Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik nam een risico, had elders makkelijker kampioen kunnen worden’

Laatste update:

José Mourinho vindt dat hij risico heeft genomen door terug te keren bij Chelsea. De Portugees maakte de Londenaren in zijn eerste trainerstermijn tweemaal landskampioen en bezorgde de club zondag een nieuw kampioenschap. “Ik ben niet de slimste jongen wat betreft het kiezen van landen en clubs”, zei hij op de persconferentie na de met 1-0 gewonnen wedstrijd tegen Crystal Palace.

/

“Ik had voor een andere club kunnen kiezen waar ik veel makkelijker kampioen had kunnen worden”, doelde Mou mogelijk op Bayern München. “Ik heb echter voor een club gekozen waar ik in het verleden gelukkig ben geweest en in dit land ben ik ook gelukkig geweest. Ik nam wel een risico.”

"Misschien word ik in de toekomst slimmer wanneer ik een club in een ander land moet kiezen, maar misschien ga ik wel naar een land waar een materiaalman de trainer kan zijn en kampioen kan worden. Maar op dit moment denk ik dat ik op de juiste plaats ben. Ik blijf tot Roman Abramovich zegt dat ik moet gaan.”

Denk jij dat José Mourinho zijn contract bij Chelsea (medio 2017) uitdient?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk niet dat Bayern echt Mourinho wilde hebben hoor. Bayern wil geloof ik mooi en aanvallend voetbal en daar staat Mourinho nou niet echt bekend om.

3 mei 2015 om 23:36

En Pep wel? Wereld van verschil hoe Heynckes zijn team liet spelen en Pep.

3 mei 2015 om 23:37

Spelen heykens en pep niet beide aanvallend voetbal dan?

3 mei 2015 om 23:38

Pep wel ja. Die is in staat met Muller, Gotze, Robben, Ribery en Lewandowski tegelijk te spelen. Dat de tegenstander zich waanzinnig ingraaft kun je hem niet kwalijk nemen.

3 mei 2015 om 23:46

@medellin,

Ja, Pep staat wel voor mooi voetbal. Ik heb deze twee seizoenen hele mooie dingen gezien bij Bayern met veel en langdurig balbezit en ongelooflijk veel kansen.

Wel vond ik dat Heynckes veel meer de kwaliteiten van Bayern benutte. Af en toe liet het de tegenstander in een fuik lopen, waarna er geweldig goed omgeschakeld werd. Zelfs Real had jaloers kunnen zijn op enkele counters.
Die wedstrijden tegen Barcelona zal ik al helemaal niet snel meer vergeten. Zelden heb ik een team Barcelona zo zien overklassen en slopen.

3 mei 2015 om 23:49

Zeggen dat guardiola geen aanvallend voetbal speelt is t domste wat je kan zeggen. Hij heeft zat wedstrijden 1 op 1 achterin gespeeld. En hij laat spelers in rollen spelen die ze daarvoor nooit hebben gespeeld.

3 mei 2015 om 23:57

Inderdaad onder Heynkes was het direct mooi aanvallend voetbal, met counters en druk zetten fysiek kracht alles zat in die team. Pep heeft Bayern helemaal verpest met zijn obsessie om balbezit om het balbezit. Hij heeft Bayern alleen maar slechter gemaakt, en ze spelen saai doelloos balletjes breed voetbal.

4 mei 2015 om 00:09

Ik ben ook geen fan van het eindeloze balbezit maar de insteek is wel aanvallend in ieder geval.

4 mei 2015 om 02:19

Het is een feit dat Bayern saaier speelt dan onder Jupp, maar om nou te zeggen dat ze slecht spelen is onzin. Leggen regelmatig prachtige wedstrijden op de mat.

4 mei 2015 om 03:03

Dat is geen feit. Saai is een subjectief begrip.

4 mei 2015 om 08:18

@willem

Waar hoor je me dat zeggen, jij denkt dat te lezen.

Hij speelt veel meer controlerend voetbal dan de aanvallende stijl van Heynckes.

4 mei 2015 om 10:03

Wat een onzin. Echt de crux zit hem in de reactie van de tegenstander. Heynckes liet af en toe de tegenstander komen om te kunnen counteren. Pep speelt constant op de helft van de tegenstander met een hele hoge verdediging.

3 mei 2015 om 23:54

Denk eerder dat hij PSG bedoelde..

4 mei 2015 om 00:09

Zou goed kunnen, maar in de tekst staat dat hij mogelijk Bayern bedoeld, vandaar.

4 mei 2015 om 00:29

VZ dat is de interpretatie van de journalist, zou ook goed kunnen maar Pep was al vanaf het eerste moment Bayerns droomkandidaat, dus lijkt me sterk..

Ik snap niet wat die man hiermee probeert te zeggen. Praat veel onzin maar doet het wel goed bij Chelsea.

3 mei 2015 om 23:40

Mijn gevoel zegt me dat hij zich een beetje achter gesteld voelt ten opzichte van mourinho

4 mei 2015 om 00:40

Ik denk toch dat het een sneer naar Guardiola is, maar het zou ook gewoon kunnen zijn dat hij zijn eigen prestatie aan het ophemelen is.

Geinige steek onder water naar Guardiola. De afgunst is merkbaar. Mourinho begint door te krijgen dat misschien niet alleen zijn prijzen, maar ook zijn speelstijl de geschiedenis in zal gaan en dat is geen mooie erfenis.

3 mei 2015 om 23:39

En dat hij hopeloos heeft gefaald bij madrid door pep. Die nu weer een titel toe mag schrijven en nog in de CL zit. Trainers worden afgerekend op hun prijzen. Over 10 jaar heeft pep er waarschijnlijk 3x zoveel als mou. Hij dekt zich vast in.

3 mei 2015 om 23:46

Nee dat is dus juist niet waar. De angst van Mourinho is dat ze later niet alleen meer zullen kijken naar zijn prijzen, maar ook maar het betonvoetbal in sommige topwedstrijden. Ik moet nog maar zien of pep zoveel gaat winnen als Mourinho.

4 mei 2015 om 00:16

Guardiola heeft gemiddeld iets meer dan 3 prijzen per jaar gewonnen. Als het hem lukt die lijn door te zetten, dan zal hij ruimschoots over Mourinho heengaan wat prijzen betreft.

Maar ik ga er niet vanuit dat hij die trend zal kunnen doorzetten. Na Bayern kan hij namelijk enkel nog neerwaartse stappen zetten. Nog één seizoen Bayern en dan een nieuwe club gok ik. Al kun je niets uitsluiten. Hij zou zo zijn trend enigszins door kunnen zetten met een United.

Ik kan niet wachten tot hij naar Engeland gaat, wat ongetwijfeld een sensatie gaat worden. Zal ik ook eens de PL actief gaan volgen.

4 mei 2015 om 00:22

Pep Guardiola is aan zijn zesde seizoen als trainer bezig en is vijf keer landskampioen geworden, verder heeft hij net als Mourinho evenvaak de Champions League gewonnen. Dit seizoen kan daar een derde bijkomen. Dan is er volgens mij wel een grote kans dat Pep Mourinho voorbij zal streven op het gebied van prijzen.. En we krijgen ook nog eens echt voetbal bij cadeau

4 mei 2015 om 01:08

tja als je barca en bayrn kunt trainen dan is het wel moeilijker om geen prijzen te winnen dan wel .....

3 mei 2015 om 23:53

Wat maakt dat de Chelsea fans nou uit, als ze maar prijzen winnen. Ook als het met een parking bus tactiek gaat.

4 mei 2015 om 00:12

Het maakt de meeste Chelsea fans ook niet uit. Het punt is dat Mourinho de geschiedenis in wil gaan als de beste coach ooit en niet als de coach die veel prijzen won met laf voetbal. Hij wilt denk ik ook meer erkenning van de fans van teams die hij niet gecoacht heeft.

Een club als real madrid, met de duurste selectie aller tijden op het moment van aantreden, en mogen kopen wie hij wil. Oh wacht daar heeft hij in 3 jaar tijd 1 titel en 1 beker gewonnen. Zeer matig. Gelukkig zijn er trainers die in zulke competities en met zulk materiaal wel gewoon meerdere kampioenschappen en Champions League titels winnen. Beetje vreemde uitspraak dit... Ach we zijn het gewend, denk dat hij zijn real tijd is vergeten oid..

4 mei 2015 om 09:40

Er voetbalt nog een erg grote club in Spanje. Barcelona geloof ik. Met ene Lionel Messi in de spits. Spanje is geen land waar je makkelijk kampioen gaat worden.
Hij doelt op PSG of Bayern Munchen of misschien Juventus. Dat zijn 3 clubs dat voor het seizoen begint al zeker zijn van plek 1. 0,0 concurrentie.

Gatverdamme ia het enige wat in mij opkomt.

Haha, vind dit wel een leuke opmerking.

Hij pakt wel prijzen met zijn dubbeldekker tactiek, dat kan je hem wel nageven en respect daarvoor. Wenger wint al jaren geen titel meer met leuk en aardig voetbal red je het niet. Je kan leuk zoals Swansea meevoetballen.

4 mei 2015 om 00:00

Wenger zit ook bij een club die sinds 2004 een miljard euro heeft uitgegeven? Oh nee, die moest op een budget Arsenal bij de top houden terwijl hij aanvallend voetbal wil spelen. Er is veel kritiek op Wenger, maar deze vergelijkingen raken kant noch wal. Arsenal stond op een gegeven moment op de 17e plek wat betreft netto uitgaves, maar bleven CL voetbal halen. Je ziet aan United, Tottenham en Liverpool hoe lastig dat is.

Niet alles is in prijzen uit te drukken.

Chelsea wint.
Floyd Mayweather wint.

Defensief is the way to go I guess..

4 mei 2015 om 00:11

Voor beide geldt wel dat een aanvallende tactiek ze waarschijnlijk minder succes had opgeleverd.

4 mei 2015 om 09:56

@kishna43 met een aanvallender tactiek was chelsea in ieder geval verder gekomen in de CL en waren ze vorig jaar miss al kampioen geworden. Toen hebben ze heel veel punten verspeeld doordat mourinho tegen kleine ploegjes een 1-0 wou verdedigen.

4 mei 2015 om 01:19

juventus over 14 dagen zien spelen op monaco , puur op het resultaat , en wat met simeoni vorig seizoen en dit seizoen, puur vanuit de omschakeling , en wat met prandelli met italie op het EK (finale gehaald) en op het WK en wat met van gaal op het WK , die speelde zelfs met 5 man op een lijn achterin ..... dat heeft mourinho dan zelfs nog niet gedaan...

als deze trainers spelen vanuit een snelle omschakeling , bij balverlies de linies snel dicht bij elkaar en geen ruimtes weggevend en bij balbezit snel de bal in de vrije ruimtes van de tegenstander spelen in 2 of 3 bewegingen/passen .... dan is het stil .

wat zeg je dan van die trainers , of was je nog aan het vieren om het onverhoopt resultaat van oranje op het WK zodat je de analyses had gemist .....

neen er is niets mis met dat systeem , iedereen mag het spelen ..... behalve mourinho ,

zo jouw potje mourinho 'bashen' is voorbij , het was jouw beurt zekers ?
There will always be haters ..... join the club !

Zelf nadenken lukt precies niet voor sommigen.

Natuurlijk gaat men hier een Pep vs Mourinhodiscussie willen uitlokken. De bashers kunnen zich vandaag ondanks het kampioenschap voor de zoveelste keer uitleven.

Maar zou het niet heel misschien over PSG kunnen gaan ?

4 mei 2015 om 00:32

Nee, want PSG is nog net iets leuker om naar te kijken. Heb jij je in al deze 35 wedstrijden niet een keer aan Chelsea geergerd?

4 mei 2015 om 00:48

Tuurlijk wel, vooralna de winterstop toen we uit vorm waren.

Kan mij niet voorstellen dat een fan zich geen enkele keer in het seizoen aan zijn team ergert.

Nee ? Je weet toch dat PSG in het verleden bevestigt heeft dat ze interesse hadden in Mourinho ? Dus ja, ik denk dat het wel degelijk over PSG gaat.(mourinho spreekt ook nog eens goed Frans).

4 mei 2015 om 00:55

Ik denk dat Mourinho op niemand specifiek doelt. Lijkt mij dat hij dit zegt om zijn ego te strelen.

Hij wordt kampioen, maar in plaats van nederigheid te tonen verbloemt hij op deze manier de prestatie. Hij nam een grote risico zegt ie en dat doet de prestatie indrukwekkender lijken dan het is.

4 mei 2015 om 00:47

Niet eens aan gedacht en je zou inderdaad gelijk kunnen hebben, maar Mourinho kennende is de link naar Guardiola wel voor de hand liggend, vind je niet?

4 mei 2015 om 00:49

Je moet het maar eens googlen. De eigenaar van PSG had in het verleden zelfs de interesse bevestigt.

Edit: Het was de rechterhand van de eigenaar die dat zei.

Wou Bayern dan Mourinho halen toen? Dat wist ik niet, dat zou ook niet gepast hebben, denk ik. Op een dag wil ik hem terug bij Inter zien, daar heeft hij zijn kwaliteiten als coach echt getoond. Het was niet om aan te zien, maar hij maakte er een vechtmachine van die elke topclub kon verslaan.

Dat we nog lang van hem mogen genieten bij Chelsea.. geef deze man maar direct een contract voor het leven! Dat defensieve spel hier en daar neem ik als supporter graag voor lief als het prijzen oplevert. Zonder hem kwamen we waarschijnlijk nog niet eens in aanmerking voor de prijzen.

4 mei 2015 om 00:41

Gloryhunter Alert! Spel en dergelijke boeien mij niet, alleen maar prijzen. Maarja, Chelsea heeft dan ook geen historie en kan alleen maar trofeeën kopen. Als je fan bent van een club, dan moet je ook gewoon attractief voetbal willen zien, ook al verlies je dan soms. Bij Chelsea zitten genoeg spelers met heel veel kwaliteit en zij kunnen leuk voetbal spelen, maar als je bijvoorbeeld Hazard beperkt door hem als enige aanvaller op te stellen in topwedstrijden en bijvoorbeeld Willian meer een marathon laat lopen dan voetballen, dan lukt dat niet. Heerlijk dan ook hoe PSG met tien man dit Chelsea uit de CL smeet.

4 mei 2015 om 00:49

Als ik een gloryhunter was vernoemde ik mijn naam wel naar Ronaldo.

Verder geef ik vaak genoeg aan dat het spel wel wat aanvallender mag. Geen idee hoe jij erbij komt dat dat mij niet boeit etc. Maar die laatste zin verklaart een hoop.. bevooroordeeld onzin praten.. ja dat kan iedereen.

4 mei 2015 om 03:36

Ik zie je anders niet voorbij komen dat je zoiets zegt en in je reactie lijkt het ook wel duidelijk dat het je niet scheelt, want je zegt toch niet voor niets: ''dat defensieve spel hier en daar neem ik als supporter graag voor lief als het prijzen oplevert''. Mijn naam vernoemen naar mijn lievelingsspeler is altijd nog beter dan jezelf Viswoestijn noemen, want ik dacht immers dat dit een voetbalsite was, anders had ik mezelf wel Kipzee genoemd.

4 mei 2015 om 07:58

Hier en daar betekent af en toe.. iedere supporter wil wel wat attractieve wedstrijden inleveren om prijzen te winnen lijkt me? Als jij mag kiezen, jouw club speelt 2/3 wedstrijden per seizoen defensief en wint de titel + CL. Of jouw club speelt die wedstrijden niet defensief en eindigt met lege handen. Dan is de keuze voor menig supporter wel gemaakt lijkt me.

5 mei 2015 om 01:00

Ja, maar Chelsea speelt niet 2/3 wedstrijden defensief. Dat zijn er wel meer dan tien en dat is dan in de wedstrijden waar je juist hoopt dat je club zijn echte krachten laat zien en laat zien hoe goed het team kan voetballen, niet verdedigen.

haha...probeert die sneue meneer nu echt een sneer uit te delen aan guardiola.
wat een klein kind is het toch ook

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren