Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Blunder Casillas leidt eerste uitverlies Spanje sinds 2006 in

Laatste update:

Spanje was een maand geleden in de eerste EK-kwalificatiewedstrijd met liefst 5-1 te sterk voor Macedonië, maar donderdagavond was het de titelverdediger die als verliezer van het veld stapte. Slowakije was met 2-1 te sterk voor de ploeg van Vicente del Bosque, die zag hoe zijn ploeg het met name in defensief opzicht liet afweten. Iker Casillas blunderde bij de openingstreffer van Juraj Kucka en de 2-1 was het resultaat van een goede tegenaanval.

/

In een levendige openingsfase was de beste kans voor de thuisploeg. Robert Mak beantwoordde een voorzet van Peter Pekarik met een volley, maar zag zijn inzet gekeerd worden dankzij een geweldige reflex van Casillas. De doelman ging enkele minuten later echter finaal de fout in. De vrije trap van Kucka was van ver, werd door niemand aangeraakt en ging door het midden, maar Casillas beoordeelde het schot van de Slowaak helemaal verkeerd: 1-0.

Spanje had het in de eerste helft lastig tegen een relatief agressief Slowakije, dat dankzij een goed functionerend middenveld voortdurend in beweging was. Bij de ploeg van Del Bosque was de toevoer naar Diego Costa onvoldoende; bovendien vocht de Spaanse Braziliaan verbeten duels met Martin Skrtel uit. In de laatste minuten voor rust zette Spanje meer druk op het doel van Matus Kozacik, die antwoord had op kopballen van Diego Costa en Sergio Busquets.

Na de onderbreking zocht Spanje nadrukkelijk naar de gelijkmaker, maar het ontbrak vporal aan precisie in de afronding. David Silva miste een opgelegde kans en ook Fàbregas kreeg het leer niet voorbij Kozacik. Del Bosque opteerde voor de inbreng van Pedro en Alcácer en Slowakije moest zich noodgedwongen beperken tot tegenhouden. Het resulteerde in de 1-1.

Alcácer positioneerde zich goed tussen de centrale defensie van Slowakije, controleerde de pass van Jordi Alba en schoot het leer diagonaal achter Kozacik. De regerend Europees kampioen kon niet lang van de 1-1 genieten. De voorzet van Michal Duris vanaf de rechterkant was goed en Casillas kon de kopbal van Miroslav Stoch niet keren: 2-1. Zodoende komt er een einde aan de Spaanse reeks van veertien opeenvolgende gewonnen kwalificatieduels (WK en EK) buitenshuis. De laatste officiële nederlaag buiten Spanje én op Europese bodem was op 7 oktober 2006, tegen Zweden (2-0).

Spanje heeft de beste selectie van alle Europese landen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

Wordt tijd dat Casillas de eer aan zichzelf houdt en ruimte maakt voor De Gea.

9 oktober 2014 om 22:48

Zo slecht was hij niet. Die vrije trap was een zwabberbal en niet makkelijk te stoppen. Maar ik vind wel dat hij hem had moeten hebben. Behalve dat moment keepte hij prima hoor.

9 oktober 2014 om 22:52

Klopt, maar wanneer coaches Casillas vooral vanwege zijn status in het doel houden in plaats van prestaties dan weet je al genoeg. Bovendien is De Gea al maanden de beste keeper van Spanje naar mijn mening.

9 oktober 2014 om 22:59

Hoelang gaan jullie Casilas nog verdedigen?

9 oktober 2014 om 23:03

De Gea doet het prima bij Man Utd en ik zou het niet raar vinden als hij een kans krijgt in de basis bij Spanje.

Maar we hebben het wel over de aanvoerder van Spanje die hen persoonlijk de wereldtitel bezorgd heeft in 2010. Ze wonnen bijna alles met 1-0 terwijl hij cruciale saves had. Maar onbeperkt krediet heeft hij natuurlijk niet.

9 oktober 2014 om 22:49

Inderdaad. De Gea presteert nu al 2.5 jaar constant bij Manchester United. Die jongen verdiend gewoon een kans.

9 oktober 2014 om 22:58

Altijd De Gea als topkeeper gezien.

Ik begrijp er echt niets van dat hij geen kans krijgt. Zeker Casillas nu uit-vorm is en dan andere keepers geblesseerd zijn. Del Bosque moet niet vergeten dat De Gea later de keeper van Spanje moet zijn, dus je kunt hem best nu ook laten spelen.

9 oktober 2014 om 22:58

Ahahaha constant? Daarom spelen dit jaar Europees toch? Del Bosque is te afhankelijk geworden op de oude speelwijze van Barca. Hij wisselt Albiol voor Pedro. Hij heeft Ramos niet opgeroepen en Costa is niet fit zoals Mourinho al aangaf maar nee hoor laten Casillas de schuld geven. Stelletje CopyCats hier man. Echt triest.

9 oktober 2014 om 23:01

De Gea is dit seizoen een brok onzekerheid soms.

9 oktober 2014 om 23:03

Lijkt me niet gek, wanneer je spelers voor je hebt staan die nog geen 10 wedstrijden op het hoogste niveau hebben gespeeld.

9 oktober 2014 om 23:11

@anticorrupt,

Want de Gea was natuurlijk de reden dat United 7e eindigde? Hij is niet voor niets tot beste keeper van de BPL en de beste speler van United verkozen in de afgelopen 2 jaar. Als je United had gevolgd dan had je geweten dat hij nu al 2.5 jaar constant speelt.

9 oktober 2014 om 23:15

De Gea speelt ook zeker niet constant. Heeft ook vaak zat ballen op doel gehad waarvan je dacht, die kun je best hebben.

9 oktober 2014 om 23:25

Ramos is opgeroepen maar heeft een kuit blessure, daarom stond albiliol in het centrum en is Bartra opgeroepen als back up.

9 oktober 2014 om 23:26

Mufc-Wazza
Ten 1ste: De Gea is nooit verkozen tot de beste keeper van de Bpl.
Ten 2de: Verkozen worden tot beste Man U speler vorig seizoen is niet moeilijk wanneer je de enige bent die een voldoende haalt dat jaar.

9 oktober 2014 om 23:29

Sergio Ramos is licht geblesseerd.

Diego Costa had indd gwn moeten banken.

Pedro moet je gwn erin zette als je 3-0 voorstaat.

En Casillas blunderd gwn.

10 oktober 2014 om 00:15

Tja.. jij hebt er gewoon weinig kijk op blijkbaar. Als je nu eens wedstrijden van De Gea in normale vorm bekijkt en zelf je mening vormt over zijn kwaliteiten ipv herinneringen van zijn eerste maanden en de mening van VI gebruikt om je mening te vormen dan kan je niet anders dan concluderen dat David de Gea een topkeeper is. Als je dat niet ziet moet je vooral lekker naar aanvallers kijken want op keepers heb je dan gewoon geen kijk.

10 oktober 2014 om 00:38

Vanaf Costa voor Spanje heeft gekozen draait Spanje totaal niet. Al sedert t afgelopen WK is mij dat opgevallen .

10 oktober 2014 om 01:02

Hierro, ten eerste speelt hij niet 5 jaar bij United, ten tweede keept hij consequent en maakt hij gewoon geen fouten, en ten derde, ik heb Casillas in de laatste 2 jaar meer fatale fouten zien maken dan De Gea in z'n hele carrière.

10 oktober 2014 om 01:25

Ik ben het roerend met je eens. Diego Costa is een geweldige spits, maar totaal ongeschikt voor de speelwijze van Spanje.

Het is als een platte schroef proberen te openen met een sterschroevedraaier: Of Spanje moet hun speelwijze aanpassen om Diego Costa in stelling te brengen (wat fataal kan zijn voor Spanje), of hij moet banken.

De naturalisatie kan niet meer als excuus gebruikt worden, Diego Costa heeft er ook niets aan als Spanje er op het EK in de groepsfase uitvliegt.

Over Casillas? Tja, alles wordt natuurlijk onder een vergrootglas gestopt, maar ik vrees dat het krediet van de beste man op begint te raken. Hopelijk zien we ooit weer de oude Casillas terug, want anders zien we hem straks helemaal niet meer.

9 oktober 2014 om 22:51

Helemaal mee eens. Enige reden dat hij er nog in staat is door zijn naam. Prestaties zijn al jaren niet meer je van het. Die trainer moet ook de eer aan zichzelf houden. Zo zwak presteren met zo'n selectie.

9 oktober 2014 om 23:03

Casillas moest gewoon samen Xabi Alonso en Xavi ermee kappen. Nu verliest hij ook respect in Spanje..

9 oktober 2014 om 23:45

Ik word nou ook niet bepaald enthousiast van De Gea. Afgelopen weekend was hij geweldig, maar heel vaak ook helemaal niet.

9 oktober 2014 om 23:54

Je dicht De Gea te veel eer toe. Afgelopen wedstrijd was hij fenomenaal, maar in zijn ManU loopbaan heb ik niemand horen roepen dat het een geweldige keeper is. Sterker nog, veel roepen dat hij bar slecht is. Hij kan voetballend gezien niet mee met t spel van United, maar er zit dit seizoen progressie in. Wie weer waar hij eindigt!

10 oktober 2014 om 00:12

Heb je lekker VI gekeken? Je kan ook de wedstrijden van Manchester United volgen en zelf tot de conclusie komen dat de Gea een topkeeper is. Hij heeft briljante reddingen gemaakt en had afgelopen seizoen slechts 1 blunder in de league cup tegen Sunderland (al stopte hij daarna wel meerdere penalties). De Gea is gewoon de beste keeper van Spanje en in Engeland behoort hij met Courtois en Cech in de top3.

Overigens geef ik toe dat hij dit seizoen niet bijzonder sterk begon en zich niet echt onderscheidde van de rest zoals afgelopen seizoen maar ik verwacht dat de wedstrijd tegen Everton zijn seizoen 'kickstart'.

Ik heb alleen de tweede helft gezien, maar wat kan ik hier van genieten zeg. Slowakije heeft er echt voor gevochten. Ook leuk dat Kucka van Genoa zijn doelpuntje meepikte uit die vrije trap. Helaas is Hamsik nog hopeloos uit vorm, de keeper van Slowakije speelde ook erg goed.

Spanje tja ... hier konden ze makkelijk doorheen komen met creatievelingen als Iniesta, David Silva, Fabregas en consorten, maar op een of andere manier vergaten ze het. Diego Costa en Iniesta speelde trouwens verschrikkelijk slecht.

9 oktober 2014 om 22:51

Gevochten? Haha als voetballiefhebber kan je echt hier niet van genieten, dit was ronduit belachelijk en maakte de wedstrijd saai tot de 1-1. Die lui speelde serieus met 11! Man in de zestien en alle ballen naar voren knallen..ongelofelijk..

Als voetbal liefhebber kan ik dit niet mooi vinden, maar voor zon landje gun ik het ze en Spanje hun record stop te zetten, netjes. Btw vrije trap van Slowakije was geen fout van busquet, fout van kuijpers. Paco Alcacer, zeg het al jaren: de toekomst van Spanje. Spanje creëerde enorm veel kansen maar helaas..hoort erbij dit!

9 oktober 2014 om 22:55

Op een of andere manier geniet ik altijd als Spanje verliest . :$

9 oktober 2014 om 22:57

Haha ja dat kan ik dan weer begrijpen, maar hoe Slowakije speelde, poeh zon team wil je toch niet op het EK zien haha te belachelijk.

Maar nogmaals ik snap je haha

10 oktober 2014 om 00:08

Nou nou bpreal. In de eerste helft probeerde Slovakia er nog een wedstrijd van te maken door uit de counter Spanje het lastig te maken. Een paar keer lukte dat bijna. In de tweede helft was het natuurlijk wel zo, maar wat verwacht je anders? Slovakia heeft gevochten en niet 1 maar de volle pond in eigen huis gehouden! Dat vind ik toch wel een prestatie, ondanks het veelal verdedigen van de Slowaken.

10 oktober 2014 om 03:07

Waarom genieten als onze oranje geen WK of EK kan winnen.. Hoe dan ook heeft Spanje neer EK's en wk gewonnen dan oranje bij mekaar.. Dus dat jij geniet van het verlies van Spanje gaat nergens over!! Hun prijzenkast is in ieder geval veel mooier dan die van het Ned, elftal

10 oktober 2014 om 08:57

Tja, je moet wat als je Juve fan bent. Daar valt ook weinig van te genieten.

Kuco, de Slowaakse Scholes, doet het toch maar zeg. Het is niet iedere speler van een kleiner voetballand gegeven om een belangrijk doelpunt te maken tegen een wereldploeg als Spanje (ook al was het blijkbaar door en blunder).

Deze nederlaag kan overigens voor Spanje wel eens gebeuren. Soms heb je de pech dat de tegenstander flink gedreven is en dat je er zelf, vanwege allerlei redenen, zelf er niet tegen kunt vechten, ook al heb je zo'n selectie. Voor Slowakije is het natuurlijk zeer gelukkig, pakken 3 belangrijke punten die ik Oekraïne of Macedonië niet zo snel tegen Spanje zie pakken.

9 oktober 2014 om 22:52

Het was zeker geen blunder zo als het wordt beschreven in het stukje van vz. De bal ging door het midden ja maar er wordt niet bij gezegd dat hij op het laatste moment een nare zwabber maakte. Casillas gaat al naar zijn rechterbeen en had de bal ook gewoon goed verwerkt als de bal dezelfde lijn had gevolgd. En hij zat er toch nog met zijn handen aan.

Wat Slowakije van plan was was ook duidelijk te zien want ze maakten de bewegingen al voor het signaal van Kuipers. Daardoor moest het f opnieuw en moest de verdediging dit schot zeker kunnen blokken.

Edit: extra toevoeging

9 oktober 2014 om 22:52

Niet alleen een fout ban Casillas ma ook kuijpers, dit was absoluut geen vrijetrap.

Del Bosque had al lang ontslagen moeten worden. Maar vorige interland liet hij Spanje wel goed spelen, met Silva op tien en Alcacer in de spits.

Nu stond Silva op rechts, ver verwijderd van Iniesta die op links stond. Als zij samen aan het combineren zijn is er geen houden meer aan. Dat gebeurde nu dus niet. Overigens speelde Iniesta héél erg slecht, veel balverlies en hij verlaagde het tempo steeds. Creativiteit daalde naar een dieptepunt.

Diego Costa mocht weer in de spits beginnen. Wanneer snapt Del Bosque nou eens dat je niets aan die vechtvoetballer hebt? Alcacer bewees meteen zijn waarde toen hij mocht invallen met een knappe goal. Technische spits die een gouden toekomst lijkt te hebben.

9 oktober 2014 om 22:53

Jij bent een grap. Al heel de tijd lopen klagen om de spelers van Barca (en Atletico) en nu zeg je niets over Casillas...

Echt ongelooflijk...

9 oktober 2014 om 23:01

Casillas had die vrije trap moeten hebben. Verder deed het het prima. Hij verzaakte op één moment. Het is een individuele fout, terwijl ik in mijn eerste reactie het over strategie en tactiek heb.

9 oktober 2014 om 23:08

komaan man, constant kritiek op de Barca spelers maar Real spelers altijd beschermen. (zie zelf je reactie onderaan). Casillas zag er ook niet bepaald goed uit bij de 2de tegengoal...

Gewoon eerlijk zijn. Ik kan ook gewoon toegeven dat Iniesta slecht was.

9 oktober 2014 om 23:12

Piqué en Alba speelden wel goed vond ik. Mijn kritiek op de anderen meen ik hoor.

Trouwens, wat deed Casillas volgens jou nog meer fout dan? Want die 2e goal was goed ingekopt. Hij had hem kunnen hebben misschien maar het was absoluut geen blunder.

9 oktober 2014 om 23:23

Kritiek is geen probleem. Integendeel je moet je mening geven. Maar tijdens live meepraten was je constant bezig over Catalanen etc. (een beetje overbodig vind ik) zoals hieronder. Het gaat om Spanje en niet om Real vs Barca (dat is pas over 2 weken).

Bij de 2de goal moest hij al eerder de 2de paal zoeken. Ik neem het hem niet kwalijk want Cazorla als RB help ook niet veel. Ik vind dat hij meer had kunnen doen. Ik wil niet zeggen dat Casillas slecht was, maar je moet je kritiek eerlijk verspreiden.

9 oktober 2014 om 23:36

1x heb ik het over Catalanen gehad. Iniesta, Fabregas en Busquets speelden als stront maar die mochten blijven staan terwijl Silva, die veel meer creativiteit brengt, als vanouds weer eens geslachtofferd werd. Del Bosque verliest zijn streken niet.

In het live meepraten topic had ik toch ook kritiek op Casillas? Zowel bij de eerste goal als bij de tweede. Eigenlijk zei ik precies wat jij nu over hem zegt.

Maar het zou goed voor Spanje kunnen zijn om De Gea nu te laten keepen. Er is reden voor, hij voelt dat hij serieus genomen wordt en misschien keept hij wel de sterren van de hemel. Dan zou ik zo spelen:

De Gea
Carvajal
Piqué
Azpilicueta
Alba
Itturaspe
Fabregas
Rodrigo
Silva
Koke
Alcacer
9 oktober 2014 om 23:04

Wat is dat toch met Costa bij Spanje, hij veranderd in een middelmatige spits..

9 oktober 2014 om 23:09

Costa rendeert bij vechtploegen zoals Atletico en Chelsea. Als hij technisch moet voetballen in de kleine ruimte faalt hij. Dit had Del Bosque al in de oefenwedstrijden voor het WK kunnen zien, maar toch maakt hij niet de juiste beslissing.

Spanje heeft een bondscoach nodig die het beste resultaat op het veld behaalt. Geen man die zich laat beïnvloeden door politiek en dergelijke. Als Diego Costa niet genaturaliseerd was dan zat hij al lang op de bank, nu is het een soort fatsoenskwestie geworden...

9 oktober 2014 om 23:08

Costa is niet 100% op het moment. Maar wat je zeht hij past niet echt bij spanje of hij heeft meer tijd nodig om zich aan te passen.

serieus tijd voor nieuwe keeper en nieuwe jongens...
wil Spanje echt mee doen.

want als je alleen vrienden tevreden wilt houden schiet je niks mee op.

Spanje moet ook een manier vinden om te kunnen voetballen.
ik pleit voor je tegenstander frustreren. niet aanvallen en laat de tegenstander met 2 bussen voor hen doel.

gewoon tiktak hanteren en je tegenstander kapot maken. en later aanvallen.

Dit vind ik ook wel mooi van Diego Costa hele wedstrijd vechten en ruzie maken. Maar na de wedstrijd gelijk een handje geven. Zoals het hoort!

Not sure if Casillas or Xavier Waterslaeghers! lol

Tja Del Bosque weg, Carvajal in en De Gea meer kansen geven om vroeg of laat Casillas te vervangen. Nieuwe trainer nieuwe ideeën. Costa laat tot nu toe ook maar bitter weinig zien.

9 oktober 2014 om 22:50

Hahaha ik dacht ook meteen aan xavier

Blunder Casillas is echt zwaar overdreven. Hij gaat naar zijn rechterbeen en had hem ook gewoon goed gepakt als er niet zo'n rare zwabber in zat. Hij zat er nog aan met zijn handen maar dit kun je hem niet verwijten. Ik vind het eerder een fout van de verdediging want de spelers maakten al de beweging voor het signaal. Na het signaal deden ze precies hetzelfde dus dit schot had er ook niet mogen zijn.

De 2-1 valt hem ook niet te verwijten. Tegen twee verdedigers toch de voorzet geven en dan vrij kunnen in koppen.

Doelman van Slowakije heeft zijn team mooi op de been gehouden!

9 oktober 2014 om 22:57

Het is een blunder hij duikt ook te snel ookal zwabberde bal.
En wat doet hij bij de 2 e goal hoe wil je m zo pakken?

9 oktober 2014 om 23:10

Hij kan niet weten dat die bal zwabberde. Het schot totdat de bal in het doel ligt zijn net twee seconden. De bal veranderd van richting net na de eerste seconde. Hoe kun je dan nog verwachten dat hij achter de bal komt? Hij beweegt gewoon goed want als de bal dezelfde baan had aangehouden had hij zijn hele lichaam achter de bal gehad waardoor de kans op een goal minimaal was geweest.

Erg pijnlijk om te zien hoe snel Cassilas een oude man geworden is, ik had verwacht dat hij tot zeker zijn 35e een topkeeper zou zijn. Ondanks mijn lichte voorkeur voor Barca, was ik altijd een grote fan van deze man. Altijd de vredestichter tijdens Clasico's, en een correcte man. Maar die journaliste van hem is natuurlijk zijn aller grootste overwinning ooit.

Blijf Casillas maar beschermen, zeg maar dat hij moet blijven staan omdat hij een monument is. Dacht echt dat Casillas de eer aan zichzelf ging houden na het WK. Denk dat het voor iedereen duidelijk is dat het nu tijd is voor een nieuw tijdperk onder David de Gea.

Diego Costa past gewoon echt niet bij het spel van Spanje, hè. Zo zonde dat hij niet bij Brazilië speelt gewoon.

Word tijd voor vers bloed aan alles komt een einde !! casillas hou de eer aan jezelf en stop je interlandcarriere !! je had voor eeuwig een held kunnen wezen en door maar door te gaan heb je voor jezelf je reputatie verpest

Volgende wedstrijd moet er veel beter gespeeld worden. Laat je nou niet leiden door de politieke situatie Del Bosque, je hoeft geen Catalanen op te stellen of Real spelers er buiten te laten omdat je bang bent dat ze nóg liever zich willen afscheiden. Dat is niet je taak. Nu heb je verloren, is dat wat je wil?

9 oktober 2014 om 23:23

Wat loop je nou te lullen? Er stonden 3 Catalanen in de basis Pique speelde gwn goed Busquets is een zekerheid en Fabregas is gwn in vorm... Logisch dat ze speelde!! Kijk dat Pedro erin komt begrijp ik niet dat terzijde (is ook geen Catalaan) ( maja volgens mij bedoel jij gwn barca spelers ipv Catalanen )

9 oktober 2014 om 23:25

En Alba natuurlijk.

9 oktober 2014 om 23:39

Piqué en Alba speelden prima. Fabregas en Busquets niet.

Pedro liet niet heel veel zien maar ik begreep de wissel wel. Al had ik Rodrigo een kans gegeven die het goed doet bij Valencia.

Iniesta is geen Catalaan maar hij speelde wel slecht. En het is zo typisch dat Silva dan weer het slachtoffer van een wissel is terwijl Iniesta er af moest. En dat komt omdat de Catalanen pro-Iniesta zijn denk ik.

Sergio Asenjo zou ik graag op de nummer 1 positie zien. beter dan de gea.

9 oktober 2014 om 23:48

Was ooit een zeer groot talent, maar die haalt echt niet het niveau van David de Gea. Gewoon een aardige keeper op niveau geworden, maar geen topper.

Oh oh Stoch ik mis je op de vleugels

10 oktober 2014 om 00:43

Waarom verhuren jullie die jongen telkens? Hij lijkt me een betere vleugelspeler dan Kuyt of Sow die niet eens thuis op de flanken hoort, maar in de spits.

10 oktober 2014 om 13:01

Zo veel vragen, zo weinig antwoorden

Casillas.. Ja ik denk toch dat hij aan het afbrokkelen is. Je ziet het ook gewoon aan zijn uitstraling, het lijkt wel alsof hij voelt dat het niet meer lukt. Het lijkt mij beter om langzamerhand aan een nieuw tijdperk te beginnen en David de Gea er in te zetten. Je ziet ook aan de afgelopen jaar / 2 jaar dat hij het steeds beter doet. Del Bosque, ik zeg De Gea erin!

ik vindt gewoon Diego lopez op keep heeft ook veel ervaring en is de tijd bij real heel goed geweest dus ik denk wel lopez en dan de gea als 2e keeper

Die tweede goal was hij ook al raar bezig. Niet dat ik hem dat kwalijk neem, maar zijn gehele lichaamstaal en hoe hij zich op die situatie stort, dat ziet eruit als een keeper die er niet vol voor gaat. En de eerste is gewoon een schande. Maar ja, zolang mensen hem de hand boven het hoofd blijven houden, mag hij deze fouten blijven maken. En met z'n allen maar blijven roepen dat we niet teveel naar het slecht verlopen WK moeten kijken en dat Casillas nog steeds de beste keeper van de wereld is, terwijl we negeren dat "san Iker" al sinds 2011 bezig is met het maken van dit soort fouten.

Spanje is nog steeds de klap van het WK tegen Nederland niet te boven. Ook al blundert Cassilias in deze wedstrijd dan nog moet je met hun kwaliteit de tegenstander overklassen. Het is dus een beetje goedkoop om alleen naar de keeper te wijzen. Ze zijn daar gewoon van de leg. Ik zou eerder de bondscoach eens aan de tand gaan voelen wanneer hij dit team weer aan de praat krijgt. Aan kwaliteit schort het niet.

Diego López die vorig jaar bij real keepte is toch ook een Spanjaard, in mijn ogen is hij op dit moment een betere doelman dan zowel de Gea als Casillias.

En nog steeds zullen mensen zeggen dat hij een "top keeper" is.. Deze gast heeft inmiddels al een hele boel blunders en slechte wedstrijden gekeept in een korte tijd. Hopelijk zien mensen het nou eens waarom Mourinho hem op de bank had gezet. Een legende en alles is wel leuk maar je hebt er niks aan als je niet goed (meer) bent.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren