Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax traint alvast op strafschoppen: 'Jasper heeft er twee gestopt'

Laatste update:

Ajax hoopt donderdag in negentig minuten het karwei tegen Dnipro Dnipropetrovsk te klaren, maar het kan zomaar anders lopen. Mochten de Amsterdammers na twee helften bijvoorbeeld op 1-0 staan, dan wacht een verlenging en mogelijk strafschoppen. Een reële mogelijkheid volgens coach Frank de Boer, die zijn spelers woensdag dan ook al voorbereidde op een dergelijk scenario.

/

"Ja, we hebben geoefend. Van de negentien gingen er denk ik drie mis", verklapte hij woensdag tijdens de persconferentie. Ook Jasper Cillessen is voorbereid op wat komen gaat. De doelman van Ajax heeft de reputatie geen 'penaltkykiller' te zijn, maar De Boer vertrouwt op zijn goalie. "Jasper heeft er tijdens de training twee gestopt en één of twee gingen er over", sprak hij optimistisch.

Ajax kan tegen de Oekraïeners weer beschikken over Kolbeinn Sigthórsson, Nicolai Boilesen en Niklas Moisander. Eerstgenoemde is terug van een langdurige blessure, terwijl Boilesen en Moisander zondag respectievelijk tijdens en voor het duel met sc Heerenveen geblesseerd raakten. Hun terugkeer gaat ten koste van Lucas Andersen, Richairo Zivkovic en Queensy Menig.

Denk jij dat Ajax wint als het op strafschoppen uitdraait?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

2 van de 19 is nou ook niet bijster veel....

18 maart 2015 om 16:04

ja, daar kun je 2 conclusies uit trekken.

1. De overige 17 waren of over/naast en perfect ingeschoten
2. Cillissen is gewoon zo slecht dat hij er maar 2 stopt.

Ik gok op de eerste!

18 maart 2015 om 16:05

Het zijn vooral Nederlanders in de selectie dus reken er maar niet op dat ze pefect genomen worden :D

18 maart 2015 om 16:14

Nou na gister kan je ook de duitser en spanjaarden niet meer als specialisten zien.. pfff..

18 maart 2015 om 16:16

Dat bij PSV de Nederlanders in de selectie de laatste tijd penalty's missen wil niet zeggen dat het ook bij andere Nederlandse clubs zo is

On:
Goed dat ze daar op geoefend hebben. Je weet natuurlijk van te voren niet of het zover komt maar mocht het zo zijn hebben ze er wel voor geoefend.

18 maart 2015 om 16:50

Ik denk dat hij meer op het verleden met Nederlanders en penalties doelt.

18 maart 2015 om 17:06

Jdg84
Hakan en Toprak zijn natuurlijk échte Duitsers he

18 maart 2015 om 17:22

ik gok op de 2e.
dat heb je in wedstrijden al een paar keer kunnen zien.
Hij is gewoon niet goed in penalty's stoppen

18 maart 2015 om 17:24

Ehm.. ja.. daar heb je een punt.. :/

18 maart 2015 om 17:40

noem me een paar wedstrijden in de eredivisie dit seizoen...ik ben benieuwd

18 maart 2015 om 17:54

Top ze hebben geoefend, ze kunnen beter oefenen in het scoren van doelpunten in de 90 minuten.
Als fdb milik niet opstelt vanavond maakt hij zich echt ongeloofwaardig.ben benieuwd

18 maart 2015 om 18:07

dabi1966
Dan zal FdB zich ongeloofwaardig maken vrees ik...
De wedstrijd is namelijk pas morgen.

18 maart 2015 om 18:23

Maar Kießling is dan weer een op en top duiter

18 maart 2015 om 19:00

Toch nog vier mis dus nog niet goed genoeg getraind. Ze horen er allemaal in te gaan.
Vier van de 19 niet raak vind ik juist veel. Dat is 21% meer dan een op de 5 mis.
Ze moeten er alle 5 in anders ga je niet door op pingels.

18 maart 2015 om 16:05

Al die andere strafschoppen heeft hij niet gestopt dus er zit al vooruitgang in...

18 maart 2015 om 16:05

Hallo. Cilessen heeft een penalty gestopt. Heeft iemand de daily mail en de telegraaf al ingelicht?

18 maart 2015 om 16:09

Hoho! Je hoeft het bericht niet af te zwakken hoor!! Hij heeft er 2 gestopt!

18 maart 2015 om 16:31

klopt.
Hoorde dat de materiaalman ook een penalty heeft genomen zodat Cillessen zn zelfvertrouwen beetje kon oppoetsen.

18 maart 2015 om 16:34

Alle spelers zeiden ook van tevoren welke kant ze op gingen schieten om het hem nog makkelijker te maken.

18 maart 2015 om 16:39

Als hij er nu al twee heeft gestopt zal die de komen 50 penalty's wel weer missen toch.. Slecht nieuws dit

18 maart 2015 om 16:42

Naar het schijnt waren er ook juniorendoeltjes betrokken bij de training. Knappe prestatie dus.

19 maart 2015 om 10:10

Hahaha you made my day hahahha

18 maart 2015 om 16:11

Nouja. Dat is al 2 meer dan in zijn hele carriere bij elkaar.

18 maart 2015 om 16:15

Hij is zwak als het om penals gaat. Maar gelukkig is hij wel absurd sterk als het om die andere 90min gaat.

Ik heb liever een doelman die gedurende 90min die moeilijkste ballen weet te stoppen dan eentje die alleen goed is in penals.

18 maart 2015 om 21:47

Ja vooral als hij zn mannetje uit gaat kappen in de 16 is hij op zn sterkst. Of als hij om kaarten voor de tegenstanders vraagt.

19 maart 2015 om 07:44

En dan ook nog is op een training, zodat je kunt bedenken wat je teamgenoten meestal doen of wat een vaste trap is.

Tsja, penalty's zijn nu eenmaal moeilijk te trainen. Het is totaal anders in een vol stadion dan op de training.

18 maart 2015 om 16:33

Zoals Simeone dat gister bij de persconferentie ook goed aangaf. Totaal niet te trainen. Maar automatismen is zeker te trainen

18 maart 2015 om 17:06

Dat klopt, maar je hebt x aantal tijd om te trainen en geen club zal een overgroot deel van die tijd gebruiken om iets te trainen wat niet vaak voorkomt.

18 maart 2015 om 17:18

Maar wanneer het voorkomt is het zo ontzettend belangrijk dat je er maar beter voorbereid aan begint. Laat ons eerlijk zijn: zo hard traint de gemiddelde profvoetballer niet, in vergelijking met andere sporten. En strafschoppen trainen is fysiek totaal niet belastend, dus je hebt als voetballer werkelijk geen enkel excuus om er niet op te trainen.

18 maart 2015 om 19:09

Juist heel goed te trainen. Het doel is altijd 7 meter breed en 2.10 hoog de bal ligt altijd op 11 meter en de bal is altijd even zwaar. Dus iets beter dan op te trainen is er bijna niet.
Een scoringspercentage van 80% is te laag dat betekend 20% gaat mis dus dat is een van de 5 pingels gaat er niet in bij Ajax als het andere team er 5 scoren dan lig je er dus uit.
Conclusie , beter trainen dus. Tip Lichaam niet te ver naar achter gaat die niet over.

19 maart 2015 om 17:20

Laten we dan ook maar stoppen met het trainen op afmaken, corners en positiespel. Dat is toch totaal anders in een vol stadion.

Twee van de negentien, dat is natuurlijk al een beste vooruitgang.

Twee op 19? Nu lopen de fans vast over van vertrouwen.

18 maart 2015 om 17:06

Als het de eerste 2 ballen zijn dan zit je gewoon goed.

Van die 19 pingels 2 gestopt? Nou nou goed hoor. Kom op man. Een keeper hoort pingels te redden. Kan je dat niet? Dan ben je simpelweg geen keeper die het heel hoog gaat schoppen. Want Pingels tegenhouden is toch wel belangrijk

Overigens hoop ik als Hagenees dat Ajax op zn donder krijgt en zondag met een rot instelling de wedstrijd ingaan tegen ons en dat wij dan gaan vlammen. Val me niet aan, dit is mijn mening!

Edit: ik zie trouwens dat er een melding is gemaakt van mijn reactie. Antwoord voor diegene: ik vind je best triest dat je hier een melding van maakt. Hoop ook echt zwaar dat jij punt aftrek krijgt.. Rare mensen hier..

18 maart 2015 om 16:07

Penaltys stoppen is toch wel maar 5% ofzo van de kwaliteiten die een keeper nodig heeft. Het is bijvoorbeeld alm veel belangrijker dat hij goed is bij corners en hoge voorzetten. Cillessen is redelijk compleet behalve de penaltys dan dus het wordt zeker wel een goede subtop- keeper als je het mij vraagt.

18 maart 2015 om 16:11

Het is veel belangrijker geen penalties te veroorzaken!! 5% is nog aan de hoge kant. 1% komt meer in de richting.

18 maart 2015 om 16:19

Je kunt beter hopen dat Ajax met 1-0 wint. Dan 120 minuten speelt, dan een serie van 19 penalty's over en weer, waarvan Cillessen er 2 stopt.. En dat Ajax met zweet, pijn kramp en vooral veel verloren energie winnen... Dan is de ontlading zo groot, de concentratie heel laag, en fysiek helemaal op.

Ik denk dat je dan meer kans maakt.

18 maart 2015 om 16:30

Ik geef je een volledig punt. Miss is dat meer voordeliger voor ons. Het is altijd lastig om van een hoger niveau naar een lager niveau te gaan.

18 maart 2015 om 16:27

Ajax maakt babi pangang van Ado

18 maart 2015 om 16:31

Dat kan zomaar gebeuren. Daarom hoop ik ook dat ze verliezen dat het niet alleen maar erger wordt voor ons.. Thuis maken we toch nog even kans om minimaal gelijk te spelen. Maar uit doen we het niet zo best.

Die titel, ik moest er hardop van lachen. Mooi voor Cillessen dat hij tijdens een training 2/19 pingels stopt. Maar serieus, het moment waarop het in een wedstrijd gebeurd moet toch ooit een keer komen.

Nou als het penalty's worden dan mag ik hopen dat die Oekraïners ze lekker het stadion uit schieten, want zodra die bal op de goal af gaat zit deze er 100% in bij Cillessen. Desalniettemin denk ik dat Ajax ook wel gewoon in de reguliere tijd moet gaan winnen.

18 maart 2015 om 16:07

Ik ben al blij als Ajax er zelf geen mist.. Wij Nederlanders verliezen altijd.

18 maart 2015 om 19:20

4 niet benut is dus 21% van de ballen gaan er niet in. Ik maak me meer zorgen om de nemers dan over de keeper.

Hoekje kiezen, geen ballen zoals gisteren tijdens Atletico - Leverkusen. Wat waren die strafschoppen triest gezet zeg.

18 maart 2015 om 16:42

Dat wel, maar uiterst vermakelijk om naar te kijken!

3 van de 19 missen is niet veel, dat weet De Boer als geen ander, die wist er twee in een wedstrijd te missen

18 maart 2015 om 16:11

Anderzijds pakt je eigen keeper er ook maar 2. Misschien komt het wel door hem en waren ze niet eens goed getrapt.

En op training na wat balletjes trappen of in een wedstrijd met publiek en immense druk na 120 minuten lopen, da's niet te vergelijken.

18 maart 2015 om 16:18

Zeker, die dingen zijn onvergelijkbaar, maar niet volstrekt nutteloos. Ik denk dat als je er nu vier had gemist als speler, dat je morgenavond niet veel zin zal hebben om hem te nemen. En als Cillessen er vandaag 8 pakt staat hij morgen ook iets beter in de goal lijkt me.

18 maart 2015 om 16:27

Da's zeker waar. Specialisten zoals Timmy Simons (ex-PSV) zeggen altijd dat, hoewel je een penalty op training niet kunt simuleren, het toch wel helpt als je er op traint.

18 maart 2015 om 16:49

Dat denk ik ook wel Belgrunner. Als je kijkt naar de penalty's van gisteren (Atletico-Leverkussen) en met name die van Leverkussen kan je wel concluderen dat het wel belangrijk is om er meer op te trainen. Man, man, man wat deden Toprak, Hakan en Kiessling? Daar kan je zeker op trainen want dit was gewoon ronduit slecht en haast prof onwaardig.

18 maart 2015 om 17:03

Inderdaad. Hakan had pech dat Oblak bleef staan, want keepers blijven zowat nooit staan, maar desondanks was het gewoon zwak getrapt. Als Oblak een hoek had gekozen had hij hem misschien nog met zijn voeten gered.

Als je in het midden schiet, zoals hij, moet je er toch voor zorgen dat de bal minstens een meter van de grond zit.

Kiessling wou volgens mij het record van hardste penalty ooit breken. Nee, serieus, waarom zo extreem hard? Het is statistisch bewezen dat als je hem hoog in de hoek plaatst, zonder dat je keihard moet trappen, de keeper het minst kans heeft. Is ook logisch, da's buiten zijn bereik.

Toprak was gewoon schandalig. De nonchalante aanloop, de houding, de trap...

18 maart 2015 om 17:22

Natuuuuuuurlijk moet je op strafschoppen trainen! Waarom zou er niet op te trainen vallen? Je kan de druk van een vol stadion niet simuleren, maar dat geldt voor elk onderdeel van het spel. Moet je daarom ook maar stoppen met looplijnen, hoekschoppen, verdedigende automatismen enz te trainen? Want ja, dat kan je ook nooit helemaal simuleren... Complete onzin dus.

Of bekijk het zo. Je moet onder grote druk een prestatie neerzetten. Wat zou dan het meeste kans op succes hebben: iets doen wat je op training al 1000 keer gedaan hebt, of iets doen wat je op training 5 keer gedaan hebt? Ik weet het antwoord denk ik...

18 maart 2015 om 17:30

lol
Strafschoppen vergelijken met looplijnen e.d. Beste mop van maart 2015.

18 maart 2015 om 17:37

Je weet best wat ik bedoel. De intensiteit van een training is ook niet te vergelijken met die van een wedstrijd. Maar goed, strafschoppen zijn strafschoppen en zijn moeilijk vergelijkbaar met andere onderdelen van het spel, dat klopt.

Dat gezegd zijnde, mijn tweede paragraaf hierboven vat de kern van de zaak wel samen. Niet op strafschoppen trainen is gewoon dom.

18 maart 2015 om 17:42

Ik weet inderdaad wat je bedoelt, maar je verwoordt het wel héél erg ongelukkig. Verder heb je wel gelijk.

18 maart 2015 om 17:43

Voor wie het echt iets interesseert, er is in de psychologie zoiets als sociale facilitatie. Dit stelt dat het bijzijn van andere mensen invloed heeft op de prestaties. Simpele handelingen worden in bijzijn van anderen beter verricht terwijl moeilijke handelingen juist moeizamer gaan. Hoe meer je op penalties traint hoe simpeler de handeling voor je wordt, immers na een heleboel oefenen wordt het routine. Dat je dan alle penalties raak schiet is natuurlijk niet waar, maar het vergroot de kans aanzienlijk in zo'n vol stadion, ook al wordt het getraind met heel wat minder publiek er bij.

18 maart 2015 om 16:17

verdomme, trauma's komen weer naar boven. Heb echt zitten janken toen als klein jongentje. Die pingel op de paal van Kluivert was ook verschrikkelijk.

18 maart 2015 om 19:21

Het is wel veel een pingel hoort er altijd in te gaan.

die penalty's daar valt winst te behalen maar wat is hij de laatste weken lekker in vorm. Hele degelijk keeper met goede reflexen.

Oh nu ben ik gerustgesteld. Prachtige cijfers.

Jasper Heeft ER 2 Gestopt!!! IK Herhaal; Jasper Heeft ER 2 GESTOPT!!

Ik ga me kapot lachen als het op penalties aankomt en Cilissen pakt ze opeens alle 5 haha

18 maart 2015 om 16:22

Nja alle 5 hoeft niet eens, maar stel dat hij er 2 pakt en Ajax neemt ze goed.......jasper de held is dat het opeens. Terwijl je een goed ingeschoten pingel vrijwel nooit hebt

18 maart 2015 om 16:23

Kapot lachen inderdaad, maar ik gun het hem van harte.

18 maart 2015 om 17:18

Was toch zelfde verhaal met Krul. Had in 3 jaar tijd 1 gepakt en was in 1 penalty reeks ineens de grote penalty killer.. hahaha

Laten we gewoon hopen op een mooie nederlandse overwinning, scheelt hoop tijd.

18 maart 2015 om 20:10

Dat zou echt briljant zijn inderdaad

Zal wel aan mij liggen maar van 3/19 zou ik me toch wat zorgen maken bij een eventuele strafschoppenreeks.

De beelden die ik van Cillessen heb gezien zijn wel opvallend dat hij vaak heel laat pas een hoek kiest of gewoon in het midden blijft staan.

18 maart 2015 om 16:15

Ik kan je ook verzekeren dat de meeste fans zich zorgen maken bij een eventuele strafschoppenreeks. Jasper is een prima doelman waarover ik weinig klachten heb, maar penalties stoppen doet hij niet.

18 maart 2015 om 16:24

Laszlo Köteles van Racing Genk kopen in de zomer als stand-in. Een redelijke keeper. Goeie reflexen, maar maakt al eens een foutje op hoge ballen e.d.

Echter wel een penaltyspecialist. Dan kan FdB hem op z'n Lvg's inbrengen voor de penalties

18 maart 2015 om 16:32

Wauw, probeer je Ajax Vermeer 2 aan te naaien ofz :' klink echt precies als Vermeer.

18 maart 2015 om 16:36

Haha, kan zijn

18 maart 2015 om 17:19

Misschien kan de boer beter foucussen op het winnen van wedstrijden zijn die pingels niet meer van belang

Vraag is natuurlijk. Waren het de eerste 2 of de laaste 2.
De eerste 2 dan is het goed gedaan.de laaste 2.ja dan had niemand er meer zin in en men wilde jasper een goed gevoel geven

Hij hoeft ze niet te stoppen, kijk maar naar Bayer Die schoten ze achtereen over. Met de penalty's binnen werken zit het wel goed. Ajax heeft dit toch niet nodig?

Dat betekend dat ze erg slecht genomen zijn, eerder een nadeel dan een voordeel.

18 maart 2015 om 16:45

Dit betekent juist dat ze goed genomen zijn. Cillessen kiest een hoek en zal daardoor vaker een slecht ingeschoten penalty niet pakken dan keepers die wachten, echter heeft ie veel meer kans een goed ingeschoten penalty te pakken (terwijl die kans bij keepers die wachten 0,000000% is).

18 maart 2015 om 19:24

Maar als hij te vroeg duikt is het altijd een doelpunt omdat de speler hem dan rustig in de andere hoek schuift. Daar ligt dan misschien zijn manko. Langer blijven staan en naar de voet kijken pas als hij hem raakt dan zo snel mogelijk naar een hoek gaan. Dat geeft de beste kans voor een keeper.

Er is ook nog wel een verschil tussen een penalty stoppen op de training of in een wedstrijd.
Hij maakt er een sport van om in de verkeerde hoek te liggen (jammer genoeg)

18 maart 2015 om 19:25

Hij gaat niet in de verkeerde hoek liggen. Hij duikt te vroeg en dan schieten ze hem in de andere hoek.

Zijn er ook beelden van cillessen dat hij ze pakt want nu vind ik het moeilijk te geloven

wat mij altijd opvalt, spelers die missen zie je altijd naar "hun" hoek kijken (lijkt me dat de keeper dat dan ook ziet) of ze nemen zo'n belachelijke aanloop (niet in 1 vloeiende beweging).

natuurlijk zijn er uitzonderingen

18 maart 2015 om 16:36

Het is een algemene regel dat in 95% van de gevallen het been waar een speler de aanloop mee begint, dat dat ook de hoek is waar de penalty in geschoten gaat worden. In ieder geval bij de amateurs.

Zou me wel mooi lijken als Diederik Boer in de 119e min in zou vallen en gewoon alles zou stoppen in een Tim Krul scenario.

Ja, een penalty stoppen maakt je geen goede keeper. Een keeper met katachtige reflexen zal niet in staat zijn om een goed ingeschoten penalty te stoppen. Je hebt gemiddeld gezien nog geen halve seconde om te reageren en tussen het moment waarop de bal getrapt wordt totdat je de beweging gaat maken om te duiken verlies je al 0,25 seconden. Het is dus fysiek onmogelijk een goed ingeschoten penalty te stoppen als je geen hoek kiest zoals Cillessen dat doet. Keepers die een hoek kiezen zullen kansen hebben goed ingeschoten penalty's te pakken, maar missen aan de andere kant wel slecht ingeschoten strafschoppen die in de andere hoek komen.

Echter zijn er ook keepers die wachten en die pakken andere strafschoppen. Die pakken de slecht ingeschoten strafschoppen en zijn altijd al kansloos bij goed ingeschoten strafschoppen.

Vandaar dat ik Cillessen niets te verwijten heb. Penalty's zijn voor keepers een loterij en op een bepaald moment gaat ie misschien wel eens geen hoek kiezen en pakt ie een slecht ingeschoten strafschop of hij kiest de goede hoek en pakt op fantastische wijze een goede penalty.

Heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat die twee strafschop genomen werden door E-jeugd spelers van een lokale amateurclub

Goede prestatie van Jasper. Ik hoop dat als het op strafschoppen uitkomt in deze EL wedstrijd dat Jasper er 3 stopt, ik gun hem wel een heldenrol.

Bij Liverpool-Middlesbrough gingen er van de 30 penalty's ook maar drie mis, dus het is wel heel makkelijk om te beweren dat dit matige cijfers zijn van Cillessen. Bij een goed ingeschoten penalty is de keeper altijd kansloos.

18 maart 2015 om 18:38

Jasper is bij elke penal kansloos.

18 maart 2015 om 18:42

Blijkbaar niet als hij er twee heeft gehouden hé. Dat van penalty's en Cillessen wordt ook zo opgeblazen, maar dat komt waarschijnlijk omdat er verder amper kritiek op zijn kwaliteiten valt te uiten. Dan zoeken mensen die geen fan van hem zijn wel iets. Net als met de klassieker dat hij een keer vervelend gedrag vertoont. Iets wat Kazim en Clasie elke wedstrijd doen, wordt Cillessen als hij het één keer doet om afgemaakt. Lachwekkend hoe hypocriet sommige mensen zijn.

18 maart 2015 om 19:47

Het punt bij hem is dat hij ook nooit echt in de buurt komt bij de penal. Meestal gaat hij kansloos de verkeerde hoek in. Ik heb niks tegen Jasper mocht je dat denken, ben vrij neutraal met lichte voorkeur voor PSV in Nederland ( Vanwege jongens als Depay ). Ik zeg niks over zijn gedrag, leuk dat je het erbij haalt maar dat maakt me echt niks uit.

2 van de 19 gehouden? Dus dan houdt het in dat er 17 penalty's goed geschoten zijn, want een goed geschoten penalty is altijd onhoudbaar voor een keeper.

18 maart 2015 om 18:57

Nee, want een slecht geschoten penalty is niet altijd houdbaar voor Cillessen

18 maart 2015 om 19:34

Kun jij dan een slecht genomen penalty noemen die Cillessen heeft gepasseerd?

19 maart 2015 om 11:36

De penalty van Messi en die van Maxi Rodriguez waren beiden half hoog, 1,5 meter van de keeper. Beroerder kun je een penalty niet nemen. Toch gingen ze er bij Cillessen 'gewoon' in.

19 maart 2015 om 19:39

Wat Kingkerrie zegt. Alsof alle penalty's die Cillessen heeft doorgelaten onhoudbaar waren. Wat een grap. Hij heeft niet voor niets de reputatie

Dat Jasper paneltys stopt zegt heel veel over de penalty nemers in mijn ogen. Op het WK viel me op dat hij er elke keer volledig naast zat. Nog nooit zo erg gezien.

Wat een geluk dat Boilesen weer mee kan doen.

18 maart 2015 om 17:25

waarschijnlijk was Boilesen ook 1 van de 2 die de penalty miste.

18 maart 2015 om 17:54

#sarcasme

Trainen op penalty's is zonde van de tijd.

18 maart 2015 om 17:26

Ik hoop dat jij nooit trainer wordt... Waarom is het zonde van de tijd volgens jou?

Penalties stoppen op een training telt niet Jasper. Je staat gewoon nog op 0 penalties gestopt.

Jaja, om m vertrouwen te geven zeker .
Gewoon keeper wisselen morgen of al starten met Boer.

Penalties op een training zeggen niks, het gaat om de druk en hoe kalm je daarbij blijft

18 maart 2015 om 18:23

Klopt, maar het is wel belangrijk om er op te trainen. Op die manier maak je de handeling eenvoudiger en de kans op succes een stuk groter.

2 van de 40 en 1 daarvan was op paal en die ander schoten ze tegen hem aan!

Met Jasper zijn penals een verloren zaak. 2 van de 19 is gewoon echt extreem matig.

Die 2 hadden hem voor die tijd verteld welke hoek, zodat het nog iets zou lijken😆

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren