Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Gudelj: ‘Ik ben er nog niet uit wat het beste is, binnen- of buitenland’

Laatste update:

De Telegraaf bracht dinsdagmorgen naar buiten dat Ajax ‘in verregaande onderhandelingen’ zou zijn met AZ over de zomerse komst van middenvelder Nemanja Gudelj. Frank de Boer zou in hem de middenvelder met mentaliteit hebben gevonden, die Ajax beter zou moeten maken. AZ gaf in een reactie al aan dat Ajax zich niet gemeld heeft en ook Gudelj zelf claimt dat hij vanuit Amsterdam nog niets heeft vernomen.

/

In gesprek met het Algemeen Dagblad zegt de 23-jarige Gudelj dat hij niet met Ajax heeft gesproken. En voor zover hij weet, heeft ook zijn zaakwaarnemer dat niet gedaan. “Ik weet dat er interesse is van clubs, maar ik concentreer me op het vervolg van het seizoen. Ik wil niet praten over een transfer want er is geen transfer. Ik ben er nog niet uit wat het beste is, binnen- of buitenland”, aldus de Servisch international.

FC Porto wilde vorig jaar zomer liefst tien miljoen euro voor Gudelj neertellen, maar het kwam niet tot een transfer. Nu zal Ajax volgens de informatie van De Telegraaf een bedrag van zes miljoen euro naar Alkmaar overmaken. Diverse spelers trokken in voorgaande jaren reeds van AZ naar Ajax, maar niet iedereen was er even succesvol.

Denk jij dat Nemanja Gudelj voor Ajax zou willen voetballen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Denk dat Ajax, Feyenoord en PSV allemaal wel mooie clubs voor Gudelj zijn.
Az is net nog een stapje lager, en nog niet echt top. Hij is nu 23 jaar. Waarom niet nog 2-3 jaar voor een topteam in Nederland spelen, om vervolgens de stap te maken.
Vind hem dit seizoen namelijk vaak tegenvallen wanneer AZ tegen de topteams speelt.
Eergisteren zat hij ook zwaar in de zak van El Ahmadi en Clasie!

7 april 2015 om 13:08

Ik denk dat hij gewoon lekker naar ajax moet.
Kan goed mee, harde werker, maar geen exceptionele speler idd..

7 april 2015 om 13:14

Mwah Ajax heeft het altijd over 'typische ajaxspelers'. En dat vind ik Gudelj zeker niet.
Gudelj is iemand die vaak hard werkt (waar Feyenoord normaal gesproken om bekend staat). En tevens wel een redelijk balletje kan trappen. Maar echt een Ajax speler vind ik het niet.

Ajax zou hem alleen zeker wel goed kunnen gebruiken. Maar dan hoop ik niet dat ze hem gaan verpesten als Vmc. En daar gewoon lekker Bazoer neer zetten. Zodat Klaassen ook weer op z'n beste positie kan spelen.

Maar hij mag vna mij ook als vervanger van Clasie naar Rotterdam. Een middenveld van El Ahmadi, Gudelj en Toornstra zie ik ook wel zitten!

7 april 2015 om 13:19

Ik denk ook dat ie verpest wordt bij ajax. Dat zou zonde zijn. Hij kan beter naar fey en psv gaan. Of anders gwn een subtopper in t buitenland.

7 april 2015 om 13:42

Indien Wijnaldum vertrekt zou hij daar op zijn gewenste positie kunnen spelen. Ajax heeft Sinkgraven en Klaassen al die een aanvallende rol hebben op het middenveld. Ik denk dat hij bij Ajax als defensieve middenvelder zal worden opgesteld.

7 april 2015 om 13:47

@michael90
Ajax heeft dringend behoefte aan een speler die geen typische Ajax-speler is. Dat heeft dit seizoen wel laten zien.

7 april 2015 om 13:59

ik denk dat er juist teveel typische ajax spelers rondlopen, sinkgraven is dat ook...maar met deze selectie en daarbij gudelj doe je uiteraard weer volop mee voor de titel en ben je eigenlijk favoriet, alleen de verdediging blijft heel erg triest, daar moet iemand bij komen

maar ik zou dan zo gaan spelen

cilissen
aankoop/rhij
aankoop
veltman
riedewald
bazoer
sinkgraven
gudelj/klaas
el ghazi
milik
fisher
7 april 2015 om 14:42

Klaassen speelt sowieso en als ze nu 6 miljoen voor Gudelj uitgeven dan speelt die dus ook. Zelf denk ik dat ze een middenveld van Klaassen/gudel/bazoer in gedachte hebben.

Toen Sinkgraven werd gekocht werd er ook gelijk bij gezegd dat hangend op linksbuiten een optie voor hem zou zijn. Kijkend naar het verleden doen ze dat wel vaker met jonge spelers waarin ze later middenvelders zien. ( Andersen, Fisher e.d )

7 april 2015 om 15:01

Ze hebben een spits gekocht die niet typisch-ajax is en die speelt in de JL. Lijkt me dus niet handig als je geen typische-Ajaxspeler bent.

7 april 2015 om 15:17

Ja het is geen pogba of verrati maar die lopen hier niet in de eredivisie. Maar zeker type clasie. Hard werken en geweldige pass.

7 april 2015 om 16:34

Klopt. Je ziet me ook zeggen dat ze hem zeker goed kunnen gebruiken.

Maar ja, bij Ajax hebben ze het altijd over 'ajax'spelers en het 'ajax' systeem. En daar vind ik hem niet het type voor. Zou dus wel afstappen van de visie die ze hebben zijn.

7 april 2015 om 18:46

Ik denk dat Gudelj een typische Feyenoord speler is, een no nonsens speler. Geen woorden maar daden met opgestroopte mouwen. Maar of Feyenoord het budget heeft?

7 april 2015 om 14:12

Mee eens Michael. Een harde werker als Gudelj zou perfect bij ons passen. Mocht Clasie vertrekken is hij de perfecte vervanger. Helaas denk ik dat als Ajax of/en PSV zich ook melden, wij vrij kansloos zijn om hem uberhaupt aan te kunnen trekken.

7 april 2015 om 15:40

Vond Gudelj anders tegen Feyenoord vies tegenvallen. Had het erg moeilijk tegen El Ahmadi. Heeft zeker kwaliteit maar ik vraag me af of ie werkelijk zo goed is als iedereen denkt.

7 april 2015 om 16:40

Dan kan je je ook afvragen of een Guardado goed genoeg is. En die Bazoer ook. Want die waren ook nergens tegen Feyenoord. Klaassen precies hetzelfde in de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen Ajax.

Het middenveld van Feyenoord heeft in mijn ogen, in de grotere wedstrijden dit seizoen laten zien, dat ze absoluut de baas zijn. Jammer dat de rest van het team soms te wensen over liet.

Denk ook dat je zo goed bent, als dat je team is. Gudelj speelde zondag in een onthutsend zwak AZ. Wat verdedigend gewoon echt als een Fjes elftal speelde, dan is het lastig als middenvelder, om echt met vertrouwen te spelen.

Bij Feyenoord is het dit seizoen vaak tot 30-25 en vaak tot de 16 van de tegenstander goed, maar daarna te weinig rendement, wat je in mijn ogen Clasie en El Ahmadi ook mag aanrekenen.

Maar een Gudelj is in mijn ogen zeker welkom bij Feyenoord. Jammer genoeg denk ik dat wij nog niet kapitaal krachtig genoeg zijn, om te concurreren met PSV en Ajax.

7 april 2015 om 18:03

Ik heb liever Ayoub in de 'Clasie-rol' maar Gudelj zou daar misschirn nog wel bij kunnen.

Denk dat Gudelj wel bij Ajax zou passen, alleen om het feit al dat die een leiderschap karakter vertoont.
Hij kan zelf nu ook proeven hoe het er aan toe gaat bij een een topclub.

7 april 2015 om 13:10

Gudelj past eigenlijk niet echt bij Ajax. Hij past niet echt op het middenveld van Ajax. Ajax heeft meer behoefte aan een speler zoals blind. Ze hebben al 2 box to box middenvelders Klaassen en Bazoer. Ze kunnen beter een speler halen die een goede pass heeft en een goede bal afpakker is.

7 april 2015 om 13:22

Klaassen is geen box to box speler maar een AM, het is maar alleen dat FDB Klaassen op die positite zet. En Gudelj is zeker een goede bal afpakker en iemand die een pass nnaar voren kan sturen.

7 april 2015 om 13:30

Gudelj heeft zeker een goede pass en tackle. Maar hij is niet geschikt voor de rol als verdedigende middenvelder in het ajax systeem. Ajax moet een speler hebben met dezelfde speelstijl als Blind. Klaassen is zeker wel een box to box speler. Gudelj speelt bij AZ meestal ook niet als meest verdedigende man op het middenveld. Ik denk dat hij beter voor een andere club kan kiezen dan Ajax.

7 april 2015 om 15:53

Klaassen speelt laatste wedstrijden vaak op de nr 6 positie.
Dan kan Bazoer en Gudelj mooi op het middenveld spelen.

Sinkgraven linksbuiten in concurentie met Fischer.
Kishna verkopen met die belachelijke zaakwaarnemer van hem...

7 april 2015 om 18:48

Volgens mij past Ortiz beter bij Ajax als Gudelj

7 april 2015 om 19:03

Ortiz zou inderdaad weleens heel goed bij Ajax kunnen passen. Dat is meer een speler om als verdedigende middenvelder te laten spelen dan Gudelj. Gudelj is op zijn sterkste als box to box speler. Ortiz zou die rol wel in kunnen vullen zoals Blind dat ook deed.

Ik hoop echt dat Gudelj naar Ajax vertrekt. Naar mijn idee echt een aanwinst voor Ajax.
Ben alleen benieuwd wat er met de andere middenvelders van Ajax gebeurd. Zimling en Duarte zullen natuurlijk vertrekken, maar dan blijven Klaassen, Sinkgraven, Bazoer, Andersen en Serero over. Plus nog de middenvelders die de overstap maken vanuit A1 en Jong Ajax (van Beek bijv.)

7 april 2015 om 13:36

Misschien is er echt een bod op serero binnen gekomen? Ik denk serero, zimling, duarte out, Gudelj in. Zo gek is dat niet.

7 april 2015 om 15:48

Ja, dat dacht ik ook. Alleen zien ze Gudelj dan als verdedigende middenvelder. Ik vind hem niet op zijn best in die rol.

Ik pak weer een bakkie popcorn erbij!

On: Wellicht is Ajax bezig met een aantal andere spelers en probeert de Telegraaf een rookgordijn op te trekken... We zullen het zien, ik zie Gudelj als een goede versterking, iemand met power en wat ik heb begrepen ook een leider.

Kan wel bij middenmoot pl meedoen, maar beter als hij naar PSV of Ajax gaat.

Gewoon naar Ajax gaan en daar de leidende rol op je nemen. Dan kan je na twee jaar een mooie transfer maken naar een buitenlandse subtopper, wellicht het Strootman spoor volgen (al zou die subtopper voor Gudelj het eindstation zijn, waar Strootman nog een stap omhoog kan).

Hannover 96, Espanyol en Genoa zijn nou ook niet echt de droomclubs

7 april 2015 om 13:11

Tsja die stap kan hij bij PSV net zo goed maken als vervanger van Wijnaldum.

Ik ben erg gecharmeerd van Gudelj, een speler met pit die Ajax op dit moment mist. Ook een speler die een echte klootzak kan zijn. Heerljik.

Denk dat een stap in Nederland naar Ajax of PSV het beste voor hem is. Verschil met de top van Nederland en AZ is toch wel erg groot.

7 april 2015 om 13:23

PSV mag ook natuurlijk, al zal hij daar wat minder de leider zijn omdat daar met Guardado al een speler is die het voortouw neemt op het veld. Neemt niet weg dat PSV een goede slag zou slaan met Gudelj als opvolger voor Wijnaldum al zou PSV zonder Gudelj met middenveld met Hendrix - Guardado - Maher ook geen modderfiguur slaan.

Beide clubs zouden een mooie stap voor hem zijn, maar met een sympathie voor Ajax hoop ik dat hij naar Ajax gaat. Het enige probleem is dat Gudelj geen 6 is en zijn komst waarschijnlijk ten koste gaat van Sinkgraven en Bazoer (tenzij De Boer volgend seizoen met Klaassen op 6 wil spelen in welk geval ik echt uit mijn vel spring). Maar goed, in de top is concurrentie gezond

7 april 2015 om 15:21

Guardado is meer een stille kracht, niet iemand die overduidelijk de leiding neemt maar die natuurlijk krijgt door zijn spel.

Wijnaldum is toch wel een enorme aanjager op het middenveld, iemand die enorm veel loopt en Guardado brengt juist de rust, Gudelj is eigenlijk een zelfde type maar al heeft Gudelj meer flair en ik denk ook meer potentie als Wijnaldum.

7 april 2015 om 16:30

De stap van ajax of PSV naar subtop in Euroipe is groter als van AZ naar die twee clubs. Zit weinig verschil meer in Nederland.

7 april 2015 om 13:24

Genoa geen droomclub? Oudste club van Italië met een mooie historie en geweldige supporters. Weinig mooiere clubs in Italië op dit moment.

7 april 2015 om 13:34

Het is een mooie club maar voor je ambities niet heel bevredigend. Als je kan kiezen tussen een aantal clubs van het niveau Genoa dan wegen dat soort irrationele argumenten wel mee. Maar met alle respect, Gudelj wil het maximale uit zijn carriere halen en dan kan je beter binnen Nederland je laten zien in de top om daarna naar een grote buitenlandse club dan Genoa te gaan.

Sparta Rotterdam is één van de oudste clubs van Nederland met een enorme historie. Maakt het toch niet meteen een aantrekkelijke club om te gaan spelen als je ook op een hoger niveau kan opereren? Genoa is geen sportieve droomclub zoals Sparta dat ook niet is, nee.

Gudelj is in mijn ogen de speler die de Ajax selectie compleet maakt, met deze opstelling is Ajax in mijn ogen favoriet om de titel te winnen. Misschien nog een goede centrumverdediger erbij halen.

Cillessen
Van Rhijn
Veltman
Viergever
Boilesen
Klaassen
Bazoer
Gudelj
El Ghazi
Milik
Kishna
7 april 2015 om 13:13

Dat elftal kan je niet compleet noemen. Alleen Klaassen en Gudelj zijn spelers die echt contstant goed spelen.

7 april 2015 om 13:14

ik deel jou mening.
Alleen ik vind viergever niet goed genoeg voor de basis.
En bazoer omruilen met gudelj want volgens de boer is bazoer nog niet klaar voor die rol.
Oo moeten we een nieuwe linksback

7 april 2015 om 13:16

Waarom zou Ajax dan ineens favoriet zijn? ik zie alleen Gudelj in plaats van Sinkgraven, die ik ook zeker niet slecht vind.

7 april 2015 om 13:19

Kom op zeg. Met deze opstelling is Ajax geen favoriet voor de titel. Verdediging is te zwak en aanval idem. van Rhijn, Boilesen & Viergever hebben dit hele jaar weer meerdere malen aangetoond niet goed genoeg te zijn. El Ghazi en Kishna zijn te wisselvallig en daarnaast moet Kishna het ook nog maar eens een seizoen langer met FdB uit zien te houden. Van Bazoer kan je nog niet verwachten dat -ie een heel seizoen top is.

Kortom er moet nog wel wat bij voordat we over een titelfavoriet kunnen spreken!

7 april 2015 om 13:26

Die defensie is om te huilen, moet zeker versterkt worden. Voorin kan er nog wat verbeterd worden zeker in de breedte. Ik zou Emanuelson halen. Kan zowel linksback, als op het middenveld als op de flanken terecht. Zou de perfecte aankoop zijn.

Dat zou mooi zijn weer een international erbij.
Is een speler met lengte en duelkracht.
En vorig seizoen toen az ver kwam in europa speelde die ook bijna alles dus goede devensieve middenvelder

cillessen
van rhijn
veltman/doug
agger
emanuelson
klaassen
gudelj
bazoer/sinkg
el ghazi
milik
fischer
7 april 2015 om 15:02

Opstelling bevalt me wel Gilliano, Agger, Emanuelson, Gudelj, graag nog een topper voorin erbij en klaar! Douglas hoeft voor mij niet, kan van der Hoorn net zo goed blijven (wat mij betreft blijft ie ook)
Serero, Duarte verkopen, Sigthorsson ook graag (wel spits voor terughalen), Andersen verhuren (te talentvol om weg te doen, krachthonk in). En zijn we volgende jaar wel voldoende voorzien van vleugelaanvallers als ook Kishna weggaat? Is Muric er al aan toe? Schone? Sinkgraven kan ook op linksbuiten... In ieder geval Fischer en El Ghazi ruim het vertrouwen geven, beide fantastische talenten! Wat zouden Kishna, Sigi, Serero en Duarte nog opleveren? Duarte een paar ton? Serero 3 mln? Sigi 2 mln? Kishna 4 mln? Ca. 10mln bij elkaar...wat zou een Agger moeten kosten? Zijn er nog bruikbare transfervrije spitsen met ervaring ergens in Europa? Denk wel dat Ajax dit jaar eens een negatief transfersaldo krijgt, daarnaast mogelijk geen CL, dat wordt interen op de reserves. Gelukkig hebben ze die, dus geen probleem. Volgend jaar knallen met Gudelj, Bazoer, Klaassen, El Ghazy, Sinkgraven, Fischer, Milik, Veltman, Cillissen, dit rijtje gaat namelijk over twee/ drie jaar erg veel geld opleveren!

Tsja telegraaf he.

Ik denk dat er wel iets speelt maar dat ze het weer groter maken dan het is. Vind trouwens wel dat de Telegraaf heel vaak en snel is met het naar buiten brengen van nieuws, ook met nieuws van Feyenoord trouwens dat volgens mij na de ruzie met Jan Dirk Stouten meer met hun praat dan met andere media. Ook op Twitter is het vaak Sjoerd Mossou of de Telegraaf die met nieuws naar de buiten komt en Sjoerd heeft het vaker goed dan de Telegraaf als het over Feyenoord gaat.

7 april 2015 om 13:14

Ik weet zeker dat Gudelj al rond is met Ajax. Ajax hoeft alleen die 6 miljoen neer te leggen en hij is weg.

7 april 2015 om 13:20

Hoe weet je dat zo zeker? Bron?

Ik hoop dat Gudelj naar Ajax komt, zo'n speler is van harte welkom!

7 april 2015 om 13:31

Ik lees het nu ook op Twitter bij Mike Verweij, sportverslaggever van de Telegraaf. Hij zegt dat het 100 zeker is dat Gudelj naar Ajax komt. Hij twittert ook pas altijd als iets zeker waar is.

7 april 2015 om 13:49

Dat zijn gewaagde uitspraken als het nu niet waar is ben je alle krediet als verslaggever kwijt. Hoop voor hem dat het waar is maar waarom zegt gudelj niet te weten waar die heen wil?.

7 april 2015 om 13:56

Zijn zeker gewaagde uitspraken als je het niet zeker weet, hij weet het echter wel zeker. Verweij zegt dat Gudelj dit 'speelt' omdat AZ nog niet is ingelicht over de op hande zijnde transfer.

7 april 2015 om 15:55

Domme uitspraak van Verweij, dat kan zijn club duur komen te staan.
Fifa is niet mals dan, als Az dit gaat aankaarten!

Maar voorlopig, blijft afwachten wat er straks van terecht komt.
Stewart heeft wat dat betreft wel vaker gelogen, tegen de Az supporters. En zeker in de situatie Pastoor, zal hij er nu toch wel een keer van geleerd hebben.

7 april 2015 om 16:07

Hoezo Telegraaf he?

Voelgens mij stond er afgelopen zaterdag grote onzin in de AD over Ajax, dus ga nou niet beweren dat dit typisch De Telegraaf is, want de AD is net zo.

7 april 2015 om 16:35

Ik leg toch uit in me post wat ik ermee bedoel, ze hebben het wel vaker mis.

Als hij echt voor zes miljoen op te halen is moet PSV dit sowieso doen. Maher kan de rol van Wijnaldum overnemen, waarbij hij minder hoeft te verdedigen. Gudelj kan perfect op de plaats van Maher en Guardado als meest verdedigende middenvelder. Gudelj en Guardado zou je zelfs eventueel nog kunnen laten wisselen. Gudelj brengt met zijn fysiek iets wat er zo nu en dan ontbreekt bij Psv. Maher en Guardado zijn allebei niet bijster sterk, al compenseren ze dat grotendeels met inzet en felheid. Een middenveld met Maher, Guardado en Gudelj zou mijn perfecte middenveld voor PSV zijn voor komend seizoen. Misschien nog een volwaardige backup erbij naast Hendrix. Ritzmaier vertrekt waarschijnlijk en Schaars, Vloet en Hiljemark komen tekort.

7 april 2015 om 13:14

Verdedigend kan Gudelj niet in de buurt komen van Guardado en Hendrix.

Nou van AZ direct naar het buitenland zou sowieso geen goed idee zijn. Ja misschien bij een laagvlieger maar dan kan je beter paar jaar bij Ajax of PSV voetballen.

Tsja de speler mag het natuurlijk nog niet zeggen omdat hij nog voor az het seizoen moet afmaken maar achter de schermen zal vast het 1 en ander spelen. Ajax wilt al vroeg de selectie rond hebben dus zo gek is het niet dat gudelj al als aankoop voor ajax in beeld is.

Laat de Boer alsjeblieft geen keuzes meer maken in het aankoopbeleid. Sigthorsson, Duarte, Zimling, vd Hoorn, en Viergever zijn allemaal naar ajax gekomen op aanraden van de Boer. Nu wilt hij Gudelj halen, maar op die positie speelt toch al Bazour? Wordt Bazour dan mischien zo'n geval als Denswil?

7 april 2015 om 13:22

Bazoer kan als verdedigende middenvelder, centrale verdediger en aanvallende middenvelder spelen. Gudelj als verdedigende en aanvallende middenvelder. Komt wel goed.

7 april 2015 om 13:31

Het is wel zo dat Bazoer of Sinkgraven het slachtoffer gaat worden van de aankoop van Gudelj. Klaassen is een zekerheidje en dan heb je nog twee plekken over.

7 april 2015 om 13:41

Precies! Ik verwacht dat Zimling, duarte en serero Ajax gaan verlaten deze zomer. Dan is het niet zo gek om daar een middenvelder voor terug te halen toch?

7 april 2015 om 13:48

Ja, Bazoer heeft net bijgetekend. Lekker van Ajax. Het zou een logische aankoop zijn wanneer Klaassen van de zomer weggaat, al denk ik dat dat veel te vroeg zou zijn.

7 april 2015 om 13:48

Ik vind vooral de aankoop van Sinkgraven voor 7 miljoen midden in het seizoen heel vreemd. Hij leek en lijkt mij niet perse de speler die Ajax nodig heeft, Gudelj vind ik wel een goede aankoop. Is toch een type speler waar Ajax er nu maar weinig van heeft.

7 april 2015 om 13:54

Yeah right, die 3 spelen allemaal 50 wedstrijden top, zonder blessures, vorm dip, schorsing etc.

7 april 2015 om 19:10

Jaapvan Haafte,

Is het niet zo dat er bij Ajax zeer talentvolle spelers vanuit de jeugd op de deur kloppen? Deze, eventuele aankoop zou in mijn ogen tegen het beleid van de club ingaan.

7 april 2015 om 13:42

Ja daarom speelt Bazoer nu elke week en krijgt hij complimenten van de Boer.
Wat kunnen sommige mensen toch ontzettend dom kletsen!

Ik ben benieuwd welke buitenlandse club geïnteresseerd zijn. Als dat clubs zoals FC Porto, Southampton etc zijn dan was ik lekker naar het buitenland gegaan. Ideale springplank voor de absolute top.

Als ik Gudelj was, zou ik naar PSV gaan, want die spelen zo goed als zeker CL. Echter is de concurrentie bij PSV wel groter, maar met zijn kwaliteiten moet het hem wel lukken om daar een basisplek te veroveren bij de eerste 11. Bij Ajax zal hij denk ik beter tot zijn recht komen aangezien hij leiderschap vertoont en ook de benodigde (eredivisie) -ervaring bezit waar Ajax schaarste aan heeft. Overigens is de concurrentie ook wel een stuk kleiner.

Het buitenland lijkt me niet zo een hele goede optie gezien hij de echte top van de eredivisie nog niet gehad heeft.

Perfecte middenvelder Hoop dat hij naar Ajax komt!
Dit zou volgens mij het beste team zijn volgend jaar!

Cillessen
Van Rhijn
Veltman
Agger
Emanuelson
Klaassen
Gudelj
Bazoer
El Ghazi/Kis
Milik
Fischer/Lars
7 april 2015 om 13:37

Zie liever Douglas komen van Dnipro. Heitinga in de Ooijer rol met de mogelijkheid zich wel bij de vaste 11 te spelen. Dus wel een eerlijke kans en dit Ajax staat verdedigend ook weer zoals het hoort.

7 april 2015 om 13:43

Heitinga?? Die geen basisplaats bij Herta kan veroveren? Alsjeblieft niet zeg

7 april 2015 om 13:55

Is Agger haalbaar?

Ik weet niet of dat wel gaat werken met 3 box to box spelers op het middenveld. De creativiteit van sinkgraven zul je ook nodig moeten hebben. Als ajax serrero, sinkgraven, andersen, vd.beek, schone als reserves kan behouden zijn er wel veel mogelijkheden voor de boer en is de bank ook sterk bezet.

7 april 2015 om 13:52

Als ze gedisciplineerd kunnen spelen, kan dat juist verschrikkelijk goed werken. Als ze om beurten de rol van CVM op zich nemen zodat anderen diep kunnen gaan, dan kun je een tegenstander op het middenveld helemaal kapot spelen.

Met Bazoer, Klaassen en Gudelj heb je drie spelers die dat kunnen, in de Eredivisie althans. Je moet dan alleen niet tegen een ploeg spelen met een uitzonderlijk goede Cam, want dan kan het nog wel eens vervelend worden.

7 april 2015 om 15:10

In een middenveld met Klaassen, Gudelj, Bazoer heb je veel dynamiek, kracht en loopvermogen. Echter mis je daar toch wel iemand met technisch vernuft, steekbal. Ik verwacht, mocht Gudelj komen, dat die 3 spelers afgewisseld met Sinkgraven/andersen het middenveld gaan vormen.
Sinkgraven/andersen op Lam, Klaassen/gudelj op Ram, Bazoer/gudelj op VM.
Serero zou tegen een fatsoenlijk bod dan kunnen vertrekken.

7 april 2015 om 16:12

Klaassen heeft geen steekbal? Kom op zeg, die kan hem over 60 meter op de stropdas geven als het moet en barst van het inzicht.

Dat dat er niet uitkomt heeft met name te maken met het übertrage spelbeeld en het gebrek aan spelers die verrassende dingen doen in de voorhoede.

Gudelj lijkt me opzich een prima aankoop voor Ajax, maar dat maakt wel de aankoop van Sinkgraven nog gekker. Wat gaat daar dan mee gebeuren? Die jongen heeft 7 miljoen gekost ga je die dan laten banken, of ga je Bazoer een enorm talent om de bank zetten?

7 april 2015 om 13:37

Rouleren waarschijnlijk, afhankelijk wat er nodig is in een wedstrijd. Er zijn veel wedstrijden in een seizoen dus zal er gerouleerd worden. Ook kan de boer spelers wellicht wat meer rust geven door een goede bezetting.

Stapje maken naar Feyenoord, PSV of Ajax, twee seizoenen verder ontwikkelen en dan lekker de stap naar het buitenland maken!

ik denk niet dat hij naar Ajax wil geen zekerheid voor het spelen van Champions League. Hij gaat denk ik liever naar PSV of een buitenlandse club.

denk dat hij gewoon lekker naar het buitenland moet gaan, kan hij veel meer verdienen, en als hij het daar redt dan kan hij daarna pas echt gaan cashen.

7 april 2015 om 13:53

Dan speelt die club gewoon EL. Is wel eens vaker gebeurd. In Engeland volgens mij nog onlangs?

7 april 2015 om 13:55

Dan spelen ze gewoon EL volgens mij. Een paar jaar geleden was dat volgens mij ook het geval met Wigan Athletic of Birmingham City ofzo. Die wonnen de beker en gingen dus Europa in, maar ze speelde wel op het tweede niveau. On: Ik vind Gudelj niet echt bij Ajax passen. Ze hebben al een goed middenveld dus de komst van Gudelj is niet noodzakelijk. Ik vind hem beter bij PSV of Feyenoord passen. Een goede Bundesliga of Premier League club zou ook mooi zijn voor hem.

Wat een koopclub is het ook. Seizoen is nog niet voorbij of er is al 15 miljoen aan middenvelders uitgegeven. Voor dat bedrag koop tegenwoordig fc Twente

7 april 2015 om 13:53

Ik maak je zin af: voor dat bedrag koopt tegenwoordig FC Twente spelers die ze niet kunnen betalen.

Edit: laat maar, je bedoelde waarschijnlijk: voor dat bedrag koop je tegenwoordig FC Twente?

Zie opstelling:

Bank: Van der Hoorn, Viergever, Riedewald, Sinkgraven, Andersen, Kishna, Schone, Zivkovic

Dan moeten we dus nog Emanuelson halen en een linkerverdediger. Ik vind Boilesen en Viergever namelijk niet goed genoeg. Boilesen mag dan ook meteen verkocht worden, samen met Moisander, Zimling, Duarte, Serero en Sigtorsson. Dan houd je een team over wat gewoon erg goed is, alhoewel die aankopen in de verdediging wel echt belangrijk zijn!

Cillessen
Van Rhijn
Veltman
Aankoop
Emanuelson
Bazoer
Gudelj
El Ghazi
Klaassen
Fischer
Milik
7 april 2015 om 13:55

4-2-3-1? Speelt Ajax niet al jaren 4-3-3 met 1 CVM en twee middenvelders die aanvallend mogen denken?

7 april 2015 om 13:57

Ja, dus een 4-1-2-3, maar die zat er niet tussen. Dus dan maar zo

Edit: je moet bedenken dat El Ghazi en Fischer naast Milik spelen in mijn opstelling, dus op de flanken.

In de praktijk zou ik Bazoer en Sinkgraven rouleren. Met Bazoer erin is het iets controlerender, met Sinkgraven iets aanvallender.

7 april 2015 om 13:59

Dan pak je gewoon een 4-3-3, iedereen snapt dat de middelste middenvelder dan de CVM is.

Overigens denk ik dat Ajax met deze opstelling kansloos is volgend jaar. Die bank is ook om te janken natuurlijk.

7 april 2015 om 14:11

Tegen sterke tegenstanders zou een 4-2-3-1 opstelling met deze middenvelders zo gek nog niet zijn.
In deze opstelling zou ajax fysiek erg sterk voor de dag komen. Met 5 fysieke sterke beesten. Sinkgraven kan lekker de creatieve passjes versturen naar klaassen, el ghazi en milik.

Cilessen
Sanniez
Veltman
Tapia
Kanon
Bazoer
Gudelj
Klaassen
Sinkgraven
El ghazi
Milik
7 april 2015 om 16:53

@hoppa! Ajax heeft met deze opstelling het beste middenveld van de eredivisie, vind ik (ervan uitgaande dat Wijnaldum vertrekt). De aanval is jong, maar talentvol. De verdediging hangt gewoon echt af van de aankopen die nog gedaan worden.

Ik zie Ajax met deze opstelling juist als favoriet voor de titel. Bank is ook gewoon prima. Welke van die bankspelers zijn dan niet goed volgens jou? Van der Hoorn is goed genoeg voor Ajax bank, Viergever ook, Riedewald groot talent, Sinkgraven sowieso goed genoeg, Andersen talent, Kishna talent en Schone heeft vorig seizoen laten zien goed genoeg te zijn.

7 april 2015 om 17:33

Ajax heeft misschien het middenveld met de meeste potentie. Maar Hendrix en Bazoer ontlopen elkaar niet veel en Guardado is natuurlijk veel verder dan wat er bij Ajax dan rondloopt. En uiteraard zal er bij PSV nog een vervanger voor Wijnaldum komen.

Van der Hoorn vind ik echt geen top Eredivisie materiaal en dat geldt voor Viergever ook. Andersen valt keer op keer door de mand en Schöne is buiten zijn vrije trappen gewoon brandhout.

Maar het grootste probleem is dat wat er op de bank zit gewoon precies dezelfde soort spelers zijn als wat er op het veld staat. Er zit totaal geen verrassing in. De kracht van het huidige middenveld van PSV zit hem er in dat er op de bank types zitten die totaal anders kunnen spelen dan de basiself. Het is veel flexibeler.

7 april 2015 om 14:09

Ik weet niet of Emanuelson nou de man is die Ajax echt sterker maakt. Hij zal wel wat beter zijn dan Boilesen, maar Emanuelson is niet eens altijd verzekert van een basisplaats bij Atalanta. Ajax moet zeker een nieuwe linksback halen, maar het lijkt me zeker niet verstandig om Emanuelson te halen.

7 april 2015 om 16:54

Snap je punt, maar weet gewoon niemand anders, en zoals jij al zegt: het is sowieso een vooruitgang ten opzichte van Boilesen. Bij Atalanta hebben ze een talentvolle back lopen.

Edit: toevoeging: ben er ook niet van overtuigd hoor, maar ik heb niet zoveel kijk op wie er anders kunnen komen.

Ik zou Gudelj geen slechte aankoop vinden, zowel voor de onzen als voor ajax.
Maar zou Berghuis van AZ niet een veel leukere aankoop zijn?

Technisch, fel driftkikkertje, laat zich het kaas niet van het brood eten en heeft een mooi schot.

Een stap naar de top 3 van Nederland is sowieso de juiste voor hem. Ik denk alleen dat Ajax hem het minste nodig heeft van de 3. Bij Feyenoord zou hij Clasie, Immers of Vilenha kunnen vervangen (1 van die 3 verkopen dan). Bij PSV kan hij Wijnaldum vervangen en Ajax zit eigenlijk wel goed met Bazoer, Klaasen en Sinkgraven. Al zou ik het als Ajax zijnde altijd proberen natuurlijk, maar financieel niet tot het uiterste gaan.

Blijkbaar zal gudelj shone moeten vervangen het zijn precies dezelfde spelers

Doordat VZ dat roddelende clubblad blijft citeren worden ze zelf ook ongeloofwaardig. Serieuze journalistiek betekent hoor en wederhoor. Gudelj kon vorig jaar voor 10 miljoen naar Porto maar dat ketste af op de bankgarantie. Dan zou hij een jaar later opeens toch een kleinere en binnenlandse stap willen maken? Het zou me verbazen.

7 april 2015 om 14:54

Ik snap dat jij het graag anders ziet, maar de telegraaf zit er met transferinfo zelden naast.

Prima aankoop van Ajax hoor! Zijn ze ons toch ff te snel af

Aan de reactie van AZ te merken had men dit nog graag even binnenskamers willen houden. Nu achteraf al die onzin artikelen en een Ajax dat helemaal niet reageert, zegt toch gewoon genoeg. En waar je het lek moet gaan zoeken lijkt mij ook niet zo heel erg moeilijk. Wie is er op het moment het meest gebaat bij dit nieuws? Vul het zelf in zou ik zeggen.

Over het algemeen is de telegraaf zeer goed geïnformeerd over ajax transfers hoor dus het zou best kunnen kloppen.

Bazoer is in potentie een speler voor op 6 maar nog niet rijp. Klaassen kan dat wel maar zien ze liever dichter bij het doel van de tegenstander spelen. Dat zou de interesse van Gudelj wel verklaren. Zeker aangezien Zimling niet voldoet en hoogstwaarschijnlijk gaat vertrekken.

Sinkgraven kan, zoals bij zijn aankoop al aangegeven, hangend vanaf 11 spelen.

Aangezien De Boer Boilesen aanvoerder heeft gemaakt zal hij hem niet snel laten vallen. Ik denk dus dat deze opstelling is wat ze ingedachte hebben voor volgend seizoen.

Cilessen
Van Rhijn
Veltman
Aankoop
Boilesen
Klaassen
Gudelj
Bazoer
El Ghazi
Milik
Sinkgraven

Sinkgraven en Bazoer zijn nog erg jong, er kunnen blessures komen dus een ''ervaren'' Gudelj is erg welkom. Hij heeft niet met Ajax gepraat maar wel met vertegenwoordigers natuurlijk. De Telegraaf zuigt dit niet uit zijn duim.

Gudelj is een klasse speler maar Ajax heeft baat bij een ervaren CVM en dat is Gudelj natuurlijk niet.

Je hebt daar gewoon een Heitinga nodig bijvoorbeeld die leiding kan geven op het middenveld en ook genoegen neemt met soms een plek op de bank maar toch enorm belangrijk is voor het evenwicht in de grote wedstrijden bijvoorbeeld.

Voor de plek van Gudelj hebben ze al Sinkgraven, Klaassen, Andersen, Serero ( al vind ik hem niet goed genoeg) en ook de talenten van de Beek en Nouri die je dan straks onnodig gaat blokkeren.

Bazoer is een potentiele 6, Riedewald heeft het in zich maar ze hebben een ervaren man nodig en dan kom ik toch bij Heitinga uit, betaalbaar, wil graag, schat aan ervaring en nog niet dermate op leeftijd.

7 april 2015 om 15:29

Heitinga hebben ze afgelopen winter al bedankt. Heitinga speelde voor het laatst op het middenveld bij ajax. Denk je dat hij dat zo weer oppikt? Hij heeft geen eens een basisplek bij Hertha Bsc!

7 april 2015 om 15:51

Hij zit tegenwoordig zelfs vaker op de tribune dan op de bank.

7 april 2015 om 18:44

De realiteit is dat een basisklant van Hertha niet te betalen is voor Ajax.

Daarnaast heeft Heitinga ook wel met het nodige pech te maken gehad.

Poulsen was geen basisklant bij Evian maar was ook uiterst nuttig voor Ajax, Evian wat ook onderin de Ligue 1 bungelde.

Bij ajax moet hij eerst een jaartje wennen aan het 'ajax spel' . Kom lekker naar PSV kerel

7 april 2015 om 20:16

Is dat zo? Leg uit dan?

Na mijn weten gaat het meestal om de spitsen, omdat een spits bij Ajax een aanspeelpunt moet zijn i.p.v. alleen maar kunnen scoren. En volgens mij is Gudelj geen spits.

9 april 2015 om 02:41

Het was gekscherend bedoeld. Newsflash: niet alleen bij ajax moet een spits btw kunnen fungeren als een aanspeelpunt hoor. Ik word er zo moe van, alsof ajax een ander spelletje speelt. Alsof zij voetbal spelen dat nergens anders op deze planeet wordt gespeeld. Een spits is een spits en aan het eind van de dag staat scoren boven alles in het voetbal.

Buitenland? Hij speelt toch al in 't buitenland

Ik zou zeggen, nog 2 jaartjes Ajax, PSV of Feyenoord kan geen kwaad voor zijn ontwikkeling naar een nog betere voetballer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren