Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Deur Bayern München lijkt op een kier voor terugkeer clubarts

Laatste update:

Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt, de vermaarde clubdokter van Bayern München, is vertrokken bij de Zuid-Duitse recordkampioen. Müller-Wohlfahrt laat in een verklaring aan de Duitse media weten dat er sprake is van ‘een vertrouwensbreuk’, vermoedelijk met hoofdtrainer Josep Guardiola.

/

“Na de Champions League-wedstrijd tegen FC Porto werd de medische staf om onverklaarbare redenen gezien als de hoofdreden voor de nederlaag”, laat Müller-Wohlfahrt weten. Dat het niet botert met coach Guardiola moge duidelijk zijn, want de 72-jarige clubdokter houdt het voor gezien. In het kielzog van Müller-Wohlfahrt vertrekt ook de rest van de medische staf: zoon Kilian Müller-Wohlfahrt, Peter Ueblacker en Lutz Hänsel.

Müller-Wohlfahrt wordt in de medische wereld gezien als een autoriteit op het gebied van sportblessures. Hij was al sinds 1977 werkzaam voor Bayern München, dat met verbazing reageert op de mededeling van de arts. “Wij wisten hier helemaal niets van”, zegt perschef Markus Höwick tegen Sport1.

Update 17 april 11.50 uur - Bayern München bevestigt vertrek legendarische clubarts
Bayern München heeft vrijdagochtend een persbericht uitgegeven over het plotselinge vertrek van Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt. Der Rekordmeister bedankt de legendarische clubarts voor jarenlange trouwe dienst en is op zoek naar een opvolger. Bij de komende wedstrijden zal dokter Volker Braun, die al werkzaam was bij de club, op de bank plaatsnemen.

Update 22 april 17.50 uur - Deur Bayern München lijkt op een kier voor terugkeer clubarts
Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt is vertrokken bij Bayern München, maar voor de vermaarde clubdokter lijkt de deur altijd op een kier te staan voor een terugkeer. Dat blijkt uit woorden van sportief directeur Matthias Sammer. “Iedereen weet dat wij een fantastische relatie hebben met Müller-Wohlfahrt, dat had ik persoonlijk als speler ook al. We zullen ook altijd een fantastische relatie houden, maar op dit moment kan ik nog niets zeggen over een terugkeer”, aldus Sammer tegen Sky.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als hij wil kan hij bij iedere club ter wereld terecht, ik denk niet dat Hans er echt mee zit.

16 april 2015 om 22:05

Als je ergens 38 jaar werkt en dan weggaat zullen er echt wel kwade gevoelens zijn. Wohlfart heeft altijd voor Robben gezorgd, ook toen hij nog niet bij Bayern zat

16 april 2015 om 22:07

Hij heeft gewoon zijn eigen kliniek in Munchen. Dus een nieuwe club heeft hij echt niet nodig.

17 april 2015 om 00:17

Lekker van je oude dag genieten op die leeftijd...

17 april 2015 om 08:22

@ Stravven

De beste zomertransfer die we kunnen wensen. Wolfahrt naar Arsenal!
Dat zou een hoop irritaties schelen bij mij zeg!

17 april 2015 om 11:23

Ja, want een arts kan ervoor zorgen dat een speler tijdens de wedstrijd een blessure oploopt. Een val van bijvoorbeeld Debuchy of een smerige tackle van McNair (op Wilshere) ligt volledig buiten de invloedsfeer van een medische staf. Onzin allemaal dus!

17 april 2015 om 11:23

*geen blessure oploopt

17 april 2015 om 11:56

@ Vit-Ars

Nee dat kan hij niet. Maar een arts kan wel zorgen dat spelers lang genoeg herstellen omdat hij overwicht heeft en dus niet te snel weer wedstrijden gaan spelen. HIj kan de spelers wel begeleiden tijdens revalidatie. Maar ook gewoon tussen de wedstrijden door.

Die man heeft mensen zoals Arjen Robben bijna 4 jaar lang op rij 100% fit gekregne en gehouden met uitzondering van enkele wedstrijden. Iets wat bij Chelsea en Madrid niet voor elkaar werd gekregen.

17 april 2015 om 13:21

Dat lijkt me helemaal niet zo'n gek idee met minder blessures was Arsenal veel beter geweest nu. Er zal wel wat ongeluk in het spel zitten bij Arsenal maar als het structureel gebeurd kan je toch wel wat twijfels krijgen zo lijkt me.

Eva Carneiro ook die kant op dan is de staf compleet.

17 april 2015 om 14:13

Een speler kan nog zo fit zijn, als hij valt of ten val gebracht en zichzelf blesseert, kan dat onmogelijk aan de medische staf worden toegerekend. Bij Arsenal lopen gewoon een stel spelers rond met een zwakke fysieke gesteldheid. Daar doel ik op.

16 april 2015 om 21:38

Ten eerste weet je er niets vanaf. Die arts kan zich ook aanstellen. Bovendien zijn er zoveel blessures en een aantal erg langdurig. Ook stonden er spelers op het punt om terug te keren en werden opnieuw geblesseerd. Als trainer mag je daar best kritiek op hebben vind ik. Je werkt voor Bayern niet voor een plaatselijk clubje.

16 april 2015 om 21:45

Tuulijk mag je daar kritiek hebben. Je vergeet alleen dat deze clubarts daar al werkt sinds 1977, geen nieuwkomer dus. Die zal het inmiddels beter weten dan de rest vind je niet?

16 april 2015 om 21:46

Thiago was zo lang geblesseerd omdat Pep het advies van Müller-Wohlfahrt negeerde en hem (thiago) een eigen behandeling liet kiezen. Daar is het al mee begonnen. Daarnaast zijn de blessures van bijv Martinez, Schweinsteiger (griep), Robben helemaal niet te wijten aan een clubdokter.

Als ze iemand de schuld moeten geven moeten ze dat doen bij degene die Dante en Alonso opstelde.

16 april 2015 om 21:49

Dus omdat spelers langdurig geblesseerd zijn, is het de schuld van de medische staf? Wat een lulkoek zeg. Bayern heeft misschien wel de beste, zeker qua reputatie met deze meneer, medische staf ter wereld. Er is nog nooit een probleem gemeld rondom die mensen en heel toevallig tijdens het tijdperk Guardiola wordt er geklaagd. Guardiola is een viespeuk eerste klas. Een goede tacticus, dat staat buiten kijf, maar in de omgang met zijn mensen moet hij nog zoveel leren.

17 april 2015 om 06:54

Toni, wat een domme opmerking. Blijkbaar weet jij er niets van af. Dit is zo ongeveer de beste clubarts ter wereld. Ze hebben om een of andere reden een meningsverschil gehad. Dat cynische applaus van Guardiola zal de druppel zijn geweest. Dat zou ik ook niet hebben geaccepteerd. Het feit dat de hele medische staf vertrekt zegt ook wel iets.

17 april 2015 om 08:21

@ Toni9

De medische staf is net zo legendarisch als het oude Milan Lab. Spelers van over de gehele wereld kwamen naar Bayern Munchen om behandeld te worden door deze dokter. Daarnaast werkte hij 38!!! jaar bij Bayern Munchen en nu vertrekt hij om welke reden dan ook. Dan zit er simpelweg iets mis. Als iemand met overduidelijk een club hart vertrekt om wat voor reden dan ook. Dan moge het wel een verdomd goede reden zijn.

17 april 2015 om 13:22

Denk het dat er nog meer speelt dan dat.

Off toppic ik kan via mijn telefoon geen goeie alinea indeling maken bij reacties iemand een idee.

Wat een kwal die Pep. Niet alleen verpest hij het op voetbal gebied, maar nu brokkelt ook de staf uit elkaar. Die eigenwijze pep denkt natuurlijk dat hij meer kennis heeft dan Muller-Wolfhart. Pep mag van mij weg, liever vandaag dan morgen. Ongeacht het resultaat!

16 april 2015 om 21:38

Lekker kortzichtig, je hebt geen idee wat er precies gebeurt is...

16 april 2015 om 21:46

Schei uit met je kortzichtig! Hij reageert gewoon op de verstrekte informatie.

16 april 2015 om 23:16

Welke Informatie? Het enige wat we zeker weten is dat hij weg gaat. Het is gewoon kortzichtig om zoiets te gaan roepen nu, gewoon frustratie na die 3-1 nederlaag.

16 april 2015 om 23:51

Kijk ff op NU.nl, staat een filmpje waat Pep zeer respectloos staat te applaudiseren naar de technische staf

17 april 2015 om 12:27

als ik die reactie zie van guardiola stampte ik hem acuut eruit . de medische staf zorgt voor genezing , wie zorgt voor de blessures ? wat een idioot .

16 april 2015 om 21:42

Je was me voor, helemaal mee eens!

16 april 2015 om 22:56

Helemaal mee eens!!! Ik ben er ook helemaal klaar mee!

16 april 2015 om 23:38

Ach, Muller-Wohlfahrt heeft precies ditzelfde geflikt bij Klinsmann een keer, toen kwam het ook allemaal weer goed, dus beter nog even wachten met al dat vingerwijzen.

16 april 2015 om 23:53

Ben het volledig met je eens!! Morgen of overmorgen verschijnt er een clubexpert waarin ik er hetzelfde over denk als jij!! Het wordt tijd dat hij weggaat. Ik kan ook niet meer luisteren naar die arrogante persconferenties. Het is nooit zijn schuld bij een verlies

17 april 2015 om 01:09

Je hebt helemaal gelijk. Met deze selectie was iedereen twee keer kampioen geworden en niet alleen Guardiola. Ik zou zeggen Yupp Heynckes terug. Toen voetbalde Bayern veel mooier. Wat trouwens ook heel Duitsland niet snapt is dat Dante en Alonso voetballen en Rode en Badstuber niet.

17 april 2015 om 13:20

Tja en dan volg je Pep's persconferentie en blijkt hij er helemaal niets mee te maken te hebben. 'wat een kwal'.

Nu kan het bestuur ingrijpen.
Guardiola doet nu iets gelijkaardig als wat Van Gaal deed. Hij zal moeten opletten dat hij niet de spelersselectie over zich heen krijgt met deze radicale beslissing middenin het seizoen. Het vertrek van Müller-Wohlfahrt is een ferme deuk voor de selectie en komt aan als een shock.
Bij Van Gaal ging het uiteraard niet om Müller-Wohlfahrt, maar om de kwestie met Butt en Van Bommel waar hij ook de selectie over zich heen kreeg. Nu doet Guardiola het gelijkaardig met de clubarts.

Als een Arts er als bijna 40 jaar zit zullen ze bij de club toch wel tevreden over deze man met zijn staf zijn , en als een passant want een trainer eigenlijk gewoon is deze staf de schuld zou geven aan de nederlaag tegen Porto dan kan ik eigenlijk concluderen dat hier een trainer een beetje zijn frustraties kwijt moest want deze man is over de hele wereld bekend en een grootheid in Duitsland , en ik neem aan ook beter medisch onderlegd is dan Guardiola .

Nu hoop ik al helemaal dat Guardiola het in Munchen niet recht kan zetten. Wat een kwal is deze man toch ook. Ik vraag me af of de medische staf verantwoordelijk is voor het opstellen van zijn vriendjes Dante en Alonso. Zij maakten de fouten en spelen al tijden hopeloos. Wisselt hij ze? Nee. Guardiola heeft het nooit gedaan, net zoals Zlatan de schuldige was. Elke keer als ik die negatieve berichten over Pep lees, krijg ik steeds meer het gevoel dat Zlatan gewoon gelijk had en hij echt niet zonder ja-knikkertjes kan en al helemaal niet zonder een wereldselectie.

Die man heeft heel veel betekend voor de carrière van Arjen Robben. Zeer slechte zaak dat hij vertrekt.

16 april 2015 om 22:09

Inderdaad, schoot ook als eerste door me heen. Robben is zeer tevreden met de medische staf en dit zal hem zeker geen goed doen denk ik.

17 april 2015 om 08:25

@ Neuernr1

Gelukkig heeft de beste man gewoon een kliniek die op hemelsbreed 1,5 kilomter van de Allianz Arena af ligt. Robben is ook tijdens interlands wel eens gewoon naar de kliniek gegaan voor behandelingen. En als Robben dus behandeld wil worden door hem kan hij gewoon naar de kliniek toe.

17 april 2015 om 09:56

Ah oke. Maar het lijkt me nog lastig om bij pijntjes je huidige medische staf over te slaan en 1,5 km verderop te gaan zitten.

17 april 2015 om 11:58

@ Neuernr1

Tja lastig is het zeker. Maar desondanks is Arjen Robben één van de, zoniet de ster speler van Bayern Munchen en ongelofelijk belangrijk en beslissend voor de club. Dus als hij liever 1,5 km verderop behandeld word zullen ze er weinig tegen in kunnen brengen. Of dacht je dat mensen als Ronaldo, Messi etc allemaal niet hun voorkeur uit mochten spreken en gebruiken?

Uitzonderingen krijgen uitzonderingen.

17 april 2015 om 12:10

Nou volgens mij bepaalt een speler zelf naar welke dokter hij gaat want het is toevallig zijn eigen lichaam en er is geen club die mij verplicht om naar de clubarts te gaan als ik er geen vertrouwen in heb , dus er zullen nog best spelers uit eigen beweging naar Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt gaan lijkt mij .

Inmiddels beginnen de Bayern fans Guardiola zat te raken. Door deze arts is Robben op een wereld niveau gekomen. Ik heb liever dat er een Duitser daar staat.
Guardiola begint toch alle respect te verliezen

Guardiola is echt het spoor helemaal bijster. Hoe kan je nou 's werelds beste dokter laten ontslaan die veel meer betekent heeft voor Bayern dan Pep ooit zal gaan betekenen. Heb het sowieso altijd een naar mannetje gevonden getuige de manier waarop die met Zlatan omging, maar die koppigheid gaat hem bij een club als Bayern ook gauw zijn baan kosten. Kan me niet voorstellen dat een correcte club als Bayern dit zal pikken. Zit me ook totaal niet lekker dat een club als Bayern de oude Alonso prefereert boven een eigen jeugdspeler als Toni Kroos en ik vraag me ook af of Bernat en Reina nou zo nodig waren.

16 april 2015 om 22:17

Reina voor 2,5 miljoen als reservekeepers is een prima aankoop. Bernat als back up voor Alaba kan ik ook inkomen, maar hij kwam zodat Alaba op het middenveld kan spelen. Kroos weg, alonso aantrekken is gewoon krankzinnig.

16 april 2015 om 22:24

Ze hadden ook al Starke van Hoffenheim gehaald die ook meer dan degelijk is als tweede keeper. Bernat vind ik nou geen geweldige speler voor het niveau waar Bayern naar streeft. Alaba had als back meer in te brengen.

17 april 2015 om 00:01

Starke is 35 en heeft al een volledig jaar op de bank gezeten, die man haalt het niveau niet om in te vallen voor Neuer mocht die enkele weken geblesseerd zijn. Laat staan maanden. Blunderde al eens toen hij Neuer moest vervangen. Bayern wil dé beste club zijn ter wereld en dan kan je echt geen 35-jarige Starke op je bank hebben. Kijk wie Barça, Real, Atletico, City, Man U, Chelsea, Arsenal als tweede doelman hebben.

Pepe Reina is ook een sfeermaker. Spanje won drie toernooien op rij met dank ook aan Valdés en Reina, de twee topkeepers die zich prima konden vinden in hun rol als reserve en er hun taak van maakten om de groep te entertainen en sfeermaker te zijn. Dat zag je op veel beelden na de toernooiwinsten van Spanje. Viel me gisteren nog maar eens op bij die treffervan Bayern, die bank van Bayern veert richt met Pepe Reina voorop die vleugels lijkt te hebben. Da's gewoon dé ideale reservedoelman.

Bernat is een betere back-up dan Contento en is het ook de bedoeling dat Alaba in de basis staat, maar dies nu geblesseerd. Alonso speelt een aardig seizoen maar viel gisteren compleet door de mand.

17 april 2015 om 00:09

Niet alleen gisteren maar Alonso speelt al maanden als een zak stront. Dat gaat terug tot voor de winterstop. Veelzeggend ook dat Rode niet een kans krijgt.

17 april 2015 om 01:12

De grootste fout die ze hebben gemaakt. Kroos voor een appel en een ei weg doen en die opa van madrid er voor terug halen.

17 april 2015 om 07:50

Kom op zeg, Bernat is nu al 1 van de betere linksbacks. Wat een genot om die te zien spelen....

17 april 2015 om 08:36

@edenhazard,

Dat Reina de ideale sfeermaker is ben ik met je eens, maar als je dan een reservedoelman haalt, had het net zo goed een Duitser kunnen zijn. Bayern stond er toch wel altijd om bekend zoveel mogelijk Duitsers in hun selectie te prefereren maar sinds de komst van Guardiola lijkt dat weg te ebben.

@isimic,

Ik ben bang dat Rode net zoiets wordt als Kirchhoff. Hem wordt het gevoel gegeven dat hij een belangrijk onderdeel is van Bayern, maar uiteindelijk wordt die dan toch met winst verkocht omdat ze hem gratis hadden overgenomen van Frankfurt of als ruilobject gebruikt om een nog betere speler te halen.

We weten nog helemaal niet of het wel aan Guardiola ligt. Misschien heeft die kwal van een Sammer wel iets geroepen. Bovendien is het niet de eerste keer dat MW opstapt, in 2008 is hij ook al vertrokken na een ruzie met Klinsmann. Keerde weer terug toen Klinsi werd ontslagen!

16 april 2015 om 22:24

Op internet kan je filmpjes zien hoe Guardiola cynisch aant het klappen is naar Müller-Wohlfahrt op het moment dat Benatia geblesseerd uitvalt tegen Leverkusen. Tel dat bij het gedoe met Thiago en dan kan je er vrij zeker van zijn dat het Guardiola is.

16 april 2015 om 22:33

Inderdaad, ongelofelijk onprofessioneel ook om dat zo publiekelijk te doen. Maar dat je zo'n clubarts de schuld gaat geven van de blessures terwijl hij zoveel heeft gedaan voor de club, slaat al helemaal nergens op.

Was dit niet dezelfe dokter die toen begon over het gat in zijn lies na Wk2010? Toen we een friendly moesten spelen uiteindelijk?

17 april 2015 om 08:27

@ Alex4all

Dit was inderdaad dezelfde dokter die ontdekte dat Robben een flinke scheur in zijn lies had. Maar ook de dokter die Robben 100% fit heeft gekregen over meerdere lange periodes. Deze man is één van de grootste redenen waarom Robben absolute wereld top is.

Op 1 of andere manier krijg je het gevoel dat die guardiola maar een heel vervelend mannetje is..... Die arts zal ook wel een eigenwijze knuppel zijn en dat is dan geen fijne combi

Als ze bij Bayern Guardiola beu zijn, hij mag altijd terugkomen naar Barcelona, bij voorkeur met een ander bestuur.

Die Wolfarth is dus 72 jaar... Ben je dan nog altijd met alle recente wetenschappelijke evoluties mee ? Allicht, want hij zit bij Bayern.

In een ander artikel gelezen dat Bayern nog 13 of 14 fitte spelers overhoudt. Dan is het inderdaad niet logisch dat er ook naar de medische staf gekeken wordt....

Het hoeft trouwens voor Bayern nog niet afgelopen te zijn, ze hebben wel al vaker twee goals gemaakt en bij Porto zijn zowel de links- als de rechtsachter er niet bij in Munchen. Als dan ook of Robben of Ribery of allebei terugkeren, dan hoeft het helemaal nog niet afgelopen te zijn voor Munchen.

17 april 2015 om 00:19

Het is niet alleen Wolfarth maar zijn hele kliniek, waar ook zijn zoon bij zit die het zou overnemen bij Bayern. Dus zijn leeftijd maakt weinig uit. Maar laten we dan naar paar van de blessures kijken.

Starke verstapt zich en gaat door zijn enkel op de training.

Martinez maakt een halve omhaal en verkloot zijn knie door tegen de tegenstander aan te trappen..

Alaba probeert de bal dom te verdedigen in een interland en verkloot zijn knie doordat er iemand op komt.

Robben valt op de hak van een tegenstander.

Schweinsteiger had griep als ik het goed begreep en Badstuber kon spelen maar men neemt geen enkel risico met hem als hij ook maar een klein beetje pijn heeft.

Hoe kan je op deze blessures de medische staf aankijken, dit is pech en kost tijd? Zelfs de blessure van Kurt, Ribery en Benatia is het moeilijk om de medische staf de schuld te geven. Kan je net zo goed gaan zeggen dat men maar naar de trainingen moet kijken van Guardiola want dit heeft Bayern nog nooit gehad. Trouwens, weet je nog wat er met Thiago gebeurde toen Guardiola het beter dacht te weten en besloot Wolfarth te overrullen? Ipv 4 maanden geblesseerd te zijn was hij 12 maanden geblesseerd.

Ribery keert terug maar dat is hetzelfde als Thiago. Zal wat leuke acties hebben maar is net zo gevaarlijk voor Bayern als voor de tegenstander.

Het eerste waar ik aan dacht is dat dit over ego's gaat, die man die er al 40 jaar zit stapt op en doet dit puur om iedereen tegen Guardiola op te zetten. Bewijs zie deze reacties hier van alle neutrale fans... Logisch dat mensen redeneren maar o wat dat is dit toch zo simpel. Het ego van dokter Wolfarth Müller speelt hier op en hij wil op deze manier Guardiola weg zien te krijgen omdat hij er van uitgaat dat hij als clubmonument steviger in zijn schoenen staat.

Guardiola zal vast in de fout zijn gegaan, dat zeker, want zijn Bayern is overklast door FC Porto en het ziet er niet naar uit dat Bayern dit nog recht gaat trekken, ik geef ze 25% kans. Hij is compleet in de war op dit moment,, had dit niet verwacht en is het echt niet gewoon om 3-1 te verliezen. Had ook gelezen dat er niemand zou terugkeren uit blessure van de afwezigen. Enige positieve punt is dat de backs van Porto geelgeschorst zijn volgende wedstrijd. BMI zal zo op links komen, Marcano centraal naast Maicon maar op rechts hebben ze niet echt iemand. De linksbuiten van Bayern zal het moeten gaan doen voor Bayern.

17 april 2015 om 08:30

@ Edenhazard

Heb je het filmpje gezien van Guardiola waar in hij letterlijk voor de neus van Wohlfahrt staat te klappen? Anders even op nu.nl kijken. Als een trainer zoiets flikt bij een van de meest aansprakende namen op medisch gebied, met een reputatie waar geen enkele club dokter aan kan voldoen en met een bijna 40 jarige staat van dienst. Dan spoor je als trainer gewoon niet.

Guardiola heeft al vaker met Wohlfahrt in de clinch gelegen. Denk aan Thiago waar Guardiola besloot om het advies van de medische staf te negeren. Toen was Thiago 12 maanden geblesseerd.

17 april 2015 om 10:03

D-Bergkamp, ik heb dat filmpje nogmaals bekeken en het is een assistent waar hij cynisch voor staat te klappen. Niet Wohlfart.

17 april 2015 om 08:46

Vind je het niet een beetje toevallig dat het allemaal personality's zijn waarmee Guardiola niet mee kan opschieten? Zlatan is inmiddels algemeen bekend en dat hij ook privédetectives huurde om te kijken wat zijn Barca-selectie buiten het veld doen zit mij ook niet helemaal lekker, maar nu heeft hij bonje met een medische staf die al 40 jaar goed functioneren bij één van de beste teams ter wereld. Zou het dan niet aan de koppigheid liggen van Guardiola dat hij niet naar ze luistert en sarcastisch voor hun neus staat te klappen als in de bekerwedstrijd tegen Bayer Leverkusen weer een speler geblesseerd raakt?

Hij zal best een goede trainer zijn gezien zijn successen met Barcelona, maar je kan aan hem zien dat het een druktemaker pur sang is. Van Gaal is vergeleken met deze clown de rust zelve.

Dit gaat niet lang meer duren Bayern gaat het niet redden tegen Porto en dan is het einde verhaal voor Pep.
Ik vind dat Pep sowieso al ontslagen moest worden voor het feit dat hij kind van de club en ook nog zo goed en jong Kroos weggestuurde voor opa Alonso.

Dit vind ik wel jammer om te lezen. De beste man heeft jarenlang zeer sterk gewerkt bij een des werelds beste ploegen, en dan vertrekt hij door bepaalde omstandigheden door de achterdeur. Ik vraag me af of dit echt de hand van Guardiola is geweest. Indien ja, was het een kwestie van trots of heeft de duitser met de vierdubbele naam iets kwaads uitgehaald?

Was wel een domme actie van Guardiola. Je zet niemand zo publiekelijk te kakken en al zeker niet een erudiet persoon met een lange staat van dienst, naam en faam.

Ach trainers...ze zijn overal hetzelfde. Ook 'onze' Hein Vanhaezebrouck. Moses verstuikte lichtjes zijn enkel tegen Kortrijk. Eén week later liet hij hem al spelen tegen Charleroi. Da's toch echt onnozel?

Straks zijn we Moses voor de rest van het seizoen kwijt, kan Heintje daarna ook spuwen op de medische staf.

Een dokter moet hard en lang studeren om dokter te zijn. En Hans-Wilhelm heeft dan nog eens tonnen ervaring en een indrukwekkend Cv.

Met zo'n man ga je toch niet in discussie over zijn vakgebied en al zeker niet wanneer je een nitwit bent op medisch vlak.

Maar goed, er zijn wel meer trainers die denken dat de nulmeridiaan door hun bilspleet loopt. Ligt ook aan ons en de media. Zo'n Guardiola krijgt elke dag te horen hoe fantastisch en geniaal ie wel is. En dan bestaat het gevaar dat je dit zelf gaat geloven en in alles goed bent.

die man zit er sinds 1977, denk niet dat het aan hem ligt.
misschien moet de coach eens naar zijn trainingsmethodes kijken, en eerst de fout bij zichzelf leggen ipv naar de medische staf te wijzen

Lekker pep, wil je nu ook de medische staf perfectioneren ?

Bayern heeft bijna nooit medische problemen en na bijna 40 jaar is het ineens de schuld van hem? Minder praten, meer voetballen.

Als VZ zou het filmpje/vine hier op zetten dan weten de mensen tenminste dat dit hele gebeuren de schuld is van Pep.

17 april 2015 om 13:11

Ja want 6 seconden beeld compleet uit de context getrokken zijn het ultieme bewijs dat het de schuld van Pep is.

Off topic: Weet iemand toevallig of ze Bayern - Porto gaan uitzenden bij de NOS of dat ze de wedstrijd Barcelona - PSG gaan uitzenden die toch al gespeeld is?

Erg pijnlijk dit. Ongelooflijk wat een kwal die Pep eigenlijk is.
Als Bayern zijnde zou ik partij voor Duitser x4 kiezen en Pep op staande voet ontslaan.

Opportunistisch gezanik hier. Pep heeft zojuist op een persconferentie gezegd dat er helemaal geen probleem is tussen hem en de medische staf en dat hij er helemaal niets mee te maken heeft. Nee tuurlijk, de buitenstaander is meteen weer de boosdoener.

Wat quotes van de persconferentie:

- Ik vind het enorm jammer dat dhr Müller ontslag heeft genomen, maar dat is zijn beslissing.
-Ik ben de persoon verantwoordelijk voor het verlies tegen Porto. Hetzelfde als vorig jaar tegen Real Madrid.
- Als een speler geblesseerd raakt, is hij geblesseerd. Dat gebeurt in het voetbal en dat is niet de fout van de dokter. Ik heb geen tijd om hierover te klagen.
- Ik respecteer de heer Müller enorm.
-Er is helemaal niets gebeurd tussen dhr Müller en ik. Blessures zijn een deel van het voetbal, er ligt geen schuld bij de medische staf. In de laatste twee jaar hebben mijjn spelers 30 operaties ondergaan, maar wij hebben toch de Bundesliga en de DFB Pokal gewonnen.
- Ik was helemaal niet sarcastisch tegenover Müller of iemand anders. Ik was oprecht teleurgesteld over de blessure.
- Tegen Shakthar was allen Javi geblesseerd. Lahm en Thiago waren er bijna weer klaar voor. Op dat moment dacht ik dat we klaar waren om de sterkste teams ter wereld te verslaan, maar 3 dagen later raakten er weer 4 spelers geblesserd. Zo is het leven in het voetbal. Ik had de beste Ribery tegen Shakhtar en Schweinsteiger was geweldig. In die situatie heeft de medische staff enorm goed gehandeld.

Sportbild zegt overigens dat het Rummenige was waarmee Müller een conflict had.

Müller-Wohlfahrt is al decennia een begrip...het zou triest zijn als hij door een of andere domme eerkwestie veld zou moeten ruimen. Hopen dat het bestuur een paar royale drupjes water bij de wijn doet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren