Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Verbaasde Janmaat: ‘Geen idee waarom ik niet eens bij voorselectie zat’

Laatste update:

Daryl Janmaat zit niet bij de selectie van het Nederlands elftal voor de komende interlands tegen Mexico en Letland. De rechterverdediger van Newcastle United ontbrak zelfs in de voorselectie van bondscoach Guus Hiddink. Dat was voor de ex-speler van ADO Den Haag, sc Heerenveen en Feyenoord een verrassing, zo erkent hij in gesprek met Voetbal International.

/

Hiddink heeft Janmaat geen tekst en uitleg gegeven. De verdediger moet zodoende gissen naar de reden van zijn afwezigheid. “Misschien heeft het te maken met mijn fout tegen Tsjechië. Maar ik heb echt geen idee, ik zat niet eens bij de voorselectie. Dat kwam wel als een verrassing, moet ik zeggen. Dat je dan vervolgens niet bij de definitieve groep zit, viel daarna wel te verwachten.”

Janmaat begint bij Newcastle steeds meer zijn draai te vinden. De Engelse club heeft de laatste vijf duels op rij gewonnen en Janmaat stond zondag tegen West Bromwich Albion (0-2) aan de basis van beide doelpunten. “Ik heb geen seconde spijt van mijn transfer. Het is alsof ik in een warm nest ben terechtgekomen, net zoals destijds bij Feyenoord.”

Daryl Janmaat had een oproep verdiend

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik had eerder janmaat dan van rhijn opgeroepen qua vorm

12 november 2014 om 13:57

Vind van Rhijn wel goed spelen

12 november 2014 om 13:59

Grapje zeker? Als er iemand in vorm is en de laatste maanden steeds beter begint te spelen is het Van Rhijn wel hoor! Alleen al op het gebied van voorzetten en schieten heeft hij grote stappen gemaakt.

12 november 2014 om 14:07

Vind van Rhijn ook steeds beter in vorm de laatste tijd , speelt uitstekend maar datzelfde geld voor Janmaat. En die speelt ook nog op een veel hoger niveau. Zie daarom ook geen enkele reden om Janmaat niet op te roepen eigenlijk. vd Wiel is de enige die mits die in vorm is bij Janmaat in de buurt komt vind ik. Janmaat is alleen een stuk feller en sterker in duels. Hij brengt wat meer body en flair in het spel. Dat kan het Nederlands elftal wel gebruiken.

12 november 2014 om 14:08

Niet genoeg stappen om beter te zijn dan Janmaat.. Komop man Janmaat is op dit moment ook gewoon veel beter, van Rhijn laat verdedigend nog heel vaak zijn steekjes vallen.

12 november 2014 om 14:13

Maak je een geintje? Janmaat is een klasse minder dan VdWiel. Als je dan toch over nivo begint. PSG is weer een nivo of twee hoger dan Newcastle. Wat wel een mooie club is maar dat terzake. Janmaat en Van Rhijn maakt weinig verschil. Van der Wiel is verreweg eerste keus

12 november 2014 om 14:27

@claro2

PSG zelf inderdaad. Het gaat voornamelijk om de tegenstand. De tegenstanders van Janmaat zijn een stuk sterker dan die van vd Wiel en hij doet het zoals gezegd uitstekend. Dat jij PSG een beter team vind ( daar ben ik het overigens mee eens) spreekt dan alleen maar in het voordeel van Janmaat. Hij speelt in een minder team, tegen betere tegenstanders.is een stuk moeilijker uitblinken wat hem dus wel lukt.

12 november 2014 om 14:27

Valt wel mee gelijk waardig dat zag je tegen Ijsland waarin VDW zich gemakkelijk liet passeren. maarja het is maar wat je wilt zien...

12 november 2014 om 15:08

Of je kijkt naar die geweldige terugkopbal tegen Tsjechie. Het is maar wat je wilt zien

12 november 2014 om 15:40

Waar speelt janmaat en waar van rhijn? Janmaat liet het keer op keer ook zien in de eredivisie

12 november 2014 om 16:52

Ik heb liever VDW maar sommige mensen hier hebben liever dat ex spelers van de rivalen falen dan slagen......

12 november 2014 om 17:11

Nikes

Nog heel vaak? Afgelopen weekend alleen ja, en Janmaat is aanvallend beter dan Van Rhijn. En Van Rhijn verdedigend sterker.

12 november 2014 om 19:21

1 fout of een hele wedstrijd matig is wel een verschil.
Janmaat had er gewoon bij moeten zitten en ik vind Janmaat en van der Wiel weinig voor elkaar onder doen. van Rhijn heeft wel stappen gemaakt maar ik vind Janmaat nog steeds verder en speelt ook in een sterkere competitie.

12 november 2014 om 20:24

Bago je kan het ook anders bekijken, vd wiel gaat heel makkelijk mee bij psg dat 2 klasse's beter is dan nc

12 november 2014 om 14:03

Ja tuurlijk, Janmaat speelt op een hoger niveau, tegen betere tegenstanders waarin hij het in zijn eerste seizoen al heel goed doet. Vooral Ajacieden zien van Rhijn in Oranje vanwege de eigendoelpunt tegen Tjechië. Ik vind niet eens dat van Rhijn het goed doet naast zijn vrije trapjes. Ging tegen Cambuur weer dodelijk in de fout, maar daar hoor ik niemand over..

12 november 2014 om 14:06

Nikes heeft gelijk, Spelers in het buiten (horen eigelijk) de voorkeur te krijgen boven de eredivisie. ze krijg dan veeeeeeeeeeeel meer tegenstand dan hier.

daar wordt je veel meer afgerekend op een slechte wedstrijd, hier is het nog wel is van:" ach joh volgende keer beter..."

12 november 2014 om 14:15

Onzin, als een speler in de Eredivisie sterk speelt en zich goed ontwikkelt, dan verdient hij net zo goed een kans in het NL-elftal. Dat je in een betere competitie speelt betekent niet automatisch dat je een betere speler bent.

12 november 2014 om 14:17

Maar Janmaat speelt goed in een betere competitie. Dan verdient hij het toch meer? Ik zou als ik jou was gewoon Newcastle volgen, dan zul je wel zien hoe goed Janmaat bezig is op dit moment.

12 november 2014 om 14:50

Ach man wat zwam jij nou Janmaat was de eerste paar wedstrijden een drama en werd alle kanten voorbij gelopen. Maakte week na week fouten en begint nu pas wat beter te draaien. Maar hij was dramatisch begonnen.

12 november 2014 om 17:22

En hij werd daar toen op afgerekend door de coach (en deel van de supporters).
In de eredivisie niet

12 november 2014 om 14:26

Hij begon slecht aan het seizoen daarna had hij een korte opleving en speelde hij een lange tijd degelijk. Maar nu is hij erg stabiel en zaterdag gaf hij 2 assist

13 november 2014 om 02:06

Kwa vorm vind ik de keuze juist wel logisch, omdat Van Rhijn juist erg goed in vorm is, Janmaat heeft wat midere momentjes gehad, maar speelde de afgelopen 2 wedstrijden weer wel erg sterk, maar toen had Hiddink zijn keuze waarschijnlijk al gemaakt.

Met van der Wiel samen de beste rechtsback.
Van Rijn komt niet eens in de buurt.

12 november 2014 om 13:59

VDW en VR zijn goede Backs. Had eerder Jammaat idd opgeroepen dan Verhaegh. Verhaegh speelt erg zwak. VR sorry erg goed nu dus geef spelers ook credits als ze goed spelen.

12 november 2014 om 14:06

Hoe weet jij nou of Verhaegh goed of slecht speelt? Ik ga ervan uit dat je Augsburg niet wekelijks volgt... Hij is daar aanvoerder en volgens mij was er afgelopen week nog een artikel waarin vermeld werd dat hij goed presteert.

12 november 2014 om 14:23

Niet te geloven dat ik het eens ben met sigthorsonn... Moet er wel aan toevoegen dat van der wiel wel een klasse beter is dan janmaat en in mijn ogen is janmaat weer een klasse beter dan van rhijn. Van rhijn is alleen goed in vorm, daarom komt ie wel in de buurt van janmaat

12 november 2014 om 14:04

Snap niet dat je kunt zeggen dat VR niet in de buurt komt? Nu lijkt het alsof je een verschil bedoelt tussen john terry en rekik.... ik zie namelijk weinig verschil tussen de 2 denk alleen dat janmaat iets meer ervaren is.

12 november 2014 om 15:55

Of john terry en vrltman, betere scheve vergelijking

Heeft afgelopen weekend zijn eerste fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Presteert ronduit slecht bij Newcastle tot zover dus volkomen terecht dat hij er niet bij zit. Als hij beter gaat spelen komt dat vanzelf.

12 november 2014 om 13:59

Wat een onzin. Hij speelt helemaal niet slecht bij Newcastle.

12 november 2014 om 14:01

Afgelopen weekend pas zijn eerste goede wedstrijd?

Omdat hij nu 2 assist levert toevallig? Janmaat speelt al weken geweldig daar. Moest in het begin zeker wat wennen, maar is al weken geweldig op dreef voor Newcastle. Vooral verdedigend heeft hij stappen gemaakt. Kiest nu veel meer zijn momenten om op te komen.

12 november 2014 om 14:04

presteert ronduit slecht? hij had wel een slecht begin maar het is pas zijn eerste seizoen. Daarnaast presteert hij nu gewoon goed.

12 november 2014 om 14:06

Zluuk, ik kan wel merken dat je nooit Newcastle kijkt.

12 november 2014 om 18:49

Als reactie op bovenstaande:
Ik kijk altijd (bijna alles) van de Premier League en verdedigend is Janmaat gewoon erg matig. Wanneer jullie het daar niet mee eens zijn vind ik dat prima. Tip: Ik zou eens kijken naar de analyses bij Match of the Day waar van der Gijp ook aan refereert. Dan zul je kunnen zien dat hij het gewoon niet goed genoeg doet.

Ik kan me nog wel een rede herinerren...

Janmaat verdient gewoon eerste rechtsback te zijn bij het nederlands elftal naar mij
Mening

Dit slaat ook werkelijk nergens op. Hij had net als de Vrij even in het begin het lastig en moest wennen. Maar speelt op dit moment meer dan goed, beter nog dan in zijn Feyenoord tijd. hij kiest nog meer zijn momenten en verdedigt ook een stuk beter.

Hij is een beetje een speler als Strootman. Zet hem in een beter team en hij past zich moeiteloos aan. Iets wat Toornstra ook heeft bijvoorbeeld. Niet dat de laatste 2 van he niveau Strootman zijn. Maar puur dat aanpassen is het zelfde bij die jongens.

Op dit moment zijn hij en vd Wiel gewoon verreweg de 2 beste backs die Nederland heeft. Hiddink is op het moment zo raar bezig en vooral heel eigenwijs en koppig.

12 november 2014 om 14:05

Eens, Hiddink had tenminste nog uitleg kunnen geven.

12 november 2014 om 14:33

Hij maakt geen vrienden en ik kon er nog een stuk of 9 opnoemen die er ook uitmochten.....

12 november 2014 om 14:42

Hier hebben wel meer trainers last van natuurlijk. Ze hebben de zaken zelf niet helemaal goed inschat, gaan vervolgens onderuit en zoeken daarna een zondebok. In dit geval was dat Janmaat omdat hij de fout maakte waar de beslissende goal uit voortkwam. Een beetje kinderachtig gedrag van Hiddink natuurlijk, maar zo gaat dat bij trainers die niet eerst zelf in de spiegel kijken.

Veruit beste rechtsback van NL natuurlijk. Met name omdat hij ook nog wel een beetje kan verdedigen.
Van der Wiel is meer een middenvelder die verdedigend altijd verkeerd staat en Van Rhijn is meer Willem II niveau.

12 november 2014 om 14:03

Ja inderdaad, Van der Wiel staat verdedigend altijd verkeerd en is meer een middenvelder....daarom staat hij ook bij een Europese top club in de basis op rechtsback... Maar jij zal het vast beter weten dan de mensen bij Psg.

12 november 2014 om 15:37

Haha, ja dat kun je dan bij elke speler van elke club zeggen.
Van der Wiel levert heel af en toe een leuke voorzet af maar is verdedigend gewoon vrij zwak.
Waarschijnlijk hebben ze bij PSG dermate sterke centrale verdedigers dat het niet uit maakt dat Gregory vaak aan de verkeerde kant staat te dekken.

12 november 2014 om 16:20

Juist daarom stata hij bij een topclub op de RB Gulio.

PSG domineerd 9 van de 10 wedstrijden in zowel Frankrijk als zelfs Europa tegenwoordig. Dus is het handig dat je zo meer druk kan zetten op de tegenstander. Daar komt bij dat ze een geweldig centrum plus keeper hebben en ook nog eens een geweldige Cvm. Dan heb je al meer zekerheid en kan vd Wiel inderdaad veel vrijer en meer aanvallen.

Dit is ook geen minpunt van hem. Dit heeft Alvez bijv precies het zelfde en is lang genoeg 1 van de beste ter wereld geweest.

Maicon bijv was een uitzondering die zowel aanvallend als verdedigend echt sterk was.

Gepasseerd als rechtsback op het WK door Kuyt.
Dus van Gaal zal tekortkomingen.

Blunder tegen Tsjechië waardoor we verliezen.
Dus Guus ziet nu ook tekortkomingen.

2 man: Van der Wiel en Van Rhijn die keihard op de deur kloppen en kunnen laten zien dat ze de 2 beste rechtsbacks van Nederland zijn.

Als 1 van die 2 het niveau niet haalt komt hij weer in de selectie.

12 november 2014 om 14:03

Van Gaal had van Rhijn niet eens opgeroepen dus hij zag ook zijn tekortkomingen. Meer dus nog dan de tekortkomingen van Janmaat

12 november 2014 om 14:18

Klopt alleen van Rhijn heeft flink bijgetekend bij Ajax en is vaste rechtsback bij Ajax en van grote waarde geweest. Beetje zelfde verhaal als Willems.

12 november 2014 om 14:33

Klopt alleen Janmaat heeft ook flink bijgetekend bij Newcastle en is vaste rechstback bij Newcastle en van grote waarde geweest (afgelopen weekend bijvoorbeeld).

12 november 2014 om 14:09

Heb jij mooi selectieve informatie verzameld zeg. Janmaat doet het prima in BPL ondanks wat aanpassingsperikelen. Verdedigend is hij wat beter dan van Rhijn en zijn rushes zijn ook beter. Ligt qua niveau gelijk met van der Wiel, dat is een kwestie van smaak. Het niet selecteren van Janmaat is een kwestie van onkunde.

Van Rhijn zou ik persoonlijk ook niet oproepen. Lijkt op van der Wiel qua spel alleen dan twee gradaties lager. Janmaat speelt wekelijks in een topcompetitie plus heeft een redelijk WK gespeeld. Oproepen dus Hiddink

12 november 2014 om 18:52

T. Alvarez

Zelfs als het om Oranje gaat blijft objectiviteit lastig, Janmaat heeft helemaal geen redelijk wk gespeeld. Een slecht WK, als je wordt gepasseerd door een afgeschreven aanvaller is dat niet best. De beste keuze op RB is Wiel of Verhaegh.

13 november 2014 om 00:05

Naja tussen redelijk en slecht dan. Bij gebrek aan beter de betere optie in mijn ogen. Verhaegh was trouwens net zo goed of slecht als Janmaat en hoezo bekijk ik het niet objectief? Op basis van welke argumenten zou je Verhaegh eerder oproepen dan Janmaat?

13 november 2014 om 01:53

Excuses objectiviteit was niet bedoeld voor in jouw reactie, maar Verhaegh is verdedigend sterker. En we hebben allemaal kunnen zien, hoe slecht het achterin is bij ons.

Hij zorgt er persoonlijk voor dat nederland verliest. Dan lijkt het mij ook logisch om hem niet te selecteren. Kijk als je nu geen waardige vervangers hebt dan is het een ander verhaal, maar zowel vd wiel als van rijn zijn niks minder dan janmaat. Het is geen trainings potje dat er wordt gespeeld. Het gaat hier om ek kwalificatie. Zulke fouten moet je meteen afstraffen. Iedereen weet dan meteen wat de gevolgen zijn.

12 november 2014 om 14:06

Dat is juist helemaal niet goed. Dus als een keeper een blunder maakt gelijk al je vertrouwen opgeven in een speler. Dat is in mijn ogen het slechtste wat je als coach zijnde kunt doen. Als het vaker voorkomt is het een ander verhaal natuurlijk. Janmaat speelde bij Feyenoord zeer constant en alle andere wedstrijden tijdens het WK ook. Een uitglijder maken is menselijk. Een speler die veel meer fouten maakt is bijvoorbeeld Martins-Indi. Kijk maar naar zijn statistieken. Die heeft het geluk dat het word gecompenseerd door zijn medespelers maar word niet afgestraft. Geef Janmaat maar het vertrouwen hoor samen met van der Wiel.

12 november 2014 om 15:32

Dus als je 1 keer een fout maakt, wordt je nooit meer opgeroepen? De Vrij maakte een fout tegen Estland...nooit meer oproepen, Sneijder maakte een fout tegen Ijsland....nooit meer oproepen, Robben mistte een enorme kans tegen Ijsland....nooit meer oproepen, Van Persie miste diverse kansen tegen Costa Rica....nooit meer oproepen, BMI maakte een fout tegen Kazachstan...nooit meer oproepen, Vlaar mistte een penalty....nooit meer oproepen, Cilessen liet een houdbare bal door tegen Frankrijk...nooit meer oproepen.....etceteras.

Zo gek vind ik het niet. Bij Oranje maakte hij geen sterke indruk, en gelukkig hebben we met Janmaat, van der Wiel, Verhaegh en van Rhijn de nodige opties. Het is aan die jongens om steeds zichzelf weer te bewijzen. Die onderlinge concurrentie is denk ik alleen maar goed.

12 november 2014 om 14:09

Natuurlijk kan je Van Rhijn een keer de kans geven, nu maakt het ook echt niet zo heel veel uit. De tweede rechtsback zal toch amper spelen. Het is alleen echt belangrijk op een toernooi. Ik hoop dat Van der Wiel dan toch de voorkeur krijgt en dat Janmaat dan de nummer twee word. Die vind ik allebei een stuk beter dan hun concurrenten.

12 november 2014 om 14:31

Ik vind trouwens dat wanneer je Willems en van der Wiel laat spelen als backs je beter een van Gaal verdediging kan hebben. Een vijfmans verdediging dus met enorme vrijheden voor de backs. De sterke punten van onze backs zijn toch wel de rushes. Onze zwakke punten de verdediging. Dus versterk je hiermee de verdediging en heb je een wapen. Het centrale middenveld is redelijk sterk bezet nu Strootman weer langzaam terug komt. (De Jong, Blind, Fer, de Guzman, Clasie)
Ron Vlaar heeft aangetoond perfect te kunnen spelen in een verdediging met 3 centrale verdedigers.
Er is genoeg creativiteit voorin met spelers als Depay, Robben, van Persie, Wijnaldum, Sneijder, Affelay, Promes en Klaassen. Reden genoeg om weer zo te gaan spelen dus. Tegen lager geklasseerde landen kan je makkelijk zo beginnen. Je kan ook domineren met een vijfmans verdediging (heeft van Gaal aangetoond). Werkt het niet heb je 90 minuten de tijd om 3 veranderingen door te voeren met wissels.

Dat Hiddink hem dan niet inlicht vind ik hoogst opmerkelijk en onverstandig bovendien. Ik hou niet zo van die verhalen over clubvoorkeuren, maar zo langzaamaan ga je het nog geloven ook.

12 november 2014 om 14:11

Hij laat een oud Feyenoord speler thuis en neemt in zijn plaats een Ajax speler. Wat is daar zo raar aan gezien het feit dat Hiddink een Psv man is?

12 november 2014 om 14:18

Het heeft met meer vreemde keuzes te maken. Het is toch van de zotten dat affelay bij de selectie zit? Dat De Jong er nu bij zit is ook opmerkelijk. Dat Bruma erbij zit idem dito. Ik vind het onbegrijpelijk dat je een international die al zo lang erbij zit zo makkelijk laat vallen.

12 november 2014 om 14:33

De spelers die je opnoemt hebben inderdaad niks te zoeken in Oranje, maar Janmaat raakt steeds beter in vorm bij Newcastle en van Rhijn, op zijn vrije trappen na, doet het degelijk, maar laat steken vallen. Al is Janmaat en Robben geen goed duo.

12 november 2014 om 14:36

Daar heb je wel gelijk in ja maar Janmaat voor Van Rhijn is zo heel gek nog niet. Ik vind het tot nu toe best wel mee vallen, de enige keuze die er bij mij echt uitspringt is Affelay boven De Guzman kiezen. De Jong is ook best vreemd maar er moet toch wel een spits meegenomen worden die achter Van Persie/hunter in de rangorde word geplaatst.

Ik vond het het eerst ook best vreemd dat Cillissen basiskeeper werd ten kostte van Krul en Vorm. Dat zijn toch twee keepers waarvan ik eerst dacht dat ze van een hogere kwaliteit zijn dan Cillissen. Tot nu toe doet de Ajaxcied het zeer verdienstelijk dus had de trainer gelijk.

12 november 2014 om 14:37

Ja, maar vd Wiel en Robben is ook geen goed duo. Dat komt vooral omdat Robben de bal niet aan de opkomende rechtsback geeft, maar al dribbelend naar binnen snijdt. Als ik aan het EK 2012 denk dan verzoop vd Wiel ook volledig met Robben voor hem.

Over Van Rhijn ben ik het helemaal met je eens, op zijn best degelijk, maar geen rechtsback van het niveau Janmaat.

12 november 2014 om 14:37

Niet helemaal met je eens. Affelay speelt weer wedstrijden en doet het goed. Gezien de andere kandidaten op zijn positie een logische keuze, idem dito voor de Jong. Na van Persie en Huntelaar zijn we schaars in goede spitsen. Van die spitsen achter de grote twee is op dit moment de Jong een van de betere. Over Bruma ben ik het met je eens.

Ik vond Janmaat op het WK en de laatste interlands tegenvallen. Van der Wiel vond ik een verademing toen ie weer speelde. Van Rhijn begint weer de vorm te krijgen die hij had toen hij bij Ajax van der Wiel uit de basis speelde. Dus ja ik denk dat het op dit moment een luxe probleem is waar Janmaat er nu even het minste voor staat.

Het vreemde vind ik juist dat een bondscoach een speler die er vorige keer wel bij was (en zelfs speelde) niet persoonlijk belt om tekst en uitleg te geven. Lijkt me op zijn plaats en de bondschoach is nou niet zo druk als een clubcoach dat een belletje er bij in schiet.

Snap het wel. Tijdens wk werd duidelijk dat hij het gewoon niet is, voorbijgestreefd door kuyt en verhaagh. De rest is duidelijk.

Dat hij bij Newcastle speelt en van Rhijn bij Ajax doet daar verder niets aan af. Janmaat speelt nu net zo

vond dat janmaat een van de beste spelers was maar z'n spel bij z'n vorige optredens die ik heb gezien was niet goed. verbaast me niks dat er dan gewoon door word geselecteerd. we hebben immers op de rb positie keuzes zat. laat ze maar vechten voor hun plaats

Al die spelers menen dat ze automatisch bij oranje horen. Ben er een beetje zat van dat spelers doen alsof de wereld vergaat als ze niet opgeroepen worden voor oranje. Het zou ze sieren om nog harder te werken zodat de bondscoach dan niet meer om hen heen kan. Maar de heren hebben liever babbels terwijl ze hun voeten beter kunnen laten spreken.

Dit moet het zijn.

Krul
Vdwiel-v.dijk-douglas-willems
Nigeldejong-strootman-wijnaldum
Robben-vpersie-affelay

Van Gaal deed soms rare dingen, maar Hiddink is echt compleet de weg kwijt. Janmaat en Van Dijk, met voorsprong de twee beste verdedigers van dit land, maar allebei niet geselecteerd.

Wat triest om te moeten constateren dat een eens zo goede coach een karikatuur van zichzelf is geworden.

Niet te filmen. Dat hier zogenaamde kenners zijn die vd wiel en of Willems een basisspeler vinden. Terwijl Janmaat niet eens is opgeroepen. Trust me. Met Willems, vd wiel en afellay gaan we zelfs zondag niet winnen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren