Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wenger: ‘Dit heeft een gigantische invloed op onze transferplannen’

Laatste update:

Arsenal presteerde tijdens de eerste seizoenshelft nog wisselvallig, maar sinds de jaarwisseling zijn de resultaten van het team van trainer Arsène Wenger uitstekend: van de 21 wedstrijden die the Gunners in 2015 speelden, werden er 17 gewonnen. De Franse oefenmeester is dan ook bijzonder tevreden over de selectie die hij momenteel tot zijn beschikking heeft in Londen.

/

De goede uitslagen en het dito spel zorgen ervoor dat Wenger denkt dat Arsenal zich in de zomer niet nadrukkelijk bezig hoeft te houden met het aantrekken van versterkingen. “Dit heeft een gigantische invloed op onze transferplannen”, geeft de coach aan in de Engelse media. “Want spelers aan wie getwijfeld werd, zoals Mesut Özil, hebben zich de afgelopen maanden sterk verbeterd”, maakt Wenger duidelijk.

“Langzaam maar zeker wordt hij de leider die je graag in hem ziet. Veel veranderingen zijn dus niet nodig”, concludeert de 65-jarige Fransman. “We hebben al een sterke selectie, die ook groot genoeg is. Bovendien zijn Lukas Podolski, Joel Campbell en Yaya Sanogo nu verhuurd, maar zij keren in de zomer weer terug.”

Ben je het met Arsène Wenger eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Er zal toch echt een cv moeten komen ivm Per, net als een cvm daar Coq niet het hele jaar die plek kan bemannen. Ik blijf het zeggen maar vind Kondogbia daar wel een uitstekende optie voor of anders W. Carvalho.

4 mei 2015 om 09:31

Carvalho zou ik halen maar wel voor achter Coq-block, die speelt echt gewoon fenomenaal en is echt een gifkikker die zichzelf niet overschat en de bal gewoon netjes aflegt aan de spelers die wel kunnen voetballen.
Ook zou ik wel echt een goede keeper gaan halen, Ospina doet het prima maar een topkeeper kan je echt het verschil maken. Cech zal wel niet lukken, zou wel de ideale man zijn, ook Casillas zie ik niet gebeuren maar ook hij zou meer dan prima zijn. Ik zou toch, hoe erg ik t ook vind voor Ajax, Cillessen eens onder de loep nemen. Oke hij pakt geen pingel, dat weten we, maar hij is ook een keeper die gewoon 0 fouten maakt en punten pakt. Niet alleen bij Ajax maar ook op het WK. Hij is zelden tot nooit op een fout te betrappen en heeft Ajax dit seizoen verschillende keren overeind gehouden, zowel in toppers in de eredivisie als in de CL en in de Europa League. Verder kan hij goed voetballen en heeft hij nog jaren voor zich en zal hij dus alleen nog maar beter worden.
Ik zie veel potentie in Gabriel Paulista maargoed als opvolger van Per, een jonge jongen als CV erbij kan geen kwaad.

Verder zou ik voorin een spits erbij pakken, Giroud doet het prima maar om die stap naar de top te maken moet je een all-rounder voorin hebben van het niveau Champions League. Jackson Martinez zou mijn keuze zijn, anders zie ik ook nog wel wat in Falcao of Cavani, al twijfel ik of die goed genoeg met de rug naar de goal kunnen spelen. Mijn eerste keus is echt Martinez, snelheid, kracht, koppend goed, met de voeten prima en legt enorm veel energie in een wedstrijd. En dan een Welbeck of Giroud erbij, prima selectie!.

4 mei 2015 om 09:47

Als je denkt dat Cillessen beter is dan Ospina, moet je naar de dokter. En snel.

4 mei 2015 om 10:00

@ Wimpatsj

Deels met je verhaal eens. En deze woorden van Arsene Wenger vind ik weer ongelofelijk jammer. Want je mist gewoon in de selectie nog kwaliteit en zeker in de breedte ook nog wat.

Vertrekken:
Miyaichi, Jenkinson, Podolski, Sanogo en Campbell. Walcott vraagt veel te veel salaris icm kwaliteiten, Diaby, Flamini, Arteta en Mertesacker Veel salarissen, veel middelmaat en veel dubbele posities. Cazorla en Giroud zouden eventueel ook mogen vanwege dubbele posities en salaris + transfergeld te creeren.

Ja ik weet dat Cazorla en Giroud nog wel wat kunnen betekenen. Maar het zijn beiden toch geen spelers die dat extra kwaliteitspuntje hebben waar je wel naar toe wilt.

Dan houd je over:
GK: Ospina en Scsczesny
RB: Debuchy, Chambers en Bellerin
CV: Koscielny en Paulista + 2 aankopen
LB: Monreal + Gibbs
Cvm/cm: Coquelin, Wilshere + Aankoop
Cam: Ozil, Rosicky en Ramsey
RV: Sanchez en Chamberlain
SP: Aankoop + Wellbeck
LV: Aankoop + Gnabry

4 mei 2015 om 10:07

@ D-Bergkamp

Cazorla geen extra kwaliteit? Na Sanchez is hij met afstand de beste speler van Arsenal dit seizoen. Het middenveld met Ramsey Cazorla in het midden heeft alles en loopt als een trein. Nee ik ben t eens met je verhaal maar Cazorla speelt zo verschrikkelijk goed dit seizoen, die hoort gwn altijd te spelen.

De opstelling is eigenlijk een 4-1-4-1 met logischerwijs Coquelin CVM en Ozil Sanchez wat teruggetrokken naar het middenveld. Dan heb je in mijn ogen de basis staan. Kan je nog een spits halen voor de basis, dat zou wel echt nog een verschil maken.

@belgunner

Ospina Cillessen maakt qua niveau niet zo mega veel uit denk ik, je moet ook niet denken dat ik Ospina niks vind want hij maakt ook weinig tot geen fouten maar ik denk dat Cillessen op ongeveer het zelfde niveau zit en dat Cillessen nog veel beter wordt.

Ospina
Bellerin
Paulista
Koscielny
Monreal
Ramsey
Coq
Cazorla
Sanchez
Giroud
Ozil
4 mei 2015 om 10:17

Bergkamp

Punt 1, je gaat met de botte bijl erdoor. Punt 2, je zet mensen op de verkeerde positie. Punt 3, als Arsenal fan (toch?) moet je weten dat Wenger dit elk jaar zegt omdat hij niet de aandacht op namen of transfers an sich wil vestigen.

Dus... Chambers is een cv, geen rb. Ramsey is geen cam. Je kunt Giroud niet wegdoen voor een spits zonder PL ervaring, dan kan je beter Welbeck weg doen. En eigenlijk zou ik dan zeggen Sanogo weg doen en doorgaan met Giroud, Welbeck en een aankoop. Verder mogen van mij ook al de door jou genoemde namen vertrekken, behalve Cazorla en Giroud dan. En in zou Per pas weg doen als er een andere cv bij gekomen is.

4 mei 2015 om 10:36

Je weet dat Ospina en Cillessen ongeveer even oud zijn? Beide 26 dacht ik, maar ik twijfel wel zwaar.

4 mei 2015 om 10:36

@ Wimpatsj

Cazorla heeft wel kwaliteit, maar het middenveld is nu te over vol. En Cazorla op de vleugel vind ik gewoon afbreuk doen aan de vleugel. En als je een echte linkervleugel aantrekt zal daar dus ook minder ruimte komen. Op een gegeven moment moet je keuzes aan maken, iets wat Wenger ook niet durft te doen. Voor de CAM positie heb je op het moment: Ozil, Cazorla, Rosicky. Terwijl Ramsey en Wilshere daar ook aardig uit de voeten kunnen. Oftewel je zult er 1 moeten laten vertrekken. En dan valt mijn keuze op Cazorla omdat ik geloof in Ozil en fan ben van Rosicky.

De 4-1-4-1 opstelling is leuk maar ouderwets en niet van deze tijd. Mensen worden namelijk teveel op de verkeerde posities neergezet en hun kwaliteiten woden niet volledig benut. Leuk die overwinningen in de PL, maar toevallig vallen alle stukjes ook wel op hun plaats.

Dus om ruimte te creeeren voor aankopen op bepaalde plekken moet je ook spelers laten gaan waar je misschien wel wat aan hebt. Maar op den duur moet je keuzes gaan maken om de selectie in evenwicht te krijgen. Op het moment is er een overvloed aan goede middenvelders maar een gebrek aan goede Cv's, Cvm, LV en SP.

4 mei 2015 om 10:47

@ Samcro

1: De botte bijl
Ja, af en toe zul je dat moeten doen om de middelmaat er uit te halen. Op he tmoment zijn er 33 selectie spelers onder contract waarvan er /- 10 geen basis materiaal zijn. Miyaichi, Jenksinon, Podolski, Sanogo, Campbell zijn allemaal geen toegevoegde waarde. Diaby mag je ondertussen wel afschrijven, Arteta is geen basis materiaal, Flamini hetzelfde verhaal. Je kan die mensen wel behouden maar je kan beter 8 mensen middelmaat (met veel salaris) laten vertrekken en er 4 toppers voor terug halen. Dan ga je in de breedte iets achteruit alhoewel veel geblesseerd of verhuurd zijn. Maar in kwaliteit ga je stukken voorruit.

2: mensen op de verkeerde positie
Nee ik bekijk een selectie in zijn geheel en hoe deze het beste tot uiting kan komen naar mijn mening. Dan zie je namelijk de volledige selectie en waar de tekortkomingen zitten.

3: Wenger vestigt geen aandacht op transfers. Correct. Maar te vaak roept hij dit en zijn we teleur gesteld. De enige topaankoop die hij bewust heeft gedaan is Sanchez. Want Ozil was gewoon een geluk schot, dat was geen bewust transferplan aan het begin van de zomer. Ga maar eens naar de datum van die transfer kijken. Wanneer Ozil niet gelukt was had het een dramatische zomer geweest.

4: Giroud niet weg doen voor een spits zonder premier league ervaring? Waarom niet? Aguero had geen PL ervaring en schoot er 30 in. Diego Costa schiet er 15 in in 24 wedstrijden. Maar zelfs met Premier league ervaring, dan denk ik aan Edin Dzeko. Een poging wagen kan altijd. Zeker nu er misschien wat mogelijk is omtrent de engelsman prioriteiten van City.

5: Cazorla, ja het is een hele goede voetballer. Maar als je kijkt dat een Ozil/cazorla al snel op de vleugel word geplaatst is het zonde. Ik zie liever een echte linker vleugel dan een middenvelder op die positie. Oftewel als je 5 spelers hebt voor een positie zul je keuzes moeten gaan maken en er 1 of 2 moeten gaan slachtofferen. Nu worden ze teveel multifunctioneel gebruikt, wat leuk is maar niet de kwaliteiten volledig benut.

Ik heb liever 2 basis waardige linksbuiten spelers. Dan 4 basiswaardige Cam's die ook op de vleugel kunnen spelen.

Eindconclusie: Liever 1 jaar de botte bijl er door heen, de middelmaat en overige spelers er uit (10-12 spelers) van de totale 33. En 4 a 5 topaankopen terug halen. Dan houd je 26 basis waardige selectie spelers over, is je selectie in balans, dubbel bezet, speelminuten voor iedereen mogelijk en kampioenswaardig.

4 mei 2015 om 10:59

Bergkamp

Ik gaf al aan dat ik het eens ben met 'de overige namen', alleen sla je in mijn ogen wat door met Cazorla, Per en Giroud. Per mag vertrekken als er een vervanger is. Giroud is onze beste spits op dit moment, dus zou ik die houden. Dan nog eerder Welbeck eruit, aangezien die weinig progressie laat zien. Cazorla eerder houden dan Rosicky, laat die maar vertrekken met twee FA cup medailles. Uiteraard met een waardig afscheid.

Chambers is simpelweg geen rb, daarvoor heeft hij de kwaliteiten niet. Ramsey is geen cam zoals Ozil en Cazorla dat wel zijn. Wilshere is dat overigens ook niet, wel meer dan Ramsey maar te min vergeleken met voornoemde twee.

Je kunt niet zeggen dat Ozil een gelukje was, omdat je daar niet alles van weet. De datum van aankoop zegt daar niets over. Misschien was de transfer van zowel Bale als Ozil al weken rond maar wachten alle teams op het juiste moment om het bekend te maken. Daar weten wij als fans simpelweg niet genoeg van.

Als je een topper uit een andere competitie haalt zou dat een reden zijn om Giroud te verkopen idd, maar dan nog zou ik eerder dus Welbeck weg doen. Dan kan Akpom aansluiten.

Ik zou een concurrent voor Coq halen, kijken of je Cech erbij kunt halen voor niet teveel geld, Pedro oppikken en voluit proberen bij Varane. In ieder geval meer de nadruk leggen op het defensieve gedeelte deze zomer.

4 mei 2015 om 11:11

Chambers is van origine een RB, maar zie hem ook liever CB, en paulista kan je gewoon gebruiken ipv mertesacker. Daarnaast liever nog wel een talentvolle CB zoals laporte of umtiti. Montreal mag van mij weg en een talentvolle LB halen. Een top CVM halen of coq laten staan. En van mij mag giroud weg en een nieuwe spits halen.

4 mei 2015 om 11:22

Monreal zou ik misschien nog wel eerder houden dan Gibbs, aangezien laatstgenoemde zich ook niet zichtbaar verbeterd heeft. Maar goed, wel home-grown...

Waarom Giroud weg? En waarom bijvoorbeeld Welbeck niet weg? Al is Giroud geen wereldspits, die hebben we sowieso niet bij Arsenal, hij is wel de beste spits voor ons op dit moment. De zovaak genoemde Martinez zie ik echt niet meteen de pannen van het dak spelen. Dat is ook echt niet de man die er meteen 20 of meer in het netje legt in de PL. Laat Giroud het nog een vol seizoen proberen, dat heeft hij imo echt wel verdiend. Hij speelt ieder seizoen beter...

4 mei 2015 om 12:13

De middelmaat mag er wel eens eerder uit bij Arsenal ja, maar dan kom ik gewoon bij spelers als Arteta, Flamini, Sanogo en misschien Mertesacker.

Cazorla weg doen? De beste speler dit seizoen zowat? Cazorla is een werelspeler, van topniveau. Kan op veel posities spelen. En hoezo er is overvloed? Je hebt op cm Ramsey en Wilshere en eventueel Cazorla, Rosicky Ox etc. Op 10 heb je Ozil, Cazorla en Rosicy. Rosicky speelt sws al weinig en is ook vaker geblesseerd, Daarnaast is hij al oud voor een voetballer. Dan ga je toch niet Cazorla verkopen? In de breedte moet je ook genoeg spelers hebben, dat moet je ook weten als Arsenal fan. Daarnaast weet jij ook dat het met de blessures ook niet vaak mee zit.

Vind wel dat er een winger bij moet komen, aangezien Gnabry, Ox en Walcott en toch altijd wel even uitliggen.

Giroud weg? Giroud is een gewldige spits die enorm belangrijk is voor Arsenal en zeker voor het spel. Kun je beter Sanogo weg doen of Welbeck/

4 mei 2015 om 12:38

@ Samcro

Ik geef aan dat Cazorla en Per verkocht mogen worden, omdat ik dan graag zie dat er 2 toppers voor dezelfde posities aangetrokken zullen worden. Oftewel inruilen voor beter materiaal. Natuurlijk wel onder de voorwaarde dat er daadwerkelijk vervangers gehaald zullen worden, het heeft geen zin om je selectie te verzwakken als je hem niet kan of wilt versterken.

Cazorla eerder behouden dan Rosicky, ja en nee. OP he tmoment is Cazorla inderdaad beter. Maar Rosicky laat zien het niveau moeiteloos om hoog te kunnen schroeven als hij invalt, heeft geen problemen met een plek als wissel en is een ervaren jongen in de selectie. Voor de evenwichtigheid en de saamhorigheid van de selectie zou ik voor Rosicky kiezen.

Chambers is simpelweg geen back? Daar speelde hij bij Soton ongelofelijk goed en verdiende hij juist zijn transfer. Juist een aantal wedstrijden als CB viel hij vrij veel door de mand. Ramsey en Wilshere zie ik als CM spelers in een 4-2-3-1 systeem als box to box mensen. Alleen in een 4-1-4-1 zijn het wel degelijk concurrenten van de AM speler.

En Ozil en gelukschot, ik ben er heilig van overtuigd dat het een geluk schot was. Puur vanwege de tijd van de transfer, dat het de positie was in de selectie die bijna het beste bezet was en dus verre van prioriteit was. Die zomer hadden we al een spits nodig (sanogo kwam) een CVM nodig (flamini kwam). die gehele transferzomer werd er totaal niet geinvesteerd in benodigde positie. Het tijdstip dat Ozil beschikbaar kwam + dat hij totaal geen prioriteit moest zijn (tenslotte speelde Cazorla fenomenaal) maakt hem voor mij een geluk schot. We weten het niet zeker, maar zeggen dat Wenger 2 maanden met Ozil bezig was zonder andere (benodigde) transfers te verrichten geloof ik nog veel minder van.

Op het moment zijn er een aantal posities die versterking nodig hebben. CV, Cvm, LV en het liefste een spits.
Wanneer je Cech of Casillas kan strikken moet je dat doen ondanks dat de positie geen prioriteit heeft..
Varane zal onhaalbaar zijn, probeer Marquinhos van PSG eens. Helaas is Nastasic al naar Schalke
Cvm: Kondogbia, Carvalho of misschien Nigel de Jong zelfs
LV: Pedro/draxler
Sp: Dzeko/martinez

4 mei 2015 om 12:44

@ Gooner4

Cazorla benoem ik omdat het voor mij een optie zou zijn mochten we daadwerkelijk gaan investeren waar het dus niet naar uit ziet. Ja Cazorla is een toevoeging in de selectie maar dan moet je wel keuzes gaan maken en eventueel een Rosicky weg doen. Persoonlijk ben ik een groot fan van Rosicky en die accepteert zijn rol zoals die is.

En Giroud weg, ik zou Giroud graag willen vervangen voor een betere spits in hetzelfde type. Dat is de reden waarom ik Wellbeck zou proberen te houden aangezien dat een ander type is. Hoe dan ook, beiden zijn niet toereiken genoeg voor mij. Ik hoop op een kwalitatief betere spits.

Nogmaals, je moet keuzes gaan maken. Oftewel
- Rosicky of Cazorla
- Giroud of Wellbeck

4 mei 2015 om 13:20

Snap jou Rosicky voorkeur wel. Vind het ook echt een topper, maar je moet sws voor Cazorla kiezen dan.

Ja ik vind het echt jammer dat Welbeck is gehaald. Toffe kerel, maar komt gewoon te kort. Het is wel een ander type, maar hij kan echt écht niet afmaken. Daarnaast voetballend lang niet van het goede niveau. Een topper mag er wel bij ja, maar dat gaat toch niet gebeuren. En wie wil je dan? Ik kan me echt geen spits bedenken die beter is en haalbaar.

4 mei 2015 om 23:29

Als ik in de positie zou zijn om Wenger te adviseren zou ik weinig doen aan de basis op de spits na. Giroud heeft het zeker niet slecht gedaan maar zou ik liever een Benzema, Cavani of zelfs een Benteke op zijn positie zien staan. Verder hoop ik dat ze Cech of eventueel Valdez het doel gaat verdedigen en hoop ik dat zij nog een extra beest van een verdediger ergens vandaan kunnen toveren. En als kers op de taart hoop ik dat ze Walcott kunnen slijten aan een ander Engelse club die een absurd bedrag op tafel legt zodat zij in staat zijn om Pedro bij Barca op te halen. In mijn ogen heb je denk ik een team die kan meestrijden voor het kampioenschap.

Gaan we weer, tuurlijk is Arsenal goed bezig nu. Vanavond winnen en je staat 2e. Maar als je bovenin mee wil blijven draaien, moeten we in mijn ogen nog wel 1/2 versterkingen bij.

4 mei 2015 om 09:45

Precies. Straks haalt hij maar 1 matige speler en dan kunnen we weer focussen op plaats 4 en het jaar daarna weer van 0 beginnen. Nee, Wenger, er is duidelijk een back-up voor Coq nodig, eventueel Cech, eventueel een wereldspits en graag een echte winger op links. Eventueel nog een Lb/cv. We moeten toch zeker 2-3 versterkingen halen.

Edit: als je die CV haalt moet je Mertesacker maar laten vertrekken.

4 mei 2015 om 09:57

Dit. Vooral de laatste overbodige spelers moeten vertrekken, dan is onze selectie mooi opgeruimd en kunnen hun plekken overgenoemen worden door talenten, naast de aankopen.

4 mei 2015 om 09:57

Kondogbia of Carvalho. Cech. Pedro. Spits geen idee. En dan voluit gaan voor Varane.

4 mei 2015 om 10:03

@ Belgunner

Compleet mee eens! Alleen wil ik nog perse een CV er bij aub.

Kondogbia/carvalho als CVM
Dzeko of Jackson Martinez als spits
Pedro/draxler/depay als linker vleugel
EN het liefste nog 1 of 2 CV zodat Mertesacker kan vertrekken.

4 mei 2015 om 12:17

Helemaal mee eens. Gewoon een Cech polsen, kijken hoe dat zit. Anders gewoon met Ospina verder. Back-up idd, maar dan vooral een beest a la Kondogbia, Wanyama ofzo. Cv als Mertesacker vertrekt, maar toch zie ik hem wel blijven. Doet het goed bij de fans, in de groep ook en denk dat die veel bijdraagt als persoon. Natuurlijk gaat het om kwaliteit, maar er komt geen cv.

En die overbodige mensen weg dus. Arteta, Flamini, Sanogo...

Fijn een coach die niet constant om versterkingen vraagt!

4 mei 2015 om 09:52

Ja, maar hij heeft ze wel nodig. Hij lijkt zich niet te beseffen dat de teams die hij nu achter zich laat zich flink zullen revancheren en hij weer een competitiestart zal hebben zoals dit seizoen.

Arsenal moet een echte topspits halen en nog een aantal goede verdedigers, dan zouden ze volgend seizoen wel eens kunnen gaan meedraaien om de titel

4 mei 2015 om 10:22

De meeste seizoenen draaien ze al mee voor de titel

Als Arsenal maar steeds derde wil worden, dan zijn aankopen inderdaad niet nodig. Bij Arsenal gaat het al een aantal seizoenen hetzelfde: redelijk beginnen, vervolgens veel punten verspelen waardoor de titel weg is en na de 'winterstop' weer veel punten pakken. Arsenal kan geen heel seizoen constant presteren en dit ligt ook grotendeels aan de blessures tijdens het seizoen. Ik denk daarom dat enkele versterkingen binnen het elftal, geen overbodige luxe zijn.

Zonder een topspits en een goede keeper vrees ik dat Arsenal volgend jaar weer op hetzelfde punt staat als waar ze nu staan. Net niet. De selectie is denk ik niet breed genoeg om het gehele seizoen constant te kunnen presteren.

Aan de andere kant is het knap dat Wenger zich niet laat opjagen en gaat spenderen om het spenderen.

4 mei 2015 om 12:20

Giroud is goed genoeg, alleen daar achter is het niks. Welbeck heeft de kalmte van een puppy met Adhd en gaat ook bij elk schot liggen. Slaat nergens op wat die man doet. Op de flank een winger erbij, aangezien Ox en Walcott er elk seizoen wel weer uit liggen en Gnabry moet weer eens aan spelen toekomen en ritme op doen.
Het middenveld is sterk, maar mag wel een beest bij als roulatie/back-up voor Coquelin. Gewoon een type dat er nog niet is zoals Kondogbia, Wanyama ofzo. Diaby kan ook, mja die heeft 22 wedstrijden in 4 jaar gespeeld dus daar kun je niet op vertrouwen. Misschien Cech even kijken, anders gewoon zo laten. Achterin een cv erbij als Mertesacker gaat, maar die gaat denk ik toch niet.

4 mei 2015 om 12:23

En als ik jou zo hoor... Dat kan je toch niet tot de conclusie komen dat je geen spelers meer hoeft te halen?

De selectie is niet breed genoeg. Dat blijkt keer op keer..

Verder blijf ik bij mijn standpunt (al ongeveer 5 jaar lang) dat Arsenal eens een fatsoenlijke keeper moet halen van het niveau wat ze nastreven.. Niet elke keer van die net niet keepers..

4 mei 2015 om 12:25

Nee ik snap ook niet hoe je op die conclusie kan komen.

Cech, Kondogbia en Pedro. Dan wat mensen laten vertrekken en daar op in spelen. Bijvoorbeeld als Mertesacker zou gaan etc.

4 mei 2015 om 12:39

Volledig eens met door jou genoemde namen, zou er alleen Varane aan toe willen voegen. Gewoon proberen, wat heb je te verliezen?

4 mei 2015 om 13:16

Idd. Er moeten altijd spelers op je lijstje staan die eigenlijk niet haalbaar zijn. Wie weet? Kijk Guardado met Psv bijvoorbeeld.

Haha, meent die kwast dit nou? Een paar maanden goed voetballen, en plots is de kern weer voldoende om kampioen mee te worden. Nou, dat zijn ze niet. Als ze kampioen worden, hebben ze minstens een centrale verdediger nodig, een breker op het middenveld en een topspits. En de keeper vind ik nou ook niet echt fantastisch.

4 mei 2015 om 11:36

een paar maanden met een complete kern, oelewapper

Deels meent hij dit oprecht, deels is dit het bekende spelletje van in de luwte blijven. Wenger heeft nu eenmaal niet graag dat het transferwereldje weet welke speler hij hebben wil.

4 mei 2015 om 09:41

Precies. Alleen is het telkens voor de fans weer frustrerend. Ook al weten we dat het onderdeel van het spel is. Ik verwacht wel dat er weer minimaal 1 aankoop gedaan wordt in de categorie Ozil en Sanchez. Hopelijk nu aan de verdedigende kant van het veld.

Haha nou dat wordt dan volgend jaar weer een frustrerend en slecht seizoen voor Arsenal. Met deze selectie doe je niet mee om de prijzen hoor. Sowieso zijn ze daar om een of andere reden altijd erg blessuregevoelig en missen ze grote delen van het seizoen veel spelers. Die zijn dan niet op te vangen. Ook de basiskwaliteit van de spelers bij de eerste elf is te laag. Er moeten een paar toppers bij, simpel als dat, dan doe je pas mee. Dat ze nu even een paar maanden goed draaien is leuk, maar met deze selectie ga je dat gewoon niet 12 maanden op rij doen.

Het is zo repetitief allemaal bij Arsenal, elk jaar zie je hetzelfde patroon. Zo komen ze niet verder.

4 mei 2015 om 12:22

Idd. Die stap moet gemaakt worden maar als je het nu weer gokt op deze selectie red je het niet en sta je weer op die 4e plaats ofzo. Gewoon 1/2 top versterkingen erbij en je bent er bijna.

Ik zie lacazette als de perfecte aankoop voor Arsenal, Giroud doet het prima maar voor hoelang? en hij is lang niet constant genoeg!

Ik hoop dat hij een grap maakt, maar het is Wenger, dus waarschijnlijk nee. Al moet je Wenger z'n woorden in de media nooit serieus nemen, het zijn wel dingen die ook daadwerkelijk gebeuren.

Het voelt meer alsof Wenger altijd een rede zoekt om geen spelers aan te trekken.

Genoeg met die smoesjes, wilt Arsenal kampioen worden, dan moeten ze nog een paar wereldtoppers aantrekken !!

De concurrenten zitten ook niet stil en zullen ook sterker worden. Arsenal moet de knip wel trekken om kampioen te kunnen worden. een goede CV (hummels), een goede middenvelder en een topspits (lacazette) lijkt mij prioriteit.

Elk jaar zelfde verhaal. Net niet. Jammer maar miss is het eens tijd voor iemand anders als hoofdcoach

4 mei 2015 om 14:18

inderdaad de jaarlijkse goed nieuws show van wenger , toevallig net voor de fans worden uitgenodigd om hun dure seizoenskaart te vernieuwen !

Typisch zou dit zijn. Altijd begint hij weer met indekken en begint hij indirect aan te geven dat hij niks wil gaan halen... Komop, die stap moet gezet worden dus doe daar wat aan. Een cv als Mertesacker weg gaat, een beest op het middenveld zodat er concurrentie is voor Coquelin en een winger erbij aub.

Misschien kun je Cech even polsen. Wie weet? Ik zou mijn pijlen richten op Cech, Kondogbia en Pedro.

4 mei 2015 om 12:27

Zouden namen zijn waarmee Arsenal echt voor de titel kan gaan spelen. Misschien kunnen ze zelfs Reus wel halen ivm de Puma deal. Is veel geblesseerd, maar wel een wereldspeler. Als verdediger zou ik als ik Wenger was ook voor een topper of anders voor niks gaan. Weer een type Per kan ook niet.

4 mei 2015 om 13:15

Reus zou helemaal mooi zijn, maar dat win je niet denk ik..

Ik ben bang dat er geen topper komt. Chambers heeft potentie, Kos is goed mja Gabriel is al gehaald.. Wie weet pakt dat zo uit als Koscielny, maar het is nu sws geen topper. Lastig.

4 mei 2015 om 13:10

Ik denk dat de beste stap is dat Wenger weg gaat, ik zeg dit al 10 jaar maar niemand wil mij geloven. Deze man kan het niet meer aan en is bovendien te oud. Wat hij wil kan niet inhet hedendaagse voetbal. Als topclub zijnde moet je toch wel prijzen winnen, nja of Arsenal nog een topclub is valt ook nog te twijfelen want iedere seizoen met de ambitie; in de top 4 eindigen is vrij ambitieloos en zeker niet topclub waardig.

4 mei 2015 om 13:14

Daar heb ik ook over getwijfeld Umad. Ik ben het er ook wel mee eens, want Arsenal had verder moeten en kunnen zijn. Ik heb enorm veel respect voor deze man en hij heeft enorm veel betekend, maar tegenwoodig komt hij idd te kort.

Desondanks zal die blijven. Deze man kun je gewoon niet ontslaan en zelf vertrekt die na dit seizoen pas denk ik.

Een club moet zich altijd willen verbeteren. Blijven kijken waar de zwakste schakel zit en die proberen om te vervangen. Daarnaast is een beetje afwisseling en verversing van de selectie ook goed voor de groep.

4 mei 2015 om 13:08

Als je kritisch naar Arsenal kijkt kom je tot deze conclusie. De 10 positie is goed bezet met Ozil & Cazorla. Je hebt in Giroud een goeie 2e spits. Ospina doet het sinds zijn komst erg goed. Koscielny is een goeie CB mits fit. Sanches is je belangrijkste speler maar moet geen misbruik van hem maken. Ramsey heeft na vorige seizoen niet veel laten zien maar laten we hem maar houden, nog...

Kortom Wenger zegt dat hij geen grote aankopen gaat doen en ik zeg dat Arsenal volgend seizoen niet in de top 3 komt, heel misschien 3e maar dan moet Utd echt bar en bar slechte aankopen doen.

Dit Arsenal moet nog flink verbeterd worden willen ze wat winnen. Ten eerste hebben ze een goeie spits en iemand vanaf de wings. Ozil of Cazorla vanaf daar is niks. Als Sanches niets doet dan komt er helemaal niks vanaf de wings dus... Je hebt Walcott en The Ox maar als je er niks aan hebt....

Dan gaan we over naar de CDM positie. Coquelin doet het aardig maar je kan niet maar met 1 cdm de volgende seizoen ingaan als je weet dat die positie je zwakke positie is. Arteta en Flamini zijn niks. Wilshere en Ramsey kunnen niet als CDM spelen dus je hebt niemand.

Dan gaan we over naar de verdedigers. Per kan het niveau niet aan, daarnaast heeft die Braziliaan nog niks gepresteerd en is Koscielny een injury prone. Per moet weg en er moeten dus 2 Cb's voor terugkomen want anders moet je weer Monreal en die RB in je centrum neerzetten en dat kost weer punten.. uiteindelijk is er maar 1 man die Arsenal iedere jaar weer naait en dat is Wenger. Die man doet geen goede aankopen en denkt steeds dat de huidige Arsenal team goed genoeg is maar de afgelopen 10 jaar heb je 1 FA cup gehaald, proficiat. Met een FA cupje wordt ook niet blij als fan zijnde...

4 mei 2015 om 14:06

Larie. Wenger zegt dit soort dingen echt ieder jaar, dat weten vrijwel alle Arsenal fans ook.

Verder ben ik het wel redelijk met je eens, behalve dat je Koscielny injury prone noemt.

Er zit de laatste jaren duidelijk een stijgende lijn in, dus mensen moeten toch echt leren om geduld te hebben. We wachten al 10 jaar, dus ik kan best nog een jaar of misschien twee wachten. Anderen zien liever nu meteen resultaat of zeuren al jaren op Wenger. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.

arsenal heeft in de 2e seizoens helft leuk en goed voetbal gebracht, maar men kan toch niet ontkennen dat het nog steeds wel , vooral buitenshuis, moeilijkheden heeft om tegen een modale tegenstrever de wedstrijd open te breken en de wedstrijd af te maken .
in de FA cup kwam dat nogmaals tot uiting , net als vorig jaar in de halve finale en finale .

indien arsenal zijn positieve lijn wil verder trekken zal het vooral op dit probleem moeten richtten want dit kan punten kosten in de competitie en de concurrentie , united en chelsea en city , zullen alleszins ook sterker voor de dag komen .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren