Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Boëtius: 'Het doet pijn, het is toch een deuk in je ego'

Laatste update:

Jean-Paul Boëtius ontwikkelde zich razendsnel bij Feyenoord. De bomen groeiden tot de hemel met een interland tegen Frankrijk als beloning, maar momenteel gaat de twintigjarige vleugelspeler door een moeilijke periode. Hij is zijn basisplaats kwijt aan zijn goede vriend Elvis Manu. Boëtius is echter niet van plan het op te geven.

/

“Het doet pijn, het is toch een deuk in je ego”, zegt Boëtius tegen Voetbal International over het feit dat Manu zijn basisplaats heeft afgepikt. Buiten het veld zijn de twee goede vrienden en dat maakt het extra bijzonder. “Ja, wat moet ik anders? Buiten het veld zijn Elvis en ik anders vrienden dan in het veld. Ik ken die jongen zowat mijn hele leven. Moet ik hem dan ineens gaan haten?”

“Elvis weet dat ik extra hard werk om hem eruit te krijgen en hij werkt extra hard om zijn plek te behouden. Dat is concurrentie, worden we allebei beter van”, zegt Boëtius. De vleugelspeler weet dat Manu momenteel uitstekend op dreef is. Hij is echter een ervaringsdeskundige: hij weet dat het snel kan veranderen. “Ik zou zeggen: ‘Geniet ervan, zolang het mag duren, want het kan ook weer anders worden’.”

Van wie heb jij hogere verwachtingen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Snel Manu de spits in en Boetius op linksbuiten, die Kazim is 3x niks

30 oktober 2014 om 14:22

Of Boetius op rechts en Toornstra als valse spits.

30 oktober 2014 om 14:33

Waarom zou je het willen aanpassen, het gaat nu juist goed met feyenoord. Boetius komt er echt wel weer, maar nu even niet. "Never change a winning team"

30 oktober 2014 om 15:37

Manu is net zo goed geen spits, kijk ff die wedstrijd tegen rijeka terug. Totaal geen torinstict.

30 oktober 2014 om 16:11

Of immers banken met toornstra op 10, boetius en manu op de flanken

30 oktober 2014 om 17:22

Manu is toch geen spits? Ik vind dat altijd voor veel gevaar zorgt maar mist veel te veel kansen om als spits te kunnen spelen.

Lekker snel, dit las ik gister of eergisteren al in het nieuws! Hij komt er boven op!

manu zal dit seizoen toch aan het korste eind trekken denk ik, boetius is voetballend veel beter

30 oktober 2014 om 14:17

Het mooiste zou zijn als je met alle 2 in 1 opstelling zou kunnen spelen.

Manu zal sowieso een mindere periode tegemoet gaan, dat heeft elke jonge speler wel.

30 oktober 2014 om 14:19

Dat vraag ik me af. Ik mis het venijn bij Boetius dat Manu veel meer heeft. Ik zie Manu daarom dit seizoen ook gewoon blijven spelen en wellicht zelfs excelleren, waardoor er zomaar een leuke transfer uit kan rollen. Ik hoop voor hem een subtopper in Duitsland.

Maar, Basacikoglu heeft het volgens mij wel een beetje gehad. Of heb ik dit verkeerd? Hij had er echt meer van verwacht.

30 oktober 2014 om 14:20

@simpatico

Waarom zou Manu nu al vertrekken? Daar is het nog veel te vroeg voor.

30 oktober 2014 om 14:33

Bilal word ( te ) rustig gebracht is wel al schaken voorbij in de pikorde maar is op dit moment niet beter dan manu en boetius en hij heeft de pech dat Toornstra het gewoon goed doet op rechts

31 oktober 2014 om 12:54

Bilal viel nog goed in tegen Standard. Die is echt nog niet afgeschreven.

30 oktober 2014 om 14:19

Denk je? Manu heeft een drive in zich en blijft maar gaan, zoiets heeft en zal Feyenoord vaak nodig hebben. Dus waarom zou je hem er uit halen?

30 oktober 2014 om 14:23

omdat je met een boetius in vorm een speler hebt die door geen enkele back is af te stoppen en boetius is meer tweebenig dan manu

30 oktober 2014 om 14:25

Houd toch op man, dan zou Boëtius in vorm beter zijn dan Robben.

Boëtius is heel simpel af te stoppen, je hoeft niet eens naar de bal te kijken, schouderduwtje is genoeg.

30 oktober 2014 om 14:26

geen enkele back in de eredivisie* sorry vergeten bij te zetten

30 oktober 2014 om 14:30

@hoppa!

Als het zo makkelijk zou zijn, waarom is hij dan bij 20 goals betrokken in een wedstrijd of 29 vorig seizoen?

30 oktober 2014 om 15:10

@fr12jules

Om te beginnen omdat we in Nederland nog geen 6 backs hebben die een schouderduw durven geven. Ze willen het allemaal 'voetballend' oplossen.

En Boëtius is snel en heeft 1 leuke beweging. Kennelijk kun je dan in de Eredivisie 1 seizoen leuke dingen laten zien.

30 oktober 2014 om 15:24

Je mag in nederland dan ook bij 90% van de scheidsrechters geen schouderduw geven...

30 oktober 2014 om 15:26

Boëtius is gewoon een talentvolle speler maar heeft nu te maken met een dipje. Denk dat hij hierdoor alleen maar sterker en beter wordt.

30 oktober 2014 om 15:48

amen! Het was gewoon schandalig hoe Boetius de eerste wedstrijden van het seizoen speelde. Het was net een kleuter op het veld, niet normaal! Terecht dat hij er naast staat.

30 oktober 2014 om 16:02

Voor Mensen die hier steeds beginnen over dat boeitius te voorspelbaar is en makkelijk kan worden verdedigd zal ik tegen zeggen ga eens paar wedstrijden van Robben kijken...

95% van al zijn acties trekt hij naar binnen en schiet hij... Zelfs de beste verdedigers weten dat van hem en nog lukt het hem! En boetius is wel veeel jonger als Robben en kan dus nog veel leren en ontwikkelen

Geweldige speler die even in een dip zit. In potentie gewoon veel beter dan Manu. Hopelijk komt hij er snel weer bovenop en krijgt hij weer een basisplaats. Net als het andere toptalent Vilhena die in mijn ogen altijd moet spelen.

Vermeer
Wilshire
van Beek
Kongolo
Nelom
Clasie
El Ahmadi
Toornstra
Vilhena
Boetius
Kazim(helaas
30 oktober 2014 om 14:25

Feyenoord mocht willen dat ze wilshere hadden, helaas moeten ze het doen met wilkshere

30 oktober 2014 om 15:50

Ik zou Wilshere op het middenveld zetten, daar kan hij van veel grotere waarde zijn

30 oktober 2014 om 19:04

Jullie grap zou alleen kloppen als er daadwerkelijk "wilshere" zou staan, en geen "wilshire". Jammer jongens volgende keer beter.

Boetius is qua voetballer denk ik veel beter maar mist gewoon wat body die bijvoorbeeld Depay wel heeft. Ik zie hem nog wel stappen maken mits hij zich niet gek laat maken door zaakwaarnemers.

30 oktober 2014 om 14:19

inderdaad! het lijkt me handig als hij wat meer spieren kweekt. Heerlijke voetballer overigens die hier zeker sterker uit gaat komen

Boetius schijnt een rechtsbuiten te zijn dus richt je daarop zou ik zeggen.

30 oktober 2014 om 14:25

Sinds wanneer is dat zo? Hij heeft toch iets van 80% van zijn wedstrijden linksvoor gespeeld?

30 oktober 2014 om 14:34

Was in de jeugd idd vaak rechtsbuiten

Haten.. echt het meest vervelende woord van de afgelopen paar jaar. Nee Boeitus, je hoeft niet te gaan 'haten'.

30 oktober 2014 om 15:46

Zeg maar gerust afgelopen 10 jaar. Tenzij je 16 bent.

Manu in de spits? Hij mist nog teveel kansen ,dan maar Tevrede.

30 oktober 2014 om 14:23

Ach ja Te Vrede is ook niet alles en je moet je supporters ook een beetje vermaken. Boetius heeft nu hetzelfde als Fischer vorig jaar had. Dat is logisch voor een talent en die moet je dan niet meteen laten vallen. Te Vrede vind ik geen talent, dus doe ze dan maar allebei erin met Toornstra rechtsvoor.

30 oktober 2014 om 17:11

'Te Vrede vind ik geen talent, dus doe ze er dan maar allebei erin'? Vind ik een rare redenatie. Ook al scoort Kazim momenteel niet veel, je moet hem er niet uithalen, en zeker niet voor een spits 'zonder talent' zoals jij hem dan noemt. Hij moet alleen over het dooie punt heen. En hij speelt in een winningteam dus hij zal wel iets goed doen.

Boëtius is in principe een stuk getalenteerder dan Manu, maar zit nu even in een dip, maar het wordt al langzaamaan weer beter wat hij laat zien. Toch moet hij zijn fysiek nog wel verbeteren, want op dat gebied blijft hij kwetsbaar. Denk wel dat hij over een tijdje Manu wel weer uit de basis speelt.

30 oktober 2014 om 14:24

Ik zou ze allebei erin zetten hoor. Overigens nu wel een beetje zonde van die bascakoglu (of zo). Die is nu eigenlijk een beetje voorniks gehaald. Net als Jozefzoon bij PSV bijvoorbeeld. Dat soort spelers kunnen max Heerenveen/groningen etc. aan. Ook prima niveau hoor maar geen topclubspelers

30 oktober 2014 om 14:29

Ja die optie heb je natuurlijk ook. Ik zou Manu in de spits zetten en dan Boëtius op links, maar dat zie ik Rutten niet zo snel doen.
Basacikoglu is gehaald voor de toekomst, die jongen is pas 19 en moet nog wennen bij Feyenoord. Die kan je nu zeker nog niet afschrijven. Bovendien is het erg lekker dat we nu ook eindelijk spelers op de bank hebben zitten die een wedstrijd kunnen keren, dat miste we wel echt vorig seizoen.

30 oktober 2014 om 14:30

Lijkt me wat vroeg om Bilal af te schrijven he. Het was sowieso niet de bedoeling dat hij meteen een basisplaats zou krijgen maar dat hij zich eerst wat ging ontwikkelen.

30 oktober 2014 om 14:36

Ah ik dacht dat die Basa... oke je weet wie ik bedoel... al iets van 21 was. Wat dat betreft heeft hij nog wel even ja, maar waarschijnlijk hadden jullie ook iets meer van hem verwacht. Het voordeel dat je zoveel keus hebt is wel dat je inderdaad iets makkelijker iets kunt forceren. Ik kijk vrijwel elke Feyenoord wedstrijd (als ik het red met programma Ajax aangezien ik altijd in het stadion ben), maar ik zou zo niet weten welke 11 spelers je zou moeten opstellen hoor. De enige zekerheidjes zouden bij mij Vermeer, Kongolo, Van Beek (vooral met het oog op de toekomst), Clasie en Toornstra zijn. De rest is echt afhankelijk van de vorm per week.

Boetius zou ik zelf gewoon rechtsbuiten opstellen. Op die positie kan hij ook gewoon prima uit de voeten. Dan kan je Manu op links laten staan. Toornstra zou ik lekker op 10 zetten en Immers op de bank. Dan heb je een mooie combinatie van techniek/creativiteit, fysieke kracht en snelheid voorin. Wie dan de spits zou moeten zijn vind ik nu heel moeilijk. Voorlopig geef ik Kazim nog maar even het voordeel van de twijfel omdat hij in ieder geval een stuk balvaster is dan Te Vrede.

30 oktober 2014 om 14:26

zou immers het in e spits zoveel slechter doen dan kazim? in dat geval heb kan je of vilhena of boetius opstellen

30 oktober 2014 om 14:28

Is er bij die Kazim eigenlijk ook een optie tot koop?

30 oktober 2014 om 14:30

Ja, volgens mij was er zelfs al salaris afgesproken voor het geval Feyenoord hem vast wil leggen.

Voorlopig heeft hij me nog zeker niet overtuigd, maar wie weet komt hij nog los.

30 oktober 2014 om 14:34

@76-F-Side

Hangt er vanaf wat je verstaat onder 'optie tot koop'. Als Feyenoord wilt kunnen ze Kazim transfervrij overnemen.

30 oktober 2014 om 14:38

Fr12jules zoals wij bijvoorbeeld met Milik hebben. Dat je gewoon de mogelijkheid hebt om hem over te nemen na het seizoen. Dus niet dat hij weer terug gaat naar Turkije na dit jaar of dat andere clubs hem kunnen halen.

30 oktober 2014 om 14:40

feyr010 ah oke. ik vind het maar een vervelend ventje, maarja dat dachten jullie waarschijnlijk ook van Vertonghen (weet ik wel zeker) en Pantelic. Dat soort spelers heb je wel nodig en Kazim heeft in een paar wedstrijden wel wat leuke dingen laten zien. De andere wedstrijd zakt hij juist weer door de ondergrens, dus het lijkt me inderdaad lastig om een oordeel te krijgen van hem. Ik weet in ieder geval wel zeker dat je beter Kazim kunt opstellen dan Te Vrede, want die vind ik echt matig hoor. Hij kan wel goed koppen, maar verder... Ik zou daarom ook gewoon Kazim spits zetten en als hij tegenvalt Manu spits en Boetius links

30 oktober 2014 om 14:27

Immers is toch wel heel belangrijk hoor. Een speler die het vuile werk opknapt moet je er gewoon bij hebben. Bij Ajax doet Klaassen dit ook wekelijks. Ook Rooney is in principe zo'n speler. Nu weet ik wel dat Klaassen en natuurlijk vooral Rooney technisch beter zijn dan Immers, maar ik vind het ook altijd handig om een speler in je team te hebben die zich elke wedstrijd verrot rent en voor positieve passie zorgt.

30 oktober 2014 om 14:42

@76-F-Side: Dat ben ik zeker met je eens. Maar Klaassen bijvoorbeeld, is een speler die behalve dat vuile werk opknappen ook nog wat voetballend vermogen met zich meebrengt. Ik waardeer Immers zeker maar ik denk dat we met Toornstra gewoon een verbeterde versie van hem in de selectie hebben waardoor een basisplaats voor Immers mij niet meer nodig lijkt.

Ik vind die boëtius maar een overschat spelertje. Hij scoorde in zn debuut wedstrijd in de kuip tegen ajax en heel NL werd verliefd op hem. Die Manu speelt al weken geweldig en is 1 van de grootste talenten op dit moment in Nederland. Boëtius heeft afgezien van zn debuut weinig indrukwekkends meer laten zien terwijl Manu eigenlijk al sinds 2011/12 Heerenveen uit laat zien dat ie een echt talent is! Wat mij betreft Manu any day any time

30 oktober 2014 om 14:39

@mrajax2606

Haha, Manu laat op het moment meer zien, maar toen Boëtius in vorm was was hij een gevaar voor elke verdediging.

Boetius heeft afgelopen seizoen in 29 wedstrijden 10 goals en 10 assists gemaakt. Ik dacht 26, maar ik heb het even opgezocht en het zijn dus 29 wedstrijden.

Dat je Manu beter vindt okè. Maar je schrijft Boetius wel erg snel af.

In potentie is Boetius een betere voetballer, maar op het moment is Manu beter. Het is jammer dat ze beide tegelijk opgesteld worden.

30 oktober 2014 om 14:42

Pff, volgens mij neemt je clubvoorkeur hier een beetje de overhand. Wat dat betreft kunnen Feyenoorders ook zeggen ja Fischer is ook een overschat spelertje. Jonge talenten hebben gewoon altijd een dip en dan moet je ze niet meteen afschrijven. Ik kan me bijvoorbeeld ook nog voor de geest halen hoe iedereen het hele seizoen vorig jaar om Ligeon riep. Frank hield vertrouwen in Van Rhijn en nu is hij weer in beeld bij NL. Zo zal het ook met Boetius gaan, met Fischer gaan of met wie dan ook. Dat is gewoon het proces van een talent.

Wat zou ik toch graag de aanval van Feyenoord U19 van een paar jaar geleden willen zien: Manu, Achahbar en Boetius.

30 oktober 2014 om 14:35

Achabar komt denk ik te kort voor Feyenoord. Hij heeft het niet laten zien in de kansen die hij kreeg en ik vraag me af of hij mentaal sterk genoeg is om voor zijn kansen te vechten. Ik dacht eigenlijk altijd dat Achabar eerder zou doorbreken dan Manu, maar het is andersom gebleken. Dat jaartje bij Cambuur heeft hem ontzettend goed gedaan, moeten ze Achabar ook niet eens verhuren om te kijken hoe hij in echte wedstrijden speelt?

30 oktober 2014 om 14:39

Vorig jaar was hij verhuurd aan armenia bielefield maar dat was ook niet echt een succes geloof ik

30 oktober 2014 om 14:56

Ik begreep waarom Achahbar werd verhuurd aan Bielefeld. Hij is daardoor denk ik fysiek en mentaal sterker geworden. Alleen ik had Achahbar dit seizoen verhuurd aan een Nederlandse club. Net zoals Sleegers. Die speelt dit seizoen wekelijks en presteert volgens mij ook prima.

31 oktober 2014 om 13:02

Ik vond hem anders nooit slecht spelen als hij de kans kreeg.

30 oktober 2014 om 14:39

Ben bang dat achanbar het niet meer gaat redden bij Feyenoord ze hadden hem zowiezo dit jaar moeten verhuren

Er is niks mis met gezonde concurrentie, het is maar goed dat ze al vrienden waren. Kijk bij het Nederlands elftal, waarbij concurrentie tot scheve verhoudingen kunnen leiden.
Zelf ben ik er van overtuigd dat JP binnenkort weer in de basis staat en de rollen omgedraaid zullen worden. Hij heeft wel gelijk dat dit ze allebei beter maakt en daar gaat het tenslotte om in topsport. Vaak zie je dat jonge jongens wanneer ze gepasseerd worden gelijk weg willen ipv te strijden, ik ben blij dat JP dat wel doet.

30 oktober 2014 om 14:32

Het is normaal dat jonge jongens een terugval hebben je kunt het ze niet kwalijk nemen

Boëtius is uit vorm en vorig seizoen zou hij gewoon zijn basisplek behouden. Wie zou anders de plek moeten overnemen? Goossens? Dat is gewoon lachwekkend. Dit seizoen heeft hij voor het eerst concurrentiestrijd en daar ben ik ontzettend blij mee. Manu houdt dit niveau denk ik niet vast en dan zal Boëtius denk ik zijn plek weer overnemen waardoor Manu rustig de tijd krijgt om weer in vorm te komen.

Voetbaltechnisch is Boëtius natuurlijk wel wat beter dan Elvis Manu maar wat is er met hem gebeurd. Die jongen moet zich wat meer vrij in zijn hoofd voelen en doen wat hij altijd heeft gedaan want als Boëtius eindigt als Cabral en Biseswar is het wel echt weggegooid want hij is kwalitatief en in potentie vele malen beter dan dat die jongens waren. In de toekomst zou een Boëtius - Manu - Bilal wel een geweldig mooi voorhoede zijn voor Feyenoord maar ze zijn stuk voor stuk erg jong op het moment dus dan heb je jongens als Kazim ook gewoon nodig, die kunnen het wel hebben als er kritiek geleverd wordt.

Blijf het toch vreemd vinden dat een van de grootste Nederlandse talenten nu moet verpieteren op de bank. Ik zou Toornstra gewoon naar het middenveld halen en met Manu én Boetius op de vleugels spelen. Met El Ahmadi, Clasie en Toornstra heb je dan toch een fantastisch middenveld? Immers lekker laten banken ja.

30 oktober 2014 om 15:33

Eigenlijk hebben de talenten nu voor het eerst te maken met concurrentie. Ik vind het daarom niet zo erg. Uiteindelijk denk en hoop ik dat beide talenten weer in de basis komen. Boëtius ipv Manu. Ik denk dat Manu dit niveau niet vast kan houden. Denk dat hij zijn ups en downs zal krijgen.

Vilhena zal hopelijk een basisplek op het middenveld veroveren ten koste van Immers. Daardoor kan Toornstra mooi als rechtsbuiten blijven spelen. Vind dat wij dan iets stabieler staan en hij is levensgevaarlijk op die positie.

Vermeer
Wilkshire
Van Beek
Kongolo
Nelom
Clasie
El Ahmadi
Toornstra
Vilhena
Boëtius
*
30 oktober 2014 om 15:55

Oke en Tony dan?
Met afstand de meest creatieve speler.
JPB bakte er de laatste tijd amper wat van en daarom speelt Manu nu. Daarnaast maakt JPB wekelijks nog steeds zijn minuten.
Als ik 1 talent zal moeten opnoemen die verpietert op de bank is het die Bilal wel.

30 oktober 2014 om 15:55

Dubbele reactie, verwijderen aub,

31 oktober 2014 om 13:04

De eerste wedstrijden stond anders hij te verpieteren op het veld.
Hij moet zich nu terug knokken. Word je alleen maar sterker door.

Manu oogt wat zelfverzekerder en volwassener. Verder een prima speler. Dus de voorkeur gaat naar hem. Kazim vind ik overigens ook een leuke speler. Die zou ik altijd in de basis zetten

Manu zit nu dicht tegen zijn top al aan, Boetius heeft veel meer potentie vind ik, verloop van tijd zal hij zijn plekkie wel weer pakken, dit mentale proces is ook alleen maar goed voor de persoon en als hij het goed oppakt maakt dat hem straks een betere voetballer, body heeft daar verder niks mee te maken het moet meer een man worden en geen jongetje meer, Manu is gewoon al meer man, en nogmaals ik heb het niet alleen over body..

30 oktober 2014 om 17:22

Hoe weet je dat Manu al dicht tegen zijn top aan zit?

30 oktober 2014 om 20:20

Dat weet ik natuurlijk niet, dat denk ik, hij presteert naar wat ik zie en zag nu op zijn best zijn rendement is normaal het probleem, verwacht dat hij niet veel beter word en voetballend vind ik het vaak ongelukkig, laat ik het anders zeggen het is gewoon een goede speler he maar bij Boetius zag ik een klasse die ik bij Manu nooit verwacht te zien, buitencategorie kan hij worden Boetius.

Als Manu zijn kansen gaat afmaken en het publiek achter hem gaat staan. Dan kan het nog wat worden.. anders denk ik dat het snel is afgelopen en je meteen niks meer van hem hoort.

Als Boetius uit zijn vormdip is zou ik met hem starten, ik vind hem een betere voetballer dan Manu. Manu vind ik altijd gretig invallen, dat is ook niet verkeerd. Verder niet veel veranderen zolang ze blijven winnen. Misschien als Feyenoord in de winterstop een echte spits weet te halen, dan kunnen ze allebei op de flanken en Toornstra op 10.

Boetius zal nooit de wereldtop halen.

30 oktober 2014 om 21:21

Knap dat jij dat nu al weet. Doordat oudere spelers (23-27) bijna niet meer in de eredivisie spelen komt er steeds vroeger grote druk te staan op jonge spelers. Je ziet dat ze daar vaak mee worstelen. Wijnaldum destijds bij Feyenoord, Fischer vorig jaar bij Ajax, Depay vorig jaar bij Psv. Ga maar door. Boetius zit nu in zo'n periode. Maar hij is nog superjong dus gaat de nodige stappen echt nog wel maken. Of dat genoeg is voor de wereldtop is afwachten.

30 oktober 2014 om 21:27

Het zal indd nog moeten blijken. Ik gun het hem wel, alleen ik zie in hem bijvoorbeeld geen Depay. Kijk alleen al naar zijn bouw en rendement kwa acties. Natuurlijk is het met Depay ook nog afwachten, maar daar heb ik meer vertrouwen in. Eruit halen wat erin zit..iets wat veel spelers niet doen of niet kunnen helaas.

31 oktober 2014 om 01:34

Depay is inderdaad veel verder op dit moment, maar het is dan ook wel ineens snel gegaan met Depay. Vorig seizoen speelde hij vaak nog bar slecht kan ik me herinneren, allemaal kansloze doelpogingen enz. Maar na een super WK is hij ineens erg constant en ik denk ook dat hij de top wel gaat halen. Die jongen heeft echt iets speciaals.
Ik hoop dat Boetius die stap ook nog kan maken. Fysiek is hij idd nog erg licht, daar moet hij wel een beetje aan werken. Het is natuurlijk een andere speler als Depay, Depay doet meer kracht en heeft een geweldig schot, Boetius is meer verfijnd qua techniek en heeft meer snelheid.
Ik hoop dat ze allebei de wereldtop halen, Robben, Sneijer en Van Persie gaan niet zo lang meer mee, dus hoe eerder andere jongens opstaan hoe beter.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren