Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ibrahimovic gepikeerd na verlies in Zweedse verkiezing

Laatste update:
/

Zlatan Ibrahimovic heeft geïrriteerd gereageerd op het verliezen van de verkiezing tot de beste Zweedse sporter aller tijden. In de nationale verkiezing moest de spits van Paris Saint-Germain het afleggen tegen voormalig toptennisser Björn Borg: achter hem werd Ibrahimovic tweede. Daar snapt hij maar weinig van, laat Ibrahimovic in een reactie weten.

De Zweedse krant Dagens Nyheter publiceerde een top 150 met daarin de allerbeste sportmensen ooit van Zweedse komaf. Winnaar werd Borg en achter hem finishte Ibrahimovic als tweede. Als reactie op de felicitaties van de krant antwoordde Ibrahimovic, geheel in Zlatan-stijl: “Bedankt, maar tweede worden is het zelfde als allerlaatste worden.”

Op de vraag wie hij zelf als beste Zweden had verkozen, antwoordde Ibra via zijn persvertegenwoordiger Mika Lepistö: “Ik zou mezelf op plaats 1, 2, 3, 4 en 5 hebben gezet. Met alle respect voor de anderen. Al vind ik Björn Borg wel een cool persoon en een levende legende.”

Ik vind de uitspraken van Zlatan Ibrahimovic...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
23 december 2014 om 14:02

Echt niet. Borg is een levende legende en een veel groter sportman.

23 december 2014 om 14:15

Inderdaad, Bjorn Borg moest dit logischerwijze met grote voorsprong winnen. Kompany zou bijvoorbeeld ook geen recht hebben om te spreken dat hij de grootste Belgische sporter aller tijden moet zijn. Dat is ook zonder twijfel Eddy Merckx.

23 december 2014 om 14:16

Geheel mee eens, Borg is inderdaad een groot sportman. Daar kan zelfs Ibra niet aan tippen en ik vind zijn reactie in de media ook wel triest, wel zeggen dat Borg een levende legende is, maar Ibra zelf had moeten winnen, ziet hij zichzelf als een god? zou een ander moeten doen, dan staat de wereld op z'n kop.

23 december 2014 om 14:25

Als je zlatan een beetje kent weet je inderdaad dat hij zichzelf God vindt

23 december 2014 om 14:31

There is only one god that is Björn Borg

23 december 2014 om 14:45

Dat is gewoon zijn humor, heb ik ook wel soms, maar er is een verschil tussen dat écht vinden en daar gewoon mee naar buiten schijnen,
hij moet later lachen als hij terug kijkt

23 december 2014 om 14:53

Dat is het hem nou juist,
Het kan humor zijn hoe je het noemt maar in mijn optiek meent hij dit soort dingen gewoon 100.
Geheel terecht dat Borg wint.

23 december 2014 om 15:01

“Ik zou mezelf op plaats 1, 2, 3, 4 en 5 hebben gezet. Met alle respect voor de anderen.

sorry maar als je dit zegt dan heb je totaal geen respect voor de anderen. Ik snap dat je jezelf goed vindt en een god maar een beetje respect naar andere sporters toe is meer dan welkom.

23 december 2014 om 15:15

@ Jeronsaik: "met alle respect" betekent in veel gevallen net zoiets als "ik wil niet vervelend zijn, maar... (vul zelf maar iets vervelends in)".

OT: Ik vind die uitspraken van Zlatan altijd wel komisch, of hij het nu serieus meent of niet. Dat hij zich zo druk kan maken om zo'n verkiezing.

23 december 2014 om 15:35

@ Thibaut Van De: heb je een link naar dat interview? Lijkt me leuk om te zien.

23 december 2014 om 17:19

Waarschijnlijk maakt hij zich helemaal niet druk om zo'n verkiezing. Ik gok dat ie eigenlijk gewoon een droog antwoord geeft op de vraag van een journalist.

23 december 2014 om 17:29

@Thierry88: met alle respect wordt te pas en te onpas (gebruikt), waardoor het zijn waarde verliest. Het beginnen met alle respect wil niet zeggen dat de rest van de uitspraak ook respectvol is.

23 december 2014 om 17:49

Als je ronaldo het zei zou het opeens niet kunnen

23 december 2014 om 14:15

Ibrahimovic mag in dat opzicht nog niet eens de veters van Bjorn borg strikken.

23 december 2014 om 14:30

wel zijn boxers dragen :D

23 december 2014 om 14:43

Maar hij kan wel een mooie boxer van hem aan doen...

On topic. Bjorn heeft veel meer geprestreerd en dat ook nog in een solo sport... Gewoon je meerdere erkennen Ibra en niet zo huilen!

23 december 2014 om 15:14

Daarom was het voor borg ook makkelijker om te presteren, ibrahimovic is afhankelijk van anderen.

23 december 2014 om 15:53

Individueel makkelijker om te presteren?? mooie scheve redenering vriend! Waar is dit op gebaseerd? Borg was een tijd de beste tennisser ter wereld en zlatan is een goede maar niet de beste voetballer van zijn tijd.

23 december 2014 om 16:10

zijn ook wel veeeel meer voetballers dan tennissers he..

23 december 2014 om 16:26

Ja dat klopt, dus? Het gaat om prestaties binnen een sport. Dat jullie voetbalfans zijn en niet tennis kijken kan ik hieruit wel concluderen. Misschien moeten jullie de prestaties van Borg nog maar eens nalezen. Tennis is overigens ook een van de grootste sporten ter wereld.
Dat voetbal de grootste sport is betekent niet dat Zlatan een groter sporter is dan Federer of Williams.

23 december 2014 om 16:44

Ik vind het al beledigend dat hij voor Ingemar Johansson eindigt. Wereldkampioen Zwaargewicht Boksen worden is moeilijker dan de beste voetballer ter wereld worden, zeker als blanke. En Zlatan is ook nooit de beste voetballer ter wereld geweest.

23 december 2014 om 17:32

Hoe kan die Borg sportman van het jaar worden? Die vent is achterin de 50..

23 december 2014 om 18:09

Hoe kan jij zo dom reageren. Oh ja, artikel niet lezen..

Hahah wat een gast, het blijft een straatvechter. Ach ja, hij heeft praatjes maar maakt ze wel waar in zijn carriere, dan mag je praatjes hebben.

Door z'n imago kan hij dit doen. Als Ronaldo dit zou doen dan zou hij arrogant zijn, dus een beetje hypocriet is de poll wel (op dit moment)

23 december 2014 om 13:58

Omdat er een verschil is tussen.gemeens hoe iemand is..en geacteeerd daar prikken mensen nou eenmaal.doorheen.

23 december 2014 om 14:25

Het enige verschil is hoe de media het brengt, beide zijn ze arrogant al vind ik persoonlijk Ibra nog een stuk arroganter. Het maakt niet uit wat Ronaldo ook zal doen, gehaat zal die altijd wel blijven.. persoonlijk snap ik ook niet hoe mensen aan Ronaldo wel een hekel kunnen hebben vanwege zijn arrogantie en niet aan Ibra, een beetje hypocriet is het wel.

23 december 2014 om 14:42

Ibra is alles behalve een lieverdje. Die gozer spoort niet. Maar omdat hij Zlatan is mag hij dat.

23 december 2014 om 15:29

Mrmilik..jij hebt niet veel mensenkennis blijkbaar als je het verschil tussen acteren en hoe iemand echt is niet ziet..ronaldo is een beest maar ook een narcist.

23 december 2014 om 15:50

@tackle

Ik ken Ronaldo niet evenals Ibrahimovic, daarom vind ik het knap dat jij weet hoe hun beide zijn, baseer jij niet alles op wat de media jou verteld? Je kan alleen spreken van acteren als je weet hoe iemand is zonder de camera's om zich heen en jij en ik weten beide niet hoe zich dan gedragen. Dit is oordelen zonder iemand kennen en heeft niets met mensenkennis te maken

23 december 2014 om 17:32

Onzin Mr. Milk. Voor de camera is vrijwel iedereen politiek correct. Zlatan niet, Ronaldo meestal wel maar laat zich af en toe van zijn echte kant zien. Daar prikken mensen doorheen.

23 december 2014 om 14:02

klopt, ik vindt dit echt belachelijk. Hij moet gewoon blij zijn dat hij tweede staat en gewoon slikken.
Die heeft het echt zo hoog in zijn kop zitten, dat het lachwekkend wordt.
Goed hij is een zeer goede spits, maar hij staat nog niet eens in de top 5 van de voetballers, ergens moet het toch aan liggen.

23 december 2014 om 15:16

Haha jullie geloven dit niet echt toch? Met die opmerking over plek 1, 2, 3, 4 en 5 legt hij het sarcasme er zo dik bovenop dat zelfs de gemiddelde downie het door zou hebben, zo niet de gemiddelde voetbalzone bezoeken. En al helemaal niet de gemiddelde Ronaldo-fan, maar dat zal de meeste mensen niet verbazen.

23 december 2014 om 15:21

Zlatan is sowieso arroganter dan Ronaldo, maar mensen gooien boze oog op Ronaldo daarom haten ze.

Nou nou, unieke speler maar heeft nog geen Europacup gewonnen. Er zijn zoveel goede Zweedse sporters geweest. In de wintersporten, balsporten als tennis en tafeltennis etc. Borg is natuurlijk groots, persoonlijk vond ik Edberg qua speltype een meesterlijke speler.

Als mensen ook in Zlatan-onderbroeken gaan rondlopen verdient hij de eerste plaats. Bjorn Borg heeft wel iets meer gewonnen, Zlatan heeft een grote mond, maar echt grote prijzen heeft hij niet. Ik vind deze uitslag dus wel terecht.

23 december 2014 om 13:59

Hahaha echt grote prijzen heeft hij niet?

Hij is zo'n beetje zijn hele leven lang elk jaar kampioen geweest!

23 december 2014 om 14:07

geen kampioen van de champions league. Borg was in zijn sport ongenaakbaar. 5 x op rij Wimbledon winnen. Borg op 1 is terecht. wat op 2 komt, zal mij net als Zlatan wordt wezen.

23 december 2014 om 14:13

Hij zat ook elk jaar bij de beste club uit dat land. Bjorn Borg heeft vast wel eens een Zweeds kampioenschap tennis gewonnen, zegt ook niets.

23 december 2014 om 14:27

Vergeet ook niet wat Borg op individueel niveau heeft gepresteerd en Ibrahimovic in teamverband prijzen heeft gewonnen (de kampioenschappen wel te verstaan).

Natuurlijk vind ik dit kunnen, iedereen weet dat Ibra zoiets zou zeggen. Ik heb zelf nog nooit gehoord van die Björn. Ken eigenlijk bijna niemand van die sport alleen Nadal en zulke toppers. Maar dus Ibra heeft weer van zich laten horen.

23 december 2014 om 14:00

Zelfs die onderbroeken nooit gezien?

23 december 2014 om 14:10

Bruhhh you gotta be kidding me. Is hij dat? Hahahaha nooit vewacht en heb niet echt aandchtig gelezen over zijn naam.

23 december 2014 om 14:18

58 titels in het tennis, waaronder 11 grans slams, nog 24 finales gespeeld die hij niet heeft gewonnen waaronder 5 grand slams.. Op 18 jarige leeftijd zijn eerste Grand Slam al gewonnen.

Dit is een individuele sport waarin Borg jarenlang heer en meester was.. Als je jong bent weet je dat ook niet, logisch natuurlijk. En als tennis niet je favo sport is, dan is het helemaal logisch.

Maar de keuze voor Bjorn Borg is verre van onlogisch en Zlatan moet gewoon heel erg tevreden zijn met een 2de plek, zeker als nog actieve sporter, omdat er in dit opzicht vaker wordt gekozen voor een inmiddels gepensioneerd sporter. Borg wordt gezien als 1 van de beste tennissers aller tijden.

Enige waar ik mee zit, Borg stopt al heel erg vroeg, omdat hij het niet leuk meer vond.. Dus zowel Zlatan als Borg hebben een bijzondere eigen wil en mening. Ik denk ook dat beide het de ander wel gunnen, maar dit niet zullen toegeven.

Echte winnaarsmentaliteit. Dat mis ik bij men club

Hij heeft geen gelijk.
Misschien als hij ooit gestopt is als voetballer dat je dat kunt zeggen.

Bjorn Borg is natuurlijk echt een legende en je hoeft je helemaal niet te schamen dat je daar achter tweede bent geworden.

Borg is natuurlijk een oneindig veel grotere sportman dan Zlatan. Één van de beste en meest iconische tennissers aller tijden. En Zlatan is een geweldige voetballer, maar staat in geen enkel rijtje van beste allertijden.

@ Poll

Wel kunnen natuurlijk

Ibra is de enige voetbal ter wereld waarvan ik dit soort uitspraken kan hebben, dont ask me why, waarschijnlijk omdat ie gewoon een held is.

Ik vind zijn uitspraken wel kunnen, maar dat wil nog niet zeggen dat hij gelijk heeft. Ik vind hem niet eens de beste Zweedse voetballer allertijden.

Ik ken deze tennisser niet maar meent hij dit nu serieus of zit hij te dollen? Aangezien ik het nogal een arrogante uitspraak vind heeft hij wel een punt over tweede voelt als allerlaatste. Ronaldo heeft daar veel ervaring mee

Jezelf dan op 1,2,3,4 en 5 neerzetten is wat arrogant. Nu komt iedereen natuurlijk met wat een baas, maar had Ronaldo dit gezegd zo dan hadden we toch een discussie.

23 december 2014 om 14:16

Als je Bjorn Borg niet kent dan heb je echt de laatste jaren onder een steen geleefd. Ken je wel de onderbroeken met dezelfde naam of andere kleding?

23 december 2014 om 14:35

Haha wat stom zeg. Ja tuurlijk ken ik het merk wist alleen niet dat dit een tennisser is haha.

23 december 2014 om 15:42

"een tennisser" lol zo van "zo zijn er 13 in een dozijn...". Zlatan komt niet aan de enkels van Borg.

23 december 2014 om 16:27

Nee, meer van ik wist niet dat Bjorn Borg überhaupt een tennisser was. Hij kent Bjorn Borg niet zegt hij, dus hoe kan hij iets zeggen dat het een 13 in een dozijn tennisser is?

Haha, je ligt toch in een deuk?! Ik wel iig, ik mag dit soort uitspraken wel, vooral omdat je weet dat hij dit met een vette grijns op z'n gezicht zegt. Ronaldo zou dit ook kunnen zeggen, maar die zou het echt menen, die gast heeft geen humor, daar is hij te knap en te rijk voor en kan hij te goed voetballen.. Van Zlatan kan ik dit wel hebben.

23 december 2014 om 14:05

Hoe weet jij zo zeker dat Ronaldo dit ook zou zeggen?

23 december 2014 om 14:08

Excuus, hoort nog 'kunnen' tussen te staan.

23 december 2014 om 14:11

Ik ben ervan overtuigd dat Zlatan dit ook echt meent. Hij brengt het alleen als een typetje van zichzelf, waardoor veel mensen dit leuk vinden en hij niet zo snel als extreem arrogant gezien wordt.

Wat hebben sommige sporters toch last van grootheidswaanzin.

Een legende wordt je pas na je carrière. Dat is zijn pech.
Marco van Basten is ook een legende, terwijl iedereen weet dat Robben veel beter is, alleen hij heeft die status nog niet.

23 december 2014 om 14:04

Robben is dus no way beter dan Van Basten. Robben is een uitmuntende voetballer, maar Van Basten was zonder zijn blessures de beste spits aller tijden geweest.

23 december 2014 om 14:49

Dat kun je onmogelijk weten en het doet ook niet ter zake. Van Basten heeft zijn carrière niet af kunnen maken en dus is het niet relevant wat had kunnen zijn.

Als individuele voetballer vind ik Robben persoonlijk beter dan van Basten ooit is geweest, maar als andere mensen daar anders over denken dan accepteer ik dat ook. Er zit sowieso ruim 25 jaar tussen de piekperiodes van die spelers en dus moet je ze eigenlijk niet vergelijken.

23 december 2014 om 18:20

Robben had op zelfde hoogte kunnen komen als Cruijff en Van Basten, maar het heeft niet zo mogen zijn. Van Basten deed al gelijk op jonge leeftijd dingen die Robben pas later deed en daarnaast was hij wereldvoetballer van het jaar. En inderdaad, hij had nog niet eens het beste laten zien, in andere woorden, die man was gewoon een klasse beter. Van Basten was de enige Nederlandse voetballer die in de buurt van Cruijff kwam.

23 december 2014 om 14:05

Zelfs al was Zlatan zn carriere voorbij zou hij hem niet winnen van Borg.

Wat kunnen mensen toch zeuren ik vind ibra juist stuiten bescheiden .. Ik vind dat hij in de verkiezing op 1,2,3,4,5,6,7,8,9 en 10 had moeten staan

24 december 2014 om 00:58

Grappig man.

De enige reden dat dit soort uitspraken van Zlatan kunnen is omdat hij Zlatan is.
en iedereen weet dat Zlatan god is.

23 december 2014 om 14:18

Voor mij is ibra. Geen god, dus niet iedereen vindt dat zo.

Ongelooflijk wat een typetje van zichzelf is hij geworden. Zlatan moet gaan oppassen met dit soort uitspraken. Op een gegeven moment prikken mensen door het typetje Zlatan heen en dan blijft er een goede voetballer over die vooral zichzelf heel goed vind.

Goede tweede toont zich de grootste verliezer naar mijn mening.

als ik denk aan bjorn börg denk ik eigenlijk alleen aan die onderbroeken en niet aan een tennisser. Zlatan heeft geen onderbroeken nodig om herdacht te worden en bekend te blijven als sportman

23 december 2014 om 14:20

Dan volg je tennis totaal niet, want wat een maradonna voor het voetbal is/was, m.Jordan voor het basketbal is/was is Bjorn borg voor het tennis.

23 december 2014 om 14:25

Als je Borg alleen van zijn onderbroeken kent zegt dat meer over jou dan over Borg, dat is niet negatief, maar leeftijdsgebonden. Maar over 33 jaar, hoeveel mensen van 18 a 19 zullen het dan nog over Zlatan hebben zoals dat nu het geval is.

Borg is op 26 jarige leeftijd gestopt met tennissen en zit al vanaf 1987 in de kleding. Inmiddels dus bijna 28 jaar.. Zijn een hoop kledingmerken die het minder lang uithouden dan dat.

23 december 2014 om 14:28

Dat is nog maar de vraag. Mijn ouders kennen Borg wel nog als sporter en kijken anders aan tegen hem dan ik. Over 30 jaar kijken we ook anders tegen Zlatan aan.

23 december 2014 om 17:38

Maatjegooner, je inleven in een ander zou je best goed uitkomen denk ik. Of vergelijk je nu serieus een allang gestopte sporter met iemand die in de kracht van zijn leven zit?

Zlatan zal wel weer heel erg "baas" zijn met zijn uitspraak. Borg heeft met Wimbledon 5 keer het tennis-equivalent van de CL gewonnen, Zlatan moet dat tornooi nog altijd weten te winnen.

Alleen al daarom is Borg een logische keuze. Zo een Stefan Edberg was overigens ook een kei. Mindere teksten dan Zlatan en dus allicht geen baas maar in zijn sport was hij top.

Door zo een gezeik vind ik het alleen maar mooi dat Zlatan niet wint en blijkbaar zijn er in Zweden mensen die er ook zo over denken.

hahaha een antwoord in stijl

23 december 2014 om 21:33

In stijl? Eerder disrespectvol.

Al die pubers (?) hier vinden Zlatan hierin weer baas maar ik vind het wat triestig dat iemand van 30 jaar zo reageert op zo'n verkiezing. Meer respect voor zijn landgenoot en grootheid Borg is op zijn plaats.

23 december 2014 om 16:15

Volledig met je eens. Zlatan is 33 maar gedraagt zich nog steeds vaak als slecht opgevoede tiener. Of je nou uit het ghetto van Malmo komt of niet. Hij kan lekker ballen, maar heb het wel een beetje gehad met dit soort types. Zowel door het geld (modern football) als zulk respectoos gedrag heb ik steeds minder interesse in 't voetbal.

Geweldige voetballer maar een ontzettend domme, arrogante kerel. Ongelooflijk dat zoveel mensen dergelijke uitspraken mooi vinden, met als argument: "dat past bij Zlatan".

Had geen andere reactie verwacht

Stuitend hoe weinig mensen hier Björn Borg kennen.

Alhoewel ik de uitspraak van Zlatan grappig vindt. Rationeel gesproken zijn er wellicht grotere sportmensen uit Zweden gekomen dat Zlatan. Wellicht dat ook gekeken is naar de grootste impact die iemand buiten Zweden heeft gehad en de exposure van iemand..

23 december 2014 om 17:40

Daar is niks stuitend aan hoor. Niet iedereen is geinteresseerd in tennis en onderbroeken. Daarnaast is de jongere generatie helemaal niet op de hoogte van zijn sportverleden. Dus stuitend nee, het is meer een gebrek aan inlevingsvermogen van jouw kant denk ik.

23 december 2014 om 17:41

Op een tennisforum was ik het met je eens geweest trouwens

Alleen al op basis van deze uitspraak is hij niet Zweden's grootste sportman aller tijden. Een goede sportman moet ook zijn meerdere in een ander kunnen erkennen en respect en lof kunnen uiten. Björn Borg hoort tot een selecte groep van tennistennissers die enorme prestaties hebben neergezet. Alle lof op zijn plek voor die beste man. Vind het persoonlijk nogal opvallend dat een Skiër of Langlaufer niet op twee is geëindigd, daar Zweden met hen veel Olympische successen heeft geboekt volgens mij. Dat zou in mijn ogen meer tot Zweeds succes voelen dan de individuele -en clubprestaties van Zlatan (waar er ook genoeg van zijn geweest hoor, daar niet van).

Hahahaha Ingemar Stenmark zou hoger moeten staan dan die blaaskaak!

Nou ik vind het meer dan terecht dat Bjorn Borg heeft gewonnen. Kijk alleen al naar die man zijn prijzenkast.
Ongelofelijk hoeveel grand slams hij wel niet heeft gewonnen en hoeveel finales hij heeft gespeeld. Zal een schande zijn als hij niet won.

In Amerika zijn dit soort verliezingen zowat door iedere krant en tv station gehouden en ieder keer weer een andere winnaar, Muhammed Ali heeft m gewonnen, Michael Jordan heeft m gewonnen, Tiger Woods heeft hem gewonnen, ik zeg altijd maar zo: iedere sportman is de beste in zn eigen sport.

Björg heeft toch extreem veel grandslams gewonnen. en was een echte trendsetter.
Zlatan (begrijp mij niet verkeerd) heeft alleen kampioenschappen gewonnen en geen CL of Ek/wk. Natuurlijk is het een teamsport, maar alsnog.

er zit werkelijk iets los bij ibra, jezelf zo geweldig vinden dat het lijkt op het ergste variant van narcisme.
ik word best moe van die gozer, elke gelegenheid aangrijpen om jezelf op te hemelen en de andere meerdere malen te schofferen, dat is geen positief karaktereigenschap.

terecht dat bjorn hem gewonnen heeft.

Borg is de allerbeste in zijn sport geweest, Zlatan niet. Zlatan moet nog steeds een CL, EK of WK winnen. Daarom moet Zlatan nu even zn stoere smoel houden en respect tonen richting Borg.

Ibra is een baas! Maar dit gaat mij iets te ver, zo reageren is gewoon heel onprofessioneel en ik snap dat hij alles wilt winnen maar je kunt op z'n minst Bjorn Borg feliciteren... Want dat is nou eenmaal ook een levende legende

Ja, wel moeilijk om een winnaar te maken aangezien ibra nog bezig is met zijn carriere.
Heeft iemand een link van de top 10?

23 december 2014 om 15:29

http://www.theguardian.com/football/2014/dec/23/zl...

On: wat valt-ie hier door de mand zeg. Treurig ventje.

Edit: de link kopieren gaat blijkbaar niet, tijd voor een nieuw cms vz? Voor kickass: ga naar de guardian-site, daar staat een link naar het artikel op de voorpagina, in het artikel staat de rest van de top 10.

23 december 2014 om 22:02

Inderdaad ik kon eerst de link ookniet toevoegen. Bedankt!

On: idd, vond Bjorn Borg wel terecht. Had alleen fredrik ljungberg er ook tussen verwacht. Die had vroeger buiten de voetbal ook atletische prestaties en was ook model.

Wat een Ibrahimovic nou precies gewonnen? Bij clubs alleen landskampioenschappen, en bij land het behalen van Ek's. Los daarvan, je bent met een team sport ook afhankelijk van anderen....maar los daarvan, als je echt de beste bent speel je bij de beste ploegen die ook eens de Champions League wint. Bij landen is de situatie anders, daarin kun je niks kiezen dus dat mag de uitslag verder niet bepalen. Wta Borg betreft; dat lijkt me in alle facetten een betere sporter en dus terecht gewonnen. ALs je zijn palmares bekijkt....dan zou Zlatan best met iets meer respect mogen spreken.

Haha jongens jullie zien hier toch wel de humor van in? Zlatan overdrijft, daardoor wordt het grappig. Hij weet zelf ook wel dat hij niet nummer 1 t/m 5 is en hij weet ook dat hij geen God is (voor zover je dat kunt weten). Het is een beetje alsof Melvin Platje met droge ogen beweert dat hij de beste voetballer van Nederland is. Zlatan heeft zelf ook weleens aangegeven dat hij Messi de betere voetballer vindt.

Overigens was Borg de veel grotere sporter. In een individuele sport zo lang domineren is weinigen gegund.

23 december 2014 om 15:32

Als je grappen maakt als je verloren hebt ben je misschien gewoon een slecht verliezer.

23 december 2014 om 15:39

Hoezo? Hij zegt zelfs aan het eind dat Borg een legende is. Ik vind dit wel een mooie manier van je verlies nemen.

Zolang hij blijft presteren zal niemand er iets van zeggen. Maar als je ff normaal nadenkt is het toch een malloot zonder respect voor wie dan ook. Ik vind dit echt niet kunnen en kan me hier volop aan ergeren. Ben ik hier nou echt de enige in? Stel je voor dat Jetro Willems dit zou zeggen iedereen zou hem voor gek verklaren. De voetbalkwaliteiten van Ibracadavra staan echter wel buiten kijf en daargelaten of hij op 1 hoort te staan, is dit gewoon respecteloos.

Zlatan zal het toch wel met een knipoog hebben gezegd? Het is sowieso opmerkelijk dat hij nog tweede staat in dit rijtje.
Waldner, Stenmark en ook Forsberg hebben zeker meer betekend voor de Zweedse sport.

Natuurlijk is Borg numero uno.
Verbaas me allen dat die mafketel tweede is geworden; dacht dat Zweden veel goede sporters had. Blijkbaar niet dus.

Ronaldo en Zlatan , beiden één pot nat !! Respectloos en vol van zichzelf , karakter van een natte dweil

Zlatan.. Je hebt niet eens de CL gewonnen hou op mann

Zlatan is goed maat overschat zichzelf. Op een dag gaat hij roepen dat hij god is.

Ik had al een hekel aan die arrogante kwast maar wordt met de dag erger.
Hoe kan je je zelf zo overschatten zeg, Had iemand anders dit gezegd dan was de wereld te klein maar het is Zlatan hè, als hij zoiets roept is het een baas

Ibrahimovic mag mss in de top 10, maar tweede is al te veel eer voor een voetballer.
Maar natuurlijk mag hij zichzelf op plaats 1 tot en met 5 willen zetten, grootspraak en hoogmoed komt voor de .....

Haha, de prestaties van een voetballer vallen in het niet vergelijking met een tennisser. Neem alleen al de trainingsarbeid, hoeveelheid wedstrijden en het feit dat je bij teamsport hulp hebt van anderen. Borg is nauwelijks te evenaren en zeker niet door een aardige voetballer als Zlatan.

Björn Borg is 32 jaar geleden gestopt met tennissen, maar volgens mij kent bijna iedereen zijn naam nog, zelfs mensen die helemaal niet hebben met tennis. Of over 32 jaar mensen die niets met voetbal hebben de naam Zlatan Ibrahimovic nog kennen valt nog maar te bezien.

Daarbij is Borg jarenlang onbetwist de allerbeste ter wereld geweest in zijn sport, iets wat Zlatan niet kan zeggen. Dus een beetje meer bescheidenheid was hier wel op z'n plaats geweest.

Bjorn Borg overduidelijk de betere van de twee. Zlatan zou de Champions League minimaal twee x moeten winnen en op zn minst ver komen op een EK of WK wil hij uberhaupt het recht krijgen om Bjorn zn veters te strikken. Dat hij op twee staat vind ik niet terecht, top 5 oke, maar Zweden heeft veel meer grote sporters grootgebracht.

Zijn uitspraken kunnen op zich wel, omdat ze niet raarder zijn dan zijn eerdere uitspraken maar ben het er dus absoluut niet mee eens.

Hij is verschrikkelijk ego

Ik zou Zlatan niet eens op de tweede plek zetten. Zweden kent grote kampioenen in de wintersporten, sportmensen die meer dan de voetballer hebben gewonnen. De naam Peter Forsberg zegt mensen misschien niet veel, maar deze ex ijshockey pro heeft in zijn sport meer dan Ibrahimovic gewonnen. Onder andere de Stanley cup, het wk en olympisch goud. Dus snap echt niet wat Zlatan wil.

Bjorn Borg is wereldwijd bekend en zeker groter dan Zlatan. Het is hetzelfde alsof The Swedish House Maffia gaat zeggen dat ze groter zijn dan Abba.

Zlatan mag alles zeggen.

Tuurlijk vind ik het kunnen.Zlatan is Zlatan,en dit is hoe hij is.Dit soort uitspraken maken Zlatan een grotere legende dan dat Borg dat is.

Zlatan is een echte held.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren