Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vervelend debuut voor 'echte Ajax-speler': 'Dit is even een domper'

Laatste update:

Daley Sinkgraven had zich wel een beter debuut voor Ajax voorgesteld. De van sc Heerenveen overgenomen middenvelder trainde woensdag voor het eerst mee bij zijn nieuwe club en verscheen een dag later direct in de basis tegen AZ, op een erg jong middenveld waar verder Jairo Riedewald en Riechedley Bazoer waren opgesteld. Sinkgraven kon een zeperd voor Ajax niet voorkomen: 0-1.

/

De jongeling komt niet in de beste periode van Ajax binnen; de regerend landskampioen heeft nu al drie wedstrijden op rij niet meer gewonnen én niet meer gescoord. "We moeten het weer oppakken", zei Sinkgraven voor de camera van FOX Sports. "Dit is even een domper, maar we moeten verder en gewoon weer wedstrijden winnen."

Frank de Boer was niet ontevreden over het optreden van de debutant, de duurste Ajax-aankoop sinds Miralem Sulejmani in 2008. "Ik denk dat hij kan terugkijken op een redelijk debuut", zei De Boer over nieuwkomer Sinkgraven. "Hij was een paar keer dicht bij een mooie assist. Hij heeft bewezen dat hij een echte Ajax-speler is."

Vond je Daley Sinkgraven goed spelen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tete had ook een lekker debuut, werd alleen maar uitgefloten..

5 februari 2015 om 23:58

Na 4 jaar verwend te zijn met die Schalen stijgt het succes bij sommige "supporters" naar hun hoofd. Triest!

6 februari 2015 om 00:04

Onzin, dan moet je niet als doelstelling hebben om te overwinteren in de cl en om kampioen te worden. Iedereen weet dat je daar meer (kwaliteit) voor nodig hebt dan wat ajax momenteel laat zien. Ik betaal gvd 550€ voor een seizoenkaart, ik mag dan toch verlangen naar een ajax wat ieder jaar doorgroeit en niet aftakelt?

6 februari 2015 om 00:11

Kijk; wat je zegt over dat je 550 betaalt voor je scc begrijp ik, ik betaal ook 300 per jaar.. spelers lijken dat niet helemaal te beseffen.. maar uitfluiten helpt ook voor geen ene meter.. kan me ook echt ergeren aan mensen die voor het eind weglopen. Wat dat betreft ben ik het ermee eens als mensen zeggen dat er in de arema gewoon veel successupporters zitten

6 februari 2015 om 00:21

Ik vind dat de resultaten niet stroken met de uitgesproken ambitie. Als je wil overwinteren in de CL, moet je niet aankomen met zimling viergever tete bazoer riedewald enz. Dan moet je kwaliteit halen. En dan kan marc netto weer aankomen met zn beleid, maar dan betekent dat beleid dus dat je nooit vooruit zal komen.

Ik heb in 15 jaar seizoenkaart veel magere jaren gezien, maar dit jaar gaat het hard achteruit in plaats van vooruit. En daar baal ik gewoon van

6 februari 2015 om 01:41

Doe toch normaal joh. Ik betaal 3800 per seizoen, nou en??
Niet gaan lopen miepen en zeiken als het een jaartje minder gaat. Een echte supporter blijft achter zijn club staan!
Iedereen die zichzelf even tijd gunt om na te denken en goed naar het beleid en de huidige situatie bij Ajax te kijken weet dat een seizoen als dit kan gebeuren.
Iets verder kijken als je neus lang is graag..
We zitten nu even in de hoek waar de klappen vallen, maar na de zomer zullen we weer een goede selectie hebben met veel jonge spelers die nu ervaring aan het opdoen zijn, 1 of 2 ervaren spelers erbij en jongens als Klaasen, Cillessen, van Rijn die gewoon bij Ajax blijven.
Er is niet zo veel aan de hand, je kan een jaartje geen kampioen worden. En je kan in een dip komen te zitten dat je slechter speelt en genoegen moet nemen met minder.
Maar wij als supporters moeten niet gaan lopen zeiken en afgeven op deze trainer(s) en bestuurders. Wees blij dat we deze jongens met een echt Ajax-hart hebben. Ze zullen er voor zorgen dat alles weer goed op de rails komt!

6 februari 2015 om 06:38

3800? Wow heb jij een box daar ofzo. Haha die zijn toch duurder?

6 februari 2015 om 06:53

Denk dat hij ook Europeese- en landelijke uitduels meerekend, plus de kosten van Champions League en beker thuisduels.

Los daarvan ben ik het volledig met hem eens. Je gaat je eigen spelers niet uitfluiten, en al helemaal niet een jongen van 19 jaar, als ik me noet vergis. Achter je club staan in moeilijkre tijden en je niet gedragen als een puber die zn zin niet krijgt. Daarbij heb ik bij vlagen weer leuk voetbal gezien met die jonkies.

6 februari 2015 om 07:19

Blijf hopen op die ervaren spelers erbij als je ziet wat ze nu binnenhalen met spelers als Zimling.

6 februari 2015 om 08:31

Zeker een thuis, uit en cl kaart ? Netjes man.

6 februari 2015 om 09:45

Whyme
Nee hoor, ik heb twee business-seats. Die kosten 3800 per stuk per seizoen.. Maar dan heb je dus alle thuiswedstrijden in de competitie, de beker en ook de Europese thuisduels. Plus een parkeerkaart voor de garage onder het stadion.
Maar wat mij betreft gaat het er dus niet om wat een ieder voor zijn kaarten betaalt, dat bedoelde ik aan te geven.
We moeten juist in moeilijke tijden onze club en de (veelal jonge) spelers steunen en niet gaan zeuren over geld.
Als er kampioenschappen gewonnen worden hoor je daar ook niemand over..

Vervelend qua resultaat van het team, maar ik vond Sinkgraven en Tete echt prima spelen. Tete lostte iets wel heel goed op met twee AZ spelers in z'n rug en de bal vanaf de AZ zijde hoog richting de Ajax 16 ging.

Vond hem goed spelen voor iemand die pas 1 keer heeft meegetraind.

6 februari 2015 om 00:56

Haha Thern een betere speler, dat baseer je waarschijnlijk op één wedstrijd? Zal niet ontkennen dat Duarte een prima speler is voor Heerenveen (jij zegt achter de hand, ik denk dat Duarte in de basis komt met zijn kwaliteiten, vergeleken met wat er nou rond loopt), dat ze een 'dikke' portemonnee hebben is ook waar voor Heerenveen, maar je gelooft toch niet oprecht dat die Thern beter is dan Sinkgraven? Ik zal niet beweren dat Ajax supporters nooit een gekleurde mening hebben maar dit gaat wel ver

6 februari 2015 om 01:28

Op dit moment is Thern wel degelijk verder dan Sinkgraven. Over een paar jaar zal dat anders zijn. Maar nu nog niet.
Als Duarte op de rechter flank kan en wil spelen kan hij binnenkort wel in de basis terecht voor Slagveer idd!

6 februari 2015 om 03:08

Thern is 3 jaar ouder en heeft welgeteld 4 wedstrijden gespeeld voor Heerenveen, terwijl Sinkgraven al een half jaar de uitblinker is bij Heerenveen (natuurlijk heeft hij mindere wedstrijden gehad, maar hij was erg bepalend). Hoe kom je erbij dat Thern verder is? Of je hebt hem bij Malmo gevolgd wat ik betwijfel?
Al moet ik zeggen dat ik wat ik van hem gezien heb erg goed vond en dat het volgens mij weer erg goed gescout is door Heerenveen, beter dan Sinkgraven zie ik alleen niet.

6 februari 2015 om 04:15

Jij bent wel erg gesteld op sinkgraven. Ja oke, hij technisch en kan nog erg groeien. Maar wat heeft dir jongen nou laten zien dit seizoen. Vd berg is de werker en staat op de 10 positie.
Ik ben er niet zo rouwig om dat ajax de hoofdprijs betaald, want op dit moment valt thern indd wel heel erg poaitief op met zijn spel, meer dan sinkgraven in afgelopen 10 wedstrijden voor heerenveen.

6 februari 2015 om 06:20

Thern heeft cl gespeeld dit seizoen. Tegen aletico madrid stond hij twee keer in de basis voor malmo. Hij is dus echt wel verder dan Sinkgraven..

6 februari 2015 om 06:41

Maak je niet druk, Sinkgraven is nu ajacied dus automatisch een godenzoon, maar als hij een paar maanden minder speelt kan hij er niets van en faalt het transferbeleid en zou één of ander jonkie uit de B1 de voorkeur moeten krijgen. Die is dan ook een godenzoon, tot hij uit ellende verhuurt moet worden aan nac of rkc en vervolgens geen contractverlenging krijgt en ergens in Oezbekistan gaat voetballen.

6 februari 2015 om 08:28

Hahaha lol,
Duarte heeft gespeeld tegen Barcelona en Ac Milan die is dus weer een stuk verder dan Thern toch?

6 februari 2015 om 11:40

Dacht ff dat slagveer het juist nu zo goed deed dus waarom vervangen ???

6 februari 2015 om 12:24

Thern is op korte termijn voor ons wel degelijk de betere speler, voegt veel meer toe dan Sinkgraven die al weken een vormcrisis had. Ik vermoed dat Daley met zijn hoofd al wat bij een transfer was. Het talent van Daley, daar zal geen Heerenveen-volger aan twijfelen maar Thern is toch ook geen misselijke hoor. Die gaat niet lang bij ons spelen.

Een echte Ajax-speler daar heeft FdB gelijk in. Flair, durf, vernuft en de techniek om het uit te voeren. Straks Davy en Daley. Met Serero erachter een complementair en compleet middenveld.

6 februari 2015 om 00:56

Juist veel te weinig in balans. Iedereen heeft een breker nodig. Klaassen en Serero zijn samen creatief genoeg daar hoeft echt niet zon lulletje als Sinkgraven of Andersen bij. Ze hebben meer behoefte aan een type Clasie/gudelj/guardado/hendrix/kae.

6 februari 2015 om 01:13

Echt he dat is precies wat Ajax mist, maar dat schijnen ze niet door te hebben.

6 februari 2015 om 01:45

Ajax speelt anders, verschil moet er wezen.

6 februari 2015 om 03:02

Wat is dat toch met mensen die denken dat iemand 1.90 moet zijn om ballen te veroveren. Serero doet het gewoon perfect en zijn gemis is duidelijk zichtbaar. Eerste helft vandaag Ajax speelde redelijk tot goed. Reden? Bazoer speelde erg sterk en veroverde veel ballen. 2e helft zat hij er doorheen en kon Ajax geen druk meer geven.

Waarom werd Ajax kampioen verleden jaren. Altijd door de juiste invulling van de 6. Anita Serero en Blind. Allemaal kleine spelers. Die nummer 6 is veel belangrijker dan gedacht wordt. Die positie is de belangrijkste positie zowel verdedigend als aanvallend. Het druk zetten en doorjagen waardoor een tegenstander niet kan counteren. In mijn ogen beheerst Serero dat perfect. Dus die man van 1.90 hoef ik niet hoor.

6 februari 2015 om 06:03

Guardado, Hendrix en Clasie zijn niet van die lengte hoor. Daarmee meteen je verhaal overbodig, want het is mosterd na de maaltijd. Niemand zegt dat een breker 1.90 moet zijn

6 februari 2015 om 06:08

Inderdaad het had geen beer van een speler hoeven zijn(al was het wel een pre)maar je hebt gewoon brekers nodig.spelers die duels niet schuwen en vechte voor elke meter dat straalt ook af naar andere en dan gaan die mee in de strijd.

6 februari 2015 om 10:40

Precies, PSV en Feyenoord spelen meestal zelfs met 2 spelers die sterk zijn in de duels Hendrix + Guardado en Clasie + Karim. Daardoor zie je ook dat Feyenoord 2 keer domineerde tegen Ajax op het middenveld.

Teveel geld voor betaald door ajax voor deze speler. Maar ja door het wanbeleid van overmars moest er opeens halsoverkop een speler gehaald worden en dan moet je de absolute hoofdprijs betalen.

6 februari 2015 om 01:04

Waarop baseer je te veel geld betaald? Als deze speler normaal door groeit, verkoop je zo'n speler voor iets tussen de 15 en 30 miljoen (als je het vergelijkt met sneijder, vd vaart, eriksen), plus als ik hem vandaag zie word hij binnen no time een van de bepalende spelers bij Ajax. En waarom is het halsoverkop? Omdat het vlak voor de deadline is gebeurd? Ze volgen die speler al langer, ze hebben waarschijnlijk alle opties overwogen, inclusief meer ervaren spelers. Zoals de Boer vertelde waren geen van de ervaren beschikbare spelers goed genoeg (dan ga ik uit van een type Zimling, wat ik wel een halsoverkop/wanbeleid aankoop vindt), dan hoor je dat van Ginkel niet wilde, dan is dit toch een logische kwaliteitsinjectie (waar alle Ajax-fans, inclusief ik, om schreeuwde)?

6 februari 2015 om 01:59

@top oss. Normaal doorgroeit? De spelers die jij noemt zijn allemaal super door gegroeid

6 februari 2015 om 03:11

Ja normaal door groeit. Zeker als hij voor zo'n bedrag word binnen gehaald, en hij zich normaal door ontwikkelt zijn dat geen rare bedragen, zeker als je ziet wat er tegenwoordig voor bedragen in het voetbal rond gaan. Verder vind ik niet dat deze spelers 'super' door gegroeid zijn. Natuurlijk blijven ze erg goed, maar dat lag ook in de lijn der verwachtingen, vandaar 'normaal' door groeien. Maar dat blijft een meningskwestie.

6 februari 2015 om 01:05

en dat oordeel je op een wedstrijd? Ajax is duidelijk uit vorm, ik vond dat Daley zich aardig staande hield.

Viel niet op vanavond, maar aan alles zie je dat die jongen kan voetballen. Er kon ook niet verwacht worden dat hij de boel op sleeptouw zou nemen.

De samenstelling van het middenveld vond ik vrij onverantwoord, in de eerste helft zag het er nog wel frivool uit, maar dat kwam met name door de buitenspelers. In de tweede helft viel het middenveld van Ajax sterk terug en werd telkens overgeslagen. Na de rode kaart was het zo´n beetje gedaan.

6 februari 2015 om 03:05

Dat zeggen we over Andersen ook. Talent maar we zien het er niet helemaal uit komen. Mooi verschil met Sinkgraven en Andersen vond ik de positionering van Sinkgraven. Zoveel beter dan Andersen. Echt goed tussen de linies en vooral in de as. Andersen wijkt vaak uit naar de zijkant waar hij zich vast loopt.

6 februari 2015 om 09:08

@toni9, en ook belangrijk; Andersen loopt vaak te breien en vertraagt het spel, Sinkgraven is van in 1 keer aannemen en passen, vaak veel effectiever.

Maar goed, 1 zwaluw maakt nog geen zomer, we moeten het afwachten met Daley, maar zijn 1e wedstrijd belooft genoeg.

Denk dat hij de laatste wedstrijden van ajax dan niet heeft gekeken. Dan had ie wel geweten dat het tegen zou kunnen gaan vallen en die kans ook aardig groot zou zijn.

Wordt nu denk teveel als de verlosser gezien maar dat kun je niet van die jongen verwachten. Is ook nog heel jong.

6 februari 2015 om 07:44

Misschien moet Ajax een keer geen echte Ajax speler aantrekken.
Volgens mij hebben ze meer belang bij een paar echte kerels ipv al die dwergjes.

6 februari 2015 om 11:08

Ja jij zit zeker weer te wachten op die kerels als Atouba, Roger, Kufour.
Waren ook echte kerels maarja dat werd uiteindelijk niets.

Speelde prima. Word straks op sleeptouw genomen door klaassen en serero. Komt helemaal goed.

Dat is ook mijn idee Topossnick. Stel je voor dat je met een middenveld Serero-Klaassen-Sinkgraven kunt spelen, dat Boilesen zijn oude nivo weer haalt en Veltman terug is (die met name in de opbouw belangrijker is dan we ons realiseerden), dan staat er al weer een heel ander Ajax.

Het is duidelijk dat we in de hoek zitten waar de klappen vallen, en dit is inclusief blessures maar ook arbiters die ons nu al 2 wedstrijden op rij naaien. Het is ook duidelijk dat we geen kampioen worden dit jaar. Bovendien is duidelijk dat dat obsessieve hand op de knip beleid van Overmars zich op een gegeven moment tegen je gaat keren.

Maar dit Ajax kan veel beter dan wat het nu laat zien en dat gaan ze dit seizoen nog tonen. Ze zullen ook wel moeten want de 2e plek is iets om voor te vechten.

frank moet eens in de spiegel kijkenalles is zijn schuld.onrust in de ploeg door zijn constante positie wisselingen.spelers weten niet meer waar ze aan toe zijn.schone in de spits terwijl die sinds zijn laatste blessure niet thuis is. 2spitsen zet hij in de wacht,hoezo vertrouwen geven!!!!!
Schande schande.zelfs Polen is in Rouw om Milik niet op te stellen
Nee,frank kan wel schelden maar alles is op zijn beslissingen en conto.
Ik neem het frank zeer kwalijk om zijn spelers daarop aan te kijken.
Hij is degene die voor rust ,eenheid binnen de ploeg moet zorgen.en niet tijdens de wedstrijd roepen hoe er gespeeld moet worden en wie de vrije trap moet nemen.
Zelf deed ik dat geschreeuw langs de kant ook,maar dan bij de fjes en de etjes.
Onacceptabel.
Triest voor sinkgraven,degene die nog zijn best deed.

Frank heeft voor mij afgedaan.helaas maatje.
Positiespel 3-4-3 was een redding geweest maar wie niet luistert moet de feiten onder ogen zien.

Collegatrainer midden des land op ajax styl gestoeid alla van gaal 3-4-3.

6 februari 2015 om 11:10

Hahahaha sjonge jonge..
Milik draait al een paar wedstrijden niet frank mag best eens iets anders proberen hoor dat deed hij ook met Eriksen in de spits paar jaar geleden.
Volgens mij had ajax ook toen iets van een vormcrisis.

Sinkgraven komt er wel. Wordt een grote bij Ajax. Wat een inzicht heeft die jongen al met zijn 19 jaar. Dit jaar moet hij nog veel leren maar volgend jaar behoort hij tot de beste van het land.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren