Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord zet punt achter gesprekken met Boëtius

Laatste update:

Jean-Paul Boëtius heeft aangegeven dat hij graag bij Feyenoord wil blijven, maar moet er rekening mee houden dat hij in de aankomende transferperiode verkocht zal worden. De vleugelaanvaller beschikt over een contract dat nog een jaar doorloopt en de onderhandelingen over een verlenging van de samenwerking zijn gestaakt, meldt Voetbal International.

/

Volgens het weekblad heeft Feyenoord per brief laten weten dat het voorlopig niet meer aan tafel zal gaan zitten met Boëtius. De 21-jarige vleugelaanvaller ontving onlangs nog een aanbieding voor een nieuw contract, maar dat voorstel werd afgewezen. Boëtius 'proefde geen waardering' uit de aanbieding en vroeg zich af of Feyenoord hem wel echt langer voor de club wilde behouden.

Zijn werkgever gaat in ieder geval niet tot het uiterste, want de onderhandelingen worden nu stilgelegd. Boëtius heeft benadrukt dat hij Feyenoord niet transfervrij wil verlaten, dus als er geen nieuw contract komt, zal hij in de aankomende transferperiode verkocht moeten worden. Het is niet bekend of er clubs met (concrete) belangstelling zijn.

Boëtius is bezig aan zijn derde seizoen in het eerste elftal van Feyenoord en heeft het dit voetbaljaar moeilijk. Voor volgend seizoen is de voorhoede al versterkt met Dirk Kuyt en Martin van Geel hoopt verder nog dat John Guidetti terug zal keren. Feyenoord gaat de optie in de huurovereenkomst van Colin Kazim-Richards waarschijnlijk ook lichten en daarom is het maar zeer de vraag of Giovanni van Bronckhorst volgend seizoen met vleugelaanvallers wil gaan spelen.

Feyenoord moet Jean-Paul Boëtius niet laten gaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vraag me wel eens af wat voor waardering hij verwacht als je geen pepernoot raakt. Je kunt niet verwachten dat je een van de best betaalde spelers wordt. Voor psv staat de deur nu open

21 april 2015 om 10:54

Wat moet PSV nou met boetius? Veel te flegmatiek. Als je ziet dat hij bijna met zo oud is als depay.

21 april 2015 om 11:01

yep ik zou ook zeggen psv sla je slag, die kost niet veel en ik denk dat hij best ver kan komen...een nieuwe depay is niet haalbaar hoor en het is een nederlandse jongen

het zou me ook niks verbazen als psv er al mee bezig is

ook zou ik hem best bij ajax willen zien wanneer kishna onrustig blijft met zijn zaakwaarnemer, dan zou ik die verkopen en boetius halen, want dan hebben ze geen echte linksbuiten meer buiten fisher

21 april 2015 om 11:08

Nieuwe Depay niet haalbaar??? Ik denk dat Mertens waardevoller is geweest dan Depay bij Psv. Alleen had Mertens niet zoveel of geen tatoeages. Depay heeft alleen snelheid en af en toe wat bevliegingen voor de rest komt hij zijn mannetjes nauwelijks voorbij. Ik juich alleen maar toe dat Depay weggaat en daarvoor een andere speler komt die meer in teambelang gaat spelen.

21 april 2015 om 11:09

Mensen die roepen dat PSV voor schijntje Boetius gaan ophalen maken zich belachelijk. van Geel kan gewoon Kiezen om hem aan het buitenland te verkopen. Als PSV 5 miljoen biedt, kan van Geel hem gewoon verkopen aan een laagvlieger in Engeland voor 3 miljoen. Hij is niet verplicht om hem aan PSV te verkopen ofzo?!

21 april 2015 om 11:19

Denk dat nee wacht weet wel zeker dat Boetius beter is dan Depay het heeft allemaal met vertrouwen te maken. Laat hem maar lekker naar PSV komen en de Rechterkant bestrijken een plek waar hij al heel de jeugd heeft gespeeld. Feyenoord heeft 0,0 oog voor talent kopen altijd oude versleten voetballers of gewoon net niet voetballers. Met Clasie hadden ze geluk die speelde ze potjes bij Excelsior. Gods zijdank voor de slechte financiele zorgen anders waren ze gewoon blijven aanmodderen. Boetius is een super talent die bij Feyenoord niet wordt begrepen kom maar lekker naar PSV

21 april 2015 om 11:25

Op zich heb je gelijk hoor, maar is Feyenoord financieel alweer zo sterk dat ze 2 milj kunnen laten liggen? Ik denk dat ze nog niet zó ver zijn..

21 april 2015 om 11:25

Ja, en die 2 miljoen kan feyenoord makkelijk missen want die hebben toch geld zat.....

21 april 2015 om 11:31

En Boetius is niet verplicht om naar een laagvlieger uit Engeland te gaan.

21 april 2015 om 11:31

Ja, Feyenoord kan 2 miljoen laten liggen. Financiële situatie van Feyenoord is niet meer zoals in de tijd van Wijnaldum.

Ik ben van mening dat Feyenoord de absolute hoofdprijs moet vragen aan PSV in dit geval, waarom? PSV ontvangt tientallen miljoenen van de zomer, geen enkele reden dus om een speler aan hun te verkopen voor een schijntje.

21 april 2015 om 11:34

dat zeiden ze destijds ook over wijnaldum, het is toch een stapje hogerop laten we eerlijk zijn..............

21 april 2015 om 11:36

@roybh

Voel ik nou haat? Wat heeft tatoeages nou met beter zijn te maken? Waarom een oordeel over iemand vellen op basis van uiterlijk of wat hij met zijn geld of lichaam doet.. Depay laat toch gewoon zijn voeten spreken op het veld, zolang hij dat blijft doen zal die tatoeages mij een zorg zijn, of is alleen iemand zonder tatoeages de ideale schoonzoon?

Ik ben wel met je eens dat Mertens even belangrijk was voor Psv als nu Depay voor Psv, misschien is Depay wel iets belangrijker maar scheelt niet veel.. Verschil is dat Depay nog zeer jong is en meer ambitie en potentie uitstraalt dan een Mertens.. Die jongen kan veel beter worden dan dat hij nu is.. Had een beetje het idee dat Mertens bij Psv echt op zijn top zat en bij Napoli speelt hij gewoon met zelfde gogme en niveau.. Bij Depay verwacht ik dat hij over pakweg 3 jaar toch veel beter is dan dat hij nu is.

Depay 'heeft alleen snelheid', je heb zijn vrije trap van zaterdag niet gezien zeker? Ook dat hij tijdens Nederland-Spanje Pique en Carvajal helemaal dol speelde met paar aardige trucjes.. Aach joh tuurlijk die heeft alleen maar snelheid Tuurlijk komt hij af en toe zijn mannetje ook niet voorbij maar ik verwacht dat hij over pakweg 3 a 4 jaar regelmaat hierheen gaat vinden van wanneer hij nou zijn mannetje kan paseren en wanneer niet..

Ontopic:
Als ik Boetius was zou ik zeker nog in Nederland blijven, komt nog veels te kort voor het buitenland. Boetius mis nog enige stootkracht.

21 april 2015 om 11:43

Ja, Feyenoord kan die 2 miljoen wel lijden hoor. Ze gaan de concurrentie echt niet sterker maken voor die 2 miljoen. Daarnaast zal er heus wel internationale interesse zijn. Ik denk niet dat PSV kan concurreren met Engeland / Duitsland / Spanje als het gaat om transfer bedragen. Feyenoord kan rustig 10 miljoen vragen aan PSV en anders 5 miljoen aan internationale teams. Als ze het nu al weten, kunnen ze Boetius nu al op de transferlijst zetten en hem overal aanbieden. Die slijt je wel hoor. Maar niet aan Psv..

21 april 2015 om 11:45

Precies, hij presteert al een jaar niet waarom zou PSV dan in zo iemand investeren. Genoeg andere opties, die dit seizoen beter hebben gepresteerd dan Boetius op de vleugel.
Voor ons zelf ook beter om naar andere opties te gaan kijken. Deze jongen blijft een "eeuwig" talent. In alles blijft het een jeugdspeler.
Zat eerst nog op het zelfde niveau als Memphis, maar die heeft zich wel erg ontwikkeld. Boetius bleef stilstaan.

21 april 2015 om 11:45

PSV is een minimale stap vooruit, Feyenoord is op dit seizoen na, de afgelopen seizoenen beter/gelijk geëindigd als Psv.
Alleen speelt PSV komend seizoen CL en Feyenoord met nog strijden voor de 3e plek..

21 april 2015 om 11:51

Helemaal mee eens Roybh

Depay is niet zo goed , word een affelay tje

21 april 2015 om 11:53

Ik zie hem niet vertrekken hoor, leuk al die speculaties maar dit zei hij gisteren nog in een interview, maar goed, dit is weer VI dus ik weet niet of ik moet geloven dat hij dit echt gezegd heeft!!

"we moeten proberen een tussenweg te vinden. Uiteindelijk zien we wel hoe die gesprekken eindigen. Ik heb nog een contract tot medio 2016. Als we er niet uitkomen, dien ik die in ieder geval uit. Het is de bedoeling dat ik hier blijf."

Dus zal hij of later een contract tekenen of ergens in de winterstop misschien toch vertrekken naar het buitenland,maar zeker niet naar PSV of Ajax,

21 april 2015 om 11:59

caribbean,

PSV zelfde niveau als Napoli?

Transferwaarde Napoli: 252,75 miljoen euro
Transferwaarde Psv: 97,10 miljoen euro

Transferwaarde Serie A: 2,41 miljard euro
Transferwaarde ED: 530,38 miljoen euro

Bron: transfermarkt.be

Bekijk ook eens de data van Deloitte:

Napoli staat met een omzet van 164.8 miljoen euro op plek 16 in Europa.

PSV had dan weer een omzet van 63.28 miljoen euro en staat niet in de top 20 van Europa.

Bron:
www2.deloitte.com/uk/en/pages/sports-business
-group/articles/deloitte-
football-money-league.html

en...

psv.nl/psv/de-club/
organisatie/psv-jaarverslag.htm

En omdat geld alleen niet zaligmakend is, kunnen we de Uefa Ranking er even bijhalen.

Napoli: 22ste plek
Psv: 30ste plek

Serie A: 4de plaats
ED: 9de plaats

Bron:
uefa.com/memberassociations/uefarankings/

Heeft u een verklaring waarom u PSV zit op te pimpen tot iets wat het niet is en Napoli zit te kleineren, eveneens tot iets wat het niet is?

Graag met bronnen. Zou héél tof zijn.

21 april 2015 om 12:25

Vergeet je soms dat Depay topscorer is met 21 goals? Zie Mertens dat niet doen hoor. Boetius ook niet trouwens.

21 april 2015 om 12:41

Als hij net zo speelt als dit jaar wordt PSV daar niet sterker van.

21 april 2015 om 12:52

Je hebt helemaal gelijk jij snapt het

21 april 2015 om 13:20

@ New Trafford

Sterker nog, Mertens scoorde in zijn debuut seizoen bij PSV 21 goals en gaf ook nog 14 assists. En in het seizoen er na scoorde Dries Mertens 16 doelpunten en gaf hij 17 asssists. 2 jaar op rij de meest beslissende speler van de competitie geweest.

Depay scoort relatief veel, maar heeft daar ook ongelofelijk veel schoten voor nodig. Terwijl het aantal assists van Memphis Depay in vergelijking heel erg weinig is. Oftewel een kenmerk van een voetballer die teveel met zichzelf bezig is en te weinig overzicht heeft. Dit betkeent natuurlijk niet dat hij hier geen stpapen meer in kan maken. Maar op het moment beheerst hij het nog niet.

Nee, Dries Mertens was 2 stappen verder dan Depay in zijn periode bij Psv. Maar dat is geen schande aangezien Mertens al meer ervaren en ouder was.

21 april 2015 om 13:20

Denk dat hij zelf beslist waar hij heen gaat . Van geel mag onderhandelingen voeren.

21 april 2015 om 13:20

tinuske80, ook Boetius is geen linksbuiten, al wordt hij wel op deze manier al jaren misbruikt bij Feyenoord helaas.
Zo zonde dit, want dit is ook precies de reden waarom die zo totaal uit vorm is. Hij krijg die ballen vanaf links op geen enkele manier normaal voor.

21 april 2015 om 13:24

haha, als je goed leest zegt carribean dat hij vindt dat mertens in zijn tijd bij psv hetzelfde niveau haalde als bij psv, niet dat psv hetzelfde niveau heeft als napoli

21 april 2015 om 13:53

Inderdaad, heel leuk dat je met allerlei bronnen komt, maar hij zegt er helemaal niets over.

Maar PSV is in Nederland een topclub, Napoli zie ik nog niet echt als een topclub in Italië, Juventus is toch een maatje te groot. Met PSV speel je om de titel, met Napoli niet, dus als je rekening houdt met de verhoudingen is PSV wel wat groter. Maar in een onderling duel zou Napoli hoogstwaarschijnlijk winnen en ze zullen ook verder komen in Europa.

21 april 2015 om 13:57

En Boetius is niet verplicht om zich zo maar aan een laagvlieger in Engeland te laten verkopen. Die jongen heeft zelf ook inspraak. Het is geen mensenhandel he..

21 april 2015 om 14:10

boetius zal echt nog niet naar het buitenland willen gaan hoor, daarbij kan feyenoord de centen heel goed gebruiken en laat dus echt geen 2 miljoen euro liggen

mertens was een goede speler met veel assist en behoorlijk wat goals, maar depay is een veel groter talent, dat zie je dadelijk wel aan de transferprijs

21 april 2015 om 14:51

Anderzijds gaat Boetius sowieso niet naar Psv. Dat is geen substantiele stap vooruit en ik denk ook niet dat hij dat zou willen. CL is leuk maar verder? Daarnaast kan hij gewoon niet heel veel beter. Hij zal eerder een stap achteruit moeten zetten dan vooruit. Maar aan PSV gaat hij gewoon niet verkocht worden. Dan eerder een jaar lang wegrotten op de tribune als hij zo moeilijk doet. Een duidelijke vorm van zelfoverschatting heeft deze jongen als hij echt niet bij wil tekenen.

21 april 2015 om 14:56

Wanneer was Mertens topscorer?

21 april 2015 om 15:32

Geen substantiële stap vooruit? Dat lijkt me wel vriend. In alle opzichten is een stap naar PSV substantieel een stap vooruit. Zowel sportief als financieel. Dus ik weet niet wat er verder nog interessant is voor een voetballer? Behalve dan de bekende sentimenten van een Feyenoord supporter? Want daar kijkt een broodvoetballer niet naar hoor!

21 april 2015 om 16:44

Nee sportief geen stap vooruit. Afgelopen 4 seizoen 2 keer lagen geeindigd en 2 keer hoger. Zonder Depay Wijnaldum en Willems wordt PSV volgend jaar op papier geen sterker team dan Feyenoord. Zoals ik al zei CL is leuk maar om nou over een stap vooruit te praten.

En financieel? Ik denk niet dat PSV zomaar even een miljoen aan jaarsalaris gaat bieden. Dus financieel gaat hij ook niet veel vooruit.

21 april 2015 om 20:52

Elke psv fan weet dat mertens faalde in grote/belangrijke wedstrijden,

21 april 2015 om 13:09

Typisch Feyenoord en typerend voor een speler bij Feyenoord. Uiteraard gaat deze gast voor weinig de deur uit. Natuurlijk gaat hij vervolgens bij bijvoorbeeld PSV wel presteren. Uiteraard maken zij dan wel dikke winst bij doorverkoop. Begrijp Feyenoord enerzijds wel.. maar hoe kan het dat deze gast een aflopend contract heeft? Mag nooit gebeuren min 1 seizoen.

21 april 2015 om 13:54

Dat komt ook natuurlijk omdat hij geen vertrouwen krijgt van Fred, sinds het begin van het seizoen heeft Fred hem niet het vertrouwen gegeven. En Feyenoord zal beter moeten weten want dit lijkt op een van Persie/buffel situatie. Boetiüs kan samen met Depay de toekomst van Oranje worden op de rechts en linksbuiten. Mocht Feyenoord hem echt verkopen, is dit weer een van de zoveelste blunders, en dan te bedenken dat ze Immers meer waardering zouden geven qua contract dat weet ik zeker want Immers is het lievelingetje van van Geel geworden. Man man man ik word boos als ik dit lees, Boetiüs mag echt niet weg. Walgelijk dat de meerderheid ook stemt dat hij weg mag. Manu komt qua talent niet eens in de buurt.

Hoop niet dat dit een gevalletje vPersie-Buffel wordt waarbij Boetius de van Persie blijkt te zijn en Manu de Buffel :s

21 april 2015 om 10:51

Kazim is al een buffel
Zou zonde voor Feyenoord zijn als ze hem laten zijn maar ik snap het wel als ze 4-4-2 gaan spelen met Kuyt - Kazim/guidetti voorin...
Denk dat het geen slecht systeem voor feyenoord zou zijn en middenvelders hebben ze ook genoeg

21 april 2015 om 10:57

Sja ik vind dat uit Boetius veel meer potentie straalt dan uit Manu. Manu kan niet zo veel, hij is alleen erg fysiek. Boetius is beweeglijker, technischer, heeft overzicht en een goede pass en voorzet. Ja hij heeft nu een grote dip maar ik vind hem echt een geweldig talent. Grote fout als Feyenoord niet tot het uiterste gaat om hem te behouden

21 april 2015 om 11:03

Ik ben bang van wel hij is de enige Nederlandse speler die het niveau van Robben kan evenaren.

21 april 2015 om 12:41

@peterhak

Ik denk toch echt dat je dan JP een heeeel klein beetje overschat.

21 april 2015 om 13:24

@ Eindjee040

Nee vind het eigenlijk geeneens zo een rare gedachte gang van Peterhak. Boetius is echt een hele goede voetballer mits hij vertrouwen krijgt. Dit jaar heeft Feyenoord respectievelijk heel verdedigend gespeeld en dus werd het heel moeilijk voor Boetius. Het is dan ook niet raar dat vrijwel alle aanvallende spelers gigantische moeite hebben bij Feyenoord dit jaar. Van Vilhena, Immers, Boetius, Te Vrede, Achabar en Manu aan toe. Feyenoord heeft slechts 54 doelpunten gescoord wat bijzonder weinig is.

Volgend jaar in een 4-4-2 opstelling vanaf de rechterkant kan hij heel veel waarde betekenen met voorzetten op Kuyt/guidetti.

21 april 2015 om 13:56

Ik denk het niet, wist je dat Kuijt Fener had getipt met dezelfde woorden van mij?

21 april 2015 om 10:57

Omdat JPB een jongen van de Club is. Hij gaat eerder naar Psv dan Ajax. Wijnaldum en Fer zijn nog best wel geliefd omdat ze tenminste niet naar Ajax gingen.

21 april 2015 om 10:55

Wie zegt dat het om het geld gaat? Wellicht dat Feyenoord met maar één jaar wil verlengen waar Boetius liever meerdere jaren wil. Daarnaast hoef ik hem niet bij Ajax te zien, schiet je niets mee op en geeft alleen maar onrust tussen de supporters.

21 april 2015 om 11:04

Dat geloof je zelf toch niet? Net alsof Feyenoord een eigen opgeleid talent maar voor een jaartje meer wilt vastleggen. Geld of rol in het team zal wel het probleem zijn.

21 april 2015 om 11:25

Wanneer er over "waardering proeven" gesproken wordt, weet je dat het over geld gaat.

21 april 2015 om 12:09

@gaalmeister

Oneens... Waardering kan ook uit contractjaren spreken. Verlening voor jaar getuigt niet van veel vertrouwen en dus weinig waardering. Maar goed, vaak gaat het wel om de centen inderdaad

21 april 2015 om 12:40

@Bobbelman Boëtius heeft aangegeven meer te willen verdienen en geen langdurige contracten te willen tekenen. Dit waren de twee grootste redenen voor het afslaan van het contract. Daar komt bij dat de kans aanwezig is dat er volgend jaar geen 4-3-3 gespeeld gaat worden. En al wordt dat gespeeld, Manu en Toornstra speelden dit seizoen veelvuldig op de vleugels en JP wil zich ontwikkelen.

21 april 2015 om 13:09

@bobbelman, dat geldt misschien als je een gevestigde naam bent en je zit aan het einde van je carrière. Lijkt me dat een jongen als Boetius juist korte contracten wil tekenen om zo niet tegen zijn zin nog een paar jaar bij Feyenoord gehouden te kunnen worden. Bovendien kan hij bij een nieuw contract weer opnieuw over salaris onderhandelen. En als hij besluit niet bij te tekenen na een jaar vangt hij natuurlijk veel tekengeld... nee denk echt dat contractlengte geen issue was.

21 april 2015 om 10:57

Je weet niet of het om geld gaat. Hij speelde dit seizoen nauwelijks, kan me voorstellen dat hij niet nog zo'n seizoen wil dat hij meer op de bank zit en enkele garanties wil qua speeltijd of positie.

Natuurlijk, zijn positie op de bank was terecht, maar dat wil niet zeggen dat hij volgend seizoen nóg zo slecht is en nog steeds de vorm niet heeft.

21 april 2015 om 11:15

"nauwelijks" valt ook mee hoor.
Denk dat hij toch zo'n 20-25 wedstrijden gespeeld heeft.
Maakt wel zelden de 90 minuten vol maar dat is begrijpelijk gezien zijn spel.

Vind hem nog steeds wel het "grootste" talent van Feyenoord.
Alleen t spelsysteem van Rutten past niet zo bij hem.
Eigenlijk is hij de dupe geworden van de komst van El Ahmadi

21 april 2015 om 12:17

Ik zit een beetje te puzzelen maar kom er niet uit. Wat heeft de komst van middenvelder El Ahmadi (in plaats van Vilhena) te maken met het feit dat Boetius niet meer linksbuiten speelt? Die plek daar wordt nu gewoon ingenomen door linksbuiten Manu dacht ik,

21 april 2015 om 12:42

JP speelde in de jeugd rechtsbuiten, waar Toornstra vaak gestald werd. Deze moest zijn plek op het middenveld afstaan omdat Clasie - Immers - El Amhadi onbespreekbaar centraal staan.

21 april 2015 om 12:48

Omdat er nu naast Clasie nog een verdedigende middenvelder is.
Al Ahamadi is leuk als balafpakker maar bezit niet de mogelijkheid Boetius in stelling te brengen. Iets wat Vilhena veel beter afging.

Manu is een speler die het van opportuniteit moet hebben.
Zo van "trap de bal maar naar voren en ren er wel achter aan en hoop dat ik er eerder ben dan mijn tegenstander" . Dat past eerder bij Ahmadi.

Zou voor PSV goede zet zijn om hem te halen, moet voor minder dan 5 miljoen te koop zijn. Daarnaast is hij misschien niet van origine linksbuiten, maar hij kan die rol best invullen. En anders heb je een goede reserve voor links en rechtsbuiten (het duurt nog even voordat Jozefzoon is hersteld).

Voor Feyenoord kan het misschien ook wel een goed idee zijn om eens van systeem te veranderen. Een soort 4-4-2 met Kuyt en Kazim in de spits zou maar zou kunnen werken.

21 april 2015 om 10:52

Minder dan 5 miljoen? Van Geel is niet gek hè. Als je weet dat PSV tientallen miljoen vangt door het kampioenschap, de verwachte transfers van Wijnaldum en Depay en de inkomsten uit het CL-voetbal ga je toch niet Boëtius weg doen voor een schijntje?

Feyenoord zit niet meer in de positie waarin ze elke euro nodig hebben. Een verkoop van Boëtius is dus niet noodzakelijk, niet zoals Wijnaldum destijds.

Ik vind dat Feyenoord gewoon de absolute hoofdprijs moet vragen voor een binnenlandse transfer. Voor een buitenlandse transfer kan je wel minder geld vragen, dan versterk je de concurrent tenminste niet.

21 april 2015 om 10:56

Je moet je wel even bedenken dat hij maar een contract voor één jaar heeft en dat die spelers zelden voor meer dan 5 miljoen verkocht worden. Zeker voor een speler die lang niet altijd speelt... 5 miljoen is best een normaal bedrag, want zo goed is hij nog niet hoor. Heeft wel potentie, maar kan ook maar zo floppen, omdat hij zo vreselijk nonchalant oogt

21 april 2015 om 10:58

Geloof mij nou dat er geen enkele club meer dan 5 gaat bieden. Ze zijn niet gek en Feyenoord ook niet. Zij staan met de rug tegen de muur. Verkopen ze niet, loopt hij gratis weg.

21 april 2015 om 10:59

Haha, je denkt toch niet dat PSV meer dan 5 miljoen euro gaat betalen voor een speler met een contract voor één jaar?!

21 april 2015 om 10:59

Van Geel heeft niet bijzonder veel te eisen denk ik. Mocht het zo zijn dat bijvoorbeeld PSV met een bod van 5mil de enige club is die concreet is, dan heeft van Geel dat bod maar te accepteren, anders loopt JPB volgend jaar gratis de deur uit.

21 april 2015 om 10:59

Meer als 5 miljoen? Hij is niet eens een onbetwiste basisspeler en heeft nog maar een contract voor een jaar. Maak er maar 3 miljoen van..

21 april 2015 om 11:00

@ Fr12jules
Voor een miljoentje of 3 zou hij wel op te halen moeten zijn door Psv. Wat heeft Feyenoord er anders aan. Hij kan eigenlijk nergens anders heen. En anders zit hij nog een jaartje bij Feyenoord op de bank en gaat hij volgend jaar gratis weg.

Ik zou hem als PSV zijnde ook niet als vervanging voor Memphis halen, maar als back-up op de rechter flank. Wanneer Narsing volgend seizoen nog steeds niet voldoet kun je in dat geval Boëtius inzetten. Ik zou voor linksbuiten een betere speler halen. Een versterking die er meteen staat.

21 april 2015 om 11:03

@buddy

5 miljoen is prima. Maar als je ziet dat PSV tientallen miljoenen ontvangt door het kampioenschap etc moet je gewoon meer vragen.

Gerbrands zei het zelf, door de verhoging van TV-gelden in Engeland kunnen Nederlandse clubs een hogere prijs vragen. Nou, zo kan Feyenoord ook redeneren toch? PSV ontvangt miljoenen, dan betalen ze maar wat extra.

Feyenoord hoeft niet te verkopen, als ze geen goed bod krijgen laat je Boëtius maar een jaar lang meetrainen.

@lazylen

Voor Fer en Wijnaldum ving Feyenoord ook zo'n 10 miljoen euro (5 miljoen per speler ongeveer). Daarbij kan nog een doorverkooppercentage worden bijgeteld.

Feyenoord stond toen met de rug tegen de muur, ze moesten verkopen vanwege de financiele situatie. Nu hoeft Feyenoord niet te verkopen. Dan loopt Boëtius maar gratis weg na 1 jaar, je hoeft hem echt niet voor een schijntje weg te doen.

Gelukkig komt er al een opvolger aan, in de jeugd loopt een talentvolle buitenspeler rond die Boëtius kan opvolgen, Rashaan Fernandes heet hij.

21 april 2015 om 11:06

Wijnaldum en fer waren onbetwiste basisspelers met veel meer potentie, een heel ander verhaal dus.

21 april 2015 om 11:16

Een speler van 21 die nog steeds vastzit in de "aankomend talent"-fase en een contract voor nog maar een jaar heeft? No way dat je daar een bedrag voor krijgt dat ook maar enigszins in de buurt van de 5 miljoen komt. Ik denk dat je met 3 miljoen al heel blij mag zijn.

21 april 2015 om 11:24

@cabinessence

prima als het 3 miljoen is. Maar als een geinterreseerde club tientallen miljoenen recentelijk heeft ontvangen moet je gewoon véél meer vragen.

21 april 2015 om 11:57

Dan gaat de club die tientallen miljoenen heeft ontvangen gewoon naar een andere speler en loopt boetius volgend jaar gratis de deur uit.

21 april 2015 om 12:46

Alsof PSV de enige gegadigde zak zijn voor een speler als hij? Zit nog veel rek in die jongen, dus er zijn denk ik genoeg clubs die een miljoen of 3 (max.) voor hem over hebben. Komt wel bij kijken dat voor PSV natuurlijk de prijs wat hoger uit zal vallen.

21 april 2015 om 13:25

@ bootsjungen, prima dat PSV niet meer dan 5 miljoen euro gaat betalen, maar dan komt de beste jongen ook niet naar Eindhoven.

21 april 2015 om 13:40

Wat heeft het geld dat PSV ontvangt nu weer met de prijs van Boetius te maken? PSV gaat nu echt niet ineens meer dan nodig betalen voor spelers hoor. 5 miljoen voor Boetius is een belachelijk bedrag, dat gaat geen enkele club betalen. Moer goed ik hoef hem sowieso niet te zien bij PSV, ik mis de echte gedrevenheid en absolute wil om beter te worden. Dat is ook een van de verschillen met Depay.

21 april 2015 om 14:10

Je kunt toch beter die 5 miljoen pakken plus een doorverkoop percentage bedingen, dan hem volgend jaar transfervrij laten gaan? Dan kan hij alsnog naar Psv en verdien je er precies 0 euro aan. Plus een jaar extra salaris..

Ik zou deze jongen graag bij PSV zien, hij is nog heel jong en hij heeft bewezen dat hij een zeer getalenteerde voetballer is.

21 april 2015 om 11:02

en ik hoop dat Ajax Depay haalt.. over anders ruilt tegen Kishna ...

21 april 2015 om 11:37

Dromen mag altijd xfactor

21 april 2015 om 12:17

Kun je beter tegen Bootsjungen zeggen...
Ik noemde alleen een transfer die eveneens onrealistisch is
Als ik dan toch mag kiezen zou ik liever een hele goede CV hebben dan een Depay

21 april 2015 om 12:48

Ik zie Kishna nog wel eerder komen dan Boeitius. Dus onrealistisch lijkt me niet. Psv zal er wel wat voor moeten betalen, maar dat zou eerder een optie zijn voor mij dan Boeitius.

Dit is pijnlijk. Ik zie Boetius wel naar PSV gaan zodat hij daar Champions League kan spelen. Voor dat geld zou ik als Feyenoord zijnde proberen S. Kalou terug te halen. Die heeft misschien dan geen restwaarde, maar wel kwaliteit.

Met van Beek, Kongolo, Karsdorp, Clasie en eventueel Bilal/manu heeft Feyenoord genoeg spelers met een restwaarde.

Vermeer
KArsdorp
van Beek
Kongolo
Woudenberg
Clasie
El Ahmadi
Bilal
Toornstra
Kalou
Kuijt
21 april 2015 om 11:02

Ik zie in Boëtius volgend jaar echt geen basisspeler bij Psv. Wel is het een getalenteerde back-up. Ook voor Narsing wanneer die niet voldoet op de rechter kant. Voor de vervanging van Memphis zou ik een betere speler halen, een die er meteen staat.

21 april 2015 om 11:37

PSV heeft Jozefzoon al als backup voor Narsingh. Boetius is een totaal ander soort speler dan Depay. Boetius heeft een goede basis techniek maar is niet fysiek sterk en heeft veel minder explosiviteit en een slechtere traptechniek. Maar het grootste verschil is de mentaliteit. Ik zie Boetius de top niet halen vanwege het gebrek hieraan.

PSV zou voor Traore moeten gaan van Vitesse, Tighadouini van NAC of Larsson van Heerenveen.

21 april 2015 om 12:49

Is Kishna een optie voor Psv? Of is dat gebakkelij nu over met Raiola en Ajax?

21 april 2015 om 13:43

Nou een fatsoenlijke concurrent voor Narsingh kan geen kwaad. Dan gaat hij misschien eens een keer een duel aan. Narsingh heeft mij sowieso niet overtuigd, mist overzicht, strijd en kracht.

21 april 2015 om 11:48

Boetius in de CL hahaha. Zie het al voor me, echt een lachtertje wordt dat met zijn fysiek. Nee PSV is niet zo dom om te investeren in hem, genoeg andere spelers die de positiie van Memphis veel beter kunnen invullen.

21 april 2015 om 14:42

Inderdaad.. Laat Boetius maar weg. Al zou hij voor 2 miljoen misschien niet misstaan op rechts of linksbuiten Back-up.

PSV kan beter proberen Clasie naar Eindhoven te halen samen met Affelay als opvolger van Wijnaldum. Affelay kan Clasie dan mooi wat fijne kneepjes leren en is toch transfervrij. Clasie heeft niet veel meer te zoeken bij Feyenoord aangezien volgend seizoen niet genoeg geïnvesteerd zal worden om mee te doen voor de titel. Hier kan hij CL spelen en de titel prolongeren.

21 april 2015 om 19:28

Spelers als Clasie gaan nooit meer naar PSV daar is Feyenoord nu te gezond voor. Jullie in Eindhoven zijn wel doorgeslagen, volgend jaar wordt je niet zomaar even nog een keer kampioen hoor. Ajax en Feyenoord zullen er gewoon weer staan.

@ijsmuts
geen van de twee word hier de van persie, allebij matige spelers.

Hiet wordt gezegd dat hij niet transfer wil vertrekken terwijl hij in een eerder interview deze week zegt niet weg te willen en desnoods zijn contract uit te dienen.....ach ja, snap dat je meer speeltijd en salaris wil maar dat moet je eerst verdienen, hij moet gewoon blijven hij zal zijn vorm nog wel terug krijgen

21 april 2015 om 13:56

Ik denk ook dat hij geen contract verlengd, tot hij de vertrouwen krijgt van de trainer. Fred gaat volgend jaar gelukkig weg. Het is te hopen dat Giovanni Boetiüs verkiest boven papzak Manu. Ongelofelijk, wat een slecht beleid word er gevoerd door van Geel!!

Kazim mag van mij wel weg blijven. Boetius moet blijven. Meer klasse dan Kazim-Richards.

Psv heeft weer toegeslagen met een feyenoord jonkie, zo snel kunnen ze toeslaan echt hard hij heeft gewoon een betere aanbieding gehad daarom is er een punt achter gezet alleen we missen het witte rookgordijn

21 april 2015 om 11:09

Nee hoor, dan zou er namenlijk eerst een akkoord over een transfersom moeten zijn. Hierna nog een jaar een contract he..

21 april 2015 om 11:12

Hij gaat naar de lichtstad punt!

21 april 2015 om 11:38

Mag ik je bron dan? Kan namelijk niks vinden.

21 april 2015 om 11:46

Heb wijnaldum net gebeld

21 april 2015 om 11:49

Wijnaldum was echter een bepalende speler bij ons, waarvan iedereen wist dat die de top ging halen. Boeitus wordt heel anders naar gekeken, is vergane glorie. Mogen ze hebben in Psv, worden ze alleen maar zwakker van.

21 april 2015 om 11:57

Vergane glorie, die kerel is 21...
Hij is mentaal niet goed genoeg denk ik. Waar Depay zich kapot traint op alle facetten lijkt Jean-Paul me maar een luie jongen die niet meer traint dan nodig is. Vlak voor het Wk van 2014 was het voor velen de vraag wie er mee zou gaan met Oranje, Depay of Boetius. Maar ik denk dat van Gaal binnen een paar trainingen al door hadt dat er een wereld van verschil tussen hen is.

Mmmm boeitius jammer joh ! Waardering moet je verdienen, tis nou niet bepaald dat je de graspollen eruit loopt voor het team en de trouwe Feyenoord aanhang!!!
Off topic ik zag bij wolfsburg Ivan Perisic lopen , dit zou een geweldige versterking zijn voor Feyenoord, Perisic is bankzitter en volgens mij is ooit bij Brugge geweest toen vond ik het al een aardige speler , linkspoot aardig overzicht en onvoorspelbare acties en ik denk dat hij toch zeker 28 jaar is nu !

21 april 2015 om 11:19

Als ik PSV was zou ik dan ook voor Perisic gaan, dat zou wel een stunt zijn zeg, maar dan heb je ook gelijk een geweldige opvolger. Junior Fernandes van Dinamo Zagreb zou ook een optie kunnen zijn, heb hem gezien in zijn Universitad Chile tijd en volgens mij doet hij het nu ook alleraardigst bij Dinamo ( wordt gehuurd van Bayer Leverkussen ) weet alleen niet of hij haalbaar is

Trouwens als concurrent voor Narsingh, is Krohn-Dehli niks? Heb je ook een brok ervaring erbij en heeft al gespeeld bij Ajax.

Ik ben nooit zo overtuigd geweest van Boetius, zeker niet of hij het gaat redden in het buitenland. Ik hoop dan ook niet dat PSV hem gaat halen deze zomer, en dat is simpelweg omdat de transfersom te hoog zal zijn voor een binnenlandse club.

21 april 2015 om 11:00

Als hij meer dan 3 miljoen euro moet kosten moet PSV hem niet halen, daarvoor heeft hij nog te weinig gepresteerd.

21 april 2015 om 11:03

Ja minder dan 3 miljoen kan ik wel mee leven, dat is de gok dan wel waard. Misschien kan hij bij PSV wel die extra stap zetten. Lijkt me echter een utopie om hem voor dat bedrag te krijgen.

21 april 2015 om 11:12

Zal niet gebeuren voor zo'n 3 miljoen.

Waarom zou Feyenoord een getalenteerde buitenspeler voor een schijntje verkopen aan hun concurrent? Feyenoord hoeft niet te verkopen hè..

21 april 2015 om 11:34

@hangover96

Waarom zijn Wijnaldum en Fer dan wel voor de hoofdprijs vertrokken destijds? Toen moest Feyenoord wel verkopen.

Het gaat mij niet zozeer om de miljoenen die Feyenoord voor Boëtius ontvangt, ik vind alleen dat Feyenoord aan PSV de absolute hoofdprijs moet vragen. Puur omdat PSV tientallen miljoenen ontvangt deze zomer.

Gerbrands riep een poos terug dat Nederlandse clubs konden profiteren van de TV-gelden in Premier League, want de clubs zouden meer te besteden kunnen hebben dus je zou meer kunnen vragen voor je speler.

Feyenoord zou ook meer aan PSV kunnen vragen, puur vanwege de inkomsten van de zomer.

21 april 2015 om 12:56

Feyenoord heeft voor een Bilal ook al bijna 3 miljoen betaald, terwijl die nog een stuk minder heeft laten zien. Illustreert denk ik dat Feyenoord daar een foutje mee heeft gemaakt.

Neee......

Boetius moet echt koste wat het kost blijven. Feyenoord en die jongen zijn een perfecte match maar blijkbaar zit er toch iets niet goed.

Bijna 1,5 jaar geleden zat deze jongen op hetzelfde niveau als Depay en was die verder dan Promes. Die 2 zijn hem helaas al (ver) voorbij inmiddels maar talent heeft die 100%.

21 april 2015 om 11:08

Er izt inderdaad iets niet goed. Boetius bakt er de laatste tijd/maanden niets van en wilt toch een waardering in de vorm van een dik salaris. Volgens mij moet je toch echt eerst presteren voor er een verhoging aan te pas komt. Te hoog in zijn bol.
Je mag de club ook wel dankbaar zijn voor wat zij voor je heeft betekent.

21 april 2015 om 11:14

Klopt ongeveer ander half jaar geleden had hij het niveau wat vergelijkbaar was met Depay. Alleen heeft Depay flinke stappen gemaakt in zijn ontwikkeling. Boetius daar in tegen niet , hij is nog steeds een speler met veel potentie maar maakt ook nog steeds dezelfde fouten als 2 jaar geleden.

21 april 2015 om 11:31

Je ziet het wel vaker bij talenten, de eerste wedstrijden gaan heel goed soms denk ik wel eens dat die gasten met teveel opdrachten het veld in worden gestuurd en/of de druk toch niet aankunnen. Ik hoop wel dat hij blijft inderdaad ik zie het nog steeds in hem en ben er van overtuigd dat hij dadelijk met Kuyt erbij nog heel veel kan leren.

Dan lijkt toch de weg naar PSV open te liggen. Zal niet bizar duur zijn, iets duurder natuurlijk voor een Nederlandse club naar 8 tot 10 miljoen moet meer dan voldoende zijn. Ben wel benieuwd hoe Feyenoord dat dan gaat opvangen, wellicht 442 gaan spelen? Komt voor Kuyt ook het beste uit denk ik. Misschien dat ze daarom wel niet tot het einde gaan om hem te behouden. Wel lef van die gozer, zo'n slecht seizoen en dan zulke hoge eisen stellen dat de club afhaakt.

21 april 2015 om 11:04

Je denkt toch niet dat PSV of een andere club 5 miljoen gaat neertellen voor een reservespeler van Feyenoord met een 1-jarig contract. Hij heeft het even leuk gedaan, maar raakt geen bal meer. Ik vraag me af of hij niet beter een stap terug kan doen.

21 april 2015 om 11:05

Acht tot tien miljoen voor een speler met een één-jarig contract in een vormcrisis en zonder vaste basisplaats? En dat noem je niet bizar duur.

21 april 2015 om 16:17

Laten we vooral niet vergeten dat Feyenoord PSV als concurrent ziet. Dit zal voor een fikse prijsverhoging zorgen. Voor een buitenlandse club zal hij misschien wel 4 à 5 miljoen kosten maar daar zal Feyenoord hem niet naar PSV laten gaan.

21 april 2015 om 11:05

8 tot 10 miljoen voor een speler met een éénjarig contract, die bovendien al een jaar niks heeft laten zien. Dat gaat geen enkele club betalen hoor.

Kan iemand mij vertellen wat nu de echte kwaliteiten van Boetius zijn? Ik zie hem zelden een man voorbij komen, scoort niet bijzonder vaak en is fysiek een lichtgewicht.

21 april 2015 om 11:40

Heeft ieder geval overzicht om een assist te geven.

Die van Geel moet ze kop is uit het zand halen, want Boetius heeft meer talent dan dat blinde paard van een Manu, man man man zie het alweer helemaal gebeuren JPB gaat weg bij Feyenoord en speelt volgend jaar bij een club met veel vertrouwen en veel minuten en speelt dan de sterren van de hemel.

21 april 2015 om 11:09

Maakt v Geel de opstelling dan? Dat doet toch echt Rutten.

21 april 2015 om 12:13

Nee maar, van Geel moet toch ook realistisch zijn en zien dat hij beter ze geld aan een Boetius kan besteden dan een Manu, Kazim, Achabar, Immers en ga zo nog maar even door. Tuurlijk Fredje heeft Feyenoord in deze situatie gebracht, want meneer blijft ze geile "zoon" opstellen, maar aangezien iedereen kan zien, dat Manu gewoon een blind paard is en een leuke speler om erbij te hebben is voor her laatste kwartier. Dit jaar onder Fredje worden ineens twee groten talenten verpest, Toornstra wordt misbruikt al het hele jaar. Agh zo ken ik nog wel even doorgaan, het is om moet van te worden joh. Lijkt wel of ze het gewoon niet willen, ooit weer kampioen te worden. Met pijn in me hart zie je Ajax en nu dan Psv ieder jaar uitlopen qua geld en begroting, terwijl wij weer ieder jaar achter de feiten aan blijven hobbelen. Je mag blij zijn als je max 10 miljoen voor Clasie vangt deze zomer mits hij weg gaat. Voor JPB en Tonny ga je echt niet veel voor krijgen, ook dat zal ik weer aan moeten zien met pijn in het hart hoe die dalijk ergens andsrs de sterren van het dak spelen. Agh de tijd zal het leren....

21 april 2015 om 11:16

Hou daar maar serieus rekening mee!

21 april 2015 om 14:16

Ben ik met je eens. Deze jongen kan zo goed voetballen. Geef hem veel minuten en vertrouwen, dan komt het vanzelf goed. Je ziet dat hij het in zich heeft.

Misschien zelfs beter voor Feyenoord. Deze jongen springt er in 3 wedstrijden per jaar uit, de andere 31 wedstrijden hebben we het er allemaal over dat hij in een vormdip zit, dat hij een groot talent is, dat hij het diamantje van Feyenoord is en ga maar door.

Deze jongen komt zwaar tekort. Het is inderdaad beter voor Feyenoord om te verkopen. Die jongen zou blij moeten zijn dat hij bij Feyenoord mag voetballen, hij is niet bijzonder maar verwacht blijkbaar wel een mega salaris.

Zoals F. de Boer zegt, je moet verdomme blij zijn dat je dit werk mag doen..

Halen Ajax. Gewoon als concurrent voorin. En als terugpakkertje voor de transfer van Vermeer. (Ik snap heus wel dat dat heel goed gespeeld was).

21 april 2015 om 13:37

Uh, die transfer van Vermeer was juist een terugpakkertje op ajax.

21 april 2015 om 13:58

Een terugpakkertje voor wat?

21 april 2015 om 15:39

Ik las dat Ajax vorig jaar een bod op Guidetti gedaan had enkel en alleen om Feyenoord dwars te zitten zodat ze hem niet opnieuw konden huren.

21 april 2015 om 16:38

En jij denkt dat Ajax miljoenen gaat verpesten om alleen Feyenoord even dwars te zitten? Overmars geeft al nauwelijks geld uit, laat staan aan zoiets. Bovendien is er geen angst voor Feyenoord, dus je leest gekke verhalen online..

21 april 2015 om 16:56

Nee natuurlijk zouden ze nooit betalen maar door een (laag) bod te doen werd een huuroptie voor Feyenoord onmogelijk, dat kon alleen zolang er geen bod was gedaan. Heeft ook niets met angst te maken maar met verzwakken van een potentiële concurrent.

Boetius mag blij zijn dat hij bij Feijenoord ma blijven voetballen.
Raakt het hele seizoen al geen knikker en dan nog eisen stellen ook.

Ben erg benieuwd wie deze speler voor een afkoopsom weg wil halen.
Denk dat hij van een koude kermis thuis gaat komen

Ik zou de gok alleen durven nemen voor minder dan 3 miljoen. Alles daarboven is een risico, hij kan zomaar dit belabberde niveau vasthouden en dan zit je ermee. Het was beter geweest als hij goed had gespeeld en 7 miljoen moest kosten, nu weet je niet wat je met deze jongen aan moet

Ik zie veel liever Corona, Tighadouini of Larson bij PSV dan Boëtius, Overschatte speler als je het mij vraagt.

Zou toch een stunt zijn als mr Wang zijn portemonnee trekt en Boetius volgend jaar bij ADO voetbalt.

Maar daar heeft Boetius geen trek in....

keep on dreaming.

21 april 2015 om 12:58

Ik zou dat eigenlijk wel een goede stap vinden. Boetius heeft een stap terug nodig.

21 april 2015 om 16:39

Precies, of verhuur hem een half jaar.

Boëtius moet eerst maar weer eens een onbetwiste basisspeler worden bij Feyenoord en dan over een beter contract gaan praten. Van een transfer naar PSV zal hij niks wijzer worden want dat wordt net zo goed bankzitten.

Die jongen heeft nooit een x van rechts mogen spelen. Dat is wel de positie waar hij altijd in de jeugd gespeeld heeft.

21 april 2015 om 11:32

Hij wilde nooit op rechts spelen. Dat is wat anders.

Halen PSV, en op de rechterflank zetten. Zie in hem namelijk veel meer dan in Narsingh. Opvolger van Depay is het echter niet, veel te laag rendement, minder sterk, minder beslissend in zijn acties.

21 april 2015 om 11:41

Eens, PSV moet hem niet halen als opvolger van Depay op links, maar op rechtsbuiten, waar hij altijd stond, kan hij een versterking zijn tov Narsingh.

21 april 2015 om 11:50

Narsingh is veel beter dan Boetius...

21 april 2015 om 12:16

Narsingh is alleen snel joh.. Een soort van mindere uitvoering van Walcott

Terecht dat Feyenoord de onderhandelingen afkapt. Boëtius wil wel een verbeterde aanbieding, en niet voor langere periode tekenen. Hij heeft het al anderhalf seizoen ook totaal niet laten zien. Desnoods deze zomer verkopen, maar zeker niet aan zijn belachelijk eisen voldoen.

Ik denk oprecht dat JPB dit zelf ook wel weet, maar dat dit een list van zijn zaakwaarnemer is. Natuurlijk is JPB veel talentvoller dan Manu, maar de laatste is dit seizoen veel belangrijker. Bovendien moet Boëthius echt eens aan z'n fysiek gaan werken!

Aub V Geel en co, stel deze jongen niet meer op en hanteer dezelfde tactiek wat ajax deed met El Hamdaoui.
Als je ondankbaar ben dan moet je ook zo behandeld worden. Lekker een jaartje tussen de beloftes laten voetbalen en waar weinig motivatie uit te halen valt.
Opzich vind ik Boetius geen slecht jochie maarnals je meer wilt verdienen terwijl je geen drol presteerd dan mag je van mij wieberen, mot blij zijn dat je talent heb waar andere kauwgompjes van te muren schrobben voor paar euro p/u.

Waarom denkt iedereen dat hij naar Ajax of zal gaan of zou willen? DIt zei hij er gisteren nog over...

"we moeten proberen een tussenweg te vinden. Uiteindelijk zien we wel hoe die gesprekken eindigen. Ik heb nog een contract tot medio 2016. Als we er niet uitkomen, dien ik die in ieder geval uit. Het is de bedoeling dat ik hier blijf."

Ik zie hem nog wel blijven en meer speeltijd krijgen volgend jaar en alsnog een vebeterd contract te zullen ondertekenen.

Een paar keer reserve en hij is op zijn pik getrapt. Bij het amateurvoetbal is het normaal als je slecht voetbalt dat je reserve komt te staan. En dan ga je je best doen op het trainen dat je er wel in hoort, maar dit geldt schijnbaar niet meer voor blagen van 20 die al miljonair zijn.

Pff, dat is een lastige, ik begrijp hem wel, hij staat niet in de basis en kijkt om zich heen. Maar waarheen? Zit het buitenland op hem te wachten? Een bankzitter van de nr 3 van Nederland? R Koeman misschien maar die heeft Elia voorlopig al.

Binnen Nederland is Ajax geen optie, PSV wellicht, maar van Depay naar Boetius is wl een flinke stap terug voor PSV ...

Ik zou hem wel een optie vinden voor de rechterflank van Psv, zie meer in hem dan Narsingh.

Het valt op dat zowel Feyenoord als Ajax nauwelijks niet in staat zijn gebleken om hun talenten beter te laten voetballen, een enkele speler daar gelaten zoals van Beek.ik ben benieuwd hoe dit komt.
Boetius is destijds gebracht als een groot talent.hij voetbalt nu als een bang wezeltje, net zoals Kishna en El Gazi. Kongolo en van Rijn staan stil in hun ontwikkeling. Zo zijn er meer te noemen.
Je kunt nu wel deze spelers van de hand doen. Het risico bestaat dat hun opvolgers hetzelfde lot beschoren is.
Misschien zouden deze clubs eens bij zichzelf te rade moeten gaan om te kijken wat ze niet goed doen.

21 april 2015 om 12:15

Dat ligt denk ik niet bij de clubs, maar door inzet en media. Ze worden allemaal afgeschilderd als toptalenten maar maken het dan niet waar doordat mensen te veel van ze gaat verwachten. "hard werken verslaat talent als talent niet hard werkt"

Hij moet vertrouwen krijgen van een coach zoals koeman deed ...rutten heeft hem kapotgemaakt vilhena idem dito.....

21 april 2015 om 12:57

Basisplaatsen Boetius:

30-7-2014 Feyenoord-Besiktas
6-8-2014 Besiktas-Feyenoord
10-8-2014 ADO - Feyenoord
15-8-2014 Heerenveen - Feyenoord
21-8-2014 Zorya Luhansk - Feyenoord
31-8-2014 FC Twente - Feyenoord
13-9-2014 Willem II - Feyenoord
18-9-2014 Feyenoord - Ajax
24-9-2014 Go Ahead Eagles - Feyenoord

Behoorlijk veel vertrouwen gekregen aan het begin voor een speler die in geen van deze wedstrijden wist te overtuigen.

Vejinovic in een ruildeal met Boetius, zou best een goede deal kunnen zijn. Boetius die zonder druk kan voetballen, en vejinovic een stapje hogerop.

21 april 2015 om 12:14

En Boëtius zal een stap omlaag zetten naar Vitesse. Geloof je het zelf. Die zal wel gewoon naar Eindhoven verhuizen om Depay te gaan vervangen bij Psv. Denk ik.

21 april 2015 om 13:03

Hoezo niet, nu speelt hij zelden, en lijkt hij niet meer op de Boetius van 2 jaar terug. En waarom zou PSV hem willen, iedereen ziet dat hij talent heeft maar is geen garantie. Je kan dan beter een hele kleine stap terug zetten om vervolgens 2 stappen vooruit te zetten. Vitesse bewijst in de toppers dat het niet zo veel meer scheelt voetballend. Daarom is het juist voor Boetius beter dat hij met iets minder druk gaat voetballen.

Als psv dit slim speelt dan kunnen ze boetius voor tussen de 3-5 miljoen ophalen. Hij is een bankzitter met nog 1 jaar contract. In het buitenland zal er weinig interesse voor hem zijn denk ik. En feyenoord is niet in de positie om 3 a 5 miljoen te laten liggen. Daarmee kunnen ze Tighadouini wel voor terugkopen.

21 april 2015 om 12:13

Ik zou niet weten waarom PSV hem zou moeten halen, zeker niet voor deze bedragen. Bij Feyenoord komt hij niet uit de verf en wordt er zelfs door de supporters over hem getwijfeld. Ik vind het totaal geen toegevoegde waarde hebben voor Psv, zeker niet als opvolger van Depay.

21 april 2015 om 12:21

Als psv hem het vertrouwen geeft dan zal zijn talent wel weer komen bovendrijven. Depay is sowieso onvervangbaar, wie je ook haalt in de eredivisie.

Hmmmmm ik wens hem heel veel succes ergens anders..... weet alleen niet waar hij heen zou moeten, engeland is hij niet goed genoeg, spanje ook niet, duitsland niet...... misschien wilt AZ hem hebben :P

Zou misschien nog een leuke speler zijn voor de top of subtop in België.

Dat hij eens gaat praten met Vormer, die heeft hier de tijd van zijn leven.

Als boetius gaat vertrekken dan zal vilhena ook wel gaan. Ook te weinig speeltijd gekregen dit seizoen. Dat zou rutten wel aan te rekenen zijn als twee van zulke grote talenten relatief goedkoop zouden vertrekken.

Wat nou waardering Jean Paul. Jij mag god op je blote knieën danken dat Feyenoord je een voorstel doet. Je speelt dit haar zo slecht en raakt geen knikker! Je komt nooit je man voorbij en je voorzetten en afstand schoten zijn van een bedenkelijk niveau. Tuurlijk heb je mooie dingen laten zien de afgelopen jaren. Maar al jaren roepen we dat je wel moet doorontwikkeling je blijft fysiek matig. Kom op echte talenten hebben zich na 70 wedstrijden in het eerste harde ontwikkeld.

Boëtius is een van de vele talenten die te overschat zijn door om allen. Net als Kongolo, Manu, Vilhena, Veltman, Zivkovic, Bazoer, Sinkgraven, Kishna, El Ghazi en noem er nog maar een paar. Deze jongens zijn gelijk voor de leeuwen gegooid en met een grote verwachting die je op die leeftijd helemaal nog niet kan verwachten van deze knapen. Kongolo werd geselecteerd voor het WK en dan moet je laten zien dat je dat waard bent. Laat deze jochies toch eerst goed rijpen voor dat ze in het verwachtingspatroon passen. En Boëtius zou best naar PSV kunnen gaan om Depay op te volgen. Want hij heeft genoeg potentie om net zo goed als Depay te worden. Het zou zonde zijn voor Feyenoord als ze hem laten gaan. Maar wij zouden hem eventueel ook wel kunnen gebruiken hoor. Zijn neef Urby Emanuelson is Ajacied en zou dus een goed woordje voor hem kunnen doen.

21 april 2015 om 12:34

Ik heb liever dat schuurman naar ajax komt. Groot talent die goed kan samen spelen met nouri en vd.beek. Potentieel toekomstig oranje middenveld! Zijn familie zijn tevens ajax fans. Hij is vernoemd naar jari litmanen.

21 april 2015 om 12:47

Onder Koeman waren deze talenten fantastisch en onder Rutten lijkt het net alsof ze niet kunnen voetballen. Ik denk zelf dat het aan de trainer ligt. Vertrouwen is heel erg belangrijk voor een talent, net als duidelijke afspraken.

Neem als voorbeeld de laatste wedstrijd van Feyenoord.

Boëtius en Vilhena komen erin. Boëtius speelde overal. Waarom kreeg hij geen duidelijke taak zoals het veld breed houden en acties maken op de flanken? Daar liggen zijn kwaliteiten. Onder Koeman speelde Boëtius nooit zo zoals onder Rutten. Altijd netjes aan de linkerkant en hij was altijd dreigend. Nu lijkt het wel alsof ze op een pleintje aan het spelen zijn. Lekker overal rondrennen, beetje dollen en balverlies lijden.

Vilhena blijf ik een talent vinden. Alleen hij mist ritme en vertrouwen, daarom bakte hij er afgelopen zondag ook helemaal niets van. Begrijpelijk als je op de 31e speeldag voor het eerst 45 minuten als aanvallende middenvelder mag spelen in een stroef draaiend team. Met een spits voor je waarmee je nog nooit hebt gecombineerd. Dat is natuurlijk geen succes.

Zal nu toch wel naar psv gaan. Of hij denkt nu al dat hij er is en dat feyenoord hem nog laat zweten maar als hij idd buiten zijn schoenen loopt dan moet hij evt maar vertrekken

Als je er een artikel over schrijft, zorg er dan ook voor dat alle informatie erin staat. Hier staat namelijk niet aangegeven wáárom Feyenoord de onderhandelingen staakt. Dat is namelijk omdat Boëtius geen langdurig contract wilt tekenen en waarschijnlijk meer salaris wilt dan dat Feyenoord op dit moment bied.

Zou het jammer vinden als Boëtius vertrekt en helemaal als die naar PSV gaat. Onder Koeman heeft hij zich toch meer dan prima ontwikkeld. Ik zie liever hem op de flanken dan Manu, die was afgelopen zondag weer ontzettend slecht. Manu is meer iemand die handig kan zijn als er iets geforceerd moet worden, hij mist gewoon de 'slimheid' om een volledige wedstrijd nuttig te zijn.

21 april 2015 om 13:15

Klopt, manu kun je beter als reserve inzetten om wat te forceren. Maar niet als basisspeler. Als feyenoord een aanval krijgt van kuyt kazim en manu dan mogen de titelaspiraties wel in de koelkast.

Hij gaat Cabral achterna, helaas maar als je niet wil blijven ga dan maar lekker naar PSV of FC Twente (feyenoord 2).

21 april 2015 om 13:33

Hij gaat Cabral niet achterna denk ik. Hij heeft meer talent dan Cabral en misschien nog wel belangrijker, er zit 'een goede kop op die jongen' en hij heeft verstandige mensen om zich heen. Mocht Boëtius vertrekken zie ik hem wél een slimme keuze maken qua club om zo niet zijn carrière te verpesten.

Belachelijk van Feyenoord! Mijn eigen clubbie, kan dit niet geloven. Geef die jongen gewoon het vetrouwen en zijn wel verdiende jongen! Keihard geknokt om het 1e elftal te halen. 2 goede seizoenen gedraaid en dan 1 minder seizoen en geen contractverleging? Ik hoop dat dit niet waar is.

Halen Ajax!! Wat Feyenoord met Vermeer kan kunnen wij ook! Boètius past prima bij Ajax en we kunnen hem betalen!

Misschien iets voor FC Twente

Nou Overmars, als je echt lef hebt, dan probeer je Boetius te halen. Een ideale Ajax - vleugelspeler; kan zowel links- als rechtsbuiten. Hij is meer noodzakelijk dan Gudelj.

21 april 2015 om 14:56

Nou Kishna zal wel willen vertrekken daar De Boer blijft. Kishna en De Boer dat is geen match. Nu speelt er al met regelmaat een middenvelder (Schone/Andersen) noodgedwongen op de positie. Fischer is ook geen echte buitenspeler. Dus daarom is Boetius van harte welkom. Rond de 6 miljoen moet voldoende zijn voor deze groeibriljant !!

21 april 2015 om 15:05

Bij ajax heeft boetius ook geen zekerheid op een vaste basisplek. Het heeft voor hem geen zin om van de ene bank naar de andere bank te gaan. Bij psv heeft hij de meeste kans op een vaste basisplek.

Als deze team ingespeeld raakt maken ze iedereen kapot in Nederland. Er van uitgaand dat Clasie vertrekt. Als boetius blijft zou ik hem, mits in vorm, ipv Kazim zetten. Maar omdat Kazim van origine ook een rechtsbuiten is zal hij geen problemen hebben met zijn "nieuwe "positie. Als back up voor toornstra zou ik voor chery gaan. Heeft scorend vermogen en het is naar mijn mening een speler die nuttig kan zijn . Je hoeft in principe niet eens iemand te halen als Clasie vertrekt. Ik zou zo spelen. Peace!

Vermeer
Karsdorp
V. Beek
Kongolo
Woudenberg
El Ahmadi
Kazim
Toornstra
Manu
Kuijt
Achabar

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren