Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Soepel gesprek met Boëtius en Vilhena allerminst zeker’

Laatste update:

Het is de vraag of Feyenoord erin slaagt om de contracten van Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena te verlengen. Het duo maakt een moeilijke fase door in hun ontwikkeling en moest zaterdag tegen Go Ahead Eagles (0-4) zelfs op de bank plaatsnemen.

/

Volgens Voetbal International praat Feyenoord waarschijnlijk volgende week al met Jonathan Barnett, die namens de Engelse Stellar Group de belangen van het tweetal behartigt. Door de recente ontwikkelingen is het maar de vraag of er sprake zal zijn van een soepel gesprek en of het tweetal nog van zins is om een langer verblijf in De Kuip te overwegen.

Zonder Boëtius en Vilhena boekte de ploeg van Fred Rutten een ruime zege in Deventer. Boëtius moest Elvis Manu voorrang verlenen, terwijl Vilhena werd vervangen door de van een blessure teruggekeerde Lex Immers. De kans is klein dat het talentvolle tweetal gaat verlengen als beiden onder Rutten niet verzekerd zijn van een basisplaats.

Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena zaten zaterdag terecht op de bank

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

jammer voor hun. maar never change a winning team.

1 oktober 2014 om 12:39

Een van deze twee is duurder dan mokotjo of ziyech hoor.

1 oktober 2014 om 10:05

De kranten benutten weer de kans hier optimaal over te schrijven. Er is niks aan de hand man concurrentie is juist goed voor ze, JP en Vilhena zijn een van de grootste Nederlandse talenten die vechten er zich wel weer in de basis. Ik zou nooit met Immers spelen, Vilhena is veel beter heeft veel meer overzicht heeft eigenlijk alles en kan ook wel bikkelen hoor. Het verbaasd me dan ook hoe Immers altijd voorrang krijgt, ook met dat Ziyech incident. Ik snap het allemaal niet, wie weet liet van Geel zijn broek zakken voor Immers voor een basisplaats?..

1 oktober 2014 om 11:25

Maar even over het echie, ik ben van mening dat een, met alle respect, beperkte voetballer als Immers nóóit maar dan ook nóóit de ontwikkeling van een toptalent als Vilhena in de weg mag staan. Vilhena, Boëtius, Kongolo etc. zijn je kapitaal, daar moet je aan gaan verdienen. Vilhena moet gewoon eens een paar wedstrijden de kans krijgen op '10', want daar ligt zijn toekomst.

1 oktober 2014 om 11:29

Bedoel je niet dat Immers zijn broek liet zakken voor Van Geel? @Lanvin. Anders heeft Van Geel er weinig aan he

1 oktober 2014 om 11:34

@ de Snor,

opzich ben ik het met je eens, zij het niet dat de talenten van nu niet voorop gaan in de strijd. Het eerste wat ze doen is bellen naar de zaakwaarnemer als ze op de bank zitten.
Tuurlijk is Vilhena een betere voetballer, maar op dit moment is Immers bruikbaarder.
Vilhena moet op een niveau komen dat zijn ondergrens hoger is dan het normale niveau van Immers.

1 oktober 2014 om 11:40

Klopt, maar dat proces gaat sneller als je hem vertrouwen geeft en wedstrijden laat spelen. En als Fred dan toch zo graag Immers wil laten staan, kun je ook nog overwegen om Vilhena op de plek van El ahmadi te laten staan, eigenlijk zijn oude plek dus. Ik begrijp namelijk niet waarom El Ahmadi direct een basisplaats heeft gekregen, heel overtuigend speelt hij ook nog allerminst.

Ik ben het wel met je eens dat de talenten van nu een mentaliteitsprobleem hebben. Ze moeten beseffen dat je alleen op talent niet kunt teren, je moet hard werken als je jezelf wilt blijven ontwikkelen. Elke dat het maximale eruit willen halen, dan komt de vorm vanzelf terug en daarmee ook een basisplaats. Want het lijkt me duidelijk dat zowel Boëtius als Vilhena kwaliteit en potentie genoeg hebben.

1 oktober 2014 om 11:45

Boetius moet er natuurlijk altijd in staan. Zet Manu op rechts en Boetius op links dan heb je een prima voorhoede. Vilhena moet gewoon de kans krijgen op 10. Kan me een wedstrijd herinneren waarin hij op die positie prompt twee keer scoorde.

1 oktober 2014 om 12:48

Snor

Je heb helemaal gelijk vooral als je weet dat Vilhena Raiola als zaakwaarnemer heeft, wanneer Vilhena te vaak op de bank zit brengt Raiola hem gewoon naar een Italiaanse topclub waar hij zijn carriere kan verzieken. Deze jongen heeft zoveel talent, gewoon onbegrijpelijk dat Immers steeds begint.

1 oktober 2014 om 13:03

Vilhena heeft gebroken met Raiola, ze worden nu beide vertegenwoordigd door de Stellar group, staat ook in het stukje:-)

1 oktober 2014 om 13:45

Maar hoe gaat Vilhena daar kunnen komen als hij geen wedstrijden op 10 krijgt? Immers laat soms wel dingen zien waarin die nuttig blijkt, maar Immers speelt altijd op zijn favoriete positie en krijgt volle vertrouwen. Terwijl Vilhena op een alternatieve positie speelt en die rol zo goed mogelijk probeert in te vullen, waardoor zijn talent niet altijd zichtbaar is.
Laat Immers met zijn loopvermogen dan op linkshalf spelen en laat Vilhena ontwikkelen op 10.
Binnen 3 jaar heb je dan minimaal 8 miljoen binnen.

2 oktober 2014 om 08:40

@ de Snor,

Ik ben het met je eens dat beide spelers voldoende kwaliteit en potentie hebben, maar daar zijn meer spelers al mee gestrand.
Op dit moment spelen ze allebei allerminst overtuigend.
Ik denk dat Rutten El Ahmadi direct inzet door zijn ervaring.

Als ik Rutten was had ik aankomend weekend helemaal niks veranderd. Never change a winning team. Laat ze er maar keihard voor knokken.

1 oktober 2014 om 10:19

2 jaar geleden waren er ook al zulke berichten en ze blijven gewoon bij Feyenoord. Enige stap vooruit in Nederland is Ajax en daar willen ze niet heen.

1 oktober 2014 om 11:19

Mocht je willen ja. Vi is sensatie aan het zoeken. Deze jongens staan gewoon basis als ze in vorm
zijn. Dat weten ze zelf ook.

1 oktober 2014 om 11:37

1 wedstrijd ff gewonnen en nu zijn ze opeens een winning team? Hiervoor hebben ze wel 5 x achter elkaar veloren

1 oktober 2014 om 11:58

Dit bericht heeft totaal geen waarde,er staat in het stuk dingen als,waarschijnlijk etc etc die tekenen gewoon bij. Ze komen genoeg aan spelen toe dit seizoen. Is gewoon onrust zaaien van vi wat steeds meer de richting van de telegraaf op gaat met hun speculatie zonder directe bron info.

1 oktober 2014 om 18:18

Ach, allemaal roddel en achterklap. Van de week stond hier nog te lezen dat Boetius en Vilhena beiden zeer tevreden waren, ookal speelden ze nu even niet. Ze erkenden zelf dat ze niet in vorm waren en dat dat wel weer komt.

Jens en Elvis zijn gewoon een klasse beter.
Met name Jens is geweldig. Een motor op het middenveld met een fantastische trap.
Elvis is een Balotelli in het klein.

1 oktober 2014 om 10:05

Klasse beter is ook erg overdreven! Elvis pakt nu zijn kans en staat er terecht in. Toornsta zou ook op de positie van Immers kunnen staan en zet je Boetius op recht wat hij van nature is!

1 oktober 2014 om 10:39

Het niveau wat Boetius heeft gehaald, hebben Jens en Elvis nog niet gehaald. Boetius is verreweg de grootste talent van zijn generatie.

1 oktober 2014 om 10:49

Qua talent en qua voetbal is boetius vele malen beter. Ruwe diamant die er wel gaat komen

1 oktober 2014 om 11:40

Verreweg het grootste talent van zijn generatie? ? bij feyenoord?

1 oktober 2014 om 11:46

Een ruwe diamant is iemand die je nog moet slijpen, die je nog moet vormen laten we maar zeggen. Ik vind dat Boëtius al een duidelijke stijl heeft, namelijk een sierlijke stijl met veel flair. Wat aan Boëtius ontbreekt is doorzettingsvermogen, onoverwinnelijkheid. Een stukje mentale weerbaarheid, waardoor je minder gevoelig bent voor kleine dingen. Je ziet bij hem vaak al na zijn eerste actie of hij een goede wedstrijd gaat spelen of niet. Dat moet eruit, als er een keer een actie mislukt moet hij zich herpakken. Alleen Boëtius zelf kan zichzelf naar een hoger niveau tillen, uiteraard wel met de juiste ondersteuning.

1 oktober 2014 om 12:36

Boëtius is vreselijk overschat, van begin af aan. Leuk dat hij een paar wedstrijden mooi kon dartelen omdat niemand zijn trucje doorhad, maar inmiddels is toch wel duidelijk dat hij een one trick pony is. Totaal geen fysiek ook om dat te doorbreken of om eens iets anders te proberen.

Die jongen gaat het echt niet halen en is Zeker niet het grootste talent van zijn generatie.

Ip deze bericht kon je wachten. Dat Boetius er naast staat is terecht en als hij wijs is verlengt hij en werkt hij aan zijn dip! Dat Vilhena er naast staat vind ik persoonlijk onterecht. Je houdt een ontwikkeling van een goede nummer 10 tegen door een speler als Immers erbij te doen. Vilhena heeft sterke wedstrijden gespeeld en moet nu de kans op 10 krijgen.

Het is voor de talenten goed dat zij even op de bank zitten. Druk wordt daardoor alleen maar verlaagd en straks kunnen ze weer lekker vrij uit ballen. Heb er vertrouwen in dat beide talenten contract gaan verlengen.

Wat een onzin weer ze zitten een wedstrijd op de bank haha beide hebben al aangegeven te willen verlengen

1 oktober 2014 om 10:07

Dat was voordat dit gebeurden.

1 oktober 2014 om 11:03

Nee hoor, want in gisteren kwam naar buiten dat ze beide geen probleem hebben met het beleid van Rutten en dat ze willen knokken om terug te komen.
Daarbij staan ze allebei open voor verlenging. VI daar in tegen stookt nogal graag.

Wat een kortzichtige conclusie van Vi..

Die jongens hebben het prima naar hun zin en snappen zelf ook wel dat ze op dit moment wat minder presteren. Mijn verwachting is dat deze gasten gewoon gaan verlengen en zich echt wel terug in de basis vechten.

1 oktober 2014 om 10:08

Boetius verwacht ik het wel, maar Vilhena niet

1 oktober 2014 om 10:23

Vilhena juist hij is best reëel en loyaal. In 2011 kon hij kiezen uit allemaal topclubs en zijn ouders waren best arm op dat moment maar hij bleef toch bij Feyenoord

Raiola zei iets slechts over Koeman en dat hij Vilhena naar een andere club bracht 2 weken later was hij ontslagen door Tony

1 oktober 2014 om 12:23

Idd vilhena is een echte feyenoorder en heeft raiola eruit gegooid omdat hij hem weg wilde brengen. Dit is sensatiezoeken. Als ze al weg wilden, waarheen dan? Bij juventus komen ze al helemaal niet in de basis. Komt wel goed met ze, gewoon hard werken en daarmee zorgen dat ze hier sterker uit komen.

Verzekerd van een basisplaats ben je nooit bij een topclub, althans dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Als Toornstra twee waardeloze wedstrijden speelt, gaat hij de 3e wedstrijd ook de bank op, zo gaan die dingen nu eenmaal.
Boëtius en Vilhena moeten iig niet nu al naar het buitenland gaan, hebben ze helemaal niets te zoeken aangezien ze in de Eredivisie nog niet eens echt wekelijks kunnen overtuigen momenteel. Als ze bij Feyenoord blijven ben ik ervan overtuigd dat ze beide over 2 seizoenen bij de beste spelers in de Eredivisie horen.

LOL die gasten zitten eens op de bank en ineens is het over voor ze... Ja hoor dat heet concurrentie die hebben ze nooit gehad en nu hebben ze die wel en zijn ze uitvorm. Jp in goede vorm is de beste winger die we hebben en vilhena is ook niet minder dan immers. Het is slechts een kwestie van tijd voordat ze weer terug zijn

Laten ze nu eerst eens stabiel worden. Ze zijn nog hartstikke jong en hebben nog een hoop te leren. Ik heb de indruk dat Rutten goed overweg kan met jonge talenten en daarvan kunnen ze profijt hebben. Dus ga niet bij een buitenlandse club op de bank zitten maar vecht voor je plekje en probeer hier beter uit te komen.

Ongelooflijk dat een jongen die de hele opleiding op rechts stond in het 1e op links moet spelen, maar Manu heeft vooral veel meer drive, kan met beide voeten met de bal overweg en er gaat gewoon veel meer (fysieke) dreiging van hem uit. Hij staat er terecht in.

Voor wat betreft Boëtius: Hij speelt nu ruim 2 jaar in Feyenoord-1, maar ik heb hem nog nooit iets met links zien doen of buitenom zien gaan. Het is een one-trick-pony. Wat ik niet begrijp in dezer: waarom niet na elke training 50 voorzetten met links trainen (25 stilstaand, 25 vanuit een dribbel)? Als-ie dat de afgelopen twee jaar had gedaan was-ie nu een stuk completer/gevaarlijker geweest...

Als je middenvelders als El Ahmadi en Toornstra haalt weer je dat het ten koste gaat van jongere spelers als Vilhena. Ook Tony lijkt wat stil te staan in zijn ontwikkeling, maar als club vraag je gewoon om (contractverlengings)problemen als je zo'n middenvelders aantrekt.

1 oktober 2014 om 10:23

@ kwakzalvers,

ik snap je gedachte, maar als je spelers zoals Toornstra en El Ahmadi kan aantrekken ben je gek als je het niet doet.
Daarnaast is het goed voor deze jongens om concurrentie te hebben.
Laat ze er maar echt voor strijden.
Het beroerde is dat zaakwaarnemers er vaak niet zo over denken.

1 oktober 2014 om 10:45

Toornstra had ik ook altijd gehaald, van El Ahmadi weet ik het niet zeker. Maar je hebt uiteraard wel een goed punt: concurrentie binnen de selectie is belangrijk. Zal mij benieuwen hoe het team zich gaat ontwikkelen..

1 oktober 2014 om 11:57

Ik zie Robben ook nooit iets met rechts doen en voorzetten geeft hij ook niet. Maakt dat hem tot een slechte speler? Dacht het niet

1 oktober 2014 om 12:41

Robben geeft anders behoorlijk wat assists, ls er binnendoor geen ruimte is, dan gaat hij buitenom. Maar vooral: Robben is fysiek veel en veel sterker en ook nog eens een bak sneller, zowel sprint als handeling. Dat maakt dat hij kan compenseren voor de paar dingen die hij wat minder beheerst,

Daardoor komt hij wel op verschillende manieren zijn man voorbij. Hij is bovendien veel effectiever in de kaats en als hij voor de goal komt dan scoort hij ook. Boëtius kan hard rennen en daar houdt het op.

1 oktober 2014 om 15:40

O gaat het nu over Robben? Die gaat buitenom en binnendoor. Check maar even zijn statistieken (ook op de jonge leeftijd waar bv Boëtius zich nu bevindt) en dan praten we verder.

Tja, als ze nu de dragende spelers waren was het ook een vervelend gesprek geworden als ze dan ook meteen tot de grootverdieners willen behoren. Dat ze op de bank belanden is nu wel even goed, dat betekent dat ze bij een club spelen waar ze nog veel kunnen leren en nog hard moeten strijden voor een basisplaats.

Die jongens komen er heus wel weer in hoor!

Als de motor draait kun je wisselingen toe gaan passen, wat Rutten nu doet is vertrouwen tanken door dezelfde namen te gaan laten staan.

Hij is er achter gekomen dat veel nog draait om de tandem Pelle/immers, waarvan Immers er nog is, oftewel je klampt je vast aan vastigheden.

Ikzelf denk dat het middenveld gaat bestaan uit Clasie, Toornstra en Vilhena en dan spelend met de punt naar achteren en de voorhoede vlnr Manu, Kazim en Boetius.

El ahmadi naar achteren en dan v. Beek naar rechts, nelom links en Kongolo naast Karim.

Wat een onzin. Ze zitten 1 wedstrijdje op de bank en dan al niet meer willen verlengen?

Pff wat een dreigende taal... die jongens staan er 1 keertje naast... en ze zijn allebij nog niet eens 20...

Hoezo zal dat moeilijk worden? Hebben ze dat aangegeven? Wat een suggestief journalistiek flutstukje. Ik dacht dat nieuws om feiten draaide, niet om aannames?

Is Vilhena overgegaan? Hij had toch als zaakwaarnemer raiola?

1 oktober 2014 om 10:59

Raiola kreeg van Vilhena de zak toen hij tegen Koeman uitviel en dreigde Vilhena 'naar een grote club te brengen' .

1 oktober 2014 om 11:44

Klopt ook!

Als ze bij Feyenoord niet in de basis kunnen staan dan vraag ik me af waar ze anders terecht kunnen.

Zoals Derksen zei: Waarom kan die Boëtius niet gewoon rechtsbuiten spelen? Dan heb je ook niet zo'n hangende Toornstra aan de rechterkant.

1 oktober 2014 om 11:00

Juist Toornstra op rechts maakt denk ik het verschil.

1 oktober 2014 om 11:59

Op basis van de afgelopen wedstrijd? Toornstra is een middenvelder pur sang. Laat hem spelen op de positie waar hij bij Fc Utrecht ook speelde. Boëtius op rechts zetten en Manu op links. Waarom zo moeilijk doen als het makkelijk kan?

1 oktober 2014 om 13:12

Schone was ook altijd een middenvelder en is bij ajax een ontzettende goede rechtsbuiten. In die rol zie ik Toornstra ook wel bij Feyenoord. Op het middenveld is er eigenlijk geen plek en iemand met zijn kwaliteiten kan je goed gebruiken op rechtsbuiten. Kan een balletje vasthouden. Heeft een goede pass. Heeft ook nog veel loop vermogen. Ik snap het wel.

En dit is nu precies wat er mis is met de spelers in nederland.

Zitten ze 1 of 2 keer op de bank dan moet er gelijk over "gepraat" worden.

Waarom kunnen spelers die op de bank terecht komen of zitten nu niet gewoon nadenken en zeggen tegen zichzelf....'misschien moet ik maar meer mijn best doen op de trainin 'of als ik weer een basisplek\invalbeurt krijg, laten zien waarom ik een basisplek verdien.

Ik vind dit maar een beetje zielig.....niet omdat het nu over deze twee jongens gaat, maar in het algemeen vind ik dit een waardeloze houding van zowel spelers,zaakwaarnemers en clubs.

1 oktober 2014 om 11:12

Precies ! Een beetje gezond denkend figuur zal gaan strijden voor zijn plek en zich 110% inzetten om weer terug te komen, deze jongens willen al niet meer verlengen als ze een keer op de bank zitten nadat ze werkelijk waar gigantisch slecht hebben gepresteerd.

Niet bijtekenen omdat je je basisplek kwijt bent is een zwak teken. Gebrek aan mentaliteit van deze jongen, als ze weg willen laat ze dan maar gaan. Als ze zo denken halen ze nooit de top.

Wat is dat toch tegenwoordig, talenten zeuren na een vormdipje al over hun toekomst en de media doen hier volop aan mee. Die jongens moeten gewoon knokken voor een basisplaats. Dit komt gewoon aan op mentaliteit. En laten we realistisch blijven: dit zijn geen supertalenten zoals een Sneijder, van Persie of vd Vaart.

1 oktober 2014 om 18:07

Ik ben het met je eens dat ze niet moeten zeuren, maar ik denk dat Vilhena wel degelijk de potentie heeft om het tot de absolute top te schoppen. Die jongen is ook nog altijd pas 19 jaar.

Boetius is ook een groot talent natuurlijk, maar zie hem wel 1 stapje lager. Mist misschien toch wat fysiek en overzettelijkheid.

Vilhena heeft dat wel. Schopte op zijn 1ste training bij Feyenoord 1 als jochie van 16/17 El Ahmadi half doormidden. En hij geeft gebroken met Raiola nadat die boze woorden over Koeman had en Vilhena dreigde te transfereren.

Ik geloof niet zozeer in deze berichten

Als het om contracten gaat hebben talenten nooit iets te zeggen. Zo'n zaakwaarnemer doet het puur alleen om het financiële plaatje. Of ze nou zwaar uitvorm zijn boeit ze niet. Als Boëtius en Vilhena niet bijtekenen dan weet ik al welke Nederlandse club vooraan in de rij staat...

Het is weer bijna 5 december, de speculaasies vliegen weer in het rond.
Gewoon even geduld aub, Feyenoord komt er echt wel weer bovenop zodat het met deze jongens ook weer beter zal gaan. Ajax heeft een paar seizoenen gezwalkt in de 1e helft van het seizoen, echt slecht gespeeld ook, maar toch steeds een grote punten achterstand weggewerkt na de winterstop.
Geduld dus aub.

Boetius en vilhena zou ik snel verkopen. Zijn spelers die feyenoord in goede tijden laten vallen. En t zijn ook spelers die de kar niet gaan trekken. Als je voor deze 2 spelers samen 5 of 6 miljoen kan ontvangen dan zou ik het direct doen!

1 oktober 2014 om 20:22

Dan ben ik blij dat jij geen technisch directeur bent... 2 van de grootste talenten van Nederland uit hun generatie en dan samen voor 5 miljoen? Het dubbele zou nog te weinig zijn

1 oktober 2014 om 20:23

Dan ben ik blij dat jij geen technisch directeur bent... 2 van de grootste talenten van Nederland uit hun generatie en dan samen voor 5 miljoen? Het dubbele zou nog te weinig zijn

Haha als dit echt zo zijn wat ik zeer betwijfel , dan zijn ze het gewoon een stel baby's die niet tegen een stootje kunnen.

boetius is veel te slecht voor de top kwaliteiten prima maar zijn ervaring en inzicht in hoe alles in elkaar zit is niks

1 oktober 2014 om 12:27

Haha lul niet zo slap man, die jongens zien het spel juist heel goed, alleen ze maken een mindere periode door, net zoals elke andere jonge speler dat ook meemaakt.

Ach, Krabbendam, de Feyenoordwatcher met de grote duim.

Twe verwende jochies die niks gepresteerd hebben en toch eisen gaan stellen over speelminuten. Laat eerst maar eens wat zien!

1 oktober 2014 om 12:46

Acb joh ik heb het die gasten nog niet zelf horen zeggen, jij wel?

1 oktober 2014 om 15:14

Nee joh. Heb ik niet gehoord. Zoals niemand hierboven en onder. Ga je deze volwassen reactie nu overal bij plaatsen wijsneusje.

Mijn reactie geld in zijn algemeenheid voor verende jochies die eisen stellen en niks presteren. Lees Bakkali etc

1 oktober 2014 om 19:38

Jouw reactie algemeen? Er staat toch duidelijk twee wijsneuzen, wat lijkt mij refereert aan vilhena en boetius, want het artikel gaat over twee spelers. Hoe moet ik dan opmaken dat je het algemeen bedoeld? We gaan het zien wat er gaat gebeuren, maar deze speculaties van een journalist moeten we niet serieus nemen. ik wacht liever af wat de spelers zelf te zeggen hebben.

De talenten staan er een wedstrijd naast en direct gaan we op zoek naar sensatie.
Dit hoort gewoon bij de ontwikkeling van talenten. Als je niet in vorm bent, sta je ernaast en moet je jezelf terug knokken. Als ze genoeg kwaliteit hebben, komt het vanzelf goed.

Lijkt mij een zeer onwaarschijnlijk bericht. Boetius heeft zelf al meerdere malen aangegeven dat hij een vormdip heeft. Alsof die gasten ineens niet meer willen verlengen omdat ze enkele wedstrijden zijn gepasseerd?

Wat een onzin lijkt me dit. Logisch toch dat je een keer op de bank terecht komt en beiden zou nou ook niet in topvorm. Die jongens komen er wel weer. Elk talent heeft even een dipje, maar om daar nou meteen een verlenging van af te laten hangen.. dat zou wel heel erg zwaar zijn en wijst op een mentaliteit van likmevestje.

Wat onzin VZ, waaruit word de conclusie getrokken dat het een moeilijk gesprek word omdat die gasten een xje op de bank zitten? Hebben zij of hun zaakwaarnemer dat bekend gemaakt? Nee en dus is dit sensatie zoeken en gissen om een artikeltje te kunnen plaatsen....triest

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren