Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Belangrijk dat spelers laten zien wat er voor nodig is’

Laatste update:

Darryl Lachman stond vorige week nog negentig minuten in de basis bij FC Twente, dat met 4-2 verloor van Ajax. Lachman was in de Amsterdam ArenA een van de minste spelers op het veld en Alfred Schreuder greep dan ook in. Ondanks de afwezigheid van Andreas Bjelland (schorsing) en Rasmus Bengtsson (blessure) ontbrak Lachman in de wedstrijdselectie voor het duel met Vitesse.

/

Het is niet de eerste keer dit seizoen dat Lachman, die in de zomer werd overgenomen van PEC Zwolle, buiten de boot viel bij Twente. "Over Darryl zijn we zowel tijdens wedstrijden als tijdens trainingen niet tevreden", zei Schreuder tegen De Telegraaf. "Dat is een mentale kwestie. Hij moet harder worden voor zichzelf."

De coach had in zijn wedstrijdselectie ook weer geen plaats voor middenvelder Kyle Ebecilio; Chris David kreeg de voorkeur van Schreuder. "Ook over Kyle zijn we niet tevreden, maar bij hem ligt het wel iets anders. Chris verdiende het om bij de selectie te zitten", aldus de Twente-coach.

Update 23 februari 12.53 uur - FC Twente zet verdediger Lachman uit de selectie
Darryl Lachman is volgens TC Tubantia maandag uit de selectie van FC Twente gezet. Hij ontbrak al tijdens de wedstrijd tegen Vitesse en dat was niet voor het eerst, dit seizoen. Na de beslissing van zondag kwam er maandag dus nog een tweede sanctie overheen: Lachman maakt even geen deel meer uit van de selectie van Alfred Schreuder. Wanneer hij weer terug mag komen, is nog niet bekend.

Update 23 februari 14.29 uur - ‘Belangrijk dat spelers elke dag laten zien wat er voor nodig is’
FC Twente bevestigt dat Darryl Lachman is teruggezet naar de tweede selectie. Via de officiële kanalen communiceert de club dat de technische staf ontevreden is over de inbreng van Lachman tijdens trainingen en wedstrijden. “We gaan een cruciale fase in. Het is belangrijk dat alle spelers elke dag laten zien wat er voor nodig is om resultaat te halen met de ploeg. Dat is bij Darryl op het moment niet de situatie, daarom traint hij voorlopig mee met Jong FC Twente, totdat hij laat zien dat hij weer in aanmerking komt voor de eerste selectie”, aldus trainer Alfred Schreuder.

Ik betwijfel of Darryl Lachman wel goed genoeg is voor FC Twente

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Volg Twente niet zo maar volgens mij is die Schreuder best een zwakke coach? Wat vinden jullie Twente fans?

23 februari 2015 om 10:13

Geen Twente fan. Maar die man is zo belachelijk slecht. Boekt geen enkele progressie en laat met een team met veel potentieel keer op keer niks zien.

23 februari 2015 om 11:34

Schreuder is een slechte trainer, zonder twijfel. Maar de selectie is ook niet zo goed als de meesten denken hoor. Die verdediging (op bjelland en bengtsson na) is gewoon geen top 4 materiaal. Zelfde geldt voor mokhtar.

23 februari 2015 om 13:03

@lighttrownpe

Ik vind het lachwekkend wat je hier zegt, Fc twente heeft gewoon werkelijk waar na Psv de selectie met meeste kwaliteit erin, het verbaast me echt wat je hier zegt. Het valt me gewoon op dat spelers als Ziyech, Lachman, Mokotjo etc. niet meer zichzelf zijn en gewoon zwaar onder de maat spelen terwijl ze bij hun vorige club wekelijks uitblinkers waren.

Ik had het vorige jaar al meerdere malen zitten roepen dat die Schreuder zo matig is en dan zeg ik het nog mild ook, zie jij als voetbal liefhebber enige visie of structuur bij Fc Twente? Dat zegt al genoeg, spelers worden ook al niet beter door deze Schreuder. Vond het daarom ook toen belachelijk dat ze Schreuder naar voren schoven terwijl hij niet eens zijn diploma had destijds, ik had Kluivert geschikter gevonden, die heeft tenminste nog wat laten zien met de jeugd elftal van Twente.

23 februari 2015 om 13:17

Tja, dat je bij een middenmoter uitblinker bent, wil niet zeggen dat je de (sub)top aankan (waar Twente zichzelf graag toe wil rekenen). Mokotjo kon het bij Feyenoord ook niet laten zien. Ziyech is jong en heeft zich nog geen paar seizoenen achter elkaar bewezen.

Twente is niet zo sterk als men denkt. Alleen PSV is kwalitatief duidelijk sterker dan de rest door hun degelijke middenveld en sterke aanvallers.

23 februari 2015 om 13:17

Zoveel kwaliteit heeft deze selectie niet hoor: twee zwakke doelmannen, een spits die eigenlijk op elk vlak tekort komt, een paar dertien in een dozijn middenvelders (al is Mokotjo wel een goede speler en kan Ziyech aardig ballen) en backs die bij Cambuur nog geen basisplaats zouden hebben. Er zit een aantal goede spelers in de selectie en Corona en Ziyech zijn uitstekende voetballers, maar de selecties van Ajax, Feyenoord en PSV zijn natuurlijk een stuk sterker dan die van Twente.

23 februari 2015 om 14:04

@jordinhoo
Je vergeet Tapia, Ould-Chikh, Gutiterrez, Eghan en David volgens mij. Stuk voor stuk zijn dit, samen met Corona en Ziyech, spelers die Ajax, Feyenoord en PSV dolgraag in hun selectie zouden willen hebben.

Ik tel dus 7 kwaliteitspelers, echter heeft Twente ook een paar spelers die niet thuis horen op dit niveau (martina, Mokhtar, Kusk, Engelaar). De rest van de selectie voldoet. De aansturing van de selectie is ook zwaar onder de maat in handen van Schreuder. Conclusie: De selectie is niet in evenwicht en presteert als gevolg daarvan niet goed.

23 februari 2015 om 14:47

Ik ben het met je eens.. mokotjo, mokhtar, ziyech en ja ook lachman waren top aankopen. Zijn top aankopen. Ik vind door de prestaties die twente nu neer zet het bewijs er is dat twente geen club is waar een speler het beste uitzich zelf haalt (wil halen misschien). En voor de feyenoorder die zegt dat twente niet zo sterk is als men denkt. Pelle was ook geen topper bij az dat hebben zowel koeman als feyenoord uit hem gehaald. Van nog geen 10 goals in een seizoen naar topscorer is wel een grote sprong.

23 februari 2015 om 15:09

@feye88

Dat zeg ik ook niet, enigste wat ik probeer aan te geven is dat het wel opvallend is dat er geen enkel speler wel uit de verf weet te komen terwijl ze bij hun vorige club wel belangrijk waren.

24 februari 2015 om 05:25

Raulduke ik wil niet lullig doen maar die zouden allemaal gewoon wissel zijn bij psv.twente selectie word schromelijk overschat en er zit helemaal geen balans in.en als je verdediging en keeper een drama zijn kan je een hoge klassering wel vergeten.naar mijn mening heeft twente een gelijkwaardige selectie als az en vitesse.

24 februari 2015 om 11:30

@ryan030
Mooi roepen dat ze allemaal wissel zouden zijn. Geef dan ook even aan waarop je dat baseert.

Wat denk je, dat Cocu Narsingh liever heeft dan Corona? Dat er voor Chileens international Guiterrez geen plekje zou zijn ten faveure van Maher? Voor de rest heeft Cocu natuurlijk ook gewoon een goede selectie, dus is het logisch dat deze jongens niet zondermeer in de basis staan.

Ik betwijfel of die trainer wel goed genoeg is voor Twente! Sterker nog, ik denk dat hij niet de juiste keuze is. Kan die ook eens een paar weken op de tribune. Ik geloof direct dat Lachman niet voldoende arbeid levert op trainingen en zwaar tegenvalt in de wedstrijden. Maar goed, een transfervrij verkregen speler dan daarvoor slachtofferen is belachelijk. Die Castaignos.... dat is pas dramatisch. Ben benieuwd wanneer die op de tribune zit. Of moet deze jongen altijd spelen van de investeerders? Ik denk dat Twente er goed aan doet om de hele TS eens goed door te selecteren. Zoveel talentvolle spelers, zo weinig team!

PS Doe ook eens wat aan dat verschrikkelijke weiland in dat mooie stadion!

23 februari 2015 om 10:09

100% mee eens!

23 februari 2015 om 11:12

Hoe kom je erbij dat Twente zoveel talentvolle spelers heeft, ja die jongetjes van 17 die zij heel talentvol, voor de rest alleen Tapia, Corona en Ziyech, de rest is op een hele goede dag behoorlijk te noemen, niets meer en niets minder.

Maakt voor de rest niet zoveel uit hoor, maar als je spelers haalt van het niveau Schilder, Mokthar, Lachman Koppers, dat zijn dus spelers die bij hun vorige clubs niet hoger als de 10e plek zijn geëindigd, dan moet je dus niet vreemd opkijken als je rond die plek staat,

Nee het technisch hart van Twente is wat aankoop beleid betreft de laatste jaren echt heel slecht, althans als het gaat om het inschatten van het potentieel van een speler.

23 februari 2015 om 13:19

Ben het niet helemaal met je eens. Schilder was destijds wekelijks uitblinker bij NAC en behoorde, weliswaar op het middenveld, tot de top van de eredivisie. Zelfde geldt voor Mokhtar en Lachman (voor zijn blessure) Koppers redde het net niet tot Ajax 1 maar was nog jong en er zat potentie in. Idemdito Breukers. Andere voorbeelden zijn Zyjech en Mokotjo. Het grote probleem bij Twente, en dat is al erg lang het geval, is dat ze hier gewoon niet beter worden en het vertrouwen totaal kwijt zijn. En dat is nu juist iets wat het technisch hart wel aan te rekenen valt.

23 februari 2015 om 13:50

Schilder was niet goed genoeg en wordt ook nooit goed genoeg, het enige waarin Schilder niet slecht in is, zijn lange trap/afstandsschot, voor de rest komt hij op alle facetten tekort..

Mokthar daarvan zag de scouting van iedere (sub)topper dat hij (bijna) aan het einde van zijn groeipotentieel zat, behalve het technisch hart van Twente.

Lachman was al gepasseerd door Broere, hoe kun je nu denken dat een speler die gepasseerd is door Broere goed genoeg voor Twente zou zijn..

Koppers redde het net niet tot het 1e van Ajax? Echt? Koppers was 3e of 4e back in de rangschikking bij Ajax

Breukers daarvan wist iedereen in Almelo en omstreken dat hij het nooit zou redden bij Twente, behalve het technisch hart natuurlijk.

Mokotjo doet het gewoon behoorlijk bij Twente, niet spectaculair, maar dat hoeft op die positie ook niet, maar hij is natuurlijk niet voor niets afgeserveerd bij Feyenoord, voor de top is hij net niet goed genoeg.

Ziyech die gaat het wel redden, net als Tapia en Corona, die zie ik nog wel eindigen bij een goede middenmoter/subtopper in een goede competitie.

23 februari 2015 om 15:05

@ wandering jij hebt al vaker aangehaald dat je de selectie van Twente niet goed vindt maar wat vind je van Schreuder?

Het is wel een beetje een zwaktebod dat hij voor de derde keer een speler uit de selectie zet. Lijkt dus alsof hij wel problemen heeft om de selectie aan te sturen?

23 februari 2015 om 16:31

Trainer maakt niet zo heel veel uit, ze krijgen bij Schreuder dezelfde oefenstof als bij Rutten, Mc Claren en Adriaanse, alleen Preud'homme had een iets afwijkende training.
Bedoel vorig seizoen stonden exact dezelfde mensen voor de groep en toen werd Twente 3e, gewoon omdat ze betere spelers hadden, bedoel het is nogal een verschil of Mokthar of Tadic linksbuiten staat, of dat Rosales of ter Avest van 17 rechtsback staat

23 februari 2015 om 11:13

Dat weiland zijn ze mee bezig... als je een beetje het nieuws volgt zijn ze in gesprek met ten cate over een hybride mar net als feyenoord arsenal of man utd

23 februari 2015 om 13:02

Klopt, maar ze willen 0 betalen. En Ten cate sponsort Heracles al. Lijkt er op dat het sowieso niet door gaat zoland Munsterman daar zit.

23 februari 2015 om 13:25

Ik weet niet wat de aanleg van zo'n veld kost en ik geloof niet dat ze niet willen betalen maar als ik lees dat ze alleen al 2 ton per jaar kwijt zijn aan die lampen die elke week op het veld staan te schijnen lijkt me de keuze toch niet zo moeilijk.

23 februari 2015 om 13:28

Ach, ze hopen natuurlijk ten cate ook als hoofdsponsor te strikken als xximo niet zou verlengen en zo voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Op zich logisch maar wel erg doorzichtig nu ineens als je het mij vraagt.

23 februari 2015 om 14:07

Klopt, dat schijnt een beetje de insteek te zijn geweest.

Op het moment dat hij werd overgenomen was hij een prima verdediger, maar hij heeft de stap niet kunnen zetten. Misschien ook omdat hij de kansen niet voldoende kreeg.

23 februari 2015 om 10:35

Op het moment van aantrekken was hij al gepasseerd door Broerse, dus hij was toen al niet goed genoeg, en hij zal ook nooit goed genoeg worden.

Alhoewel, het ziet er naar uit dat Twente voorlopig het met zulke, toch wel de mindere voetballers zal moeten doen, als je spelers haalt die amper het niveau van PEC aan kunnen, dan moet je niet vreemd opkijken dat je bivakkeert op de plaats waar normaal gesproken PEC bivakkeert.

23 februari 2015 om 12:12

Dat is natuurlijk onzin en daarmee doe je lachman flink tekort. Hij was vorig seizoen eerste helft van het seizoen geweldig bij PEC, met die vorm kan die het niveau van Twente gemakkelijk aan. Hij raakte echter geblesseerd en toen kwam Broerse erin en dat stond ook goed waardoor Jans geen verandering aanbracht (never change a winning team). Een Lachman die in vorm is is gewoon een goede verdediger, zeker voor de Eredivisie. Hij is snel, sterk en kan goed meevoetballen. Als je denkt dat die dat niet kan, raad ik iedereen aan eens te kijken naar zijn goal tegen feyenoord 2 seizoenen geleden.

23 februari 2015 om 12:30

Tja beginnen met dat is onzin, en dan zo'n reactie plaatsen

Lachman is niet goed genoeg voor een goede subtopper, dat geeft niets, misschien dat hij best mee kan met ploegen die voor plek 7 t/m 10 spelen.

Maar bij een Twente 'in normale doen', AZ, Vitesse of Feyenoord heeft hij helemaal niets te zoeken.

Nu heeft hij het geluk dat het niveau bij Twente met het jaar minder wordt, dus is het aannemelijk dat hij straks wel goed genoeg is.

23 februari 2015 om 14:05

Je gaat nu refereren aan een goal tegen Feyenoord van 2 seizoenen geleden hoe goed die jongen is?
Komop zeg die jongen komt gewoon tekort voor het niveau wat Twente nastreeft. Zegt al genoeg dat Lachman na een blessure bij PEC zijn plek niet meer terug kreeg. Bij een opbetwiste basisspeler zou je absoluut je plek terug krijgen.

Lachman is gewoon niet voor de (sub)top van Nederland geschikt en is toch niet erg er zijn genoeg clubs daaronder waar deze jongen wel geschikt voor zou zijn.

23 februari 2015 om 14:24

Lachman was bij PEC na zijn blessure een grote drama. Speelde een geweldige eerste seizoenshelft waarna hij geblesseerd raakte en ook niet meer zijn oude niveau haalde. Van der Werff speelde in deze periode geweldig en hij en Broerse vormden een defensief geweldig blok. Als Lachman er in kwam wist je dat er wat fout gaat. In mijn vriendenkringen spraken wij al over een ´´lachmannetje´´ als hij hem weer in de voeten van een tegenstander legde en hadden wij de Nederlandse taal verrijkt met het werkwoord ´´lachmannen (ik lachman, jij lachmant, wij lachmannen)'' wat verprutsen/een flater begaan betekent. Het verbaast mij niets dat hij het ook niet bij Twente redt.

Zie regelmatig trainingen en daar is niet zoveel op aan te merken, die zijn niet heel anders als die van Mc Claren, Rutten of wie dan ook.

Maar mijn waarde hr Schreuder je aankoop beleid is echt bedroevend, Lachman, Mokthar, Schilder, Breukers, Plet, Koppers, en noem ze maar op, allemaal spelers die mede op jouw conto geschreven kunnen worden, zijn toch allemaal spelers waarvan (met uitzondering van de beleidsmakers), heel Twente allang zag dat die niet goed genoeg waren.

Noemde expres alleen de Nederlanders die actief waren in de eredivisie omdat daarvan wel heel duidelijk is dat ze niet goed genoeg waren, en ook niet goed genoeg zullen worden.

23 februari 2015 om 13:01

Schreuder heeft Schilder, Breukers, Plet niet gehaald. Koppers volgens mij ook niet, maar dat weet ik niet zeker.

23 februari 2015 om 13:27

Schreuder zit al vanaf 2009 in het technisch hart bij Twente, het technisch hart gaat over de aankopen, vandaar dat ik het woordje mede heb gebruikt.
Hij was 'mede' verantwoordelijk voor alle door mij genoemde aankopen

23 februari 2015 om 13:36

Flink hoor even laten zien wie de baas is jonge jonge , terwijl hij met deze actie alleen maar zijn eigen falen aantoont .

23 februari 2015 om 15:06

Heb het woord 'mede' over het hoofd gelezen, excuus.

Wordt tijd dat Rutten TD wordt, Schreuder gaat toch niet weg. Rutten is een ideale TD, kan de juiste spelers er toch altijd uitpikken. Kan daarnaast met z'n ervaring Schreuder helpen, zoals Hiddink dat vorig jaar deed bij Cocu.

Zegt schreuder... Laat verbeek maar terug komen met een dubbelfunctie zet hem 2 seizoenen voor de groep met schreuder als assistent en daarnaast als technisch directeur.
Lachmann lijkt te onzeker op dit moment en moet zich maar richten op jong twente het rest van het seizoen

23 februari 2015 om 10:59

Ik denk ook dat Verbeek heel veel uit deze selectie zou kunnen halen. De potentie is er, het talent is er. Op papier vind ik Twente geen mindere selectie hebben dan Feyenoord, maar het komt er gewoon totaal niet uit. Jammer genoeg heeft Verbeek net een contract getekend in Duitsland...

23 februari 2015 om 11:51

Tja dat is het nadeel van zijn contract. Eind van het seizoen bengtsson, ebecilleo, castaignos, mokthar verkopen. Van het geld evt verbeek losweken en botheginn van groningen

23 februari 2015 om 13:47

Volgens mij heeft Verbeek in eerste instantie maar een contract tot einde seizoen

23 februari 2015 om 13:54

Nou ik vind Ebcilleo nog niet zo slecht doen hij krijgt helemaal geen kans van Schreuder.

23 februari 2015 om 14:47

"laat verbeek maar terug komen "
heeft Verbeek eerder een functie gehad bij Twente dan?

Verbeek lijkt me overigens prima passen bij Twente


Chris David verdiende een kans boven Ebecillio ???,volgens Schreuder.
Dus een reserve speler van het tweede garnituur uit Engeland verkies je boven Ebecillio????.
En wat betreft Lachman hij voetbalt zoals hij wordt getraind///////.
Al je aankopen van Nederlandse spelers waren dragende krachten bij hun club.
En wat heb jij er van gemaakt een stelletje angsthazen totaal geen vertrouwen hebben deze spelers meer.het wordt tijd dat je met je hele staf opstapt.
Want je zegt wel dat de technische staf niet tevreden is over deze spelers,
Maar wij zijn dat niet meer over jullie,dus de volgende wedstrijd op de tribune///////////

23 februari 2015 om 11:25

Lachman stond reserve, was na zijn blessure is het hem niet gelukt om Broerse uit de basis te spelen, die jongen was gewoon niet goed genoeg.

Nu heeft hij het geluk dat het niveau bij Twente met het jaar minder wordt, dus is de kans vrij groot dat hij straks wel goed genoeg is.
Over Mokthar, iedereen zag dat hij bij PEC aan zijn top zat, behalve het technisch hart van Twente.

23 februari 2015 om 14:27

Beetje makkelijk praten achteraf. Mokhtar was de absolute vedette bij PEC toen hij naar Twente vertrok. Elke aanname van hem was genieten en met hem zijn we vorig seizoen zo goed begonnen. Toen hij eenmaal vertrok, vertrok de creativiteit en de onvoorspelbaarheid van de ploeg ook en daardoor verloren wij zo vaak. Als je de absolute vedette bent zat je niet bij een club aan je plafond. Ik vind het verrassend dat hij het nooit bij Twente waar heeft kunnen maken.

23 februari 2015 om 16:18

Dat is niet achteraf, zoek maar eens de reacties hier op VZ en Twenteforums op toen bekend werd dat Mokthar naar Twente zou komen, in mijn herinnering was meer dan de helft niet positief, tuurlijk waren er genoeg die het wel in hem zagen zitten, maar de meerderheid was niet echt heel positief. en ik al helemaal niet..

Maar voor Mokthar geld hetzelfde als voor Lachman, zolang het niveau van Twente blijft dalen wordt hij vanzelf goed genoeg.

De verdediging gisteren was ook geen pretje bij Twente, beide Vitesse doelpunten kwamen uit persoonlijke fouten van het centrale duo, Martina en Tapia. Bovendien speelde Martina echt verschrikkelijk slecht in de eerste helft en mocht hij blij zijn dat maar een van zijn fouten werd afgestraft door Vitesse.

Aan de andere kant van het veld was die Corona wel beestachtig goed joh. Erg goed voetenwerk en technisch uitstekend, dat hij als een van de kleinste mensen op het veld dan nog een kopdoelpunt maakt spreek echt voor zijn uitmuntende mentaliteit. Hopen dat hij dit soort vorm volhoudt wanneer dit Twente zich weer bij elkaar geraapt heeft.

Tuurlijk Schreuder, het ligt gewoon aan Lachman. En eerder dit seizoen ook al aan Ebecillo en daarvoor ook aan Corona. Als Kusk niet geblesseerd was geraakt was Corona nu waarschijnlijk nog te dik geweest en te lui op de training. Misschien moet Schreuder eens de hand in eigen boezem steken. Misschien is hij niet de juiste man om de spelers te motiveren op een training of een wedstrijd. Er is ook geen enkele speler beter geworden dit seizoen.,lachman deed het vorig seizoen echt niet slecht bij Zwolle, maar ook hij wordt niet beter onder deze trainer. Het wordt tijd dat Schreuder eens disciplinair terug gezet wordt naar het tweede.

Vind het toch wel sneu voor zo een Lachman.
Toen hun kindje pas was geboren speelde hij nog goed maar al snel daarna werd het ook bij Pec al wat minder..
Naarmate zo een kindje ouder word geeft de verzorging toch wel de nodige "kopzorgen".

Toch niet zo vreemd dat zo een jongen af en toe "afwezig" is op het veld.. en ik snap het. Een professional hoort daarmee om te kunnen gaan, maar toch..
Ik kan zijn situatie niet helemaal los zien van zijn spel iig.
De kern van het presteren zit hem toch in concentratie imo.

Anyway, ik hoop dat hij zich herpakt.
Misschien moet hij idd wat "harder" zijn voor zichzelf..
Fysiek heeft hij iig alles mee en ik vond hem begin vorig jaar echt wel sterk spelen.

Wat een flut trainer is die Schreuder zeg! Hoe heeft Twente hem ooit kunnen aanstellen? Ik vind het zo jammer dat Twente niet draait, want vind de selectie zoveel potentie hebben. Alleen de verdediging is uitermate slecht.

Mooi,de halve defensie speelt slecht dus nog een kunnen we niet gebruiken
Maar Lachman speelde redelijk bij Pec,maar waar het verkeerd gaat weet ik niet.
Bjelland is dacht ik) nog geschorst en Bengtsson is geblesseerd dus veel keuze heb je gewoon niet.
Ik zie in Peet Bijen of Hidde ter Avest (en dan maar weer Martina als back.. wel een goede vervanger voor Bjelland/bengtsson

Gelukkig heeft Schreuder besloten om onze vriend Cuco Martina te verkiezen boven Lachman. Het is ronduit schandalig dat Martina de aanvoerdersband mag dragen!!! Lachman en Ebecilio horen gewoon in de wedstrijdselectie te zitten.

Schreuder laat keer op keer zien dat hij er geen pepernoot van snapt. Hij kan het elftal geen vertrouwen geven en weet spelers niet beter te maken. Er zitten er nu al 5 op de bank: Schreuder, Janssen, Van Wonderen, Pahlplatz en Mulder. Schijnbaar heeft Schreuder alleen vertrouwen in Van Wonderen, want die wil hij perse op de bank hebben.

De bezem moet er doorheen en echte clubmensen moeten weer aan boord worden gehaald. Rutten als TD en wanneer Verbeek ophaalbaar is moet je Ten Hag ophalen als hoofdtrainer. Oom Alfred en z'n neefjes Kees, Boudewijn, Michel en Youri zijn inmiddels ver over de houdbaarheidsdatum.

23 februari 2015 om 13:41

De gehele technische staf op één na, Janssen, moet weg. Althans, dat gaat rond. Rutten als TD en Verbeek als trainer lijkt me top.

23 februari 2015 om 16:21

Jansen zou naar de beloften gaan, Mulder en Snelders daarvan loopt het contract af, dus ben benieuwd of die een nieuw contract krijgen.

23 februari 2015 om 17:18

En wat is de bedoeling met Schreuder volgens de geruchten ?

23 februari 2015 om 20:34

Weg. Er worden meerdere namen genoemd zoals; Verbeek en Ten Hag. Ook word Rutten genoemd voor een dubbelfunctie (TD en trainer). Dat er wat gaat gebeuren, is zeker. Ik mag niet veel noemen hierover, maar geloof me, er gaat heel wat veranderen binnen Twente.

Ik heb nooit begrepen wat twente in Schreuder ziet. Deze man is gebombardeerd als de ideale coach voor de komende jaren maar op basis waarvan?
Wanneer hij zich nou in het verleden had bewezen bij een andere club, of wanneer hij een wereldspelers was geweest of wanneer hij een echte Twente man was geweest had ik hier nog enigszins begrip voor kunnen hebben.

Daarnaast is er onder Schreuder geen speler beter geworden. Sterker nog Ebecilio begon zeer veelbelovend maar deze speler word totaal afgebrand door Schreuder. Lachman was bij Zwolle altijd een zeer goede bruikbare verdediger. Deze kan er ook helemaal niets meer van.

Daarnaast speelt Twente zeer negatief sinds Schreuder de trainer is. Nou kan hij wel roepen dat dit de laatste weken niet het geval is maar ja als je dan vervolgens niets wint moet je ook je mond houden.

Of te wel snap ik steeds minder waarom Twente deze man zo hoog heeft zitten

Er is geen enkele speler beter geworden onder Schreuder en daarmee is alles gezegd wat gezegd moet worden.

Wordt tijd dat het bestuur de technische staf voor de selectie weghaalt. Jonge spelers offeren voor een slechte coach levert een averechts effect op en creëert alleen maar minder (zelf)vertrouwen.

Denk toch dat schreuder niet de kwaliteiten heeft om een club als Twente te coachen. Was zelf nooit een topvoetballer. Daarnaast weinig ervaring als trainer. Met dit materiaal zoals, caoruna, schilder, lachman, mokotjo, castaingnos, tapia, bengston een prima selectie

23 februari 2015 om 15:01

"was zelf nooit een topvoetballer"

Slecht argument. Je hoeft geen goede voetballer te zijn geweest, om een goede coach te zijn. Ik was nooit een goede voetballer, maar training geven aan jeugd gaat mij prima af. Daarbij, Schreuder was dan misschien geen top voetballer, maar wel redelijk intelligent.

23 februari 2015 om 16:48

Geweldig argument, bedoel alle toptrainers waren topvoetballer, kijk maar naar Mourinho, Wenger, v Gaal of in Nederland Ron Jans

Feyenoord, Ajax, Twente en Vitesse hebben dit seizoen allemaal een gelijkwaardig probleem in mijn ogen. Ze hebben allemaal geen spits die er 20 maakt in een seizoen en daarnaast buitenspelers staan die wisselvallig zijn of gewoon niet productief genoeg. Zo win je de wedstrijden waarin je slecht speelt ook niet vaak en dat is weer slecht voor het vertrouwen, zo ontstaat er op sommige momenten een vicieuze cirkel. PSV wint slechte wedstrijden omdat Depay, De Jong en Wijnaldum gewoon allemaal meer dan 15 goals per seizoen maken terwijl de overige clubs blijven worstelen. Buiten dit moet Twente het met dit materiaal natuurlijk wel beter doen, want kwalitatief gezien zou je toch zeker om de 3e of 4e plaats moeten spelen.

En dan te bedenken dat er velen waren die hoog en laag sprongen dat Ajax Lachman moest halen.
Van der Hoorn is een Veel beter alternatief.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren