Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Go Ahead duwt Feyenoord in crisis met bekeruitschakeling

Laatste update:

Vijftiende in de Eredivisie en meteen uitgeschakeld in het bekertoernooi: het zijn vroeg in het seizoen al barre tijden voor Feyenoord en zijn Legioen. Na de onverdiende nederlaag van zondag volgde woensdag een lelijke tik van Go Ahead Eagles. Dat kwam al in de eerste minuten op voorsprong en liet Feyenoord de hele wedstrijd knokken. Uiteindelijk werd het echter 2-0 voor de thuisclub , die Feyenoord komend weekend nog eens ontvangt in de competitie. Fred Rutten zal hard aan het werk moeten om zijn team uit het dal te trekken na vier opeenvolgende nederlagen.

/

Go Ahead kwam razendsnel op voorsprong voor eigen publiek via Jules Reimerink. Hij loste een schot dat door Sven van Beek van richting werd veranderd en Kenneth Vermeer daardoor kansloos liet om in te grijpen. Kowet pakte zo een hele snelle goal mee en kon van daaruit rustig het strijdplan verder uitwerken. Feyenoord moest al meteen op jacht naar een gelijkmaker en probeerde het via Jordy Clasie (schot naast), maar ook achterin bleef het ernstig oppassen voor de Rotterdammers.

Fernando Lewis kreeg een prima kans na een voorzet van Reimerink, maar liet die liggen en botste tegen doelman Kenneth Vermeer aan. Die was even aangeslagen en Rutten stuurde Erwin Mulder direct uit de dug-out om warm te lopen, maar Vermeer kon toch de wedstrijd hervatten. Hij zag hoe Lewis zijn tweede mogelijkheid (en de derde voor Go Ahead) verkwanselde en de 1-0 voorsprong intact liet. Vermeer verrichtte daarna kordaat werk bij een goede poging van Sander Duits. Rutten besloot in de rust te wisselen en liet Elvis Manu aan de tweede helft beginnen, ten faveure van Ruben Schaken.

/

De eerste kansen voor Feyenoord waren voor Jens Toornstra. Een vrije trap van zijn voet werd gepakt door Mickey van der Hart en daarna tikte hij de bal langs de verkeerde kant van de paal. Rutten zag dat hij weer iets moest doen en koos ervoor Mitchell te Vrede in te brengen. Tegen Sevilla en Ajax moest hij op de bank plaatsnemen en nu werd weer van hem gehoopt dat hij als invaller het tij zou keren voor Feyenoord. Feyenoord ging nóg aanvallender spelen met Bilal Basacikoglu in de ploeg: hij was het laatste signaal dat de Rotterdammers er echt nog vol voor gingen in Deventer.

Het voor Jean-Paul Boëtius en Luke Wilkshire ingevallen tweetal kon de ploeg echter niet uit het dal trekken. Sterker nog, Go Ahead verergerde de misère van de bezoekers toen Jop van der Linden uit een vrije trap met links de 2-0 binnen schoot. De aanvallende wissels van Rutten hadden niet het gewenste effect gehad en Feyenoord incasseerde de tik in Deventer gelaten. De laatste keer dat de club viermaal op rij verloor was vorig seizoen tegen PEC Zwolle, FC Twente, Ajax en Kuban Krasnodar.

Denk je dat Feyenoord zaterdag wél een resultaat neerzet tegen Go Ahead Eagles?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Boskamp: een topclub verliest niet 3x op een rij.. Feyenoord is bij deze definitief geen topclub meer

On: Willem ll, Sevilla, Ajax en nu Go Ahead verliezen is toch niet goed hoor. De hand van Ronald Koeman was zeker aanwezig en nu Rutten er is, is er paniek in R' dam Zuid.

Vermeer.. tja Hoe gaat Erwin Mulder hierop reageren? ik hoop op een soort Gtst Rotterdam haha.

24 september 2014 om 22:42

Dat Feyenoord geen topclub qua prestaties is, is al langer bekend. Persoonlijk vind ik dat wel jammer, want het is een blijft een club met een geweldige historie en achterban.

Van de wedstrijden die je opnoemt vind ik alleen verlies tegen Willem II en Go Ahead niet kunnen. Die andere twee kan je gewoon verliezen.

Feyenoord mist gewoon voetballend vermogen. Zie je vandaag ook weer. Ze weten het niet als de tegenstander compact speelt en hebben niet de kwaliteit om daar doorheen te combineren.
Ik ben benieuwd hoe dit omgedraaid gaat worden in Rotterdam.

24 september 2014 om 22:45

Presteren is het enige wat telt. Ik heb nog nooit gehoord van een topclub die nooit wat wint.

24 september 2014 om 22:46

Mist voetballend vermogen? Op het middenveld keuze uit Clasie, Vilhena, Toornstra en El Ahmadi.

Voetballend vermogen zat.

Rutten moet gewoon opbokken. Het is genoeg zo. We degraderen zo wat en in de beker zijn we ook al klaar. Europees gaat ook niet fantastisch.

Qua publiek en stadion een topclub. Qua begroting en selectie een subtopper.

24 september 2014 om 22:48

Klopt allemaal..en t ergste is dat Rutten daar een antwoord op kan geven.

24 september 2014 om 22:49

Qua mentale weerbaarheid: een stelletje onzekere tienermeisjes.

Man, man, man.

24 september 2014 om 22:50

Die gaan geen punt pakken in Europa op deze manier. Het is bijten maar niet blaffen, een beetje druk zetten, maar niet afmaken en vaak is het slordig en inspiratieloos.

24 september 2014 om 22:57

Precies, om bang van te worden. Knap van Go Ahead, dit weekend weer zeg ik!

25 september 2014 om 01:52

Vind ik leuk *

25 september 2014 om 04:23

Psv

25 september 2014 om 09:41

manchester United

on: Wat een pannenkoeken zeg daar in Rotterdam, dat je verliest van Sevilla kan ik begrijpen maar van willem ll en Go Ahead verliezen kan ik niet met mijn verstand ben terwijl je Feyenoord bent. toch wel een van de grootste en een van de mooiste clubs van Nederland. en tsja de klassieker hadden ze eigenlijk moeten winnen. daar is haast iedereen het over eens denk ik. maarja, je kan nog zo goed zijn maar goals tellen.

24 september 2014 om 22:43

Koeman, of het vertrek van Janmaat, de Vrij, Martins Indi en Pelle? En niet te vergeten: de aanstelling van Rutten?

24 september 2014 om 22:44

Zullen we nu eens ophouden met te stellen dat het niet aan Fred ligt?

Iedereen blijft maar wijzen naar de spelers die vertrokken zijn. Dat Fredje er niks aan kan doen. Ik hoorde Krabbendam zelfs zeggen dat ze hem nu al contractverlenging moeten aanbieden, als teken van vertrouwen. What the fuck?!

Neem nou een club als Cambuur, waar 16 (!) spelers vertrekken en 14 (!) nieuwe spelers binnenkomen. En kwalitatief toch echt een stuk minder dan spelers als El Ahmadi, Toornstra, Bilal, Kazim.. Desondanks nu al 6 punten meer dan Feyenoord, met een team dat voor elkaar vecht, je ziet samenhang in de speelwijze, iedereen weet wat hij moet doen.

Fred weet het gewoon niet. En gaat er ook niet achter komen. Dit was een mismatch vanaf dag 1. Oprotten met die gast en gauw Ron Jans halen.

Fred... Rot op... Nu...

24 september 2014 om 23:03

Er kunnen weer mede-Feyenoodsupporters hier komen roepen dat er koppen moeten rollen, maar als ik naar de afgelopen paar wedstrijden heb gekeken is dit team nog in voorbereiding. Vastigheden zijn er amper. Ajax is een wedstrijd op zichzelf, blijkbaar kunnen we het daar wel opbrengen. Alle tweede ballen waren toen voor Feyenoord. Als we naar vandaag kijken waren de afvallende ballen allemaal voor GAE. Dan loop je gewoon achter de feiten aan. Ook word ik echt gek van alle voorzetten en corners waar niks mee wordt gedaan. Er zijn bijna geen eindpasses die aankomen of zuiver zijn. Dan kan je heel leuk opbouwen en op de helft van de tegenstander spelen, maar als die laatste pass niet aankomt heb je er helemaal niks aan. En dat dit team kansen kan missen wisten we al, daar moet je Martin van Geel voor bedanken. Want als er dan toch koppen moeten rollen, laat het dan die van MvG zijn voor zijn waardeloze transferwindow. Hij heeft een jaar de tijd gehad om een nieuwe spits te zoeken en dan komt hij met Kazim-Richards. Zeg dan gelijk dat je geen netwerk hebt en doek die hele scouting maar op.

24 september 2014 om 22:45

Niet zo'n beste zet geweest om Mulder er uit te halen.
Vermeer verliest gewoon 4x op rij. Slechtste start ooit voor een feyenoord debutant ?

24 september 2014 om 22:47

Integendeel, een prima set van Rutte en co. Uiteraard bekijk ik dat op een volstrekt andere manier.
Overigens heb ik geen idee over het gehaalde niveau van Vermeer of heel feyenoord.

24 september 2014 om 23:05

Typisch gevalletje ongecorreleerde samenhang. Vermeer heeft al laten zien dat ie prima reflexen heeft. Die van van Rhijn was de enige tegendoelpunt die hij misschien had kunnen hebben. Maar ik verzeker je dat Mulder die ook never nooit had tegengehouden.

24 september 2014 om 22:47

Nou hopen voor vermeer dat het publiek daar niet ook gaat fluiten

25 september 2014 om 06:49

Dat was bij jullie allang gebeurd he ?

25 september 2014 om 06:57

Ja idd nixter010

25 september 2014 om 07:07

Nee hoor, want wij halen geen spelers van Feyenoord en verliezen geen 4x achter elkaar!

25 september 2014 om 08:13

In Amsterdam ligt het niveau ook wat hoger he

24 september 2014 om 22:54

Ach....boskamp zou hier wel ziek van zijn.

We kunnen concluderen dat het een meester zet was om een wolf in schaapskleren te verkopen aan Feijenoord
Geintje moet kunnen...

Rutten is en blijft een paniekcoach. ...speel dan meteen met 4 aanvallers. Ik vraag me af of de Feijenoorders nogsteeds te vreten zijn.

24 september 2014 om 23:56

Boskamp bedoel je?

24 september 2014 om 23:04

Weet je wat ze in Rotterdam nodig hebben, een spitsje. Misschien kan Kenneth in de spits want tot nu toe is zijn komst geen succes. We zullen het Feijenoord nog een uitleggen. Als je een team bouwt begin je bij de defensie, daarna het middenveld en ten slotte de aanval. Dus koop een verdediger die goed verdedigt, ervaring heeft maar geen type boulahrouz die al half bejaard is maar een echte verdediger. Daarna een spits proberen te halen die er 20 per jaar in schiet. Niet makelijk maar doorvoor heb je een scoutsysteem die daar heel goed voor kan kijken. Als je daar mee klaar bent dan zul je zien dat het al een stukje beter gaat. Zo niet neem dan een trainer aan die het wel kan. In plaats van Fred Rutten die nou niet echt een van de beste is die je kan krijgen.

25 september 2014 om 07:13

Mooi om te lezen dat de meeste mensen weer roept om het ontslag van Rutten, misschien heeft Feyenoord op het middenveld na gewoon geen kwaliteit ??????

Prima dat Van Beek en Kongolo talenten zijn maar verdedigers moeten het juist van hun ervaring hebben dus Feyenoord is behoorlijk zwak achterin.

Ik vind niet dat je dit Rutten kunt kwalijk nemen, hij is verantwoordelijk en ind 5 punten is te weinig maar kijk ook eend naar het kwaliteit op het veld.

25 september 2014 om 07:14

Roept = Roepen

24 september 2014 om 22:54

Want? Zondag was het toch allemaal zo goed?
Je verandert wel erg snel van mening!
Dit was te verwachten, tegen Ajax tot 130% kunnen opladen maakt je nog geen goede ploeg.
A one day fly!

25 september 2014 om 07:34

Zondag was het voetbal inderdaad 10 keer beter dan dat van Ajax. Ajax stond ook met de rug tegen de muur alleen missen we een afmaker en dat word van Geel verweten.
Ook tegen een volledig teruggezakt Go Ahead kon Feyenoord in de 16 weinig betekenen.
Het voetbal op zich is niet het probleem alleen de kansen afmaken.

25 september 2014 om 09:31

moet je nagaan hoe slecht ajax zondag was als feyenoord zo goed speelde. Helemaal omdat feyenoord afgedroogd wordt door een beperkte provincieclubje als Gae.

genant voor zowel ajax als feyenoord.

25 september 2014 om 13:28

Volgens mij heeft van Geel al 100keer uitgelegd dat er de finnaciele middelen niet waren om een echte versterking te halen. mits jij een naam kan geven, want het is natuurlijk wel makkelijk om op hem te zeuren en dan zonder idee komen!

25 september 2014 om 20:09

Bean77, je redenatie deugt van geen kanten, slechts een provocatie.
Ajax speelde slecht, maar het feyenoord van gisteren speelde op 90%. Afgelopen zondag op 150%. dat lukt ze alleen tegen Ajax en dan ook nog eens heel soms.

24 september 2014 om 22:56

Rutten mee

Zondag goed, vandaag weer waardeloos. Komop Feyenoord, kop omhoog en verman je. Geen woorden maar daden!!

24 september 2014 om 22:43

Feyenoord is al heel lang geen daden meer. Pelle was eindelijk weer eens een speler met oprechte bravoure, de rest kent geen enkele leiderschap. Stelletje slappelingen in dit elftal.

24 september 2014 om 23:09

Alle respect voor Feyenoord, zonder beursgang toch de financiën weer op de rit gekregen.

Tja, we zijn veel topspelers kwijtgeraakt, maar dat het zo slecht is. Heb er niet echt veel woorden voor op het moment.

Oprutten met die coach!

24 september 2014 om 22:46

Schei toch eens uit man. Deze selectie heeft 0.0 balans, in de defensie en aanval geen leiderschap. Dus kap gvd eens met rutten de grond in trappen. De enige die de zwarte piet kán krijgen is van geel.

25 september 2014 om 02:09

Dit gebeurde ook bij PSV toen Rutten coach was......er werden alleen maar middenvelders gehaald

Sterkte ermee.

24 september 2014 om 22:50

Rutten moet werken met de spelers die hij tot zijn beschikking heeft. Eerder een falen van de td. Waarom El Ahmadi en Toornstra terwijl er geen degelijke spits is?

24 september 2014 om 22:51

Van mij mag hij terug naar twente komen als technisch directeur

24 september 2014 om 23:03

Twente werkt niet eens met een technisch directeur😂

24 september 2014 om 23:15

Daarom kun je hem wel aanstellen

Zo zie je maar, een zwaluw maakt nog geen zomer. Ook maar weer het bewijs dat:
1. Ajax gewoon een complete off-day had,
2. Feyenoord kan zich 500 procent geven tegen Ajax, maar dat kunnen ze in andere wedstrijden niet.

Zondag mocht ik dit van de meeste Feyenoorders niet zeggen, en was het beide volgens hen niet waar, maar ik mag aannemen dat ze het nu toch gaan inzien. Het is gewoon echt een matige ploeg.

24 september 2014 om 23:09

Helemaal mee eens dat Feyenoord het tegen Ajax opeens wel kan heeft puur met het feit te maken dat het Ajax is.
Je ziet gewoon in de duels tegen een Willem2 en nu Go Ahead dat het gewoon niet zo geweldig is wat Feyenoord nu heeft als team. Toch jammer voor ze.

Ben toch wel benieuwd, toch jammer dat ze Boskamp niet nu weer aankomende vrijdag bij VI hebben. Met ze een topclub verliest geen 3x op rij nee het gebeurt zelfs 4x

25 september 2014 om 01:29

Sterk relevante en goed onderbouwde reactie!

Nu kan de hype over Feyenoord weer ophouden. Wat een wanprestatie wederom. Mickey keepte een lekkere pot trouwens en die vrije trap was om te smullen. Sneu voor Kenneth dat hij twee lekkere vrije trappen om zijn oren krijgt.

24 september 2014 om 22:48

Waren beide ook prima ingeschoten.

Welke Feyenoord hype?
Ze speelde goed tegen Ajax, daarvoor was het weer niets, nu weer niets.

24 september 2014 om 22:50

Ach dat ze de vorm van de klassieker wel vast konden houden en dat ze die lijn prima door konden trekken. Kampioenschap echt mogelijk etc. Loze kreten blijkt maar weer.

24 september 2014 om 22:52

Ik heb geen Feyenoorder horen zeggen dat we kampioen gingen worden na de wedstrijd tegen ajax hoor, ik weet niet hoe je daar bij komt. Enkel dat we eindelijk goed spel op de mat legden. Dit lijkt me niet te ontkennen.

24 september 2014 om 22:54

Zullen vast wel weer die lui van VI en Studio Voetbal zijn geweest. Ben al een tijdje geleden gestopt met het kijken naar die opportunistische troep.

Op basis van wat zouden ze de vorm vast moeten houden dan? Was eerder een uitschieter naar boven, zo blijkt maar weer.

Er moet een nieuw stadion komen zsm. Dan kunnen we qua begroting weer mee met de top. Het is nu gewoon dramatisch.

24 september 2014 om 22:55

Oke, dus als jij het niet gezien hebt bestaat het niet. Dat is een opmerkelijke gedachtegang.

24 september 2014 om 23:21

Klopt, ik heb die twee programma's niet gezien. Studeer in Zweden, dus lastig om te volgen. Maar ik kan wel voorspellen wat daar ongeveer is gezegd na die wedstrijd tegen Ajax.

24 september 2014 om 23:55

Zijn reactie lijkt me voornamelijk op Dvv20 gericht. Echter heb je de programma's niet gezien dus is het pure speculatie.

25 september 2014 om 00:18

Mwah niet pure speculatie. Heb beide programmas jaren gekeken. Weet ondertussen wel wat ze te melden hebben. Maar goed boeiend...

25 september 2014 om 06:39

Oke nja voor het verhaal maakt t verder bar weinig uit want zei riepen het niet qua hypen. Wem genoeg mensen hier.

Een paar weken terug las ik vaak dat Feyenoord zou mee doen om de titel... toen dacht ik al waar halen ze het. Ik hoop dat iedereen nu eindelijk snap dat Feyenoord niet goed genoeg is om mee te doen voor de titel.

Na zo'n leegloop kon het niet anders en als je nu ziet hoe matig ze zijn tegen Go Ahead. Ik zie het wel beteren maar geen top 3.

volgens mij wil Vermeertje kijken hoeveel hij er door kan laten voordat het legioen het team dan toch uit gaat fluiten

24 september 2014 om 22:49

Haha die Kenneth! Wie had dat gedacht, van 4 titels op rij naar 4 nederlagen op een rij!

24 september 2014 om 22:54

Wat heeft ie fout gedaan dan?

24 september 2014 om 23:24

Ballen doorgelaten, de taak van de keeper is ballen tegenhouden.

25 september 2014 om 00:34

Naar feyenoord te verkassen en daarna in de media natrappen naar Ajax en de supporters. En dan vervolgens niet beter spelen dan Mulder

Lekker dit hoor! Feyenoord werd na de wedstrijd tegen ons al de hemel ingeprezen. Maar gaan gewoon verder waarmee ze gebleven zijn.

Mickey Van der Hart 'man of the Match' geweldige reflexen heeft hij gemaakt en Vermeer was weer zolang we hem al zien: dramatisch.

24 september 2014 om 22:50

Van der Hart keepte inderdaad sterk, maar Vermeer dramatisch? Eerste bal werd van richtinf veranderd en de tweede goal was gewoon fantastisch binnen geschoten. Verder een aantal goede reddingen en goede spelhervattingen. Als dat al dramatisch is, of heeft het met afgunst te maken? Als het zo'n dramatische keeper was stop dan met huilen over Vermeer ipv elke topic op hem afgeven.

25 september 2014 om 08:04

Normaal ben ik het wel eens met je reacties maar nu dwaal je af, Vermeer dramatisch? waar heb je het over..

Rutte ga je schamen, Feyenoord ga je schamen, dit is toch gewoon waanzinnig. Geen woorden voor

24 september 2014 om 22:55

Rutte schaamt zich dood omdat zijn team totaal niet in balans is. Van Geel moet is 3 echte aankopen doen.

Mooie echte bekerwedstrijd met strijd, prachtige vrije trap van die dekselse van der Linden! Ook een erg mooie redding van vd Hart op de kopbal van Kazim, feijenoord mist Pelle wel echt erg

Benieuwd of Fred zsm z'n koffers moet pakken.

24 september 2014 om 22:49

Ik bied me aan om te helpen met inpakken

Rutten is overal mislukt. Achteraf gezien makkelijk praten, maar het was een groot risico om hem aan te stellen. En nu gebeurt dit... Ze hadden misschien beter verder kunnen kijken naar een andere trainer.

24 september 2014 om 22:47

Rutten is helemaal niet overal mislukt en is een prima trainer. Echter is het niet de juiste trainer voor een topclub(of een club die dat wilt zijn), daarvoor mist hij toch een bepaalde uitstraling. Zijn cv spreekt voor zich, je kan echt niet stellen dat hij overal mislukt is.

24 september 2014 om 23:18

Alleen bij twente heeft hij naar behoren gepresteerd verder overal onder de maat. Dus je kan gerust zeggen "bijna" overal mislukt.

25 september 2014 om 02:11

Bij Vitesse heeft ie het ook niet slecht gedaan volgens mij.....maar dat was maar een jaartje en toen stopte hij zelf. Ach geen toptrainer en ik vind hem persoonlijk ook totaal niet bij Feyenoord passen.

25 september 2014 om 09:27

Mislukt? Hij is geen afmaker, dat is anders wat. Hij kan spelers boven zichzelf uitlaten stijgen, daar is hij de meester in. Hij kan fantastisch spel spelen met een ploeg dat naar hem wil luisteren, alleen prijzen pakken gaat niet zo goed. Maar om nou te zeggen dat hij bijna overal mislukt?

24 september 2014 om 23:12

Waarom? Kijk wat die man kwijt geraakt is kwa kwaliteit en doelpunten.
En wat heeft hij ervoor terug gekregen?
Hij heeft een geweldig middenveld maar de aanval is vrij beperkt en uit vorm en de verdediging is weer een jeugd verdediging dan weet je het ook wel dat het mis kan gaan.

Ik denk dat van Geel hier meer debet aan is omdat hij degene is die het team moet vormen en de aankopen moet doen. Denk dat een Koeman hier ook niet heel veel meer uit zal kunnen halen.

Ik ben feyenoord fan. Maar dit is gwn belachelijk, totaal geen potentie om te kunnen scoren maarja, rutten die moet oprutten want die heeft totaal geen uitstraling .

24 september 2014 om 22:55

Dit hadden ze toch al kunnen zien bij PSV destijds.

Nou zie je maar dat feijenoord geen topploeg meer is. De kleine ploegjes kunnen zich alleen tegen de topploegen opladen

Mulder kreeg weer ijdele hoop..
Hoe keepte Vermeer?

24 september 2014 om 22:47

Ook al zet je de beste keeper daar neer, maar met zo'n achterhoede red geen enkele keeper. Overigens keepte Vermeer wel goed.

24 september 2014 om 22:49

Vond Kenneth ook wel prima. Kon aan beide doelpunten niet veel doen.

24 september 2014 om 22:54

Vermeer wordt onder de vergrootglas gezet nu, wat helemaal onterecht is. Van Geel moest ook betere verdedigers halen. Met Mattijsen en Boularouhz redt je het oook niet. Misschien had Van Geel wel Douglas moeten halen.

Na zondag: niets aan de hand! Nu: diepe crisis! En als ze zaterdag winnen: Feyenoord op de weg terug? Als Vermeer geen witvoetje bij het legioen had willen halen in VI zou ik misschien medelijden met hem hebben gehad...

go ahead, proficiat met het winnen van feyenoord, geweldig gespeeld. En karim wat is nu weer het excuus

24 september 2014 om 22:50

Wat was vorige keer het excuus dan?

25 september 2014 om 10:11

klagen dan, dat er tijd werd getrokken, heeft micky dan nu alle ballen moeten door laten gaan

Feyenoord is de weg kwijt erg zonde dit! Tegen Ajax speelden ze wel goed dus daar moeten ze aan denken op het veld dan zal het wel weer goed komen.

Weet iemand hoe Fernando Lewis speelde?

Vier op een rij, op naar de 5e nederlaag...

Wat is Feyenoord voorin impotent, krijgen nauwelijks een bal op goal. Fredje, waar ben je aan begonnen?

24 september 2014 om 22:50

Beter, waar is Feyenoord met Fredje aan begonnen?

Ben benieuwd of je nog steeds niet wordt uitgefloten Kenneth?!
Je zult het toch niet erg vinden dat de meesten Ajacieden dit niet zo erg vinden voor je na je laatste trap na?

24 september 2014 om 22:51

Is toch algemeen bekend dat er bij Ajax gefloten wordt bij een achterstand? Kenmerkt ook wel een topploeg.

24 september 2014 om 23:24

De laatste speler die we uitfloten loopt nu bij Man Utd.

24 september 2014 om 23:25

Precies dat kenmerkt een topploeg. Bij een middenmoter worden dit soort wanvertoningen als gewoon beschouwd, bij een tobclub niet.

24 september 2014 om 23:40

Is ook wel algemeen bekend en heb er zelf als ajacied niet echt problemen mee, Luzazovic, maar Vermeer moest het misschien niet zo negatief benadrukken.

Maar goed. Voorlopig heeft Vermeer zijn handen vol aan die verdediging voor zn neus. Want tot nu toe vind ik Vermeer telkens aardig keepen, maar die verdedigers van Feyenoord werken niet echt mee.

Ach, kampioen zal Feyenoord niet worden (bekerwinnaar ook niet), maar beter dan dit zal het wel weer gaan. Rutten is een slechte coach vind ik, maar met dit materiaal moet hij echt wel beter spel kunnen laten zien. Top 4 zeker haalbaar

25 september 2014 om 00:22

Klopt niet netjes van Vermeer. Probeert duidelijk het publiek voor zich te winnen. Ik vind Kenneth ook prima keepen. Valt me op dat vooral van Beek zich vaak laat aftroeven. Vond de oproep voor NL ook erg apart.

Fredje is niet verkeerd. Maar 4x op rij verliezen kan echt niet. Snap niet waarom Manu geen basisplaats krijgt. Constant dreiging met die vent

Zucht. Wat moet je hier nu nog mee? Begint nu toch echt wel kansloos te worden. Al 3 wedstrijden niet meer gescoord. Hoezo kansloos ;

Als je zo speelt, verdien je het niet om te winnen. Half doorzetten, slechte (lees: geen) voorzetten. Deze feyenoord-fan gaat in een hoekje huilen en me schamen. Zou Feyenoord ook maar eens moeten doen..

Ik had het gisteren gezegd dat Feyenoord best kon verliezen. En het is gebeurd ze deden alleen hun best omdat het Ajax was.

Van geel donder maar op en pak je koffers en neem rutten lekker mee pffff

Achja, dit is natuurlijk helemaal niet goed, maar Feyenoorders moeten nog een paar jaar geduld hebben voordat je successen kan eisen van je elftal. Ze zijn eigenlijk al 'verwend' met de goeie sportieve prestaties van de afgelopen jaren. Als je elk jaar een selectie moet samenstellen die alleen uit jeugdspelers en transfervrij aangetrokken spelers bestaat, is het al fantastisch dat ze zo vaak 2e worden. Ze zijn nu eindelijk uit de schulden doordat ze hun beleid hebben verbeterd, en vanaf volgend jaar kunnen ze gaan investeren. Hopelijk ontslaan ze wel Rutten, want dat is gewoon een waardeloze lamzak. Zet gewoon van Gastel en Gio voor de groep, of in ieder geval echte Feyenoorderrs. Feyenoord komt er wel.

Ach ja.. Het is maar de Knvb Beker, zowel financieel als sportief zit er toch niks in. Dit biedt namelijk perspectief, laat Go Ahead Eagles maar lekker denken dat ze de betere zijn, tot ze Feyenoord Zaterdag ontmoeten, dan is het in competite verband, en zullen we een ander Feyenoord zien.

Prioriteit van Feyenoord :

1: Competitie
2: Europa League
3: Knvb beker / johan cruyf schaal / vriendschappelijke weds.

24 september 2014 om 22:48

Competitie 15e.
Europa League 3e.

Gaat wel goed nu daar hé? Haha
Als Feyenoord zijne moet je gewoon alle 3 fronten meestrijden en zover mogelijk komen. Helemaal met de korste weg naar Europa

24 september 2014 om 22:49

Sportief niets in de beker?
Kortste weg naar de Europa league...

24 september 2014 om 22:50

Rasit, het klopt niet wat je zegt. De winnaar van de beker gaat rechtsreeks Europa League in. Dus het is zeker wel sportief aantrekkelijk. Maar idd wat waren zij slecht, fey onwaardig!

24 september 2014 om 22:51

Sorry, maar wij als feyenoord zeiden dat vorige week ook? We speelden tegen ajax en zeiden Go Ahead die pakken we wel? Waarom moeten we nu wel denken dat we ze zaterdag pakken?

We hebben een betere spits nodig en minstens 2 goede verdedigers om mee te doen bij de 1e 4..
Met alle respect als feyenoorder moet ik toegeven dat als we zaterdag verliezen we gewoon 17e staan na 6 wedstrijden

24 september 2014 om 22:53

Een topclub moet voor alle 3 vol voor gaan!

Anders kan je feyenoord geen topclub noemen...

24 september 2014 om 23:02

Uhm volgens mij krijgt de winnaar van de beker toch echt een ticket om aan de europaleague mee te doen. En hoe het er nu voor feyenoord uitziet zou het xo kunnen zijn dat ze zich niet bij de eerste 5/6? Plaatsen. En dan heb je helemaal niks volgend seizoen.

25 september 2014 om 00:25

Wij denken niet dat we beter zijn! Vandaag wel, over een heel seizoen niet;-) Maar doe nu niet of "dit" niets uitmaakt...jullie wilden echt wel verder in de beker, dus lul niet van ach, lekker laten gaan die beker! Wel jammer dat deze topic alleen maar over psv ajax en feyenoord gaat ipv over het voor de eagles verdiende resultaat...ajax gefeliciteerd met jullie fantastische overwinning tegen een amateur ploegje, psv laat het maar eens zien en feyenoord..volgend jaar beter:-) zaterdag weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

De grootste schuldige is Van Geel. Die heeft een belabberd elftal neergezet na al die vetrokken spelers.

24 september 2014 om 23:07

Ja Bilal,toornstra,vermeer en Karim kunnen er niks van..zijn jupilerspelers…jij snapt t wel

25 september 2014 om 08:47

NA het vertrek van Bmi, Janmaat, De Vrij zijn geen gelijkwaardige verdedigers ervoor in de plaats teruggekomen. De spelers die jij opnoemt zijn middenvelders/aanvallers en dus geen verdedigers.

24 september 2014 om 23:42

Vind dat echt wel meevallen hoor! Misschien de verkeerde coach.

Rutten, inpakken en wegwezen aub! Je bent Feyenoord niet waard. En die selectie?! Laat ze maar wat salaris inleveren...

24 september 2014 om 23:13

Als het aan iemand niet ligt is het Rutten wel. Heeft een team gekregen zonder spits en niet in balans.

Hoe kan dat nou Boskamp zei dat ze noooit 3 x achter elkaar zouden verliezen #4 oprij

beide flankspelers kwamen geen man voorbij,dat is het grote probleem bij feyenoord.

24 september 2014 om 22:49

Boetius is al een tijdje uit vorm. Begrijp niet waarom Rutte hem nog opstelt, terwijl Manu nog dreigender is. En laten we niet over Schaken hebben, want die raakt helemaal geen pepernoot.

Ach ach, nu is het weer een grote ellende bij Feyenoord waar het afgelopen zondag nog ondanks de nederlaag allemaal geweldig was. Zo zie je maar weer, Feyenoord kan zich echt opladen als Ajax op bezoek komt, maar als het tegen een andere tegenstander is, gaat het allemaal maar moeizaam. Gewoon erg slecht van Feyenoord deze wedstrijd. Maar ze hebben het geluk ook niet aan hun kant. Wederom Richards grote kansen gemist. Stel te Vrede is op Rutten, want kansen afmaken lukt niet echt de laatste tijd..

Ik ben het echt helemaal zat, ben woedend. Hoe de fuck kan je zo spelen na zondag? Na de 2-0 nog een aantal kansen gehad en niet te missen kansen er ook niet inschieten? Ik ben er even helemaal klaar mee, genoeg tegenslagen gehad en het is altijd hetzelfde liedje bij Feyenoord..

25 september 2014 om 07:00

feynoorders blijven toch altijd achter hun cluppie staan, in goede en in slechte tijden? Dat maakt het legioen toch zo geweldig? Nu na een slechte wedstrijd direct het bijltje erbij neergooien? Tegen Ajax was alles nog geweldig en nu kunnen jullie er helemaal niets meer van? Zo zie je maar iedere club heeft zo zijn successupporters.

kom maar op rutten met je commentaar. wat kan ik hier toch van genieten.

Voorin niets te zoeken. GAE speelt dit allemaal gewoon slim uit, leunen naar achteren en proberen te counteren. Tuurlijk krijg je 10 of 12 kansen. Maar dit Feyenoord weet gewoon niet te scoren, gewoon triest zeg.

Off: Die Fox-commentator mag van mij ook wel een reprimande krijgen! Kleine kans Kazim (kopbal was gewoon grote kans), maar vooral: 'kom op Job van der Linden, laat je vrijetrappen specialiteit zien!'
Dat is toch gewoon duidelijk anti-Feyenoord?

24 september 2014 om 22:49

Zo gaat het andersom ook bij Ajax. Ik snap wat je bedoeld qua commentator. Maar heb het gevoel dat ie gewoon voor de underdog is. Ik meen het serieus Feyenoord spelers hebben een arrogantie over hun heen. Wel keihard en alles voor elke meter voor elkaar knokken tegen Ajax. Maar niet willen voetballen en alles voor elkaar doen tegen Gae. Voelen ze zich te groot ofzo?

24 september 2014 om 22:59

Met die laatste 2 zinnen sla je de spijker op z'n kop. Kwalitatief is Feyenoord niet verkeerd. Maar mentaal is het dramatisch.

Ik zit eigenlijk met 1 vraag:

Kun je het Rutten kwalijk nemen dat ze tegen Ajax wel alles geven en tegen GAE niet?

Ik vind van wel.

24 september 2014 om 23:44

Zeker! Als coach moet je toch energie in je elftal kunnen krijgen. Maar goed, ik snap best dat dat soms lastig is, zeker met de uitstraling van Rutten.

25 september 2014 om 00:28

Geen anti feyenoord...gewoon sympathie voor een mooie volksclub in het klein;-)

Het grootste probleem van feyenoord is scoren!!

Alle reacties vermeer die tegen ajax naar de hoek had moeten gaan, de verdediging staat niet goed...

Allemaal waar, maar t feit is er nu ook dat Feyenoord nu 4?? Wedstrijden niet gescoord heeft??

Alsof Rutte hier wat aan kan doen het heeft gewoon met Kwaliteit te maken feyenoord heeft voorin gewoon te weinig spelers die het verschil kunnen maken. Daar ligt het probleem we waren afhankelijk van Pelle nu hij weg is stellen we gewoon geen reet meer voor. Pelle ik mis je man kom aub terug naar Feyenoord jij had er vandaag 3 gemaakt. Van Geel wegwezen trek je conclusies wat een dramatisch technisch directeur is hij.

Raar hè ,nieuwe trainer vier of vijf sterkhouders weg !!! En nig geen 10 wedstrijden geduld !!

Ongelofelijk dit!
De wet van Murphy doet zijn ding weer.. Dit weekend hoop ik wel te kunnen juichen tegen wederom Go ahead.
Rutten ( dragende jongens van Fey) kom op zeg! Toon eens wat karakter en zorg dat je vecht voor elke bal.

Fredje lever je contract maar in

25 september 2014 om 00:04

Ik zou eerder van geel beschuldigen. Rutten moet het gewoon doen met bedroevend materiaal.

25 september 2014 om 08:56

Bedroevend? Ze hebben een stuk betere selectie dan GAE hoor maar tonen gewoon 0 inzit of passie. Of Pec, wil je beweren dat hun selectie beter is? Nee, het ligt puur aan de trainer die zijn jongens niet kan motiveren. Dat middenveld is veruit de beste van de eredivisie, dat betekent dat ze er ook wat mee moeten doen.

25 september 2014 om 09:29

Veruit het beste middenveld van de Eredivisie? Dat betwijfel ik. Daarbij, spelers moeten zichzelf toch ook kunnen motiveren? Of ben ik nou zo dom. Tuurlijk heeft de trainer hier ook een belangrijke rol in, maar als de spelers geen inzet tonen, dan ligt dat aan de spelers zelf. Of dacht je dat Rutten niet wilde winnen, en zijn ploeg niet motiveerde? Lijkt me sterk.

'helemaal niets in Rotterdam' hoor je dan... Noem het maar niets.

Ik heb het al vaker gezegd, maar kon de meeste Go Ahead fans nog niet overtuigen. Met Mickey van der Hart heeft Go Ahead misschien wel het grootste keeperstalent van Nederland gehuurd van Ajax. Feyenoord brak vandaag vooral het schrijnende gebrek aan scorend vermogen weer eens op.

24 september 2014 om 22:55

Ik vind de verdediging sowieso erg goed van Gae. Vriends en Wijnaldum zijn voor mij stabiele factoren. Hele goede spelers heeft GAE elk jaar toch weer gescout. Gaat de beste speler weg naar Groningen toch weer goed inkopen. Klasse hoor!

24 september 2014 om 23:17

Inderdaad, helemaal waar. Het meest bizarre vind ik nog dat allerlei spelers waar ik het nooit in heb zien zitten het daar ineens prima doen, waaronder Nieuwpoort, van Ooijen en Reimerink.

Dit bewijst in alles dat de klassieker een wedstrijd op zich is

Je kunt wel zeggen dat Van Geel en Rutten verantwoordelijk zijn maar als je ziet hoe Kazim 100% kansen mist, kan de trainer ook vrij weinig aan doen.
Heeeeeerlijk dat Vermeer nog een doelpunt tegen krijgt vanuit een vrije trap!
Straks zit je nog bij Feyenoord op de bank (a)

24 september 2014 om 22:54

Hoe ondoordacht is jou reactie, door wie is Kazim gehuurd? Juist van Geel.

Een heel heel slecht feyenoord. En daar mag je rutten zeker op aanspreken.

Wat ik niet echt snap is dat ik weinig hoor/zie/lees over de voorzetten en lange ballen van Feyenoord. Het scoren lukt niet omdat de voorzetten en lange ballen van Wilkshere, Nelom en Boetius (onder andere) gewoon geen enkel niveau hebben. Bij een amateurploeg in de reserve achtste klasse wisselen zij de spelers die zulke voorzetten geven al en bij Feyenoord staan zij gewoon in de basis. Een schande voor het voetbal!

Zo te zien overleeft rutten de komende weken niet …eindelijk resultaat in rotterdam

Feyenoord schaam je kapot!! Dit is echt dieptriest! Ik durf m'n Feyenoordshirt bijna niet meer aan te trekken naar de voetbaltraining morgen......geef ons aub snel weer het Feyenoord terug waar we trots op kunnen zijn!!

Fred heeft tijd nodig, hij heeft pech en Eagles uit loten is niet lekker als je zelfvertrouwen moet opbouwen. Ze hadden beter JOS kunnen loten voor het zelfvertrouwen.

24 september 2014 om 22:54

Uitgeschakeld worden door die domme krachten van JOS zou nog pijnlijker zijn.

Ik maak me niet druk iedereen in Rotterdam weet wel dat dit jaar een omschakel jaar is na het vertrek van de 4 belangrijkste spelers ook als eenmaal het team staat zullen we gewoon weer in de top 5 eindigen. Na dit jaar zal Feyenoord voor de titel gaan Wilkshire, Mathijsen, Schaken, Immers, Clasie, Boulahrouz en Mulder. (alleen Clasie en in minderen mate Immers zijn een gemis)

Ik zie alleen maar positieve ontwikkelingen we hebben zo ongelofelijk veel gesaneerd en schulden afgelost dat we eigenlijk al 4 jaar ongelofelijk goed onder die slechte omstandigheden presteren. We hebben nu weer te veel oude spelers in de selectie maar dat is na dit jaar voorbij Cabral word dit jaar klaar gestoomd evenals Woudenberg dus we gaan volgend jaar op 2 plaatsen vooruit Miazek zal volgend jaar ook concurreren met Vermeer en al wat beker wedstrijdjes pakken. We hebben te veel talent in de jeugd. Er zal enkel nog een spits moeten komen Kazim speelde sterk tegen Ajax maar stelde deze wedstrijd teleur.

Boetuis en Vilhena hebben al verlengt tot 2018 dus ik verwacht dat rond 2015 a 2016 dit ongeveer de opstelling zal zijn.(zal best op 2 posities anders kunnen zijn) Idrissi Slabekoorn, Karsdorp, Nieuwkoop zullen dan de nieuwe bankzitters/concurrenten zijn ik dan vergeet ik er best nog een paar.

Tuurlijk ziet het er nu beroerd uit na de 2-0 tegen go Ahead maar Feyenoord heeft zoveel sterke punten na het eind van dit seizoen zijn we de op 1 na sterkste club qua financiën van Nederland en dat terwijl we 6 jaar geleden op de rand van de afgrond stonden zowel financieel als sportief.

Met een spits erbij van niveau ga je voor het kampioenschap kijk naar die Schone hoe die is ontwikkeld op een oudere leeftijd bij Ajax dat moeten wij ook kunnen met onze talenten.

Gert jan Verbeek vind ik na dit seizoen de beste trainer voor dit jonge elftal en met een type spits als Guidetti zal alles er anders uit zien.(hoewel Guidetti zelf al niet meer realistisch is.

Miazek
Cabral
van Beek
Kongolo
Woudenberg
Toornstra
Ahmadi
Vilhena
Boetuis
Manu
Basacikoglu
24 september 2014 om 23:00

Complimenten aan jou! Jij bent een van de weinige die ik echt heel erg goed zie reageren. Ik zie de meeste over provoceren of andere berichten praten. Maar jij ziet het wel goed in. Maar wolkje ben jij het ook mee eens. Het lukt wel tegen Ajax maar niet Gae. Voetballend was Feyenoord zondag de beste ploeg van de Eredivisie. Als ze dat weten vast te houden. Dan winnen ze toch van iedereen in de Eredivisie. Daarom snap ik niet waarom ploegen zulk soort mentaliteiten kunnen volhouden. Ik denk dat Feyenoord beter bijvoorbeeld een ervaren spits had moeten halen ipv Kazim die net zo ver is als Ter Vrede.

Gert Jan zal een goede wezen heeft nog veel crediet bij het legioen dacht ik.

24 september 2014 om 23:11

Dankjewel.

Gert Jan zal niet zo snel komen ook al zou ik dat wel mooi vinden maar hij heeft inderdaad veel krediet in Rotterdam heel veel mensen walgde van het gedrag in de selectie destijds en Verbeek vertrok gewoon met opgeheven hoofd. Ook dwong hij respect af bij ik geloof zijn afscheidspech naar het legioen.

Ik denk inderdaad dat iemand met een bepaald soort kwaliteiten moet komen maar dat heeft niet zo zeer met leeftijd te maken denk ik. Neem Landzaat, Makaay, Bronckhorst en Hofland dat waren best grote voetballers maar die konden niet veel overbrengen naar de jeugdspelers omdat hun daar de types niet voor waren. Guidetti daarintegen had nog amper wedstrijden gespeeld maar heeft wel een mentaliteit waardoor het hele elftal beter ging spelen.

Ervaring is wel belangrijk maar ik zelf vind het redelijk overschat Makaay had zoveel status en ervaring maar kon het niet overbrengen en een Guidetti bracht met een beetje bluf heel rotterdam onderste boven. Karakter en zelfvertrouwen ontbreekt het in deze selectie denk ik zelf.

25 september 2014 om 05:37

Sorry wat een bs reactie,Verbeek en Gio??? Ken je de historie nog? No fucking wat! En niks overgan! Wat er vandaag speelde is onze beste basis,als dan dit t resultaat is dan horen we idd in deze zone te staan,Rutten moet zich kapot schamen dat hij niet met Kongolo van Beek dit seizoen is begonnen,V Geel moet zich schamen inkopen doen op verkeerde posities,7 buitenspelers,7 middenvelders en 2 goede keepers halen maar geen lb wtf en jij noemt dit beleid? Als schaken was weg gegaan haal je een buitenspeler,niet nu terwijl je ook manu erbij hebt. Fout 1 fout 2 Vermeer halen terwijl je Mulder en Hahn haalt! We hebben trouwens nog niks gewonnen met die geweldige keeper he,fout 3 Mathijsen kon weg voor 500k fout 4 ipv die buitenspeler 3.5 m in de topscorer van Excelsior stoppen koste 800k en jaar uitlenen(als je dit een tussen jaar vind dan moet je dat dus doen) Tevrede jaar verhuren aan Heerenveen. Fout 5 Rutten en wissels dramatisch,V Gastel moet m eens corrigeren,en zie alleen maar kwade koppen op t veld dus niemand is blij. Maar ja jij weet t goed te vertellen,maar mensenkennis heb je niet want dit elftal heeft in alles de pest. Zie je aan alles

26 september 2014 om 02:02

Het was van Bronckhorst die met de steunbetuiging kwam tijden de persconferentie van Verbeek dat weet je toch?

En waarom is er geen overgang? De Vrij was verder dan van Beek, Martins Indi was Verder dan Kongolo, Janmaat was ook iets beter dan Wilkshire, Pelle is 3 klasse beter dan Te Vrede. En Koeman is vertrokken dat kan toch geen club hebben?

Mulder en Hahn komen te kort en Vermeer is een top keeper dat gaat hij waarmaken. Ook maakt Mulder al jaren geen stappen meer maar blijft die staan omdat die zo nu en dan een lastige bal eruit houd. Hahn heeft potentie maar is in een sportieve dip geraakt nadat hij had getekend bij Feyenoord daar doe je niks aan.

Ik ben het wel met je eens dat het bestuur absoluut niet de juiste prioriteiten hebben gesteld en wat je zeg 7 buitenspelers en 7 middenvelder is iets te veel van het goede maar. Aan het eind van dit seizoen vertrekken heel waarschijnlijk Boulahrouz, Mathijsen, Mulder, Immers, Verhoek, Clasie en Wilshire en Schaken en dus is het maar goed dat we zoveel spelers hebben anders moet je weer een heel nieuw elftal halen. en is het weer bouwen.

Nogmaals dit jaar is een om schakel jaar na dit seizoen zijn alle overbodige spelers weg en hoeven we nog maar 1 of 2 aankopen te doen voor de titel ik hoop op een spits als Guidetti en een Linksback als van Aanholt. Volgend jaar zijn van Beek en Kongolo ook weer 40 wedstrijden rijker aan ervaring dus ik zie het allemaal wel goed komen.

Fred rutten is ook maar een matige coach goeie coach voor ploegen als ado die kan hij denk ik leuk voetballen maar zijn tactiek past niet bij een top ploeg als feyenoord of een andere topclub in Nederland

25 september 2014 om 00:11

Ik denk eerder dat van geel er geen hout van snapt. Niet goed genoeg geanticipeerd op de leegloop, boularouz en wilkshere voor een jaar, weggegooid geld, had het in een spits en creatieve speler geïnvesteerd, backs kun je echt wel opvullen met jeugd. Vermeer halen was echt geen must, mulder is nog niet zo slecht. Niet alles is fredje aan te rekenen. Van geel maakt er al een tijd een zooitje van, maar menig feyenoorder ziet het niet.

Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om de club iedere keer weer zo voor lul te zetten. Iedere keer weer...

Tegen ajax leek het zo goed maar die gaven nul komma nul tegenstand feyenoord kan verliezen van een eagles is geen schande maar onderschatting.

Dit ligt niet bij rutten die beschikt niet over een normale spits. Als je een spits had. Had je deze wedstrijd gewoon gewonnen en had nu 2 gestaan van geel dacht dit moet lukken met deze selectie maar hij naait rutten om geen spits te halen dit word zomenteen weggestuurd word er van de winter een spits aangetrokken die trainer pakt wel punten ( been koemen situactie krijg je dan.

Tja, het blijft een merkwaardig fenomeen waar niet alleen Feyenoord last van heeft.
Tegen Ajax kan het veel meer dan tegen andere clubs, hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Ajax in de cl en eredivisie.
Maar goed, ik hoop enkel en alleen maar dat van der Hart gewoon basiskeeper wordt bij Go Ahead, qua talent 10x beter dan die Cummings en tja, voor Ajax zou het ook beter zijn als van der Hart in de basis komt daar.

Wat Feyenoord betreft, hmmm, tja, Boetius krijgt niks meer voor elkaar en Manu, een speler die voor zijn verhuurperiode niet meer de hoop was, is nu juist de hoop in bange dagen.
Misschien moet Rutte dezelfde maatregel nemen die de Boer nam met Fischer, Boetius gewoon even laten banken en het lijkt me ook niet onverstandig om die Kazim Richards uit de spits te halen.

24 september 2014 om 23:06

Haha, wat?
Tegen Ajax kunnen ploegen in de Champions League meer? Ik ben gestopt met lezen.

24 september 2014 om 23:26

Ik lees eerder dat Ajax juist in CL (sterkere tegenstanders) meer kan opbrengen dan de in eredivisie. Staat er misschien niet super duidelijk, maar is volgens mij wel wat hij bedoeld. En dat klopt toch ook?

25 september 2014 om 15:36

tubes leest het correct.

Feyenoord-onwaardig deze score.

Er zijn gewoon teveel mensen uit vorm en Rutten kan ze niet motiveren.
Hij maakt spelers individueel beter, maar een team kan hij vooralsnog niet smeden.

Nu ze niet meer in de beker zitten kunnen ze zich misschien nog meer op de competitie en op Europees concentreren, al denk ik niet dat daar de uitschakeling van de Knvb beker voor nodig was.

Eagles uit is niet makkelijk, daar vergissen de meeste mensen zich in.
Vind daarentegen dat Boetius en Vilena er niet beter op zijn geworden t.o.v vorig jaar.
Denk dat Rutten het maar eens met Manu en Basacigioglu moet gaan proberen.
Zondag winnen ze gewoon bij Eagels 0-4

24 september 2014 om 23:03

Ja heel gewoon.... net zoals de afgelopen weken zo gewoon werden gewonnen

Je zou het bijna niet meer verrassend noemen. Na vanavond heeft Feyenoord in 1 van de 12 duels slechts meer dan 1 goal gemaakt. En ja, met 1 of geen goal per wedstrijd ga je het meestal niet redden.

Uitgeschakeld voor de CL : Begrijpelijk wanneer je Besiktas loot.
Europa League bereikt : Begrijpelijk wanneer je Zorya treft, met het nodige fortuin door.
Europa League groepfase : eerste duel compleet weggespeeld door Sevilla
Competite : slechts 5 punten uit de eerste 6 duels, ondanks 4 thuisduels, en een 15de plaats
Beker : Uitgeschakeld door Gae

Feyenoord betaald de prijs voor teveel sterkhouders die vertrokken zijn en tot op heden niet goed zijn opgevangen.

Prachtige prestatie van Gae. Simpel maar effectief. Feyenoord kon het middenveld niet bereiken.en daardoor werden ze nooit gevaarlijk.

Feyenoord speelde trouwens wel erg slecht. Ben bang voor ze dat dit elftal geen Europees gaat halen....

Ja, ja, dat Feyenoord !

Men vond dat zij tegen Ajax enorm goed speelden. Direct na de wedstrijd had ik al aangeven dat Feyenoord absoluut niet goed speelde, maar Ajax wel baaaaaar slecht speelde. En dat is vandaag weer eens bewezen dat dit correct beredeneerd is.

Feyenoord is een zeer middelmatige ploeg en er zal nog heel veel water naar zee moeten vloeien wil daar verandering in komen.noem eens één werkelijk goede speler. Heel moeilijk om dit aan te geven!

Er zit totaal geen idee achter het spel van Feyenoord. 20 loze voorzetten en geen één keer een goed opgezette aanval. Zo gaan ze nog veel meer punten verliezen.
Ze speelde tegen Ajax goed, maar al hadden ze nog een uur gevoetbald hadden ze nog niet gescoord!

Ik vind dit best sneu voor Rutten. Is gewoon een goede coach maar Feyenoord is niet bepaald in balans. Hebben een goed middenveld maar de rest is niet bijster goed en ze hebben veel pech. Wel jammer dat Rutten dit moet overkomen. Heeft ook in zijn Psvtijd vaak met een team moeten werken dat niet in balans was en kreeg daar uiteindelijk de rekening van gepresenteerd. Feyenoord zal verder heus nog wel klimmen, men moet niet overdrijven, realistisch zijn en de doelstellingen bijwerken.

Het ligt niet aan Rutten dat de ploeg zondags goed voetbalt en vandaag er niet veel van bakt. De ploeg ontbeert een goede leider achterin de defensie en heeft geen spits die als aanspeelpunt kan dienen zodat de middenvelders eronder kunnen komen.

Tja als je thuis van Willem II kan verliezen, moet je niet verbaast zijn wanneer je uit van GAE verliest.

Hoop die van Beek nooit in Oranje te zien, die jongen heeft zo weinig zelfvertrouwen en dat merk je gewoon. Moet nog een paar boterhammen erbij eten want Boetius duwn hem nog opzij.

24 september 2014 om 23:14

Bij de eerste goal gaat hij niet vrij uit Hij verdedigd op zijn Nederlands, niet vol blokken maar half.

24 september 2014 om 23:26

Bij de eerste goal gaat hij niet vrijuit, maar hem echt als schuldige aan te wijzen vind ik wat ver gaan. Ja, zonder hem was die bal er niet ingegaan maar kon Vermeer hem pakken, maar die jongen heeft gewoon pech. Zo'n bal blok je 99 van de 100 keer goed en vandaag stuiterde hij helaas de goal in. Jullie kunnen van Beek nu wel afkraken, maar als dit was gebeurd bij "onze geweldige rots in de branding" Vlaar, zou iedereen het wel pech noemen. Die jongen komt net kijken, doet het fantastisch voor zo'n jonkie maar men verwacht dat hij de nieuwe Jaap Stam kan zijn en het liefst nu dan morgen. Tegen Ajax was hij fantastisch.

24 september 2014 om 23:31

Ja tegen die Ajax was nog Blackett nog fantastisch, voor de rest heeft hij weinig bijzonders gedaan.

25 september 2014 om 09:43

Ach js zelfde effect als veldman. Die hoop je ook niet in oranje te zien en zit er ook wel elke keer bij.

Tja, 1 zwaluw maakt nog geen zomer en in bekervoetbal gelden andere wetten. Gister waren er ook al n paar verrassingen. En dat Feyenoord niet hetzelfde kon opbrengen als tegen Ajax, was te voorzien, dat geldt voor alle topclubs. Tegen de rivaal heb je geen motivatie nodig en gaan andere krachten werken. Raar maar waar...

Sowieso is het in de Adelaarshorst moeilijk. Klein Engels-aandoend stadion met t publiek er dicht op en er vol achter.

Wat ik niet snap (van Rutten) is dat Manu geen basisplaats heeft? Niet dat hij in zn eentje t verschil kan maken, maar als ik m zie (wat ik van m zie) dan brengt ie wel wat extra's en hij is razendsnel.

Notabene is het van Beek die vandaag opgeroepen is voor oranje die de doelpunten van GAE inleidt.

24 september 2014 om 23:21

Nou bij de 1-0 was het gewoon pure pech. Als hij er niet aan had gezeten had Vermeer hem zo gepakt, maar van Beek kreeg helaas voor Feyenoord de bal tegen zijn knie en zorgde voor een goal. Bij de tweede goal geef ik je gelijk, maar die jongen komt natuurlijk net kijken. Ik vind hem het fantastisch doen! Dit is een jongen voor de toekomst, hij mag nu nog wel een foutje maken, maar als je hem daar nu al op afstraft in plaats van hem de ruimte te geven, zal hij zeker snel in een dip raken. Tegen Ajax was hij een van de beste op het veld. Clasie was weer een doorgedraaide mini stier die zijn voetballende onvermogen probeerde te compenseren met overtredingen.

Geen fan maar ontzettend jammer dat Feyenoord zo weg glijdt. NL heeft baat bij een sterke top 4 of 5. Toch maar weer jeugd gebruiken. Minder wordt t niet..
Feyenoord is een topclub qua fans en stadion niet op t veld...
Succes en hou vol

Feyenoord was licht de betere, maar zoals iedereen al voorspelde heeft Feyenoord niets van het spel van zondagmiddag laten zien. Je kan verliezen van de Eagles, dat is geen schande. Maar het is wel weer schandalig hoe wisselvallig ze zijn. Belabberd spelen tegen Willem II en terecht verliezen, Ajax compleet van de mat spelen en vervolgens weer een triest niveau op de mat leggen vanavond. Nee, Go Ahead heeft meer dan terecht gewonnen. Wat ik zondag wel bij Feyenoord zag en nu uiteraard weer miste, was wel bij de tegenstander te zien: passie.

Ach gelukkig hadden ze het applaus nog!

On: Valt me tegen van Feyenoord, ik had toch wel verwacht dat ze hier zouden winnen. Helaas blijken zij echt enorm verzwakt te zijn door de verkopen en voegen de aankopen mijns inziens weinig toe.

"als we dit elke week kunnen opbrengen dan..."

En daar zit hem nou juist de kneep, niet elke wedstrijd is thuis tegen Ajax waar je jezelf kan opladen.
Je moet het juist ook kunnen opbrengen in de wedstrijden waar niet zoveel commotie bij komt kijken.
Als je zondag zo goed kan spelen (en het was ook echt goed, dikke complimenten) dan mag je een paar dagen later toch niet zo'n wanprestatie leveren? Geen woorden maar daden, er moeten nu toch echt prestaties komen.
Misschien wel een keertje goed als ze worden uitgefloten, weten ze ook dat het niet altijd maar een wanprestatie kunnen leveren en dat de supporter ze toch wel toe blijven juichen.

Met Rutten heb je eenmaal een matige coach die geen uitstraling heeft. Met Rutten win je geen prijzen het is een niemand...

Heel triest dat er supporters zijn die Rutten de schuld geven van het matige spel van Feyenoord, terwijl het toch echt aan het onnozele aankoopbeleid van Martin van Geel ligt.

Wat trouwens een opwinding bij iedereen. Twee van de zwakkere clubs in de eredivisie treffen elkaar in de beker en de thuisclub wint. Niks bijzonders aan.

Jemig Feyenoord, ik kan hier zo boos om worden. Kan je nog zo ''trots'' zijn op een verloren wedstrijd tegen Ajax, maar ondertussen heb je al 4 wedstrijden op rij niks gewonnen dus eigenlijk gaat het gewoon verschrikkelijk slecht, nog 1 wedstrijd niet winnen en Rutten mag eruit, matige trainer, wat heeft hij eigenlijk gepresteerd?

Erg goed ingekocht dit jaar. Top! En dat betaalt zich nu uit. Vooral de spitspositie is goed vervangen. O ja, er was nog sprake van ene Guidetti toch? O nee die vormde een te groot risico en is nu op huurbasis naar Celtic vertrokken. Die had je achteraf dus ook kunnen huren, met optie tot koop, Ik snap het enorme risico niet zo. Nee, Te Vrede of Kazim-Kazim in de spits, verzekerd van succes. Dat zijn beiden spitsen die punten voor je pakken. Slaap maar lekker door.

25 september 2014 om 00:47

Ja, die spits. Dat heeft van Hooijdonk goed gezien.... Not!

Tja, Feyenoord heeft momenteel maar een middelmatige selectie met een middelmatige coach. Ze staan niet voor niets 15e in de competitie. Zaterdag zullen ze het wederom zwaar krijgen.

25 september 2014 om 00:49

Middelmatige selectie vind ik een beetje ver gaan, ze hebben ecjt een betere selectie als utrecht of ado ze moeten met de spelers die ze hebben hoger staan als 15e

Feit dat de 1-1 van Clasie onterecht werd afgekeurd komt niet eens ter sprake. Het was een GAE speler die zn keeper hinderde. Dan zit dat ook al niet mee. Verder slechte 1e en iets minder slechte 2e helft van Feyenoord dat ondanks dat gewoon had kunnen winnen maar ook met 3-0 achter had kunnen staan in de rust.

25 september 2014 om 05:42

Het was gewoon 100% terecht afgekeurd! Gewoon je Feyenoord bril afzetten Tweede helft lijkt iets beter door alles of niets tacktiek maa voetballend was de eerste helft beter. Alleen ontbreekt het aan een echte spits, jamer Kazim Kazim maar Gullit had gelijk.

Kan ff geen normale reactie meer geven,we hebben echt geen slecht team,maar t loopt niet. In potentie is Beek,Kongolo in mij ogen talent voller maar Feyenoord geeft weer alles weg als in t eerste jaar Koeman. Dode spelmomenten iets waar je keepers voor hebt dat te regelen,Vermeer houdt er een paar uit maar dat deed Mulder ook maar die Corner en vrije trap gaan nog steeds erin of zijn gevaarlijk. Ik ben ff in diepe rouw en weet de oplossing ook niet meer

25 september 2014 om 07:37

Dat we met een nieuw centraal duo aan het begin enkele doelpunten tegen krijgen die je met De Vrij en Indi niet had tegen gehad was te verwachten. Dit heeft even tijd nodig om echt goed op elkaar ingespeeld te raken. Vergeet niet dat van Beek in zijn eerste seizoen zit en Kongolo nog geen heel seizoen gespeeld heeft. Wat mij meer zorgen baard is dat Feyenoord te Vrede en Kazim goed genoeg vinden.

Het valt me overigens op sinds Lex eruit is gaat het echt superslecht.. misschien maar weer eens starten met hem?

Het is gewoon 1 groot mentaal probleem. Ze kunnen alleen die wil tegen ajax opleggen... Dat heeft elk team natuurlijk wel extra in een wedstrijd van het jaar.. Zoals ajax tegen barca vorig jaar en Zwolle in de bekerfinale.. Maar bij Feyenoord is t verschil nu wel erg extreem. Rutten is de gene die dat verschil kleiner moet maken, daarvoor ben je ook trainer maar hij is gewoon een nobody.. En zo komt die denk ik ook over in de kleedkamer.. Die man is toch ook niet serieus te nemen als die begint te praten..

25 september 2014 om 09:56

Het probleem is de spots positie. Na guidetti en pelle slecht geanticipeerd door van geel. Te vrede had je kunnen voorspellen en kazim zijn statistieken zijn dramatisch. Max 2 doelpunten bij vorige werkgevers per seizoen. Dat is toch je kop in het zand steken en getuigt van onkunde. Dat fred niet goed overkomt in de media dat zal wel, desondanks speelde feyenoord sinds jaren met goed veldspel ajax volledig van de mat. Het is niet alleen Rutten, maar ook zeer zeker van Geel. Daarbij verkoop je 4 sterkhouders en heeft Rutten tijd nodig.

De wedstrijd tegen Ajax is iets wat deze ploeg maar 1x in hun leven zal gaan spelen, toen stegen zij boven zichzelf uit. Maar het kan ook zijn geweest dat Ajax gewoon een totale off day had. Gisteren bleek wel weer dat dit Feyenoord gewoon zeer matig is.

25 september 2014 om 09:50

De ajacieden weten er ook altijd weer een draai aan te geven zodat het toch over ajax gaat. Zoek je nou nog steeds een goed excuus voor de wanvertoning van afgelopen zondag? Net zo goed dat feyenoord zich hier blameert, blameerde ajax zich zondag. Het afdoen met een offday van ajax is kortzichtig en kent weinig zelfkritiek. Je doet het spel van feyenoord afgelopen zondag er ook zwaar mee tekort. Maar nogmaals het heeft weinig te doen met go ahead feyenoord.

25 september 2014 om 10:08

Het gaat over Feyenoord en hun voetbal capaciteiten en niet over Ajax.

25 september 2014 om 11:27

Maar het kan zijn dat ajax een totale offday had. Totaal irrelevante zin dan toch?

Mensen schreeuwen meteen weer om het ontslag van Rutten, dat is natuurlijk onzin als je gewoon even nadenkt en naar het team kijkt.

Keeper:
Vermeer; Goed genoeg voor een Nederlandse topclub.

Verdediging:
Nelom, Kongolo, van Beek, Wilkshire: 3 talenten die alle 3 (nu nog) minder zijn dan hun voorgangers. Goed genoeg voor middenmoot maar zeker niet top Eredivisie. Wilkshire is altijd een redelijke verdediger geweest maar is al over zijn top. Ook goed genoeg voor middenmoot dus.

Middenveld:
Vilhena Een matige speler die ook nog eens heel slecht in vorm is. Gaat nooit hoger dan Feyenoord voetballen.

Toornstra Vind ik een goede voetballer en is zeker goed genoeg voor Nederlandse Top.

Clasie Redelijk goede speler met goede mentaliteit maar vind hem zeker niet zo goed als sommige (denk dat als hij nog een stap gaat maken dat hij het niet gaat redden, net als bijvoorbeeld Luuk de Jong).

Aanval:
Boëtius Talent in een slechte vorm en laatste tijd ook een slechte houding. Ook hem vind ik niet zo geweldig als sommige beweren.

Schaken Leuke speler maar het beste is er ook wel vanaf.

Richards Groot, sterk, goed aanspeelpunt maar scoren kan ie niet.

Kortom Feyenoord heeft gewoon een heel matig elftal en mag blij zijn als ze bij de eerste 6 eindigen. Denk zelf dat het gewoon plek 6-9 wordt.

Kan je Rutten wel wegsturen maar daar gaat het echt niet beter van worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren