Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Liverpool-fans raken Balotelli al zat: 'Verkoop hem in januari maar'

Laatste update:

Het gaat niet goed met Liverpool. The Reds eindigden in het afgelopen seizoen als tweede in de Premier League en hoopten dit jaar een volgende stap te kunnen zetten, maar in de competitie werden al veel punten gemorst en woensdag verloor Liverpool in de Champions League van FC Basel. Mario Balotelli liet in Zwitserland weer bijzonder weinig zien.

/

De Italiaan werd in de zomer binnengehaald als de man die Luis Suárez moest doen vergeten, maar komt nog totaal niet uit de verf. Op Twitter laten veel supporters van Liverpool hun onvrede merken. "Toen hij kwam hoopte ik dat alle ophef over hem terecht was, maar hij is absoluut niet de wereldspeler waar sommigen het over hebben", schrijft een fan bijvoorbeeld. "Balotelli is gewoon een verspilling van de ruimte op het veld", vindt een andere aanhanger.

Diverse fans trekken de conclusie dat Balotelli, die tegen Basel ook weer geel kreeg vanwege een opstootje, niet de juiste man is voor Liverpool. "We zochten de hele zomer naar een vervanger voor Suárez en zitten nu opgescheept met deze nietsnut", foetert een supporter. Volgens weer een andere fan heeft Liverpool met de wissel Suárez-Balotelli de ego behouden, maar is alle impact verloren: "Verkoop hem in januari maar."

Mario Balotelli is niet de juiste spits voor Liverpool

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat heeft niet lang geduurd, Suarez is natuurlijk ook wel een stukje beter dan Balotelli.

2 oktober 2014 om 10:12

Torres

1 oktober 2014 om 23:19

Vooral het verschil in passie rendement is levensgroot zeg.

2 oktober 2014 om 00:13

Dat kan niet, volgens Balotelli was alleen Messi en Ronaldo een klein beetje beter dan hem.

2 oktober 2014 om 01:10

Stukje brbr beter??

2 oktober 2014 om 01:56

Maar omdat een aantal.supporters nu klagen gaan we nieuwsberichten schrijven. Gerrard is de reden waarom liverpool nu niet meer draaid. Die man is totaal uit vorm was de.afgelopen jaren de man daar op het middenveld. Maar nu? Middenveld en verdediging compleet uit balans. Zijn ze wel tevreden over lambert of lovren lol

2 oktober 2014 om 07:45

Wel makkelijk he, gerrard de schuld geven, met suarez was gerrard de man en nu niet. Jongen ik kan jammer genoeg de wedstrijden niet zien, maar lees veel en als ik kan kijk ik BBC sport op zondagmorgen.
Ik vindt het ook nog wel te vroeg om nu zo over ballo te reagerren, maar eerlijk gezegt, vindt ik hem niet passen bij Liverpool. Het is een mannetje met werkbeschrijving, als het niet loopt begint hij te mokken en werkt niet meer, dus om suarez te kunnen vergeten zal echt niet lukken.

2 oktober 2014 om 08:08

cynisch bedoeld...

Lekker nuttigs die topics waar een paar mensen hun onvrede uiten op twitter. Zo valt er om de haverklap wel een topic te openen waar individuen hun onvrede uiten over een aankoop of iets dergelijks. Maar hé, alles voor de hits.

1 oktober 2014 om 23:26

Inderdaad, ik baal er overigens nog steeds van dat VZ geen artikel heeft geschreven over mijn negatieve tweet over Alfred Schreuder. :D

1 oktober 2014 om 23:31

Er is wel veel kritiek op Balotelli hoor. Ik verwacht ook dat hij zal mislukken, dat zeg ik al sinds dag 1.
Enkele weken terug konden de LFC fans nog lachen met ons, nu is 't omgekeerd. Welbz 16M pond, Balo 16M pond

2 oktober 2014 om 00:03

Arsenal een target man nodig? Arsenal had een meevoetballende spits nodig die zijn kansen afrond. Benzema was ideaal geweest, maar onbeschikbaar...

Balotelli is redelijk snel, maar Welbeck is sneller en heeft een hogere workratio. Daarnaast is hij Engels en heeft hij meer diepgang in zijn spel. Denk at Balo wat technischer is dan Welbeck en misschien ook wel wat koeler bij echte grote kansen... Maar Welbeck bewijst dat hij een goede aanwinst is voordit Arsenal....

Arsenal had Balotelli als targetman helemaal niet nodig. Met Giroud (die hopelijk goed terug komt van zijn blessure) heeft Arsenal een target man en een diepgaande loper als spitsen met Welbeck & Giroud..
Dan heb je alsnog Yaya Sanogo (die goed speelde maar niet scoorde), Joel Campbell (kan er spelen, maar denk ik nog te licht als spits), Sanchez (bij hele hoge nood, zoals voorronde CL toen geloof ik) of Walcott die je in de punt kan zetten... Hierbij zijn die laatste twee vleugelspitsen die in de rol van spits als diepgaande spits kunnen fungeren. Sanchez nog wat meer als aanspeelpunt gezien zijn fysiek...

2 oktober 2014 om 00:37

Precies, weer lekker haten op Balo door VZ. Tuurlijk plaatsen mensen dit soort dingen op twitter veilig achter hun scherm, maar om hier nu een nieuwsitem van te maken? Heel Liverpool draait slecht, dan kan je onmogelijk van Balo verwachten dat hij in de eerste weken de ploeg op sleeptouw neemt.

2 oktober 2014 om 01:28

Gaat om Balotelli baschen. Engelse en Italiaanse voetbal site smullen hier ook erg van

2 oktober 2014 om 07:53

Het is niet alleen de schuld van Balotelli. Liverpool heeft zonder Suarez een heel matig team.
De aankopen die zijn gedaan zijn ook waardeloos. BR is ook een matige coach die vorig jaar geluk had met Suarez.

2 oktober 2014 om 11:40

Er wordt ook wel knap overdreven. Ja, Suarez is weg, maar daarbovenop is Sturridge ook geblesseerd. Verder verloor men vorig seizoen van Southampton, gelijk tegen Aston Villa en met geluk won men bij Whu. Zo heel dramatisch is het allemaal niet, al moeten de spelers wel wat meer strijd tonen op het veld. Zelfs Henderson komt minder fanatiek op me over, terwijl die juist het toonbeeld was van de opmars van Liverpool voor mij.

Rodgers is een prima coach, maar hij moet niet blijven vasthouden aan sommige spelers en systemen die keer op keer falen. Hoe vaak mag Skrtel(gisteren zijn fout bij de 1-0) fouten blijven maken voordat hij een serie speelt met Lovren en Sakho als centraal duo. Het enige wat ik Rodgers echt kwalijk neem, is dat hij de beste verdediger professioneel heeft weggepest.

Ook het wegvallen van Can en Allen helpt niet erg mee, hierdoor krijgt Gerrard weer veel te weinig rust(evenals Sterling) en kan je totaal niet op hem aan, zeker niet als er met vier zeer aanvallend ingestelde spelers wordt gespeeld zoals gisteren. Het huidige Liverpool speelde met Allen en Sturridge Spurs van de mat. Zeker de terugkeer van Sturridge zal in ieder geval aanvallend van grootse waarde zijn, maar ook Can en Allen kunnen het middenveld meer solide maken.

Liverpool had beter Welbeck gehaald voor dat bedrag en dat zeg ik niet omdat hij een hattrick maakte vandaag. Zou Sturridge perfect hebben aangevuld.

1 oktober 2014 om 23:21

Of Benteke maar die raakte jammer genoeg geblesseerd.

1 oktober 2014 om 23:57

of ronaldo

1 oktober 2014 om 23:24

Lekker boeiend allemaal. Wie ze nou wel of niet halen. Dat achteraf gepraat altijd. Daar wordt ik zo ontzettend moe van zeg. Omdat die toevallig vandaag 3x scoort. Laat hem dit eens even 5 a 10 wedstrijden constant dat niveau laten zien.

1 oktober 2014 om 23:30

Ahjacied, lees even goed wat ik schrijf. Ik zeg net "niet omdat hij vandaag een hattrick maakte". Ik vond Balotelli van het begin af aan al geen goed idee, Welbeck zou perfect hebben gepast bij Sturridge in alle aspecten.

1 oktober 2014 om 23:35

@medellin

Balloteli is het juiste voorbeeld voor het hedendaagse voetbal. Dat clubs hem betalen en dat men altijd voor spelers gaat. Die eigenlijk overal mislukt zijn en nog steeds het voor elkaar krijgen om met een vette miljoenen salaris ergens te verdienen. Mario heeft zijn gedrag. Maar je hebt ook spelers als Sneijder die zo zwaar overschat zijn en net als Van der Vaart. Of noem nog maar wat eens op. Ik vind het volstrekt geschift.

1 oktober 2014 om 23:36

Leer lezen
, geeft aan dat het niet door de hatrick komt, moeilijk he?

2 oktober 2014 om 00:16

Kan hij wel zeggen, maar ik durf te wedden dat het alsnog ingegeven is hierdoor. Het erbij zeggen dat het niet zo is verandert daar weinig aan. Een paar weken terug had niemand geroepen dat Liverpool Wellbeck zou moeten halen. Wellbeck is sowieso een kansenverprutser, als een team de hele boel open legt, ja dan lukt het wel, maar durf te wedden dat Balotelli ze er deze wedstrijd ook wel in had gelegd.

1 oktober 2014 om 23:26

Alsof United hem naar Liverpool zou laten gaan. Of dat Welbeck zelf naar Liverpool zou willen gaan.

1 oktober 2014 om 23:31

Waarom niet? Zolang de club maar betaald gaat iedereen overal naar toe. In sommige bepaalde spelers niet. Maar de meeste hebben echt geen club gevoel hoor. Die hebben dat niet wat wij hebben. Die hebben zoiets het is maar werk en het shirt is anders gekleurd. En de achterban heeft wat andere denkwijze. Maar zo lang ik goed presteer dan vinden ze het wel goed. Zo niet, dan ga ik wel weer weg.

1 oktober 2014 om 23:33

Wel naar Arsenal? Waarom zouden ze niet naar Liverpool laten gaan? Waarom zou Welbeck niet naar Liverpool gaan? Vorige jaar speelde Liverpool tot laatste speeldag voor Kampioenschap.

1 oktober 2014 om 23:40

Inderdaad. Zou beetje hetzelfde zijn als Vermeer naar Feyenoord gaan... oh nee wacht that already happened. Clubliefde bestaat niet meer als het om een basisplaats gaat!

On: Balo is altijd een risico en als je eenhardwerkende, sleurende speler als Suarez wil is hij natuurlijk een van de laatste aan wie je zou moeten denken.

1 oktober 2014 om 23:49

In Engeland liggen de verhoudingen toch iets anders. Arsenal en United zijn rivalen, maar niet elkaars aartsrivalen. Voor Arsenal is dat Tottenham en voor United is dat Liverpool. Wie het voor Liverpool is weet ik niet, ik denk United maar het kan ook Everton zijn. in Nederland zou het hetzelfde zijn als een speler die van Ajax naar PSV gaat, van United naar Liverpool is van Feyenoord naar Ajax.

@ahjacied Welbeck heeft van zijn 8e tot zijn 23e bij United, dus clubliefde heeft hij echt wel.

1 oktober 2014 om 23:59

Er is sinds de jaren 60 geen enkele speler meer tussen beide clubs getransfereerd. Het gebeurt gewoon niet, zo simpel is het. De laatste die het overwoog voor zover ik weet was Gabriel Heinze. Werd door de club zelf snel de kop ingedrukt en Ferguson had het ervoor over om hem op de tribune te plaatsen om hem maar niet naar Liverpool te laten gaan. Uiteindelijk is hij voor minder geld bij Real Madrid gedumpt dan wat United van Liverpool had kunnen krijgen.

En Welbeck is geboren in Manchester en zit sinds zijn 7de of zo bij de club. Hij weet perfect hoe gevoelig het ligt. De haat richting Liverpool FC toe is ook helemaal niet te vergelijken met de milde rivaliteit die er is tussen United en Arsenal. Ik zal niet zeggen dat hij het niet zou overwegen als er helemaal geen andere optie zou geweest zijn, maar die situatie zou zich toch nooit voordoen. Ik ben er vrij zeker van dat hij nog eerder bij Sunderland zou gaan spelen dan bij Liverpool.

2 oktober 2014 om 00:19

Als hij clubliefde had wat jij zegt, dan was hij toch bij ManU gebleven?

Die dachten dat Balotelli Suarez kon vervangen? Hahahahahahahaha

1 oktober 2014 om 23:30

Ja het is echt absurd. Die jongen is onhandelbaar, presteert al jaren niks, en als hij al wat presteert, dan zijn het incidenten en geen dingen waarmee je je ploeg beter laat spelen. Dat deze transfer een mislukking zou worden kon je echt mijlenver aan zien komen.

2 oktober 2014 om 00:49

Misschien als hopeloos geval? Een bijter of iemand die zijn eigen shirt niet kan aantrekken.

Ik moet toegeven dat ik de hele wedstrijd niet heb gezien, maar op de samenvattingen zie ik toch wel een aantal aardige dingen van Balotelli. Natuurlijk zijn dit alleen de hoogtepunten en de overige 88 minuten worden niet uitgezonden.

2 oktober 2014 om 11:38

Werd de oliedomme gele kaart ook nog uitgezonden?

Tshaj, dat is gwn de fout van BR en de mensen die transfers regelen. Hij past gwn niet bij het voetbal, hij is een target man terwijl het voetbal van BR juist meevoetballende spits nodig heeft die loopacties maakt. Dat Balotelli dat niet is kan hij niks aan doen

LFC Moet 4-3-3 spelen met 3 pure Cm's. Het liefst Gerrard, Henderson een box to box. Als ze niet zo'n speler haalt in Januari dan betwijfel ik of LFC de top 5 haalt.

Nou nu kan alles wel op balotelli worden afgeschoven maar heel liverpool presteert niet. Basel is zeker stug, maar zoveel als mignolet te doen heeft gehad ligt echt niet enkel aan balotelli waarvan ik vind dar hij toch gevaarlijk was het trouwens

Wat een onzin om hem na een maand al af te schrijven. Hij lijkt zich normaal te gedragen, dus dat is al een probleem minder. En natuurlijk is Suárez verder, dat is geen maatstaf

Een paar van die emotionele fans. Die hoogstwaarschijnlijk nooit naar het stadion toekomen. Geen enkel vermogen wat precies voetbal inhoudt. Ook niet doorhebben dat voetbal een totale idiote sport is, en wat enkel gebaseerd is op emotie. Volgende week scoort Mario er 2x en is hij de koning. Die week daarop faalt hij en moet hij weg. Ik zou nooit naar fans luisteren. Je moet wel naar ze luisteren, maar niet naar dit type fans. Altijd het woordje klaar en nooit weten wat er nou precies speelt. Enkel de media geloven en vanuit daar iedereen kapot maken. Maar de clubs en de spelers trekken zich totaal niks van dit soort figuren aan. Meestal zijn het ook gewoon kinderen van 12 jaar.

1 oktober 2014 om 23:43

Een ajaxcieden mogen niet praten over andere spupporters die niet naar wedstrijden gaan, daar zijn ze zelf heer en meetser in.

Suarez is niet te vervangen. Ken geen andere aanvaller die als hem kansen creëert vanuit het niets.

1 oktober 2014 om 23:27

Dan ken je Messi en CR7 niet...

1 oktober 2014 om 23:27

Alleen Bendtner zou het kunnen, maar goed, zie hem maar eens te strikken..

1 oktober 2014 om 23:31

Hahahaha don't mess with Lord Bendtner

was vandaag wel de enigste speler bij liverpool die voor wat gevaar kon zorgen.

Goh...wat kijk ik hier van op. Al lang gezegd dat t deze kant op zou gaan....

sigi krijgt al 2 jaar de kans, laat de boer hier een voorbeeld aannemen wanneer hij daadwerkelijk verkocht word

Maar ook wat denkt een gemiddelde Liverpool supporter wel niet. Dat Liverpool van Basel hoort te winnen dat is een feit. Maar we moeten ook weer niet doen of Liverpool een groot elftal heeft. Het is niet slecht, maar hoe vaak zien we wel niet. Dat bijvoorbeeld mijn club Ajax ook gewoon van Liverpool kaliber clubs kunnen winnen. We doen net of Liverpool zo ontzettend goed is en Basel er niks van kan. Dat kleine stukje overschatting dat zie je zo vaak terug. Het is gewoon een pure kwaliteit en daardoor is Chelsea laatste jaren vaker kampioen geworden dan Liverpool. Die zijn mentaal sterker in zulk soort wedstrijden tegen Basel.

1 oktober 2014 om 23:55

Chelsea verloor vorig jaar ook 2 keer van Basel... Engelse clubs zijn meester in het overschatten en tactisch falen.

Wat hadden ze dan gedacht? Lol. Je hebt toch ook totaal geen kijk op voetbal als je denkt/dacht dat hij van het niveau Suarez is..

Je bent welkom bij Galatasaray!

Balotelli zou geweldig passen bij Galatasaray.

1 oktober 2014 om 23:34

Dat zal wel een club wezen voor Mario. Een dikke vette overbetaalde niets nut in de selectie. Die vervolgens met vlagen iets leuk laat zien. Elke keer in het nieuws bij elk dom iets betrokken. Elke keer trapt er een club in zijn idiote volslagen kinderachtig acties van hem. Alleen Mario en Raiola lachen keihard iedereen uit. Overal heeft ie onderhand wel gespeeld en keihard gecashed. En niemand neemt het hem kwalijk. Overal waar hij speelt een dikke vette teken bonus en gewoon lekker 10 miljoen per jaar cashen. En gewoon overal nooit het optimale er uit halen. Want iedereen vergeeft het je, want jij bent Mario. Mario die niet alles begrijpt en een beetje dom is.

Weet nog dat mensen gingen lachen toen Tottenham voor die 100 mil van Bale allemaal domme koopjes ging doen, Liverpool deed niks beter met het geld van Luis..

Ging dan toch voor Jackson Martinez of Huntelaar.

Ik ben een groot fan van Balotelli maar hiermee push je hem meer de grond in

1 oktober 2014 om 23:36

Geef het of niet uit of wel. En als je het doet doe het dan wel goed. Al die net niet of tussen spelertjes die het net niet maken. Nooit doen kappen er mee of 2 goeie of helemaal niks. Ben het volstrekt met je eens.

1 oktober 2014 om 23:40

Achja gebeurt is gebeurt. Is zien hoelang hij daar zal volhouden.

1 oktober 2014 om 23:50

Toch heeft Liverpool niet slecht ingekocht, Moreno is een prima aankoop Lallanna nog steeds niet helemaal fit. Maar Markovic, Can, Origi zijn allemaal jongens voor de toekomst, geef BR nog even de tijd. En dan staat er straks gewoon weer een goed en sterk Liverpool als Sturridge ook weer terug is.

1 oktober 2014 om 23:42

Lallana was een goeie aankoop, Moreno doet het ook vrij goed maar van de rest ben ik ook geen fan.

1 oktober 2014 om 23:51

Ik weet het nog niet, spelers als Can, Markovic en Lallana hebben nog amper gespeeld. Lambert is sowieso geen miskoop, als hij er 1 inlegt is hij zijn transferbedrag waard geweest. Lovren doet het tot nu toe ook vrij goed vind ik, Manquillo en Moreno kan ik niet over oordelen.

1 oktober 2014 om 23:58

Stravven, ben het met je eens ik vind dat liverpool beter heeft geïnvesteerd dan Tottenham vorig jaar. Ook is het zo dat BR al 75 miljoen pond had om te investeren, dat geld van suarez is daar alleen nog eens bijgekomen. Alleen hadden ze in mijn eigen 1 world class player moeten zien te strikken, als vervanger voor suarez. Nu heb je veel jong talent binnen gehaald, waar je alleen niet zeker van weet of ze het aller hoogste niveau aan kunnen.

Wel raar om Balotelli met Suarez te vergelijken. Heel ander type speler dat weet je van tevoren. Suarez is een dribbelaar en kan uit het niks kansen creëren. Ik vond het sowieso een rare zet om Balotelli, meer een aanspeelpunt te halen als vervanger van Suarez. Ik ben zelf niet zo'n fan van Mario maar ik vind dat hij wel degelijk kwaliteiten heeft.

Why always me? Heel artikel over balotelli, die zelf amper goed de bal krijgt. En als hij de bal krijgt er toch wat mee doet. Liverpool zelf speelt dramatisch.

Het incident viel overigens wel mee maar de media maakt het altijd groter dan dat het is. 😂

ha ha ha.....ik heb hier al zo vaak gezegd dat je Balotelli niet moet halen.ben benieuwd wie er na Liverpool in gaat trappen.altijd zo vreemd dat er weer een gek intrapt.

2 oktober 2014 om 01:53

Daarom zijn bijna al zijn gele kaarten vanwege zijn nare gedrag. Opstootjes, expres doorhalen op mensen. Dat is wel een probleem.

Ja logisch dit. Weinig spitsen die niet tegen zouden vallen na Suarez. Balotelli is gewoon minder dan hem, kan je hem niet echt kwalijk nemen vind ik. Dat hij vaak lui is in het veld weet je van tevoren toch? Dan kan je beter boos worden op degene die hem gehaald heeft als vervanger van Suarez, de man die alles zal doen om te winnen.

Dat heel Liverpool is toch een waardeloos elftal, Balo moet het natuurlijk weer ontgelden als grote aankoop maar eigelijk is Liverpool als team niks bijzonders.

Liverpool moet gewoon Sigthorsson halen :D

zeer misleidende titel van voetbalzone.
Een paar berichten als maatstaf nemen voor het liverpool gevoel over Balotelli.
Zwartmakerij niets meer en minder.

Hij heeft die reputatie dus zullen mensen het eerderover hem zeggen. Ik vind dat niet terecht aangezien het hele team faalt en niet Balotelli. Geef hem tijd en hij wil gaan scoren. Laatst tegen Everton zag ik hem zelfs voor het eerst energie stoppen in een bal terug te veroveren. Kom op Balo!

Huntelaar!
Falcao.
Pelle.

Enz

Je moet als Liverpool zelf een spits opleiden of 1 kopen die nog niet

2 oktober 2014 om 07:42

Serieus vent Pelle? Zelfs ik weet dat je dat nu nog niet kan zeggen laat staan in zo'n rijtje plaatsen

Dit vind ik wel wat snel, Balotelli is natuurlijk een topspits en op dit moment een van de beste spitsen ter wereld ofwel de beste op dit moment. Hij heeft zich overal als een prof gedragen en heeft overal geweldig gepresteerd.

Balo is een stuk minder dan Suarez. Maar hij krijgt ook wel heel weinig aanvoer. Heel Liverpool heeft vorig jaar op zijn tenen gelopen. Suarez heeft het team op sleeptouw genomen en boven zichzelf doen uitstijgen,

Het is een matig team zonder een speler met extra kwaliteiten en zal hooguit in de middenmoot eindigen van de PL en ik verwacht eigenlijk het rechter rijtje.

Haha, omdat het Mario is moet hij na de eerste weken alweer opdonderen.. Geef die jongen eens wat tijd, zeg!

Als die de komende wedstrijden scoort is die weer een held. En zo ben je de schlemiel. Belachelijk

Dat heeft niet lang geduurd, maar om hem nu al af te branden is eigenlijk niet eerlijk. Hij is pas begonnen en moet wennen aan een nieuw systeem. Maar zijn gedrag zal niet anders zijn en vindt hem daarom ook nog gekker dan suarez en hem kunnen ze niet vervangen, er is maar een suarez met die mentaliteit en (voor sommige gek gedrag).

Lekker hoor VZ lekker objectief ook een aantal tweets.. Zo kan je ook wel wat schrijven over Vermeer.. Sommige supporters waarderen zn komst nog niet omdat hij van Ajax komt.. Triest dit eigenlijk om balo zo in een kwaad daglicht te zetten

Overschatte speler die geen stap teveel zet en denkt dat hij Mardonna is. Ik heb het nooit gezien in Balotelli. Loopt er vaak bij alsof het hem niets interesseert. Dat waarderen vooral Engelsen niet.

Hij doet af en toe wat moois maar zo'n mafketel is natuurlijk een drama voor elk team en elke coach. Ik snap er echt helemaal niets van dat liverpool hem kocht, dit zag je van mijlenver aankomen. Jammer, ergens kan hij wel wat maar tussen die oren zit heel veel mis. En aangezien dit al de zoveelste keer is dat hij faalt, wordt de kans dat de knop omgaat alleen maar kleiner.

Dat Balotelli niet al te best begonnen is kan best, maar mensen die objectief kijken zullen toch zien dat er meer dan alleen dat niet klopt bij Liverpool. Er waren gisteren wel meerdere spelers niet goed, en je kunt ook gewoon niet verwachten dat Balotelli Suarez eventjes doet vergeten in de eerste tien wedstrijden.

Daarnaast is het jammer dat een medium als twitter zo serieus wordt genomen dat hier aparte artikelen over worden geplaatst. Letterlijk iedere leek met het vermogen een toetsenbord te gebruiken kan daar zijn ongefundeerde mening komen droppen, voor mij dus al moeilijk serieus te nemen.

Tjah en balotelli heeft ook het vertrouwen nodig.
Als hij dit niet krijgt zal het een flop worden.

Ongelooflijk dat er op vz nog mensen zijn die roepen dat deze man wereldtop is. Niet meer of minder dan een heel gewoon spelertje met een ego van een wereldtopper

Kon iedereen vantevoren toch al voorspellen. Hij moet gewoon een flinke stap omlaag dan. Lach me nu al kapot bij de volgende club die de gok waagt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren