Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Messi: ‘Vanuit Barcelona wordt er met stront gegooid'

Laatste update:

Lionel Messi ontkent dat hij een slechte relatie met Luis Enrique heeft en dat hij de clubleiding van Barcelona dringend heeft verzocht om afscheid te nemen van de oefenmeester. Na afloop van de zege op Atlético Madrid (3-1) nam de aanvaller plaats voor de camera van Barcelona TV en schepte hij tevens duidelijkheid over zijn toekomst.

/

“Ik ben blij dat ik mijn kant van het verhaal kan laten horen. Ik heb van alles gelezen en gehoord. Dat ik met veel mensen een slechte relatie zou hebben. Ik heb dat al vaker voorbij zien komen. Met Josep Guardiola, Bojan Krkic, Zlatan Ibrahimovic etcetera zou dat ook het geval zijn geweest. En dat ik gevraagd zou hebben om onze trainer te ontslaan… Het zijn allemaal leugens. Zo ben ik niet. Dat doet mij pijn, dat zou ik absoluut nooit doen.”

“Er zijn mensen die ons pijn willen doen, die met stront gooien en dit keer komen die aanvallen niet (van de media, red.) uit Madrid”, vervolgde Messi. “Het komt hier vandaan, van de media in Barcelona. En dat doet pijn. Ik word moe van de verhalen die de ronde doen, vroeger al en nu ook. Ik word gezien als degene die bepaalt wat de club moet doen en dat is niet waar. Ik ben slechts een van de werknemers. Ik eis nimmer dat er beslissingen genomen moeten worden.”

“De supporters moeten niet denken dat er sprake is van rivaliteit tussen de trainer en mijn persoon. Die is er namelijk niet, die is er nooit geweest. Er wordt met stront gegooid.” Messi spreekt tegen dat hij de intentie heeft om Barcelona op korte termijn te verlaten. “Ik wil geen enkele kant op. Ik wil niet naar Chelsea of Manchester City. Alles wat over mijn persooon is gezegd en geschreven is een leugen. En ik wil dat iedereen dat weet, dat het niet waar is.

Geloof jij Lionel Messi?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben blij dat hij er eindelijk zelf duidelijkheid over schept. En ik als Ronaldo fan geloof Messi zeker, ik zie Messi dat ook nooit doen zo'n dingen. Geweldige voetballer, geweldig persoon.

12 januari 2015 om 09:02

Haahaha panerai 1

12 januari 2015 om 10:31

dus als je Ronaldo fan bent zullen de meeste hem niet geloven... ????

12 januari 2015 om 11:57

Ronaldo fan hahahaha.
Heb je ook zijn poster in boxershort zeker?

12 januari 2015 om 12:47

Dan ga je naar een gerucht over Ronaldo.

Ach al die topics ,er komen in en rond Barcelona geloof ik 10 sportkranten per dag uit en die moeten nu eenmaal vol en voor 99% met de groots mogelijke onzin er iedereen koopt die kranten of neemt ze serieus gewoon een maand negeren en er blijven er 1 of 2 over .

12 januari 2015 om 16:30

Messi moet zijn eerste woorden in de spelersgroep nog zeggen denk ik, zo verlegen is hij bijna. Wanneer ze 'in de huddle' staan zie je hem nooit iets zeggen. Het lijkt me dan ook sterk dat hij gevraagd heeft om de trainer te ontslaan of om Rijkaard aan te stellen. Dat is zijn werk niet en dat weet hij dondersgoed.

Ook zie ik hem (nog) niet vertrekken de komende 2 jaar. Ik zie niet in waarom eigenlijk? Al hoop ik natuurlijk van wel! Ik zou hem graag een keer in een ander shirt zien om te kijken of hij écht de beste van de wereld is. De Premier League is daar het mooiste platform voor en het maakt me niet uit bij wie.

Het enige wat zou helpen voor Messi en Barcelona zijn goede resultaten. Hoe minder ze spelen en hoe meer ze punten verspelen, hoe meer onzin in de media terecht zal komen. Van de andere kant, en ik weet niet hoe andere mensen hier erover denken, zou ik Messi wel eens in een ander team zien spelen.

12 januari 2015 om 08:07

precies

als ze alles gewonnen hadden werd er niks negatiefs geschreven, eb ik heb dit seizoen echt niet de indruk dat messi een slechte relatie met de trainer heeft...hij werkt heel hard en speelt veel beter dan vorig seizoen

ik geloof best wel dat hij af en toe vervelend kan zijn, maar dit zijn/waren bijna alle grote spelers. Als je heel de dag continu mensen om je heen hebt die alles voor je doen en in alles met je meepraten en slijmen ga je je vanzelf anders gedragen en belangrijker voelen

ik denk wel dat hij in de spitspositie gelukkiger was, hoewel ik hem liever vanaf rechts zie spelen zoals ook in zijn tijd met eto'o, toen zag je bij messi de mooiste acties vond ik

ik zou het ook wel mooi vinden wanneer hij in engeland gaat spelen en kan laten zien dat hij ook daar beslissend is, fysiek zal hij het daar wel wat zwaarder krijgen en er wordt iets minder snel gefloten dan in spanje, hoewel de scheidsrechters ook in engeland hem de hand boven het hoofd zullen (moeten) houden

"Messi en Neymar gaat niet werken"
"Messi wil niet dat suarez komt hij zal niet toestaan dat ze plek word afgepakt" Oke dan. wat een top aanval zeg helemaal geen egoïsme

12 januari 2015 om 07:03

In potentie en kwalitatief gezien hebben ze de beste aanval op deze wereldbol. Het is af en toe erg zoekende. Overigens vind ik Rakitic een erg goede aankoop gebleken. Goede passescen werkt daar waar nodig is.

12 januari 2015 om 08:53

ach ja...vooral dat zeuren over suarez dat hij zo'n egoist is. Hij heeft elk jaar al super veel assists en gisteren deed ie ook weer zn best om medespelers vrij te zetten.

Met dit verhaal kan je 2 kanten op.
- Messi spreekt de waarheid
- Messi word neergezet als standpunt en daarmee proberen ze rust te creeeren

Zelf nijg ik naar de laatste. Dat hij een onderdeel was van het vertrek van Zlatan is geen geheim. Dat hij er niet goed tegen kan als hij niet speelt is ook geen groot geheim. En dat hij en alleen hij op zijn positie mag spelen heeft hij ook al meerdere malen (terecht) aangetoond. Iedere profvoetballer die op grote hoogte staat heeft een vorm van egoisme over zich heen. Dat is dan ook een vereiste anders kom je nooit op grote hoogte.

Daarnaast kiezen Barcelona en Messi de route van Barcelona TV met weinig weerstand. Waarom niet in een volle perskamer waar elke krant een half uur lang onbeperkt vragen mag stellen? Nu is het een afgespeeld riedeltje dat bijna opgelezen word.

Deze poging om dingen te lijmen werkt voor mij juist averechts, het is te makkelijk opgezet naar mijn idee.

12 januari 2015 om 07:15

Tja z kun je aan de gang blijven hè. Hij geeft juist aan dat diezelfde kranten de bron van onrust zijn dus waarom daarmee gaan praten? Tevens staan er in jou bericht veel suggestieve zaken. Overal gebeurt weleens wat zoals nu ook in Madrid inzake egoïsme. Deze jongen zal waarschijnlijk gewoon zijn hele carrière bij Barça blijven en hoe mooi is dat in deze tijden. Speelde gisteren wetens fenomenaal en met afstand de beste van allemaal ondanks dat ronnie deze week terecht een prijs krijgt is deze jongen de puurste vorm van voetbal.

12 januari 2015 om 07:42

@ Darkholer

Je snapt blijkbaar niet wat ik wilt zeggen. Voor Barcelona TV een statement maken die je vrijwel van een blaadje af kan lezen zonder enige kritische wedervraag te krijgen is makkelijk. Dan kan iedereen zijn mening verkondigen. Juist voor de spaanse kranten gaan zitten die de bron van onrust zijn. Juist hun van repliek dienen en juist voor die groep een statement maken. Dan haal je onrust weg, nu geef je alleen maar extra redenen tot speculeren.

En trouwens, het word altijd aan de media verweten. Er zijn een hoop kranten van het kaliber Daily Fail te vinden wereldwijd. Maar er zijn ook kranten die hun werk wel serieus nemen en die plaatsen ook verhalen. Het gezegde luid nog altijd, waar rook is, is vuur... hetzelfde geld voor dit statement, een ander gezegde is ook wel. De grootste ontkenning is ook de beste bevestiging.

Naar mijn mening voelen Messi en Barcelona de hete adem van de media in hun nek en proberen ze er met een persconferentie vanaf te komen. Terwijl voor mij persoonlijk het juist een extra bevestiging is dat er wat mis is. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

12 januari 2015 om 07:58

Als Messi echt weg wou had hij echt niet de tijd genomen om op de geruchten te reageren hoor. Je kan zelf toch ook lezen veronderstel ik? Hij is de media en de kranten strontzat. Dan zouden ze bij mij ook een welgemeende vinger krijgen en stuur ik ook m'n kat. Fijn dat hij de Barca-fans op deze manier gerust wil stellen. Want uiteindelijk is dat waar het om draait. Hij blijft bij Barca, klaar.

12 januari 2015 om 08:09

Ik vind dat je hey wel erg ver zoekt alsof Messi alleen op jou voorwaarden geloofwaardig is. Beste graadmeter is gewoon Hoe iemand presteert en ik heb gisteren genoten.

12 januari 2015 om 10:07

Volgens mij ben jij weer iets aan het zoeken dat er niet is. Messi is gewoon gelukkig bij Barca en een club als Barca en Madrid moeten gewoon wekelijks winnen anders staan de kranten weer vol en de meeste dingen die op VZ staan of het nieuws binnen komen zijn van Barca TV . Voorbeeld de discussie Bale CR7 ze zouden mekaar niet mogen bla bla bla is allemaal onzin net als Real is Barca een goed collectief die mekaar alles gunnen. ik hoop dat Messi voor altijd bij Barca blijft en wekelijks zijn talenten zal laten zien. Pfffffff wat was deze man gisteren gevaarlijks zeg onhoudbaar voor de stugge verdediging van Atletico

12 januari 2015 om 10:15

@ D-Bergkamp

Sorry maar wat een onzin, hoezo zou Messi uberhaupt verplicht zijn de geruchten te weerspreken en daar aandacht aan geven? Je zit het te zoeken in de hoek van hij kiest de makkelijke weg door Barca TV, maar hij mag toch zelf weten of en hoe hij reageert? Lekker makkelijk en opportunistisch als je gaat zeggen, ja hij wordt niet kritisch ondervraagd en hij besteed er zelf weinig aandacht aan dus dan zal het wel waar zijn. Waar rook is is vuur is daarnaast een fijn gezegde voor de roddelpers, want die creeren zelf de rook.

12 januari 2015 om 10:37

Ach D-Bergkamp. Zit niet zo slap te lullen man. We weten allemaal dat je niks met de club Barcelona hebt. Je belicht het altijd vanaf een negatieve kant als het om Barca gaat.

12 januari 2015 om 10:41

@ Jm87

ALs Messi begaan is met de club, met zijn supporters en met zijn eigen carriere is hij moreel verplicht om de geruchten te weerspreken. Dat hij dit niet direct met de media durft te doen maar via een voorbereide, voorgelezen pers conferentie zegt genoeg. Hij durft de betreffende media niet onder ogen te komen en is bang om kritische vragen te krijgen.

Als Messi niets te verbergen had, als Enrique niets te verbergen had en als de club als barcelona niets te verbergen had. Dan hadden ze met open vizier de media tegemoet getreden. Gaan zitten en vragen beantwoord. Nu leest Messi wat voor zonder dat er ook maar enige wedervraag mogelijk is. Oftewel de weg van de minste weerstand. En die weg word alleen genomen als er bij de andere weg grotere consequenties kunnen volgen.

12 januari 2015 om 10:52

@ D-Bergkamp

Wat is dit voor telegraaf opvatting van journalistiek man? Dus als je niets te verbergen hebt moet je je per se verantwoorden? Stel ik zeg in de media dat jij je vrouw slaat, zonder dat ik je ken. Jij vind dit belachelijk en het is absoluut niet waar, maar dan zou jij je moeten gaan verantwoorden omdat ik als gek dat zomaar in de media gooi? Dat je niets te verbergen hebt en niets fout hebt gedaan wil toch niet zeggen dat omdat iemand die nergens iets vanaf weet zegt dat je wel wat fout hebt gedaan, je jezelf moet gaan verdedigen? dat is absurd.

Of Messi begaan is met de club en zijn supporters heeft totaal niets te maken met de vraag hoe en of hij reageert op geruchten, dat mag hij zelf in overleg met wellicht fc barcelona, bepalen. Dat hij op een openbare persconferentie moet praten omdat hij anders niet begaan zou zijn met zijn eigen carriere.. serieus? Dat is toch volledig aan hem?

12 januari 2015 om 11:30

@ Jm87

Nee, als jij beweert in de media dat ik mijn vrouw zou slaan. En als ik weet dat dit pertinent niet waar is. Dan zou ik in de media jou verhaal met de grond gelijk maken en alle vragen beantwoorden die ik zou krijgen. Tenslotte weet ik dat het feitelijk niet waar is en dus onzin is.

Maar in eerste geval zou de media proberen te controleren of er ook maar iets van waar is. Mochten ze helemaal geen redenen vinden ergens voor dan kunnen ze namelijk zelfs aangeklaagd worden voor smaad. De media zorgen wel dat ze in ieder geval enige argumenten hebben. Er zijn genoeg degelijke media die altijd wel een kern van waarheid hebben waarop ze hun verhaal baseren.

Hetzelfde geld dus voor Messi en Barcelona. Wanneer beiden weten dat er niets aan de hand is kan je rustig naar de media stappen. Tenslotte heb je niets te verbergen en kan je alles rustig en eerlijk beantwoorden.

De mensen die wat te verbergen hebben negeren of ontwijken de media, puur omdat ze zichzelf in een vervelende hoek kunnen praten omdat ze moeten liegen over bepaalde zaken.

12 januari 2015 om 11:41

@ D-Bergkamp

Ik denk dat we hier niet uit gaan komen want jij hebt een totaal andere visie op dit soort dingen. Ik ben namelijk van mening dat je totaal geen verplichting hebt om te reageren, juist omdat je ervan overtuigd bent dat er niets aan de hand is of dat je niets fout hebt gedaan. Zoals je aangeeft zou jij wel je verhaal doen in de media, en als je niets te verbergen hebt kun je alles rustig en eerlijk beantwoorden, maar er bestaat geen enkele verplichting, moreel noch anders, om dat te moeten doen. Pas als je verdacht wordt van een strafbaar feit moet je je verantwoorden en zelfs dan mag je ook nog zwijgen. Vind je het niet wat makkelijk om te zeggen dat de enige conclusie kan zijn dat mensen wat te verbergen hebben als ze de media ontwijken? Het kan toch ook gewoon zijn dat ze geen zin hebben om zich te verdedigen tegen onzin?

Edit: Smaad is niet iets wat je kan gebruiken tegen zaken als verzoeken om transfers, willen dat een trainer weg moet e.d. .. dat kun je pas gebruiken bij zaken die je goede naam of imago ernstig schaden, anders kun je iemand daar niet voor aanklagen.

12 januari 2015 om 07:49

D-Bergkamp

Ik denk dat messi niet half uur lang in een perskamer ondervraagt wil worden.

Zoals je zelf weet is messi een man van weinig woorden. Hij geeft hier duidelijk aan dat er niks aan de hand is geweest en dat hij ook niet aan een transfer gedacht heeft. Tuurlijk is/was het niet zo rustig zo als hij beweerd maar zoals we weten is media die de boel een beetje probeerde op te blazen.

Zoals hierboven ook iemand al aangaf je kan de media alleen stoppen als je blijft winnen en de puntjes blijft pakken. Dan gaan ze een andere slachtoffer vinden. Die kranten moeten vol eh..

12 januari 2015 om 08:32

De enige reden waarom hij voor Barca TV is gaan zitten om zijn eigen achterban gerust te stellen. Want ook zij lezen dagelijks verhalen over het wel of niet vertrekken van Messi.

Ik snap dan ook jouw redenatie niet. Waarom zou hij in godsnaam een persconferentie moeten geven, om de kranten die dagelijks onzin praten hem in een hoekje te laten drijven zodat zij zoveel mogelijk onwaarheden te kunnen publiceren?

Hij doet het juist goed om niet met deze mensen in zee te gaan. En puur om de achterban van Barcelona gerust te stellen gebruikt hij Barca Tv.

Dikke prima!

12 januari 2015 om 10:39

@ Booya_410

Waarom hij niet voor de pers gaat zitten? Omdat hij bang is de verkeerde antwoorden te geven. Dat ze met een voorgelezen statement voor Barcelona TV komen is het voorbeeld van media angst vanuit de club. Wanneer er niets te verbergen is ga je gewoon voor de media zitten en beantwoord je de vragen. Wanneer er wat te verbergen is geef je een persconferentie zonder de mogelijkheid tot vragen (barcelona Tv).

De enige reden dat hij voor Barca TV is gaan zitten en niet voor de openbare media is puur omdat er dan kritische vragen komen waar hij geen antwoord op kan of wilt geven. In plaats van mensen gerust stellen zal de media dit juist opvatten als ontwijkend gedrag en juist extra olie op het vuur gooien.

En dat je de media niet onder ogen wilt komen is alleen maar een extra bevestiging dat er daadwerkelijk wat mis is. Tenslotte waar rook is,,,

12 januari 2015 om 13:50

Wat een onzin. Ieder persoon is verschillend. Terughoudende personen houden er niet van om onder druk gezet te worden, dus die vermijden zulke situaties. Dit kan bij Messi ook het geval zijn, wat ik overigens ook denk dat zo is.
Daarnaast zullen ze bij Barca zich echt niet druk maken om wat men buiten Barcelona denkt. Enkel hun eigen achterban is belangrijk, zodoende gebeurt dit waarschijnlijk via Barca TV.
En om te vermijden dat er verkeerde conclusies getrokken worden uit antwoorden op (kritische) vragen van de media, wordt het gedaan a.d.h.v. een 'voorbereide, voorgelezen pers conferentie'.

Helemaal niks raars aan, gebeurt vaak genoeg.

12 januari 2015 om 08:55

@d-bergkamp de enige invloed die messi had op het vertrek van zlatan was de enorme ontwikkeling van messi. Het was gewoon dom om messi niet op zn sterkste plek te gebruiken en dat ging helaas ten koste van zlatan.
T was dus een keuze van de trainer in het belang van het elftal en gezien de prijzen heeft die keuze prima uitgepakt.

12 januari 2015 om 10:05

sterk punt idd dat het via Barcelona tv is gegaan. Ben ook wel benieuwd als ze kritische vragen krijgen in een volle perskamer.

De uiteindelijk waarheid zullen we wel nooit te weten krijgen, eventueel als Messi daadwerkelijk Barca verlaat misschien. Helaas is er geen club die dat kan betalen.

12 januari 2015 om 10:32

Ohhhhhh zelfs van iets positiefs probeer je iets negatiefs te maken

Mensen als jij zijn net degene die bij de kranten werken die niets als verzinsels schrijven.

Triest.

12 januari 2015 om 10:36

@ Wijze Kip

Nee ik ben realistisch. Als Messi en Barcelona echt de lucht hadden willen klaren en een statement willen maken naar de pers toe. Dan was er een persconferentie opgezet samen met Messi, Luis Enrique en eventueel nog een speler als Xavi. Dan kan de media kritische vragen stellen en deze kunnen beantwoord worden door de 3 heren. Luis Enrique en Messi liggen onder vuur en een voorgelezen statement op Barcelona TV zal dat niet verminderen.

12 januari 2015 om 11:22

Waarom moeten ze openlijk de lucht klaren omdat er van die idioten zijn die onzinberichten de wereld in helpen.

Lijkt me meer een aktie uit het kamp Madrid.

12 januari 2015 om 11:31

@ Wijze Kip

Het word heel erg duidelijk vermeld dat het o.a. om media gaat vanuit Barcelona zelf. Media die de club en speler ten allen tijde hebben verdedigd en nu met allemaal verhalen komen over de club en de speler. Veel van die verhalen zullen onzin zijn. En er zullen veel onzin kranten tussen zitten. Desondanks zitten er wel een aantal goede kranten tussen die Barcelona minded zijn die hetzelfde berichten. Dan zit er meestal wel ergens een kern van waarheid.

12 januari 2015 om 10:49

Natuurlijk. Denk je nu echt dat hij voelt dat hij zich moet verantwoorden tegenover al die media die de bewuste stront hebben gegooid ? Jouw argument is ook iets te makkelijk opgezet.

12 januari 2015 om 11:24

Bergkamp.

Ik denk dat jouw verhaal enigszins klopt. Maar zoals jij zegt, moet je egoïstisch zijn om de beste te worden en te blijven.

Grootste probleem ibra was Guardiola, maar dat komt om ibra te koppig was om te werken en om te wijken uit de spits positie (dat doet Suarez wel). Dus dan krijg je problemen met Messi (spits) en de trainer.

Ik denk dat het intern ook rommelt, maar hoe Messi wordt neergezet door de media klopt niet!!! (hij bepaalt wie trainer is en wie weggaat en dat hij weg wil).

Ik denk dat deze reactie van Messi meer daarover gaat, dan het interne gerommel!

12 januari 2015 om 15:35

Hoe kom je bij die onzin. Ibra heeft nooit problemen gehad met Messi. Als Messi gewoon beter speelt in de spits en ibra weg gaat komt het omdat Messi dit geëist heeft? Wat een onzin. Het was pep die ibra weg wou hebben.
Daarnaast was dit gelijk na de wedstrijd en niks werd opgelezen. Je kunt duidelijke zien dat Messi gewoon z'n eigen woorden gebruikt . Interview staat op de YouTube site van barca.
Maar blijf vooral je eigen onzin geloven joh.

Dit was toch ook wel een beetje te verwachten, toch? ...

Niet echt verrassend dit, leek me al wel duidelijk dat t allemaal onzin was.

Wel zonde weer van VZ dat ze met de titel suggereren dat t vanuit de club komt, om pageviews te krijgen. Ze hadden makkelijk 'media uit Barcelona' kunnen zetten.

12 januari 2015 om 08:56

De media komt toch ook uit Barcelona?

12 januari 2015 om 10:11

Klopt helemaal, maar in de titel staat 'vanuit Barcelona wordt er met stront gegooid', wat dus suggereert dat die stront vanuit de club Barcelona komt en niet vanuit de media uit Barcelona, zoals in het artikel gewoon duidelijk staat.

Dit lijkt me voor Messi zelf ook erg vermoeiend. Dagelijks berichten lezen of horen over de zogenaamde slechte relatie met hem en de trainer. Mooi dat hij nu heeft uitgesproken hoe het echt zit. Dan kan de media weer ophouden met speculeren en komt er weer wat rust in Barcelona.

Heel erg duidelijke taal uit de mond van de betrokkene zelf.

Jammer voor alle believers van de non-berichten die er enkel op gericht waren om Barcelona en/of Messi te destabilseren.

En tot nader order : de belangen van Barcelona en Messi lopen dus gelijk, al de rest is onzin.

En met een simpel berichtje op hun eigen TV kanaal is de lucht weer geklaard en denken alle Barca fans dat alles koek en ei is.

Er speelt duidelijk meer dan dat wij weten, dat het zo erg is als de media schetst betwijfel ik maar dat er helemaal niets aan de hand is....

12 januari 2015 om 12:05

Wat moet Messi dan eigenlijk wel komen vertellen opdat de disbelievers het wel zouden geloven ?

Als men echt wil geloven dat er iets is, dan ben je machteloos. Dan blijft men blind voor argumenten.

Duidelijker dan dit kan Messi het m.i. echt niet zeggen.

12 januari 2015 om 12:15

Jorisdr

Zo kan ik het ook omdraaien, als men echt niet wil geloven dat er iets is, sta je machteloos.

Waar rook is, is vuur, daar ontkom je gewoon niet aan. Let wel, het kan mij echt niets schelen of er wel of niet iets aan de hand is. Ik denk alleen dat er achter de schermen meer speelt dan wij weten. De tijd zal het leren, waarheid ligt in het midden, etc etc.

12 januari 2015 om 13:21

Dus ik verspreid een roddel (rook) en nadien roep ik iets in de zin van geen rook zonder vuur ?

Het zijn vaak de mensen die zelf eerst voor rook zorgen die daarna gaan roepen van geen rook zonder vuur.

Ik sta dus nogal sceptisch over wat de "gespecialiseerde" pers allemaal als waarheid verkondigt en al helemaal met de rook/vuur verhalen.

12 januari 2015 om 13:32

@ Jorisdr

Helemaal met jou eens, en verbaas me enorm over het feit dat veel mensen hier vinden dat Messi zich Moet verantwoorden voor geruchten die de wereld ingeholpen worden door media.

Klare taal,tevens hoeft erbij een bestuurlijke onrust het niet door te werken op het eerste team..ajax heeft dat ook bewezen dat dat niet perse samen hoeft te gaan.,
Alleen in het geval Barcelona waar na de vernedering door B.M de terechte kritiek op het veld spel toenam
Neemt de media geen blad voor de mond en zoals eerder hierboven vermeld..zij moeten kranten verkopen desnoods gaan zij over lijken.

Oordeel nooit op eenzijdig nieuws dat moet je toch wel weten in de voetballerij,neem eenzijdig nieuws nooit en te nimmer meer aan als de waarheid das levens gevaarlijk in het dagelijks leven.

peace all

Waarheid zal ergens in het midden liggen, media zal gedeeltelijk waarheid spreken net als Messi. Al vindt ik het wel raar om dit inderdaad via Barca tv te doen. Ben bang dat dit juist averechts gaat werken, we zullen zien.

De opstelling tegen Real Sociedad was een misser van de bovenste plank. Luis Enrique heeft daar denk ik wel wat slapeloze nachten van gehad. Dat dat dan voeding is tot bericten? tsja helaas waar. Dat er zoveel nieuws moet komen en dat geen nieuws dan ook nieuws is, inherent aan sensatie journalistiek.
De pot tegen Elche? was een prima pot na de zeperd eerder. Gister was het genieten, hard werken, blije smoeltjes en vooral een uitstraling van een team dat wil en moet winnen.
Fijn dat Messi zelf toelichting geeft al weten wij nimmer niet wat er binnenskamers speelt. maar ik geloof niet zo dat het zo dramatisch is als men heeft doen laten overkomen in de pers.
Dat er onvrede is door de keuze die eerder gemaakt is lijkt me duidelijk. Maar ook dat is een leermoment geweest. Feit is dat er 3 punten op een goede manier zijn gepakt tegen Atletico. dat de voorhoede heeft kunnen scoren en dat er een sterk Barca stond wat zeker weer deed denken aan de hoogtijdagen maar toch weer anders. Als je Atletico zo lang onder druk zet? dan ben je gewoon goed bezig. het zijn moordenaars die mannen met een enorm gevoel voor een zeer pijnlijke counter en ik heb hier amder wat van gezien. de counters dan he. De moordenaars? ja die waren er wel weer. Maar goed, dat is bekend. de scheids was gewoon een slappe paling die in zijn eigen bubbel zat en heel wat achter zijn oren moet krabben. Enfin, het is weer rustig en de drie punten zijn in de zak. op naar het volgende.

Mooi dat Messi hier duidelijkheid over geeft, maar er zullen nog steeds mensen zijn die complottheoriën zoeken. Als je gelooft dat Messi echt zoveel macht heeft, dan heb je hem wel heel hoog zitten, nietwaar?

Ik neem dit bericht van messi, in het midden, want ook hier kan aan gesleuteld zijn. Maar het wordt tijd dat de kranten alleen maar eens met serieuze items komen en het niet zo eens aandikken. Dat er wat loos is, is wel zo, alleen zullen wij daar nooit het fijne van weten. maar is dat ook nodig, denk het niet.
Supporters moeten alleen genieten van het voetbal en achter de club blijven staan of ze goed of slecht spelen en een mening geven wanneer het serieus is. En in het achterhoofd houden, dat alles met een vergrootglas wordt geschreven.

Barcelona heeft hem letterlijk laten groeien met zijn groeiinjecties en heeft hem ze carrière gegeven waar andere het niet in hem zagen zitten. Zoals barca speelt is Messi op het lijf geschreven. Bij Argentinië of een andere club presteert hij altijd minder.

Zie je wel. Dikke onzin. Ik kan je vertellen dat we deze discussie nog zo'n 3/4 keer gaan krijgen dit jaar.

Zo daar sta je dan met je kunt kranten. Vol met leugens. Goede reclame man. Een beetje normaal mens had geweten dat dit leugens waren. Iedereen praat elkaar maar na en geloven wat de media schrijft en wat oa op voetbalzone staat. Ongelooflijk dat elke voetbalsite alles maar overneemt van anderen, pure sensatie meer is t niet. En wat heeft t opgeleverd? Alleen maar onrust!

Zelfs als Messi dit zegt gaan mensen nog fantaseren over hun eigen onzin. Ongelovelijk sommige mensen hier.
Hoop dat de meesten nu gewoon hun mond houden en voor zichzelf gaan dromen dat Messi weg gaat bij barca.
Het zijn ook altijd de mensen die iets tegen Messi hebben die gelijk deze onzin geloven.

Messi geeft bijna nooit interviews. Hij reageert nooit op onzin in de kranten. Hij heeft dit waarschijnlijk gister op Barca TV wel gedaan zodat hij er op het ballon d'or gala er geen vragen meer over hoeft te beantwoorden.

Hij kan praten wat die wil, ik weet zeker dat zijn wil wet is bij Barca. Hij is de verpersoonlijking van de club, Messi is Barca voor velen. En iedere trainer/speler/voorzitter moet hem te vriend houden, anders zwaait er wat. Dit valt niet te ontkennen. En het is niet meer dan logisch, een tweede Messi bestaat er niet, dus moeten ze hem tevreden houden. Waar rook is, is vuur, er zijn vast wel spanningen tussen hem en Luis Enrique, maar de media overdrijft vast wel een beetje.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren