Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Boer passeert aanvaller na teleurstellend optreden in Camp Nou

Laatste update:

Ajax verloor dinsdag vrij kansloos van Barcelona en Frank de Boer was na afloop vooral bijzonder kritisch op Ricardo Kishna. De aanvaller had in het Camp Nou een basisplaats, maar was volgens De Boer veel te angstig voor zijn tegenstander: Kishna zocht nooit het duel op en werd halverwege al naar de kant gehaald. De Boer heeft de dribbelaar nu niet nodig tegen Go Ahead Eagles.

/

Ajax maakt op de officiële website de wedstrijdselectie voor het aankomende competitieduel in de Amsterdam ArenA bekend en Kishna ontbreekt op de lijst. De aanvaller lijkt gewoon gepasseerd te zijn door De Boer, die de voorkeur geeft aan Queensy Menig. Verdediger Nicolai Boilesen zit zoals eerder deze vrijdagmiddag al aangekondigd ook weer bij de groep.

Kishna krijgt dus tijd om na te denken over de kritiek van De Boer. "Als je één tegen één kan spelen met je directe tegenstander, dan moet je dat doen", zei de coach na de nederlaag bij Barcelona tegen De Telegraaf. "Volgens mij komt hij twintig minuten voor de rust alleen voor Dani Alves, nou, dan moet je je actie gaan maken. En niet gaan denken hoe snel je de bal weer terug kunt spelen. Hij straalde niet uit van ik ga het even doen."

Ricardo Kishna wordt terecht gepasseerd

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En sigi mag weer blijven staan zeker. Man man man

24 oktober 2014 om 15:27

Wat is dat voor een rare hype de hele tijd op Sigi zeuren. Sigi is gewoon een goede voetballer. Moisander speelt ook als een natte krant net als die Cilissen en die krijgen geen kritiek? Vertel mij maar wat Sigi fout doet behalve het niet scoren?

24 oktober 2014 om 15:32

Ik heb ook kritiek op Moisander, waar ik wel beetje klaar mee ben. Slechte passjes en verdedigend komt hij steeds vaker te laat. Maar Cillessen? Ik heb hem een blunder zien maken dit seizoen, dat was afgelopen dinsdag maar gelukkig stond Messi(?) buitenspel daarna.

Onbegrijpelijk dat hij wel Kishna passeert (deels terecht) maar Sigthorsson mag maar blijven aankloten. Hij deed ook vrijwel niks goed tegen Barcelona...

24 oktober 2014 om 15:33

Jij mag mij wel eens vertellen wat Cillessen allemaal fout doet? Ik denk zelf dat Moisander gaat vertrekken in de winter, benieuwd hoe Denswil dit dan gaat opvullen.

24 oktober 2014 om 15:33

Oké, als je familie van de ijsbeer bent begrijp ik je.
Maar los van z'n rendement, kan hij geen bal vasthouden, kaatst vaak fout terug, is drama in de combinatie, heeft de techniek van katy perry en heeft nul inzicht. Het enige wat hij heeft is een redelijke snelheid en redelijk wat kracht!

24 oktober 2014 om 15:34

Sigi is aangetrokken voor de doelpunten? Misschien dat dat dus wel van fundamenteel belang is voor zijn positie?

24 oktober 2014 om 15:35

Die tweede goal had Cillessen ook gewoon moeten pakken hoor

24 oktober 2014 om 15:39

Hahaha een spits moet scoren. Verder niks. Hij doet dus alles fout. Hij breng voetballend ook niks en moisander gaat toch weg. Cillessen is een goede keeper dus brul niet.

24 oktober 2014 om 15:41

Bramm_

Je geeft het zelf al aan... Hij scoort niet en dat is waar een spits op wordt afgerekend

24 oktober 2014 om 15:50

@bramm, Dit is geen hype, iedereen die een beetje nederlands voetbal volgt ergert zich gewoon aan Sigthorsson omdat hij niet alleen niet scoort maar voor de rest bijna niks goed doet, zie de andere reacties. Hij houdt geen ballen vast, slechte techniek en passing. Volgens mij probeer je gewoon tof te doen omdat je het blijkbaar anders ziet dan de meeste mensen. Houd nou op joh, sigthorsson is gewoon zeer matig en een verschil met die andere spelers is ook dat er bij kolbein een alternatief is die in de korte tijd dat ie krijgt steeds veel meer laat zien.

24 oktober 2014 om 16:11

Ja man ik probeer tof te doen. Wat een onzin zeg. Ik zie het gewoon anders en m'n vrienden die wel Ajacied zijn, vinden zelfs dat hij vrij weinig verkeerd doet. Dat hij niet scoort begrijp ik, maar in bepaalde wedstrijden zie ik wel dat hij de enige is die er zin in heeft.

Cillissen vind ik gewoon minder de laatste tijd, zoals bijv bij die 2e goal van Barca. En tja Moisander heb ik altijd matig gevonden, net als Veltman. En nee, ik ben nu geen Ajax hater, in tegendeel zelfs, vind het een prachtige club, maar dit is gewoon wat ik er van vind.

Ohja, wat ik ook niet helemaal snap is dat de ambitie van Ajax Europees meedoen is. Maar als ik dan vanmorgen voetbal zone open, zie ik dat Marc interesse heeft in Oar. De tranen springen toch in je ogen zeg.

24 oktober 2014 om 16:27

Sigi ophemelen en cillessen afkraken?
Siggi staat verkeerd, rent niet achter verloren ballen aan, scoort niet, kan niet aannemen en kan geen combinaties aangaan. Genoeg zo?

24 oktober 2014 om 16:39

Ik hemel helemaal niemand op, en kraak ook zeker niemand af. Sigi rent gewoon achter verloren ballen aan hoor. Hij neemt ook goed aan, en staat ook vaak op de goede plek. Enkel is het scoren een puntje. Maar zoals zaterdag helpt hij jullie wel uit de brand. Maar zelfs dan komt er weer gezeik.

24 oktober 2014 om 16:40

Ik zou deze voorhoede weleens willen zien: Milik - Sigi - El Ghazi. Milik kan perfecte voorzetten geven met zijn linker en hij kan steeds afwisselen met Sigthórsson, dan ontstaat er ook verwarring in de verdediging van de tegenstander.

24 oktober 2014 om 16:57

Getuige jouw reactie kijk je weinig wedstrijden van Ajax. Sigi een goede voetballer? Hij komt in alles tekort voor de Nederlandse top. Enige wat hij doet is zijn doelpuntjes meepikken, maar ook niet het aantal waarvan je van verbazing van de bank valt. Al drie jaar op rij laat hij zien het niveau niet aan te kunnen. Zijn aanname is werkelijk dramatisch, dribbeltechniek van een speler uit de zondag vierde klasse en inzicht/combinatievermogen van een zak aardappelen. De Boer moet afzien van Sigthorsson en Milik opstellen. Hij scoort en is een betere voetballer dan Sigi.

24 oktober 2014 om 17:22

@cilindo, ik kijk alle wedstrijden van ajax en vind siggy zeker niet zo slecht. Hij komt steeds beter in vorm en vind het terecht dat De Boer hem nog laat staan. Rede is dat dit pas zijn eerste echt lange reeks is waar hij niet geblesseerd raakt. De laatste 5 wedstrijden doet hij het stukken beter dan ervoor wat tot nu toe geresulteerd heeft tot 4 doelpunten. Ik vind het allemaal een beetje makkelijk om maar vol te blijven houden dan siggy er niks van bakt. Daley Blind had ook de tijd nodig en kijk waar hij nu is, ik was het toen net zoals vele hier erover eens dat hij nooit het niveau van Ajax aan gaat kunnen, echter liet de boer hem lekker staan en kreeg hij zijn gelijk ook.

Voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat het een topspits is, maar wie weet wordt hij dat dit seizoen nog.

24 oktober 2014 om 17:26

@bramm kijk sigi is wel oké maar niet voor Ajax hij valt dit seizoen door de mand. Kijk bijv. Milic wat een verschil hij maakt en ondanks dat hij een kop kleiner is er gewoon flink ingaat tegen FC Barcelona .

24 oktober 2014 om 17:42

Cillessen maakt ook geen echte blunders, maar vorig seizoen pakte hij veel meer punten. Dit jaar lijkt hij niet zo beslissend te kunnen zijn. Maar Cillessen is voor een keeper nog steeds jong en ook hij kan een mindere periode hebben. Ik denk dat hij wel weer positief beslissend gaat zijn voor Ajax en NL.

24 oktober 2014 om 23:36

bramm_

Inderdaad, erger me dood eraan.

24 oktober 2014 om 23:37

Lunny

Kan je ook vermelden, dat hij geen enkele bal kreeg vanuit het middenveld, daar hoor ik je niet over. Geheel het middenveld werd overlopen..

24 oktober 2014 om 23:39

Cillissen maakte inderdaad een mindere indruk dat vond ik ook, maar dat mag tegenwoordig niet gezegd worden ofzo.

24 oktober 2014 om 23:49

Als je goed oplet zie je dat Cilessen vaak erg slap naar een bal duikt. Snap ook niet waarom hij eerste keeper is bij Oranje. Krul, Vorm en Stekelenburg zijn beter. Aangezien Steek nu niet veel speelt mag hij als derde keeper erbij zitten. Vind hem eigenlijk ook (nog) niet goed genoeg als eerste keeper voor Ajax. Heeft verder ook erg slecht passing. Vooral lange ballen. Neemt vaak onnodig risico door de bal op het laatste moment weg te schieten. Dit gaat een keer mis.

24 oktober 2014 om 15:42

Sigi is een aankoop van frank zelf, daardoor stoor ik mij de laatste tijd ook steeds meer aan de boer met zijn rare wisselbeleid. Kishna terecht terug naar jong Ajax. Milik moet nu gewoon in de spits. De aanval is al jaren het manco van Ajax.

24 oktober 2014 om 15:49

De Boer is een grote lafaard. Hij moet dan zijn hele elftal passeren. Als Ajax van de mat word gespeeld geeft hij altijd af op één van zijn spelers. Echt een vreselijk figuur is hij. Tegen Barcelona kan het gebeuren dat je slecht speelt. Zelf is hij een verdediger geweest maar kan zijn eigen team niet eens normaal laten verdedigen. Hij moest eens een keer worden gepasseerd als trainer.

24 oktober 2014 om 15:56

Helemaal mee eens.. Frank de Boer streeft een heel hoog niveau na voor al zijn spelers maar de spits mag blijkbaar week ik week uit falen!!!
Ik denk dat Frank de Boer zijn eigen aankoop wil beschermen en hoe dan ook laten slagen.. niet linksom dan rechtsom!

Sigthorsson scoort nooit in Europa, slechte aannames, kansen missen en ga zo maar door maar De Boer vind hem 'goed meevoetballen' en goed 'zijn best' doen maar het wordt gewoon tijd voor een nieuwe nummer 9 die wel voldoet!!

24 oktober 2014 om 16:17

Je hebt helemaal gelijk. Wat is dit nou weer?! Sommige spelers krijgen wel wedstrijd na wedstrijd het vertrouwen van de Boer. Maar Kishna wordt geslachtofferd. Geef die jongen de kans om het wel goed te doen.

Sigi krijgt wedstrijd na wedstrijd de kans om zich te bewijzen en hij voetbalt misschien wel goed mee maar hij staat er toch echt om doelpunten te maken en dat verzuimd hij te doen.

Jammer de Boer, je meet nu wel met twee maten. Ze zeggen een winnende coach heeft altijd gelijk, en meestal heeft de Boer ook gelijk gekregen (blind, Anita) maar met sommige spelers zit hij toch echt fout.

Kishna wordt na een duel direct geslachtofferd, waarom andere falers als Moisander en Siggy niet?

24 oktober 2014 om 15:40

Na 1 duel? Heeft misschien 3/4 leuke wedstrijden gespeeld de rest als een natte krant.

24 oktober 2014 om 15:43

Vind dat Moisander ook wel weg mag.

24 oktober 2014 om 16:32

Ze speelde tegen Barcelona in bloedvorm, ik weet niet wat je van Kishna en Moisander had verwacht, maar volgens mij is het niet meer dan normaal dat Ajax gewoon verliest van Barca

24 oktober 2014 om 16:50

Het is wat anders als je er iedere wedstrijd vol voor gaat net als Sigthorson of dat je net als Kishna maar een beetje rond loopt te wandelen.

24 oktober 2014 om 17:00

Kisha niet selecteren is veel te rigoureus, maar jouw mening over Moisander ook. Moisander heeft de afgelopen drie seizoenen goed gespeeld bij Ajax, een stabiele factor. Ik zie ook dat hij nu een vormdip heeft maar hij komt er wel weer terug.

Sjonge jonge, Sigi mist al maand op maand zijn vorm en blijft maar opgesteld worden. Kishna had ook wel iets meer credits verdiend.

24 oktober 2014 om 15:31

Sigy moet verkocht worden in de winter, die zal dus nog wel ff blijven staan.

24 oktober 2014 om 15:38

Op basis waarvan?
1 actie tegen Feyenoord vorig jaar?
Sigi is en gaat belangrijk worden voor Ajax.

24 oktober 2014 om 15:46

Dat zou tijd worden na 3 jaar.

24 oktober 2014 om 16:20

Sigi is altijd belangrijk in de grootste wedstrijden, dit weekend nog tegen Twente. Maar Ajacieden willen dat niet zien omdat ze meegaan in de Sigi hype waarin ze alle afkeuren wat hij doet.

Gewoon die jongetjes eens laten staan.. Veel alternatieven zijn er niet en laat ze maar eens groeien

Zo ziet het er later weer stukken beter uit.

Penal Killer
V Rhijn
Veltman
vd Hoorn
Boilesen
Klaassen
Serero
Andersen
El Ghazi
Milik
Fischer
24 oktober 2014 om 15:44

lol penal killer haha. Kies je vd hoorn boven denswil? Verder wel redelijk met je opstelling eens. Die riedewald speelde dinsdag toch ook cvm? Vind serero wel goed maar niet zo sterk..

24 oktober 2014 om 15:54

Die 'penal killer' is leuk, maar Cilissen keept gewoon goed. Hij moet gewoon hoeken gaan kiezen, dan stopt die er vanzelf af en toe één. Maar van penalties stoppen moet je het als keeper natuurlijk niet hebben.

Was ie ook maar zo resoluut als met Houtenbeinn Sigthorsson die is al jaren dramatisch

dat is wel een harde maatregel, Kishna zal hierdoor waarschijnlijk wel bewust zijn van zichzelf dat hij niet moet denken dat hij na een prachtige goal in zijn debuutwedstrijd meteen de beste van nederland is.

Ongelooflijk dat Sigthorsson dan wel word opgeroepen die al maanden slecht speelt. Hopelijk begint de boer met de volgende 11.

Cillessen
v.Rhijn
Veltman
Moisander
Viergever
Klaassen
Riedewald
Andersen
Schone
Milik
El Ghazi
24 oktober 2014 om 15:56

Ja, ik vond Riedewald mooi invallen dinsdag. Tuurlijk, het is lastig tegen Barcelona. Maar de inzet en het feit dat hij een stuk zekerder oogde aan de bal dan veel andere Ajacieden was een verademing. Van mij mag Riedewald zeker beginnen op Cvm.

Die 1 tegen 1 acties waar Frank de Boer hem voor straft is een beetje flauw. Wat als hij die actie maakt en er langs is? Dan moet ie hem gaan voorgeven, maar op wie? Sigthorson was niet te vinden in de 16.

24 oktober 2014 om 15:37

Het gaat er om dat hij er in staat omdat hij een individuele actie heeft. Op andere fronten zijn anderen beter. Dus als je opgesteld wordt en je doet niet waar je goed in bent, dan kan beter iemand anders op die plek.

24 oktober 2014 om 15:40

Volgens mij was het zo dat als hij langs alves was kon hij beetje via de zijkant ook half 1 op 1 lopen en ben je toch gevaarlijk.

24 oktober 2014 om 15:45

Precies! En als je er een paar keer langs bent, gaat Alves zich aan jou aanpassen.

24 oktober 2014 om 15:56

@ktb84

Het is dan toch juist een positief signaal dat een speler als Alves zijn spel moet aanpassen om Kishna af te stoppen?

24 oktober 2014 om 17:24

Doet die alleen als de stand daar ook om vraagt, als je thuis met 2-0 voor staat laat die hem echt wel is lopen, vangt Pique dat wel op zeker omdat Ajax met 1 spits speelde.

24 oktober 2014 om 19:18

Dat is ook mijn punt. Als Kishna nooit zijn man opzoekt om er langs te gaan, dan hoeft Alves zich ook niet aan te passen. Kishna zocht hem niet een keer op en deed daardoor niet waar hij goed in is. Alves hoefde zijn spel niet aan te passen en was daardoor heer en meester. Terecht dat Kishna eruit ging.

Echt volkomen terecht. Altijd die talenten die worden opgehemeld na een goede wedstrijd. Die talenten hier in Nederland komen er niet. Die jongens die denken dat je na 2 wedstrijden al naar de top kan van Europa.

Eigen schuld, dikke bult, De Boer.
Gij zijt de schuld dat geen van de 11 spelers van Ajax geen passie en over-mijn-lijk gevoel hebben.

Nou nou nou hier snap ik dus helemaal niets van. Sigi presteert al jaren zwaar ondermaats maar toch speelt hij ieder weekend terwijl je een Milik hebt die in uitstekende vorm is. Wat ziet de Boer in Sightorsson? En laten we eerlijk zijn Sightorsson was alleen gehaald door die vijf goals die hij maakte bij AZ maar voor de rest was hij niks bijzonders.

24 oktober 2014 om 15:42

Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat Milik niet speelt. Het enige dat ik kan bedenken waarom sigi speelt omdat hij beter gewend is in een driespitsensysteem, Milik in Bundesliga en met Polen twee spitsen gewend is.

24 oktober 2014 om 15:54

Wat is hier zo moeilijk aan? Kishna staat met deze vorm niet in de basis dit weekend. Dan is het voor zo'n jonge gast beter om 90 minuten te maken bij jong Ajax dan op de bank bij 1. Sigthorsson heeft er niks aan om bij jong Ajax te ballen en Ajax is er ook niet bij gebaat dat hij daar de plek van een talent inneemt.

24 oktober 2014 om 16:12

Jij hebt mijn reactie niet goed gelezen zie ik. Ik ben het helemaal mee eens met de Boer dat Kishna niet opgenomen is in de selectie voor de komende duel. Alleen snap ik de Boer niet dat hij Sightorhsson telkens in de basis laat starten terwijl je Milik hebt die in goede vorm verkeerd. Ik heb toch nergens gezegd dat Sigi in de tweede van Ajax moet spelen? Alleen hij heeft met zijn spel het niet verdient om in de basis te staan. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen of wel?

24 oktober 2014 om 16:19

Gezien je reageert op een topic over Kishna mag ik toch aannemen dat jij jouw comment ook schrijft in het licht van dit topic? Zo niet, is je stuk behoorlijk off topic.

Die Kishna is een overschatte speler. Loopt er bij als de grote vedette maar het rendement is nul. Hopelijk is die Fischer snel terug, als die zijn vorm terug vindt is dat wel een meerwaarde.

24 oktober 2014 om 16:05

ja want fischer heeft zoveel bewezen .. poeh poeh

24 oktober 2014 om 16:30

Meer als Kishna ja.

Iets met dubbele maten meten?.... Terecht dat Kishna er niet meer in staat maar zoals boven al aangegeven, dan zouden Sigthorsun en Moisander ook wel even kunnen banken. Zeer selectief beleid dus door Fdb. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zij inderdaad in de etalage moeten staan om verkocht te worden. Dat kan toch nooit de insteek zijn om een wedstrijdopstelling te maken? Probeer dit maar is (objectief) te begrijpen..

24 oktober 2014 om 16:03

Volgens mij zijn er veel niet in staat te kijken naar het grote plaatje. Ajax heeft tegenwoordig een 2e elftal wat in de JL speelt. Een uitstekende plek om jonge talenten op een redelijk niveau veel minuten te laten maken. Kishna komt in deze vorm te kort voor de basis bij Ajax 1. Je kan hem dan op de bank zetten of 90 minuten bij jong Ajax laten ballen. Ik zou het wel weten.

24 oktober 2014 om 17:31

Vreemde reactie. Het lijkt alsof je hem wilt tegenspreken maar bent het vervolgens met hem eens en negeert het eigenlijke punt.

Kishna speelt slecht. Kishna mag niet spelen. Sigthorsson speelt slecht. Sigthorsson mag elke week spelen.

Dat is wat bij mensen hier door het hoofd gaat. Jong ajax staat buiten beschouwing.

24 oktober 2014 om 18:18

Dat laatste is exact wat ik bedoel. En gezien de vele reacties is het niet zo moeilijk om te zien wat er door het hoofd gaat van de meesten. Ik vind het alleen niet doordacht.

Jong Ajax staat namelijk helemaal niet buiten beschouwing. Dat is voor Ajax juist een fantastisch podium om talenten te laten groeien. Daar moet je gebruik van maken en dat doet de Boer nu ook. Kishna is een jong ventje die gebaat is bij zoveel mogelijk minuten maken. Net zo als dat geldt voor El Ghazi en Menig. Ajax heeft een hele goede mogelijkheid voor talenten om ze dit bij jong Ajax ook te laten doen. Dat diegene die het beste in vorm is de meeste minuten maakt in het eerste lijkt me nogal logisch. Kishna hoeft er nu helemaal niet bij gebaat te zijn om bij het eerste te zitten. Omdat hij a) niet in de basis zou staan en dus weinig minuten maakt en b) bij een slechte prestatie wederom een bak kritiek over zich heen krijgt.

De situaties van Sigthorsson en Moisander staan daar los van.

Ik vond het al een beetje flauw van De Boer om af te geven op Kishna. Zo veel wedstrijden heeft hij niet in het eerste gespeeld. Laat staan op champions league niveau in Nou Camp tegen Dani Alves, toch een van de beste op die positie. Andere spelers kregen in het verleden en het heden meer krediet en tijd.

Ik denk dat de Boer Kishna wil prikkelen om een volgende stap te maken. Talent alleen is niet voldoende om op het hoogste niveau te ballen. Sigthorson zal denk ik geen stappen meer kunnen maken maar met zijn mentaliteit zit het wel goed. De Boer heeft gewoon extra aandacht voor Kishna. Aan hem om dit op te pakken.

lekker zouteloos. en siggi mag weer blijven staan. begin een beetje moe te worden van dit geklungel

@tussendelinies, waarom El G op links en Schone op rechts? El G is geen type dat links kan spelen, omdraaien dus. Verder is Boilesen weer fit dus zou ik hem LB zetten. En om Riedewald met zijn 18 lentes na 1 goede helft meteen in de basis te zetten ...

24 oktober 2014 om 15:50

Frank de Boer gaat denk ik niet direct met Boilesen spelen nu hij net is hersteld van zijn hersenschudding. Schone is ook geen type dat linksbuiten kan spelen. Daarom ben ik wel benieuwd hoe FdB dit gaat opvullen. Riedewald maakte gewoon een prima indruk. Gooi die jongen voor de leeuwen, een beetje verfrissing in dit elftal kan geen kwaad.

Verstandig??? Dat betwijfel ik hoor, hij was wel anstig tegen het grote Barca maar dit is Go Ahead met alle respect, Kishna moet juist nu het vertrouwen krijgen en niet erger maken Frank.

Dit lijkt me nogal persoonlijk, want er waren spelers die veel slechter waren de eerste helft. Ik noem een Zimling, ik noem een Moisander, ik noem een Sigthorsson of een Schone die constant zijn man liet lopen. Bovendien zocht hij die Alves wel een paar keer op hoor en pakte hij de bal af van Pique, daarna werd hij ineens nerveus en ging het fout, maar er ging tenminste nog een beetje dreiging vanuit.

24 oktober 2014 om 16:01

Heeft er denk ik heel weinig mee te maken. Zimling en Sigthorsson hebben niets te zoeken bij jong Ajax. Ze nemen er plekken in van jonge talenten. Kishna is in deze vorm niet goed genoeg voor de basis bij Ajax en El Ghazi zal logischerwijs de voorkeur krijgen. Dan kan je Kishna op de bank houden of 90 minuten bij jong Ajax laten ballen. Het lijkt me dat het laatste beter is voor zowel Kishna als Ajax.

24 oktober 2014 om 16:38

Als dat de overweging is kan ik er nog wel vrede mee hebben, want Kishna heeft echt wel de potentie om een ster te worden bij Ajax. Ben benieuwd of De Boer weer met Zimling gaat starten of het aandurft om met Riedewald te starten. Ik zou denken, ach waarom ook niet en laat Riedewald maar lekker spelen. Deed het tegen Barca ook niet eens heel onaardig!

24 oktober 2014 om 17:15

Van mij mag Riedewald zeker ook starten. Liever een jonge speler die nog moet leren en potentie heeft. Wat betreft Kishna kan ik me niet voorstellen dat het anders is. De Boer heeft elke speler waarin hij het vertrouwen had dit ook heel lang gegeven. Soms zelfs tot het vervelende toe. Maar in de meeste gevallen verdient dit zich later wel terug. De Boer heeft zich al meerdere keren positief uitgelaten over Kishna en laat hem geregeld mee doen. Als het vertrouwen goed zit dan kan de Boer ook kritisch zijn naar dezelfde spelers.

Sowieso het juiste besluit. Geef die jongen de tijd en hij komt sterker terug.

Frankie die jongen was hartstikke zenuwachtig tegen het grote Barcelona. Je moet hem nu juist deze wedstrijd laten spelen nu word zijn vertrouwen alleen maar minder.

off: Wat een titel dacht dat het om Siggi ging, maar wie weet ziet Frank nu ook dat Milik er in moet.

Terecht komt momenteel nog te kort om van waarde te zijn.

Ik snap zoizo iet dat ie hem uberhaupt mee nam ik zou als ik F.de boer was El ghazi laten strten wandt hij scoorde nog

De Boer maakt op deze manier die talenten wel kapot. Als hij El Ghazi en Kishna gewoon tien wedstrijden laat staan komt alles wel goed. Niet na 1 slechte wedstrijd op de bank zetten of niet in de selectie. Dat doet hij toch ook niet bij Veltman.

Schone er ook uit is de laatste weken de slechte op het veld

Ja oke maar we zagen allemaal dat kishna uit vorm was en zijn gebruikelijke dip had. Die alle jonge spelers krijgen. En dan zet je hem in de basis tegen barcelona en dan moet hij maar naar de tribune. Niet echt logisch als je het mij vraagt.

Wie? Queensy Menig? Wie is dat? Alsof je met die zwakzinnige wel de wedstrijd weet te winnen. Als Overmars niet zo krenterig was had ie nu Eto O en Lamela van Tottenham gekocht en was je een ronde verder gekomen in de CL. Nu is het billenknijpen en hopen dat je het thuis kan rechtzetten tegen Barcelona.

Zonde om Milik weer te laten banken volgende wedstrijd. Hoe die gozer zijn duels inging zoals ook werd besproken in de nabeschouwing is alles wat hem beter maakt ten opzichte van Siggy. De Boer wake up!!

Je wordt er door Frank niet snel naast gezet als je een vormdip of iets ergers hebt. Maar als je geen inzet toont en maar wat doet is hij onverbiddelijk. Kishna denkt dat hij er met zijn talent al is en niet hoeft te werken. Terwijl Sigthorsson iedere wedstrijd keihard werkt.

Onbegrijpelijk. Andersen krijgt al zo lang vertrouwen. Zimling die echt bagger speelt. Boilesen die wekelijks fouten maakt. Siggy die duidelijk niet de spits is die Ajax zoekt. Natuurlijk speelde Kishna slecht, maar Ajax vaart er wel bij als de talenten doorgroeien tot goede spelers. Talenten moet je gewoon koesteren, geduld mee hebben en vertrouwen geven.

Die komt wel weer terug, hij heeft zich een tijdje te verlegen opgesteld in de top en krijgt nu even op zijn kop, maar daar leert hij van en komt dubbel zo brutaal weer terug over een tijdje.

Dit is wel een harde maatregel op een speler die net komt kijken. Frank begint spelers nu individueel af te vallen. Dit is wel heel makkelijk scoren. Frank moet volgens mij eens beter kijken, want er zitten sommige bij die al heel lang rijp zijn voor de bank.

Ik heb het gevoel dat Frank niet weet hoe spelers individueel beter kan maken, maar zich alleen maar richt op het collectieve spel en dat is zelfs nu drama. Hoeveel talenten zijn er sinds de boer bij ajax trainer is niet gesneuveld.

Begon geweldig maar nu een flinke dip en maakt geen acties meer. Is nog erg jong dus mag wel een dip krijgen maar dan moet je toch je acties blijven maken. Terecht dat hij gepasseerd wordt.

Vond Zimling nog een keer zo slecht. Passeer die dan ook! Overdreven actie van Frank dit.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren