Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Rampspoed treft Robben: seizoen zit er nu al op

Laatste update:

Arjen Robben kan een rentree in de rest van dit seizoen vergeten. De 31-jarige aanvaller van Bayern München maakte dinsdagavond zijn comeback in het elftal, nadat hij vijf weken aan de kant stond met een buikspierblessure. Twintig minuten voor tijd liet Josep Guardiola hem invallen tegen Borussia Dortmund, maar Robben verliet het veld na een kwartier weer. Bayern deelt nu officieel mee dat Robben een spierscheuring in zijn kuit heeft opgelopen.

/

De Nederlandse vedette van Bayern zal in de laatste weken van het seizoen geen minuten meer maken. Dat betekent dat de competitiewedstrijden tegen Bayer Leverkusen, FC Augsburg, SC Freiburg en FSV Mainz 05 aan hem voorbijgaan, maar belangrijker dan dat: ook de halve finale-wedstrijden in de Champions League tegen Barcelona. Het ontbreken van Robben in die twee duels zal hard aankomen.

Met Robert Lewandowski is het ook niet best. De Poolse spits deed 120 minuten mee tegen zijn oude club, maar heeft een een hersenschudding en kaakbreuk opgelopen én zijn neus gebroken. Hoe lang hij aan de kant staat, deelt Bayern nog niet officieel mee.

Komt Bayern München de halve finale van de Champions League door zonder Arjen Robben?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ai ai ai. Jammer voor hemzelf (uiteraard), maar ook voor Bayern en de neutrale toeschouwer. Denk dat de kansverhouding voor Barcelona nu op 65-35 ofzo ligt.

29 april 2015 om 12:02

Lewa is er ook nog uit, dat is opnieuw een extra klap. Barcelona mag zeker wel als zwaar favoriet worden beschouwd zo. Bayern mist sowieso al vier belangrijke basisspelers met Lewa, Robben, Ribery en Alaba. 65-35 lijkt me nog mild zelfs.

29 april 2015 om 12:04

Tjongejonge Lewandowski is er inderdaad ook al uit, heeft een gebroken neus, gebroken bovenkaak en een hersenschudding...

29 april 2015 om 12:07

Ow, je meent het? Mist Lewy sowieso Barcelona? Dan is 65-35 inderdaad erg mild, dit gaat stilaan naar de 75-25... Jammer.

29 april 2015 om 12:09

Tja het staat er niet bij maar het lijkt me niet reëel dat Lewa dinsdag genoeg hersteld is van die breuken en een hersenschudding. Mocht hij onverhoopt meedoen dan gaat hij zeker niet 100 zijn (en met masker sowieso).

29 april 2015 om 12:18

Ik heb de wedstrijd niet gezien, hoe heeft Lewandowski dat voor elkaar gekregen?

29 april 2015 om 12:22

Keeper stompte hem met twee vuisten van achter buiten de vijfmeter. Was de tweede penalty die Bayern moest krijgen.

29 april 2015 om 12:25

De keeper van Dortmund gebruikte het hoofd van Lewandowski als boksbal. Was een erg harde klap. Ik weet niet of het expres was maar zo zag het er wel uit.

29 april 2015 om 12:26

Keeper langereck kwam wild uit en bokste met zijn vuisten tegen de bal en tegelijk het hoofd van lewa.

29 april 2015 om 12:37

Meen je dit? Dit doet een keeper toch niet expres dan zou die normaak toch rood en een penalty tegen moeten krijgen is gewoon en duel

29 april 2015 om 12:43

Hij raakte ook de bal

29 april 2015 om 13:13

Kan hij dan niet zo'n masker op dien zodat hij alsnog kan spelen want dan is die wedstrijd eigenlijk al gespeeld als er zo veel niet bij zijn.

29 april 2015 om 13:28

Ik blijf het 50-50 vinden, barça kan heel goed spelen, maar soms is het wat moeilijker en dan gaat alles slecht;

29 april 2015 om 13:37

Tegen de botbreuken wel, maar het is even afwachten hoe de hersenschudding is. Als die te ernstig is lijkt het mij heel onverstandig om te gaan voetballen.....

29 april 2015 om 13:43

denk het niet. is bijna niks meer van zijn hoofd over. lewandowski is wel heel ongelukkig geraakt.

29 april 2015 om 13:56

Wat een gelul man!
Hij bokste niet eens, het waren 2 vlakke handen die deels tegen het hoofd van Lewandowski aan kwamen. Het was gewoon pech. Prima gekeept. Dat is het risico als spits zijnde in die situatie. Ga nu niet allemaal het zo zielig maken.

Ontopic: ongelofelijk van Robben. Geweldige speler maar man, wat een man van glas is het. Fit is het een van de allerbesten ter wereld. Helaas is deze man gewoon zelden fit. Heeft altijd wat.

29 april 2015 om 14:42

de bookies geven nog minder. x5 voor als bayern wint en barca maar 1,7. maar dat is bij barca thuis.
ik vind het vooral jammer omdat mensen straks met smoejes komen. had ze liever op volle sterkte gezien zodat de wedstrijd wat spannender zou zijn maar het is niet anders. maar ook zonder die toppers verwacht ik dat bayern er zal staan. voetballen kunnen ze immers daar allemaal wel. ook zonder hun eerste keuzes. plus als underdog de wedstrijd in gaan terwijl barca thuis speelt kan gevaarlijk zijn.

29 april 2015 om 15:00

Zo dat dacht ik ook al.. Zo wordt het Barcelona wel makkelijk gemaakt.

Shaktar en FC Porto zijn geen Barca die geef je niet 6-1 of 7-0.
Zeker niet zonder Robben en Lewa.

Vraag me af of Ribery het haalt en Benatia.

Alaba denk ik sowieso niet.

De Man van Glas is terug. Zonde!

Sneu.. te gretig. . Tevroeg begonnen of is dit pech?

29 april 2015 om 11:55

Kan je het na zo veel keer nog pech noemen ?

29 april 2015 om 11:57

Ik denk pech, want volgens mij had zijn eerdere blussure niets met zijn kuit te maken.

29 april 2015 om 11:58

Was een buikspierblessure staat in de tekst.

29 april 2015 om 11:58

Pure pech neem ik aan. Vorige blessure had hier niets mee te maken. Het enige wat ik dan nog kan bedenken wat eraan 'geholpen' heeft, is dat hij dus ook al een tijd lang niet getraind had en nu weer een volle inspanning leverde. Een mindere warming up zorgt er dan misschien voor dat dit heeft kunnen gebeuren. Maar goed, ik houd het echt op pech.

29 april 2015 om 12:01

Pech geloof ik niets van. Hij was nog niet volledig fit.

29 april 2015 om 13:17

Ik denk ook dat hij niet volledig fit was. Bayern wil uiteraard zoveel mogelijk prijzen winnen, vandaar dat Robben gisteren werd ingebracht. Wanneer je ergens nog pijn voelt, kun je andere gebieden weer meer gaan belasten dan je normaal doet. Het kan best zijn dat hij door de pijn aan zijn buik net wat anders liep dan normaal. Blijft gissen, maar louter pech lijkt het me ook niet.

29 april 2015 om 11:59

Ik denk dat hij te vroeg terug kwam. Guardiola en robben namen een te grote risico

29 april 2015 om 12:02

Klopt. De buikwand is nauw verbonden met de kuit.

Stond guardiola weer te klappen of was het dit keer iemand anders schuld?

29 april 2015 om 12:11

Lijkt me op geen enkele manier guardiolas schuld?

29 april 2015 om 12:33

Wat een onzin natuurlijk wel. Hij heeft Robben tot 2x(!) toe veel te vroeg laten invallen, waardoor hij diezelfde wedstrijd weer geblesseerd was. Het lijkt mij zelfs dat er niemand zo schuldig is aan dit blessureleed als Guardiola.

29 april 2015 om 12:35

Muller wolfarth niks van mee gekregen?

29 april 2015 om 12:40

Dit is een compleet andere blessure dan hij eerder had he?!

29 april 2015 om 12:41

Daar is Robben toch zelf bij? Hij kent zijn eigen lichaam inmiddels het best. Guardiola kan wel willen dat Robben speelt, maar Robben heeft zelf toch ook inspraak?

29 april 2015 om 13:45

dit is keiharde pech, madrid had dit ook een periode. de kampioenen hebben gewoon te veel gespeelt (ivm het wk).

ik vind het jammer voor bayern maar als barca supporter wel beetje blij.. sterkte Arjen

Onverklaarbaar weer, wat een pech.

Waar Barca voor t eerst sinds jaren in de cruciale fase van het seizoen eindelijk weinig tot geen blessures heeft wordt Bayern erg hard getroffen.

Het zal een mooie pot worden, met voor mij Barca als de favoriet.

29 april 2015 om 12:20

Mooie pot? Half Bayern ligt eruit man. En ook nog hele belangrijke spelers: Robben, Ribéry, Alaba, Lewandowski. Barca gaat dit met gemak winnen.

29 april 2015 om 13:19

Natuurlijk wordt het een mooie pot. Bayern bewees ook tegen Porto zonder o.a. Ribery en Robben geweldig te kunnen voetballen. Zijn net aan geen favoriet voor mij, maar gaat echt niet makkelijk worden voor Barcelona. Guardiola kent Barça als geen ander, dat is ook een groot voordeel voor Bayern.

Zonde zeg, vond trouwens dat hij het nog extreem lang heeft volgehouden zonder blessure.
Een Bayern zonder Robben en Lewandowski is best tricky tegen Barça.

29 april 2015 om 12:05

En Alaba en geloof ik ook Ribery. Een Houdini-act lijkt me nodig.

29 april 2015 om 16:11

Bayern is inderdaad opeens zwaar de underdog zonder Ribery en Robben en hun vaste spits. Alaba er ook nog eens niet bij. Wauw. Zullen ze hun speelstijl aanpassen?

Dat is helaas net het verschil tussen Robben en Messi en Ronaldo: die blessures... voetballend gelijkwaardig, maar hij mist teveel wedstrijden om die gouden bal te winnen. Zo jammer. Ik acht Bayern niet meer in staat de CL te winnen met al deze tegenvallers... jammer.

29 april 2015 om 12:02

PdB4, Robben is zoveel minder dan die 2 ook al zou die alle wedstrijden van de wereld per jaar voetballen. We houden ervan om onze spelers op te hemelen, maar die twee staan eenzaam aan de top en Robben echt een stuk daaronder.

29 april 2015 om 12:41

Ik kan er inderdaad niet objectief naar kijken. Echter kun je uit de resultaten van de afgelopen jaren wel zien dat Robben op Ek's en Wk's meer heeft laten zien dan die andere 2. Bovendien heeft hij een enorm aandeel gehad in de CL succes van Bayern, dat geeft voor mij wel aan dat het niet heel veel scheelt. Helaas voor Robben heeft hij niet het scorend vermogen van messi en ronaldo. Dat maakt inderdaad een wezenlijk verschil waarom messi en ronaldo eenzaam aan de top staan.

29 april 2015 om 12:04

Als Robben topfit is heb ik hem liever dan Ronaldo, heeft een betere techniek, meer oog voor zijn medespelers (vooral onder pep) en neemt de leiding in het veld en er buiten(zoals bij NL te zien is) en brengt het nationale elftal naar uitzonderlijke hoogte, iets wat Ronaldo nooit is gelukt, Messi wil ik niet over beginnen want niemand komt voetballend gezien in zijn buurt. Wat had ik graag een Robben meegemaakt met de fitheid van een Ronaldo/messi... man man man dan had hij minimaal 1 gouden bal gewonnen wellicht nog wel meer, hoe frustrerend moet dit wel niet zijn voor Arjen zelf.. denk dat niemand zich dat kan indenken, helaas voor Arjen en voor ons Nederlanders..

29 april 2015 om 12:07

AfcaAjaxxx, denk dat Robben dan nog geen gouden bal had gehad, want Messi overklast hem op alle fronten.

29 april 2015 om 12:15

Betere techniek en toen stopte ik met lezen. Stop eens met dat blind ophemelen van Nederlanders. Cijfers liegen niet. En ze spelen beide op dezelfde positie.

29 april 2015 om 12:21

Messi overklast Ronaldo haast ook op alle fronten.. toch heeft Ronaldo enkele keren verdiend de gouden bal gewonnen..

29 april 2015 om 12:24

kom met argumenten dan? of waren dat de cijfers? maar cijfers liegen niet? dus Ronaldo heeft ook een betere techniek dan Iniesta,d.silva bijvoorbeeld??die hebben immers ook minder doelpunten en assists. wat hebben doelpunten en assists eigenlijk met techniek te maken? of beschik je over statistieken over aannames en geslaagde acties en dergelijke?

29 april 2015 om 12:27

@wijnaldum10

Ik vind dat Robben nu pas de waardering krijgt die hij verdient. Wij Nederlanders zijn er juist erg goed in om onze landgenoten af te branden. Stel je eens voor dat Robben pakweg 15 jaar lang blessurevrij had gevoetbald...

Als je over cijfers begint, dan zijn er nog talloze andere grote voetballers op te noemen die in jouw ogen dan blijkbaar niet zoveel gepresteerd hebben. Cijfermatig gezien is het namelijk uniek wat Ronaldo en Messi presteren, daar kan niemand aan tippen.

29 april 2015 om 12:46

Techniek aan de hand van cijfers, reuze benieuwd welke cijfers dan precies. Zelden zo'n bak onzin gelezen. Voor de rest verwoord Afcaajaxxx het prachtig.

29 april 2015 om 13:31

@ Spekky Overdrijven is ook een vak. Robben is in topvorm wel op een aantal fronten minder dan Messi, maar zoals jij zegt dat Messi Robben overklast op alle fronten dat klopt niet. Ik vind dat Messi individueel beter is dan Robben maar Robben is weer beter in het nemen van een vrije trap en Robben speelt meer in het belang van zijn team.

29 april 2015 om 13:36

Want Ronaldo heeft zo'n fabelachtige techniek? Dat blijft toch wel een rare opinie die veel mensen hebben.
Bergkamp, die had veel techniek. Meer in zijn kleine teen dan Ronaldo in zijn hele lichaam. Messi overigens ook.

Ronaldo is overigens wel beter dan Robben, techniek of niet.

Verschrikkelijk voor Robben, moet zeggen dat ik het niet zo erg voor Guardiola. Kijken wie hij dit keer zal aanwijzen.

De principes van Guardiola nekken Bayern Munchen.

Zijn te aanvallende voetbal, zijn lievelingetjes opstellen, te vroeg spelers inbrengen, tactisch zwak. Nee die man moet heel snel weg bij Bayern. Ik heb zelf stiekem het gevoel dat die man een zwakte heeft voor Barcelona en Messi en daarom misschien wel Barcelona laat winnen, hoe hij geilde op Messi tijdens City was te overdreven.

29 april 2015 om 12:05

@robw; Ik sluit me volledig bij je aan.
Je kunt toch niet serieus menen dat Guardiola niet professioneel is? Die man staat voor professionaliteit en discipline. Hij neemt beslissingen, maar neemt ieder van zijn spelers uiterst serieus. Helemaal als het gaat om hun gezondheid, als ze zeggen te kunnen spelen dan zal hij ze gebruiken als dat in het belang van het team is.

Guardiola is trouwens ook maar een mens @mrancelotti, een voetballievend mens. Als je dan niet van Messi kan genieten, dan is er iets mis met je of je bent voor real.

29 april 2015 om 12:03

Ja tuurlijk hij is coach van Bayern maar hij heeft liever dat Barca wint, daarom stelt ie Robben op in de hoop dat die weer een blessure oploopt om daarna Barca meer kans te geven op de finale.

29 april 2015 om 12:12

Waarom zou je Robben anders laten in vallen die nog niet fit is nog wat last heeft. Dara zit gewoon iets achter. Ik denk dat hij hoopt dat barca door gaat.

29 april 2015 om 12:25

Natuurlijk mag je genieten van een andere club/speler maar doe dat niet zo overdreven als tegen City bij die panna van Messi.

Nu komt hij uit tegen Messi en Barcelona, de vraag is kan hij zijn zwakte en liefde opzij zetten om met volle kracht zijn geliefde club pijn te doen?

29 april 2015 om 12:44

Lekker naief zeg. Die man is een pro. Die wil alles winnen wat er te winnen valt, en als hij daardoor Barca opzij moet zetten doet hij dat zonder morren. Dat mensen echt denken dat hij Barca liever ziet winnen dat Bayern begrijp ik echt niet. Dan leef je in een fantasiewereld...

29 april 2015 om 13:29

Ja dag, straks is het de schuld van de illuminatie. Sommige mensen zien overal een complot in. De beste man is een winnaar en is overal en altijd alleen maar bezig met winnen en niets anders. Dan wil hij ook van zijn oude club winnen, dat is een prestige strijd. Daar gaat hij echt zijn beste speler niet expres voor opofferen, als je dat serieus denkt heb je echt een kronkel in je hoofd (sorry dat ik het zeg).

29 april 2015 om 14:48

illuminati confirmed. hahaha moest echt lachen door je reactie. helemaal mee eens die guardiola gaat echt niet de kans op een cl laten lopen voor barca.
die man heeft laten zien dat hij geen moer geeft om barca. guardiola ging weg toen barca hem het hardst nodig had. kaapt dan ook nog thiago weg enzo.
hij gaat echt niet zijn kans op cl aan barca geven. wie zou zo'n prijzenkast laten schieten?
mensen die dit zeggen zijn niet wijs man.
aka helemaal met je eens.

29 april 2015 om 12:05

Tuurlijk heeft Guardiola een zwak voor Barcelona. Hij is zelf catalaans en heeft misschien wel het beste team ooit gecoached. Je mag als trainer van je oude club toch wel genieten van andere spelers of teams? Hij heeft gewoon pech daar. Ik heb wel de indruk dat hij het niet meer naar zijn zin heeft bij Bayern.

29 april 2015 om 12:07

Inderdaad, zo een Alonso die over de hil is en er niets van bakt constant maar blijven opstellen is mij een raadsel. Hij stelt vaak zijn vriendjes op. Robben had nooit mogen spelen, dom van Pep. Als de kans bestaat dat Barca kan winnen zal hij dat denk ik niet na laten.

29 april 2015 om 12:41

Tactisch zwak,te aanvallend voetbal: Barca werd met Guardiola zijn tactieken totaal niet gezien als het meest dominant voetballende team dat ooit gespeeld heeft.
Ook is Bayern tactisch een zooitje en is het uiteraard niet het team dat in de Bundesliga het snelst ooit en met een straatlengte voorsprong kampioen is geworden (en dit seizoen gewoon weer kampioen).
Oh wacht...

Barca expres laten winnen: tuurlijk,hij komt immers volgend seizoen weer terug naar Barca, en wil met Bayern de Champions League niet winnen.

Zijn lievelingetjes opstellen: als zijn beste spelers zijn lievelingetjes zijn heeft hij groot gelijk.

Bij een wedstrijd ,waarvoor je uitgenodigd wordt,van een ander team (waar je je leven lang gespeeld hebt,talloze successen als speler en trainer behaald hebt) juichen voor een weergaloos doelpunt van een speler ,is uiteraard ten strengste verboden.

Natuurlijk Guardiola zal best fouten hebben gemaakt door o.a spelers (al dan niet in overleg) te vroeg te brengen,trouwens Robben was vol in training en heeft nu een heel andere blessure dan waarvoor hij aan de kant stond (buikspieren en nu aan zijn kuit)
maar om hem dan neer te zetten als een trainer die niets kan,slaat helemaal nergens op.

Zal wel weer een troll zijn waarop ik nu aan het reageren ben, maar goed.

29 april 2015 om 13:20

Is dit niet wat overdreven??

Het was natuurlijk een gok om Robben in te laten vallen maar hij was wel fit verklaard voor deze wedstrijd om wat minuten te maken. Als het dan na de rand fout is uitgelopen is dit niet een sabotage van de traner om Barcelona verder te laten gaan in de CL. En dat hij een zwakte heeft voo Messi heeft is algemeen bekend omdat het zijn pupil was al van 15-16 jaar.

29 april 2015 om 16:09

Als een vriend van je iemand een dikke panna geeft, heb je toch een dergelijke reactie. Daarbij weten robben en de medische staf zelf ook wel wanneer hij inzetbaar is of niet. Het is geen FC Lokale amateurclub. Ik vind niet dat je Guardiola hier helemaal de schuld voor kan geven. Tuurlijk, je moet wat voorzichtiger zijn met iemand zoals robben, die snel geblesseerd kan raken, maar daar houdt de medische staf ook rekening mee bij het advies dat er gegeven wordt aan de trainer.

Onnodig veel risico genomen door Pep. Dit kan hij niet meer afschuiven op de Medici dit is puur de eigenwijze actie van Pep. Erger me sowieso enorm aan hem de laatste tijd. Waar is die rustig uitstralende man die alles op een rijtje heeft? Zit bom vol met stress en agressieve bewegingen. Kan me dit niet herinneren dat hij dit deed bij Barca. Enorm sneu voor Robben weer, en voor het Nederlands elftal mocht die day niet halen we zullen zijn drive hard nodig hebben.

29 april 2015 om 12:04

Ja precies. Bayern zou gewoon genoeg kwaliteit in huis moeten hebben om zonder Robben Dortmund te verslaand. Robben liep al voor op schema, dan moet je hem gewoon alsnog rustig brengen in een simpele wedstrijd die al gedaan is tegen een van de onderste ploegen. Zonde, had Robben graag nog zien schitteren in de CL, zelfs als niet Bayern fan was het een kippenvel moment toen Robben de winnende goal maakte tegen Dortmund....

29 april 2015 om 12:09

Onzin natuurlijk. Is hij weer geblesseerd geraakt aan zijn buikspieren?
Precies. Denk nog maar even goed na want dit raakt kant noch wal.

Pep heeft goede spelers nodig en zo ook tegen Dortmund (laat je niet verwarren door de stand in de competitie, Dortmund is gewoon een erg goede ploeg, zeker tegen Bayern).
Hij brengt dus een fitte speler in en die raakt geblesseerd. Je doet net alsof Robben nooit geblesseerd is geweest in zijn leven.
Hij heeft Messi vaak genoeg gebracht die niet 100% was, maar zijn blessuregevoeligheid lag toen erg laag. Als de speler aangeeft dat hij kan spelen, dan gaat Guardiola daar natuurlijk niet aan twijfelen, hij heeft andere zaken aan zijn hoofd, heel veel zelfs. Het is een perfectionist pur sang.

29 april 2015 om 12:17

Hij was nog steeds herstellende van een buikspier blessure. lichaam is dan nog steeds aan het herstellen wat tijd kost. Hij had nog nauwelijks getraind. En ze wouden hem rond de halve finale CL brengen en fit hebben. Dan is dit onnodig aangezien de kans toen hij erin kwam ook nog best groot was dat hij misschien ook nog een verlenging zou moeten spelen. Onnodig en te groot risico!

29 april 2015 om 12:51

Dan nog is Robben geblesseerd geraakt aan zijn kuit en niet aan zijn oude blessure. Als ik hersteld ben van een Gebroken been, maar nog niet 100% fit ben en een balletje ga trappen en mijn pink breek is dat dan ook het gevolg van slechte coaching en onnodig risico? Volgens mij heet dat pech. Dus willen alle Guardiola bashers ff weer normaal doen. Iedereen kent Robben hier wel en dan weet je dat hij vaak last heeft van blessures.

Echt zonde voor Robben die weer een weergaloos seizoen aan het doormaken was en elke keer weer beslissend was voor Bayern. Denk dat die weggestuurde dokter nu stiekem in zijn handen aan het wrijven is, niet dat hij dit Robben gunt maar dat hiermee wordt aangetoond dat je al die blessures niet op hem kunt afschuiven. Denk dat het een kwestie is van net te snel willen en dan toch forceren, dat kost hem nu de rest van het seizoen.

29 april 2015 om 12:10

Robben heeft toch aangegeven dat hij bij dezelfde dokter in behandeling zou blijven? Zijn kliniek zit volgens mij ook vlakbij het stadion van Bayern.

29 april 2015 om 13:29

Als ik me niet vergis zit Robben nog steeds bij de kliniek van Muller-Wohlfart ja.

Hij had nooit mogen spelen, want hij was nog niet helemaal fit. Ik wist toen hij in ging vallen dat hij een blessure ging krijgen. Blessure volledig op conto van Pep. Dom dom dom van Pep!

29 april 2015 om 12:03

Ik zie het verband totaal niet. Hij had een buikblessure en nu scheurt hij zijn kuitspier. Loopt er een magische band tussen buik en kuit?
Zeuren om het zeuren op Pep?

29 april 2015 om 12:09

Als je nog niet fit bent is het risico, te groot voor ene blessure. Hij had niet eens bij de selectie moeten zijn. Met dank aan Pep is Robben geblesseerd. Je zou bijna denken dat hij dit bewust heeft gedaan zodat Barca groter kans heeft.

29 april 2015 om 12:11

Hahaha, ja zeker is dat zo. Mag ik ook zo'n aluminium hoedje? Sommige mensen hebben echt geen zicht op de realiteit meer.

29 april 2015 om 12:13

Totaal nergens op gebaseerd. Robben was al een tijd in volle training en is gewoon door de medische staf vrijgegeven om minuten te maken. Pep brengt hem dan ook nog eens slim als invaller in om het langzaam op te bouwen.
Ben het volledig met 123jaap123 hieronder eens. Begint een storend hetze te worden tegen Pep.

29 april 2015 om 12:17

Training is wat anders dan een wedstrijd. Dat kan je niet met elkaar vergelijken. En ja Pep had Robben nooit bij de selectie moeten halen. Ieder normaal trainer had Robben gisteren niet opgesteld.

29 april 2015 om 12:24

Wanneer moet hij hem dan inpassen? Als hij 6 maanden geleden fit is verklaard? Fit verklaard is fit verklaard en Pep heeft hem niet eens veel minuten laten maken direct.

29 april 2015 om 16:15

Je moet niet met Jute in discussie gaan. Die zeurt om het zeuren. Als je denkt dat er een verband is tussen een kuitblessure en een blessure aan je buikspieren dan houdt het op. Troll of gewoon ontzettend onnozel.

29 april 2015 om 12:10

De hetze tegen Guardiola neemt nu wel bijzondere vormen aan, ook bij de media. Indianenverhalen dat hij in de catacomben al weer zei dat het z'n buik was etcetera zijn volledig uit de lucht gegrepen, net als de conclusie dat dit de schuld van Pep is. Zoals bekend, Robben trainde al na 3 weken weer mee, waarvan de laatste week weer met de groep op volledige intensiteit. Hij heeft een kwartier gespeeld, ging zelf buitengewoon enthousiast een duel in en krijgt een blessure die niets te maken heeft met zijn eerdere blessure.

Uiteindelijk moeten spelers weer wedstrijdritme opdoen, zeker voor belangrijke wedstrijden zoals die tegen Barcelona. Dit had elke wedstrijd kunnen gebeuren.

Het zit Bayern ook niet mee...

Zonder Robben wordt het heel moeilijk om CL te winnen voor Bayern. Denk niet dat ze zonder Robben, Ribéry en misschien ook zonder Lewandowski Barca en daarna Real kunnen verslaan. Guardiola zal de bui als zien hangen. Geen DFB pokal en CL zal ontslag beteken. Zou het niet erg vinden. Het liefst speelt hij met alleen controleurs op het middenveld, zonder veel diepgang. Veel nutteloos getik. Bayern verdient een betere trainer na mijn mening, die zijn elftal niet alleen laat tikken op het middenveld.

29 april 2015 om 12:11

^
De Duitsers zijn daar vrij mild en realistich in. Geen treble in je startjaar behalen betekent niet gelijk exit.

De quoteringen zijn al massaal aan het zakken (!!) Barcelona winst is nog maar 1.70euro waard, ongelooflijk en dat in amper 1 week tijd.

29 april 2015 om 13:32

Niet gek he, als er steeds meer sterkhouders van Bayern geblesseerd raken en Barca dat goed in vorm is...

Jammer dat hij geblesseerd is. Dit zorgt er wel voor dat Barca nu meer voordeel heeft om de finale te bereiken.

Jammer voor de CL wedstrijden! Barça mag ze nu wel niet gaan onderschatten, want dit Bayern is nog steeds een lepe ploeg die Porto naar huis ramde

29 april 2015 om 12:16

Zullen waarschijnlijk wel zo spelen

Neuer
Boateng
Benatia
Dante
Lahm
Xabi Alonso
Schweini
Bernat
Götze
Müller
Pizarro
29 april 2015 om 12:47

Waarom niet 4-5-1? Schuif Lahm naar RB, en op de plek van Lahm nu zet je Thiago. Dan haal je Pizarro eruit en ziet er al een stuk beter uit imo.

29 april 2015 om 13:36

Thiago is ook geblesseerd. En Bayern speelt al eventjes een 3-5-2

De mensen die roepen dat het de schuld van Guardiola is en dat hij te vroeg gebracht is zullen wel Real fans zijn en een hekel hebben aan Guardiola, anders kan ik niet begrijpen hoe je tot die conclusie komt. Robben trainde alweer weken mee, laatste week volledig bij de groep, de medische staf heeft gezegd dat hij weer volledig fit was, en Guardiola laat hem een kwartier invallen en hij krijgt een blessure op een totaal andere plek dan zijn vorige blessure; hoe kan Guardiola daar iets aan hebben gedaan? Je denkt toch niet dat Guardiola zelf beslist of Robben fit is of niet? Het enige wat zou kunnen is dat Robben te hard getraind heeft om zo snel mogelijk te kunnen herstellen, en dat hij daardoor ook andere delen van zijn lichaam heeft overtraind en daarom meer kans had op blessures in het algemeen, maar dan zou het de schuld van de medische staf zijn, nog steeds niet van Guardiola. Ik denk dat dit deels enorme pech is, deels gewoon het lichaam van Robben dat uberhaupt snel geblesseerd is.

Oh, en Raymond Verheijen kom er maar in!

29 april 2015 om 12:48

Zeker wel de schuld van Guardiola. Door als een halve gare te gaan staan klappen richting medische staf, met als gevolg het opstappen van de toparts en verlies van waardering van je medische staf heeft hij dit over zichzelf afgeroepen. Bij deze dus applaus voor Pep....

29 april 2015 om 12:53

Alleen heeft dat allemaal niks met elkaar te maken. Müller-Wohlfahrt is nog steeds de behandelend arts van Robben. Deze meneer heeft vandaag de diagnose gesteld, oftewel aan de medische behandeling van Robben is niets veranderd. Hij was al weer volledig in training, ook dit is in overleg gegaan. Robben heeft gewoon kei harde pech.

29 april 2015 om 13:17

@ Frankentime

Inderdaad, wat 123jaap123 zegt klopt, en al zou het wel iets met elkaar te maken kunnen hebben, dan zou het nog niet kloppen aangezien robben natuurlijk al veel vaker geblesseerd is geweest tijdens zijn tijd bij Bayern.

Van de ene in de andere blessure vallen, wat kan daar nu de oorzaak van zijn?
Als ik de medische staf van Bayern was zou ik de afgelopen 3 jaar eens goed op een rijtje zetten hoe zwaar deze speler is belast en dan de belasting afstemmen op de steeds ouder wordende mens.
IK ben geen medicus, maar feit is dat Robben een superjaar achter de rug heeft en dit seizoen ook super begon. HIj heeft niet genoeg rust gehad denk ik dan zo. Een jonge speler als Depay heeft ook een blessure opgelopen na een lang seizoen en Robben staat er niet bekend om dat hij zijn lijf goed kent en op de juiste tijd gas terug neemt en is , net als Depay, een explosieve speler, met dus een grote kans op spierblessures.

Ook zonder Robben moet Bayern instaat zijn elk team in de wereld op te rollen. Bayern is als team zo compleet en in balans, en in de breedte zijn ze enorm sterk. Natuurlijk is de aanval van Barca dodelijk, maar Bayern hoort in principe instaat te zijn om zich daar tegen te weren. Het enige nadeel dat Bayern nu ondervind is dat ze met minder individuele kwaliteiten spelen, maar als team spelend is Bayern net zo dodelijk of misschien wel beter dan Barca. Kans verhouding schat ik gewoon 50/50.

Ongelofelijk!! Zo zo erg verheugd op de halve finale en dan krijg je dit!
Sinds jaar en dag een Fc Bayern fan en dit doet pijn! geen Franckkk, robben, alaba, lewa! en hopen op martinez...maar ja die heeft ook lang niet gespeeld!

wordt denk ik.....neuer, bernat, benatia, boateng, rafinha, Alonso, schweini,lahm, gotze, muller, thiago!
redelijk elftal, maar barca is in bloedvorm, pfff wat wordt het lastig, maar zeker niet onmogelijk! jullie vergeten 1 ding! Wir sind die FC Bayern!!!!

Kan hij mooi naar de bekerfinale komen 3 mei

29 april 2015 om 13:52

Haha ja das waar natuurlijk. Elk voordeel heb zn nadeel, zei iemand ooit.

Jammer hoopt dat hij volgend seizoen fit en in topvorm terugkeert.
We kunnen hem heel erg goed gebruiken in de kwalificaties.
Succes Robben

Ik gun het Robben niet, maar dit is toch wel goed nieuws voor Barcelona. Bayern is ook zonder Robben nog ijzersterk, maar dit maakt zeker wel verschil!

Nou verwacht ik dat Barca in 2 wedstrijden wel door gaat, maar dit is in Spanje stiekem goed nieuws.

Dit komt Barca goed uit! Geen Robben, geen Ribéry, geen Alaba en als ik het zo lees ook geen Lewandowksi. Er blijft natuurlijk nog een sterk elftal over maar dit zijn toch wel de smaakmakers bij Bayern. Met de vorm waarin Barcelona op dit moment verkeerd zet ik dik in op Barca! Overigens gun ik het Robben echt niet dat hij weer geblesseerd is.

Bayern mist hele belangrijke spelers in de champions league en barca is ongekend goed de laatste tijd. Visca el barca

Erg jammer voor Robben.
Hopelijk geeft Bayern nu onderhand wel geleerd om hier op in te spelen?
Ik zie hier veel voorspelling over barca-bayern over iets over 75-25? Alsof robben en lewa de enigste goede spelers zijn bij bayern? Is offtopic maar doe het toch even, Bayern staat uiteraard in de finale van de CL.

Een hersenschudding, kaakbreuk en een gebroken neus. Stond Badr Hari ook op het veld? Blessures die je meer bij andere sporten verwacht dan voetbal. Behouden de hedsenschudding kan je met deze blessures wel voetballen, of het verantwoord is, dat is iets anders.

Zuur zeg voor Robben.
Leeftijd begint misschien ook zijn tol te eisen...In het hoofd zit het allemaal goed maar lichamelijk gaat het nu wat trager...
Neemt niet weg dat ik Robben nog steeds de beste Bayern speler van dit seizoen vindt.
Wellicht krijgt Hans Nijland,de voorzitter van FC GRONINGEN toch zijn zin en reikt Robben de knvb beker uit aan de FC mocht ze de cup winnen.

Zou zomaar kunnen door de trainingen van Guardiola. Die zijn altijd erg intensief, maar kan ook pure pech zijn.

Ik vraag mij af of het slim is geweest van Bayern om Robben te laten spelen gisteren. Konden ze niet wachten tot het weekend of Barcelona. Misschien dat het niet dan niet gebeurd was geweest. Zonde dat het nu rest van seizoen eruit ligt. Ik hoop dat zijn blessuresreeks niet terug komt zoals het eerst was.

Dit is erg zuur zeg. Had me wel verheugd op Bayern vs Barca met Robben in de basis.

Dit kan Bayern wel eens de CL gaan kosten, want Robben zijn actie word al weken gemist.

Tjah, je weet toch dat je Robben niet al te veel moet pushen want dat ie vorig seizoen fit was gebleven was een mirakel want hij is de afgelopen 13 seizoenen nog nooit fit gebleven...

oh oh oh nu dit en ook nog lewa eruit. de wedstrijden tegen barca gaan een hel worden voor bayern. ik ben heel erg bang dat dit bayern er in camp nou met 4/5-0 aan gaat.
ze hebben geen echte spits meer, creativiteit van de flanken is er niet en dan moeten ze ook nog spelen tegen de beste aanval op dit moment. hoe zou bayern spelen voorin, ik denk zelf dat pep defensief gaat spelen met muller voorin en gotze eromheen. misschien weiser ook.
dit bayern is ook heel kwetsbaar achterin zonder alaba op links en met die oude,trage alonso voor de verdeding. mocht barca vol druk zetten op dante en daarna alonso kan dit wel eens een absolute vernedering worden. laten we daarop hopen, dit bayern moet echt op zijn plek gezet worden, en dit is het juiste moment.

Erg jammer want ik had graag Barcelona tegen een volledig op oorlogsterkte Bayern gehad. Denk dat Bayern dan licht in het voordeel zou zijn. Mochten Robben en Ribery en ook nog eens lewandoski er niet bij zijn dan acht ik de kansen van Barcelona een stuk hoger in. Nu maar hopen dat ze ook echt goed voor de dag komen aankomende Dinsdag...ook zonde voor Robben dat hij van blessure in blessure valt.

Hazard en Griezmann halen. Dante en Alonso zo snel mogelijk weg doen. Het wordt echt tijd om die oude spelers te vervangen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren