Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Overmars en De Boer beloven aankoop niets: ‘Dat hoeft ook niet’

Laatste update:

Daley Sinkgraven verwacht dit weekend de overstap te maken van sc Heerenveen naar Ajax. De negentienjarige middenvelder was in de zomer al doelwit van de Amsterdammers, maar toen kwamen de clubs samen niet tot een akkoord. De afgelopen week sprak Sinkgraven met Marc Overmars en Frank de Boer over zijn sportieve toekomst en dat gaf hem een goed gevoel. Na afloop van FC Dordrecht-sc Heerenveen (0-0) sprak hij over de stap.

/

In een eerste reactie aan de NOS zei Sinkgraven al ‘hartstikke blij te zijn’. In gesprek met Voetbal International legt hij uit, dat het moeilijk was vrijdagavond zijn gedachten bij de wedstrijd te houden. Niemand binnen de selectie en technische staf was echter al op de hoogte van het feit, dat Sinkgraven vrij ver gevorderd was met Ajax. De Telegraaf en Voetbal International brachten dat naar buiten en Sinkgraven zelf ontkende het ook niet meer.

“Ik heb deze week een gesprek gevoerd met Frank de Boer en Marc Overmars. Een goed gesprek zonder beloftes op een basisplaats. Maar dat hoeft ook niet. Ik ga graag de uitdaging aan”, sprak de middenvelder. Hij tekent tot medio 2020 in de hoofdstad en kost zo’n zes à zesenhalf miljoen euro. Hij zegt dat Ajax mooi, aanvallend voetbal speelt en dat bevalt hem wel. “En dat past bij mij.”

Bij FOX Sports zei hij dat hij gaat voor een plek op het middenveld in Amsterdam. Wat de exacte plannen zijn, houdt hij voor zichzelf. “Dat zullen jullie wel zien. Ik ga wel voor het middenveld, waar maakt me niet uit. Maar het middenveld heeft mijn voorkeur.” Tegen Omroep Fryslân tenslotte zei Sinkgraven dat hij sc Heerenveen erg dankbaar is. “Ik heb ook getwijfeld om het seizoen hier af te maken, maar wil de uitdaging toch aangaan.”

Denk jij dat Daley Sinkgraven veel aan spelen toekomt bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lucas Andersen uitzwaaien dan maar.. Daley ik hoop dat je het ons waar maakt voor dat bedrag en anders kan je gelijk inrukken uit Amsterdam.

Talent dit, talent dat.. Moet het nog maar eens zien met de overgehypte-voetballer. Tegenwoordig zijn we al door het dollen heen als iemand een bal aan kan nemen

Je hebt Nouri rond lopen in de Jeugd opleiding, had je net zo goed hem naar het eerste elftal kunnen laten ruiken dan 6 Miljoen weg gegooid geld uitgegeven voor deze middelmaat. Ik wil body, iemand die er staat (plus) de wedstrijd kan lezen, dat gevoel heb ik totaal niet bij hem. Hij misschien goed zijn, maar op dit moment hebben we niks aan hem.. lopen er al zat rond bij Ajax1 van zijn kaliber.

30 januari 2015 om 23:43

Lucas niet uitzwaaien! We komen op de positie van Klaassen/Andersen gewoon een speler te kort. Je zag het vorige week al. Eén geblesseerd, direct een probleem.

Concurrentie hoort erbij. Dan train je harder en je wordt er alleen maar beter van

30 januari 2015 om 23:48

Toch maar beter in de zomer moeten oppikken voor een paar miljoen minder.
Marc Netto, wat heb je nog meer in petto?

31 januari 2015 om 00:30

Helemaal mee eens. Ik weet dat hij af en toe dramatisch speelt, maar ik blijf het gevoel houden dat hij erg belangrijk voor Ajax gaat worden. Ik ben benieuwd of hij het niveau van Christian gaat halen. Dat is zeker mogelijk, al zal hij daar ongetwijfeld meer tijd voor nodig hebben.

31 januari 2015 om 02:16

Andersen uitzwaaien? Op Klaassen na beste speler van de eerste seizoenshelft? Hou oo hoor. Niemand in de eredivisie is technisch beter dan onze deense cam.

31 januari 2015 om 02:58

Haha grappenmaker. Serero is 2 klassen beter dan Andersen man. Die valt door de man wanneer hij het moet laten zien. Is ook te traag rond de 16.
Neeee ik zeg niet dat Sinkgraven het zogenaamd beter gaat doen hoor...

30 januari 2015 om 23:50

Deze 6 miljoen had beter besteed kunnen worden.
Soriano van Salzburg heeft net bijgetekend. Maar voor zes miljoen had het een reële optie geweest. Hij heeft ervaring en kwaliteit.

31 januari 2015 om 00:42

Soriano speelt op een hele andere positie en is al bijna 30... Niet echt het moment om een kleine stap terug te doen en bij een elftal te gaan voetballen dat jaarlijks talenten door wil laten breken.

31 januari 2015 om 00:51

Nope, ook niet de speler die we nodig hebben. Had veel liever Gudelj zien komen bijvoorbeeld, een speler op het middenveld met een 'over mijn lijk-mentaliteit'! Dat is hetgeen wat we missen bij Ajax, iemand die de beuk erin gooit!

31 januari 2015 om 02:59

Gast, RBS verkoopt zijn spelers niet voor peanuts oké. Zo een soriano kost dubbele cijfers man. Zeker minimaal 10 miljoen euro en dan komt er ook nog salaris bij.

31 januari 2015 om 08:42

Dat kan best zijn maar 6 miljoen voor een binnenlandse transfer moet je sowieso niet willen. Ben het met je eens dat wanneer een buitenlandse transfer in de dubbele cijfers komt je dat ook niet moet willen. Wie stel je voor als alternatief?

31 januari 2015 om 02:15

Wat een mooie "supporter" ben jij zeg! Eigen spelers altijd lopen afkraken. Je wilde zeker ook blind graag uitzwaaien en later was je zijn grootste fan... Andersen is het grootste talent van de selectie en die wil je uitzwaaien?? Net alsof eriksen meteen zo goed was en nooit balverlies leed. Hij had ook 2 jaar nodig om het team te dragen. Andersen krijgt die tijd niet?? Hij heeft nog geen eens een vol seizoen gespeeld. Erg voorbarig allemaal hoor...

31 januari 2015 om 03:01

Man lees je wel? Hij bedoelt dat Sinkgraven overbodig is als je een Andersen hebt. Kortom, dan kunnen we Andersen net zo goed uitzwaaien...

31 januari 2015 om 10:15

Lee112, laat hem maar gaan, typisch een uitspraak van ''theaterpubliek'' van Barcelona. Bedankt dat je het voor mij op kwam.. geen speld tussen te krijgen

Andersen heb ik inderdaad aangegeven een onnodige aankoop te zijn, want ik las in zowat elke krant / voetbal site's dat Frank en Marc een oude vedette zouden halen als ervaring, maar deze hoort daar niet bij..

31 januari 2015 om 02:55

@ vd. Vaart, wat een heerlijke Ajax-supporter ben je. Jij stond zeker als hardste te schreeuwen toen Andersn Motm was geworden?

Dit is gewoon een goede aankoop, die precies in ons straatje past. Jong, talentvol en voor een mooie prijs, gezien de interesse van United en City en de 5,5! jaar dat ze hem hebben vastgelegd..

Natuurlijk is hij nog geen basis speler, maar de beste stand-in voor Klaassen of Andersen (die beide niet alles zullen spelen) die we nu hebben. Als je denkt dat Nouri al klaar is, heb je er niet al te veel kijk op. We zitten erg mager in onze creatieve middenvleders!

De roep om body is treurig en echt hoe Ajax wilt spelen, misschien is de Africa cup leuk voor je.. Met vd Hoorn zitten we bovendien prima in onze "body".

Neemt niet weg dat ik een aankoop (alleen als deze ervaring En kwaliteit toevoegt) ook toe zou juichen, maar met Sinkgraven kunnen we heel blij mee zijn!

31 januari 2015 om 09:20

Wat een rare rare aankoop.. we hebben een verd mid en verdediger nodig met coaching, passie, leiderschap en duelkracht... We halen een 19 jarige snotneus die het allemaal nog moet bewijzen en op een positie staat waar we al vrij veel keus op hebben..... Veeg mij maar op.. I'm lost...

Goed contract. 5,5 jaar. Als hij goed presteert gaat die man voor het 5-voudige weg over een jaar of 3.

31 januari 2015 om 00:02

30 miljoen voor hem over 3 jaar? Haha

31 januari 2015 om 00:07

Daley Blind werd hier niet zo bijzonder bevonden en ging voor 17miljoen. Ik dacht aan 5x5miljoen, dus rond de 25miljoen. Kan maar zo hoor..heb weleens vaker gelijk gehad.

31 januari 2015 om 00:25

Alles is tegenwoordig mogelijk met die belachelijke bedragen die uitgegeven worden, bovendien denk ik dat dat alleen maar gaat toenemen in de aankomende jaren.

Wang was een betere alternatief geweest voor Ajax en co. Dan had je gelijk een N. de Jong of een Hachim Mastour (beide) van AC Milan gehaald.

31 januari 2015 om 00:22

Alsjeblieft niet zeg. Laat Ajax maar van Ajax blijven en niet in handen komen van een rare arabier, Rus of Chinees. Liever dit voetbal en eigen baas dan de genoemde spelers en een speeltje zijn van een rijk figuur.

31 januari 2015 om 12:31

Ajax is beursgenoteerd. Dus praktisch allesbehalve in handen van Ajax.

Na 36 wedstrijden al vertrokken, misschien ben ik gefrustreerd maar zo vind ik het Nederlandse voetbal geen drol meer aan

Byebye sinkgraven. Ik ga hem niet missen. Heeft sinds de interesse van ajax geen bal meer goed aangeraakt. Vanavond was hij ook weer bedroevend slecht. Als we hier 6.5 miljoen voor kunnen krijgen wrijf ik in me handen.

31 januari 2015 om 00:04

Is het wel een groot talent, want daar heeft Ajax zelf wel een paar van. Ik kan mij voorstellen dat Heerenveen zich suf lacht dat men 6 miljoen heeft gekregen voor een simpele speler.

Als deze aankoop van Overmars geen schot in de roos blijkt te zijn mag Overmars van mij opstappen. Dan faal je compleet als in 4-5 jaar tijd het merendeel van je transfers compleet mislukken en verder weinig toevoegen.

31 januari 2015 om 03:03

Want het is zooo belangrijk dat we een goede koopclub zijn..

Dit is een mooi talent, voor een goed bedrag en met 5,5 jaar heeft Overmars dit fantastisch gedaan! Of hij het schopt tot sterspeler, geen idee, maar je moet hem afrekenen op zijn aankoop en die vond ik goed. Nu ligt het bij Sinkgraven om zich te bewijzen.

Trouwens, wat als Mike nu toch door blijkt te breken, heeft hij het dan opeens weer geweldig gedaan?

31 januari 2015 om 09:23

Zeg ik ergens dat Ajax een goede koopclub moet zijn?

Als blijkt dat 95 procent van je aankopen compleet nutteloos zijn of falen dan kun je gewoon heel makkelijk je geld bijhouden. Dan heb ik liever dat die 15-20 miljoen worden gebruikt om te investeren in de jeugd of om mooiere contracten aan te bieden wanneer spelers verlengd worden.

En je haalt Vd Hoorn er nu bij maar vanaf het begin heb ik al het vertrouwen gehad in hem dat het er uit gaat komen en dat hoop ik nog altijd. Je ziet dat er iets aan zit te komen en dat heb je niet bij andere spelers zoals Duarte.

31 januari 2015 om 16:03

Overmars moet vertrekken als hij geen goede aankopen doet.. Wat bedoel jij dan?

95, beetje moeite met rekenen? Schone, Moissander, Poulsen, Bazoer, Andersen, el Ghazi, van der Hoorn, Zivcovic ,milik.. Grote talenten en (goed) spelend in het 1e, ben benieuwd wie die andere 171 aankopen zijn?

Wil je ook Cerny, Leyder, muric en Bay niet onthouden als aankopen. En natuurlijk de vele extra miljoenen die op dit moment in de jeugdopleiding gestoken wordt en op alle contracten die nog tot rond 2018 lopen van deze selectie..

Het is jammer dat jij en vele anderen zo'n gekleurde kijk hebben op de aankopen van Overmars, snap niet zo goed waar dat vandaan komt.. Of had je verwacht dat Overmars de jongens bij Barca en United wel zou weg kunnen trekken?

Sinkgraven, Andersen, beide net niet vergeleken met Clasie/Toornstra/Klaassen/Wijnaldum/Guardado.

30 januari 2015 om 23:54

Eens. Bovendien niet de speler die ik nu graag bij Ajax had gezien. Type Nigel de Jong die er wat agressie en ervaring ingooit was nu beter geweest imo

31 januari 2015 om 00:05

Sinkgraven (19, edit, spreekt nog meer in zijn voordeel): 38 wedstrijden, bij subtop in Nederland
Andersen (21): 26 (ed) 8 (cl) en nog paar EL en beker

Clasie (23): 146 wedstrijden ED bij topclub in Nl
Toornstra (26): 166 wedstrijden Ed
Klaassen (21): 50 (ed), 11 (cl) bij topclub in Nl
Wijnaldum (24): 205 wedstrijden ED, 23 EL, 27 Knvb beker etc bij topclubs in Nl
Guardado (28): 149 Primera Division wedstrijden!!!, 9 CL, Valencia etcetc

Hoe krom is je vergelijking?? Ooit gehoord van "vlieguren"? Zelfs Klaassen met zijn vele blessures heeft veel belangrijkere wedstrijden gespeeld dan Sinkgraven.

Edit: Irritante uitroeptekens weg, Postman87 wees me er op dat zonder die uitroeptekens ik mijn punt ook wel kon maken

31 januari 2015 om 00:09

Dus? Feit is dat je jongens van dat niveau moet hebben wil je meedoen.

31 januari 2015 om 00:19

Zonder al die uitroeptekens snappen we het ook wel hoor

31 januari 2015 om 00:28

Jij noemt de 5 beste spelers (en Depay mag er ook wel bij, ipv Toornstra die het wél heel goed doet) van de Eredivisie. Een potentieel fantastische voetballer met minder ervaring kan ten eerste dat niveau ook wel halen en ten tweede kan hij toch sneller op dat niveau komen bij Ajax. Bovendien moet er druk op spelers als Andersen komen om te presteren dus voor de breedte is dit alleen maar goed. Snap niet helemaal dat Ajax zulke mogelijkheden per sé moet laten lopen, als het ook nog in de toekomst lucratief kan zijn.

Feit is dat je een scheve vergelijking maakte.

31 januari 2015 om 00:39

Het is ook helemaal geen slechte aankoop. Al moet maar blijken of hij dit bedrag ook waard is. Ik had liever een speler met wat meer ervaring gezien. Denk namelijk niet dat Sinkgraven Ajax dit seizoen al kampioen gaat maken.

31 januari 2015 om 00:52

Ben ik met je eens, al heeft een speler met ervaring de volgende nadelen:
- Ervaren spelers met naam komen niet meer
- Ervaren spelers zonder naam hebben geen garantie voor succes (zimling)
- Ervaren spelers met Ajaxverleden in zwaar weer die wel willen komen, worden niet door Ajax gehaald (dom): Maduro en Heitinga
- Ervaren spelers met Ajaxverleden bij een kwalitaitef gelijkwaardig of zelfs minder team in het buitenland, kunnen daar vele malen meer verdienen (sneijder, Van der Vaart, Nigel de Jong)

31 januari 2015 om 00:53

Sinkgraven is 19 hoor

31 januari 2015 om 00:56

Haha, thanks. Wordt wel 20..damn, die man heeft de laatste CL-overwinning van Ajax gewoon niet meer meegemaakt. Ik word oud!

31 januari 2015 om 01:06

Daar gaat het niet om, ik noem middenvelders, hier verliest Ajax de strijd te vaak, spelers zonder dat extra inzet/kracht/durf/kwaliteit, het laatste wat Ajax oo dit moment nodig heeft is potentie, we hebben gerealiseerde potentie nodig niet iemand die nu pas nog moet gaan groeien naar een gewenst niveau, en al helemaal niet voor 6 miljoen.

31 januari 2015 om 01:39

Ik had niet door dat je doelde op middenvelders. Ik ben het deels met je eens, maar een Sinkgraven is volgens mij gewoon een goudmijntje. Daarnaast moet Ajax ervaring halen. Dan moet je naar de categorie Maduro, Van der Vaart of misschien Nigel de Jong. In die volgorde is de haalbaarheid. Maduro is zo op te halen, De Jong is haast niet te doen.

Gezien wat ze nu met Heitinga hebben gedaan denk ik niet dat ze die weg in gaan slaan, helaas.

Je haalt echt zo een overbodig aankoop voor ronduit grof geld.

31 januari 2015 om 03:10

Overbodig? met de blessure van Klaassen en het niet al te constante spel van Andersen, is dit alles behalve een overbodige aankoop..

En grof geld? valt gewoon binnen de marge die we willen betalen voor grote talenten. Bovendien hebben ze hem voor 5,5 jaar weten te binden. Ik vind het een mooi bedrag, ik was bang dat met de interesse van United en City het richting de 10 zou gaan..

Geeft ajax geld uit is het nog niet goed volgens sommige hier.... Het is ook nooit goed he, sink is een goeie speler de rest we zullen zien hoe hij het gaat doen

31 januari 2015 om 00:06

Je geeft geld uit, en 6 miljoen is echt veel geld, maar dan moet een speler wel ervaring en een meerwaarde zijn. Nou krijgt hij niet eens een garantie van een basisplaats. 6 miljoen moet je toch een gearriveerde speler mee halen. Maar toch niet voor een talent, te bizar voor woorden. Duid ermee aan dat het een paniek aankoop is.

31 januari 2015 om 01:05

Precies, maar dit past allemaal prima in het totaal tegenstrijdige beleid wat Ajax voert ten opzichte van het plan en alle kritieken van voor en tijdens de revolutie. Naast het feit dat deze jongen nog alles te bewijzen heeft is het weer een speler die te iel van stuk is en qua lengte ook niet de grootste is. Tenzij Schone doorschuift naar het middenveld hebben we weer een dwergen middenveld.

31 januari 2015 om 03:22

Tegenstrijdige beleid? Wat is er tegenstrijdig aan het aantrekken van 1 van de grootste talenten die in de eredivisie rond loopt? Past perfect in het beleid en ook binnen het budget voor dit soort aankopen.. Met van Ginkel hebben ze het ook geprobeerd.

En dat dit een paniek aankoop is, misschien wel. Klaassen was geblesseerd en eigenlijk wilde ze Sinkgraven pas in de zomer halen. Dus ach, als je (lors) je fijn voelt om het zo te noemen, veel plezier.

En wat is dat met die obsessie voor lengte? Heb je enig idee hoe lang Klaassen en Andersen zijn? en 1,79 is voor een middenvelder helemaal geen gekke lengte..dat het wat potiger mag bij Andersen en Sinkgraven, wil ik je geven, maar gaan we echt niet beter van spelen.

Misschien dat Ajax kan proberen om Maduro erbij te halen. Mensen gaan nu vast zeggen, hij is over geflopt en hij kan er niks meer van. Maar ik denk dat Maduro nog steeds van waarde kan zijn voor dit Ajax. Zeker op centraal midden met de punt naar achteren. Sinkgraven op links en Klaassen op rechts. Voor komende zomer moeten ze maar gaat kijken naar een nieuwe linksbenige verdediger. 1 Die op linkback en centraal kan. Geen Viergever, die vind ik niet goed genoeg voor Ajax. Helaas.

31 januari 2015 om 00:45

serieus hoe kom je erbij. Maduro??? heb je hem recent 10 wedstrijden zien spelen? dan heb je vast een goede decoder voor je tv.

laten we gewoon afwachten wat het word. word het een openbaring zoals toornstra bij feyenoord of word het een tegenvaller zoals Maher bij psv. ajax heeft er iig, normaal gesproken, een goede optie bij op het dunbezette middenveld.

p.s. ik word altijd zo moe van mensen die roepen dat ze een andere speler hadden moeten halen. vooral mensen die met namen komen uit buitenlandse competities. dat wilde ikgewoon even zeggen! zucht..

Ik vond hem de laatste maanden nou niet zo bijzonder om eerlijk te zijn, hij heeft wel een poosje goed gespeelt maar of die nou 6 miljoen waard is en voor Ajax een versterking is betwijfel ik.

31 januari 2015 om 03:25

Ach, met 100 miljoen op de bank en een goede balans, kun je dit soort risico's best nemen.. Het is een van de grotere talenten, die voetbal heeft laten zien dat bij Ajax past, dus wat mij betreft een goede koop..

Iedereen kan nu toch gewoon zien dat er op het moment meer ervaring nodig is. Ja, misschien is dit een goede aankoop van Ajax maar niet op korte termijn. Een ervaren kracht die in de rest vh seizoen gewoon wedstrijden kan winnen op het middenveld. Vervolgens kunnen jongens als Klaassen verder groeien en volgend jaar nog meer leidend zijn. Er staan gewoon te weinig op het veld die uitstralen dat ze een wedstrijd kunnen 'killen'

Wel mooi om te zien hoe graag hij naar Ajax wilt. Kan me nog een interview van hem herinneren (jaar of 2 geleden) waarin hij zei dat hij via Ajax naar real Madrid wilt. Nou Sinkgraven stap 1 is al gezet xd.
Voor de rest hoop ik echt dat hij slaagt. 6.5 miljoen euro, tsja maak het maar waar.

Belachelijke poll

Want grotendeels van de fans hier zijn ajax fans dus die klikken op ja
Poll had beter kunnen zijn denken de ajax fans dat sinkgraven veel gaat spelen.

Onn topic.
Ik hekel toch wel beetje beleid van ajax hoor.
Het is het munchen van nederland.
Andere suptop teams beroven van hun talenten om vervolgena de helft te laten floppen, mike van de hoorn,zivkovic en nu sinkgraven.

Is jammer dat ajax altijd hun eigen competitie verzwakt... Was mooier geweest als ze eens buitenlandse spelers zouden proberen aan te trekken!.

In het algemeen is volgens mij nederland het land waar de meeste binnenlandste transfers ontstaan!

Conclusie top teams en dan met name ajax moet eens van de talenten van andere teams in de competitie afblijven.
Het is toch veel beter als de competitie sterker word!
Ik persoonlijk keur deze transfer af ik was lekker bij heerenveen gebleven en na het seizoen had ik de opties bekeken en gekeken wat het beste is voor mijn carriere!

31 januari 2015 om 10:38

Dude ik weet niet of je slecht 12jaar bent maar echtwaar je kraamt alleen maar onzin uit. Ik val je niet aan en met alle respect hoor maar ik ga niet eens argumenten gebruiken. Want mensen die denken zoals jij zijn of 12dus of comleet insane. Vz verwijder mijn bericht maar i do t care want dit gaat te ver. Nou 1argument dan: ajax wilt de concurentie voorblijven bij het inlijven van de beste talenten.

31 januari 2015 om 19:14

Belachelijke post en hooguit ben je zelf geflopt. Mike is een prima back up voor Veltman.
En Zivkovic geflopt? DIe heeft al 20 hele minuten in Ajax 1 gespeeld ofzo....
Dus geflopt.........geen idee waar je die waanbeelden vandaan haalt
Of bedoel je volgens plan in Jong Ajax, daar is hij zelf anders best tevreden over dus weet niet wat je punt is?

1 februari 2015 om 16:14

kijk jullie 2 zijn dus ajax fans daarom wist ik bij het posten van dit bericht dat ik deze imbecielen ook reacties van krijg nou die neem ik dan maar voor lief.

punt is wat ik wil maken.
zivkovic blonk iedere week uit bij groningen waar staat hij nu?? jupiler niveau te spelen en 20 hele minuten zoals je al zegt bij ajax 1

mike van hoorn backup??
volgens mij was hij bij utrecht basis speler?

sorry als ik verkeerd begrijp maar als speler wil je toch voetballen of wil je liever bankzitten??

ajax moet alles hebben maar ze weten helemaal niet eens wat ze er mee moeten dan noem je hebzuchtig!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren