Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Twijfels over Depay: ‘Het valt ook tegen wat Di María daar laat zien’

Laatste update:

Memphis Depay liet afgelopen zomer met het Nederlands elftal een uitstekende indruk achter op het WK en is dit seizoen een van de belangrijkste spelers van PSV, dat afstevent op de landstitel in de Eredivisie. Louis van Gaal maakte de aanvaller mee bij Oranje en zou nu van plan zijn om Depay naar Manchester United te halen. René Meulensteen betwijfelt echter of de PSV’er daar al klaar voor is.

/

De voormalig assistent-trainer van Sir Alex Ferguson benadrukt dat spelers in de top van de Premier League altijd moeten presteren. “Je zou zeggen dat Ángel Di María bij Real Madrid toch aardig wat gewend was, maar in Engeland valt het allemaal erg tegen wat hij laat zien. Hij is niet in staat om wekelijks het verschil te maken”, vertelt de Nederlandse oefenmeester aan Voetbal International.

Meulensteen is onder de indruk van de kwaliteiten van de 21-jarige Depay, maar wijst op de ontwikkeling van Christian Eriksen. De aanvallende middenvelder verruilde Ajax voor Tottenham Hotspur, waar hij het aanvankelijk moeilijk had. “En nu is hij zo goed dat de echte top in Engeland hem in het vizier heeft. Ik vind het hartstikke logisch dat Manchester United interesse in Memphis heeft, maar ik ga niet hardop roepen dat hij nu al die stap moet zetten. Een tussenstap zou misschien nog niet zo vreemd zijn.”

Ben je het met René Meulensten eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eriksen deed het daar in het begin ook hartstikke goed hoor... Stond altijd in de basis ondanks de vele trainerswissels etc.

8 april 2015 om 10:47

In het begin zat hij vaker op de bank dan in het veld hoor.

8 april 2015 om 10:52

De Veste. Ken je feiten. Eerste seizoen gewoon 25 competitieduels gespeeld hoor. Ook al zitten daar invalbeurten bij, is dat toch meer in het veld dan op de bank.

8 april 2015 om 14:45

@pepedinho. Ik weet niet wie van jullie gelijk heeft maar je argument doet niks om de stelling van Deveste te ontkrachten.

Hij heeft het over het begin en dan kom jij met als argument dat hij het eerste seizoen 25 wedstrijden heeft gespeeld. Ten eerste is in mijn ogen het begin niet een heel seizoen maar een x aantal wedstrijden. Ten tweede worden er in de premier league 38 wedstrijden gespeeld. Dus wanneer je er 25 hebt meegedaan heb je er ook 13 gemist. Dat houd in dat hij in 65% van de wedstrijden heeft meegedaan. Wanneer hij dus regelmatig invalt of vervangen word kom je al een heel eind richting de 50%.

Ten slotte kan het zo zijn dat van de 13 gemiste wedstrijden er bijvoorbeeld 6 in de eerste 10 wedstrijden waren. In dat geval zou hij dus in hwt begin minder dan de helft gespeeld hebben.

Nog maals ik heb geen idee wie gelijk heeft maar ik ergerde me aan het gebruik van 'ken je feiten' om vervolgens met niet relevante statistieken te komen.

8 april 2015 om 10:53

inderdaad, het is dat hij op het begin niet zo opviel. Maar Eriksen had net zo goed naar Man Utd, City of Chelsea kunnen gaan. Overigens is hij voor veel te weinig verkocht, gelukkig is dat met Blind een beetje gecompenseert.

ot: Depay zou beter naar een subtopper gaan waar hij wekelijks speelt. Net als bij Eriksen is het voor hem persoonlijk beter om te vertrekken, in een grotere competitie waar je wekelijks onder meer druk en hogere weerstand speelt wordt je heel snel beter. Bij PSV heeft ie dan wel CL maar dat zijn maar een paar wedstrijdjes in een seizoen.

8 april 2015 om 11:46

12 mil voor een Eriksen is gewoon normaal met een 1-jarig contract. Kroos is voor het dubbele weggegaan.

Hij moet gewoon naar Liverpool, past die veel beter.

8 april 2015 om 10:46

Dan moet Liverpool wel hun systeem omgooien want ze spelen daar nu niet met echte wingers geloof ik.

8 april 2015 om 10:48

Waarom? Denk dat een jaartje langer bij PSV blijven en CL voetballen ook een goede optie zou zijn. Voetballend brengt hij laatste weken veel te weinig. Hij blijft echter wel scoren wat natuurlijk ook een kwaliteit is.

8 april 2015 om 10:54

Blijf dromen, depay gaat weg. Al weet ik niet of hij nu al bij United kan slagen.

8 april 2015 om 11:17

Ben geen Psver maar voor de Eredivisie zou het mooi zijn als zulke types een jaartje langer zouden blijven.

8 april 2015 om 11:32

Als hij verstandig is verhuist hij pas na het EK.

Presteer daar en je komt beter binnen bij je nieuwe club. Dit blijkt gek genoeg erg belangrijk.

8 april 2015 om 12:50

laat Depay alsjeblieft gewoon gaan, ik wil mij niet nog een jaar ergeren aan die jongen. En ik ben wel een Psver!

Ik hoop dat Manchester United ook twijfelt.

Wat mij betreft blijft hij nog een jaar bij PSV om in de championsleague uit te komen of gaat hij naar een club als Tottenham of borrusia dortmund waar hij wel wekelijks het verschil kan maken.

Dat is beter voor zijn eigen ontwikkeling, beter voor het Nederlands elftal en wellicht ook voor mijn club Psv.

8 april 2015 om 10:50

Zou wel gruwelijk zijn als hij naar Dortmund gaat

ON: Meulensteen weet natuurlijk als geen ander hoe de PL in elkaar steekt. Ik vind het logische woorden die hij uitspreekt. Ik kan er wel inkomen dat hij een tussenstap nog niet zo gek vindt. Van de andere kant, bij United traint hij dagelijks me de besten. Daarnaast zit Van Gaal er, die zal Depay wel veel speeltijd gunnen.

8 april 2015 om 11:58

Depay naar Van Gaal ?
Dan moet hij Rooney niet meer opstellen.
Depay moet leren een teamspeler te worden en niet voor eigen succes te willen gaan,zijn speelwijze zal zeker niet aanvaard worden door Rooney.
Ik zou zeggen : Tottenham en als hij daar "lukt" dan is hij na één seizoen naar de top.
Geloof wel dat hij het daar beter zou doen als Eriksen,wat is dat een drol geworden.
Eén duel gewonnen en twee goede passen vooruit gegeven dit was de enige positieve kan van zijn laatste wedstrijd.

8 april 2015 om 12:48

De laatste wedstrijd, die tegen Burnley, was iedereen slecht, dus dat is makkelijk bashen. Eriksen heeft al heel vaak het verschil gemaakt en is zeer belangrijk. Hij heeft als veldspeler de meeste minuten gemaakt bij Tottenham.

8 april 2015 om 12:04

Naar dortmund zou wel een goede stap zijn maar als je kijkt naar PSV zou het beter zijn om naar een Engelse club ta gaan die betalen veel veel meer.

Het is een financiele afweging voor United. Gaat hij via bv. Tottenham kost hij sowieso het dubbele. Voor de 20, 30m. kan United de gok wel nemen. Plus, Van Gaal is eigenwijs genoeg om zoiets er door te drukken.

Dat je niet weet of iemand slaagt is niet meer dan logisch. Dus Meulensteen zou wel een wat duidelijker standpunt mogen beargumenteren want hier kan niemand wat mee. Maargoed, ze vragen hem ook maar wat natuurlijk..

8 april 2015 om 10:54

Bij Alexis wist ik dat hij zou slagen. En di Maria zit stikkapot, volgend jaar zal hij het verschil wel maken. Depay is een gehyped in Nederland maar heeft zich nog niet bewezen in een topcompetitie. Blijven en CL spelen met PSV zou geen slecht idee zijn.

8 april 2015 om 11:02

@belgunner, dat zou zeker geen slecht idee zijn en de meerderheid van de supporters hoopt dan ook dat dit scenario werkelijkheid gaat worden. Maar als Manchester United met +30 miljoen euro op de proppen komt kan (en mag) PSV dit niet weigeren.

8 april 2015 om 11:02

Klopt, in de eredivisie komt hij goed weg omdat de verdedigers erg matig zijn en depay bij vlagen een goede speler is. Daarom lijkt het of hij spectaculair is maar in engeland komt hij niet aan de bak lijkt me. Weinig mentaliteit ook, denk dat het een gevalletje elia wordt.

8 april 2015 om 11:05

Ach spelen in de CL is ook overrated. Dan moet Depay dus nog een heel seizoen in de eredivisie spelen voor 6 wedstrijden in de CL. Kan hij beter naar een subtopper gaan in Europa in een zwaardere competitie. Of naar Man U omdat van Gaal hem kent en dus weet wat zijn specifieke kwaliteiten zijn.

8 april 2015 om 11:12

bootsjungen
Uiteraard, dat moet men aanvaarden, vanaf 20-25 miljoen.

8 april 2015 om 11:20

Steensel
Waarom slechts 6? Als ze 3e worden en naar de EL gaan kunnen ze daar ver raken, zie naar mijn club. Als je het logo niet kent, 't is Club Brugge.

In de Eredivisie speelt Depay vaak mindere matchen maar hij scoort wel. Tjah, hij kan nog veel leren in de Eredivisie, want als hij tegenover betere verdedigers staat in de PL hou je weinig over als hij niet scoort. Hij kan nog veel constanter en dwingender worden. Meer aanwezig zijn.

En bij PSV geniet hij een ongenaakbare status. Als hij bij een grote club op de bank zit of er zelfs naast valt, kan hij een basisplaats met Oranje op het EK wel vergeten. Als hij schittert bij Psv, ook Europees, want in de EL heeft hij niet kunnen overtuigen, zal hij wel mogen starten op het EK.

8 april 2015 om 12:12

Ben het wel met je eens, al denk ik niet dat hij nog een jaar blijft. Voor veel spelers rond die leeftijd (of iets ouder) is kampioen worden in Nl de laatste stap. Als ze kampioen zijn geworden hebben ze bereikt wat ze willen bereiken en gaan ze een stap hogerop. Of dit altijd slim is, is een tweede.

Vind 't bij Depay sws lastig om hem in te schatten. Speelt meer dan de helft v/d wedstrijden niet eens zo goed. Af en toe een topwedstrijd, maar die zijn heel schaars. Dan zie je hem in Oranje tegen Spanje en is die weer veel dreigender, gaat die de acties aan en noem maar op.

Hij kan het wel, maar waarom niet altijd? Als die nu direct naar United zou aan dan ben ik bang dat het niks wordt. Een enorme stap en zeker bij United wordt er veel verwacht na dat mindere jaar en na het veel geld uitgeven.

8 april 2015 om 12:15

Vind ook dat Depay gehyped is bij de Nerderlandse voetballiefhebber. Buiten de NL grenzen is hij echt niet zo goed gekend. Man UTD is echt wel te hoog gegrepen voor hem. En Man Utd heeft momenteel spelers nodig die er direct staan. Wat Di Maria betreft die is inderdaad nog niet op zijn niveau. Maar wekelijks uitblinken zie ik hem niet doen. Deed dit bij Real ook niet en zelfs niet in zijn laatste beste seizoen.

8 april 2015 om 14:41

Gooner4
Ik denk ook dat het dan een gevalletje Januzaj wordt. Verschillende types, Depay is fysiek sterker en doelgerichter en Januzaj is meer een dribbelaar en spelmaker, maar beiden hebben ze veel talent. Bij Utd moet je echter opboksen tegen Mata en co.

Zonde, zo verliezen ze jaren.

Dimaria vond ik altijd al matig. Ik begreep de hype rond hem paar maanden terug al niet. Depay zie ik wel slagen daar. Er zijn weinig spelers met een actie uit het niks. Hij heeft ook een goed schot. Mentaliteit mag wel beter

8 april 2015 om 10:51

Ik weet niet of je vergeten bent dat Di Maria een heel erg groot aandeel heeft gehad in de tiende CL-beker van Real Madrid?

8 april 2015 om 11:02

Als je Di Maria altijd al matig vond dan gebruik je of Ronaldo of Messi als maatstaaf of je weet niet waar je het over hebt. Di Maria is echt wel een heerlijke speler hoor, alleen komt het er dit jaar niet echt uit bij United.

8 april 2015 om 11:11

En toch heeft hij ook wel weer 10 assists gegeven terwijl hij ook nog meerdere wedstrijden door blessures/schorsing heeft gemist.

Ik hoop/verwacht dat Di Maria toch snel de plek van Young over gaat nemen en gaat schitteren. Het systeem dat er nu gespeeld wordt is toch ook veel geschikter dan het systeem in het gros van de wedstrijd in het begin van het seizoen.

Die inbraak is ondertussen ook al wel weer even geleden dus het wordt tijd dat hij zich in het competitieslot toch nog echt even flink gaat laten zien.

Welke speler welke club ook koopt het is altijd een risico hoe goed diegene ook is.

8 april 2015 om 11:05

Maar het is wel een groter risico als je een speler haalt uit een andere competitie die zich aan moet passen en moet wennen aan de druk en het niveau. Als Bayern Lewandowski, Xabi Alonso of Gotze haalt dan is er vrijwel geen risico. Maar als PSV Alex uit Brazilie oppikt is het maar de vraag of het werkt.

8 april 2015 om 12:39

Zeker niet mee eens, elke speler hoe goed die ook is moet zich aanpassen aan andere club. bv shevsjenko van milan naar Chelsea, kaka naar real, torres naar Chelsea, allemaal geflopt. J e moet geluk hebben dat het goed uitpakt.

8 april 2015 om 13:39

Ben ik het helemaal mee eens psv--1913. Ik denk eigenlijk dat Depay in het buitenland goed terecht gaat komen, die jongen presteert beter tegen betere tegenstanders en onder hogere druk.

Ik ben het wel met Meulensteen eens. Depay past ook niet in het systeem van United. Van Gaal is er nog niet over uit hoe hij nu het liefste wil spelen, aangezien hij veel van systeem wisselt en ook veel met zijn spelers rouleert. Depay kan beter naar een Duitse (sub)-topper gaan. Denk dan aan een Wolfsburg of Dortmund. Dat zijn teams die een systeem spelen wat beter bij Depay past (4-2-3-1) en Wolfsburg speelt net zoals PSV reactievoetbal, dus dat betekent veel ruimtes achter de verdediging en dan is Depay op zijn best. Daarbij is Depay beter dan Caligiuri van Wolfsburg die daar op links speelt, bij Dortmund zou hij het gevecht aan moeten gaan met Aubameyang, Kampl en Blaszykowski, een gevecht dat hij in de loop van het seizoen wel gaat winnen denk ik.

Een overstap naar United zou niet de juiste stap zijn voor Memphis, puur vanwege het systeem. Fysiek en mentaal kan hij de BPL wel aan.

8 april 2015 om 11:17

United speelt nu juist een systeem dat geschikt is voor Depay. De laatste 5 wedstrijden is er alleen nog maar in 4-2-3-1 en 4-3-3 gespeeld. In beide systemen moet Depay uit de voeten kunnen.

Afgezien daarvan is het wel twijfelachtig of United een goede stap is. Op links doet Young het dit seizoen toch wel weer prima en ik verwacht zelf dat Young alsnog gaat banken en dat di Maria op links gaat spelen.

Dat is toch niet de minste concurrentie voor Depay, die sowieso alles nog te bewijzen heeft in een andere competitie.

8 april 2015 om 11:31

Di Maria komt het beste naar voren wanneer hij links, op het middenveld speelt. Als winger vind ik hem veel minder dus dan zou Depay gewoon links als winger kunnen spelen en Di Maria op het middenveld. Maar ik zie Depay sowieso liever niet komen, hij is nu niet echt een prioriteit ofzo.

8 april 2015 om 12:07

Onzin.
" In beide systemen moet Depay uit de voeten kunnen."
Bij United moet hij op de vleugel blijven en Rooney van voorzetten voorzien.

8 april 2015 om 12:40

Uitstekende reactie zapperboy.

Waar denk je dat Depay zou komen te spelen in een 4-2-3-1 of 4-3-3? Juist, op de linkervleugel. Hoe kom je er dan bij dat het onzin is? Onderbouw het eens.

8 april 2015 om 17:06

Onderbouwen ?
Depay komt altijd naar binnen en zal meneer Rooney voor de voeten lopen met het gevolg dat Rooney Van Gaal een keuze zal laten maken : hij of ik.
Rooney is de meest dragende speler van United en zal zeker zijn eisen stellen.
Dus.......geen Depay aub.

8 april 2015 om 17:25

Dat is wel heel erg kortzichtig. Ongetwijfeld zal Depay nog een hoop moeten leren en moeten doseren tussen acties naar binnen of buitenom er langs voor de voorzet. Om te stellen dat hij Rooney constant voor de voeten gaat lopen en zelfs dusdanig dat Rooney naar van Gaal toe zal stappen is op niets gebaseerd.

Mata speelt op links en komt ook naar binnen. Di Maria heeft op rechts gespeeld en kwam toen ook constant naar binnen. Er is niets mis met een buitenspeler die naar binnen gaat, mits het maar gedoseerd gaat.

Rooney is geen spits die afhankelijk is van de voorzetten die hij van de zijkant krijgt. Hij is een spits die veel beweegt en ook veel via de combinatie doet. Daar zou Depay ook prima mee uit de voeten moeten kunnen.

Overigens hoef ik Depay, zoals al aangegeven, niet bij United te zien hoor. Echter vond ik de bewering dat hij niet naar United zou moeten gaan wegens het systeem nonsens. Zeker er werd gehint naar clubs die 4-2-3-1 spelen terwijl United dat nu dus, gecombineerd met 4-3-3, ook doet.

Wanneer gaan mensen eens ophouden met Di Maria zo op te hemelen? Ja hij speelde grandioos vorig seizoen, maar dat was dan ook het enige seizoen waarin hij consistent was. Daarvoor wisselde hij zeer maar dan ook zeer belabberde wedstrijden af met geniale wedstrijden. Het verbaast me dan ook niet dat hij in Engeland ook wisselvallig is: hij moet wennen aan het spel én hij heeft een verleden wat betreft inconsistentie. Wat een hype pfff.

Meulensteen.. heeft Ronaldo eigenhandig groot gemaakt, dat zal betekenen toch niet zo,n bijzonder groot talent is. Hij kan beter een tussenstap nemen, en daarna de top proberen te bereiken.

Ik denk juist wel dat hij naar United moet gaan als die kans zich voordoet. Hij kent Van Gaal al, dat is een voordeel. En je ziet ook bij het Nederlands elftal dat hij dat niveau wel aan kan.

Toch denk ik dat een Nederlander of een Deen wat makkelijker zich aanpast dan een Argentijn in Engeland.

Ik denk dat Depay er wel klaar voor is. Fysiek is hij oersterk en als hij met betere spelers om zich geen gaat trainen en spelen dan verwacht ik dat hij een sensatie word. Depay is gewoon een mega talent en de nieuwe held van Oranje

Depay is 21 en geniet bij PSV ongekend vertrouwen ondanks zijn wisselvalligheid. Cocu laat hem altijd staan, tegen Twente haalt hij hem uit voorzorg naar de kant vanwege de interlands en de wedstrijd van aankomende vrijdag. Bij PSV loopt hij de hele wedstrijd tegen Twente te kloten en scoort hij toch 2 goals helemaal aan het einde, bij United ben je dan allang gewisseld of zit je de 5 wedstrijden daarna op de bank. Voor het Nederlands elftal is het beter als hij eerst constant(er) is en dan naar het buitenland gaat. Als United echter 30 miljoen biedt gaat hij weg, dat kan PSV nooit weigeren.

Depay kan beter blijven bij Psv. Volgend jaar Champions League + spelen om kampioenschap + EK 2016. Dan kom je pas echt binnen bij zo'n club. Hetzelfde geld voor Wijnaldum. Al moet Nederland dan wel het EK zien te halen, maar daar heb ik nog wel vertrouwen in.

Ja nutteloze vergelijking. Di Maria is een Argentijn die (volgens mij?) niet of nauwelijks Engels spreekt, en de Engelse cultuur voor hem ook totaal onbekend was. Daar zal Depay geen last van hebben, die hoeft zich alleen te bewijzen op de training

Di Maria en Falcao zijn aan het falen bij Man Utd, maar doordat zij er zijn ligt er minder druk op de jonge aankopen Blind, Herrera en Rojo, die het nu wel goed doen. Een nadeel met een voordeel

8 april 2015 om 12:48

Di Maria levert, ondanks dat hij aan het 'falen' is, alsnog even 3 goals en 11 assists af in 22 wedstrijden.

Ik denk dat we di Maria nog best wel eens kunnen zien schitteren nu er meer duidelijk en lijn in het spel zit bij United. Vraag is of, dan wel wanneer, van Gaal Young ten faveure van di Maria op de bank gaat zetten.

8 april 2015 om 13:18

Aanhalingstekens hmm? Jij vind dat hij aan het slagen is?

Ja zondag had hij ook weer een assist, dankzij een genialiteit van Wr10. Young geeft ook continue dat soort ballen dus daarvoor hoef je ze niet om te wisselen.

Ik heb de hoop dat ADM zijn kunsten weer gaat laten zien verder ook nog niet opgegeven hoor.

8 april 2015 om 13:44

Volgens statistieken doet Di Maria het niet slecht. Ik vind niet dat hij aan het falen is. Hij moet wennen aan de premier league want dat is een hele overgang voor een lichte dribbelaar uit Spanje, daarnaast ook nog wat blessures, een zomer zonder pauze en een inbraak bij hem thuis... volgend seizoen verwacht ik meer van hem.

8 april 2015 om 15:26

Nee, falen en slagen vind ik 2 uitersten. Di Maria zwemt daar een beetje tussenin.

Gezien zijn transfersom verwacht men natuurlijk terecht meer, maar falen vind ik gezien zijn tweede plek op PL assist lijst een verkeerde conclusie. Tuurlijk is de assist van afgelopen wedstrijd ook voor een groot deel aan Rooney toe te schrijven maar feit is wel dat die pass toch van di Maria kwam.

Young geeft volgens jou continue dat soort ballen. Groot verschil is Young in 1488 minuten 1 assist heeft gegeven en Di Maria in 1530 minuten 11 assists.
Het lijkt me dan niet onterecht om te concluderen dat er wel degelijk een behoorlijk verschil zit in de creativiteit van deze 2 spelers.

Sowieso irriteer ik me er redelijk mateloos aan dat Young eigenlijk altijd weer terug moet kappen naar zijn rechter nadat hij een man op snelheid is gepasseerd. Wat mij betreft tijd dat di Maria de kans krijgt als linksbuiten.

Bj PSV moet hij zo snel mogelijk weg. Cocu heeft totaal geen grip op hem. Wat overigens net zoveel zegt over Cocu als over Depay. Hij moet naar een topclub waar hij te maken krijgt met een toptrainer en topspelers. Daar zal hij zich opnieuw laten zien tot hij ook dat ontgroeit is. Dan rest alleen de wereldtop nog voor hem. Het is een beetje het Ronaldo of Beckham verhaal. Op het moment dat je de beste bent ga je diva gedrag vertonen. Ondanks dat vindt ik hem geweldig en gun het hem om ooit de beste van de wereld te worden.

Gelukkig zijn er nog meer mensen die niet te hard van stapel lopen, Depay teert voornamelijk op die goede momenten in Brazilië. Het alleen voornamelijk goed doen in 1 periode in Nederland is tegenwoordig geen goede graadmeter meer om te bepalen of een speler al klaar is voor de top. We hebben toch de laatste jaren gezien dat sterktehouders van de topclubs die een nog een tussenstap maken het wel redden ten opzichte van de spelers die meteen naar een Europese grootmacht vertrekken. Persoonlijk blijf ik erbij, zowel Depay als Wijnaldum zouden er verstandig aan doen om op zijn minst nog 1 seizoen (wellicht wel twee) bij PSV te blijven.

Leuke speler voor Aston Villa of Sunderland ,maar toch geen Manchester United!!??
Wat moet hij daar gaan doen?
De tribune warmhouden ofzo.
Heb hem wekelijks 90 minuten gezien op televisie en kan nu niet zeggen dat hij boven andere spelers uitsteekt,behalve met arogant zijn,want daar is hij de beste in.
Zorg nu eerst dat je wekelijks uitblinkt en dan eens proberen bij een middenmoter in Engeland of Duitsland voordat je cariere vergooid word.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren