Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Boer zet vraagtekens bij gesprek Kishna: ‘Dat was vrij bizar’

Laatste update:

Ricardo Kishna voerde enkele weken geleden een gesprek met directeur voetbalzaken Marc Overmars op De Toekomst. Ook de zaakwaarnemer van de aanvaller van Ajax, Mino Raiola, was bij het onderhoud aanwezig. Kishna kwam op dat moment minder in de plannen van Frank de Boer voor. Daarom wilde hij per se met Overmars praten, in het bijzijn van Raiola.

/

De Boer zet vraagtekens bij het aangevraagde gesprek van Kishna en de aanwezigheid van Raiola. “Vrij bizar”, erkent de trainer in gesprek met AT5. “Ik ga er niet anders op reageren in ieder geval. Als jongens soms iets minder gaan spelen, worden ze vaak gevoed door mensen die denken dat ze er iets van moeten zeggen.” Dat zijn buitenstaanders, zo benadrukt De Boer. “Wij zijn bijna 24 uur met die spelers bezig.”

De Boer stelt dat jonge spelers moeten inzien dat andere spelers soms beter zijn. Met je neus op de feiten gedrukt worden, hoort er nou eenmaal bij. “Uiteindelijk gaat het erom: ‘hoe ga je daar mee om’. Op de vraag of het normaal is dat iedereen dan zijn zaakwaarnemer meeneemt naar de baas, antwoordde De Boer ontkennend. “Nee, dat doet niet iedereen.” Raiola, een Italiaanse Nederlander, heeft al jaren zeer goede contacten in Italië en deinst er niet voor terug om zijn cliënten bij tal van Serie A-clubs aan te bieden.

Ricardo Kishna zal ooit een onbetwistbare basispeler van Ajax zijn

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
4 december 2014 om 19:55

Van mij mogen die raiola en de Kishna bij Ajax de deur worden gewezen. Wat een eikel is die Kishna. Tegen Heerenveen misdraagt hij zich en tegen ADO speelt hij dramatisch. En dan een grote bek ook. Jammer dat De Boer Kishna niet meteen wisselde toen hij zijn shirt uit trok. Bah wat een vreselijke kloothommel

4 december 2014 om 21:58

Helemaal met je eens Hansje, lekker opzouten, dat rotjoch!
Sinds hij dat shirtje op de grond gooide heb ik het helemaal gehad met hem. Hoop dat die pizzabakker hem snel meeneemt naar Italië!

4 december 2014 om 23:40

Helemaal eens hansje. Ik dacht aan een miljoen of 3 met hoog doorverkooppercentage. Dan hopen dat ie slaagt (kans is klein)

5 december 2014 om 08:11

Helemaal eens Hansje! Dan halen we weer allemaal ideale schoonzonen terug a la Jan Arie vd Heijden en Robbert Schilder. Die hebben n mooie scheiding en trekken nooit hun shirt uit. Maar mooie goals maken ze niet, laat staan dat ze het publiek op de banken krijgen met n panna...
Bah bah wat zijn we in NL toch n kleinzielig land geworden. Denk je dat V Basten Cruijff Zlatan of Sneijder toen ze jong waren altijd perfect waren? Grote talenten hebben af en toe gekke dingen. Dat hoort erbij en zeker bij Ajax moet je die branie hebben. Die zorgt er ook voor dat je n keer de 2e ronde CL haalt! Ideale schoonzonengedrag heb je niks aan. Het is aan de techn staf van Ajax om te zorgen dat het niet de prestaties in de weg zit, en volgens mij kunnen ze dat prima.

5 december 2014 om 09:38

Helemaal met je eens. JC himself had de grootste bek van allemaal, en kishna is een geweldig talent. Er word voor het gemak ook even vergeten wat er vorig jaar gebeurde, zijn contract liep af en Raiola liep alweer te kutten met naar Italië gaan. Kishna zelf en zijn vader hebben toen Raiola op de vingers getikt dat ze bij Ajax wilde bijtekenen en zo geschiedde.. Is niet op zijn achterhoofd gevallen deze jongen

5 december 2014 om 19:11

Deze verwaande kwast moest drie maanden nadenken om een contract tot 2016 te tekenen en loopt helemaal weg met raiola. Op dat moment had hij nog geen reet gepresteerd. In zijn eerste interview had de blaaskaak al een praatjes over de beste voetballer van de wereld te worden in een paar jaar.
Ik ben wel gecharmeerd van zijn talent, want in de huidige selectie zit nog maar weinig kwaliteit. Maar hij heeft een heel naar karakter

In antwoord op de poll, NEE! voordat dat gebeurt heeft raiola hem alweer ergens anders ondergebracht. Wanneer leren dit soort jongetjes eens incasseren. Speelt zeer wisselvallig en heeft dus werkelijk helemaal niets in te brengen. Niet janken gewoon je het snot voor de ogen trainen en je voeten laten spreken.

4 december 2014 om 18:59

Maar het ging er toch om dat hij speelt? Waarom zou hij dan gaan vertrekken als hij onbetwist nummer 1 is?

4 december 2014 om 19:19

De jongere generatie met groot talent zou eens met vilhena moeten gaan praten!!

Hij speelde even geen basis en zijn zaakwaarnemer (als het goed is raiola) dreigde gelijk met naar grotere club brengen... Naderhand heeft vilhena hem op zijn plek gezet en waarschuwing gegeven niet zulke uitspraken te doen!
En uiteindelijk gebeurde dat weer en heeft vilhena hem ontslagen! Dat heet nou een toekomst uitstippelen ipv laten lijden door zaakwaarnemers enz en maar dingen eisen...

Soms gaat het wat minder en net als Frank de boer zegt... Het gaat erom hoe je ermee omgaat! Mentaliteit is ook zEer belangrijk om in de top te komen

Dit komt ook niet uit de koker van Kishna, maar uit de koker van Raiola. Raiola denkt hiermee de zaak onder druk te kunnen zetten, waardoor de Boer hem wel een basisplaats zal blijven geven. Mocht hij dat niet doen dat deinst Raiola er niet voor terug hem snel bij een Italiaanse club onder te brengen waarschijnlijk. Is ook niet erg, daar zal hij alleen nooit doorbreken (kijk maar naar Bouy, wat een fantastische beslissing heeft die genomen overigens ). Gelukkig is de Boer niet zo snel onder de indruk van dit soort spelletjes.

4 december 2014 om 19:05

Bouy raakte zwaar geblesseerd hij scheurde zijn kruisband dat heeft ook wel mee gespeeld! Ook moet ik zeggen dat hij het goed doet bij Panathinaikos en zijn carriere begint nu pas we zullen wel zien hoe het afloopt in de toekomst.

4 december 2014 om 19:30

Heeft zeker meegespeeld. Maar hij werd daarvoor al bij een serie B club gestald en heeft daarna bij Hsv niks laten zien. Nu speelt hij dus bij panathinaikos wat nou ook niet geweldig is. Naar mijn mening had hij beter geduld kunnen hebben, dan was hij nu waarschijnlijk al cl voetbal aan het spelen.

5 december 2014 om 00:06

Davy Klaassen is toch vam de lichting van Bouy? Dan lijkt het me duidelijk wie er op dit moment beter voor staat...

5 december 2014 om 11:36

Bouy is een speler die nooit de top haalt. Zijn handelingen zijn te traag en zelf ook zo traag als slak. Bouy is kwa karakter precies dezelfde als Krishna "arrogant" alleen de familie bouy houd extreem van geld.

5 december 2014 om 11:39

Griekse voetbal is net topklasse vergeet dat niet hè. Er zijn 3 clubs die beetje kunnen voetballen en de rest is het niveau van onder de topklasse.

4 december 2014 om 19:21

Kishna heeft natuurlijk al bewezen dat hij wel karakter heeft. Voor hij zijn huidige contract tekende, wilde Raiola hem al naar het buitenland loodsen. Toen kwam Kishna zelf met dat hij absoluut bij Ajax wilde blijven. Ik hoop dat hij deze instelling zal behouden en zo nodig Raiola zal lozen.

4 december 2014 om 19:28

Precies. Daarom zei ik ook dat het niet uit de koker van Kishna zelf kwam. Waarschijnlijk vindt hij zelf inderdaad wel dat hij eerst moet slagen. Wat natuurlijk ook het verstandigst is. Kishna is op dit moment gewoon nog niet constant genoeg om vast in de basis te staan. Wisselt geweldige momenten met hele zwakke optredens af. Dan is zijn maatje op de andere vleugel bijvoorbeeld alweer een stukkie constanter. Zaak voor hem om daar aan te werken, basisspeler te worden (op eigen kwaliteit, niet dmv dit soort gesprekjes) en dan maar eens naar vervolgstap kijken.

4 december 2014 om 19:28

Precies. Daarom zei ik ook dat het niet uit de koker van Kishna zelf kwam. Waarschijnlijk vindt hij zelf inderdaad wel dat hij eerst moet slagen. Wat natuurlijk ook het verstandigst is. Kishna is op dit moment gewoon nog niet constant genoeg om vast in de basis te staan. Wisselt geweldige momenten met hele zwakke optredens af. Dan is zijn maatje op de andere vleugel bijvoorbeeld alweer een stukkie constanter. Zaak voor hem om daar aan te werken, basisspeler te worden (op eigen kwaliteit, niet dmv dit soort gesprekjes) en dan maar eens naar vervolgstap kijken.

4 december 2014 om 23:12

Volgens mij was dat Kishna's vader die raiola terug naar de tafel bij Ajax stuurde want die Italiaanse bullebak was al opweg naar Juventus om die jongen zijn carrière te slopen! Wat bezield deze mensen als je bij de boer geen eens basis staat de man die week in week uit blind liet staan omdat hij wel in hem geloofde!! In Italië kom je op de tribune en nooit meer aan spelen toe besef dat nou eens!!

Alsjeblieft Ajax dump die gast zo snel mogelijk. Kishna komt er nooit wat een verwaande schijtkwal is het ook. Kap eens met die jeugd Ajax en haal een topspeler binnen zoals Gotze. We hebben geld zat doe er dan eens wat mee! Schitjziek wordt ik er van!!

4 december 2014 om 18:56

@Zienderdal, volgens mij heb jjj geen verstand van voetbal. waarom zou een gotze naar ajax willen vanaf dortmund😂😂??!
Het is een fantastische club dat weet ik maar blijf realistisch😜

4 december 2014 om 19:08

misschien dat gotze al bij bayern zit?

4 december 2014 om 18:57

Wat een onzin. Dit beleid met jonge spelers is juist hartstikke goed. Je moet van die zaakwaarnemers af die constant dit soort jonge spelers van alles wijs zitten te maken en zitten op te jutten dat het al fantastische spelers zijn die direct overal terecht kunnen in plaats van gewoon zo'n jongen duidelijk maken dat hij geduld moet hebben en dat er dan van zelf mooie stappen gemaakt kunnen worden.
Er mag uiteraard best wel eens een belangrijke speler binnen worden gehaald maar dan liever een leider dan puur een speler die er alleen is om te scoren. Dat kunnen die jonge talenten ook wel. Begeleiding etc in het veld hebben ze nodig.

4 december 2014 om 20:00

Via die zaakwaarnemers heb je die jonge spelers binnen kunnen halen Sjoerd. Lijkt me dus niet dat je die kwijt moet.zaakwaarnemers als Forza hebben al behoorlijk wat binnen gehengeld voor Ajax. Denk je dat die gasten op een normale manier te werk gaan? Die benaderen gewoon gastjes die op het punt staan hun eerste contract te tekenen en via de familie proberen ze hem dan aan zich te binden en vervolgens naar de club loodsen die daar het meeste geld voor over heeft. Je hebt vaak profijt van die zaakwaarnemers, maar ook weleens problemen er mee.

5 december 2014 om 11:45

Sjoerd....

Dit beleid is goed waar Ajax mee bezig is. Alleen vind ik dat Ajax toch 2 a 3 goede aankopen kan doen om ook in CL te presteren. Ik weet dat het moeilijk is om 40 miljoen uit te geven maar Ajax kan missen en als zij verder komen dan de groepfases, dan verdienen ze dat ook terug.

4 december 2014 om 19:01

Je haalt een speler als gotze en je eigen vermogen is meteen gehalveerd. Dan komt er ook nog salaris bij. Nee. Ajax moet dit geld investeren in iets waar ze nog meer inkomsten mee genereren.

4 december 2014 om 19:26

Domste reactie die ik hier in tijden heb gelezen. Shame on you als je ajacied bent!

"Kishan"
on: word hier ook schijt moe van
als die kapsones jongetje zo graag weg wil , laat hem maar gaan voor ~2,5 mil dan ben ik blij
En laat iedere speler bij ajax " de zaakwaarnemer" riola niet meer binnen.

Mooi verwoord van Frank de Boer. Al die zaakwaarnemers die na een korte periode meteen al spelertjes opfucken om gesprekken aan te vragen en beetje dreigende taal uit te slaan met eventueel vertrek etc. Die jongens moeten gewoon eens rustig de tijd nemen en niet te snel denken de man van het team te zijn die alles kan maken. Heb het al vaker gezegd maar de Fifa moet wat aan deze zaakwaarnemers doen zoals Raiola. Zaakwaarnemers maken meer spelers kapot dan dat ze een goede carrière bieden.

4 december 2014 om 19:10

Wat een onzin, er zijn ook hele goede zaakwaarnemers die wel oog hebben voor het belang van hun speler, meer dan de Raiola types.. Alleen komen de goede niet zo vaak in het nieuws als de slechte (net als supporters eigenlijk, de normale Jan met de Pet komt niet in beeld, de raddraaiers wel).

4 december 2014 om 19:56

met " Al die zaakwaarnemers die na een korte periode meteen al spelertjes opfucken..." doel ik ook op zaakwaarnemers als Raiola. Er zijn gelukkig ook gewoon goede zaakwaarnemers en die moeten hun werk ook gewoon kunnen blijven doen zoals ze dat nu doen. Alleen die andere types moeten eens aangepakt kunnen worden. Nu verdienen ze vooral geld door transfers en het gevolg is niet echt goed.

Wen er maar aan F.de boer want in het buitenland is het de normaalste zaak en als je daar niet mee kunt omgaan zou ik maar beter de rest van je leven in de eredivisie blijven,want daar kun je niet omgaan hoe je hier met Klaassen en schone omgaat die alles pikken,daar dulden ze wat meer respect ,en niet dat geschreeuw wat je altijd voor de camera's zogenaamd onopgemerkt laat zien.

4 december 2014 om 18:58

robert8

Haha enige aversie jegens de Boer? De Boer laat toch blijken hier dat hij er heel goed mee om kan gaan? Niet op die verhaaltjes van een zaakwaarnemer ingaan en zelf de beslissingen nemen rond het elftal lijkt me de enige juiste handeling hier.

4 december 2014 om 20:05

Nou om je uit je droom te helpen,ze zijn dat gesprek wel aangegaan en aangezien dat zo is gegaan blijkt maar weer dat ze bang zijn van een zaakwaarnemer zoals raiola

4 december 2014 om 22:24

Ze zijn het gesprek aangegaan en de Boer laat in dit interview blijken dat die jongen gewoon net zoals alle anderen zijn kwaliteiten moet laten zien i.p.v. een leuk gesprekje aanknopen. M.a.w. ze gaan dus niet op die malle praat van Radiola in. Goedenavond.

4 december 2014 om 22:25

Raiola*

4 december 2014 om 19:02

Alleen speelt El Ghazi voornamelijk rechts en Kishna links.

4 december 2014 om 19:13

En wisselt Schone tussen die 2 posities al naar gelang wie er aan de andere kant staat. Eigenlijk is Schone de onbetwiste basisspeler, op links als El Ghazi speelt, op rechts als Kishna speelt, maar, mits fit, Schone speelt altijd.

4 december 2014 om 19:34

Wanneer gaat Ajax toch deze zaakwaarnemer compleet buiten de deur werken. Talenten die nu nog kiezen voor Raiola moeten vertrekken. Ongelooflijk dat deze dikzak zo mag dreigen. Als een talent echt te goed is en hogerop kan dan ben ik de laatste die dat zou ontkennen.

4 december 2014 om 20:00

Wat erg jammer is!

Wat mij betreft maak je het seizoen af met kishna en el ghazi op de flank, fischer, menig weet ik veel wie heb ik liever op de flank dan Schone.

Ben benieuwd naar de reactie van Raiola, die zal wel weer reageren via de media. Ik vind het daarom ook niet al te slim van Frank dat hij dit nu zegt, ik zou de speler en zaakwaarnemer in kwestie aanspreken niet de media.

Afijn, ik hoop dat Kishna net als el Ghazi gewoon zijn minuten mag blijven maken en hopelijk beide als basisspeler!

Die raiola is echt een rat. Buit alleen maar spelers uit en heeft inmiddels 160 miljoen op de bank door zijn zaken. Meer dan 80 procent van alle voetballers dus... Ik hoop dat Kishna hem dumpt maar ik vrees dat hij over een paar jaar ergens in de serie a loopt bij een of ander derderangs clubje

4 december 2014 om 19:12

Goede constatering man, apart dat een zaakwaarnemer er profijt mee heeft (zie meer geld) als zijn speler goed speelt bij een grote club

Feno,el ghazi gaat ook nog ze dip krijgen, ik denk dat zowel el ghazi als kishna beide het talent hebben om bij een grote club in het buitenland te komen,daarbij volgt Kishna extra krachttrainingen in ze vrije tijd. die poll moet zijn ricardo Kishna.

4 december 2014 om 19:07

El Ghazi heeft z'n dip al gehad weliswaar een kleine maar toch speelde 6 wedstrijden bagger en was wissel. Na zijn goal in Camp Nou begon hij weer lekker te spelen.

Die gaat het niet redden. Compleet de verkeerde instelling. Die denkt dat hij met niets te laten zien al een basisplaats kan eisen. Overschat zichzelf. Ga dan maar zou ik zeggen.

Raiola zal Kishna denk ik al ergens anders gestald hebben voordat ie echt een onbetwiste basisspeler zal zijn. Kishna is denk ik te gevoelig voor de praatjes an Raiola, dat merk je hier ook weer aan.

Zonde allemaal, dankzij die Raiola raakte hij eerder ook al tijdelijk invalide, als hij echt niet afstapt van een dergelijke zaakwaarnemer zal hij het bij Ajax niet ver schoppen.

4 december 2014 om 19:18

Hun, tijdelijk invalide? Waar heb je het over? Z'n blessures? Hij had toch gewoon een ernstige vorm van kraakbeen slijtage? Dat hebben ze verholpen met een nieuwe, revolutionaire methode, maar wat heeft Raiola daar aan schuld?

4 december 2014 om 19:39

Dat was helaas niet alles, in Raiola zijn tuin raakte hij ook geblesseerd. Daarnaast heeft Raiola hem natuurlijk totaal onnodig een slecht imago gegeven door zo traag te reageren bij zijn contractonderhandelingen.

4 december 2014 om 20:19

Dat blaas je nu wel heel erg op. Sorry, ik heb niks met Raiola, maar als Kishna in de (raiola's bankrekening kennende) grote tuin van Raiola niet uitkijkt en ergens tegenaan loopt, kun je dat Raiola toch niet kwalijk nemen?

Maar goed, dat gezegd hebbende, zeg nou eens waar Raiola schuld heeft aan Kishna's knieën, want daar geef je geen antwoord op..

Aan alles merk je, dat Kishna geen blijvertje wordt bij Ajax. Zeker niet, zo lang hij zich van de wijs laat brengen door die Raiola.

4 december 2014 om 19:32

Raiola is meer nog dan andere zaakwaarnemers er een die enorme invloed heeft op de spelers die hij onder contract heeft.
Hij laat Kishna geloven dat Ajax slechts een opstapje is naar een club van zijn niveau.

Dit gesprek is alvast een begin voor een breuk tussen Ajax en Kishna.

4 december 2014 om 19:55

Daarom moet je als Ajax zijnde hem ook zo min mogelijk speeltijd geven. Verleng eerst je contract maar even tot 2018 om te zien of je wel bereid bent om echt te blijven. Waarom zou Ajax een speler beter maken die over een tijdje toch weg gaat en waarschijnlijk voor een erg laag bedrag wanneer hij niet bijtekent.

5 december 2014 om 08:22

Moet die jongen mooi zelf weten.. Hij moet mooi weten wat hij zelf wil.. Een goede opleiding en een goede voetballer worden (daar hoort knokken en hard werken bij) of zo snel mogelijk geld verdienen...

Ik zie het somber in voor deze jongen.. Ik heb nog niet de juiste mentaliteit kunnen ontdekken.. En hij lijkt ook niet in staat juiste mensen om zich heen te verzamelen..

Walgelijke rat die Raiola. Kishna moet nu ook niet gaan beginnen te denken dat hij na een mooie actie de beste van het team is. Iedereen krijgt bij Ajax zijn kans en als je dat niet accepteert dan ben je geen echte prof en zal je nooit de top halen.

Ik vind dit wel mooi hoor, van Frank de Boer. Hoe hij dat ook zegt: De Boer stelt dat jonge spelers moeten inzien dat andere spelers soms beter zijn. Met je neus op de feiten gedrukt worden, hoort er nou eenmaal bij. “uiteindelijk gaat het erom: ‘hoe ga je daar mee om’.

Wat heeft die Raiola eigenlijk bij dat gesprek gezegd? Weet iemand dat? Ik zou als De Boer zijnde echt gewoon zeggen: 'joh, als jij lekker centjes wilt tellen, ga naar Italië. Dan is er echt geen hond die 't wat interesseert dat je niet beter wordt. Dat je zaakwaarnemer er nu bij zit, verandert helemaal niks aan de zaak. Daarmee zet je ons niet onder druk. Als je weg wil, ga je maar weg. Een ongemotiveerde speler zijn we liever kwijt dan rijk. Zonder ons kom je toch nooit in 't eerste van Real Madrid of Barcelona.'

Zoiets had ik in elk geval gezegd. Deze jongen moet eens begrijpen dat er meer nodig is dan een paar panna's om het hoogste niveau te halen. Denkt hij nou echt dat als 'ie nu naar AC Milan gaat, dat 'ie daar ooit in het eerste komt? Dan is 'ie ontzettend naïef. De spelers die in de basis staan bij topclubs, dat zijn spelers die nooit geklaagd hebben en ontzettend hard gewerkt hebben. Ook als er tegenslagen waren.

4 december 2014 om 19:58

Dat zal ook wel gezegd zijn door De Boer. Waarom zou Ajax in Kishna investeren als hij toch snel weg is. Laat hem dan maar lekker niet beter worden en later verzuipen bij een grotere club. Met de instelling van nu zal hij toch niet slagen en tja Raiola, die hoopt ook dat Kishna niet slaagt om vervolgens weer een nieuwe club voor hem te zoeken en opnieuw te cashen. Allemaal leuk en aardig voor je bankrekening maar de meeste sportieve carrières helpt hij om zeep.

4 december 2014 om 21:17

Toni9,

Ajax moet in hem investeren en hem als hij niet wil bijtekenen komende zomer verkopen, kan best wel miljoenen opleveren omdat het wel een speler is met een geweldige techniek.

Zou zonde zijn als hij niet wil verlengen, maar het is wel zijn goed recht.

Aan de bak komt hij sowieso in het buitenland, dus dan maar zo duur mogelijk verkopen.

5 december 2014 om 00:33

Als ik het goed hebt ligt Kishna tot de zomer van 2016 vast oftwel in de zomer zoals jij zegt heeft hij nog een contract voor 1 jaar. Denk je dan werkelijk dat Ajax nog veel voor hem zal krijgen ? Juist dit gedrag van hem en zijn zaakwaarnemer moet je keihard aanpakken. Zolang je niet in Kishna investeert zal hij ook geen waarde voor Ajax hebben. Kishna zal 2 jaar niet veel kunnen spelen of slechts in de Jupiler League. Kijken of hij de grote clubs hem dan ook nog willen hebben. Beter verlengt hij gewoon krijgt hij speeltijd en wordt hij uiteindelijk voor veel geld verkocht aan een goede club. Ajax moet Kishna laten kiezen en niet andersom. Een ongemotiveerde speler ben ik liever kwijt dan rijk. Bovendien is Fischer veel beter en qua jeugd zit het ook wel goed met Muric en Cerny. We moeten Kishna niet belangrijker maken dan dat hij is.

Alleen spelers contracteren die niet uit de stal van raiola komen en contractueel met boeteclausule vastleggen dat spelers zich niet mogen laten vertegenwoordigen door adviseurs als raiola of doyen. Dit zijn geen adviseurs maar slavenhandelaars.

4 december 2014 om 20:25

En wat als jouw al vastgelegde speler overstapt van Pietje Puk naar Raiola? Wat dan?

4 december 2014 om 20:39

Boeteclausule in contract. Gewoon uitbannen dit soort mensenhandelaars.

4 december 2014 om 21:17

Het lijkt er een beetje op alsof Kishna het een beetje te hoog in zijn bol heeft. Ik weet niet of dat ook echt zo is maar zo komt het wel over op mij in ieder geval. Met dit soort acties maak je jezelf niet echt populair in ieder geval. Nou houd men bij Ajax volgens mij wel net wat meer van mannetjes met wat branie en flink 'zelfvertrouwen' maar je kan ook gewoon als een vent zelf je gesprekken voeren en accepteren wat gerespecteerde mannen als De Boer en Overmars over je te zeggen hebben. In mijn ogen zou zo'n mannetje het altijd nog als een enorme eer moeten zien dat dit soort lui uberhaupt tijd en energie in hem willen steken.

Terechte reactie van de boer, als snotaap even zulke iconen onder druk zetten met je zaakwaarnemer, terwijl je niks presteert. Vooralsnog heb ik veel meer vertrouwen in el Ghazi dan in deze jongen.

Zegt de man die een arbritragezaak via z'n advocaten tegen Ajax aanspande.

4 december 2014 om 21:06

Dus is hij geen ervaringsdeskundige?
En volgens mij was het niet meer zo'n broekie als Kishna dat is.

Sowieso onzin wat je hier zegt, beetje het geval van... ja maar pietje mag wel tot 9 opblijven... so what?!
Jij bent jij en piet is piet.

Als Raiola in een gesprek begint over het aanbieden van Kishna bij Italiaanse clubs, dan moet de Boer eens vragen hoe het met zijn andere cliënt Bouy gaat daar

4 december 2014 om 23:50

De meeste cliënten van Raiola zijn goed terecht gekomen. Het is overigens het goed recht van een speler om zijn zaakwaarnemer mee te nemen wanneer hij een gesprek met de club heeft.

5 december 2014 om 00:00

Kun jij mij uitleggen wat jij onder goed terecht gekomen verstaat? En wat onder cliënten: talenten of oudere spelers (22+)?

5 december 2014 om 00:16

Vraag het is aan de de spelers die met Raiola in zee zijn gegaan. Een speler kiest zijn zaakwaarnemer en het is nog steeds een ongeschreven wet dat een zaakwaarnemer geen spelers kiest. Raiola handelt met de volledige bevoegdheid van zijn cliënt en probeert het maximale rendement te behalen voor zijn speler en zichzelf. Op zich is er weinig aan te merken op de manier van handelen van Raiola, de speler krijgt wat hij wilt.

Achter Kishna staat Cerny. Die heeft veel meer mentaliteit

5 december 2014 om 00:36

Fischer al vergeten ? Ik heb liever spelers die gemotiveerd zijn en graag voor Ajax willen spelen dan spelers die het nu al te hoog in hun bol hebben en al aan volgende clubs zitten te denken. Je kan nog niet eens wekelijks uitblinken bij Ajax 1 en dan al gaan klagen met je zaakwaarnemer. Kishna zal echt wat aan zijn mentaliteit moeten doen anders kan hij lekker in de Jupiler blijven voetballen en zo denkt Frank er ook over.

5 december 2014 om 01:00

Toni, je vergelijkt appels met peren. Wanneer United zich meld voor Fischer dan gaat Fischer ook een gesprek aan met zijn zaakwaarnemer. Fischer heeft ook nog weinig laten zien bij het eerste en is ook direct vertrokken wanneer zijn zaakwaarnemer hem weg kan zetten bij een betere club.

Ze zijn er nog niet helemaal achter in amsterdam lijkt het wel.
Dit is de toekomst en het zal alleen nog maar erger worden.
Een enkele uitzondering daargelaten blijft er niemand bij de club langer dan een jaar of drie.

Dus die ijdele hoop die ze nu gevestigd hebben op het beleid dat de jeugd het moet gaan doen zal over een paar jaar als de Hindenburg uit de lucht gaan storten.

Gaat nooit slagen bij Ajax. Totaal de verkeerde instelling en is meer bezig met mooie acties en showtjes dan bezig zijn met prestaties. Voor hij kan slagen bij ajax is hij allang vertrokken naar een club waar hij veel geld gaat verdienen maar zijn carriere gaat in de slop. Dat is wat ik verwacht, aangezie hij weer een klantje is van Raiola. Nee dus op de poll!

5 december 2014 om 00:07

keffie, heb jij een glazen bol in huis? De meeste cliënten van Raiola zijn goed terecht gekomen en ik zou niet kunnen bedenken waarom Kishna niet kan slagen bij Ajax. Voor jonge spelers is Ajax geen eindstation maar de mogelijkheid om de overstap te maken naar een grotere club en competitie.

deze zaakwaarnemer is alleen op geld uit, denk ik, dit gevoel heb ik, hopelijk denkt kishna goed na en weet dat die stap te vroeg is, want daar komt die zeker op de bank te zitten

Kishna is te traag als vleugelspeler. Hij kan leuke dingen, maar mist toch de behendigheid. Iemand als Sánchez is een voorbeeld van de ideale vleugelspeler. Als aanspeelpunt is kishna wel goed, al moet hij zijn fysiek beter leren gebruiken.

Overigens is het terecht dat de boer hem gepasseerd had. Hij laat nog te weinig zien en heeft nog te weinig rendement.

De gasten hier die zeggen dat hij geen mentaliteit heeft lullen uit hun nek.dat heeft hij wel anders had hij niet in Ajax ! gespeeld als hij dat niet had.punt uit.
Ajax is 1 van de moeilijkste clubs uit Nederland die niet alleen wilt dat voetballers zich gedragen maar ook als ze in hun vrije tijd zijn wordt heel wat van ze verwacht.en onder dit TH worden spelers die een eigen mening hebben de mond gesnoerd. Zie EL Hamdoui hij speelde onder de Jol, van Gaal en Adriaans de steren van de hemel en onder de Boer mocht hij niet eens erbij zijn.de trainers die ik net noemde zij alles behalve makkelijk dus aan wie zou at nou liggen?
Ajax moet blij zijn dat er een speler na Boerichter is die weer ouderwets zijn linker voet heerlijk kan laten spelen en hij is vanaf Heerenveen de speler met de meeste assist.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren