Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wilmots: 'Als ik naar Hazard kijk, zie ik Zinédine Zidane'

Laatste update:

De Belgische ploeg hoopt over anderhalf jaar serieus mee te kunnen doen om de EK-titel in Frankrijk. Marc Wilmots heeft de beschikking over een groep vol talentvolle topspelers en Eden Hazard wordt door velen gezien als de absolute ster. Wilmots deelt die mening wel.

/

De bondscoach van de Belgen noemt de 24-jarige Hazard 'een gigantisch talent'. "Als ik naar hem kijk, zie ik Zinédine Zidane", zegt Wilmots in gesprek met Goal. "Hij blijft zich ontwikkelen. Met al zijn doelpunten en assists is hij een belangrijke speler voor Chelsea. Hij is nog jong, maar heeft al zes jaar ervaring op het hoogste niveau."

"We moeten hem niet vergelijken met Cristiano Ronaldo of Lionel Messi", vervolgt Wilmots. "Hij zal zijn eigen pad volgen, niet dat van Ronaldo of Messi. Eden heeft de potentie om tot de vijf beste spelers van de wereld te behoren. Hij kent totaal geen druk. Alles wat hij doet, doet hij op zijn manier. Daarnaast is Eden totaal niet egoïstisch. Hij is een echte teamplayer. Het team staat voorop. Daar heb ik veel respect voor."

Zie jij Eden Hazard ooit de Ballon d'Or winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik begrijp best dat Wilmots trots is op zijn selectie. Maar zulke vergelijkingen slaan natuurlijk helemaal nergens op.

13 maart 2015 om 14:21

de vergelijking slaat inderdaad nergens op, alleen speelt hazard al wel eerder op het hoogste niveau en is vaak smaakmaker bij chelsea

de top die zidane bereikt heeft zal hij niet halen, ook al zijn het heel verschillende spelers...maar misschien over de gehele carrieres bekeken...we zullen zien

13 maart 2015 om 15:54

Wat en rare en domme vergelijkingen worden er de laatste tijden gemaakt als het om het vergelijken van spelers gaan.

En dan nu met de vergelijking komen over Zidane sorry hoor maar die Wilmots is de baan echt helemaal kwijt.

Hij is goed, maar zal nooit de beheersing van Zidane hebben.

13 maart 2015 om 16:18

nee die beheersing zal hij nooit krijgen, die heeft denk ik ook nog nooit iemand gehad

13 maart 2015 om 17:25

Dat ze Depay met Ronaldo vergelijken kan ik begrijpen aangezien ze dezelfde positie en enigszins ook dezelfde speelstijl hebben. Maar om in Hazard Zidane te zien is toch wel bijzonder.

13 maart 2015 om 19:00

Mja, Hazard moet je vergelijken met Ribéry in mijn ogen. Zou hem wel eens willen zien onder Pep, als opvolger van Ribéry of Robben. Bij Real zou hij ook wel passen als opvolger van Ronaldo, maar 't is een volledig andere speler natuurlijk.

Beetje jammer dat Hazard nooit presteert in topwedstrijden buiten zijn pingels.....

Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat ik hem niet goed vind want het is een geweldige speler

13 maart 2015 om 14:13

Ala je op de wedstrijd psg doelt ben ik het niet helemaal met je eens. Als er geen spelers mee zijn in de aanval is het moeilijk om er iets van te maken.

13 maart 2015 om 14:17

Hoezo, hij speelde toch een prima wedstrijd? Enige van de kant van Chelsea met Courtois

13 maart 2015 om 14:18

Dat slaat natuurlijk nergens op, want hij kreeg voldoende steun. Daarnaast staat Hazard bekent om zijn individuele actie.

13 maart 2015 om 14:35

Een prima wedstrijd nog wel. Sorry hoor maar het enige wat ik hem heb zien doen is pingelen en vage balletjes met buitenkant voet geven die z'n ploeggenoot niet onder controle kan krijgen. Vervolgens ook nog met zo'n arrogante kop rondkijken alsof het niet aan meneer zelf kan liggen.

Ik heb juist de indruk dat hij zichzelf al wereldtop vind, sorry maar dat is hij (nog) niet.

13 maart 2015 om 15:32

En zijn smerige schwalbes..

Ik vind Hazard een zwaar overschatte speler.. er zijn vele betere en belangrijkere spelers bij Chelsea.

13 maart 2015 om 16:24

Hazard, schwalbe? Echt? Hazard staat bekend als speler die niet zomaar gaat liggen ... En overschatte speler? Heb je zijn statistieken al eens bekeken?

13 maart 2015 om 16:26

Uhm schwalbes??volgens mij is Hazard de speler waar de meeste overtredingen op word gemaakt. Smeekt nooit om kaarten.
En wie zijn er veel beter en belangrijker dan Hazard. Ik ben benieuwd.

Jij noemt het overschat, ik denk dat het eerder jaloezie is.

13 maart 2015 om 18:29

Beste mensen allemaal, met al uw vragen kunt u terecht bij Nolimit. Blijkbaar beslist Nolimit erover of iemand wereldtop of niet is. Fijn.

Denk je dat een gewone topper voor 40 miljoen getransfereerd wordt, en grootverdiener van Chelsea wordt en op zijn 24 al 2x speler vh jaar in Frankrijk werd en jonge speler vh jaar in de PL, plus de 2e plaats na Suarez voor speler vh jaar in de Pl?

Debever kent hem niet eens. Hazard heeft nog nooit een schwalbe gemaakt. Man, ik verspil mijn tijd aan deze nietsnutten hier.

14 maart 2015 om 19:30

Belgunner, zet dit Belgische bril van je af en kijk zelf hoe Hazard 2e helft puur voor de penalty gaat, 100% gele kaart maar hij krijgt hem niet...

Ik vind hem een overschatte speler, ik mag hier toch gewoon mijn eigen mening geven of niet? Wie ben jij om te zeggen dat ik hem helemaal niet ken?

Schei toch uit man en ga je naar een Belgische voetbalsite als je je zo aangesproken voelt!!... daar praten ze alleen maar positief over ze..

14 maart 2015 om 19:33

ps. ik vind Thibaut Courtois, Fabregas en John Terry veel belangrijker als Hazard.

16 maart 2015 om 12:17

"ga naar je Belgische voetbalsite ...", hmmmm, ik denk dat ik al weet wie jouw favoriete politicus is. Kritische supporters die niet stroken met jouw mening: "minder, minder, ...".

13 maart 2015 om 14:17

Dus volgens u is Hazard alleen goed tegen clubjes zoals Qpr, Burnley, Leicester City en Manchester United?

Of begrijp ik dat verkeerd?

13 maart 2015 om 16:17

Leuke speler maar natuurlijk geen top en zal het ook nooit worden.

13 maart 2015 om 18:21

Wk's. Hij heefft slechts 1 WK gespeeld, waar nota bene Ronaldo niet thuis gaf. In de topwedstrijden is hij al vaak beslissend geweest zoals tegen City, United en Arsenal, en dan heb ik het niet over penalty's...

13 maart 2015 om 18:01

Hazard was al beslissend tegen de hele engelse top. Weet niet wat je daarmee bedoelt dat Hazard niet presteert in topwedstrijden.

Bril nodig Wilmots?

Overigens is Hazard wel een meer dan vermakelijke en goede speler maar dit is wel heel erg chauvinistisch van Wilmots... wij van WC eend verhaal bijna.

Het is toch niet helemaal normaal dat wanneer je naar Hazard kijkt, een ander persoon ziet.
Willy, hier bestaat therapie en goede pillen voor. Sterkte.

Maar Hazard is wel een beest van een speler. Gaat één van de beste worden wanneer Messi, Ronaldo en Robben op pensioen zijn.

13 maart 2015 om 14:23

Het is een spectaculaire speler, er gaat altijd dreiging van uit. Alleen zal Eden toch belangrijker en bepalender moeten worden. Dat maakt Messi, Ronaldo en Robben zo goed, zo niet fenomenaal.

13 maart 2015 om 14:36

Voor mij moet dat dus niet.

Er is er maar één die een betere dribbel heeft dan Hazard, da's Messi. En niet eens veel beter. Messi heeft uiteraard wel nog andere kwaliteiten waardoor Hazard in zijn schaduw staat.

Hij scoort 1 op 3 wedstrijden, niet zo slecht voor een flankman.

Hazard kan een batterij spelers aan de praat houden en toch nog het inzicht hebben om tijdig af te leggen. Hij maakt ruimte voor de rest. Hij laat de rest beter spelen.

Enfin, het is een speler waarvoor je speciaal naar het stadion trekt of een wedstrijd mee pikt op TV. Dat heb ik met Robben en Messi ook. Minder met Ronaldo, maar zal wel een kwestie van smaak en voorkeur zijn.

Je moet wel weten hoe je hem moet gebruiken. Mourinho weet dat, Willy minder.

Hazard heeft aansluiting en eigen volk nodig in zijn buurt. Bij de Rode Duivel heeft hij te veel maar 1 aanspeelpunt. De rest volgt wel maar te laat.

13 maart 2015 om 15:35

Dat Wilmots bij de Belgische ploeg niet optimaal gebruik maakt van de kwaliteiten van Hazard is toch eigenlijk eeuwig zonde, vind je niet? Persoonlijk zou ik Hazard (en op dit moment overigens ook een De Bruyne) als eerste in het veld neerzetten en de rest van de ploeg er omheen proberen te bouwen. Ik denk namelijk dat er echt nog veel meer uit de Belgische ploeg te halen valt wanneer er een trainer staat die dit wel zou kunnen.

13 maart 2015 om 15:52

Robben heeft een betere dribbel dan Hazard.

13 maart 2015 om 16:19

Baiotelli,

Neen, dat denk ik niet. Maar hij heeft wel andere kwaliteiten die Hazard dan weer minder heeft.

Gelukte dribbels de laatste 2 seizoenen

1. Lionel Messi (FC Barcelona) - 258 geslaagde dribbels
2. Eden Hazard (chelsea) - 254
3. Roberto Firmino (tsg 1899 Hoffenheim) - 244
4. Raffael (borussia Mönchengladbach) - 222
5. Karim Bellarabi (bayer Leverkusen - 206
6. Erc Maxim Choupo-Moting (schalke 04) - 200
7. Franck Ribéry (bayern München) - 175
8. Arjen Robben (bayern München) - 172
8. Raheem Sterking (liverpool FC) - 172
10. Lucas Moura (paris Saint-Germain) - 167

13 maart 2015 om 16:26

Ipswichtown,

Er zijn absoluut betere trainers dan Willy, maar de resultaten spreken wel in zijn voordeel.

De laatste 19 officiële wedstrijden heeft ie maar één keer verloren. Van een Argentinië met een Messi op een WK in de kwartfinale.

Hij traint naar het schijnt ook amper op standaardfases. En dat zie je.

Nochtans makkelijk te trainen. Veel teams leggen dan nog eens een dubbele muur aan wanneer ze tegen de Rode Duivels moeten spelen en dan kan je wel je voordeel doen met die standaardfases.

Mja, Hazard en de RD het is voorlopig geen geslaagd huwelijk. Je hebt nog zo van die spelers hoor. Messi is bij Argentinië ook véél minder dan bij Barcelona. Vroeger bakte Luc Nilis er ook niks meer van wanneer die het rode shirt aantrok.

Ligt ook niet altijd aan de tactiek, maar ook aan de omringende spelers.

13 maart 2015 om 16:58

Ksummers,

Ja, dat is enorm belangrijk. Je hebt natuurlijk scorebord fans, en je hebt mensen die van voetbal houden.

U begrijpt toch dat door Hazard zijn dribbels andere meer assists kunnen geven en doelpunten kunnen maken?

Bovendien wil een liefhebber ook vermaakt worden.

13 maart 2015 om 18:44

Jullie zetten Robben ook altijd naast Messi en Ronaldo, en dat gebeurt nergens anders ter wereld.

De statistieken van Robben zijn niet echt beter dan die van Hazard, als je naar vorig seizoen kijkt.

13 maart 2015 om 22:39

Jij kent blijkbaar honderdduizenden buitenlanders, daar kan ik niet tegenop.

13 maart 2015 om 15:45

Ik begrijp niet waarom veel mensen Hazard nog steeds een talent noemen, de man is al 24. Messi en Ronaldo hadden op hun 24ste al een gouden bal gewonnen, Hazard is daar nog niet bij in de buurt gekomen. Blijft wel een geweldige speler om naar te kijken, al ben ik geen Chelsea fan.

13 maart 2015 om 19:02

Zidane & Drogba kwamen pas kijken rond hun 24ste...
Niet iedereen maakt evensnel progressie hé.

Hazard is een top talent dat ver gat komen

Eden Hazard is met 24 geen talent meer en moet inmiddels de dragende speler zijn. Ja, hij is goed maar Zidane was van een uitzonderlijk niveau. Die kon een wedstrijd naar zijn hand zetten zonder zelf te hoeven scoren/assist te geven.

Daarnaast speelt hazard op een hele andere positie, spelmaker vs buitenspeler. Wat een vergelijking...

13 maart 2015 om 19:13

Waar stond Zidane op zn 24ste? Jawel bij Girondins de Bordeaux... Dus was Zidane toen ook geen talent meer? Zidane bereikte zn top mss zelfs in zn late 30'er-jaren op het WK, dat spijtig genoeg herinnerd zal worden van zn kopstoot ipv zn magistrale voetbal!

Hazard heeft in zn laatste 2jaren bij Lille vaak als spelmaker gespeeld, bij Chelsea ook wel als spelmaker vanaf de flank. Met een vrije rol op de 10 komt hij het best tot zn rol vind ik. Volg hem zo goed als elke week sinds zijn 17de bij Losc. Dus weet wel waarover ik praat.
Zidane was trouwens zijn idool en hij zegt zelf veel bewegingen van Zidane overgenomen te hebben etc.
Toeval of niet, vroeger volgde ik Zidane van dichtbij op, even na zijn pensioen ben ik Hazard beginnen volgen...

Voor een keer vind ik dat Wilmots eens iets zegt waar waarheid inzit

ps Hazard zet ook wedstrijden naar zn hand zonder assist/goals te scoren. Maar dat zie je meestal niet in de samenvattingen

Ik kan me vinden in die vergelijking. Hazard heeft net zoals Zidane niet iemand met fantastische stats maar inderdaad een echte teamplayer. Hij is natuurlijk wat minder dan Zidane.

Maar zoals Hazard dribbelt, een-tweetjes op zet, ruimte voor ploegmaten creëert door zelf 3 man aan te trekken etc, zo iemand missen ze momenteel bij Real, als je met Bale en Ronaldo speelt. Zou ook een geweldige opvolger voor Ribery zijn.

13 maart 2015 om 16:20

Ribery daar dacht ik ook aan inderdaad, spelen allebei voornamelijk linksvoor en hebben dezelfde stijl. Hazard is een buitenspeler die vergeleken moet worden met Ribery en Robben en niet Zidane.

Ik heb het gevoel dat Wilmots hem beter vindt dan die 2 en daarom gelijk vergelijkt met een grootheid als Zidane.

13 maart 2015 om 18:24

Neen. Wilmots vindt Robben beter dan Hazard, dat heeft hij eens gezegd. Ik denk gewoon dat hij Hazard mentaal wil stimuleren, Zidane was ook zijn grote idool.

13 maart 2015 om 18:26

Ballon d'or 2014:
Wilmots: 5 punten voor Robben, 3 voor Neuer, 1 voor Courtois

13 maart 2015 om 19:16

Ribery werd in zn jonge tijd niet voor niets de nieuwe Zidane genoemd

nee, ik zie de gelijkenis met zowel Zidane als Ribery. De Hazard die op de 10 speelde bij Lille had veel weg van Zidane hoor.

volslagen lulkoek van wilmots.

hazard zn spel lijkt in de verste verte niet op zidane zn spel.

waar zidane juist alles op een bepaalde rust, klasse en elegantie en deed doet hazard het meer op tempo, rushes, en fysiek.

echt 2 totaal verschillende stijlen. en dan komt meneer wilmots zeggen dat ze op elkaar lijken. grapjas

13 maart 2015 om 14:22

Ik denk dat u Hazard hebt verwisseld met Depay, kan dat?

13 maart 2015 om 14:31

Haaaa en nog een reactie vol frustratie! Misschien kun je nog even een busje slagroom pakken want je hebt alles al van de andere Belgische spelers afgelikt. Stel je voor dat iemand ooit kritiek op 1 van jouw idolen heeft. Wederom ga je zo gruwelijk af nu. jammer

13 maart 2015 om 14:39

Misschien eens de slagroom uit uw ogen vegen.

Doe eens.

Klaar?

Ok, zie jij dat ik hier kritiek heb op Depay?

En dan verwacht ik nu een dikke sorry, een bos bloemen en een fles betere wijn om het goed te maken.

13 maart 2015 om 14:56

@ Iedereen komt

Hoezo is zeggen dat een speler meer doet op tempo rushes en fysiek kritiek hebben? Elke topspeler heeft toch z'n specifieke kwaliteiten, wat is hier mis mee?

13 maart 2015 om 15:01

jm87,

Dat klopt. Da's net mijn punt. Da's inderdaad geen kritiek.

Maar wanneer Perdeloel de slagroom uit zijn ogen heeft geveegd, dan zal ie dat ook wel begrijpen.

13 maart 2015 om 15:06

Maar Hazard is meer dan rushes, tempo en fysiek. Zijn techniek is eveneens fenomenaal, cruciaal voor zijn spel. Hij heeft daarbij genoeg inzicht en is een teamplayer.

Overigens heeft Depay die hier genoemd werd eveneens meer dan die drie kwaliteiten in mijn ogen. Hij is onvoorspelbaar, heeft een mentaliteit ala Ronaldo en heeft een zeer goed schot.

13 maart 2015 om 15:15


@iedereen komt

Ik zei dat je de Belgische spelers vol wilde spuiten met slagroom, dat je daarbij denkt mij ook geraakt te hebben wil iets zeggen over de familieverpakking die je gekocht hebt en de onzorgvuldigheid waarmee je over je Belgische spelers aan het spuiten bent gegaan, niet objectief en gericht dus.

Nee ik heb geen slagroom in mijn ogen en ik herken een negatieve ondertoon wel, ook wanneer dit door een Belg wordt geschreven met slagroom aan zijn handen, een poster van het Belgische team op zijn scherm een een dartbord met United embleem.

Verder wil ik je vragen of je lekker zo doorgaat met reageren want ik vind het uiterst vermakelijk, en daar zit geen negatieve ondertoon in. Hopelijk herken jij dat ook zonder dat ik slagroom op mijn handen heb.

13 maart 2015 om 15:52

Perdeloel,

U heeft wel iets met slagroom vandaag. Is een wild feestje deze nacht uit de hand gelopen?

We nemen mee dat stellen dat iemand meer op tempo, rushes, en fysiek zijn kwaliteiten etaleert, dat dit voor een negatieve ondertoon zorgt.

13 maart 2015 om 16:25

Als je begint over fysiek en snelheid dan heeft het veel meer betrekking op Depay dan Hazard daar heeft Iedereen komt gelijk in.

Depay is Bale. Hazard is Ribery.

Depay/bale schieten veel en gaan vaak voor zichzelf. Hazard en Ribery scoren ook veel, maar kiezen vaker voor een assist.

13 maart 2015 om 20:19

Mwa perdeloel
Ik vind iedereen komt toch wel eerlijk reageren , zit niks chauvinistisch aan of dat hij anti een ander land is .

13 maart 2015 om 16:34

tempo rushes en fysiek? Bale? Nee komop zeg je ziet Hazard toch wel af en toe spelen? Ja hij is snel, ja hij is enorm sterk voor zn lengte en gewicht, maar hij speelt op techniek om n mannetje voorbij te gaan dán te versnellen en dán zn kracht te gebruiken om niet van de bal te worden gezet. Prima combinatie denk ik zo. Maar het begint allemaal bij z'n techniek en z'n dribbel

Vraag me af of Belgie serieus een gooi wilt doen naar het EK volgend jaar. Ze hebben een topkeeper en een redelijk centraal duo, maar eigenlijk zie io alleen de Bruyne en Hazard als wereldtop. Persoonlijk denk ik dat de rest van de spelers het toch zullen afleggen tegen de selecties van Frankrijk en Duitsland, en wellicht Spanje.

13 maart 2015 om 14:29

Topkeeper, centraal duo is idd best goed, maar de backs daarentegen zijn weer matig. 2 toppers, met nog best wat subtop spelers en talenten. Voorin missen ze eigenlijk een goede topspits. Lukaku is een counter spits en Benteke heeft 't niet meer echt.

13 maart 2015 om 18:53

Batshuayi van Marseille in het oog houden. Qua goals per minuut doet enkel Lacazette beter, met andere woorden, Batshuayi doet beter dan Zlatan, Cavani, Gignac en co.

13 maart 2015 om 16:38

Dat klopt best wel. zeer goede centrale verdedigers, 2 wereldtoppers voorin (naar mijn mening) en de op 1 na beste doelman ter wereld. De rest is inderdaad subtop, if beter gezegd, speelt bij subtop. Maar op een jaar kan er erg veel veranderen. Ik vind persoonlijk dat Witsel, Nainggolan een Origi de kwaliteiten hebben om top te zijn. Lukaku misschien ook maar daar ben ik niet zo'n voorstander van, zal nooit een goede voetballer worden. Misschien scoort ie erop los over enkel jaren maar dan blijft het een enorm beperkte voetballer

Waar zie jij de vergelijking meneer wilmots? Of is dit als grap bedoeld??

Goede speler, maar kan beter chelsea verlaten.. Spelen veel te verdedigend in top wedstrijden.. Zie hem liever bij een aanvallend team met flitsende buitenspelers misschien Transfer naar bayern? Opvolger van Ribery?

Ik zou het is waarderen als die wat meer zou blijven staan. Hij valt echt veel te snel en te graag en dat zorgt ervoor dat ik in ieder geval een hekel aan hem heb. Kan bijna niet meer objectief kijken daardoor, ook al is het een unieke en fantastische speler.

13 maart 2015 om 14:21

9/10 tackles word hij goed en stevig aangepakt, en klaagt bijna nooit staat gelijk altijd op zonder te zeiken als de meeste voetballers. Door zijn spel neemt hij wel teveel risico met alle gevolgen indien.

Hij is te goed voor de meeste verdedigers

13 maart 2015 om 16:40

Nou dat vind ik erg vreemd om te horen. Hazard is net een speler die enorm hard wordt aangepakt maar bijna altijd probeert te blijven staan en niet om kaarten vraagt. Als hij dan al eens neergaat zie je hem ook nooit een blessure veinzen

1 van Zijn sterkste punten is meteen ook een zwaktepunt, doordat hij een echte teamspeler is. Haalt hij veel te weinig rendement uit z'n aanvallende spel, wanneer hij kan schieten en afmaken denkt hij eerst aan wie hij nog kan afleggen.

Van mij mag hij iets meer egoïstischer worden en oefenen op zijn afrondingen.

nou nou, Hazard is goed en kan nog wel wat beter worden maar om nou te vergelijken met de categorie
legendes zidane, ronaldinho etc gaat me te ver.

Zidane was een maestro, Hazard is een dribbelaar. Vreemde vergelijking. Ongetwijfeld een prima speler, die elders beter zal renderen heb ik het idee.

Hij is vooral Eden Hazard een top talent!!!! Nu nog een trainer die zijn kwaliteiten op waarde weet te schatten en dit Chelsea eens laat voetballen waarvoor voetbal gemaakt is. Plezier en vermaak.

13 maart 2015 om 14:25

Ik dacht dat voetbal en sport in het algemeen draaide om winnen?

13 maart 2015 om 14:46

Voetbal is veel meer dan dat, doe even normaal.

13 maart 2015 om 15:00

Doe ik abnormaal als ik zeg dat voetbal in hoofdzaak gaat om winnen?

13 maart 2015 om 15:03

In het algemeen draait voetbal om veel meer dan winnen.

Dat weet jij ook wel.

Nu zeg je snel hoofdzaak, maar dat is wat anders als algemeen.

13 maart 2015 om 15:18

In het algemeen dan. Wat mij betreft draait sport om winnen ja, de rest is bijkomstigheid.

13 maart 2015 om 16:42

In het professioneel voetbal draait het toch echt voornamelijk om winnen. Het draait om geld natuurlijk maar dat verdien je door te winnen. Dat wil niet zeggen dat ik de spelverkrachting van Mourinho goedkeur hoor

13 maart 2015 om 18:28

Aldus een Chelsea fan

13 maart 2015 om 20:22

Zeker weten!

14 maart 2015 om 10:45

Tsja zo'n team kan ik echt niet supporten. Ik ben fan van City en Spurs vanwege hun mooie voetbal. Dus ik ben niet onvoorwaardelijk fan. Maar ik laat ze niet snel in de steek

Ik vind dat hazard meer weg heeft van jaap stam...

Deze jongen is zo goed. Van het kaliber Messi is ie nog niet en dat zal ie ook nooit worden want messi had op dit punt in zijn carrière al 2x de ballon d'or gewonnen. Het niveau Ronaldo/Zlatan is echter zeker haalbaar en ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook gaat lukken

13 maart 2015 om 17:03

Ronaldo haalbaar en messi niet, doe je fan bril weg.......

Geweldige speler, alleen het probleem is dat die bij Chelsea speelt. Denk dat die bij een andere, meer aanvallende, ploeg beter tot z'n recht zou komen.

13 maart 2015 om 14:31

Klopt, bij een Bayern of Real zou die het denk ik ook beter doen. Misschien dat hij over 2 jaar Ronaldo of Ribery kan gaan vervangen.

13 maart 2015 om 14:35

Tenzij er een andere trainer bij Chelsea komt maar dat zie ik niet gebeuren. Bij Bayern en Real zou die idd nog beter kunnen worden. Zou echter wel de duurste speler worden zowat.

13 maart 2015 om 16:47

Ik hoop al jaren dat ie naar Real gaat. De zomer voor z'n transfer naar Chelsea leek het er even van te komen maar helaas. Hoop dat ie alsnog komt, en dan in de 4-4-2 opstelling die Real hanteerde voor de blessure van Modric, Benzema en Ronaldo voorin en Modric samen met Kroos op het middenveld met Isco/james en Hazard daarnaast. Denk echter dat ie eerder naar Bayern gaat aangezien Robeen en Ribery beide redelijk oud zijn en sws al heel blessuregevoelig

Vind Hazard en Zidane 2 totaal verschillende type spelers en al ben je 24 ben je niet echt meer een talent, maar ik vind Hazard wel een fantastische speler die het zeker nog ver kan schoppen en misschien nog ooit een gouden bal te winnen want hij heeft een heerlijke individuele actie in huis.

Wat een overschatting toch elke keer met die Hazard. Goede voetballer, maar daar houdt t dan ook bij op. Beste 5 voetballers ik denk toch eerder beste 50 voetballers.

13 maart 2015 om 16:49

Je maakt een grapje toch?
Ik ben heel erg benieuwd, kun je ze alle 49 opnoemen? Of naja maak er 25 van.

Die Wilmots dacht vast dat het al 1 april was...

Hazard is nog niet eens de Z van een Zidane. Het is een goede voetballer maar sommigen vergelijkingen slaan gewoon helemaal nergens op. Daarnaast moet hij gewoon weg bij Chelsea, want bij die club zal hij never nooit de beste van de wereld worden.

13 maart 2015 om 14:43

Mmmm niet de Z? Misschien de kleine i of de laatste letter e??

13 maart 2015 om 19:22

Haja? & waar stond Zidane op zn 24ste? Juist Girondins de Bordeaux (vergelijkbaar met Lille) kan jij voorspellen wat Hazard op zn 34ste uit zn carierre heeft gehaald?
Zidane heeft zn beste spel laten zien tussen zn 28 & 34. & eigenlijk zn laatste WK bracht hij het beste voetbal uit zn carierre!

Die vergelijking gaat zeker nog niet op vind ik, zidane ook veel verfijnder. Maar wel vreemd ook dat hij eerst Hazard vergelijkt met Zidane om vervolgens te zeggen dat je hem niet met Messi of Ronaldo moet gaan vergelijken want hij moet zijn eigen pad volgen haha... vergelijk hem dan ook niet met Zidane.

13 maart 2015 om 15:02

Je kan veel van Hazard zeggen, maar hij is enorm verfijnd.

Als ik Hazard zie, nu we toch bezig zijn, zie ik iemand die de weg altijd afsnijdt van een potentiële balveroveraar om een vrijetrap te versieren, Marc.

13 maart 2015 om 16:51

Dat heet voetbalverstand. Als aanvaller leer je al heel vroeg om altijd zo te gaan lopen dat je lichaam zoveel mogelijk tussen de bal en de verdediger zit zodat ie bijna een fout móet maken om je af te stoppen. Dat Hazard dat goed beheert is een pluspunt.

Totaal manke vergelijking, want totaal ander type spelers.
Hazard verdient met zijn kwaliteiten wel een veel mooiere ploeg dan Chelsea. Waarom niet de opvolger van Ribery (of op termijn Robben) bij Bayern? Bij een coach als Guardiola zou hij pas echt ontploffen.

13 maart 2015 om 16:52

Klopt, ik denk dat Bayern onder Guardiola momenteel de beste ploeg voor Ghazard zou zijn

Ik zie hazard dat niveau niet zo snel halen maar we zullen zien. wel een geweldige voetballer

Hele goede speler die Hazard en heeft zeker de potentie om een echte wereldtopper te worden. Woensdag was hij dreigend en met die strafschop (die hij uitermate koel inschiet) was hij nog bijna de held geworden. Er zijn momenteel nog genoeg spelers die beter als hem zijn: Messi, Ronaldo, Robben, Neymar, Suarez verkeren in betere vorm. Gezien de leeftijd van Robben en Ribery is het wllicht handig als Guardiola hem eens een kaartje stuurt.

Ik zie het niet, ik zie Eden Hazard!!! Is er dan iets mis met mijn ogen.

13 maart 2015 om 15:49

Afca Babel

Ik heb even wat onderzoeken uitgevoerd, en er schijnen meer mensen Hazard te zien ipv Zidane, nergens om je druk om te maken op korte termijn dus.

13 maart 2015 om 19:00

O, gelukkig maar. Dan heeft die Wilmots zeker te diep in het glasje gekeken denk ik.
Maar op lange termijn zal in me wel druk moeten maken. LOL

Hele goede voetballer! Denk alleen dat zidane iets beter was, maar vergelijken blijft moeilijk. Ik zie hem meer in de catagorie aguero etc. Topvoetballers die de beste van de wereld zouden zijn als meneer messi en meneer ronaldo er niet zouden zijn.

Wat een idiote vergelijking. Zijn twee totaal verschillende spelers op twee totale verschillende posities. Bovendien is Zidane de beste speler van zijn generatie die alles gewonnen heeft en bij al zijn ploegen dé man was. Terwijl Hazard een goede speler is die nog alles te bewijzen heeft en tot dusver vooral opvalt tegen de kleine ploegen en nog lang geen ploeg kan dragen zoals Zidane deed.

Wat een vergelijking weer van die Wilmots. 2 totaal verschillende spelers. Het is heel jammer dat Belgie niet een betere trainer heeft. Wilmots is na preud homme de enige redelijke trainer van belgie. Als je Wilmots zou moeten vergelijken met Nederlandse trainers qua bekwaamheid, zou ik hem scharen in het rijtje Aad de Mos, Danny Blind en dat soort koekebakkers.

13 maart 2015 om 15:44

Gerets, Maes (maar die moet het nog bewijzen op hoger niveau)

Zet Wilmots aub niet in dat rijtje. Hij is tactisch een 1, motivator een 9, trainingleider een 4.

Goede speler, maar nog lang niet op het niveau van Robben, ronaldo,messi,neymar. Die kunnen vele betere stats neerlggen. Vind hem goed,maar oo die positie moet je veel meer rendement hebben. Tegen PSG was hij ook gewoon matig,want kwam ze man niet vaak voorbij. Een Hazard zou beter passen bij een barcelona, Arsenal, qua spel. Zelfs PSG zou beter bij hem passen.

geweldige speler in mijn top 10 komt hij voor.

real moet hem echt binnen halen en ruil deal met bale zou geweldig zijn

en middenveld met kroos gotze isco hazard dat zou niet normaal meer zijn.

ik vind hem niet als zidane spelen maar eerder ronaldinho styl dribelt makkelijk

13 maart 2015 om 16:56

Dit is geen FIFA he, meeste van de spelers verdedigen niet mee.

Ik heb deze week de wedstrijden van chelsea en van napoli gekeken en ik vind persoonlijk mertens verder in zijn ontwikkeling dan hazard. Gaat geen onmogelijke dribbels aan die onnodig balverlies inleiden. Verder zijn ze qua doelgerichtheid en oog voor medespelers vrijwel gelijk.

Zidane heeft veel meer klasse en techniek. Om maar niet te spreken over zijn inzicht en steekballetjes? Hazard is een dribbelaar maar ik heb hem geen bijzondere dingen zien doen als Messi of Romario?

13 maart 2015 om 16:36

Dus een rush elke match langs een tegenstander of 4 à 5 is niks bijzonder? Gemiddeld beste score van alle spelers in de PL. 70% meer geslaagde dribbels dan de nr. 2 (sanchez) in de PL. Ondertussen aan 10 doelpunten en een korf assists. Dan vraag ik me nu echt af van welke ploeg jij fan bent ...

13 maart 2015 om 17:47

Paris Saint German!

13 maart 2015 om 17:48

Heb Hazard niet gezien tegen Psg? Behalve die pingel maar verder......?

16 maart 2015 om 12:12

Ik denk dat dat komt omdat hij telkens door zijn tuureluurs gedraaide tegenstander tegen de grond werd gewerkt op een 30tal m van de goal ...

Dan moet hij toch ff beter maar zidane kijken lijkt me. Totaal verschillende spelers. En daarbij mag Edin de schoenveters van Zidane niet strikken.

13 maart 2015 om 16:37

Het is Eden ...

13 maart 2015 om 16:40

Juist !!

Wat vind ik Hazard een mooie sierlijke speler, zonder twijfel de beste van Chelsea en dat gaf ik hier op VZ woensdag na de partij met PSG meermaals aan. Hazard zal ongetwijfeld aan het einde van zijn carriere ingaan als een legende. Maar dan met de naam Hazard Eden en niet Zidane. Ben er echt klaar mee met steeds maar die zinloze vergelijkingen. Er is maar 1 Zidane, 1messi etc en die zijn allemaal uniek op hun eigen manier. Maar het is gewoon spijtig dat Hazard bij een team zit (trainer) dat totaal niet zijn voetbal speelt wat bij zijn voetbalstijl past. Hazard zag ik liever naar Arsenal of Liverpool gaan. Dat zijn de 2 best voetballende teams van Engeland en die passen perfect bij hem.

En mensen die Hazard overschat vinden, tjah dat zeggen jullie uit jaloezie vrees ik jegens de Rode Duivels. Spelers als Courtois, Hazard, Witsel, Vertonghen, Naingolan, Kompany zie ik wel basis staan bij Oranje. En dat zeg ik als Marokkaanse Nederlander die zowel Oranje als Belgie hoog inschat.

13 maart 2015 om 17:30

Courtois, kompany, de bruyne, hazard, zouden zeker in de basis staan. Vertonghen en witsel twijfel ik over, weet niet of vertonghen nou echt heel veel beter is als de vrij, indi of vlaar. Zie vertonghen wekelijks schutteren. Witsel vind ik heel erg goed, maar daar staan normaal de jong en strootman. Strootman mits fit is top, n de jong is heel belangrijk. Zowel voor oranje als milan. Naingolan zou zeker niet in de basis staan, heb eens goed op hem gelet tegen feyenoord en clasie was hem continue de baas. Vind clasie sowieso beter als Naingolan. Hij staat trouwens niet eens in de basis bij belgie.

13 maart 2015 om 17:33

Wat een elftal zou dat trouwens zijn. Courtois; wiel, kompany, de Vrij, vertonghen; de jong, witsel, de bruyne; hazard, huntelaar, Robben. Hier win je het wk mee,100%

13 maart 2015 om 17:34

Met op de bank nog cillessen, alderweireld, vlaar, strootman,Wijnaldum,Sneijder, fellaini, origi, lukaku, depay en persie

13 maart 2015 om 17:50

Moeten ze alleen de trainers eruit duvelen. Met Wilmots win je nog geen zak aardappelen. Hiddink is over de top!

13 maart 2015 om 18:02

Nou nou nou Clasie beter dan Naingolan? Dacht het niet! Ja hij staat er niet in, omdat Wilmots een klungel is. Iedereen in de wereld ziet dat Vertonghen centraal naast Kompany moet staan bij Belgie, maar alleen de eigenwijze Wilmots moet Vertonghen op linksback zetten! En Vertonghen is zeker wel beter dan De Vrij, Indi en Vlaar, zeker wel. En Witsel is zeker ook beter dan Strootman momenteel, maar Strootman voor zijn blessure was zeker beter dan Witsel. Maar Witsel is momenteel een van de beste 10 middenvelders van de wereld. En Witsel naast Nigel zou werelds zijn. Origi/batshuayi zou ik in de spits zetten door hun snelheid. Huntelaar natuurlijk kan je ook zetten, maar dit is mijn persoonlijke mening.

Courtois
V.D Wiel
Kompany
Vertonghen
Willems
N. De Jong
Witsel
Robben
K.De Bruyne
Hazard
Origi
13 maart 2015 om 18:48

Nainggolan hield enkele weken geleden Strootman op de bank bij Roma. Clasie is veel minder dan Nainggolan, alsjeblieft zeg. In sommige landen gooien ze je de gevangenis in voor zulke uitspraken.

N.dirar
Jou mag ik wel, een van de weinige Nederlanders die niet door een dikke Oranje-bril kijken. Chapeau. Je bent ook fan van een fantastische voetballer zie ik, ik ben Club Brugge fan en volg Dirar niet echt meer sinds hij weg is naar Monaco maar bij Brugge kon ik enorm van hem genieten

13 maart 2015 om 20:26

Belgunner
Naingolan hield Strootman uit de basis ?
Die kwam net terug van een zeer zware blessure .
Jouw reacties normaal wel goed maar nu ga ik twijfelen haha .
Nee na de tweekamp roma - Feyenoord was het al duidelijk dat Clasie beter is

13 maart 2015 om 22:02

Yello
Weet ik ook wel, maar als je niks voorstelt hou je Strootman er niet uit. Nainggolan wordt in de Serie A gezien als 1 van de beste middenvelders.

Roma vs Feyenoord heb ik niet bekeken, maar jij weet net zo goed als ik dat je iemand niet kan beoordelen op basis van 2 matchen. En Clasie is een talent maar is nog niet klaar voor de top. Southampton misschien? Lijkt me een goede stap.

Zou wel wat zijn als we België en Nederland samenvoegen. Qua materiaal dan, want Wilmots en Hiddink, die mannen loodsen ons niet naar een hoger niveau.

alleen jammer voor hem dat hij bij Chelsea speelt .vindt die wilmots wel een ballentje zorg maar eerst dat je een prijs pak met belgie .

arnhemmer, je vergeet één naam Michy Batshuayi zet die maar op plaats van huntelaar.
Heeft alles wat een spits nodig heeft, wordt absolute topper

13 maart 2015 om 17:59

Haal de Bruyne en Hazard ook maar eruit.. Wij hebben Bazoer! Wat een topper is dat zeg! Nondeju!

Leuke speler maar een tikkie overschat. Heb nou niet echt het gevoel dat hij de absolute top gaat halen.

1. Overrated
2. Deze speler mag zelfs niet in dezelfde zin als Zidane voorkomen.
3. Wint echt nooit de Ballon D'Or...
4. Wat was het nou ook alweer.. Oh ja, OVERRATED!

Ik heb een hekel aan het vergelijken van spelers met legendes! Eden Hazard is absoluut een zeer goede speler die nog veel groeimarge heeft maar vergelijken met Zidane. Die man is gewoon een van de beste spelers aller tijden! Ik vind Eden trouwens dit jaar nog veel sterker spelen vooral zijn loopvermogen dat groter is en sterker bij het verdedigen.

In geen enkele vorm te vergelijken met Zizou...

"we moeten hem niet vergelijken met Cristiano Ronaldo of Lionel Messi"
Nee, maar wel met Zidane...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren