Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'De Premier League is fantastisch, maar lijkt beter dan hij is'

Laatste update:

Fernando Torres speelde in totaal zeven jaar in Engeland, verdeeld over drieënhalf jaar voor Liverpool en drieënhalf jaar voor Chelsea, en is inmiddels speler van AC Milan. I Rossoneri huren de recordaankoop van Chelsea voor twee jaar en in de zomer van 2016 loopt het contract van Torres op Stamford Bridge af. Normaal gesproken keert hij dus niet meer terug naar Engeland.

/

De dertigjarige aanvaller is daar niet rouwig om. "Zeven jaar in Engeland waren genoeg", zegt Torres in La Gazzetta dello Sport. "De Premier League is een fantastische competitie, maar lijkt beter dan hij is, omdat ze weten hoe ze het moeten verkopen. De Premier League wordt meer gepusht dan competities uit andere landen."

Het hoofdstuk is voor Torres is afgesloten: "Voor mij telt nu alleen AC Milan", benadrukt de Spanjaard. "Milan wordt uiteindelijk weer een topteam, want topspelers willen voor topclubs spelen, en topclubs zijn clubs met een rijke historie." Torres speelde tot dusver negen competitiewedstrijden voor Milan en scoorde pas een keer. Zondag wacht de stadsderby met Internazionale.

De Premier League is overhyped

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vandaar dat je bij Chelsea de ene goal na de andere maakte... Bij Liverpool kende je een goeie periode, maar dat was het dan ook.

21 november 2014 om 11:04

Precies, hij zegt dit volgens mij alleen uit een soort afgunst ofzo

21 november 2014 om 11:29

Torres moet niet zoveel lullen maar beter gaan voetballen, hij presteert slechter dan Balotelli daar.

21 november 2014 om 11:42

Tsja dat is praat achteraf. Hij heeft weinig laten zien bij Chelsea. Al was zijn werklust er wel.
Maar de BPL heeft gewoon de beste sfeer ter wereld. vrijwel altijd uitverkocht en een bult kabaal van fans die uit hun dak gaan. Het feit dat ze ook nog eens kort op het veld zitten, maakt de ambiance geweldig. Daardoor word er ook flink gestreden op het veld en daar genieten de fans ontzettend van. Wat mij betreft is deze competitie helemaal niet overhyped, maar een voorbeeld voor veel fans ter wereld over hoe je je kunt laten horen.
Dan nog maar te zwijgen over de grote teams die ze hebben, City, United, Chelsea, Arsenal, Liverpool,(spurs?). Het is in ieder geval nooit eentonig zoals de Serie á (juventus tegen de rest of de Liga Bvva. (real, Barca) tegen de rest.

Maar goed dat is smaak, ik denk dat het ook tijd word dat Torres uiteindelijk terug gaat naar Spanje.

21 november 2014 om 11:50

De beste sfeer van de wereld? Je maakt een grap? In de PL is de sfeer juist om te janken, alleen de uitfans maken nog sfeer. Bij clubs als Arsenal of Tottenham kun je een speld horen vallen. Twee keer raden waarom spelers van Arsenal en Tottenham klagen over de sfeer in eigen stadion, dat zal niet vanwege de geweldige ambiance zijn. Maar ik keek laatst Aston Villa - Tottenham, en ook daar viel me de dramatische sfeer op. Volgens mij is Crystal Palace een van de weinige PL clubs met een goede sfeer. Daarnaast is de sfeer bij Zuid-Amerikaanse clubs niet te vergelijken met de sfeer bij Engelse clubs, ook bij verschillende Oost-Europese clubs kunnen ze er wat van.

21 november 2014 om 12:21

@ Palermo_1898

Je hebt groot gelijk de sfeer is er helemaal niet. Ga eens naar Duitsland, bijvoorbeeld Gladbach daar is het de hele wedstrijd feest.. Voor de wedstrijd wordt het publiek door een vent die op het veld wordt opgezweept en tijdens de wedstrijd komt er vanaf de staan tribunes zoveel meer sfeer dan in Engeland. Ben ook bij Newcastle geweest hier hangt nog beetje sfeer maar echt minder dan bij Glabach of Dortmund

21 november 2014 om 12:33

Ben jij serieus, misschien handig om het geluid eens aan te zetten dan.

21 november 2014 om 12:40

Haha wat een grap. Alleen de uitfans? Je begrijpt dat de uitfans ook thuisfans zijn?

21 november 2014 om 12:41

Ach, leef lekker verder in je droomwereld. Pelie heeft ook gewoon gelijk, de sfeer in de Bundesliga is veel beter dan in de PL.

21 november 2014 om 12:45

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik maak toch wel degelijk onderscheid tussen het uitpubliek en het thuispubliek. Het uitpubliek zorgt nog wel voor wat sfeer in Engeland, in tegenstelling tot het thuispubliek.

21 november 2014 om 23:13

Haha meen je dit nou? Het zijn dezelfde mensen.

Als ze niet oppassen daar bij AC Milan vervaagt die rijke historie. Ik ben zelf 22 en ik weet hoe groot AC Milan vroeger was. Jonge talenten van 16,17 misschien nog in mindere mate. Maar daaronder hebben jongens weinig van het top Milan gezien. De drang om dan voor Milan te willen spelen later is dan toch echt minder groot.

21 november 2014 om 11:06

Jij hebt een onderzoek daar naar gedaan neem ik aan, dat je dit weet?

21 november 2014 om 11:18

Nee maar als je zelf voetballer bent of bent geweest weet je hoe dat gaat. Als jong jochie kijk je naar je helden in de Champions league en zie je spelers spelen die je als voorbeeld neemt. Helden als Ronaldo, Messi, Zlatan, daar kijken de jochies nu tegen op en zij willen spelen voor die clubs.

Als AC Milan zo slecht blijft presteren zijn ze niet te zien in de Champions league. En dus ook niet of nauwelijks op tv.

21 november 2014 om 11:22

Waarom spelen Marquinhos, Lucas Moura, Cavani etc. nu dan bij Paris?? Niet doordat daar zulke wereldspelers hebben gelopen die de club naar historie hebben gebracht... Nee, Door het geld...

Precies om die reden gingen Rijkaard, van Basten en Gullit en ook Boban, Savicevic etc naar de Milan. Berlusconi kwam namelijk met een zak met geld.

Voor jou weten... Milan heeft de helft van de tijd in de jaren 80 in de Serie B gespeeld!

21 november 2014 om 11:09

daar kan je je in vergissen, ik heb nog nooit gehoord en/of gelezen dat een voetballer Milan afwees omdat het "zo'n kleine club was/is geworden". Milan's Historie zal altijd 1 vd redenen voor voetballers om naar het fabelachtige san siro te gaan.

volgens mij die van Torres ook, niet dat ik Torres wilde, want het is echt een prutser geworden

21 november 2014 om 11:13

Zoiets heeft dan ook vrijwel nooit een speler over eender welke club gezegd. Alleen moet Milan wel oppassen dat het niet alleen maar historie is waar ze aan vast moeten blijven houden. Dan moeten de fans het over successen uit het verleden gaan hebben om hun punt kracht bij te zetten en dat is zo sneu.

21 november 2014 om 11:18

Antonio Cassano, paar jaar geleden alweer. hij ging naar Internazionale omdat AC Milan toen hun topspelers verkochten volgens mij. exacte situatie weet ik niet meer maar dat was dacht ik voor hem de reden om AC te verlaten.

21 november 2014 om 11:19

@75draytonpark Dat is precies wat ik bedoel. De historie is op een gegeven moment niet alles meer. De prestaties van de afgelopen jaren gaan zwaarder wegen. En dan zie ik het somber in voor Milan.

21 november 2014 om 11:23

Echt jammer dat ACM nu zo ver wegzakt. Zo zie je maar weer dat je met weinig geld niks te vertellen hebt in het voetbal.

21 november 2014 om 11:20

Simon Says

De historie van Milan dateert uit de jaren 70. In de jaren 80 werden is Milan zelfs gedegradeerd naar de Serie B. Toen Berlusconi met al zijn centen op de stoep kwam (zeg maar zoals we nu Man. City, Chelsea, Monaco en Paris haten omdat ze geld krijgen van een schatrijke vent) ging het beter.

Hij kocht, Rijkaard, van Basten, Gullit, Boban, Savicevic en nog een flink aantal. Zij voetbalden samen met een jonge Maldini, Costacurta en Baresi onder andere. Toen zij weggingen zakte Milan eind jaren 90 weer als een plumpudding in elkaar.

Daarna nog één opleving met 'de gouden generatie' noem ik het maar even waar ik nog altijd van kan genieten; Gattuso, Pirlo, Maldini, Nesta, Ambrosini, Seedorf, Dida, Kaka en Inzaghi... waarvan overigens alleen Maldini en ik geloof Ambrosini ook enige eigen jeugd spelers waren.

Milan is altijd al keihard vallen en weer opstaan geweest. En eigen jeugd hebben ze nooit gehad!

21 november 2014 om 11:39

@shenkie

De historie van de jaren 70 en 80 wist ik niet.
De gouden generatie heb ik zelf ook mogen aanschouwen en ik was vroeger altijd zeer onder de indruk van Milan.

Maar dat is nu wat ik precies bedoel. Enkel en alleen wat je zelf meemaakt en ziet op tv blijft je goed bij. En dat is vaak voor je zelf de 'rijke historie' van die desbetreffende club.

21 november 2014 om 11:47

Ja, maar nog betekent dat niet dat een club niet meer terug kan komen, ook al zou het voor Milan nog 5 jaar duren... It's all about the money!! En we doen wel of het van deze tijd is maar het is altijd al zo...

Paris heeft in de historie 1 landstitel gepakt voordat nu jonge spelers als Marquinhos, Moura en ook Cavani voor Paris gaan spelen.

haha, je weet niet waar je over praat.
Torres goeie speler...heel vroeg gepiekt,net als bijvoorbeeld Owen.
Bij Chelsea lukte het gewoon niet. Geld ook voor bijvoorbeeld Shevechenko, betekent niet dat het een slechte voetballer is.

Waarom altijd dat 'natrappen' naar clubs, competities, coaches of spelers?

Ik begrijp dat niet. Je hebt tijdens je periode in de Premier League een godsvermogen aan geld opgestreken en mooie momenten beleefd met Liverpool.

Maar omdat je zelf door de mand viel bij Chelsea, is nu de competitie ineens niet zo goed als dat het lijkt? Op dit moment is alles aan Milan weer top.. Dat begrijp ik, dat je je positief uitlaat over de club waar je nu voetbalt, maar waarom altijd negatief over waar je vandaan komt?

Maar Torres' is geen topspeler

21 november 2014 om 11:13

Torres is geen topspeler nee.. Hij was het wel. In de tijd van Liverpool vond ik hem de beste spits van dat moment.

Als de competitie al niet goed is, wat maakt dat Torres dan wel niet... Om te janken bij Chelsea.

21 november 2014 om 11:14

Heeft het bij Liverpool wel zeer goed gedaan.
Meschien ligt het meer aan Chelsea dan aan Torres?

21 november 2014 om 11:43

Hij heeft bij Chelsea zo enorm veel kansen gekregen.

21 november 2014 om 12:04

Alsnog het blijf opmerkelijk.
Bij Liverpool was hij 1 van de beste spitsen ter wereld.
En bij Chelsea was hij een van de slechtste ter wereld.

Als er 1 competitie sterker wordt gemaakt dan dat die is is het de Serie A wel.

Juventus wordt fluitend kampioen en heeft structureel moeite in een relatief eenvoudige Champions League poule! Daarnaast wordt Roma (nr 2) met grotere cijfers weggevaagd dan dat Ajax in 10 ontmoetingen met Barca en Real is overkomen.

Je ziet ook dat bijvoorbeeld Strootman en Mertens zonder enige moeite aanpassen in die competitie waar voorheen iedereen uit de eredivisie aanpassingsproblemen had.

21 november 2014 om 11:12

jij totaal maar echt totaal geen verstand van de Serie A.
juve structreel moeite? alleen vorig jaar... dit jaar gaan ze gewoon door.
As roma afrekenen op 1 wedstrijd is ook kort door de bocht.. dus Manu is geen topclub meer omdat ze verloren van een 4e klasser? of Brazilie omdat ze verloren op het WK? niet serieus te nemen, of wacht, barca verloor met 1-0 van een laagvlieger in de spaanse divisie, zij zijn dus ook niet meer top.. volgens jouw beredenering dan..

21 november 2014 om 11:17

maurootje

Probeer het nou eens op een normale manier te benaderen ipv meteen de kast op de kruipen en in de verdediging te schieten. Hij maakt een goed punt. Juve speelt minder goed in de CL dan dat ze in de competitie doen, AS Roma al helemaal. Dat jij er dan een landenteam op een WK bij gaat halen of een Barca dat een keer van een laagvlieger verliest is toch totaal geen argument? Laat staan over die 4e klasser.... Echt, stel je niet zo aan joh.

21 november 2014 om 11:17

Het is heel kort door de bocht wat shenkie zegt maar toch kun je concluderen dat clubs zoals Inter & AC milan niet meer de clubs zijn die het geweest waren. Vroeger was AS Roma ook echt een topclub maar die zijn daarna ook aardig weggezakt en nu kruipen ze langzaam weer terug uit het dal.

Wat ik hiermee alleen wil zeggen is dat de clubs uit Italie over het algemeen minder grote spelers hebben en minder presteren dan pakweg 10 jaar geleden.

21 november 2014 om 11:31

Maurootje

Oei, gezien je logo'tje begrijp ik dat je op de kast zit? Doe even rustig en kom vervolgens met betere argumenten.

Dit jaar gaat Juve gewoon door; Ze zijn naar speelrondes afhankelijk van Olympiacos en Atletico Madrid!! Ja, Afhankelijk... niets in eigen hand! Vorig jaar vlogen ze er uit... en het jaar daarvoor gingen ze ook slechts met 11 punten ofzo door... dus ja ze hebben het structureel moeilijk!

Vervolgens sla je helemaal door, door Man united en Barca erbij te halen. Die clubs heb ik namelijk niet genoemd en ik heb ook nergens staan dat Italiaanse clubs niet van laagvliegers mogen verliezen geloof ik ???
En Brazilie heeft voor het eerst in 40 jaar een wedstrijd op eigen bodem verloren, ja met 1-7 nou kan gebeuren...

Verschil tussen wat jij noemt en ik noemt is dat jij beredeneerd op basis van enkele wedstrijden en ik op basis van een structureel proces! Ja, en ook bij Manchester United gaat dat proces nu niet vlekkeloos... Echter is United maar 1 club in de PL ... en is het zo'n beetje in de hele serie A aan de gang gezien Europese resultaten!

21 november 2014 om 11:59

'Als er een competitie sterker wordt gemaakt dan dat die is is het de Serie A wel.' Serieus? Je bedoelt de Serie A die wekelijks, zoniet dagelijks, de grond wordt ingetrapt? De competitie die volgens iedereen al tijden niet meer bij de beste competities ter wereld hoort? Iedereen weet dat de Serie A is weggezakt, dit is logischerwijs ook terug te zien in de resultaten in Europa. Clubs als Juve en Roma zijn top in Italie, in de CL is het echter een heel ander verhaal. Gelukkig zit er wel een stijgende lijn in de ontwikkeling van de Serie A, met nieuwe stadions en aanvallender voetbal. De resultaten zijn dit jaar in Europa overigens prima te noemen, waar alle Italiaanse clubs in de EL zich hoogstwaarschijnlijk wel gaan plaatsen voor de volgende ronde. Ook Roma en Juve hebben goede kans zich te plaatsen voor de volgende ronde. Dus ik vind de resultaten in Europa dit jaar prima in verhouding staan met het huidige aanzien van de competitie. Overigens snap ik ook niet waarom je over de Serie A begint, waar het hier toch duidelijk over de PL gaat;

21 november 2014 om 12:04

maar het is toch waar? neem zijn argument over as roma, ja ze hebben 7-0 verloren maar dan ben je toch niet meteen slecht, het zelfde roma won van man city. naar mijn mening heeft as roma erg sterke selectie, subtop in europa.

21 november 2014 om 11:34

Naar mijn weten wordt de Serie A door half Nederland altijd naar beneden gepraat: "juve wordt fluitend kampioen" , "allemaal vergane glorie", "paar bejaarden die aan het voetballen zijn" et cetera et cetera. Dan kun je dus absoluut niet spreken van dat het sterker gemaakt wordt dan het is, want hier is misschien wel het tegenovergestelde het geval.
Het moge overigens duidelijk zijn dat Italië met recht niet meer in de top 3 van de Uefa ranking staat. Vooral qua topploegen wat het levert loopt het met name achter op Spanje en Duitsland en de kapitaalkracht is verre van die van de Premier League. Tegen de salarissen die in die competitie worden aangeboden kan geen enkele Italiaanse ploeg tegenop op het moment.

Ben het overigens met Torres wel in die zin eens dat de Premier League ook niet meer op het moment clubs levert die bij de échte wereldtop (lees Bayern, Real, Barca) horen. Chelsea komt misschien nog in de buurt. Aan de andere kant kent het wel heel veel topploegen die allemaal wel in principe een ronde verder zouden kunnen komen in de CL.

21 november 2014 om 11:42

Jorinus

Wat bedoel je met 'hier' in de zin.. Hier is het tegenovergestelde het geval... Bedoel je Italie of Nederland ??

Je hoort mij overigens niet spreken over bejaarden... De Italiaanse competitie beschikt over geweldige aanvallende talenten; Insigne, Gabbiadini, Destro etc. Maar het is allemaal net niet goed genoeg voor de top... Zie bijvoorbeeld Immobile nu.

21 november 2014 om 12:03

Ik bedoel met "hier" natuurlijk Nederland. De italianen zelf zul je natuurlijk niet zo snel horen klagen over hun eigen competitie
Bedoelde trouwens niet te zeggen dat jij zou menen dat Italiaanse elftallen verouderd zijn, merkte slechts dingen op die ik regelmatig zie voorbij komen als kritiek op de Serie A.

Enige punt wat ik probeerde te maken is dat men in Nederland de Serie A nogal te veel naar beneden praat soms, in plaats van dat het juist overschat wordt, wat ik juist uit jouw reactie opmerkte. Het is dan ook sinds ongeveer 2004 nogal weggezakt. Als je als traditionele wereldploeg als Milan niet meer kunt doen dan het huren van een toch wel vergane speler als Torres zegt dat genoeg. Tien jaar geleden liep er bijvoorbeeld nog een kerel met de naam Shevchenko daar in de aanval rond (die toevallig ook vervolgens bij Chelsea wegzakte). Maar het is absoluut niet zo ver weggezakt als men soms doet vermoeden in Nederland.

21 november 2014 om 12:21

Jorinus

Ja, jij kijkt vanuit je Juventus oogpunt .. of is het Siena ? En ik neutraal vanuit wat ik in de Champions League en af en toe in de Serie A zie.

Persoonlijk vind ik het voetbal in zijn totaliteit achteruit gaan... echter gaat de Serie A hierin wel voor op. Reden hiervan is, is dat Real en Bayern... en Barca in mindere mate ook een B-elftal hebben die halve finale Champions League zouden kunnen halen.

Ik had liever gezien dat deze toppers, nu op de bank, gewoon bij andere clubs basisspelers zouden zijn desnoods in de Serie A of bij Schalke bijvoorbeeld ... zodat andere competities weer spannender worden.

In Nederland roept iedereen dat het gat met de top steeds groter wordt... Dit is in mijn ogen enerzijds waar anderzijds onzin. Het gat met Real, Barca en Bayern wordt groter... De overigen ploegen zijn te pakken voor de Nederlandse clubs in een onderling duel. Mocht Ajax (of Psv) deze ploegen eindelijk een keer ontlopen in de Champions League geloof ik in overwintering voor een Nederlandse club.

Premier league is ook gewoon de leukste competitie om naar de te kijken. Volle stadions, passie en bij bijna alle clubs spelen goede spelers.

21 november 2014 om 11:19

Ik heb ook altijd het idee dat ze bij de premier league op een bepaalde wijze het voetbal filmen waardoor het leuker is om naar te kijken. Daardoor voelt het voetbal ook echt veel sneller aan als kijker. Tevens vind ik de analyses ook altijd goed en onderbouwd dus ik vind de premierleague ook echt heel tof om naar te kijken.

21 november 2014 om 11:32

Ja ze maken daar gebruik van stop-motion-technieken... Het ligt puur aan het publiek dat zo kort op het veld zit en zich vrijwel altijd laat horen en aan het tempo dat gehanteerd wordt.

Daarom was het voor jou ook zo gemakkelijk om te presteren in de PL natuurlijk. Mooie mafkees, heeft een tijd heel aardig gespeeld voor Liverpool, maar verder ook weinig laten zien. Al helemaal niet waarom hij voor zo ontzettend veel geld naar Chelsea gehaald werd.

Afgunst naar zijn Chelsea periode lijkt het wel.....

Premier League is de zwaarste competitie die er is en daarom ook het moeilijkste om prijzen te pakken is mijn opinie.

21 november 2014 om 11:22

Ik vind het ook de zwaarste, maar ik ga wel akkoord met anderen die zeggen dat de Bundesliga en la Liga niet veel zwakker zijn, zoals wel eens beweerd wordt.

Teams als Sevilla of Schalke zijn gewoon heel goeie ploegen, maar ze lijken minder omdat Bayern, Real en Barca zo enorm sterk zijn.

21 november 2014 om 11:32

De eerste 10 in de competitie zijn momenteel vergelijkbaar met elkaar (pl, PD, Bl), maar ik vind dat je bij de nummers 10-20 grote verschillen gaat zien en dat dus een beetje het verschil maakt van de PL met de rest van Europa.

Bijvoorbeeld, Barcelona vs Elche is voor Barca vakantie terwijl Chelsea tegen QPR vol aan de bak moet om te kunnen winnen.

Gemiddelde kwaliteit van heel de competitie ligt dus iets hoger dan andere competities

21 november 2014 om 11:42

Dat denk ik ook, maar we kunnen enkel speculeren. Het zou leuk zijn mochten er eens enkele van die ploegen tegen elkaar spelen. Barcelona is natuurlijk ook gewoon veel beter dan de topclubs uit de PL, die zouden het ook veel makkelijker hebben tegen QPR dan Chelsea of City.

21 november 2014 om 13:29

Joh omdat Barcelona veel meer kwaliteit heeft dan de Engelse top clubs. En ze hebben vaak genoeg moeite tegen kleine clubs in Spanje. Ze rollen clubs als QPR ook zo op.

De EPL wordt daarom ook wel "the best marketed league in the world" genoemd.

Ik denk dat hij gelijk heeft. De competitie is heel spectaculair en er lopen ontzettend veel topspelers rond, maar er ontbreekt toch vaak iets aan de ploegen. Dit jaar zie ik Chelsea overigens wel als outsider voor de CL-winst.

Off: ik kan me vergissen, maar volgens mij is 'overhyped' geen woord.

Ik kijk zelf ook graag naar de PL omdat het spannend is en de hogere ploegen kunnen verliezen van de onderste maar je moet het ook niet overschatten want er zijn zat goede wedstrijden maar ook veel die niet om aan te zien zijn net als overal in de bundesliga zijn zat wedstrijden die niet aan te gluren zijn het is net als in alle competities, de eerste 7/8 ploegen spelen goed tot zeer goed maar daaronder valt het allemaal best mee .

21 november 2014 om 11:33

Alleen zijn de eerste 7/8 in de PL meer aan elkaar gewaagd dan in de Buli of PD. Juist daarom is het veel leuker om naar te kijken, omdat de kracht meer verdeeld is.

Helemaal mee eens. De (top_ teams in de PL zijn tactisch niet heel erg onderlegd (chelsea uitzondering - dat zie je terug in de CL wedstrijden waar de top teams door het ijs zakken en niet goed kunnen presteren. Teveel wordt er op de kwaliteiten vd spelers gegokt en onderling werkt dat nog wel maar als ze tegen tactisch sterke tegenstanders spelen komt dat er niet meer uit...

Mee eens, kijk maar wat de Engelse clubs de afgelopen jaren in de Champions League hebben bereikt. Dan zijn de topploegen in Duitsland en Spanje beter. Wel is het algehele niveau van de competitie hoger in Engeland, maar er is te veel (sub)top die de aansluiting bij de groten is verloren

21 november 2014 om 13:02

Precies, Torres heeft gewoon gelijk. Toch vind ik de Premier League wel nog de aantrekkelijkste competitie mede door wat jij al aangeeft de grote subtop. Teams Als Barcelona, Real Madrid en Bayern Munchen zijn momenteel nou eenmaal van een hoger niveau dan wat er terug te vinden is in de premier league.

Ik snap niet waarom iedereen hier zo terug valt op Torres. Hij is inderdaad niks meer in vergelijking tot 5/6 jaar terug, maar zijn uitspraak heeft weinig te maken met zijn eigen kunnen.

Ik vind dat de beste clubs uit de premier league niet super zijn, maar er zijn maar heel weinig echt slechte tegenstanders, die heb je in Italië en Spanje meer

Ik vind dat Torres belangrijk is geweest in zn chelsea periode, als je naar de statistieken kijkt, want hij was topscorer confederations cup 2013 topscorer ek 2012 topscorer cl voor chelsea in 2012 schoot in datzelfde toernooi Chelsea 100% zeker baar de finale topscorer europa league voor chelsea.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren