal Real niet verlaten. Ospina doet het goed hoor, maar dat komt mede doordat de verdediging van Arsenal zo sterk staat in 2015. Dan hoop ik op Cech en Gundogan. Zouden ideaal zijn voor Arsenal. We hebben Gabriel al van Villareal gehaald en ik wil dat wenger hem meer kansen gaat geven zodat ik echt kan zien of het een groot talent is. Mertesacker word ook steeds trager. Hoop dat Hummels alsnog komt.

19 mei 2015 om 01:24

Dat heeft Wenger in zijn 19 jaar tijd. Nu net 2x achterelkaar gedaan. Dus zo'n zekerheidje is dat niet. Daarbij was Sánchez gewoon een fantastische buitenkansje.

Dat snap ik nou niet he. Je bent 20, je komt net kijken en je wilt dan al bij Liverpool vertrekken? Sterling is een groot talent maar hij moet echt nog wel stappen maken voor hij van het niveau Bayern, Barça, Real is en dat soort eisen kan maken.

Hij is 20 jaar.. Kom op zeg. Ik snap wel hoe hij denkt, maar het is niet zo dat hij allang klaar is voor een grotere stap. Hij heeft één erg goed seizoen gehad, maar dit seizoen is het allemaal al een stuk minder. Vind dat je wel wat meer loyaliteit mag hebben voor de club die je heeft groot gebracht.

Ben benieuwd waar hij dan naartoe zal gaan. Gok City, aangezien die home grown spelers erbij moeten hebben en die zullen ook het meeste geld bieden.

19 mei 2015 om 00:14

QPR heeft hem groot gebracht en bij Liverpool heeft die alleen zijn debuut gemaakt op de Engelse velden, volgens de media wil die graag terug naar London omdat die dichtbij familie en vrienden wil zijn dan denk ik dat die toch kiest voor Arsenal. Dan mag Santi Cazorla weg en staat de ontwikkeling van Chamberlain en Walcott stil jammer genoeg.

19 mei 2015 om 00:15

Arsenal heeft hem ook niet nodig. Genoeg spelers in Arsenal met zijn profiel (walcott, Alexis, Aox,..).

Arsenal moet eens goed investeren in een spits, verdediger en VM en dan kunnen ze volgende seizoen iedereen verbazen

19 mei 2015 om 00:22

Ben het met je eens, vind hem niet heel bezonder eigelijk! Type walcott , heeft wel potentie maar die gaat arsenal niet helpen aan prijzen ofzo

19 mei 2015 om 00:26

Met alle respect voor Theo Walcott maar Sterling heeft veel meer techniek dan hem, ze zijn wel allebei ontzettend snel en trekken de zelfde soort loopacties. Misschien dat je daar op doelde.

19 mei 2015 om 00:26

Klopt, daar zijn er genoeg van bij Arsenal. Aankopen voor andere posities zijn belangrijker.

19 mei 2015 om 00:29

Haha, en dan Walcott noemen. Chamberlain is meer een middenvelder dan een echte winger, Sterling is veel verfijnder.

19 mei 2015 om 00:38

Misschien is mijn beeld dan even anders als die van jullie,ik vind sterling een leuke speler maar niet zo speciaal als jullie hem vinden! Hij is snel en bewegelijk maar technisch vind ik wel meevallen en zen rendement helemaal maar we zullen zien!

19 mei 2015 om 00:40

@mblacky je kan beter niet meer over Arsenal praten want je verkondigt precies alleen maar onzin over de club

19 mei 2015 om 01:01

Beetje on fire ? het is maar een mening hoor, wenger komt meestal met 1 topper aankakken namelijk wat meestal net weer niet genoeg is om mee te doen om de titel!maja we gaan het zien

19 mei 2015 om 00:56

Iedereen van zijn niveau laat zich jaar op jaar zien in de CL. Hij moet het doen met de PL. Net als alle topspelers/toptalenten wil hij zich in de CL bewijzen. Wat is daar mis mee?

19 mei 2015 om 08:46

Niks. Maar hoeveel van die 20-jarigen die zo'n theater hebben gemaakt voor een transfer naar een topteam hebben het daarna laten zien in de CL?

Volgens mij vindt hij geld vooral belangrijk, en de premies van de prijzen die hij wilt gaan halen.

Het zal dan wel City worden, maar ik blijf het doodzonde vinden van hem. Het is een geweldig talent, maar ik zie hem ook zijn talent verspelen bij een club als City. Erg jammer

Wat een belachelijk argument, je bent 20 en speelt 1.5 seizoen in de basis bij Liverpool. Je heb t nog 15 jaar om prijzen te winnen, ondankbaar joch

Hij zou een voorbeeld moeten nemen aan Suarez: Bijtekenen op het moment dat het goed gaat en je in een geruchtenstroom circuleert, om vervolgens nóg beter te presteren en alsnog die grote klapper te maken (zie Ajax en Liverpool). Als je echt overtuigt bent van je kwaliteiten - die Sterling kennelijk pretendeert te hebben - dan kan het enkel gunstig zijn voor de ontwikkeling. Het getuigt ook van een mooi gebaar naar de club die jou de mogelijkheid biedt om je te ontwikkelingen op het hoogste niveau. Sterling laat nu al een waanzinnig niveau zien. Dit moet hij doorzetten en ik zie hem nergens anders in de top zoveel speelminuten krijgen.

Op je 20ste zou ontwikkeling voorop moeten staan. Het salaris bij Liverpool zit ook wel goed. Van waar die haast? Als hij zich de komende 2 jaar blijft doorontwikkelen en verhuist naar de absolute top, pakt hij meer prijzen dan City en vooral Arsenal in de komende 20 jaar zal winnen.

19 mei 2015 om 08:43

Ja ik begrijp je volkomen.. met 20 jaar bijna 150 wedstrijden voor Liverpool achter je naam getuigd ook van veel vertrouwen vanuit de club.. maar goed.

19 mei 2015 om 08:48

Waanzinning niveau is misschien wat overdreven. Als hij een waanzinnig niveau had laten zien was Liverpool misschien niet achter Basel geëindigd in de CL groep. Of had hij meer dan 11 keer gescoord in 47 wedstrijden.

Blijft niet heel veel meer over van Liverpool als Sterling weggaat op Coutinho na... denk dat Rodgers zich echt zorgen moet maken als het de zomer niet weet te doorkomen met de juiste aankopen want anders gaat hij gewoon z'n spullen pakken rond Kerst dit kalenderjaar.

Dit ventje wilt alleen maar geld hebben. Als je z'n snelheid weghaalt is het een matige voetballer.

Ik neem hem verder niets kwalijk. Als ik een voetballer was zou ik ook gaan waar ik het dikst betaald zou krijgen.

Tenzij ik bij Arsenal zou voetballen want dat vind ik de mooiste club van de wereld!

Hopelijk kan je behoorlijk cashen voor hem... En een of twee nieuwe spelers terug halen

Ik hoop dat we prima bod vangen, de beste man is snel en wendbaar, waar blijven de schoten? De pasen, idd echt gehypet, ik denk niet dat we veel verliezen. In Ibe zie ik meer

Zo erg is het ook weer niet want ik vind ik hem nou ook weer niet zo goed. Als een gekke club 50 miljoen betaalt voor hem is dat goed voor liverpool en kunnen ze er een goede vervanger voor halen.

Nog los van het feit dat deze ondankbare snotneus van mij oo de eerste trein weg mag als er genoeg terugkomt, begin ik me wel echt zorgen te maken. We kunnen en mogen niet wéér middelmaat halen. Verder gaan in Engeland geruchten dat BR verantwoordelijk is voor dit, aangezien hij het vertrouwen vd kleedkamer compleet kwijt is. Wat een ongelooflijke rotzooi daar.

Strik erom 65 miljoen vangen, Lacazette & Remy halen en probleem is voorin opgelost.
Dan heb je: Ibe, Sturridge, Remy, Lacazette, Ojo en Markovic.. lijkt mij prima eigenlijk.

Mocht dit waar zijn, laat hem dan maar naar City gaan want daar heb je kans dat hij zijn carrière verpest en is zie City nog jarenlang kwakkelen met slechte en goede jaren. Buiten Engeland zal hij toch niet gaan. Chelsea heeft hem niet nodig.

Arsenal keuze zou ik alleen begrijpen als hij terug wil naar London omdat hij oud-QPR is. Meedoen voor prijzen heeft bij Arsenal met mentaliteit te maken en de tactiek van Wenger is sommige wedstrijden en dat zie ik ook niet zomaar veranderen.

60 miljoen of meer zal de prijsvraag minimaal moeten zijn vind ik. Hij heeft een ontzettende goede marketing waarde momenteel en toch wel het Engels talent op die positie.

Begin niet over wat we daarvoor terug zouden moeten kopen

snel verkopen en Bolasie binnenhalen,hou je geld over en ga je er zeker niet op achteruit..

Ik denk dat het beter is voor zijn ontwikkeling dat hij nog zen jaartje blijft. ik zie hem bij absolute topclubs nog niet uitblinken, maar dat kan natuurlijk veranderen. Vind het een heerlijke speler om naar te kijken en ben dan ook benieuwd wat hij gaat doen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren