Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Real Madrid weet dat het een fout was om hem te halen'

Laatste update:

Real Madrid verkocht Alvaro Morata in de zomer aan Juventus en omdat Jesé Rodríguez op dat moment nog revalideerde van een zware knieblessure, moest er een nieuwe aanvaller komen. De keuze viel uiteindelijk op Javier Hernández, die dit seizoen wordt gehuurd van Manchester United. Veel plezier heeft Real echter nog niet aan Chícharito beleefd.

/

De 26-jarige Hernández speelde dit seizoen elf competitiewedstrijden voor Real, maar begon slechts een keer in de basis. De aanvaller heeft niet kunnen laten zien dat hij een aanwinst is voor de Champions League-houder en na dit seizoen zal hij terugkeren naar United. "Bij Real is men tot de conclusie gekomen dat het een fout was om hem te halen", zegt Melchor Ruiz, een journalist die Real dagelijks volgt voor Cadena COPE.

"Het is niet goed voor de speler hoe dit seizoen verloopt", vervolgt Ruiz. "De technische leiding van Real weet nu ook dat ze hem niet hadden hoeven halen, want hij heeft nauwelijks gespeeld. In de zomer zal hij terugkeren naar United en het is niet de bedoeling om een vervanger te halen. Jesé zal volgend jaar de tweede spits zijn, ook al is hij op het moment nog duidelijk niet in vorm." Hernández heeft bij United nog een contract dat tot medio 2016 doorloopt.

Javier Hernández is niet goed genoeg voor de absolute top

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
5 maart 2015 om 14:00

Slechte speler zeker niet, maar wel een domme actie. Door te denken dat je bij real wel veel zou gaan spelen. Als je bij man united al bijna niet speelt. Dan ga je toch eerder naar een mindere club. Eredivisie of een subtopclub uit 1 vd toplanden.

5 maart 2015 om 14:15

Met alle respect maar de Eredivisie is dan toch weer niet aantrekkelijk genoeg voor een speler als Chicarito. Denk dat een subtopper uit een topcompetitie wel een betere stap was geweest voor Chicarito.

5 maart 2015 om 15:54

Deze domme acties zijn we natuurlijk ook al gewend van real. Zoals voor 105 mil een speler halen die het totaal niet waard is. Misschien niet eens de helft van dat. Daarom vind ik real ook een vreselijke koopclub.

5 maart 2015 om 16:42

Begrijp dat je geen fan bent van Real maar als Benzema geblesseerd was geraakt wat dan? met 1 spits en 1 geblesseerde spits (jese) heb je te weinig spelers voorin. Deze kans kwam voorbij en hij is niet gekocht. En verklaar je nader met koopclub. Welke club koopt er niet? Chícharito is gehuurd.

5 maart 2015 om 17:38

@benig

Over de laatste 5 jaar staan United, Barcelona, Chelsea en Liverpool boven Real qua uitgaven.

Als je ook nog vergelijkt dat voor de koop van Bale, Özil en Higuain voor in totaal 105 miljoen werden verkocht en voor James, Di Maria voor 80-85 miljoen geeft het eigenlijk aan dat Real elk jaar vrijwel niks uitgeeft aan spelers maar ze wel veel moeten betalen omdst elke club dat logischerwijs verlangt van Real.

Dus of je gaat als Real zijnde elke keer weer voor de 2de tot zelfs 4de optie ondanks dat je het kan betalen zodat Benig iets positiefs te melden heeft of je accepteert dat de grootste club met de hoogste financiële macht vrijwel gedwongen wordt om grote bedragen neer re leggen.

Dat doet Real dus, omdat ze dat kunnen en moeten.

5 maart 2015 om 19:20

Precies.. Ala je ziet dat ze met isco, varane, illaramendi gewoon talenten hebben gehaald. En als Madrid komt vraagt met gelijk het dubbele. En zo'n grote club als real kijkt gelijk naar de markt. Maar ondanks dat zijn Casillas, Jesé, carvajal en nacho gewoon spelers die uit de eigen jeugd komen. En er debuteren er genoeg.

Is dit geen spits die Arsenal kan gebruiken, hernandez is echt wel een goede spits moet alleen het vertrouwen krijgen.

5 maart 2015 om 13:50

Jawel, maar het zou weer zo'n net-niet goed genoeg type spits zijn, net als Giroud. Wil Arsenal weer meedoen met de grote jongens, dan moet echt een spits als Cavani of Jackson worden gehaald.

5 maart 2015 om 14:30

En toch vind ik Girou wél goed, hij wordt gewoon vekreerd gebruikt. Sterker nog: hij speelt beter dan Lewandoski op het moment.

5 maart 2015 om 14:46

Heb jij de wedstijd tegen Monaco gezien, toen speelde Giroud erg goed ja..

5 maart 2015 om 14:54

Alsof Jackson een topspits is... Dan had die toch wel al lang bij de echte top gespeeld. Cavani, dat is een topper.

5 maart 2015 om 15:05

@75

Hahahahahaha, Jackson geen topspits? Ga slapen.

Jackson is in alles goed, sterk in de lucht, maakt zijn kansen af. een fantastische spits ja dat hij nog bij Porto speelt ligt puur aan Porto, die vragen altijd heel veel voor hun spelers.

5 maart 2015 om 15:27

Ik ben net opgestaan, nachtapotheker jwz.

Dat ligt aan Porto omdat die zoveel vragen? Sure, daarom is er al een aantal jaar zogenaamd belangstelling voor hem en verlengt hij toch zijn contract bij Porto.

5 maart 2015 om 16:09

Hij kan het ook gewoon naar zijn zin hebben bij Porto en ziet niks in een vertrek. Je hebt ook spelers die tevreden zijn met wat ze hebben. Jackson is echt wel een topspits al is de Portugese competitie niet de eerste de beste. Maar Europees presteert hij ook gewoon. Kan echt wel de eerste spits van Arsenal worden.

5 maart 2015 om 16:20

Dus als hij zijn contract verlengt bij Porto betekent het dat geen enkele topclub interesse in hem heeft? Wat een logica heb jij zeg.

Iedereen die Martinez meer dan 5 wedstrijden heeft zien voetballen weet dat hij een topspits is. Falcao was toen ook een topspits, maar mensen zagen pas hoe goed hij werkelijk was toen hij naar Atletico ging, terwijl hij bij Porto al een topspits was.

5 maart 2015 om 16:21

Dat laatste ontken ik ook niet, ik denk alleen dat hij al lang bij de top had gespeeld als hij echt zo goed was. Dat hij het naar zijn zin heeft dat kan, maar als voetballer wil je toch naar de top en niet in de Portugese competitie blijven?

5 maart 2015 om 17:52

@drayton

Je zal vast niet eens 15 hele wedstrijden van Porto in je leben hebben bekeken laat staan van Jackson.

Het is vrijwel een zekerheid dat de spelers die de Portugese competitie ontgroeien vrijwel overal ter wereld terecht kunnen. Dat Jackson niet in de top speelt ligt puur aan de chronische onderschatting van de Portugese competitie en de daarbij horende enorme gelimiteerde transfersommen.

Ik volg al jarenlang oporto en ik kan je zeggen dat Jackson de perfecte spits voor Arsenal zou zijn, misschien nog meer dan Cavani.

Desondanks hoop ik dat hij blijft alhoewel ik ook hoop dat hij naar Arsenal gaat. Ik heb alleen iets meer 'liefde' voor Porto dan Arsenal.

5 maart 2015 om 17:55

Samen in de spits? Wat mij betreft zeker een aanvulling, is wat bewegelijker en sneller dan Giroud.

5 maart 2015 om 13:59

Zodra iemand net niet goed genoeg is voor de top denkt men meteen aan Arsenal.
Zegt genoeg over Arsenal.
Met name te danken aan Wenger. Haalt alleen net niet spelers.

5 maart 2015 om 14:29

Oh ja? Ik ben geen fan van welke Engelse club dan ook.. Maar Ozil en Sanchez kun je toch geen ´net-niet noemen, wel dan?

5 maart 2015 om 14:38

En de rest van het elftal? Dat is net niet.

5 maart 2015 om 14:39

Nou,ik vind dit niet provoceren.
Dit is een vaststelling en een waarheid
Javier Hernández is ook een net niet speler.

5 maart 2015 om 14:41

Volgens Youri Mulder wel.
Hij vond Cazorlo ook een net niet speler.

5 maart 2015 om 16:49

Ozil en sanchez zijn goede spelers maar ze mochten beiden vertrekken bij hun clubs dus absolute top zijn ze ook niet.

5 maart 2015 om 21:22

Lekker aan het provoceren, jongen?

5 maart 2015 om 14:41

Mwah zal niet heel veel toevoegen aan arsenal denk ik. Giroud is van een iets hoger niveau en welbeck ongeveer gelijkwaardig.

5 maart 2015 om 15:32

Arsenal heeft een type roy makaay nodig. Iemand die goed loopacties heeft en een echte killer. Hij hoeft niet goed te kunnen passen of wat dan ook want bij arsenal zit er al genoeg voetbal in en team en zijn er kansen genoeg. Waar ik aan denk zijn benteke alacer en icardi of dit echte roy makaay types zijn durf ik daarintegen niet te zeggen

Beter hem last-minute huren en je fout kunnen inzien en hem terug sturen dan last-minute 20 miljoen overmaken naar AC Milan. Ja ja ik steek hand in eigen boezem

Ik snap ook niet waarom Madrid deze man heeft gehaald. Om achter de hand te hebben kan je beter gewoon een jongen uit de eigen opleiding behouden, ze hadden vorig seizoen dan ook Morata (en Jese, die weliswaar geblesseerd is geraakt). Chicharito zelf is in deze echter ook niet helemaal te volgen. Hij heeft zich in zijn tijd bij United toen uitgelaten dat hij ontevreden was over het geringe speeltijd dat hij kreeg, en kiest er dan voor om naar Real Madrid te gaan...

5 maart 2015 om 13:55

Morata wilde geen tweede viool en wilde zich ontwikkelen. Hernandez wilde gewoon weg bij United en dacht wel meer minuten te kunnen maken. Pech voor hem dat Benzema bijna geen minuut heft moeten missen. Dat kon Real trouwens ook niet weten. Ze hebben zich voorbereid op een eventuele blessure van de Fransman, wat altijd kan gebeuren. Als je dan zonder spits staat, lacht de hele wereld je uit.
Morata was nooit een optie omdat die jongen tijd nodig heeft om zich te ontwikkelen. De Morata die je nu bij Juve ziet, is niet dezelfde als Morata van een jaar geleden en dat komt door het verschil in minuten. Real heeft dus uitstekend gehandeld. Back-up was verzekerd en ondertussen heeft een jeugdspeler zich kunnen ontwikkelen tot een betere spits die ze voor 13 miljoen kunnen terughalen dit jaar en voor 30 miljoen in 2016.

5 maart 2015 om 14:08

Ja maar dan nog. Jese was alweer op de weg terug en ook al raakt Benzema geblesseerd, dan zet je Ronaldo gewoon een paar wedstrijden in de spits? En tja, Hernandez zelf die ook hierin meegaat. Ik weet niet op basis waarvan hij verwacht zou hebben bij Madrid meer aan spelen toe te komen, je geeft het net zelf aan: een jongen van de club (morata) kwam ook niet aan de bak. Juist nu je ziet wat er met Morata bij Juve gebeurd, vraag ik me af hoe Chicharito het zou doen bij een iets mindere club, maar waar hij wel elke week aan spelen toekomt.

5 maart 2015 om 15:26

Ronaldo in de spits? Haha, ja, dit is geen Fifa hé. Dit is professioneel voetbal. Je zet niet zomaar een flankaanvaller in de spits. Daarbij wil Ronaldo dat zelf niet eens. En Jesé op de weg terug? De jongen is nu niet eens volledig fit of zo oog hij toch niet. Als je hem dan pakweg in oktober of november nodig had om de leading striker te zijn, had je echt niets aan hem gehad. Nee, de komst van Hernandez (of lees het meer als "een spits" was gewoon noodzakelijk. Heeft de pech gehad dat Benzema nooit een wedstrijd moest missen waardoor de beslissing achteraf niet echt de moeite was, maar achteraf weet je vooraf niet natuurlijk.

5 maart 2015 om 15:45

Als je Real madrid volgt dan zie je dat cristiano vaak genoeg in de spits staat

5 maart 2015 om 16:28

Hij staat nooit in de spits. Hij zwerft naar de spits omdat hij weet dat zijn directe tegenstander hem lost en er verwarring ontstaat bij de centrale verdedigers die opens Benzema én Ronaldo moeten dekken, maar Ronaldo is nooit onze diepe spits.

5 maart 2015 om 13:57

Zijn speeltijd is misschien minder, maar zijn saldo op de bankrekening een stuk hoger denk ik.

5 maart 2015 om 14:56

Hij is verhuurd, dat doet volgens mij weinig met het salaris in je contract.

5 maart 2015 om 14:05

Morata wou weg en Jese inderdaad geblesseerd.. Echte goede opties hadden ze dan ook niet achter de hand. Chicharito is wel een echte doelpuntenmaker die altijd wel goals scoort. Echter nu jese weer terug is hoop ik dat hij zijn vorm gaat terugvinden want ik vind hem echt een heel groot talent!

Tja was te verwachten dit...toch een paar goals gemaakt en een aantal mooie ook! Maar hij heeft nooit echt de kans gekregen bij Real madrid. Ik denk dat Hernandez de grote man zal zijn bij subtoppers want slecht is hij zeker niet!

Kan zeker de top wel aan, maar alleen bij een counterploeg die de lange bal hanteert. Hij heeft enorme snelheid en een neusje voor de goal, leest het spel ook goed. Maar als meevoetballende spits heb je er niet zoveel aan.

Ik snapte niet echt waarom Real hem als backup spits koos.. Had dan liever een Morata geprobeerd te houden dan dat ik hem had. Maakt inderdaad niet veel indruk...

5 maart 2015 om 14:03

Real gunde Morata een betere ontwikkeling bij een club waar hij kan schitteren!
De kans is nog steeds aanwezig dat Morata volgende seizoen terug keert,net zoals met Carvajal het geval was.

5 maart 2015 om 16:14

Geen kans dat Morata terug keert. Dat heeft Ancelotti in een interview uitgesloten.

5 maart 2015 om 19:14

Ik zou dat inderdaad wel een goed idee vinden, Morata terughalen. Misschien niet dit seizoen, maar het seizoen erna eventueel. Morata vind ik een groot talent.

5 maart 2015 om 14:06

Real heeft dat dan ook uiteraard geprobeerd. Dit was een noodoplossing. Beter de erwt n jaartje..dan paniekerig 25miljoen over te maken.

5 maart 2015 om 21:49

Ach Morata verkopen voor 22miljoen (dacht ik?) en dan gratis vervangen door Chicharito totdat Jesé de oude is. Ik vond het prima zakendoen van Real!

Morata kan inderdaad nog terugkeren maar dat zou niet slim zijn van Real in mijn ogen. De terugkoopclausule bedraagt meer dan 30miljoen. Sorry, maar dat is ie bijlange na niet waard. Jammer, ik had het ook graag anders gezien

Waarom wordt die gezien als een flop? Hij heeft amper minuten gemaakt.

5 maart 2015 om 14:10

Omdat hij niet veel speelt inderdaad. En waar dwing je speeltijd af? Juist, op de trainingen

En in de minuten die hij mocht maken heeft hij Ancelotti waarschijnlijk niet overtuigd.

Hernandez moet gewoon genoegen nemen met een leuke subtopper in een topcompetitie. Voor teams als Utd en Real komt hij tekort. En aangezien hij al bij Utd op de bank zat. Had Real het kunnen weten dat hij niet zou slagen bij Real. Ik vind Hernandez een leuke speler voor een clubs als As Roma , Sevilla ,valencia en Tottenham. Beetje in die richting.

Kom naar Feyenoord ;-) Vaste basis plaats. Volle stadions (thuis), europe league (haha) salaris is niet belangrijk zoals guidetti zei

Ken je dat dat je je verschrikkelijk kan ergeren aan spelers als je ze al het veld op zie komen en als je hun gezichten ziet. Nou ik heb het met Hernandez en Giroud. Die twee daar kan ik me zo aan storen. Ze spelen bij grote Europese clubs terwijl ze daar helemaal niet thuis horen. Giroud is Arsenal onwaardig en Hernandez is Manchester United onwaardig dus hoe kan hij nu aan Real Madrid verhuurd zijn. Ik snap het niet. Arsenal moet die Giroud zo snel mogelijk verkopen en dan Lacazette halen. En Real Madrid moet Hernandez echt retour afzender sturen en United moet hem dan ook zo snel mogelijk verkopen in de zomer.

5 maart 2015 om 14:59

Ik erger me niet aan Giroud's gezicht, maar wel aan het missen van kansen door hem. Alleen is Lacazette ook niet bepaald de oplossing denk ik. Dat is net als vorige zomer toen Jackson zo enorm gehyped werd, je hoort nu ook niets meer over interesse van topclubs voor hem, zo wordt het met Lacazette ook denk ik.

5 maart 2015 om 15:19

Hou op man,

Jackson een hype? Serieus man?

2012-2013 - 26 goals in 30 wedstrijden
2013-2014 - 20 goals in 30 wedstrijden
2014-2015 - 17 goals in 23 wedstrijden ( competitie is nog gaande )

die man scoort er op los.

5 maart 2015 om 15:36

Hij scoort er idd op los in Portugal....en toch speelt hij nog daar. Vreemd, niet?

5 maart 2015 om 16:50

Niet vreemd je weet dat FC Porto de duurste uit transfers maakt toch.

Die clausules zijn gigantisch.

5 maart 2015 om 17:59

@drayton

Zoek voor de grap eens op welk spelers Porto de laatste 10 jaar heeft verkocht en waar die terecht zijn gekomen en/of hebben bereikt.

De Portugese competitie(net als de Braziliaanse(vooral) en Franse) wordt chronisch onderschat.

Ironisch genoeg door men die waarschijnlijk niet eens een wedstrijd per jaar bekijken van voorgenoemde competities.

Maar dat is menselijk gedrag natuurlijk.

javier kan hier niks aan doen Benzema is gewoon in bloedvorm.

Bij man utd was hij 4e spits en ze spelen niet voor metaal.

Real Madrid heeft hij al 2 bekers op zijn naam staan. Niet een grote bijdrage maar het is een teamprestatie.


Real kon ook gewoon een andere spits uit castilla op de bank plaatsen.

5 maart 2015 om 15:06

Benzema in bloedvorm? Naar welke highlights zit jij te kijken. BBC is dramatisch uitvorm.

5 maart 2015 om 16:48

Ik kijk naar statistieken en Benzema haalt alleen zijn niveau.

De reden dat Benzema zo weinig scoort is omdat Ronaldo alles van afstand schiet en Bale niet aflegt of klutst voor het doel.

Als Benzema geen assist of goal maakt dan is hij nog steeds goed bij het spel betrokken en heeft hij andere spelers als Isco en Marcelo beter laten spelen.

5 maart 2015 om 21:45

Ik denk dat de Tomás potentieel een betere aanvaller is dan Chicharito. Jammer dat hij dit seizoen nog geen kansen heeft gekregen bij het eerste

In zijn beginperiode bij Man United had ik echt het idee dat ze een groeibriljantje in huis hadden. Als ik me niet vergis vlogen de goals er toen in als warme broodjes, en met name ondanks zijn wat kleine postuur een geweldige kopper. Zo'n gast kan echt wel een aanwinst zijn voor de subtop van de Premier League. Hopelijk voelt hij zichzelf niet te groot voor een stapje terug, lijkt me toch leuk om een speler van zijn kaliber bij een Villa, Swansea, Everton te zien. Clubs die de goals kunnen gebruiken en waar hij sportieve wraak kan halen.

5 maart 2015 om 15:20

Ik zou zo graag willen dat deze jongen bij Galatasaray gaat spelen, Sneijder achter hem. Bruma en amrabat die hem van voorzetten voor ziet


kom naar turkije Hernandez wij zullen van je houden zoals niemand van je heeft gehouden(no homo)

5 maart 2015 om 21:43

Klopt, ik dacht hetzelfde. Scoorde toen iets van een 20 doelpunten dat seizoen. Ik las destijds nog een uitgebreid artikel in voetbalmagazine dat Real meer dan 30miljoen voor hem overhad maar Ferguson het in hem zag zitten en dus niet wou verkopen. Vreemd hoe het kan lopen

Chicharito was gewoon een paniekhuur, Perez kreeg van Ancelotti te horen dat hij Falcao niet moest hebben en ging daarom achter Chicharito.

Chicharito is een goeie jongen, hoort goed bij de club, heeft een goede band met de spelers, kent de taal/cultuur maar voetballend voegt hij niks toe.

In wedstrijden waar het niet lukt met Benzema zijn de wedstrijden waar clubs sterk zijn centraal achterin (atletico Madrid) daarom wil ik graag achter Benzema als 2e spits een type Lukaku of Carlos Bacca, iemand die sterk is in de lucht, en vaak gebruik maakt van zijn kracht.

5 maart 2015 om 21:41

Als je op die manier met 2 spitsen speelt heb je veel minder aan bale en Ronaldo op de flanken, maar dat komt goed uit want Ronaldo kan perfect die rol van sterke 2e spits vervullen. en dan Bale eventueel op de linkerflank. Dus een zo'n type spits erbij halen is een beetje onnodig

Vind je het gek, het is ook geen spits voor een 433, en zeker niet met spelers als ronaldo en bale op de flanken dan heb je namelijk 0,0 creativiteit in de aanval, Benzema vangt dat op als valse spits zijnde, alhoewel wil je dominant voetballen moet je Bale of Ronaldo vervangen en er een creatiefe vleugelspeler/halve middenvelder erin gooien, 2 creatiefloze spelers in de aanval is gewoon te veel.

Geef hem de kans en hij laat zien dat die beter dan benzema is

Hij is goed maar niet goed genoeg voor de absolute top, is meer een spits voor een club als Everton.

Zou perfect passen in de Serie A. Opvolger van Tevez?

Misschien heel gek en misschien kunnen/willen ze het niet betalen maar deze speler zou perfect in het Ajax spelletje passen.

5 maart 2015 om 16:18

Eens, Ajax of een andere club waar je als speler gewoon als een grote speler binnen komt. Lijkt mij heerlijk hoor, elke week belangrijk zijn, de club kampioen kunnen maken en gewoon lekker ballen ..

1 blik op zijn cijfers van de laatste tijd zegt al genoeg. Hij is extreem wisselvallig. Maar dat is ook logisch als je wisselspeler bent, en je per wedstrijd maar 20 minuutjes of minder krijgt om het verschil te maken. Het was inderdaad een enorme fout om hem te halen, maar ze hadden het ook al wel kunnen voorspellen. Benzema is de eerste spits en die is al jaren van wereldklasse, dus als je daar een back-up voor haalt, weet je bijna zeker dat die dus niet veel gaat spelen.
Bovendien was Hernandez bij United ook nooit bijzonder, want anders had hij niet uitgeleend mogen worden. Hoopten ze dan dat hij ineens het verschil gaat maken bij het beste team van Europa?

Was gewoon een gok die Perez waagde. Hij kon floppen of een handige stand-in zijn als ze iemand nodig hadden en helaas voor hem heeft hij hopeloos gefaald. Je kan hem opzich niet veel kwalijk nemen. Real heeft hem immers zelf aangetrokken met de kennis dat hij nimmer het niveau Real Madrid aankon, of het nou voor 1 jaar of 3 is.

Maarja, hij was het gokje waard. Slim dat ze hem hebben gehuurd ipv gekocht. Kan hij later aan zijn kinderen vertellen dat hij met Cristiano heeft gevoetbald.

Het was zeker geen fout om hem te halen. Het was een goede verzekering die niet nodig bleek uiteindelijk. Het is zeker niet fout om je te verzekeren

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren