Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bazoer houdt slag om de arm: ‘Dan zal blijken of ik zal tekenen of niet’

Laatste update:
/

De Telegraaf schreef woensdag dat een contractverlenging voor Ajax-verdediger Riechedly Bazoer niet lang meer hoeft te duren. Het eerste gesprek tussen de club en zijn zaakwaarnemer (en broer) Irchandly Bazoer verliep dermate positief, dat er al meteen handen werden geschud. Zelf zegt de achttienjarige Bazoer dat het eerste gesprek positief verliep, maar dat hij zijn handtekening nog niet officieel heeft gezet.

Topclubs uit Italië, Spanje, Engeland en Duitsland zouden allemaal navraag hebben gedaan bij Bazoers broer, maar die zag en ziet Ajax steeds als eerste gesprekspartner. Een nieuw vier- of vijfjarig is in voorbereiding. Er is echter wel eerst een nieuw gesprek nodig. “Ik heb nog niet getekend en het tweede gesprek moet nog komen, dan zal blijken of ik zal tekenen of niet”, verduidelijkte Bazoer na Ajax-Dnipro aan FOX Sports.

De ex-jeugdspeler van PSV debuteerde op 6 december in de Eredivisie, thuis tegen Willem II. Vervolgens speelde hij zich zonder veel moeite in de basis van Frank de Boers elftal. Zijn opmars is positief, maar een prijs zal Bazoer dit seizoen niet pakken met Ajax. De club was al geëlimineerd in de beker en in de titelstrijd en donderdag eindigde het Europese avontuur. Toch ziet Bazoer zijn debuutjaar niet als mislukt. “Ik heb het na de winterstop goed gedaan en heb mezelf goed ontwikkeld”, concludeert hij.

Moet Riechedly Bazoer op zijn huidige positie blijven spelen bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die tekent 'gewoon' bij, daar ben ik niet zo bang voor. Verstandige keuze, als hij zijn carrière goed uitstippelt dan zie ik hem wel bij een topclub belanden zoals het er nu naar uit ziet.

20 maart 2015 om 10:40

Dat dachten ze bij psv ook....
Ik verwacht niet dat hij bijtekent, tenzij er een gunstige clausule inkomt.

20 maart 2015 om 10:47

Hij heeft Manchester City al afgewimpeld, die hadden namelijk ook interesse toen Ajax ook interesse had. Dus hij gaat gewoon bijtekenen. Zou ook gewoon dom zijn als hij zou vertrekken, speelt echt heel goed nou, maar dat is nog maar een paar wedstrijden zo he.

20 maart 2015 om 11:17

j.staatsen

Dat dachten ze bij Psv helemaal niet.. Ten eerste is daar nooit sprake geweest van een profcontract en ten tweede was Bazoer een halfjaar voordat hij een profcontract kon gaan tekenen al duidelijk geweest dat dat niet bij Psv, maar bij Ajax zou gaan gebeuren.

Zoals je kan lezen is het al zo goed als rond, alleen de handtekeningen moeten nog onder de deal gezet worden, dat is wat Bazoer bedoelt.

20 maart 2015 om 11:51

@j.staaten

Je houd zeker van commotie en beetje onrust stoken? Bazoer zal gewoon bijtekenen en dat weet jij ook.. ook al zal ajax hem een ongunstig contract geven die jongen is slim genoeg om te beseffen dat hij gewoon bij Ajax komende jaren beste toekomst heeft om zich verder te ontwikkeln, het is echt geen gevalletje Bakalli hoor.

20 maart 2015 om 12:28

Jij weet net zo goed dat het voor jullie allebei gissen is... Voel je niet meteen zo aangevallen als iemand een keer verwacht dat een speler niet gaat bijtekenen bij je clubje...

20 maart 2015 om 13:01

@fct22

Waar heb je het over? Ik heb familie van Bazoer in me vrienden kring zitten, zijn hele familie en vriendenkring weten precies wat de bedoeling is en wat hij precies wilt dus dat J.staaten hier loopt te verkondigen dat die jongen niet gaat tekenen is echt grootste onzin en is alleen maar om commotie te veroorzaken. Ten tweede voel ik me totaal niet aangevallen hoor, maar dat iemand hier loopt te verkondigen dat Bazoer niet zal bijtekenen is totaal niet realistisch.

20 maart 2015 om 13:44

Inderdaad, zijn broer komt zeer verstandig over als zijn zaakwaarnemer.
Gaat helemaal goed komen met hem mits hij geen ernstige blessures oploopt of iets dergelijks.

20 maart 2015 om 22:26

Stoer

20 maart 2015 om 10:55

Vazoer tekent 'gewoon'bij als Ajax 'gewoon' een marktconform loon biedt. Bazoer is 1 vd grootste Nlse talenten (al jaren) en is nu def doorgebroken in Ajax 1, 1 van de meest door scouts bekeken ploegen in de wereld. Als hij wil kan ie NU as we speak een contract tekenen voor rond de miljoen netto bij Man City, Juve of Psg. Dat soort clubs willen maar al te graag betalen voor een europees toptalent, en grote talenten van ajax worden zo gezien. Verder kost ie nu nog relatief weinig en over 4 jaar wellicht 30 miljoen.
Je kunt je voorstellen dat voor een 4-5 jarig contract ajax een bruto jaarsalaris van minimaal 6 ton moet gaan ophoesten. Willen ze minder betalen? "omdat ie zo jong is" of "hij nog zo kan groeien" dan kunnen ze aan Marcel Brands vragen wat er dan gebeurd...

20 maart 2015 om 10:59

Ajax gaat hem ook gewoon een goed salaris bieden. Kishna verdient nou ook 6 ton per jaar als ik me niet vergis. Als Ajax de optie in zijn contract ligt dan krijgt hij zelfs 7 ton per jaar. Als Ajax iets in bepaalde spelers ziet zijn ze niet te beroerd om deze jongens goed te betalen. Daarom denk ik ook dat hij 'gewoon' verlengd.

20 maart 2015 om 11:18

Precies. Daarom tekenen ze bij ons ook zo vaak bij. Waar bij andere clubs de eigen jeugd vaak minder krijgt dan aankopen, heeft Ajax dit al jaren geleden gelijk getrokken. Blind verdiende ook al 8 ton in de periode dat ie wekelijks werd uitgefloten, maar dat bleek later een meesterzet

20 maart 2015 om 11:38

@jozefiusz, bij Ajax krijgt de eigen jeugd juist minder als de aankopen. Daarom zijn er de laatste tijd ook talenten naar man utd en juve gegaan. Die zagen Bazoer, El ghazi, Meleg, Muric etc. binnenkomen met een dik contract, terwijl ze het zelf na vaak 4-5 jaar Ajax met nog niet de helft moesten doen.

20 maart 2015 om 11:53

Ik heb het over het eerste elftal.

20 maart 2015 om 12:17

Waarom zou Brands het antwoord op die vraag weten? Bazoer is destijds echt niet voor het geld weggegaan.

20 maart 2015 om 13:15

Labyad was destijdsd doorgebroken in PSV 1 en hield Lens uit het elftal. Lens verdiende 6 ton en Labyad keerg 250k aangeboden, met de boodchap: als jonge jongen uit overvecht moet je daar blij mee zijn. Toen Sporting Lissabon eenmaal langskwam met miljoenen, was de keuze snel gemaakt.

(dit is geen pleidooi voor die overgang destijds of die van Bazoer. Maar ik hoop dat Nlse topclubs doorhebben dat grote talentenh marktconfomre aanbiedingen moeten krijgen. Anders zijn ze weg.

20 maart 2015 om 15:20

@clarkkent

De aanbieding die labyad kreeg was ook marktconform. Dat heb je toch ook gezien in de afgelopen jaren? Labyad verdient nu bij Vitesse (3 jaar later) 6 ton. Dat is marktconform.

20 maart 2015 om 15:31

@malafronte: die aanbieding was niet marktconform:
- bazoer gaaat nu al richting 6 ton, Labyad was toen verder
- Labyad speelde toen Lens makkelijk uit het elftal. Dan moet ie ook evenveel verdienen.
- Labyad staat nog steeds onder contract bij Sporting Lissabon en niet bij Vitesse dus die pakt nog steeds meer dan n miljoen. (niet marktconform voor zn spel overigens)

20 maart 2015 om 18:45

Aankopen zijn aankopen. Of je ze nu haalt als ze 16-19 zijn of je haalt ze als ze 30 zijn.

20 maart 2015 om 12:21

Natuurlijk moet hij niet op zijn huidige positie blijven staan. Klaassen moet daar staan en bazoer cvm.

Dit kan een hele grote worden. Is net 18 en speelt al als een 28 jarige. Lekker een vijfjarig contract geven en over 3 jaar voor 30 miljoen verkopen als hij zich zo door blijkt ontwikkelen.

20 maart 2015 om 10:51

Liep gisteren overigens wel als een 80-jarige te verdedigen bij dat doelpunt van Dnipro, ook nadat ie de bal verloor door die ziekenhuisbal van Boilesen.

20 maart 2015 om 10:56

Ja, in de 110de minuut. Dan kan vermoeidheid wel een rol gaan spelen bij een 18-jarige in zijn eerste seizoen op het hoogste niveau.

20 maart 2015 om 11:21

Oerbaaz was na 90 minuten helemaal leeg en deed weinig meer goed. Maar hè, hij had net 90 minuten lang het middenveld van Djener lopen slopen. Hij lijkt echt alles te hebben, zelfs souplesse. Echt niet normaal wat ie gisteren al liet zien. Het oogt allemaal mooi maar ook effectief

Ik zie kansen voor Psv. Sla je slag Marcel Brands.

20 maart 2015 om 10:34

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren, maar het zou wel een onwaarschijnlijke stunt zijn.

20 maart 2015 om 11:25

Ik denk dat ik daar als Ajacied zelfs nog de gerechtigdheid van inzie. Lijkt me voor jullie enorm frustrerend hem nu zo te zien presteren terwijl jullie hem hebben ontdekt en opgeleid en er uiteindelijk amper iets aan overhielden. Dan zijn er toch bepaalde regels niet in orde. Natuurlijk gebeurt dit overal rn doet Psv het ook, maar het zou niet zo makkelijk moeten kunnen

20 maart 2015 om 11:30

Nee hoor. Het doet me weinig, zie mijn redenering hieronder.

Het wordt iets anders als er keer op keer dat soort pareltjes vertrekken en er geen goede redenering achter zit. Ik zou bijvoorbeeld gek worden als ik supporter van Sparta zou zijn.

De keuze van Bazoer was logisch, hij ging ook niet voor financieel gewin of uitsluitend omdat hij naar een grotere club kon. Nee, hij ging op een fatsoenlijke manier voor zijn eigen ontwikkeling. Hoe kun je daar in vredesnaam moeite mee hebben?

20 maart 2015 om 11:43

Puur kapitaaltechnisch zou je het een gemis kunnen vinden. En het is voor mijn gevoel niet zo maar een jeugdspeler maar een megatalent. Zou mij weinig verbazen als ie snel doorgroeit naar niveau en waarde van Depay. Ligt het aan mij of komt het enorme talent er bij hendrix mede door blessures nog niet helemaal uit? Eerste paar potten op het middenveld verbaasde hij me echt. Rustig, inzicht, goede trap. Maar dat is bij paar wedstrijden gebleven.

20 maart 2015 om 11:52

Hij heeft ergens een keer, na zijn blessure, een paar kleine foutjes gemaakt. Cocu heeft daarna vaak gekozen voor Guardado als Cvm. Waarbij hij Maher dus eigenlijk de voorkeur gaf op AM boven Guardado en Guardado op CVM boven Hendrix.

Volslagen onbegrijpelijk, omdat Guardado op AM echt mijlenver beter is dan Maher. En Hendrix vind ik, in het spel van PSV eigenlijk onmisbaar als Cvm. Hij loopt zo verschrikkelijk veel dicht, waardoor Willems en Arias veel vrijer kunnen spelen. Ik hoop dat volgend seizoen Hendrix gewoon een vaste kans krijgt op Cvm.

20 maart 2015 om 12:14

Het lijkt bijna iets psychologisch geworden bij Psv. Alsof jonge ventjes laten spelen alsnog de titel zou kunnen kosten. Die Hendrix is gewoon een toptalent dat de ruimte moet krijgen te vallen en weer op te staan. En dat vind ik eigenlijk ook gelden voor Locadia. Die had al veel beter kunnen en moeten zijn.

20 maart 2015 om 12:20

Locadia heeft natuurlijk vorig jaar bakken met kansen gekregen, ook in de voorbereiding op dit seizoen. Die heeft hij gewoon niet gepakt. Als je Matavz niet overtuigend uit de basis kunt spelen, dan ben je gewoon niet goed genoeg. Niet alles wat goed is in de jeugd kan de stap maken en dat geldt vrees ik voor Locadia. Erg beperkte voetballer.

Ze moeten hem eigenlijk een jaar verhuren aan een subtopper, kijken of hij de weg omhoog weet te vinden als hij wekelijks speelt. Maar op die positie kun je daar niet bij PSV mee experimenteren. In dat opzicht is het een hele andere situatie als met Hendrix.

20 maart 2015 om 13:12

Volgens mij zie jij overal kansen, las ook al iets over Twente spelers. Zo blijkt maar weer, dat ze bij PSV en vooral supporters niks van hebben geleerd omtrent eigen jeugd. Alles maar kopen kopen kopen. Ga opleiden, zorg dat de situatie verbeterd, want dan was Bazoer toen al gebleven.

Die jongen is eerst heel verstandig geweest door voor Ajax te tekenen, in plaats van Machester City. Ik verwacht dat hij nu weer verstandig zal zijn.

Ik hoop in elk geval dat hij nog jaren op de Nederlandse velden is te zien en dat hij zich op deze manier blijft ontwikkelen. Dat dat bij Ajax is, dat vind ik jammer, maar ik begrijp het volledig. Kan een pareltje worden voor Oranje.

20 maart 2015 om 11:00

Ik vind klasse hoe je hier mee om gaat. Meeste PSV-supporters reageren hier anders op, wat ook begrijpelijk is. Des te meer is je mening over Bazoer klasse als je het mij vraagt. Zag je gister ook al zo'n soort reacties plaatsen.

20 maart 2015 om 11:18

Kwestie van verder nadenken dan mijn neus lang is en weten hoe het zit. Vooral dat laatste. De onzin die hier voorbij komt over de overgang van Bazoer is echt te zot. PSV-supporters die roepen dat het om het geld te doen was, echt, die lui sporen niet.

PSV wilde hem als CV omdat ze Hendrix (voor het spel van Psv) een betere CVM vonden. Ik denk dat ze daar ook gelijk in hebben, overigens. Bazoer wilde graag op het middenveld spelen en zag bij PSV sowieso (terecht in die tijd) geen toekomst als jeugdspeler.

Zoals eerder gezegd vind ik Hendrix en Bazoer gelijkwaardig, maar voor een ander type ploeg. Bazoer is wat Ajax nodig heeft en Bazoer had Ajax nodig. Het is gewoon een goede match, beter dan Bazoer-PSV zou zijn geweest. Tegelijkertijd zou Hendrix bijvoorbeeld niet passen bij Ajax.

Slimme stap van hem, goed voor de Eredivisie. En goed voor de toekomst van Oranje, omdat twee (in mijn ogen) redelijk gelijkwaardige spelers nu een kans krijgen in de top van de Eredivisie. Maar wel binnen een andere speelstijl, wat een bondscoach weer meer opties geeft.

20 maart 2015 om 11:44

Keurig verwoord! Je kunt Bazoer natuurlijk niets kwalijk nemen en het verhaal achter Hendrix en Bazoer kende ik zo niet. Leuk die informatieve reacties. Ik ben ook een PSV fan en vind het ook gewoon mooi voor het Nederlands voetbal als Bazoer scoort (zoals gisteravond) of gewoon laat zien dat hij beter bij Ajax past. Lijkt me een jongen die met twee benen op de grond staat. Net als Hendrix overigens 😉.

20 maart 2015 om 11:02

Mooie reactie. Zo kan het dus ook
Ik snap ook niet waarom sommige mensen hem liever een carriere gunnen in de reserves van Man City. Zit die haat dan zo diep?
Zo'n toptalent gun je toch het best mogelijke en ook al speelt hij niet meer bij Psv, hij is hoe dan ook een verrijking voor de Eredivisie. Alleen mensen met een bord voor hun kop misgunnen zo'n jongen een mogelijke topcarriere en zien hem liever bij Jong MC.

20 maart 2015 om 11:29

Bazoer is nu al 10 miljoen waard vanwege combi leeftijd, talent en huidige vorm. Psv heeft hem moeten afleggen voor een paar ton, dus teleurgesteld mogen ze wel zijn. Denk dat het erger lijkt omdat hij naar een concurrent is gegaan. Zelf speelt psv nu met drie sterspelers die allen uit jeugd Sparta komen maar Sparta amper wat hebben opgeleverd.

20 maart 2015 om 11:33

Dat is wel iets waar ik eerder wat over gezegd heb. Ik vind de vergoedingen voor het opleiden aan de absurd lage kant.

Als Willems straks voor 15 miljoen wordt verkocht, dan krijgt Sparta een paar ton (als ze dat al halen). Dat vind ik, als PSV-supporter, gewoon oneerlijk.

Hetzelfde geldt voor Bazoer. Als Ajax die over twee jaar voor 20 verkoopt, dan krijgt PSV daar maar een splinter van. Die regels zouden wel eerlijker mogen, dat zou dan weliswaar vooral in het nadeel van de Nederlandse topclubs zijn, maar het geeft alle clubs wel een extra stimulans om beter te gaan opleiden.

20 maart 2015 om 11:47

Helemaal eens. Een speler zonder transfersom halen van een bvo die nog niet heeft gedebuteerd zou als consequentie moeten hebben dat je pak em beet 33 procent ag moet staan als je hem op een gegeven moment verkoopt. Misschien dat Ajax en Psv er dan ooit voor kiezen dat grote talent van sparta gewoon te kopen voor 1.5 miljoen in plaats van het te kapen. En clubs als Sparta hoeven niet langer toe te zien hoe ze zelf geen stap verder komen terwijl de jeugdopleiding jaar na jaar wordt leeggehaald

20 maart 2015 om 11:55

Als het mogelijk zou zijn dan zouden ze de vergoedingen best mogen opschroeven naar 40-45 procent, dat lijkt me een stuk eerlijker voor de kleinere clubs met name. Die krijgen voor het opleiding van een toptalent volgens mij nooit meer dan 4 miljoen, in totaal. En dat is dan nog in het gunstigste geval als een speler uit hun opleiding voor meer dan 20 miljoen vertrekt bij een grotere club

20 maart 2015 om 11:56

Klopt met name het laatste deel van de 2de helft en in de verlenging zag je echt dat hij de balans kwijt was en te laconiek in de defensieve omschakeling teveel risico wat hij niet meer kon compenseren. Andere kant moet een trainer/aanvoeder dat ook beter coachen maby. Vond hem de eerst helft wel e cht goed spelen je ziet er echt veel potentie in.

20 maart 2015 om 12:22

Dat was niet laconiek. Dat was een typisch gevalletje van 'er volledig doorheen zitten'. 18 jaar en dan wekelijks spelen, met als klap op de vuurpijl een Europese 120 minuten.

Kun je hem onmogelijk kwalijk nemen. Hij had gewoon eerder gewisseld moeten worden.

20 maart 2015 om 17:36

Ja, laat de jeugd de clubs betalen voor de opleiding en schaf de transfersommen helemaal af, mss dat er een beurs in het leven geroepen kan worden die met het eerst maandsalaris kan terugbetaald worden.

Het is natuurlijk in en intriest dat men nog steeds mensen als handelswaar of materiaal ziet.
Dat daar tegenover staat dat ze " incidenteel "megasalarissen kunnen verdienen is geen reden om dit stupide systeem in stand te houden. Al helemaal niet als je ziet dat er geldstromen zijn ontstaan die helemaal niets met de sport te maken hebben.
Voor het voetbal en voor de voetballers zou het goed zijn, om een gesloten systeem te ontwikkelen, waarin gezamenlijk wordt opgeleid en de ploegen versterkt worden naar gelang er baat bij is, zoals het draft-systeem in de US-sporten. Dan krijg je in ieder geval een sterkere Nederlandse competitie en tevens loon naar werken voor alle opleidingen.
Een utopisch verhaal, dat weet ik, maar het stoort me mateloos dat kinderen nu al bijna vanuit de wieg worden verhandeld en getransfereerd door gelukszoekers aan de kant van de zaakwaarnemers, maar ook aan de kant van de kinderen en aan de kant van de clubs. En omdat geld blijkbaar wel gelukkig maakt, maar alleen als je meer hebt dan een ander worden kwalijke zaken onder het mom van commercie en economie in stand gehouden.


Die tekent wel bij, verstandig geweest door naar Ajax te gaan ipv City, dus kan me niet voorstellen dat hij nu domme keuze gaat maken.
@poll, Nee hij moet naar CVM en liefst vandaag nog, Klaassen moet naar AM, precies de speler die ze missen nu, iemand die de spits in kan duiken als Milik weg trekt

20 maart 2015 om 12:42

Niet de enige blunder van De Boer dit seizoen. Volgend seizoen moet dat beter. Maar dan heeft Ajax wel een leuk team denk ik, met Bazoer op 6 en daarvoor Klaassen en Sinkgraven.

20 maart 2015 om 15:04

Is geen blunder van Fdb. Die heeft gewoon 2 heel gegronde redenen om het nu zo neer te zetten, namelijk de blessure die Klaassen parten speelt/speelde, op CVM hoeft hij minder meters te maken waardoor hij het langer vol kan houden en daarnaast vind FdB Bazoer mentaal nog niet helemaal klaar voor de Cvm, vooral in het organiseren en coachen van medespelers moet hij nog stappen maken. Ik denk ook dat het volgend seizoen wel goed komt..

20 maart 2015 om 17:42

Ja, ik weet zijn redenen. Maar ik vind het onzinnig. Nu wordt Klaassen dus niet echt fit en komt hij niet in vorm op zijn eigen positie. Je mist nu ook veel diepgang voor de goal. Ik vind dat een blunder, omdat Klaassen zo wordt misbruikt en Bazoer in feite ook. Lijkt me trouwens dat Bazoer prima klaar is voor op 6. Dat coachen kan Klaassen ook wel op een aanvallendere plek doen.

Uiteraard zal ook deze jeugdige speler een dipje krijgen. Benieuwd hoe hij zich hier uit zal knokken en of hem dat sterker maakt.
Dat ie kan voetballen staat buiten kijf!!!

20 maart 2015 om 13:16

Idd kijken hoe het uitpakt, al lijkt me dit net zo'n type speler, die er goed mee omgaat. Sterke mentaliteit.

Dat is toch weer een heel ander verhaal ,als enkele dagen geleden.
Toen was het allemaal positiever ,en leek de handtekening onder het contract alleen maar een formaliteit te zijn. Nu komen er woorden : dan zal blijken of ik zal tekenen.
Ik hoop maar voor Ajax ,dat Bazoer en zijn zaakwaarnemer geen dollartekens in hun ogen hebben gekregen ,na alle belangstelling van de Europese topclubs.

20 maart 2015 om 10:53

Bazoer heeft eerder puur gekeken naar zijn eigen toekomstperspectief. Ik kan me voorstellen dat hij nu ziet dat er bij Ajax een roep komt is meer ervaring op het middenveld en dat hij eerst eens met de staf wil praten hoe groot de kans is dat dat voor hem gevolgen gaat hebben.

Ik verwacht daar echter geen problemen. Bazoer zal op termijn naar de 6 verhuizen, met Klaassen voor hem in combinatie met een meer ervaren speler. Bazoer in deze vorm hoeft niet bang te zijn dat hij vervangen wordt voor ervaring.

Er is niet één club waar Bazoer meer toekomstperspectief heeft op de CVM plek dan nu bij Ajax.

20 maart 2015 om 11:23

Hoppa!

Ik denk dat we dit middenveld eerst maar eens gewoon in stand moeten houden en kijken hoe het zich ontwikkeld (wel met de omzetting van Bazoer naar cvm inderdaad). De linie Klaassen, Bazoer, Sinkgraven is op het moment veruit de beste linie van het elftal, waarbij ook vooral Sinkgraven degene is die strooit met mooie diepte passjes, dus wat mij betreft hoeft daar niet zo nodig een ervaren kracht als vervanging voor te komen. Zie liever een ervaren kracht in de verdediging erbij komen.

20 maart 2015 om 11:32

Weet je welke ervaring wij nodig hebben? Dat deze kern 2 jaar compleet blijft. Heb je pak em beet 15 spelers extra die drie jaar samen hebben gespeeld. Externe aankopen hebben zelden ervaring met ons systeem dus zijn alleen qua leeftijd ervaren

20 maart 2015 om 11:38

Josephius.

Zeker waar, maar dat lukt Nederlandse clubs helaas vrijwel nooit meer.

20 maart 2015 om 11:43

Spelers worden sneller beter als ze zich aan iemand kunnen optrekken. Met Sinkgraven, Bazoer en Klaassen heb je een goede mix van talenten en kwaliteiten, al vind ik het fysiek nog wat magertjes voor in Europa.

Misschien dat men dan moet kijken naar een CV met wat ervaring, die ook kan ondersteunen in de opbouw en daarmee wat druk wegneemt.

Ik vrees alleen dat de groep 2 jaar bij elkaar houden echt utopie is. Als Bazoer nog een jaar zo speelt en Klaassen de weg omhoog weer inzet, dan zijn die na volgend seizoen waarschijnlijk weg.

20 maart 2015 om 11:52

Tja, als je selectie bij elkaar wil houden voor een paar jaar zal je een Klaassen, Cillessen, Bazoer en misschien nog wel een paar ruim over het miljoen moeten gaan betalen. Maar dat geld is er en je weet wat je er voor krijgt. Beter van te voren dik investeren in spelers die zich bewezen hebben dan gokken en verliezen met spelers als Zimling of jongere mishits als Duarte en in mindere mate vd hoorn

Die moet echt nog niet weg gaan,eerst maar eens lekker een jaartje of 3/4 bij Ajax spelen en als het dan echt snel gaat kan hij misschien wel eerder weg, maar niet nu hij heeft nog genoeg om te leren hier. Wat ik Ajax wel altijd goed vind doen is spelers een contract van 5 jaar aan te bieden, helaas lukt dat door het financiele plaatje bij Feyenoord niet.

20 maart 2015 om 10:53

Dat is bij Ajax ook langere tijd niet gelukt. Nu gelukkig wel.

20 maart 2015 om 10:57

Dat klopt, maar het maakt wel het verschil of je een speler voor 10, 15 of 20 miljoen, zo zie je maar weer, geld maakt geld

20 maart 2015 om 13:18

Niet alleen bij Ajax, hele eredivisie talenten liepen weg. Alle clubs moeten als voorbeeld nemen een Siem de Jong Daley Blind Depay en Wijnaldum. Voorbeelden die niet te vroeg weg zijn gegaan en zeker niet zijn uitgeleerd. Die hetze van ze zijn uitgeleerd is onzin.

Prima spelertje. Eindelijk weer eens een echt talent bij Ajax. Dat was nog lang geleden sinds Sneijder.

20 maart 2015 om 10:55

Hetzelfde vind ik ook van Sinkgraven. Elke keer als ik naar hem kijk strooit hij met Beckhamachtige passes. Zoveel inzicht heeft hij en gister liet hij ook zien (alleen wanneer nodig) over veel techniek te bezitten.

20 maart 2015 om 11:34

Helemaal eens. Alleen liet ie gisteren ook zien dat hij zowel fysiek moet groeien als minder gevaarlijke keuzes moet maken. Gisteren veel te vaak balverlies op plekken waar dat niet kan en hoeft. Ik vond zelfs die assist op Bazoer heel matig. Voor hetzelfde geld counteren zij vanuit de as terwijl alles 1 op 1 staat en is het in reguliere speeltijd al klaar.

Geweldig talent is dit zeg. In het begin had ik een beetje een Maduro deja-vu. Die deed het ook voortreffelijk de eerste paar maanden. Ik ben nu vrijwel zeker overtuigd dat hij het verder gaat schoppen. Over 4-5 jaar is hij wereldtop als hij zou blijft spelen. Bazoer = Baas(z)oer

Zo zie je maar dat ajax vaker fysiek sterke spelers moet gaan kopen of opleiden die ook goed kunnen meevoetballen. Het komt het teambelang zoveel ten goede. Van steeds weer die dwergen wordt je toch gek van!

Het is echt pas nog maar een half seizoen, dat hij zich in de basis heeft gespeeld, moet niet te snel gaan, eerst constanter worden bij Ajax en dan kan hij nog gaan, want nu op dit moment zou hij echt op de bank komen te zitten, voordat hij in de basis bij een andere club speelt.
Bij Ajax heeft hij meer kans op een basisplaats en zeker na de laatste wedstrijden

Waarom kan hij nou niet zeggen of hij tekent ja of nee? Vind dat zo raar altijd met die spelers.

20 maart 2015 om 15:10

Zegt het begrip onderhandelingspositie je iets?

Goed? Deze jongen heeft zich meer dan goed ontwikkeld.

Type middenvelder die bij Ajax ontbrak. Daarnaast heb je met hem, Klaassen en Sinkgraven veel roulatie op het middenveld.

Ik ga er van uit de Bazoer tekent, doet hij dat niet en vertrekt hij binnenkort alweer naar het buitenland, kan Ajax de hele jeugdopleiding beter opdoeken.
Het is toch om misselijk van te worden; een talent debuteert, speelt een handjevol aardige wedstrijdjes en de buitenlandse graai clubs staan alweer klaar met hun klauwen!!!
Bazoer wees verstandig jongen!
Blijf nog minimaal 3 jaar, dan kan je als grote meneer via de voordeur de Arena uit en kan je nog tot in lengte van jaren een bepalende speler worden bij een Europese grootmacht.

Neem nooit een vrouw die met jou vreemdgaat, want kans is groot dat ze uiteindelijk ook bij jou vreemdgaat.

Die tekent wel bij hoor, maar ik zie in hem geen jongen die tot zijn 23-24e in de eredivisie blijft voetballen, als hij zich zo door ontwikkeld heeft hij groot gelijk ook.

Als psv-fan keek ik een beetje gemengd naar hem, maar dat is inmiddels wel over. In onze selectie lopen ook een aantal jongens die door andere clubs (sparta, feyenoord) zijn 'opgeleid'. Het is iets wat bij de voetbalwereld hoort en soms heb je geluk, soms wat pech. Daarbij is het is wel een goede zaak dat psv de eigen talenten de afgelopen twee jaar ook wat serieuzer is gaan nemen, maar goed uiteindelijk moet er gewoon gepresteerd worden.
Ach, en misschien speelt Bergwijn volgend seizoen wel de pannen van het dak in de eredvisie als goedmakertje..

wat een nonens verhaal meeste clubs weten gaan niet wie hij is heeft hij zo goed al gedaan dat de cubs voor uitzoeken heeft ja misc van die laag vliegers.dondedag nogverloren van zo,n laagvlieer.je moet je schamen en niet dom lullen mischien haal je daar de top .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren