Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV verwacht toenadering van Bayern voor Depay

Laatste update:

PSV verwacht dat ook Bayern München zich snel zal melden voor Memphis Depay, zo meldt het Eindhovens Dagblad dinsdag. De topclub uit Duitsland voerde vorig jaar al oriënterende gesprekken met de Eindhovenaren over een eventuele transfer van de aanvaller, die de voorbije 48 uur met diverse topclubs in het buitenland in verband is gebracht.

/

De clubleiding hoopt aan de verkoop van Depay minimaal 25 miljoen euro over te houden. Het regionale dagblad schrijft dat het management van de Oranje-international weet welke vraagprijs de kersverse landskampioen van Nederland hanteert. Zodra de belangenbehartigers van Depay op één lijn zitten met een club, kan deze partij contact opnemen met PSV.

Algemeen directeur Toon Gerbrands en technisch manager Marcel Brands erkenden zondag dat Paris Saint-Germain en Manchester United serieuze interesse hebben. Maandag werd duidelijk dat Liverpool de derde club met concrete belangstelling is en nu is ook Bayern een mogelijke bestemming. Tottenham Hotspur, dat vorig jaar een formeel bod van twintig miljoen euro uitbracht, heeft de naam van Depay ook nog niet doorgestreept.

Bayern is op zoek naar nieuwe impulsen in aanvallend opzicht. Josep Guardiola erkende diverse malen dat zijn ploeg moeite heeft met defensief ingestelde tegenstanders als Franck Ribéry en Arjen Robben ontbreken. Beiden zijn inmiddels al op leeftijd en Depay wordt gezien als een van de kandidaten om op langere termijn een basisplaats te veroveren. Xherdan Shaqiri werd lange tijd gezien als een van de ideale opvolgers, maar de Zwitser was zijn reserverol in de Allianz Arena beu en zal na zijn verhuurperiode aan Internazionale definitief worden overgenomen door de Italianen.

Bayern München is de meest geschikte club voor Memphis Depay

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Psv kan makkelijk 35 miljoen vangen voor Depay, waarom houden ze zo vast aan 25 miljoen? Hij is een van de meest gehypte jonge aanvallers van de wereld, als een Lucas voor 40 miljoen naar PSG gaat, Dybala voor 50 miljoen verkocht gaat worden, waarom geen 35 voor Depay? Er zijn veel grote clubs geïnteresseerd.

21 april 2015 om 08:12

Lucas met depay vergelijken? lucas was man of the match tegen barcelona kan je toch niet vergelijke met Depay die europees nooit wat heeft laten zien

21 april 2015 om 08:14

En spelers die uit de Nederlande competitie komen zijn gewoon minder waard omdat het risicovolle spelers zijn.

21 april 2015 om 08:14

Depay heeft meer laten zien dan Lucas in zijn carrière. Hij heeft het laten zien op het wk, heb Lucas niet gezien

21 april 2015 om 08:22

Lucas speelde al bij PSG toen hij motm werd. Maar meer vragen is inderdaad noodzaak. Vergelijk het met Porto en Benfica waar de toppers voor minimaal 30 weggaan en de aanvallerd voor minimaal 40.

21 april 2015 om 08:29

Marrie, Fer heeft het ook laten zien, is hij nu ook 1 van de betere in de voetballerij? Bullshit argument dat WK, Lucas laat het zien bij de beste club in Frankrijk, Depay doet het met ups en downs in de Eredivisie, is vaak geniaal, echter ook vaak onzichtbaar. Hieronder wil je hem ook vergelijken met Robben, terwijl Robben gewoon al veel meer had laten zien op dit niveau toen hij naar Chelsea ging. Ik ben geen Depay-hater ik gun het die jongen van harte, maar hoe hij wordt gehyped gaat wel ver. Dat mensen zeggen dat PSV 35 mil kan vragen snap ik, maar dat mensen zeggen dat hij daadwerkelijk 35 mil waard is.. Hahaha.

21 april 2015 om 08:46

Welk seizoen scoorde Robben 20 goals?

21 april 2015 om 08:48

Toen Lucas verkocht werd voor 40 miljoen had hij, buiten Brazilie, nauwelijks iets laten zien. Niet anders als Depay nu.

Of Depay 35 miljoen op kan of moet leveren durf ik niet te zeggen, maar ik snap sommigen hier om die reden prima.

21 april 2015 om 08:49

Sinds wanneer bepalen alleen doelpunten hoe goed een speler is?

21 april 2015 om 08:51

Ja depay doet het in de eredivisie man wat overrated robben speelt cl wordt gezien als de 3de beste speler ter wereld. Je kan ze nog niet aan elkaar vergelijken

21 april 2015 om 08:54

BalthAFC we hebben het nu over Robben toen hij vertrok bij PSV, niet Robben van nu.

21 april 2015 om 08:58

@djordjevic

Ben het gedeeltelijk met je eens maar zeker niet met het vergelijking van Fer. Vind dat je die twee sitauties niet met elkaar kan vergelijken. Depay is in vergelijking met Fer gewoon best vaak ook beslissend geweest in de eredivisie voor Psv, ook in de oefen wedstrijd Nederland-Spanje liet hij ook nog maar eens zien dat hij aardig kan ballen tegen toch niet kleine jongens. Lucas is natuurlijk verder en beter dan Depay vind ik zelf, maar Depay kan door juiste club te kiezen en hard te blijven trainen ook op dat niveau komen rond zijn 23/24 ste en allicht als hij zijn ontwikkeling doorzet op zijn 28/29ste op het niveau van Robben komen, maar toekomst zal voor zich spreken.. voor nu vind ik Depay minimaal 25 miljoen waard en kan zeker oplopen tot wellicht 35 miljoen.

Depay kan zich nog sterk verbeteren, zeker in het afmaken.. hij staat nu op 20 doelpunten in de eredivisie.. maar als hij een beetje meer doelgericht en meer van zijn kansen afmaakt had hij ook zomaar op 25/30 doelpunten kunnen staan als 'buitenspeler'. Hij moet het killersmentaliteit aanleren en Van Gaal lijkt me het juiste persoon om dat bij hem in te brengen.

21 april 2015 om 09:01

Fer heeft 1 doelpunt gemaakt na een invalbeurt, verder niks. Depay was genomineerd voor beste talent van het toernooi. Is een wezenlijk verschil

21 april 2015 om 09:06

Carribean ik denk het ook, hij kan Young best uit de basis spelen en als Blind goed kan spelen in de BPL zie ik geen reden voor Depay om dat niet te kunnen, maar 35m is een enorme gok. Beter blijft hij nog gewoon een jaar bij PSV, kan hij ook gewoon Champions League spelen.

21 april 2015 om 09:13

Jaa maar voordat hij naar PSG kwam was hij niet de MOTM tegen barca dus wat je zegt slaat nergens op.
Als Depay 2/3 jaar bij een club speelt en tegen barca uitkomt kan hij ook MOTM worden hoor ..

21 april 2015 om 09:17

Sinds jij beweert dat Robben veel meer heeft laten zien op deze leeftijd. En dat is grote bullshit. Goals win games.

21 april 2015 om 09:25

Goed van bayern munchen depay is 2 klasse beter dan Ribéry veel meer scorend vermogen PSV moet 30 miljoen vragen heeft zich al bewezen ip het wk

21 april 2015 om 09:30

Ja...Benfica en Porto met PSV vergelijken..... -.-

21 april 2015 om 09:33

Lucas was al gekocht toen hij motm werd hè slimpie, in Brazilie vond PSG hem al 40 miljoen waard. United ook btw.

21 april 2015 om 09:44

Hoeveel tegenstanders heeft depay in zijn broek laten schijten toen hij aan de bal kwam ?

21 april 2015 om 10:34

@marrieaandebal

Lucas Moura heeft meer talent in zijn rechter teen dan Depay in zijn hele lichaam.
Wat heb je gerookt om op die ver gelijkenis te komen schandalig

Moeilijk jezelf op een WK bewijzen he als je niet geselecteerd wordt door een blessure.

21 april 2015 om 10:39

alsof Lucas zoveel heeft laten zien voor er 40miljoen werd betaald??

21 april 2015 om 11:55

Lucas had nog geen drol laten zien voordat hij naar PSG ging. PSV volle bedrag krijgen van minimaal 38 miljoen.

21 april 2015 om 18:47

Hoe kan je nou zeggen dat Depay meer dan Lucas heeft laten zien? Als Lucas een Nederlander was geweest had van Gaal hem in de basis gezet en had hij gewoon op het WK gestaan. Dat de Braziliaanse bondscoach hem niet had geselecteerd was een enorme blunder

21 april 2015 om 21:55

Maar toen was de eredivisie ook van een Veel hoger niveau

21 april 2015 om 08:13

Misschien omdat hij gehypt is ? De andere namen hebben bovendien al veel meer gepresteerd in sterkere competities.

21 april 2015 om 08:18

Juist omdat hij gehypt is moeten ze 35 miljoen vragen. Er zijn gerust clubs die zo gek zijn het te betalen. Lucas had helemaal niet zoveel gepresteerd, want wat is de Braziliaanse competitie nou? Depay heeft op het wk ook goed gespeeld in de minuten die hij kreeg. Hij is gewoon 35 miljoen waard, want door de hoge vraag zal de prijs nog wel dik stijgen.

21 april 2015 om 09:33

Is de Braziliaanse competitie sterker dan de Eredivisie? Veel sterker?

21 april 2015 om 11:03

Vind de eredivisie sterker dan de Braziliaanse competitie. Daarnaast veel bekender door verleden prestaties van Ajax, PSV en Feyenoord.

21 april 2015 om 18:49

hahahahah Ajax, Feyenoord en PSV worden alle drie geen kampioen in de Braziliaanse competitie. De Braziliaanse competitie levert de meeste transfers op wereldwijd.

21 april 2015 om 08:18

Zal ook zeker wel meer worden dan 25 mil. Het is alleen een minimumbedrag wat ze willen hebben. Ik denk dat het rond de 30 - 35 zal worden

21 april 2015 om 08:27

De 25 miljoen is ook meer een gerucht, Brands en Gerbrands zeiden alleen dat de vraagprijs neer dan het bod van vorig jaar was. Toen Hansie Hansie ging doorvragen kwam het op mij zelfs over dat ze meer dan 25 wilden.

21 april 2015 om 09:16

Jaa dat bedoel ik eerst zeiden ze veel meer dan 20 miljoen en toen Hans heletijd ging door vragen en 25M in hun mond legde zeiden ze ja.

21 april 2015 om 09:15

@cunbian: jij hebt gewoon gelijk. Slaat helemaal nergens op dat er voor n speler van Palermo het dubbele gevraagd wordt. Iedereen doet alsof de eredivisie zo'n slechte competitie is maar de grootste talenten uit de eredivisie (en dat is depay) hebben de wereld geshockeerd. Of het nou v Basten, Berglamp, v Nislerooij, Robben was of Zlatan, Ronaldo of Suarez. Uitblinken in de eredivisie was bijna een ticket naar succes. Het is het Harvard van het internationale voetbal, spelers komen hier om hun master te halen (eriksen, Vertinghen enz enz enz)
Depay is minimaal 35 miljoen waard omdat:
hij uit de eredivisie komt, een kwaliteitsopleidingscompetitie
hij hier op linksbuiten 19 goals scoort en uitblinkt
hij vorig jaar ioop het hoogst podium het wk ook schitterde
hij het grootste nederlandse talent vh moment is, het land van vele sterren en top 5 vd wereld
Er een tekort is aan spelers die vanuit het niets iets kunnen forceren, en hij die kwaliteit heeft
Er belachelijke prijzen worden betaald voor Brazilianen en Portugezen en Engelsen die ook geen fu.. hebben gepresteerd.

21 april 2015 om 10:31

Nou, nou,nou...
Lang niet alle ex-eredivisiespelers zijn een succes in het buitenland.
Op het WK viel hij 2 x goed in, maar faalde als basisspeler.
Zoals Nederland nu speelt vallen we snel weg uit de top 5.
Suarez scoorde meerdere jaren ca. 30 goals, ging ook niet voor zo'n bedrag weg. Toch kon je zien dat die een topper ging worden. Dat moet ik nog zien bij Depay.
Met andere woorden: hij is echt geen 35 miljoen waard. Ze mogen blij zijn als ze 20 krijgen.
De grote clubs zullen afwegen hoe veel geld ze voor hem overhebben, maar kijken echt ook wel elders. Daarbij: bij een grote club krijgt hij voorlopig geen basisplaats. Dat hoorde je gisteren ook al in dat Engelse tv-programma. De mensen verbaasden zich over de interesse van van Gaal en konden zich niet voorstellen dat hij een basisspeler zou worden.

21 april 2015 om 10:53

schitterde op het Wk?? heeft misschien paar leuke dingen laten zien meer niet.
het land van vele sterren? de enige echte sterren die een hoog niveau hebben of hebben gehad zijn Sneijder, Robben, van Persie, de rest is gewoon middelmatig. al jaren lang.

en de eredivisie heeft de laatste jaren maar een paar echte wereldtoppers groot gebracht.. Zlatan, Maxwell, Suarez, Sneijder, Robben en daar houdt het best wel een eind op. wellicht vergeet ik er nog 1 en 2 maar goed zoveel zijn het er nu ook weer niet.
ik kan je eerder een lijstje maken van spelers die voor veel verkocht zijn en het niet gehaald hebben in de top.
van der Vaart, Huntelaar, Elia, Babel, Alvez, Gomez, Luuk de Jong, Boulahrouz enzovoort..

er wordt zoveel voor Brazilianen, Portugezen en Engelsen betaald, omdat ze een betere competitie hebben, behalve brazilie maar daar loopt 200x zoveel talent rond omdat het land ook 200x zo groot is als Nederland.

Depay is in mijn ogen 20miljoen waard.. aangezien hij net 1 volledig seizoen aardig gepresteerd heeft.. spelers als Sneijder, Huntelaar, Robben, van Nistelrooy, vd Vaart, Suarez waren allemaal stuk voor stuk verder en dus ook meer waard.

21 april 2015 om 09:26

Of ze het vangen weet ik niet, het zou wel geweldig zijn voor Psv.
En met al die vermogende clubs kan je inderdaad best aan een hoog bedrag vasthouden.
Of hij het al heeft laten zien of niet, voor talent betaal je.
Waarom zijn brazilianen die niet per definitie meer hebben laten zien meteen al meer waard, dat is gewoon een grote hype.

Wij trappen hier juist iedereen weer de grond in, als wij nou ook eens massaal mee gaan doen met de hype...misschien trappen ze er in het buitenland dan ook wel in, gewoon 40 miljoen vragen.

21 april 2015 om 09:32

Zo werkt het niet. De transferwaarde is simpelweg gebonden aan het salaris van een speler. Spelers in portugal verdienen een 3-4voud van het Nederlands salaris. Daarom liggen de transfersommen ook veel hoger.

21 april 2015 om 10:00

Transfer hangt echt niet alleen van het salaris af hoor. Depay is topscorer van de Eredivisie, heeft al een WK gespeeld dat zijn ook allemaal dingen die goed zijn voor de transferwaarde hoor. Zelfs nationaliteit kan meehelpen, in Engeland betalen ze om een of andere rede altijd veel meer voor een Engelse speler.

21 april 2015 om 19:08

Nee hoor, dat heb jij dus fout.
Een Eriksen verdiende toch ook geen 15 miljoen bij Ajax voor een jaarcontract?

Een transfersom bestaat o.a uit de afkoopsom, daarnaast moet je dus nog bieden op een speler, anders gaat een andere club er mee vandoor.

21 april 2015 om 09:41

Als Depay naar t buitenland gaat, wil dat nog niet meteen zeggen dat hij daar goed gaat spelen. De meeste Nederlandse spelers die naar Engeland, Duitsland, Italië enz. Gaan mislukken daar. Het is daarom begrijpelijk dat de clubs niet meer gaan betalen voor iemand die het in de Eredivisie fantastisch doet maar het op Europees gebied en in nadere competities nog nooit iets heeft laten zien.

21 april 2015 om 10:21

Nou omdat depay geen 35 mil waard is. Psv hanteert niet voor niks 25 miljoen

21 april 2015 om 19:44

Wtf lucas Mouro kan 99keer zo beter dribbelen

Dan maar hopen dat het niet een gevalletje xherdan shaqiri wordt. Al denk ik dat Shaqiri het ook wel gaat waar maken. Depay heeft wel meer talent.

21 april 2015 om 08:18

Shaqiri is zoveel beter dan die wisselvallige Depay op dit moment. Als het waar is dat Bayern hem wilt halen zijn ze echt de weg kwijt, een groot talent met verlies weg doen om een ander te halen die je alsnog nauwelijks op gaat stellen. Depay moet absoluut niet naar Bayern gaan.

21 april 2015 om 08:30

Dat kunnen we dan wel zien over 2 jaar, dan zien we waar Depay echt staat.! Tot die tijd kan die natuurlijk beter naar de Europese subtop.

21 april 2015 om 08:39

Echter denk ik niet dat die subtop hem kan betalen, misschien een club als Spurs maar daar moet je niet willen voetballen als Depay zijnde. Bayern kan best hoor, zolang ze hem genoeg speeltijd geven. Gekneed worden door Guardiola is denk ik nooit een slechte zaak.

21 april 2015 om 08:40

Ik spreek mezelf wel weer vies tegen, maar las later pas dat Bayern alsnog kort zat op de vleugelposities.

21 april 2015 om 09:27

Ligt er aan, de Engelse subtop kan hem makkelijk betalen.
Veel andere subtopclubs ook, je betaald het toch vaak pas in termijnen.

21 april 2015 om 11:15

Ik kijk veel naar het Italiaanse voetbal en heb de derby inter tegen AC gezien.. AZ tegen Vitessr zou een betere wedstrijd zijn.. wat een aanfluiting en die Shaqiri staat daar wissel met Podolski.

21 april 2015 om 11:58

Shaqiri whahaha dat meen je toch niet.. nog nooit zo'n speler gezien zonder inzicht!
Dat noemen ze een paard zonder kop!

Veel te hoog gegrepen. Snap het niet. Maak eerst maar eens een tussenstap.
In de competitie weliswaar veel goals maar in de grotere wedstrijden niet gezien. Ook in europese wedstrijden niet.
Laat het eerst nog maar eens een seizoen zien met CL er bij.
Verwend arrogant mannetje.
Veel te egoïstisch.
Gaat het niet redden bij zo'n grote topclub.

21 april 2015 om 08:17

Ik vind Bayern niet eens zo n gekke keus. Ze komen daar flankspelers te kort en dat die jongen talent heeft mag duidelijk zijn. Robben is iemand die hem goed kan begeleiden en die 2 kennen elkaar goed natuurlijk. Bovendien spelen ze ruim 40 wedstrijden dus zal hij wel redelijk wat spelen.

21 april 2015 om 08:45

De "arrogante" en "egoistische" spelers redden het vaak wel hoor. Kijk naar Ribery, Ibra, CR7. Dan noem ik wel paar van de beste spelers van de wereld, maar er zijn honderden, duizenden arrogante en egoistische voetballers die het gemaakt hebben. Is niet perse een slechte eigenschap. Maar ben het wel met je eens, hij kan beter nog een jaar bij PSV spelen en CL spelen, misschien wel verkopen en dan een jaar verhuren? Lijkt me win win situatie voor PSV.

Als er zoveel interesse is, zal de hoogte van het bod ook stijgen.
PSV moet niet te snel accepteren.
35 miljoen vind ik ook minimaal waarvoor hij weg moet.

Clubs in Engeland krijgen belachelijk veel geld en kunnen dus ook wel wat uitgeven.

21 april 2015 om 09:29

Precies, en dat moet je ook meteen zeggen tijdens onderhandelingen met Engelsen.
Ze betalen zelf grof geld voor Engelse middelmaat, Suarez en Eriksen waren ook koopjes.
Laat ze maar eens betalen voor wat ze krijgen.

Daarnaast betaal je bij talent vaak om het geen wat hij kan worden.

21 april 2015 om 10:34

Ook omdat er 4 grootmachten serieuze intresse hebben die het geld aan de bomen hebben groeien kan je lekker veel vragen en ze gewoon tegen elkaar uitspelen.

Hmmm op zich als vervanger/opvolger van ribery (qua positie) het zou kunnen!
Alleen om die stap direct vanaf psv te maken, weet niet of het te groot is. Bij bayern wordt er gelijk super veel verwacht natuurlijk.

21 april 2015 om 08:26

Over een jaar of 3 misschien. Het verschil tussen Depay en Ribery is nu veel te groot.

21 april 2015 om 08:47

Bij Bayern verwacht men dat Memphis op de bank gaat zitten. Doet hij niet, Memphis is een verstandige jongen. Ik zie hem naar Manu of naar PSG gaan, PSG heeft namelijk niet een echt goede linksbuiten. Lavezzi speelt daar weleens, denk toch wel dat Memphis wat beter is.

21 april 2015 om 09:22

Zolang er geen nieuwe flankspeler wordt gehaald krijgt Depay ontzettend veel minuten. Momenteel bij Bayern kan niemand 3 man voorbij gaan.

21 april 2015 om 09:53

Ik zie hem ook bij Bayern wel kans maken.
Ribery is niet altijd fit, voor de rest heb je niet echt een echt linkshalf / linksbuiten.

Zo grappig dat iedereen Depay zo naar beneden haalt. Hij heeft meer potentie dan Robben toen hij bij PSV speelde. Maar Tobben werd zeker ook afgekraakt toen hij vertrok naar Chelsea

21 april 2015 om 08:20

Hahaha ben niet met je eens dat Depay meer talent heeft dan Robben.
Weet niet hoe je deze conclusie getrokken heb maar je slaat de plank volledig mis.
Hij mag Robbens veters nog niet eens strikken.

21 april 2015 om 08:27

Omdat je Robben nu beoordeeld op zijn huidige niveau. Daar kan Depay zeker komen, maar moet hij wel enorme stappen gaan maken de komende jaren.

21 april 2015 om 08:26

Haha wat een gelul in de ruimte zo in de morgen. Toen Robben bij Groningen voetbalde kon je al zien dat het een van de grote voetballers van zijn tijdperk ging worden, veel meer talent dan Depay

21 april 2015 om 09:06

Wat een onzin. Heb Robben zien debuteren bij FCG maar er was ook ontzettend veel kritiek op hem. Pas nadat ie weg ging bij PSV en op het EK destijds een goeie indruk maakte, verdween de kritiek. Schijnbaar kunnen we in Nederland niet accepteren dat we talent hebben en opleiden. Pas als ze in het buitenland presteren ebt die eeuwige kritiek weg.

21 april 2015 om 09:21

woow eindelijk iemand die het begrijpt heletijd Depay de grond in boren bij Robben was het precies het zelfde.
Wees blij dat NL weer een grote talent heeft die het ooit wel helemaal gaat maken.
Ik wil niet haten op een andere club en niks starten maar ik denk dat omdat Depay bij Psv speelt er hier veel mensen haten.

Depay moet naar man united daar zijn veel langgenoten en Louis van gaal
Hij speelt dan ook gelijk in een topclub in Engeland met topspelers zoals van persie en Rooney ik denk dat Memphis het meeste kan halen bij man united

21 april 2015 om 08:45

Ik zou hem echt een totaal overbodige aankoop voor United vinden.
Op links doet Young het nu gewoon goed. Young houdt momenteel di Maria zelfs uit de basis.

Hoewel Depay ontegenzeggelijk talent heeft is een basisplaats naar mijn mening heel ver weg.

Hij kan nooit het niveau aan bij bayern. Ik zie hem liever bij united in het begin wennen en leren en concurrentiestrijd aangaan met young, dan bij bayern nog 4 jaar wachten totdat je een basisplaats veroverd hebt.

eerst maar eens zien wat er betaald gaat worden.
In Europa heeft Depay nog niets laten zien.

21 april 2015 om 09:20

Maar wel op een wk..

Ik denk dat iedereen blij mag zijn als ze maximaal 25 miljoen euro vangen, zo wisselvallig en dat valt misschien niet op in de zwakke Eredivisie, maar in de BPL of Bundesliga zit hij zo op de bank

21 april 2015 om 09:30

niet opvallen en toch 20 doelpunten maken is toch knap. Het had er nog veel meer kunnen / moeten zijn zelfs.

Hij mist gewoon de uitdaging hier in de Eredivisie. Als er een beetje druk op staat lukt het wel weer met Depay, zag je in zijn wedstrijden op het WK. Daarom moet hij naar Manchester gaan; Van Gaal weet hem wel te motiveren.

Waarom haat iedereen Depay zo naar beneden? Die jongen barst van het talent. Als hij op een hoger niveau komt te spelen past hij zich net zo makkelijk aan. €25-30 miljoen is een koopje.

21 april 2015 om 08:47

Een koopje? 4/20 is voorbij gap, wordt es helder. Hij is totaal niet stabiel, ene wedstrijd speelt ie geweldig en de wedstrijd erop is ie nergens te zien. Hij is er wel op vooruit gegaan na vorig seizoen, ook wat minder egoistisch, maar 25/30 voor hem is absoluut geen koopje, eerder een grote gok.

21 april 2015 om 09:27

Djordjevic wat zeg jij heel de tijd? Zie jou overal twijfelen aan depay maar dat is toch echt ongegrond! Hij is dit seizoen geblesseerd geweest en daarna had hij een dipje, heeft elk talent een keer. Alsnog is hij topscoorder, heeft assists op zijn naam staan en is belangrijk. Hij is nog heel jong en heeft nu al een traptechniek waar je u tegen zegt (zie bijvoorbeeld de vrije trap tegen heerenveen). Daarbij is hij snel, heeft een geweldige actie in huis en heeft op het wk laten zien dat hij een hoger niveau aankan. Het is niet voor niks dat kenners hem een groot talent vinden en al deze clubs hem willen. Dus jij hebt het verkeerd "gap".

21 april 2015 om 18:38

niveau van Bayern is wel wat hoger dan potjes tegen Australie en Chili op het Wk... WK duurt maar een maand, bij Bayern presteer je hele seizoen constant op hoog niveau. Laat Depay maar eerst een tussenstap maken, altijd weer dat ophemelen van Nederlandse spelers. Dat hij goed genoeg is voor de Eredivisie moge nu wel duidelijk zijn maar om hem gelijk aan Bayern te geven....... gelukkig schijnt de zon nog vandaag

Beetje jammer dat er de laatste tijd hier over Depay wordt gepraat alsof het een middelmatig talent is. Qua veldspel draait hij inderdaad geen denderend seizoen, maar hij is vrijwel bij ieder dreigend moment van PSV betrokken dit seizoen. Daarnaast is hij ook nog topscorer van de Eredivisie op een behoorlijk jonge leeftijd als buitenspeler. Is het dan niet des te knapper dat hij juist bij bijna iedere dreigende aanval betrokken is? Het veldspel van Ronaldo is vaak ook lang niet goed, maar omdat hij wel altijd dreigend is/scoort is dat ook een geweldige speler volgens vrijwel iedereen. En nee, ik zeg niet dat Depay al op dat niveau speelt.

21 april 2015 om 09:01

Je hebt gelijk hoor. In Nederland onderschatten we ons eigen talent vaak, waarna het later ineens wereldtoppers blijken. Zoals bijv met Strootman, Eriksen, Suarez. Zo zie ik Depay ook, en Wijnaldum ook.

21 april 2015 om 10:04

Precies, als je soms een wedstrijd zit te kijken van Real denk ik ook wel eens eigenlijk speelt Ronaldo helemaal niet zo opvallend en goed, maar dan maakt hij toch weer opeens uit het niets een belangrijke goal. Voor Depay geld hetzelfde, heeft aardig wat belangrijke goals gemaakt dit seizoen.

Gewoon naar een sub top club gaan zoals: spurs,valencia,sevilla,everton,lyon
Krijg je speeltijd erg goed betaald en het zal je imago ook niet verkeerd doen

21 april 2015 om 08:55

Van die clubs kan (en wil) alleen Spurs hem betalen.

Ikzelf hoop eigenlijk dat Memphis Depay nog minimaal één seizoen bij PSV blijft, maar als ik nu zie dat Manchester United, Tottenham Hotspur, Paris Saint Germain en Bayern München belangstelling voor hem hebben, denk ik dat Depay onhoudbaar voor PSV wordt en er zullen vast nog wel 'n paar clubs bijkomen die Depay deze zomer van PSV willen overnemen.

Als ik nu naar de vier clubs kijk, die belangstelling hebben voor Depay, dan denk ik dat Manchester United de beste optie voor Depay is.

Ik denk dat hij bij Manchester United rustig gebracht zal worden, hij kent Louis van Gaal van het Nederlands elftal, van Gaal ziet het wel in Depay zitten en het staat over het algemeen bekend dat van Gaal goed met talenten kan werken.

Depay heeft talent maar Bayern is wel gelijk heel hoog gegrepen. Daar heeft hij nog minimaal 1 tussenstap voor nodig lijkt me.

Het is inderdaad echt noodzaak om meer dan 25 miljoen te vragen. 25 miljoen is een fooi voor een speler als depay. Spelers met die kwaliteiten zijn zeldzaam. Als je er nu 25 voor vraagt krab je jezelf op je achterhoofd binnen nu en 2 jaar!

"josep Guardiola erkende diverse malen dat zijn ploeg moeite heeft met defensief ingestelde tegenstanders als Franck Ribéry en Arjen Robben ontbreken."

nu is de vraag of depay hier wel zo geschikt voor is.
Denk eerder dat hij veel meer heeft aan ruimte.

Vergelijk het met ronaldo bij real. Tegen een ploeg als atletico heb je relatief weinig aan Ronaldo. Als Real wat meer ruimte krijgt en veel meer kan spelen op de omschakeling is hij gelijk veel gevaarlijker.

Dat idee heb ik bij depay ook (natuurlijk op een heel ander niveau)

Verwacht ik verwacht dat Barcelona Real madrid zich ook nog ff melden voor Memphis!!! |wat een onzin is dit zolang ze zich niet gemeld hebben heeft het geen zin om een club te noemen. Hij gaat toch al naar Man. United! Van Gaal weet het wel.

Bayern Munchen zou een mooie club zijn voor Depay! Ik denk dat hij daar enorm veel kan leren en zichzelf verder kan ontwikkelen onder de vleugels van Robben en Ribery! Ik zie hem wel als de vervanger van Ribery dan.

Dit zou overigens ook goed zijn voor het Nederlands Elftal. PSG is ook een schitterende club maar daar moet je toch meer een naam echt zijn wil je het langer vol houden. Bij Bayern gaan ze toch beter om met talenten als je het mij vraagt.

21 april 2015 om 09:10

Opzich maakt het niet uit welke weg je bewandelt. Bij Bayern mag ie samen werken met Robben, bij united met v gaal.

21 april 2015 om 09:25

Eens, met Van Gaal zou Depay ook wel passen! Die durft jonge spelers ook kansen te geven. Beide clubs zijn goede opties

Alleen PSG zou ik niet doen en de Serie A, omdat ik Depay niet een speler vind die past in de Italiaanse competitie op dit moment in zijn carriere.

Depay als vervanger voor ribery? Dat zou wel heel erg gaaf zijn, denk dat pep hem wel aan het werk krijgt.

Vraag in ieder geval 40 miljoen en zie waar je op uit komt met 4 bieders. Een vraagprijs van 25 miljoen is maar een beetje matigjes.

Zou ook wel graag bij Liverpool zien met zijn kracht, explosiviteit en snelheid. Misschien kan hij een deel van het gat opvullen wat Suarez heeft achtergelaten.

Zou echt tof zijn om Depay bij Bayern te zien. Ik denk dat hij wel gaat slagen daar!

Waar hij ook naar toe gaat, hij moet in ieder geval niet kiezen voor een club als Liverpool of Tottenham. Clubs van die statuur kunnen hem wel betalen maar dan is hij direct de top aankoop die er meteen moet staan omdat zij met een bod van 30+ mio direct aan de max zitten. 30+ mio is voor een club als Manchester of PSG of Bayern veel geld maar niet buitensporig. Ik denk dat dat beter is voor hem. Hoe dan ook: onder de 30 mio zou ik niet verkopen als PSV zijnde. Het komt zo heel vaak voor dat je een speler met deze kwaliteiten zelf opleidt en voor zoveel geld kunt verkopen.

Waarom de bank bij een topclub warm gaan houden?
Hij is absoluut een goede voetballer maar niet eens een echte uitschieter in de nederlandse competitie.
Als ik hem was zou ik naar een middenmoter in Engeland gaan zoals een Aston Villa of Sunderland.
Daar hebben ze ook het geld om hem te kopen en gaat hij waarschijnlijk ook wel regelmatig spelen.
Waarom op zo,n jonge leeftijd je cariere vergooien.
Een topclub is veel te hoog gegrepen voor hem.

Feit is dat het gewoon een gok is. Kijk naar Afellay, ook ooit hét talent van de eredivisie, verkeerde keuze gemaakt na PSV en is nu niet eens zeker bij Olympiakos.

Mwah, als PSV aan 25 miljoen vasthoudt, hoop ik dat ze hem aan een subtopper in Engeland, Duitsland of Spanje verkopen en een doorverkoopclausule van 20 of 25 van de toekomstige transferprijs hanteren (en daarbij natuurlijk meenemen dat bij een spelersruil rekening gehouden moet worden met de waarde van de speler die ervoor in ruil terugkomt - niet zoals bij Utrecht gebeurde, dat door Swansea lekker hard gepakt werd door een spelersruil van een oud-speler met een derde partij, waarna Utrecht naar de vooraf afgesproken geldsom kon fluiten). Zo kun je in de toekomst misschien ook nog een keer mooi cashen. Ik zie hem uiteindelijk zeker doorgroeien naar de top.

Als het doorverkooppercentage slechts 5 is, dan zou ik lekker vasthouden aan 35 tot 40 miljoen. In Engeland smijten ze voor elke speler die een paar goals maakt belachelijk veel geld over de balk. En zeker met de aankomende miljardendeal voor de PL is vast wel een club gek genoeg om het te betalen. In de Eredivisie lopen we vooral zo achter omdat we onze toppers vaak voor een schijntje wegdoen en daarbij ook te lage of zelfs geen doorverkoopclausures afsluiten.

Eriksen, Suarez, Farfan, Strootman, Vermaelen, Tadic, Pelle - zomaar een paar voorbeelden van spelers die een veelvoud zoveel "waard" zijn geworden in verhouding tot hun verkoopprijs.

Gelukkig houdt Brands vaak vast bij de doorverkoopbonussen bij de verkopen die hij doet. Dat heeft hij bij Strootman ook prima gedaan, 17 miljoen en nog eens 20 (volgens mij van de winst bij doorverkopen, maar dat zal ook nog best een flink bedrag worden). Juist die doorverkoopclausules zorgen ervoor dat je als Eredivisieclub meeprofiteert als de speler echt een wereldtopper wordt.

Als hij geen basisplaats gaat eisen, kan hij de komende 2-3 nog flink wat leren bij Bayern. Binnen die 3 jaar kan hij dan waarschijnlijk wel Ribery of Robben vervangen.

Ik weet niet of Depay hier op zit te wachten, maar ik vind dit de mooiste club. Zeker gezien het spel dat ze spelen. Ik vraag me namelijk af of hij in het spel van United past.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren