Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Neymar slaat terug: ‘Je hoeft mij niet aardig te vinden, maar toon respect’

Laatste update:

Neymar heeft zijn critici in gelijke munt terugbetaald. De aanvaller werd in het bekerduel met Atlético Madrid (2-3) steevast uitgefloten en zijn tegenstanders stoorden zich aan de ‘maniertjes’ van de Braziliaan van Barcelona. Neymar heeft nu op social media een foto geplaatst, waarop te zien is hoe hij een treffer van Barcelona tegen Atléti viert.

/

“Niemand is verplicht om iemand aardig te vinden, maar er is ook nog zoiets als respect”, luidt het fotobijschrift van de 22-jarige Neymar. De wedstrijd werd steeds grimmiger en om Neymar in bescherming te nemen, haalde trainer Luis Enrique hem een kwartier voor tijd naar de kant. Spelers van Atlético wilden toen al verhaal halen bij de international en deden na afloop in de pers dan ook hun beklag over Neymar.

“Het is zijn manier van spelen, maar goed… op een dag heeft Neymar heeft een probleem”, zei middenvelder Cani. “Hij heeft bepaalde gebaartjes”, vulde aanvoerder Gabi aan. “Iedereen weet dat hij dat uitsluitend doet als-ie aan het winnen is. Niemand houdt van verliezen en zulke gebaren maken de sfeer er niet beter op.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dan moet je dat zelf ook tonen..

30 januari 2015 om 00:10

Achja, Atletico is vernederd door Neymar, dat is de hele wedstrijd aan alles en iedereen te merken.

30 januari 2015 om 06:20

respect moet je verdienen

30 januari 2015 om 09:30

Neymar toont altijd respect. Hij is altijd nederig naar zijn opponent, toont in interview altijd dat hij nog steeds met beide voetjes op de grond staat..
Ieder heeft toch zijn eigen speelstijl? Omdat hij bij een voorsprong wat sierlijker gaat voetballen wil dat niet zeggen dat je hem verrot moet schoppen. Dat eerste heeft met voetballen te maken, iemand bewust willen blesseren absoluut niet!

het is natuurlijk belachelijk om mensen om respect te vragen nadat je zulke respectloze en kinderachtige gebaartjes hebt gemaakt naar diezelfde mensen ^^

29 januari 2015 om 23:28

Waar heeft hij het überhaupt over Real? Altijd elk topic over Barca/real, Messi/ronaldo/neymar etc. wordt binnen de kortste keren getransformeerd tot modder gooien naar beide clubs/spelers. Het is toch gewoon lachwekkend dat Neymar hierover begint en het gaat hier niet over Real.

29 januari 2015 om 23:33

Maar Neymar daagt en tart en provoceert spelers, dat zie ik iedere week, dat is wat anders.

29 januari 2015 om 23:47

ik veroordeel ronaldo's acties net zo goed. Zelfs meer dan wat Neymar deed want dat was natuurlijk veel erger. Maar daar gaat het niet om in dit topic. Hier gaat het erom dat Neymar da silva santos Junior (je weet wel, die Brazilliaanse voetballer) om respect vraagt nadat ie zichzelf nog maar een dag geleden zo onrespectvol gedroeg.

Hij doet wat hij wil hoor, ik heb er heus geen problemen mee. Zoals ik al zei in een eerder topic: het was een beladen wedstrijd, daar verlies je jezelf soms in als speler. Ik zeg alleen dat het dan belachelijk is om zelf om respect te vragen... los van mijn voorkeur voor Real Madrid is dat moeilijk te betwisten toch vriend?

29 januari 2015 om 23:55

Wat maakt dat nou uit? Als een Ajax speler een schwalbe maakt mag jij er toch ook wat van zeggen ondanks dat er Barca in je naam staat? Beetje rare opmerking dit.

Verder heeft hij wel gewoon gelijk. Neymar heeft het over respect tonen, maar je spelers op zo'n onnodige kinderachtige manier uitdagen is ook niet echt respect tonen. Ik keur harde tackles op de enkels niet vaak goed, maar het stilstaan voor de bal en een beetje hooghouden en z'n andere trekjes mag wel een keer afgestraft worden met een harde trap.

29 januari 2015 om 23:36

Wat voor gebaartjes maakte die eigenlijk? Heb er niks van meegekregen.

29 januari 2015 om 23:40

Jullie hebben het over 'gebaarties'. Welke gebaartjes dan? Die foto? Of iemand door de benen willen spelen? haha lol.

29 januari 2015 om 23:41

In dat geval zou Ronaldinho echt een klootzak geweest zijn

29 januari 2015 om 23:43

Haha precies,, Mensen zeuren maar. Maar iedereen zou hem in zijn team willen hebben.
Neymar is niet te stoppen, en dan krijg je dit natuurlijk.. Scoort altijd tegen Atleti en dat zit hun dwars.

29 januari 2015 om 23:50

Nee dat door de benen spelen ed was natuurlijk heerlijk, heb genoten van zn spel gisteren. Met 'gebaartjes' bedoelt men bijvoorbeeld dat luchtkusje naar Torres

29 januari 2015 om 23:51

Neymar kan soms irritant zijn, maar dat komt omdat ze hem dan schoppen.

Vorig seizoen vond ik hem erg, maar dit seizoen doet hij niets verkeerd. Schwalbes maakt hij al niet meer. Speelt fantastisch en scoort veel.

Bij Atletico zijn ze inderdaad gewoon boos dat Neymar altijd scoort tegen hun.

Ik herinner me ook nog eens dat ze Ronaldo begonnen te schoppen omdat hij een pas met zijn rug gaf, echt belachelijk.

Schoppen is niet het antwoord. Wil je wraak dan moet je winnen.

29 januari 2015 om 23:56

Okay, Hij probeert Raul Garcia door de benen te spelen. Garcia wordt boos. Neymar gaat naar hem toe, zet zijn hand op zijn rug, schouders en hoofd, getuige van respect'.

Torres maakt een sprint van 100 meter om Neymar een 'filho da puta' te noemen. En Neymar stuurt hem een kusje. Prachtig gedaan. Zo hoort het ook. Of had Neymar alles moeten accepteren? Waaarom wordt Torres niet aangesproken? Omdat Neymar natuurlijk de ster.
Zoals LE al eerder aangaf Neymar moet nooit veranderen.

Dit hoort bij voetbal.

30 januari 2015 om 00:23

Ja want torres was zuiver. Torres had die zoen verdiend kijk maar hoe opgefokt al die Madrilenen tegen neymar waren ney of neymar een moord had geleegd

30 januari 2015 om 01:22

Snap je, laat neymar gewoon zo spelen. Je kan beter sportief reageren en gewoon respect geven.

Dit is voetbal het moet leuk blijven.

OMG Neymar wat doe je nou , waarom plaats je een foto op social media waarbij je een doelpunt viert omg wat erg omg omg hahaa.
Om moe van te worden, wat is dit voor onzin, dus elke speler moet net als Messi zijn? Kapot geschopt worden en alleenaar opstaan en doorgaan!! Wat goed dat atleti hard speelt maar ga niet als pussy s doen wnr je een speler tegenkomt die ook zijn maniertjes heeft. Hadden ze gewonnen dan zouden ze niet eens hier wat over zeggen

Die bepaalde arrogante trekjes heeft CR7 toch ook? Ik weet niet wat ze dan met probleem bedoelen, dat hij ook 3 gouden ballen op een dag heeft en dat dat een probleem vormt de persoonlijke prijzenkast?

Het wordt allemaal zwaar opgeblazen. Zij ergeren zich aan zijn gedrag. Barcelona ergert zich aan hun harde spel. Real ergert zich aan het makkelijke vallen bij Barcelona. Iedereen en zijn moeder ergeren zich wanneer Chelsea de bus parkeert. Etc. etc.

Ik denk dat mensen er gewoon niet tegen kunnen dat een 22 jarige steeds beter begint te spelen en op weg lijkt naar de beste speler ter wereld in de komende jaren.

29 januari 2015 om 23:42

Inderdaad, CR7 heeft dat ook.
En Real valt ook makkelijk.

Is gewoon een fantastische speler. Hij is bijna niet te verdedigen dat kan natuurlijk storen.
Hij wordt flink onderschat vindt ik natuurlijk hier en daar wat duiken maar doet niet onder zijn verwachtingen!

29 januari 2015 om 23:26

Duiken deed hij vooral de voorhene seizoenen, dat is dit seizoen heel veel minder geworden. Ik wil haast zeggen dat hij het afgeleert heeft, hij is er bijna.

Neymar die over respect begin, ironisch, volgens mij is hij vaak respectloos naar tegenstander. Torres een zoen geven getuigd ook niet van respect en provoceren is en uitdagen dat is ook respectloos meneer Neymar..

29 januari 2015 om 23:41

En weetj wat Torres heeft gezegd? Of denk jij dat Ronaldo Edimar heeft getrapt, zonder een reden.

29 januari 2015 om 23:46

Dan nog moet je je leren beheersen, dat zelfde geld ook voor Ronaldo

29 januari 2015 om 23:48

Als je je uit de tent laat lokken en vervolgens zelf gaat provoceren dan moet je niet over respect beginnen. Als je er boven staat, dan kan je dat doen, maar dat ontbreekt er duidelijk aan bij Neymar.

29 januari 2015 om 23:50

Weetje wat Torres heeft gezegd? Of is dat niet provoceren?

29 januari 2015 om 23:51

Neen, Neymar laat niemand over hem lopen en daarpm is hij een leider.

29 januari 2015 om 23:53

werd er wat gezegd dan? ik dacht wel degelijk dat Ronaldo gewoon zonder duidelijke reden aan het schoppen ging. uit pure frustratie

29 januari 2015 om 23:53

Nee, maar als Neymar daarop reageert, dan is hij hetzelfde bezig en dan is het lachwekkend om van anderen respect te verwachten. Dat is mijn punt.

"als je je uit de tent laat lokken en vervolgens zelf gaat provoceren dan moet je niet over respect beginnen. "

Dit dus.

30 januari 2015 om 00:01

JA Ronaldo werd de hele wedstridj geprovoceerd. Duidelijk te zien op Spaanse tv beelden.. Niemand keurt dat gedroeg goed, maar spelers snappen elkaar. En daarom nam Neymar het ook voor hem op. Niet alleen Neymar maar ook een speler van Atletico. Alleen Neymar reageert anders op provocaties.. dus niet met geweld (zoals Ronaldo). Hij reageert met de bal in zijn voeten.
En als Torres een sprint van 100m maakt omdat hij (neymar) iemand door de benen wilt spelen, dan hebben wij een probleem.

Het is normaal dat Gabi zoiets zegt na een nederlaag.. maar hij weet dondrsgoed dat dit bij het voetbal hoort.. Want zijn ex team genoot 'costa' was de beste hierin.

30 januari 2015 om 00:04

Wat heeft Torres gezegd Blink, want dat is mij ontgaan

30 januari 2015 om 00:24

Zucht...

Ik adviseer jou om het volgende filmpje even af te kijken.
Gewoon... Een terugblik van die boevenbende van Atl Madrid.

En ik vraag je vooral te letten op Garcia, Juan fran, Mario Suarez.... En nog wat van die spelers.

Als je dan nog steeds zo onvolwassen reageert heb ik geen hoop meer voor jou soort. Want de afgelopen 24 uur heb ik jou niet echt bepaald hoogstaande opmerkingen zien plaatsen op het wereld wijde web. Maar wellicht zal je straks het 'licht' zien, en toch een welgemeende excuses aan bieden aan alle lezers van dit platform. Al die lezers die zich net als mijn persoontje zich mateloos storen aan jou kleuterachtig gedrag.

Veel plezier met onderstaand filmpje

http://www.sport1.nl/video/14814-atletico-s-boeven...

30 januari 2015 om 00:25

Helaas zie ik dat de link niet doorkomt, mijn excuses.

Wellicht kan je de tijd nemen om ff naar sport1.nl te gaan, zou ik waarderen

30 januari 2015 om 00:35

Precies kijk de beelden terug en kijk hoe agressief die Madrilenen tegen neymar doen. Torres probeert zelfs een klap uit te delen. Neymar heeft zich in die situatie nog netjes gedragen Door redelijk rustig te blijven en een kusje uit te delen.

Nadat Kazim al een ander beschuldigde van 'babygames' is het Neymar die begint over respect hebben. Wat een hypocrisie zeg.

29 januari 2015 om 23:42

Waarom, dat toonden ze toch ook niet? Jij vond dat Neymar op basis van de wedstrijd van gister respectloos handelde? Of was het Atletico dat respectloos was tegenover o.a. Neymar en Messi

29 januari 2015 om 23:46

Als je zelf als reactie op de tegenstander ook gaat lopen zuigen en provoceren dan verdien je net zo goed geen respect. Het lijkt wel de basisschool: "maar hij begon".

Neymar had recht van spreken als hij er niet op had gereageerd en het had gelaten bij zijn voeten laten spreken (wat hij deed), maar hij vond het net zo goed nodig om even lekker de spelers van Atletico te provoceren en dan nu even doodleuk over respect beginnen. Uiteindelijk heeft hij zich net zo gedragen als de spelers van Atletico.

30 januari 2015 om 00:19

Iedereen praat elkaar en Sierd na... Maar ik heb gister geen duikelingen, handgebaren of wat dan ook van hem gezien...alleen maar hinderlijke atleti spelers.

Normaal gesproken is hij wel zo, maar gister liet hij zijn voeten spreken.

Barca heeft Atletico gwn goed aangepakt, nirt te lang de bal achterin houden nee maar gelijk op d counter snel scoren. Precies dit doet Real Madrid ook altijd tegen atleti, probleem bij Madrid is allesn dat ze ook intrappen in de trucjes van atleti, ze worden uitgedaagd en dan slaan ze ook terug en schoppen ook keihard terug en gaan ook agressief reageren rn daarom krijgen ze vaak ook rood, Neymar reageert anders en daar kan atleti nirt tegen ze willen liever vechten de speler uit zijn spel halen uitdagen zodat ie ook gaat slaan maar nee ze zijn goed terug gepakt. Lekker voor hun , nu gaan ze zitten huilen ga toch weg man

29 januari 2015 om 23:37

"neymar reageert anders omdat het Atletico is". Ook tegen andere s club zie ik hem herhaaldelijk provoceren en en tegenstanders uitdagen. Vorig week tegen Elche was hij ook bezig met provoceren en tegenstander uitdagen.

29 januari 2015 om 23:40

Die speler van Elche deelde ook elke keer tikjes uit aan Neymar terwijl de bal niet in de buurt was.
Dieje probeerde Neymar kwaad te krijgen en hem zo uit zijn spel te halen.
Als je zelf uitdaagt dan moet je er ook tegen kunnen als anderen het bij jou doen.

Neymar mag niet praten over respect, dat heeft hij zelf nog nooit getoond.

Ik word zo moe van al die mensen die respect eisen en erom vragen. Als je er om moet vragen verdien je het niet. Presteer goed, dan krijg je respect, niet door erom te zeuren.

30 januari 2015 om 00:03

Lijkt mij dat ie uitstekend presteert, niet?

Terecht van Neymar. Zelf spelen ze vies en dan gaan ze klagen over Neymar. Ik zie het niet graag wat Neymar heeft gedaan, maar dat is het gevolg van wat Atletico deed.

Vorig jaar was het altijd vriendelijk, tot vorig week besloot Atletico om te stoppen voetballen en gewoon te schoppen. Jah dan zal Neymar ook niet vriendelijk blijven...

Messi bleef vriendelijk ondanks de zoveelste schop, maar toch bleven ze hem steeds maar opnieuw trappen...

Vorig seizoen ging Camp Nou applaudisseren voor Atletico toen ze kampioen werden. Wat doen ze bij Atletico gisteren, vragen om Messi neer te schoppen...

Heel spijtig wat ik vond Atletico altijd een leuke club, maar steeds meer en meer mensen beginnen het beu te worden met Atletico.

29 januari 2015 om 23:51

Als je er nu pas achter komt dat Atletico een ordinaire trapclub is heb je ze niet bepaald vaak zien spelen. Ze trappen altijd.

Overigens niet terecht van Neymar, hij ging zich verlagen tot het niveau van provoceren, dan ga je op deze manier nooit en te nimmer respect krijgen.

29 januari 2015 om 23:56

Dat klopt niet helemaal. Atletico speelde altijd hard, maar speelde altijd voor winst. Dit seizoen proberen ze gewoon de spelers van Real en Barca te blesseren.

Gewoon goed van Neymar. Respect moet van beide kanten komen. Messi had wel respect maar dat haalde niets uit.

Tegen andere ploegen moet Neymar het natuurlijk rustiger doen.

29 januari 2015 om 23:58

Deden ze vorig seizoen ook al, daarom ben ik ook totaal geen fan van Atleti en gun ze helemaal niks.

Neymar is gewoon een slime speler, het waren de Atletico spelers die hem uitdaagden door hem elke keer tik uit te delen.
Al goed trapt Neymar daar niet in, ze willen dat hij terug slaat of kwaad wordt, maar Neymar deed dat niet.
Die van Atletico kunnen beter naar hun eigen spel kijken, ze doen niks anders dan schoppen en spelers van de tegenstander uitdagen.

29 januari 2015 om 23:50

Slim en kinderachtig dat wel, zie je Messi zo reageren? Nee want die weet hoe het moet.

29 januari 2015 om 23:54

Zag je de spelers van Atletico het rustiger doen tegen Messi, ze bleven hem gewoon schoppen...

Allemaal leuk tot ze hem blesseren

29 januari 2015 om 23:57

Dus ga je kinderachtig terug doen ? Atleti krijgt zijn straf wel van de ref en de bond. Neymar heeft simpelweg aangetoond nog een kleine jongen te zijn.

Ja Messi krijgt ook tikken, maar komt die nu negatief in het nieuws ? Nee.

30 januari 2015 om 00:04

Spaanse refs zijn idioten en bond is nog erger.

Het is daarom dat je alles zelf op het veld moet doen. Ze gebruiken geen camera's dus ze kunnen met veel wegkomen.

Moet je maar durven in Engeland een schoen richting lijnrechter te gooien. Minstens 2 maanden word je geschorst.

30 januari 2015 om 00:12

Heb je Diego Costa wel eens gezien ? Alles kan in Engeland als je maar het juiste shirtje draagt.

30 januari 2015 om 00:16

Ik begrijp ook nog steeds niet hoe Costa daarmee wegkomt. Misschien zijn ze bij de FA te veel op twitter en Facebook

30 januari 2015 om 00:41

Neymar is messi niet. Niet omdat messi nergens op reageert moet neymar dat ook niet doen. Neymar is gewoon een sportieve speler maar als je hem provoceert provoceert hij terug.

30 januari 2015 om 01:05

Precies. Hij is geen messi en moet ook niet met messi vergeleken worden. Barca had zulke type spelers nodig.. Barca heeft 7 wedstrijden achter elkaar niet van atletico kunnen winnen. Om van atleti te winnen moet je brutaal zijn.

hopelijk wordt atletico - barca de nieuwe hype (zoals valencia - barca eind jaren '90/begin jaren '00. Dat was toen nog groter dan barca - real).

30 januari 2015 om 01:27

@nestoo22

'' Neymar is gewoon een sportieve speler maar als je hem provoceert provoceert hij terug''

Dit is nogal een tegenstelling. Het is enigszins afhankelijk van hoe je sportief definieert, maar ik associeer provoceren niet met sportief gedrag. Mijns inziens is sportief gedrag juist hetgeen Messi vertoond. Oftewel, erboven staan en dus van volwassenheid getuigen. Als je terug provoceert, dan getuigt dat in mijn ogen van kinderachtig en dus onsportief gedrag.

30 januari 2015 om 09:27

Bij Messi draait het alleen om het hebben van de bal. De rest boeit hem geen ene flikker. Hij is zoals in een artikel dat ik gelezen heb misschien wel het beste te vergelijken is met een hond en zijn speeltje. '' Het speeltje'' is het enige wat belangrijk is en de randzaken laat hij zich buiten. Heerlijke speler die Messi.

30 januari 2015 om 18:45

Je kan messi moeilijk met neymar vergelijken omdat het 2 totaal verschilende persoonlijkheden zijn met een totaal andere uitstraling, dit zorgt er automatisch voor dat ze ook niet dezefde behandeling krijgen. Alleen de uiterlijke kenmerken van een neymar zorgen er al voor dat spelers hem meer op de huid gaan zitten dan bijvoorbeeld bij messi. Ik heb messi ook wel eens boos gezien tegen bijv real madrid als hij vies aangepakt word maar over het algemeen is messi een ingetogen speler die minder snel geprovoceerd word en dus minder snel zijn andere kant laat zien.

Neymar vind ik sportief omdat hij zich zelden misdraagt op het veld en zich voor een voetballer met zijn talent zeer nederig opstelt. Ik heb neymar dit seizoen niet betrapt op agressief of onsportief gedrag tegen een tegenstander of teamgenoot. Neymar krijgt vaak harde schoppen of veel kritiek maar ik heb hem nog geen ellebogen of andere activiteiten die niet voetbal gerelateerd zijn zien doen.

Het is niet dat neymar een heilig mens is als hij veel harde tackles krijgt of als zn tegenstander hem door frustratie pijn wil doen dan is neymar wel een type die gaat zitten uitdagen en daar is in mijn ogen niks mis mee. Het is niet dat neymar een speler is die confrontaties opzoekt maar hij komt wel voor zichzelf op als het nodig is en dat is in zijn situatie vaker nodig dan bij messi of iniesta.

Neymar is een persoonlijkheid vandaar dat hij op zn 22ste al aanvoerder is van brazilie, hij is een uitgesproken (publieks lieveling)) type en dat leid tot meer botsingen. Maar dat hij reageert met bepaalde kleine gebaartjes op de vijandige houding van atletico maakt hem in mijn ogen niet onsportief.



Ik begrijp mensen best, die vinden dat Neymar dit niet moet zeggen of doen, en dat hij hypocriet is.

Maar op basis van de afgelopen wedstrijd heeft hij volledig gelijk. Hij werd constant geprofoceerd én geschopt. Van gebaartjes over 7-1 tot smerige trappen. En men weet het zo te draaien dat hij de hypocriet is..ongelooflijk. Zulke sierlijke voetballers moet men in bescherming nemen.

29 januari 2015 om 23:49

Als hij nou zelf niks had gedaan, dan was het terecht geweest. Maar als je zelf ook gaat verlagen naar het niveau van provoceren, dan ga je zo niet je respect krijgen. Had gewoon niet moeten reageren en daarna dit zeggen.

30 januari 2015 om 00:02

Zeker, de spelers van Atletico waren geen haar beter. En scheidsrechters moeten zulke spelers in bescherming nemen, je weet op voorhand dat die het hardst aangepakt zullen worden. Net als Hazard bijvoorbeeld. Maar als je zelf lekker meespeelt en provoceert dan verdien je zelf net zomin respect en komt het heel hypocriet over dat je erom gaat vragen. Respect is sowieso niet iets waar je om vraagt, dat dwing je af. Neymar heeft gisteren weer mijn respect voor hem als voetballer afgedwongen. Helaas niet voor hem als persoon

30 januari 2015 om 00:16

Wat heeft Neymar gister gedaan? Iedereen praat elkaar zo makkelijk na.

Neymar bewijst maar weer eens dat hij zelf nog verre van volwassen is. Het is hypocriet dat nota bene hij met zijn gebaren en gedrag respect eist van anderen. Als hij gewoon slim was had hij hier als een verstandig persoon niet op gereageerd.

Respect moet je verdienen, en met zijn recentelijke gedrag ga je dat simpelweg niet krijgen.

Ach, ze hadden Neymar nooit zo van alle kanten 'aangevallen', in elk opzicht van het woord, als hij een waardeloze voetballer was geweest. Ze hadden niet eens moeite gedaan om op Neymar in te gaan. En dit belangrijk dingetje zegt genoeg.

Neymar lokt soms ook schoppen uit, laten we eerlijk wezen. Alleen ging Atletico veel te ver, als de scheidsrechter normaal fluit had Atletico zeker 4 rode kaarten gehad.

Neymar heeft dit gedrag niet nodig, helaas gaat hij er niet mee ophouden. Is het aard van het beestje.

Voetballers en social media. Zelden een goede combinatie. Verder zijn voetballers en media überhaupt zelden een goede combinatie

Ik ben geen fan van Neymar, maar in dit geval geef k hem gelijk. Spelers van Atletico zijn de laatste die mogen klagen over respect en sportiviteit. Ze delen constant schoppen uit, maar als iemand ze aanraakt liggen ze een half uur op de grond. Constant provoceren , dan mag Neymar dat ook doen op zijn manier.
Ps : Arda blijft wel geniaal. Het wordt een trend hahahah

Ach Neymar voert graag een showtje op. Dan moet je niet raar opkijken als er dan af en toe iemand over de schreef gaat. Niet zo zeuren dus.

Ja Neymar provoceert maar je bent bezig over professioneel voetbal waar heel erg veel geld in rond gaat en het is de scheids die bepaalt waar de grens ligt. Alles wat voor die grens ligt, mag dus.

Ook dat provoceren van Neymar en het schoppen van de Atletico-spelers want Neymar heeft geen kaart gekregen en Atletico is nog goed weggekomen met "maar" twee rode kaarten.

Persoonlijk vind ik die bedreiging (want dat is het) dat Neymar op een dag probleem zal hebben veel erger dan eender welk gebaar.

Een gebaar kan geen carriere beëindigen, zo een bedreiging komt wat mij betreft neer op een schop die wel eens het einde van zijn carriere zou kunnen betekenen.

En dat hij het dan zelf zou gezocht hebben, is heel erg krom. Een meisje in een rokje zoekt het ook niet om verkracht te worden, een rokje is een normaal kledingstuk, die bewegingen van Neymar horen bij voetbal.

Neymar is een publiekspeler en die moeten gewoon beschermd worden.
Echt belachelijk als mensen zeggen "hij vraagt om doormidden geschopt te worden", dat is gewoon crimineel.

Neymar reageert met (arrogante) humor, wat 10 keer professioneler is dan een tik uitdelen, wat een teken van onmacht is.
Dribbelen hoort overigens gewoon bij het voetbal.

De omgekeerde wereld. Over de smerig wedstrijd die Atleti speelde heeft niemand het over....we hebben het alleen maarover "het gedrag" van Neymar. Wat gaat hier mis...?

Respect, het meest gebruikte woord in de voetballerij. Een woord dat lekker te pas en te onpas wordt gebruikt om je eigen gedrag te verantwoorden. De helft, waaronder ik het lichtpuntje Neymar ook onder reken, heeft geen flauw idee wat de betekenis is van het woord respect.

Ik vind Neymar hier groot gelijk hebben. Helaas is Atletico verworden in een ordinaire schopploeg die zelf beginnen te schelden en te provoceren als ze het niet kunnen winnen. Ik vind dat Neymar er nog netjes op reageert, waarop een aantal spelers van Atleti bijna door het lint gaan. En dan gaat het publiek van Atleti Neymar massaal uitfluiten, het moet niet gekker worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren