Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kansloze nederlaag Arsenal bij sterk Borussia Dortmund

Laatste update:

Arsenal is het nieuwe seizoen in de Champions League begonnen met een uiterst kansloze nederlaag. De ploeg van manager Arsène Wenger kwam er totaal niet aan te pas in Duitsland: Borussia Dortmund speelde uitstekend, kreeg kans na kans en vergat the Gunners met een enorm pak slaag weer naar huis te sturen (2-0). In Istanbul maakte een zwak Galatasaray geen beste beurt tegen Anderlecht en kwam het zeer goed weg met een punt: 1-1.

/

Borussia Dortmund - Arsenal 2-0
Het met 65.000 toeschouwers gevulde Signal Iduna Park (bij Europese wedstrijden wordt de capaciteit teruggebracht van 80.000 man) stond in vuur en vlam voor de ontmoeting tussen de grootmachten uit Duitsland en Engeland. De thuisploeg bleek flink gemotiveerd door de daverende entourage, want Arsenal werd reeds in de openingsfase met de rug tegen de muur gezet. De beste kans in de eerste minuten was voor Henrikh Mkhitaryan, maar de Armeniër koos ervoor om zich in kansrijke positie te laten vallen. Een strafschop kreeg hij niet, een gele kaart wel.

De volgende grote kans was voor Pierre-Emerick Aubameyang. Een fraaie aanval over meerdere schrijven kwam terecht voor de voeten van de aanvaller, die van een meter of vijf van het doel de bal recht op keeper Wojciech Szczesny prikte. Borussia Dortmund bleef het doel van Szczesny maar belegeren en belegeren, maar wist in totaal dertien (!) schoten op doel niet om te zetten in een treffer. Danny Welbeck had het kansenmissen van de thuisploeg volledig tegen de verhouding in kunnen afstraffen, ware het niet dat de spits de bal oog in oog met keeper Roman Weidenfeller langs de voor hem verkeerde kant van de paal werkte.

Het tempo ging even wat omlaag, maar in de laatste minuten voor de onderbreking draaide Borussia Dortmund de duimschroeven weer aan. Het resulteerde in een meer dan verdiende treffer van Ciro Immobile, die een fraaie solo afrondde met een diagonale schuiver. Dat gebeurde een minuut voor rust en een minuut ná rust was het voor de tweede keer raak. Aubameyang werd vrijgespeeld, dreigde te struikelen, maar wist de bal toch nog langs Szczesny te werken. Omdat Borussia Dortmund onzorgvuldig met de kansen omsprong bleef Arsenal een vernedering bespaard. Zo knalde Aubameyang op de lat, strafte de doelpuntenmaker geblunder van Szczesny net niet af, schoot Mkhitaryan wild over en voerde diezelfde Mkhitaryan een actie te ver door.

/

Galatasaray - Anderlecht 1-1
Wesley Sneijder begon bij Galatasaray in de basis en Bram Nuytinck mocht beginnen bij Anderlecht, maar voor laatstgenoemde duurde de wedstrijd niet langer dan een minuut of twintig. Nuytinck kreeg al na twee minuten een gele prent en werd nog in de eerste helft, mogelijk met een blessure, naar de kant gehaald. De wissel van de mandekker deerde Anderlecht niet, want de Belgische kampioen speelde heel behoorlijk in Istanbul. In het eerste halfuur had Paars-Wit zelfs het beste spel en dat resulteerde in kansen voor Ibrahima Conté, Aleksandar Mitrovic en Olivier Deschacht. In de slotfase van het eerste bedrijf zette het teleurstellende Galatasaray wat aan, maar de debuterende Anderlecht-keeper Davy Roef kwam nooit echt in de problemen.

Direct na rust kreeg Galatasaray waar het eigenlijk om vroeg: een tegengoal. Met een fraaie knal van afstand zorgde Dennis Praet, via de paal, voor de verdiende 0-1 voor de bezoekers tegen de touwen. Een paar minuten later had Mitrovic zelfs voor de 0-2 kunnen en moeten zorgen, maar de spits schrok van de aan hem geboden kans en werkte de bal langs de paal. Een minuut of twintig voor tijd werd de slecht spelende Selçuk Inan onder een luid fluitconcert van het veld gehaald en dat betekende een klein hoogtepunt voor Sneijder, die de aanvoerdersband om zijn arm geschoven kreeg. Het Turkse publiek leek te twijfelen tussen uitfluiten en aanmoedigen, maar kon uiteindelijk toch nog wat opgelucht naar huis. Burak Yilmaz redde in blessuretijd een punt, door hoog binnen te schieten.

Borussia Dortmund is kandidaat voor de eindwinst in de Champions League

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Same shit, different year.

Aan de andere kant moeten we realistisch blijven, uit bij Dortmund kun je verliezen. Real Madrid verloor er ook, vorig jaar wisten wij toevallig zelfs nog te winnen. Als we hier maar van leren, al betwijfel ik dat laatste helaas ten zeerste.

Uiteindelijk kan dit weer een mooi topic vormen voor de klassiekers, dat Arsenal buiten de top vier valt, dat Wenger weer niks wint (ondanks twee recente prijzen) en nog wat slogans die zo op een bingokaart kunnen.

16 september 2014 om 22:40

Het zijn naast de Ajax topics de best bezochte topics, vz mag blij zijn met Arsenal. Laat de bingo maar weer beginnen!

16 september 2014 om 22:40

Als zelfs een grote dwaas als ik zelf kan zien waar de pijn punten zitten. Als winnaar coaches à la mourinho open en bloot in de media vertellen dat ze arteta vrij laten omdat die er he-le-maal niets van kan.

En vervolgens maakt arsene Wenger hem captain... Someone kill me please

17 september 2014 om 09:10

Zo wat was hij slecht zeg! Het deed pijn aan de ogen. Ik hoop dat Wenger Mertesacker benoemt als aanvoerder en Arteta gewoon wissel zet. Ik zeg al vaak dat het een net-niet speler is maar het is meer een helemaal-niet speler....

16 september 2014 om 22:41

Geen schande bij Dortmund verliezen, maar Arsenal was wel heel slecht. Per, Arteta en verrassend Ramsey allemaal flut.

Snel aanpassen want anders wordt het tegen Galatasaray nog vrij lastig.

16 september 2014 om 23:12

Wordt een appeltje eitje tegen dit Galatasaray van amateurniveau.

17 september 2014 om 00:03

Het is inderdaad geen schande om van Dortmund te verliezen, zeker niet als ze zo goed spelen. Het is alleen wel een schande als je zo verschrikkelijk wordt weggespeeld. Arsenal werd als een stelletjes kleuters aan de kant gezet en als het 7-0 was geworden zou Arsenal nog steeds goed weg komen.

Ze hebben ontzettend veel geluk gehad dat Dortmund zo slordig met de kansen om gaat, anders hadden ze een oorwassing gekregen die ze nog lang zou heugen.

Overigens, als Dortmund dit niveau haalt en Reus komt er nog bij, dan kunnen ze weer van elke ploeg ter wereld winnen. Ik gun het ze wel, want het is echt een geweldige club met fantastisch publiek.

16 september 2014 om 22:42

Tuurlijk kan je uit daar verliezen maar tegen zo'n gehavend team op deze manier verliezen is wel redelijk schandalig

17 september 2014 om 00:20

Allemaal de schuld van: Wenger! Hor kan je in godsnaam tegen city of nu dordmund met diepe verdedigers spelen, enorme gat achter hun rug en dan Per opstellen, zelfmoord!!

16 september 2014 om 22:42

Ik vind het vooral zorgelijk hoe matig de passing en het positiespel was. Dat Arteta er niks van kan op misschien wel de belangrijkste positie, zeker in zo'n duel, helpt ook niet mee.

16 september 2014 om 22:48

Het ligt niet alleen aan arteta. Heel arsenal was gewoon niet opgewassen tegen een fit dortmund. Dit is duidelijk de verdienste van klopp. Spelers heel hoog druk laten zetten en de tegenstander geen ruimte geven.

16 september 2014 om 22:45

Ik zou het schandalig vinden,niet dat je er verlies maar om hoe arsenal heeft gevoetbalt.

Dortmund speelde nog met halve b team . Zonder hummels pizcek sahin gundogan reus...


En ze hebben alsnog arsenal kapot gemaakt.

16 september 2014 om 22:52

Moet je nagaan wat reus met bellerin zou doen. Bellerin heeft talent maar is te jong. Wenger stap van die 4-1-4-1 af het is een waardeloze tactiek je bereikt er niks mee klaar punt uit. Haal die arteta eruit zet desnoods coquelin alles beter dan die fikkie breed fikkie terug voetballer die geen duels kan winnen. Geen chemie waardeloze positiespel (komt dood de tactiek ) schakel gewoon over naar 4-2-3-1 ging vorig seizoen ook goed.

17 september 2014 om 07:27

Dortmund had het aan het begin ook lastig gemaakt voor Bayern. Met een halve B team. Het ligt meerendeels aan de coach. Jurgen Klopp is een 12e speler daar op het veld. Hetzelfde vechtlust als Simeone vind ik.

17 september 2014 om 08:02

Toen had bayern ook een half b team

17 september 2014 om 08:47

Gareth.bale dat is wel waar. Ik ben een Bayern supporter maar wees eerlijk Bayern's hele B-team kan nog mee doen met Barca en RM. In het algemeen heeft Bayern zowel A als B hetzelfde niveau van Keeper tot Spits

16 september 2014 om 22:47

Arsenal valt buiten de top en Wenger wint weer niks ondanks twee recente prijzen.

16 september 2014 om 22:47

Het gaat er meer om dat je door iets beter te verdedigen gewoon een gelijkspel eruit kunt slepen. Ja, Real verloor hier ook, en ook kansloos, maar ik heb die wedstrijd niet gezien, dus ik weet niet of Real net zo schandalig speelde als Arsenal, of dat Dortmund echt heel goed was toen. Vond Dortmund niet denderend vandaag, ze straften gewoon de fouten van Arsenal af. Gewoon drukzetten op onze verdediging en Arteta vooral en je wint.

16 september 2014 om 22:54

Ach, Arsenal is al weken schandalig bezig. Geluk tegen Leicester, geluk tegen Crystal Palace, geluk tegen Everton, geluk tegen Besiktas. 4-1-4-1 spelen met Özil op de flank en een defensieve middenvelder die het niet aankan. Ik ben er wel klaar mee eerlijk gezegd.

16 september 2014 om 23:00

Reus scoorde toen twee goals. Met reus zijn ze nog dubbel zo goed. Kom op man, alle beste spelers van Dortmund deden niet eens mee..

16 september 2014 om 23:51

Hallo wordt eens wakker of zet je Arsenal bril af jeetje mina zeg.

Arsenal werd de eerste helft helemaal scheel getikt.
Na die 2-0 vlak na rust hoefde Dortmund geen gas meer te geven en gewoon de westrijd professioneel tot een goed einde brengen.

Al had Welbeck er minimaal 1 moeten maken en dan had je wellicht een ander Arsenal gezien.

Same story wat mij betreft.
Ik vind Wenger in uitwedstrijden zijn team vaak laf laten voetballen.
Vervolgens zie je hem altijd verongelijkt wat mokkend langs de zijlijn banjeren.

Zuurpruim wat het is.
Volgens mij gaat Arsenal nooit dat laatste stapje maken met die Wenger.

17 september 2014 om 09:16

@koempel
Scheel getikt is niet het goede woord. Arsenal wilde eronder uit tikken waardoor Dortmund met hoge druk de fouten van Arsenal kon afstraffen. Ik denk dat als Wenger niet zo naief zou spelen, er veel meer te halen was.

16 september 2014 om 22:49

Er waren Arsenal fans die zeiden dat ze op Hummels en Reus na geen wereldtoppers hadden. Haha. BVB mits iedereen fit is de sterkste ploeg van Europa gok ik.

16 september 2014 om 22:56

Overdrijven is ook een vak. Bayern, Real Madrid, Barcelona, Chelsea en City schat ik minimaal gelijkwaardig, zo niet hoger in. Dortmund is echter een erg goed team, dat weet iedereen. Outsider voor de Cl.

En hoeveel wereldtoppers heeft BVB dan wel niet? Ik kan er niet zoveel meer opnoemen. Veel klassespelers, maar wereldtoppers?

16 september 2014 om 22:59

City is natuurlijk lachwekkend dat je die opnoemt. Sterker nog die kan ik niet eens serieus nemen in Europees verband. Dat is het Bayer Leverkusen van Engleand als het gaat om Europese prestaties. Laten die maar eerst de poule doorkomen en als dat gebeurd moet je hopen dat je Real etc ontloopt.

16 september 2014 om 23:00

Dortmund doet niet onder voor City en Chelsea, denk ik. Het is echt een heel goed team dat heel goed in elkaar zit. Ze missen alleen nog een echte spelmaker die de moeilijkste steekballen geven, voor de rest hebben ze alles.

16 september 2014 om 23:02

El phenomeno

Dat roep ik ook al jaren. Ze hebben een dunne selectie, maar die Klopp weet er echt bizarre teams van te maken. Zo perfect in balans altijd. Als ze fit zijn wint Dortmund van iedereen. Ze waren ook de enige die Bayern altijd pakte, hoe goed Bayern ook in vorm was. Vorig jaar hetzelfde verhaal met Real.

16 september 2014 om 23:03

Doet neit onder voor City? Man man wat wordt dat team overschat zeg. 2 jaar terug werd City helemaal weggetikt en dat zal nu niet anders zijn.

16 september 2014 om 23:12

@gooner

Dunne selectie? 2 jaar terug ja. Nu niet meer. Vandaag zaten spelers als Ramos, Ginter en Kagawa nog op de bank. En topspelers als Reus, Kuba, Gundogan, Sahin, Piszeck en Hummels ontbraken dan nog. BVB heeft juist een erg brede selectie, bleek vandaag maar eens.

16 september 2014 om 23:35

Dan zijn ze nu breder inderdaad. Afgelopen jaren hadden ze een dunne selectie in vergelijking met hun concurrenten en dat heeft ze wel de das om gedaan.

16 september 2014 om 23:41

Klopt ze kopen slim in,en dan nog een paar talenten die eraan komen en al in Duitsland u21 spelen. Dat met het elftal wat er vandaag stond en de blessures maakt Dortmund met Real en Bayern de favorieten voor de winst.

17 september 2014 om 00:12

@eiphenomeno

Als je je tv is van zender veranderd en een keer Engels voetbal zou kijken zou je niet zo praten als je nu doet. We hebben het over Mancini City VS Pellegrini City. We hebben het hier over defensief en tactiekloos tegen aanvallend voetbal en professioneel.

Ze zijn overigens al door de poule fase gekomen na 1 doelpunt te kort te zijn gekomen om boven Bayern te eindigen. Alleen strandde ze toen tegen 1 van de beste teams ter wereld: Barca. Dortmund heeft City in Manchester pittig hard vernederd. Maar dat was een heel ander City, dat kan ik je verzekeren.

Je weet zelf ook dat City individueel geweldige spelers heeft. Net als Dortmund overigens. Maar zeker in de breedte wint City het van Dortmund en heeft uiteindelijk een betere selectie dan Dortmund. Daar zullen de experts het met me eens zijn.

17 september 2014 om 07:27

Die el phenomeno kraakt altijd engels voetbal. Niet serieus te nemen.
Dortmund heeft een betere verdediging maar middenveld en aanval van city is weer sterker en veel breder. City heeft elke keer pech gehad, maar doet het zeker niet slecht in Europa en is gewoon kanshebber. Plus ik vind chelsea momenteel grootste favoriet

17 september 2014 om 07:28

Hahaha hij zei laatst trouwens nog dat de serie a binnen een paar jaar de beste competitie is dus zegt genoeg over zn gedachtes

17 september 2014 om 17:23

@hansieajax

Hahaha, bedankt voor de info. Jaa dat zegt inderdaad al heel wat! Hij klonk al als iemand die er weinig van weet.

16 september 2014 om 22:51

Welke positie speelt grosskreutz meestal?

16 september 2014 om 22:54

Overal. Geen vaste positie. Kan zowel rechtsback, linksback, linkermiddenvelder, rechtermiddenvelder.

16 september 2014 om 23:02

Oke dankje! Vindt hem een goede speler ,erg sterk aan de bal!

17 september 2014 om 00:15

Je vergeet keeper! Die compilatie moet je eens zien van Grosskreutz

16 september 2014 om 22:57

25 schoten tegen 3 oid. Je kan er verliezen, toegegeven, maar dit is echt beschamend. Dit gebeurt te vaak, alle arsenal spelers verstijven compleet in dit soort wedstrijden en ik denk dat het met die tactieken van Wenger en zijn besprekingen te maken heeft.

17 september 2014 om 02:19

Dat komt dus door het gebrek aan wereldtoppers. Ventjes als walcott, bellerin, mertesacker, Arteta. Kom op zeg. Met een benatia, Mascherano en een cavani was Arsenal nu topfavoriet voor de titel. Door de wol geverfde topspelers met een schijt en agressie, daar ontbreekt het aan. Maar dat is ieder jaar zo.

16 september 2014 om 23:02

In tien jaar twee nietszeggende prijzen gewonnen. Wow. Kansloos verloren van een halve dordmund is zorgwekkend. En Wenger is de schuldige. Arteta 😱

16 september 2014 om 23:28

Stop maar weer, fa cup is alles behalve nietszeggend.

16 september 2014 om 23:55

De FA cup is ook redelijk nietszeggend qua prestatie.

Echter geeft de FA cup wel veel traditionele/historische waarde waardoor het een grote prijs is.

Een grote prijs, maar voor een topclub in Engeland geen uitmuntende prestatie. Laten we eerlijk wezen

16 september 2014 om 23:58

Ik bedoel: als Portsmouth, Wigan, Cardiff, Stoke de afgelopen jaren ook bij de winnaars/Runners up hebben gezeten dan kun je niet van een prestatie spreken die in de buurt komt van de PL bijvoorbeeld (aangezien deze clubs daar nooit aan zouden mogen ruiken).

Maar nogmaals...het is wel een grote prijs en een hele eer...maar dat is dus meer dankzij de FA cup dan aan Arsenal zelf? Snap je...

17 september 2014 om 10:47

Het winnen van de FA Cup is in ieder geval geen indicatie dat je geweldig bezig bent. Het is een mooie prijs, maar kan door iedere middenmoter in Engeland wel een keer gewonnen worden.

17 september 2014 om 00:02

Arsenal creëerde nog wel iets maar maakte het niet af.
Dat is het welbeckdilemma. Je weer dat als hij ze afmaakt hij erg goed is maar dat doet ie niet. Maar toch stel je hem op omdat hij gevaar brengt. Maar rendement is zo laag

17 september 2014 om 00:17

Bij Dortmund verliezen is op zich geen schande, maar Arsenal had werkelijk niets in te brengen.
Met name Wilshere en Walcott vielen enorm tegen. Wanneer Aubameyang en Mkhitaryan iets scherper waren geweest had het zo maar 4-0 of 5-0 kunnen zijn. Alexis was bij Arsenal de enige speler die zo nu en dan nog voor gevaar zorgde.

17 september 2014 om 00:32

Maar wat heb ik genoten van aubameyang, wat een heerlijke speler is dat zeg. en ook die immobile. geweldig duo vandaag. Borussia heeft echt geweldig gespeeld, lekker fel en volop op de aanval. Arsenal kwam er vandaag totaal niet aan te pas. Maar die Welbeck had minimaal 1 goal moeten maken. hij draait knap weg van zijn tegenstander maar verprutst die hele kans. heel zonde. Maar toch zie ik Arsenal zich gewoon simpel plaatsen voor de knock out fase.

In Wenger we trust


Daaaaaag wenger

16 september 2014 om 22:40

? Beetje dramatisch vind je niet?

16 september 2014 om 22:42

Nee vind ik niet,

Het seizoen in gaan zonder 3e cv
Het seizoen in gaan zonder cvm
Arteta aanvoerder maken
Elke topwedstrijd tactisch heel hard falen

De voetbalwereld is vernieuw en Wenger blijft hangen

16 september 2014 om 22:44

He he eindelijk iemand die het met me eens is. Wenger lukt het niet meer, en moet nu plaatsmaken voordat hij zijn eigen status helemaal verpest.

16 september 2014 om 22:44

Wenger is letterlijk in elke wedstrijd tactisch overklast door de trainer van de tegenpartij dit seizoen, behalve in de Community Shield, maar dat was een zeer zwak City. Palace stond ook gewoon goed, alleen hadden ze gewoon te weinig kwaliteit, waardoor we nog wonnen.

16 september 2014 om 22:46

Indd, Arteta kan echt niet!!!

16 september 2014 om 22:46

Er is geen plaats meer voor mensen zoals Wenger in deze harde voetbalwereld. No country for old men. Het sprookje is over. Arsenal heeft een Jurgen Klopp nodig. Iemand die begrijpt dat je met een Arteta, die 9/10 van de ballen zo inlevert zodat de tegenstander zo kan scoren, wat Dortmund uit liefdadigheid niet eens gedaan heeft. Stel je voor wat Klopp met dit team zou kunnen.

16 september 2014 om 22:47

Chambers is toch de 3e Cv(m)? Arteta aanvoerder maken snap ik inderdaad niet, was Per dat niet?

16 september 2014 om 22:49

Chambers is veel te onervaren om 3e CB te zijn, daar moet een ervaren kracht komen. Chambers moet 4e CB zijn die kan leren van de andere 3.

16 september 2014 om 22:49

Wenger heeft vandaag toch heel zwaar op het gebeid van tactiek gefaald. Ongelofelijk, hoe makkelijk Dortmund de bal afpakte met goede druk, maar met de kwaliteit van Arsenal had ik dit niet vwrwacht vandaag.
Kijkend naar de blessures van vooral Dortmund, had Arsenal vandaag eigenlijk moeten winnen.
Daarnaast idd een zwaar probleem dat jullie een balafpakker missen. Kijk maar naar Bender, Kehl en Ginter vandaag. Zijn zeker belangrijke schakels in een aanvallende ploeg.

16 september 2014 om 22:52

Chambers is 3e cv, 2e rechtsback en 3e cvm

Oftewel je back up voor 3 posities. Waardoor je dus met 1 blessure op 1 van de 3 posities automatisch de pineut bent

16 september 2014 om 22:58

Arteta captain maken is een van de grootste blunders ja. Maar die Ozil dan. Die weigerd toch mee te doen als hij op de flanken staat. Waar is die Wenger mee bezig? Bij Duitsland kon hij daar spelen omdat het een machine is. Op elke positie een topspeler. Hij kreeg telkens de bal en werdt van alle kanten geholpen.

Maar dit begin een beetje zielig te worden. Want het is een grote talent.

16 september 2014 om 23:22

Vond Özil op zich niet zo slecht vandaag. In die spaarzame momenten dat we de bal in Dortmunds helft hadden, deed Özil toch goede dingen. Ramsey was wel weer onzichtbaar, dat is hij al sinds de Community Shield.

17 september 2014 om 00:01

Precies en daarom gaat Arsenal dat laatste stapje niet maken onder Wenger.
Sorry maar als ik hem zo zie in de wedstrijd tegen Dortmund met dat materiaal, een zuurpruim die zijn elftal niet op de juiste manier laat spelen.

Het is eigenlijk al jaren hetzelfde in uitwedstrijden.

Wenger gaat niet met de tijd mee inderdaad.

16 september 2014 om 22:43

Hèhè eindelijk iemand die dit ook vind en voor Arsenal is. Wenger bakt er echt niks van zeg.. Dan nog liever Mourinho ondanks dat ik hem haat en een klootzak vind. Wenger is zo slecht. Net als Arteta en Per. Kos was ook bagger vandaag en Ozil is een miskoop. Ramsey mag ook wat beter z'n best doen hoor. Bellerin speelde alles verkeerd in vandaag jammer voor die jongen. Welbeck had goede loopacties en Wilshere speelde redelijk.

Man man man man man wat een drama..

16 september 2014 om 22:48

Nog liever Mourinho dan Wenger... Ga jij maar een andere club zoeken. Wat een gek. Zonder Koscielny was het helemaal open huis geweest.

16 september 2014 om 22:49

Ik wilde zien wat hij in de transferperiode deed en hem dat uit willen laten bouwen. Eerst cesc niet terughalen was nog te begrijpen als het geld gereserveerd werd coor andere toppers.

Dat begon aardig maar hield snel op. zelfs belangrijke selectie spelers werden nog verkocht..

Dan alsnog is het aardig te redden maar dan moet je tactisch wel goed snappen waar je mee bezig bent..

Arteta moet ergens in Qatar gaan voetballen, is nota been aanvoerder
Wilshere kan de perfecte cvm zijn, gif, loopvermogrn, fysiek maar ook voetballend goed
Ozil op de vleugel....

Zucht

16 september 2014 om 22:53

Haha joe Draytonpark. Misschien verkeerd gezegd uit boosheid. Ik bedoel eigenlijk meer te zeggen dat een resultaat trainer veel beter is. Wenger is gewoon slecht. En ja ik snap dat Kos veel weghaalde maar als dit ons duo is dan word het echt niks dit seizoen.

16 september 2014 om 22:54

Koscielny maakt elke wedstrijd ook gewoon fout op fout op fout. Heel jammer.

16 september 2014 om 22:55

Drayton

De fouten die tactisch gemaakt worden door Wenger worden nooit en te nimmer gemaakt door Mourinho. Het is een arrogante pisvinger met een verschrikkelijke media performance..

Maar die man is wel een analist, tactisch meesterbrein en een winnaar....

Iets wat Wenger helaas al jaren niet meer is. Met alle respect voor arsene, hij mist gewoon de kwaliteiten voor het huidige voetbal

16 september 2014 om 22:55

Wilshere is idd gewoon goed op cvm denk ik alleen je moet het hem nog een beetje bijbrengen. Die transferperiode van Arsenal is altijd drama dus daar kijk ik niet eens van op. Terug naar 4-3-3 en in de winter gewoon Badstuber halen ofzo en een cvm want Wenger wil Wilshere daar niet zien.

16 september 2014 om 23:01

Het is al triest genoeg dat chambers beter is dan per en koscielny

16 september 2014 om 23:01

Badstuber, je bedoelt de Duitse Diaby? Die vent zit nog maanden in de lappenmand

16 september 2014 om 23:12

Badstuber en Arsenal, dat zou prima zijn... voor de medische staf.

17 september 2014 om 06:17

Subotic dan of Sokratis.. Allebei beter dan die trage Per

17 september 2014 om 00:04

Huh...we zouden toch dit jaar "de ware Wenger zien".
Wenger zou toch laten zien wat hij kon met Arsenal als hij het team bij elkaar kon houden én grote spelers kon aantrekken?

Jaren uitgemaakt worden voor een Arsenal hater om nu bij zoveel Gooners dezelfde teksten te zien die ik al die jaren hier neerzette; tactisch zwak, geen winnaarsmentaliteit die nodig is voor n topclub, koppig en een club dat te wel hinkt op financiële cijfers en sportieve ambities.

Meer zeg ik er niet over. Succes met het verwerken van het verlies

Waardeloze wedstrijd vd kant van Arsenal. Dortmund volkomen verdiend gewonnen, puntje van kritiek dat ze er niet meer gemaakt hebben. Had Welbeck z'n vizier op scherp had het ook nog 2-2 kunnen zijn. Ze hebben een goed team en als iedereen fit is een zeer sterke selectie! Om het verlies kan ik niet treuren, dit was onze moeilijkste wedstrijd vd hele poule. Wel ontevreden over het spel, kappen met die 4141! Waardeloze opstelling, helemaal als Arteta je dm is...eerste goal een bal lukraak naar voren en de speler die de bal opvangt staat al voor onze dm en cb's. Tactisch dus ook weer gefaald. Laat Özil ook maar een maandje op de bank zitten. Die jongen heeft echt even rust nodig na een seizoen zonder winterstop en een wk waar hij alles gespeeld heeft.

Oja, wel jammer dat ze geen shot hebben gemaakt van boven op de befaamde tribune, gemiste kans.

16 september 2014 om 22:41

Letterlijk elke wedstrijd is Wenger tactisch overklast door de trainer van de tegenpartij, dat is hoe zwak hij tactisch geworden is.

16 september 2014 om 22:48

Het is voor tegenstanders en managers op tactisch gebied tegen Arsenal gewoon een lachertje. Even 5 minuten om de tafel en je weet al hoe je de tactiek van Arsenal kan bestrijden.

16 september 2014 om 22:54

Gewoon de vorige tegenstander van Arsenal bestuderen en klaar is Kees!

16 september 2014 om 23:02

^ Dit is precies wat ik ook dacht. Heb me mateloos geirriteerd aan arsenal, ook totaal geen veerkracht, gaven het halverwege de tweede helft al op. Arsenal moet zich eens gaan afvragen of wenger echt wel de juiste man is, want met deze selectie moet je toch wel iets bereiken, en bij wenger is het toch altijd net niet als je kijkt naar de prijzen die die heeft gewonnen in 18 jaar. Laat zn ploeg op zn tijd leuk en goed voetbal spelen, maar het is niet constant en vaak ook gewoon matig.

Heb me trouwens ook mateloos geirriteerd aan mkhytarian, die gast kan echt niet afmaken of beslissingen maken.

Dortmund heeft hier natuurlijk terecht gewonnen, geweldig team en geweldig spel. Vooral Aubemayang vond ik heel goed.

Ongelofelijk hoe slecht er verdedigd wordt door Arsenal bij de goals. Begrijpelijk dat Szczechny zo boos werd. Zou Wenger is eindelijk realiseren dat ie verdedigers nodig heeft? Who knows.

Ben inmiddels helemaal klaar met Arteta. Voegt absoluut niks toe en is nog slechter dan Flamini. Wenger snap ik ook bijna niet meer. Als je Ozil op links gaat zetten, laat Podolski dan liever spelen op die positie. Vreselijk!

16 september 2014 om 22:40

Het boeit Wenger echt niet hoor, zolang hij maar winst maakt met Arsenal.

Arsenal helemaal zoek gespeelt door bvb mooie wedstrijd wat zijn die aanvallers snel zeg van bvb

Het enige positieve vandaag is dat Galatasaray ook niet gewonnen heeft. Zo gaan we natuurlijk nooit de groep winnen. Iedereen speelde gewoon waardeloos.

16 september 2014 om 22:45

Groep winnen? Denk maar gerust aan plek 3als het zo doorgaat. Wenger jij faalt the end im top pissed.

16 september 2014 om 22:53

Op zich is het resultaat nog acceptabel, want zelfs teams als Real verliezen in Dortmund, maar het gaat om de manier waarop, die is onacceptabel.

Het grootste succes dat we vandaag behaalt hebben is het feit dat Galatasaray en Anderlecht gelijk hebben gespeeld.

16 september 2014 om 22:47

Ik ben benieuwd of we gaan winnen tegen GS, want man man man het spel was vreselijk vandaag!

16 september 2014 om 22:50

Ik neem de spelers niets kwalijk, Wenger heeft gewoon alweer gefaald. Hij heeft volgens mij echt nog geen enkele keer het team overtuigend laten spelen dit seizoen. In de Community Shield was City gewoon ontzettend zwak.

16 september 2014 om 22:54

Ook de spelers neem ik wat kwalijk. Ramsey deed dom, Wilshere deed weer laks, Mertesacker gaf niet alles. Szczensy was aan het kloten.

16 september 2014 om 22:57

Szczesny bij dat doelpunt van Aubameyang... lachwekkend.

16 september 2014 om 23:00

Alle spelers waren slecht vandaag, niet een die een voldoende haalde....

16 september 2014 om 23:05

Ik zeg zaterdag Ospina. Wat een clown die Sczeszny. Hij leert maar niet van zn fouten, die hij al vier jaar hetzelfde maakt. Hij denkt dat ie Neuer kan nadoen, maar eerlijk als sweeper keeper ken ik geen slechtere dan Sczeszny.

16 september 2014 om 23:15

Szczesny is inderdaad lachwekkend als sweeper. Zijn reflexen zijn zeer goed, en in de lucht is hij ook redelijk, maar zijn uittrap is lachwekkend slecht, en hij komt altijd als een debiel uit.

16 september 2014 om 23:37

Zijn uittrap is gewoon gevaarlijk slecht. Schopt hem halverwege de eigen helft ergens over de zijlijn en je staat weer onder druk..

ik weet nog dat een arsenal fan: Gooner4 gisteren zei: Dortmund heeft geen toppers.
De Discussie ging erom dat Dortmund toppers had, maar gooner4 beweerde van niet.
Weidenfeller, heeft beter gekeept dan szycesny, de centrale duo is sterk ook al missen ze Hummels.
De middenveld staat er ook sterk en Aubemayang en Immobile hebben gezorgd voor snelle counters.

16 september 2014 om 22:43

Ik weet toevallig welke discussie je bedoelt, maar dat ging over wereldtoppers. In mijn ogen alleen Reus.

16 september 2014 om 22:52

Klopp zou van dit Arsenal een machine maken.

16 september 2014 om 22:54

En hummels?

16 september 2014 om 22:55

Nee, die zou die 100m anders besteed hebben.

16 september 2014 om 23:03

@gooner4eva

Klopp is een geweldige coach, vind hem samen met Mourinho en Ancelotti echt 1 van de beste.
Klopp zou Arsenal echt beter kunnen maken en ze hebben een nieuwe coach nodig. Wenger is ook goed, maar helaas net niet goed genoeg. Het is goed dat een zijn eigen visie heeft, maar als die telkens jaren mislukt, dan moet je accepteren om je visie te veranderen.
Van Klopp zou ik kunnen zeggen, dat hij elke club, beter en sterker kan maken, want wat hij deed met Mainz was ook uitstekend en vervolgens met Dortmund na een diepe dal, geholpen met 2 bundesliga titels, bekers en een finale in de Cl.
Guardiola is bij teams gekomen, waar de spelers al klaar stonden.

16 september 2014 om 23:05

Ja, aan Carvalho, Ginter en een topspits, oftewel, wat Arsenal nodig heeft.

16 september 2014 om 23:09

Klopp en Simeone weten met een veel lager budget veel beter te presteren dan Wenger. Vroeger was Wenger echt de beste coach ter wereld, zeker toen hij de CL-finale haalde met Arsenal met een verdediging dat maar 5 miljoen ofzo gekost heeft. De Wenger van nu is de weg kwijt, en moet echt eens wat meer wedstrijden analyseren, of een andere functie aannemen (TD ofzo).

Ik ga Wenger sowieso missen wanneer hij vertrekt, want hij is en blijft een legende en hij heeft alles voor de club betekent. Maar ook aan Wenger hangt een houdbaarheidsdatum helaas. Hij verdient een megastandbeeld wanneer hij ermee kapt.

16 september 2014 om 23:21

moet wel zeggen dat ik de arsenal onder Wenger rond 2003/2005 mis, ze hadden samen met AC Milan en Real Madrid de mooiste selectie, vind ik. Dat zeg ik als Chelsea en Inter fan.
Lehmann, Eboue, Kolo Toure, Sol Campbell, A. Cole, Gilberto Silva, Robert Pires, Vieira, Hleb, Ljungberg, Henry, Bergkamp.
jammer dat deze spelers weg gingen vooral Hleb en Ljungberg, die waren gevaarlijk op de flanken en laten we niet over de afronders hebben, want dat zegt genoeg.

16 september 2014 om 23:22

@edgaros28

Klopp is inderdaad echt een van de beste coaches op dit moment. Als je ook bedenkt welke spelers Dortmund vandaag miste (reus, Hummels, Gündogan, Piszcek) is het des te knapper dat Arsenal er totaal niet aan te pas kwam. Hij heeft echt een geweldig elftal gecreërd dat echt speelt als een team, niet afhankelijk is van individuen.

16 september 2014 om 23:40

Lauren voor Eboue in de glorie tijden voor de rest ben ik het met je eens wenger de weg kwijt. En dan nog aangeven dat hij welbeck niet zou hebben gehaald als op transferdadline in londen was.

17 september 2014 om 00:08

Daar zeg je wat.

Lijkt me duidelijk herkenbaar het verschil tussen de frisse Klopp en de oude zuurpruim Wenger.

arsenal is al jaren een mentaal zwakke ploeg.
vandaar dat ze nooit topwedstrijden winnen.

Ik ben niet echt onder de indruk van dit Arsenal. Op basis van deze wedstrijd zie ik er niet veel potentie in. Mijn gevoel zegt me dat een andere manager zeker geen slecht idee zou zijn. Niks tegen Arsene, maar hij brengt gewoon niets nieuws en hij is achterhaald.

16 september 2014 om 23:06

De spijker op zijn kop. De selectie heeft heel veel potentie, maar niet in deze opstellingen.

Geweldig dat Dortmund won. Ik vond wel dat de scheidsrechter meer naar Dortmund was gebogen. 3 punten binnen goed begin. Het is ook jammer dat Bayer Leverkusen verloren heeft. Ze hadden potentie om te winnen van Monaco. Morgen Bayern ik ga voor ze duimen.

17 september 2014 om 14:15

Leverkussen speelt echt heel goed onder Schmidt! Ik ddenk dat we nog wel vaker van ze gaan horen dit seizoen. Dat hyper aanvallend mega druk voetbal is zeer leuk om naar te kijken (tenzij het gtegen je eigen team gebeurt )

Gelukkig heb ik veel sympathie voor Dortmund, dus ik gun ze de overwinning ook gewoon. Als Arsenal niet de CL wint, en dat gaat in geen 100 jaar gebeuren, hoop ik dat Dortmund hem eens pakt.

zeer armzalig arsenal gezien vanavond, al is dortmund uit nou niet de lekkerste tegenstander.
zeer sterke dortmund met hele hoge druk en dat was arsenal te machtig.
het wordt nog een hels karwei om die groep door te komen.

Het was weer te denken!
Anderlecht speelt de hele match beter maar dan geven ze het in laatste minuut weer uit handen!

Wel schitterende prestatie met zo'n jong elftal en een links en rechts mid op de back( Najar speelde weer echt als een beest! Juist zoals de 17 jarig Tielemans).
Suarez was duidelijk nog niet fit!

Maar ja ze hadden het maar moeten afmaken!
Wat een kansen dat ze hebben weggegooid met onder andere Mitrovic!

Olie speelde zowaar zijn best match ooit, centraal dan nog wel!

16 september 2014 om 22:49

Hele match wil ik niet zeggen. De eerste helft was Anderlecht overduidelijk beter. De 2de helft had Galatasaray het meeste van het spel.

Maar echt jammer van dat doelpunt op het einde. Ik werd er echt kwaad van.

Najar wel man van de match. tielemans had wel een paar geweldige bewegingen al had hij heel soms wel balverlies. Over het algemeen deed hij het goed.

Defour is echt wel een kwaliteitsinjectie.

Mitrovic heb ik mij wel mateloos aan geërgerd. Hij mist die gigantische kans en ik vind hem vrij lui. Zet zeer weinig druk.

Deschacht was inderdaad fantastisch en Mbemba ook wel op die slechte inspeelpass na.

Anderlecht wilde altijd positief voetballen. De hand van Hasi is wel duidelijk te zien.

Wederom een slechte wedstrijd van Arsenal. Het gaat me niet eens om dat wij verloren hebben maar de manier waarop.

Wat speelde GS slecht zeg, niet te geloven. België is onze directe tegenstander op de coëfficiëntenlijst, dus deze wedstrijd was heel belangrijk, zowel voor GS als voor Turkije. Dit moest de makkelijkste wedstrijd zijn voor GS, dus als je hier niet eens kan winnen, wat wil je dan doen tegen Arsenal en Dortmund?

Prandelli mag ook even genoemd worden, met zijn Milan-tactiek. Wanneer heeft GS nou met 4 middenvelders gespeeld voor het laatst? 3 jaar terug? Selcuk speelt al maanden zwak, maar staat telkens basis. Dan krijg je zo'n helse fluitconcert wat voor niemand goed is, zeker niet voor Selcuk. Ik begin serieus te denken dat er in zijn contract staat dat hij iedere wedstrijd moet spelen, want dit slaat nergens op.

16 september 2014 om 22:48

Als je Arsenal vandaag zag voetballen dan weet je dat Galatasaray daar niks voor onder doet, vooral wanneer Selcuk op de bank gaat zitten en Galatasaray 4-5-1 gaat spelen in de Cl met Olcan en Bruma op de flanken. Galatasaray speelde zeer slecht, maar ook Anderlecht was dramatisch.

16 september 2014 om 22:59

Verschil is dat Arsenal speelde tegen de beste ploeg uit de poule en GS tegen de, op papier, zwakste ploeg van de poule. Ik ben zeker niet onder de indruk van Arsenal, wij hadden ze eigenlijk al moeten hebben, maar van GS ben ik helemaal niet onder de indruk.

Anderlecht heeft de jongste ploeg in de CL ooit, met een 17 jarige jochie op het middenveld. Verwachtte je dat ze GS kapot zouden spelen? GS had deze wedstrijd gewoon moeten winnen, geen excuses.

16 september 2014 om 23:05

Dat ze niet winnen ok, maar hoe ze spelen.. Ziet er toch niet uit man, wat een bejaardenvoetbal..

Jammer dat het niet ging sneeuwen

16 september 2014 om 23:15

De barriéres werden vandaag niet doorbroken door GS. Jammer, we hadden België in kunnen halen, want TS moet nog tegen Lokeren.

16 september 2014 om 23:48

Ach ja 'als' telt niet he.. Gs speelt al heel lang geen voetbal meer

17 september 2014 om 00:04

Publiek van Gs was ook weer drama.. Lijken wel op een paar VZ leden hier die weer opeens nergens te bekennen zijn..

Zit meer jetset en gelegenheidssupporters in TT arena dan echte die hard supporters, dat was vandaag weer te merken.. Ultraaslan leek meer op Ultrakedi..

17 september 2014 om 00:10

Dat gaat ons ook overkomen in het nieuwe stadion. Die gelegenheid supporters zag je weinig, omdat de voorzieningen in Inonu van een laag niveau waren, ze kwamen gewoon niet. Nu met het nieuwe stadion zul je ze zien opdagen.

17 september 2014 om 00:46

Klopt.. De bobos, de jetset, de zakenmensen..

Ik mis Inonu man!

17 september 2014 om 13:05

Achh achhh achhhh

Bert en Ernie zitten weer om aandacht te vragen van Gangstarr.hoe zielig jullie zijn wehehe.

Veel succes donderdag tegen Asteriusasaspas

17 september 2014 om 13:10

Jij vindt je zelf wel belangrijk he glorystarr,

Waar was je analyse van gisteren? Opeens nergens te bekennen mii?

Leek weer nergens op

17 september 2014 om 14:14

Huh ? Jij bent nog erger into Voetbalzone dan ik dacht. Ga een leven zoeken man hehe. Ik zat lekker te hangen met m'n neven. Drankjes en potjes Pes. Echt sorry dat ik niet meteen ben gedoken op Voetbalzone man. Had ik maar geen leven. Kon ik meteen reageren. Ik baal nu echt. Ik zal volgende keer de timer zetten ok ? Wat een gasten wehehe. Gaan ze zo heel zielig met elkaar over mij praten. Klaarblijkelijk niks te doen.

17 september 2014 om 14:51

Jij zit al 10 jaar op vz en bent er altijd als de kippen bij, dus je hebt 10 jaar geen leven? Hehehe..

Als jullie wonnen was je er wel meteen eh Gloria.. En wie praat er over jou, voel je toch niet zo aangevallen joh..

Reageer nou es een keer inhoudelijk ipv zo zuur..

17 september 2014 om 15:44

Ome gangstarr is een beetje boos zo te zien. Mogen we nu ook al geen grapjes meer maken? Je naam wordt trouwens helemaal niet genoemd, ik weet niet waarom je zit te stressen. Triest man. Net als het feit dat je PES speelt en geen Fifa.

17 september 2014 om 16:05

Dit jaar stapt ie gewoon over naar Fifa hoor, met de turkse competitie er in en al..

Ezzuurtje

17 september 2014 om 16:25

Boos ? Nee hoor. Ik vind het eerder lachwekkend hehe. De één zat blijkbaar met smacht te wachten op een reactie van mij en de ander was blijkbaar gekwetst door eerdere reacties.

Waar zeg ik dat m'n naam wordt genoemd ? Sneeuw, 'als', dat zijn verwijzingen naar reacties van mij toch ? Houd uw niet van den domme.

Veul plezier met Fifa. Ik blijf gewoon pes spelen. Echte voetballers spelen Pes. Fifa is voor kids. Doe mij maar een volle Bombonera met confetti in plaats van spelen met 55435 officiële clubs.

17 september 2014 om 16:43

Ge kunt de pot op jongen. Blijkbaar zat jij te wachten op een reactie van ons, want je reageert er gelijk op. We zitten hier gewoon wat te kletsen over de voorzieningen in het nieuwe onderkomen en over de weersomstandigheden die geen probleem meer zullen vormen als het dak klaar is, wat wel het geval is in andere stadions.

Fifa is voor kids? De laatste PES die ik het waard vond om te spelen was PES 4. Fifa is voor de die hards. PES is voor de confetti liefhebbers zo te zien. Maakt het ook uit welke kleur confetti?

17 september 2014 om 18:28

Normaal ben ik ook een pesser maar dit jaar ga ik voor fifa.. Die laatste pes was echt de druppel, wat een dramaspel.. Als ik met een strandbal wil spelen ga ik wel naar Bodrum..

Dit jaar fifa met officieel 18 turkse clubs en tr competitie.. Eigenlijk zijn het beide games met te veel errors nu maar ben echt afgeknapt op Pes..

En gangstier, met jouw status op vz (wehehehe) zou je toch wat intelligentere reacties verwachten, you slippin dog hehehe

Arsenal had gewoon Fabregas of song moeten halen misschien wel beide!

afscheid moeten nemen van arteta en was Alexis nou zo noodzakelijk met Cazorla, walcott, chamberlain en cambell heb je toch zat spelers voor de flank?

Ozil op de flank is geen succes tegen een team dat op elke bal door jaagt.

al met al een verdiende overwinning van Dortmund met voor mij de man of de match Großkreutz

17 september 2014 om 00:32

Arsenal heeft types nodig als Vieira en Bergkamp dat vroeger waren. Ik zie het niet snel gebeuren, maar als Arsenal een Pogba of Matuidi kan halen en (bijvoorbeeld) Van der Vaart dan maken ze een hele grote kans op de titel.

Szczesny
Debuchy
Koscielny
Mertesacker
Gibbs
Pogba
Wilshere
Ozil
v.d. Vaart
AOC
Alexis
17 september 2014 om 03:14

Wat moeten wij nou weer met zo'n slappeling als Van der Vaart? Mijn oma duwt hem nog omver die zwakkeling. Cazorla is bovendien 3 klasses beter.

17 september 2014 om 08:22

Je hebt me net doen verslikken in mijn koffie... Van der Vaart? Wat moeten ze bij Arsenal met die has-been? Je kan hem nog amper voetballer noemen, maar hij zou Arsenal wel snel even kampioen maken denk je.

18 september 2014 om 00:26

@gooner4eva : Ja, dat zal best. Van der Vaart is geen powerhouse, dat klopt. En jouw oma sprint Raffie er waarschijnlijk ook nog dik uit op de eerst 100 meter. Maar heeft ze ook spelinzicht, goede pass en een dodelijke steekbal in huis ? Als dat zo is, dan kan Arsenal wellicht beter jouw oma contracteren ...

Maar ik denk dat hij tussen betere voetballers nog best van waarde kan zijn. Bij HSV is het behelpen met spelers die technisch en tactisch beperkt zijn. Misschien niet meer 90 minuten per wedstrijd en ook niet iedere wedstrijd, maar dat hoeft ook niet. Ik vind Cazorla trouwens een ander type voetballer dan Van der Vaart. Ozil lijkt wat dat betreft meer op Van der Vaart. Ik denk wel dat Van der Vaart en Ozil samen zouden kunnen spelen. Van der Vaart heeft ook scorend vermogen.

En een speler als Matuidi of Pogba erbij lijkt me sowieso een must. Er lopen teveel dezelfde types bij Arsenal en de selectie herbergt een hoop spelers die net niet goed genoeg zijn voor de echte top. Misschien dat dit inderdaad ook wel voor Van der Vaart geldt, maar ik hoop op een revival. Het is zeker niet onmogelijk.

Nou....
Conclusie
Arsenal was heel slecht en dortmund speelde IJzersterk.

Had niet verwacht dat we gingen winnen maar ze waren werk heel slecht.

Aankomende transferperiode toch maar voor een cvm, was weer duidelijk, en achterin was t ook niet veel... Blij zijn dat het 2-0 is gebleven....

16 september 2014 om 23:02

En misschien maar eens een wereldspits. Welbeck had er minimaal 1 moeten maken vandaag, mist gewoon die bal na een blunder en die andere kans had er ook best in mogen zitten.

Die goal van Immobile was merkwaardig, je zou denken dat het per ongeluk ging hoe hij hem meekreeg. Maar hoe kan je daar zo op anticiperen?

17 september 2014 om 00:17

Dat ging ook per ongeluk.

Het was eigenlijk een mislukte beweging waardoor die 2 verdedigers het spoor bijster waren en door de snelheid en doorzettingsvermogen van Immobile kwam hij in een reflex goed uit waarna hij de bal goed inschiet.

17 september 2014 om 02:15

Ja inderdaad dat viel mij dus ook erg op, dat je hem per ongeluk mee krijgt tot daar aan toe. Maar hoe hij doorging, alsof hij had allemaal zo had gepland, ik had allang op die bal gestapt. Gelukkig is hij dan ook de prof haha.

Elk jaar hoor je dat Arsenal de Champions League haalt door in die voorronde te winnen maar ze bakker er niks van en waarom zitten ze in pot 1 slaat nergens op.

16 september 2014 om 22:47

Pot 1 is niet alleen voor se kampioenen want dan zou.malmo en ludogorets en ajax daar ook in horen.
heeft ook te maken met aantal jaren in de xhampions league en overleef je de poule ja of nee en hoe ver kom.je verder.
heeft niks te maken hoe je presteerd in eigen competitie

Spelers aanwijzen heeft totaal.geen zin.

iedereen speelde slecht voetbal is team sport en doe je samen het ligt niet aan 1 persoon.
ozil was net zo slecht als koscienly.

er lijkt gee chemie tussen de spelers. Vertrouwen missen we.

en ja welbeck mist me toch ook even 2 kansen die je moet benutten als je merkt dat je niks in te brengem hebt.

ik wil echt het oude arsenal terug liever goed spel en 1-0 verliezen dan dit spel ofja wanvertoning en dan verliezen.

arsenal is ook niet meer de ploeg wat het spel maakt.vroeger maakte arsenal het spel en was het vaak de tegenstander die counterde. Nu is arsenal de counter ploeg....dat wil.je toch niet zien als gooner!!!

Tevreden ben ik zeker niet met een gelijkspel tegen Anderlecht, maar wat voelt het goed om in de slotfase toch nog een doelpunt te maken.

Laat Arsenal maar in de poule fase eruit vliegen of ze worden 2de en vliegen er daarna wel uit.

Dit is te triest van Wenger. Hij stelt spelers totaal verkeerd op. De enige die er wat van probeert te maken is Sanchez. Als het zo lang doorgaat dan denk ik niet dat veel spelers willen blijven.

Gaat Wenger nu eindelijk inzien dat het tijd is om te gaan?

16 september 2014 om 22:53

Ik snap dat je gefrusteerd bent maar wat kan wenger er aan doen dat die spelers elkaar niet snappen.

de niveaus liggen te ver uit elkaar.

ozil is in het hoofd kwa passjes en inzicht veel verder dan welbexk ofnwillshere.
alexis is ook te goed om te kunnen samen spelen met een bellerin.

er zit te groot verschil in klasse tussen de spelers.
wenger heeft hier helemaal niks mee te maken en hoeft van mij ook niet gaan
ik vind jullie maar ondankbaar .... eerst moet wenger aankopen doen en nu is het nog niet goed..
???

Ik weet zeker dat arsenal beter zou spelen zonder ozil en alexis dan met omdat die gewoon veel verder zijn dan een ramsey en willshere.

moet je kijken met wie ozil en alexis samen hebben gespeeld bij real en barca? En dan komen ze bij arsenal is toch een stap omlaag.op.gebied van niveau wat word nageleefs

17 september 2014 om 00:00

Wenger kan wel wat eraan doen. Hij moest de spelers kopen die nodig waren. Ik had een topspits verwacht en was heel erg blij met Sanchez maar dat is geen spits. Waar is de Cvm? Waar is de CV? De selectie heeft kwaliteit te kort om lang mee te doen in de top. Daar heb je gelijk in als je het hebt over niveaus binnen het team. Als je Arteta maar elke keer gaat opstellen dan weet je dat het fout gaat. Tegen ploegen als Hull City of Aston Villa kan je Arteta wel opstellen maar tegen ploegen die een veel snellere handelingssnelheid hebben dan Arteta ooit heeft gehad dan niet.

Ik zie op dit moment niet dat Ozil in het hoofd meer inzicht heeft dan wie dan ook op het veld. Ja het is waar dat hij beter is dan de rest maar dat laat hij al lange tijd niet meer zien. Alexis laat zijn klasse al een tijdje zien maar dat je zegt dat hij moet samen spelen met een Bellerin is wel een beetje krom. Die jongen moet opeens in een CL wedstrijd mee doen omdat er natuurlijk weer blessures zijn. Daarbij komt ook kijken dat er achterin te weinig keus is.

Wenger moest aankopen doen en dat deed hij. Helemaal niet zo slecht ook maar hij kocht dus niet de spelers die daadwerkelijk nodig waren. Falcao was te huren maar die zit nu bij United en Arsenal moet het met Welbeck doen. Misschien gaat Welbeck het wel goed doen op een gegeven moment maar het is niet bepaald een verbetering op Giroud.

Arsenal gaat niet beter spelen zonder Sanchez en Ozil. Wanneer Ozil op 10 gezet wordt en Arteta lekker gaat banken dan is er al een groot probleem opgelost. Sanchez moet je altijd opstellen want die werkt enorm hard en brengt wat extra's.

Arsenal heeft gewoon nog steeds een matig elftal al is dat heel gek om te zeggen terwijl Ozil, Sanchez, Ramsey en Cazorla in dat elftal spelen. Het is toch echt tijd om te gaan voor Wenger dus laat iemand anders maar eens de leiding nemen. Iemand die inziet wat er moet gebeuren in grote wedstrijden en de juiste mensen haalt. Dit kan gewoon niet meer.

17 september 2014 om 01:38

Mee eens. Arteta mist de pure klasse die nodig is voor dit niveau. Arteta zou een goede speler zijn voor pakweg Stoke City of Southampton. Daarnaast heb je naast Sanchez nog een goede aanvaller nodig. Welbeck is geen echte goalgetter en ook hij mist pure klasse. Een middenvelder van de categorie Matuidi of Pogba is nodig naast Wilshere en Ozil. Ook een goede centrale verdediger erbij kan m.i. geen kwaad.

Szczesny
Debuchy
Koscielny
Mertesacker
Gibbs
Cazorla
Matuidi ?!?
Wilshere
Sanchez
Ozil
Jackson ?!?

Als fans zelf terug verlangen naar Sabri Sarioglu in het team dan zit het goed fout.

De jonkies van Anderlecht mogen zich met zijn allen van de Bosporusbrug gooien, omdat ze hier nalaten te winnen, nadat ze Selcuk en Burak erin geduwd hebben als het even kan.

Van Dortmund uit kun je verliezen, sterker nog, ik zie er bijna niemand winnen. De manier waarop is echter niet om naar huis te schrijven. Wenger moet is goed achter zijn oren krabben, want op deze manier wordt het weer hetzelfde liedje als de afgelopen jaren.

Ah, misschien wel terecht gelijkspel

Anderlecht moest maar z'n kansen afwerken en de laatste 15 minuten zijn ze achteruit gaan leunen

17 september 2014 om 08:26

Ja, te vroeg hè, ik zat het ook al te roepen. Na die goal van Praet werd het bij elke wissel erger...

Gala goed weggekomen. Arsenal was dramatisch en mag denk ik blij zijn dat het bij 2-0 is gebleven..

En wat hebben we vandaag gezien? Toch wel meer dan Borussia Dortmund tegen Arsenal. We hebben een wedstrijd gezien tussen, zoals door velen gezegd geen absolute topclub, Dortmund tegen, zoals door velen gezegd, een topclub Arsenal. Een tot op het bot gemotiveerde, constant georganiseerd, druk zettende en uiterst dominerende Dortmund waarvan het een behoorlijk aantal sterkhouders mist tegen Arsenal met goede aankopen maar compleet ongeïnspireerd en dat als los zand speelde.

Nog opvallender was in mijn ogen het verschil tussen, zoals door velen gezegd, een goede maar nog geen absolute topcoach als Klopp tegen, zoals door velen gezegd, een ervaren topcoach pur sang en een meestertacticus als Wenger. Nou heren, we hebben zojuist gezien wat een absolute topcoach kan presteren. Klopp heeft zichzelf hier onderscheiden als een absolute tacticus en topcoach. Zie hier hoe die man het voor elkaar krijgt om een team te smeden dat het elke topclub moeilijk kan maken en verliezen van een speler makkelijk kan opvangen. Zijn inkopen en kijk op het spelletje is ongelofelijk.
Daarnaast heeft Wenger bewezen dat hij een goede coach is geweest maar niet tot de top behoort. Kan geen echte team smeden dat voor punten vecht en van de logica waar hij een wedstrijd mee ingaat is niet te begrijpen. We mogen gerust zeggen dat Dortmund Arsenal compleet heeft afgetroefd.

17 september 2014 om 10:45

Ho ho Wenger niet bij de top hoort? Neem je woorden heel gauw terug, ga Wenger's 17jaar lange prestaties niet op 1 wedstrijd baseren. Arsenal was uitgeput vanwege de clash met City, vervolgens moeten ze reizen naar Duitsland met een 19-jarige broekie die nog nooit in een noemingswaardige wedstrijd mee heeft gespeeld met Arsenal, met 1 speler die veel minder is dan de rest van het team wordt je al gauw op afgetroefd, alles ging over links, hij had ook veel foute inspeelpassen en kwam nagenoeg nooit goed op, met een fit Arsenal en een Debuchy was het hier heel anders gelopen maarja het verlies moet geaccepteerd worden en op naar Aston Villa.

17 september 2014 om 16:01

Slap gelul het was gewoon collectief falen. Tactisch uiterst zwak zoals zovaak. En wat heb je te vertellen over de topwedstrijden van vorig jaar in de BPL waar ze keer op keer werden afgetroefd?

Tja, wat is er dan eigenlijk veranderd in vergelijking met vorig jaar? Natuurlijk zijn al die aankopen leuk maar de grootste pijnpunten zijn ongewijzigd gebleven. We zoeken nog steeds een wereldklasse spits maar eigenlijk is dat ons kleinste grote probleem, vooral nu Sanchez gekomen is. Dit Arsenal vraagt, gilt en schreeuwt om een verdedigende middenvelder die onvermoeibaar is, onverzettelijk is en het middenveld bij elkaar houdt. Die enorme prutsers die nu op die positie staan, doen geen van die drie dingen.

En toch weer dat eeuwige gezanik met een nummer 10 op de flanken, een speler kan niet op de flanken spelen als je geen snelheid of fysiek hebt. Ozil op de flanken is gewoon je reinste kapitaal vernietiging, bank Ramsey of Wilshere dan en laat Ozil op zijn natuurlijke positie spelen. Arsenal is zo verschrikkelijk voorspelbaar doordat er vanaf een flank never iemand diep gaat. Hierdoor is het huidige Arsenal ook saai om naar te kijken; bij BvB staan er een hoop meer simpele voetballers in, maar dat functioneert als geheel vele malen beter.

Ik word ook ontzettend moe van die fans die beweren dat Kos-Per het beste duo van de PL is maar dat is onzin. Het beste duo van de PL gaat niet keer op keer af in elke topper, want zo mag je het vandaag weer gewoon stellen. Natuurlijk, de afstand tussen de verdediging is veels te groot, maar dat neemt niet weg dat Mertesacker simpelweg kwaliteit tekort komt. Koscielny is een prima verdediger (geen wereldtop, daar maakt hij teveel fouten voor. Aan de andere kant, verdedigers worden al gauw tot de wereldtop bevonden) en die maakt dit centrum nog enigszins van enige klasse.

Al met al valt dit ook samen te vatten als Wenger’s onkunde en dat vind ik nog wel het ergste. De eerdere teams van Arsenal die geen prijzen worden hadden altijd nog bepaalde mechanismen, als die liepen, dan kon Arsenal van iedereen winnen. Dit Arsenal staat tactisch slecht, individuele kwaliteit komt er niet in uit en aanvallend is het allemaal te voorspelbaar. Er moet echt wat veranderen hoor, want dit was echt weer een droevige vertoning.

Oziel moet gewoon stopen met voetbal!! en Arsen wenger moet ook stopen als trainer!!

Pfff wat een geweldig team is Dortmund zeg. Zelfs na het vertrek van Lewandovski en Gotze en een overvolle ziekenboeg spelen ze gewoon hetzelfde spelletje en zo overtuigend. Deklasseren Arsenal gewoon volledig. Wat een slap aftreksel is zo'n Ozil dan ook eigenlijk als je die gele beesten te keer ziet gaan zeg.

Ik was altijd al erg onder de indruk van Dortmund en nu weer ik weer waarom. Prachtig team met een coach die gewoon geniet, dat is het allermooiste om te zien. Hoe anders is Wenger dan, wat gewoon een gefrustreerde chagrijnige zuurpruim is die alleen maar loopt te stressen langs de kant.

En haat Wenger Campbell ofzo?

16 september 2014 om 23:39

Weet niet waar wenger allemaal mee bezig is, maar wat die klopp presteert is fenomenaal. Zou hem graag als vervanger zien.

17 september 2014 om 00:23

Kon wel eens het ontbrekende puzzelstukje bij Arsenal zijn inderdaad.

Denk dat de sympathieke Klopp ook prima past bij Arsenal.
Het materiaal is er grotendeels, nu nog een moderne trainer.

Het verhaal van zuurpruim Wenger begint een sad story te worden.

Pff als Dortmund het op ze heupen heeft, is het gewoon onmogelijk die druk van hen te weerstaan laat staan die supersnelle counters te stoppen.

Ik heb echt geen woorden voor. Selcuk, Veysel aghh ulan agghh..

Arsenal speelde afgelopen weekend buitenaards. Als Wenger de bedragen uitgeeft als City, United en Arsenal wint hij ook alles maar wie niet? Met dat soort bedragen wint Jules de Corte ook alles en mijn hond ook.

Ik twijfel echt heel erg of Wenger nog de juiste man is. De manier waarop ingekocht is deze zomer is eigenlijk beschamend. Zijn tactieken zijn lachwekkend, en daarmee overdrijf ik niet. Past zich totaal niet aan aan de tegenstander en blijft volharden met een opstelling die bewezen niet werkt. Daarnaast zie ik eigenlijk dat heel veel spelers niet meer beter worden onder hem. Vrees echt dat zijn tijd geweest is. Vergelijk Klopp eens met Wenger, dat is een moderne versus antieke coach. Het is echt verschrikkelijk beschamend om de speler van wie je zelf zegt dat ie de beste nummer 10 ter wereld is, op de flank te zetten voor de tiende keer op rij.. Ik vind het gewoon sneu voor die Ozil, die weet het echt niet meer. Iemand binnen of buiten de club moet alarm slaan, want nog 6 wedstrijden met deze opstellingen en je seizoen is al voorbij voordat je begonnen bent.

16 september 2014 om 23:03

Wenger had beloftes gemaakt aan Özil en vertelt wat de ambities van de club zijn... zijn Özils ambities zo laag, of loog Wenger gewoon?

16 september 2014 om 23:08

Ik heb geen idee. Zat laatst te denken dat hij misschien denkt dat Ozil op die positie bepaalde kwaliteiten gaat leren die hij vervolgens op 10 heel goed kan gebruiken ofzo. Maar het lijkt er gewoon op dat Wilshere en Ramsey altijd moeten spelen, en dat gaat ten koste van Ozil. Maar Ozil heeft beloftes gekregen en niet deze, dus kan me niet voorstellen dat dit een seizoen zo doorgaat..

16 september 2014 om 23:13

Ook die Arteta moet altijd spelen, want die bevredigt Wenger oraal voor elke wedstrijd. Daarom heeft Wenger hem captain gemaakt, zodat hij belangrijk is, en daardoor is er ook geen CDM gehaald.

16 september 2014 om 23:40

Ja je zou het wel zeggen. Wenger lijkt echt gewoon zijn lievelingetjes te hebben. Ik ben nooit zo van de waan van de dag, maar begin met de week meer te twijfelen of Wenger nog geschikt is.

Dik verdiende overwinning van Dortmund. Ik had het gevoel dat Arsenal een punt prima had gevonden. Ze kregen nog een paar kansen via Welbeck, maar dit had ook zomaar in 4/5-0 kunnen eindigen voor Dortmund.

Laat verdomme Santi spelen voor Ozil.

Oh oh oh wat was dit weer een wanvertoning van Gs. Daar sta je met een miljoenenploeg in het veld tegen een veredeld A-jeugd elftal van Anderlecht en kun je nog geen 3 passen naar elkaar spelen.. Mooie goal trouwens van Praet en Mitrovic laat een niet te missen kans liggen op 0-2. Dan redt je op het einde nog een onverdiend punt door die schwalbeking Burak.. Maar je kan zeggen wat je wil, hij is de enige die dreiging heeft bij Gs..

Aan de scheids lag het niet, die was echt op de hand van Gs maar het voetbal was echt bedroevend.. Zo een statisch middenveld, en die Telles wat is er met hem gebeurd.. Alleen Chedjou vond ik goed.. Bruma viel slecht in maar had wel de actie waardoor Burak 1-1 kon maken..

Selcuk Selcuk, doe je zelf en Gs supporters een plezier en laat je contract ontbinden en ga lekker bij Balikesirspor spelen of zo.. Ik kreeg gewoon medelijden met hem bij zn wissel, want ook al is het een matige speler, het is wel een sympathieke gozer.. Maar dat hij 3 miljoen per jaar krijgt is natuurlijk ongelooflijk. Ik vraag me af wat Dendoncker verdient heheh..

Die Toots Tielemans is wel een baasje hoor, 17 jaar.. Die wordt binnen no time weggekocht..

Dortmund miste 6 basisspelers maar speelde toch Arsenal van de mat, echt knap..

17 september 2014 om 11:29

Ik weet niet met welke lichaamsdeel jij de wedstrijd hebt gekeken, maar het was toch echt Chedjou die de winnende actie maakte.

Bruma viel slecht in ? Wehehehehe. Ik denk dat 999 van de 1000 dit heeft gezegd na de wedstrijd: Waarom is Bruma niet meteen begonnen ? Hij was zeer dreigend en dolde de ene verdediger na de ander.

17 september 2014 om 13:42

Ik keek half slapend aangezien het niet om aan te zien was, het was idd Chedjou blijkbaar die ik zowiezo de beste speler vond bij Gs..

Bruma dollen? Gast struikelt over zn eigen voeten, is van hetzelfde niveau als onze Kerim Frei.. Behendig en snelle dribbelaar maar de voortzetting is vaak hopeloos.. Hopelijk verandert dat een keer..

Voor de rest was het echt droevig tegen de jeugd van Anderlecht.. Alleen Sneijder kost jullie meer dan de hele selectie van de Brusselaars.. Schaamte gewoon, tijd voor een paar jonge spelers jax..

17 september 2014 om 14:06

Als je de wedstrijd niet serieus heb gekeken, geef dan ook geen serieuze reactie.

17 september 2014 om 14:55

Ik heb wel serieus gekeken naar kon het na een half uur niet serieus meer nemen..

17 september 2014 om 15:48

Hey, ben ik het een keertje eens met gangstarr. Bruma had inderdaad gewoon in de basis moeten spelen, dit zei ik ook al tijdens de live topic van deze wedstrijd. Ook al lijkt het eindproduct bij hem nergens op, net als onze Kerim Frei Koyunlu of hoe die nu ook mag heten, hij is dreigend en kan er een vrije trap uit slepen. Liever dat dan een Selcuk die er even veel zin in lijkt te hebben als ik tijdens een hoorcollege.

17 september 2014 om 16:10

Yesss dat moeten we vieren man dar je het eens bent met Gagstarr..

Bruma kan niet alleen spelen als je 4-2-1 speelt of 4-3-3.. Tot nu toe vind ik het maar een blinde doodloper, zit weinig voetbalverstand in..

Wat was het slecht. Omschakeling van verdediging naar aanval en andersom moet echt beter, en Arteta niet tegen de grote ploegen laten spelen.
Is misschien wel trager dan Mertesacker..
Die overigens ook niet al te best was. Is na het wk niet de BFG van vorig seizoen.
Elk jaar wanneer we een slechte periode hebben, is het 'arsenal valt buiten de top 4, Wenger wint niks enz. Maar weet toch elk jaar in de top 4 te eindigen. En wist de monden te snoeren met twee prijzen!
Het is nog vroeg, en heb vertrouwen dat we binnenkort back to winning way's zijn.

Wat was het toch weer een dramatische wedstrijd zeg. Onbegrijpelijk dat spelers als selcuk, burak en veysel nog in de basis beginnen. Anderlecht speelde erg verrassend, maar dit verwijt ik ook gedeeltelijk aan het slappe optreden van gs. Ik weet niet of het andere ook was opgevallen, maar de wissel van selcuk begon gs beter te voetballen. Chedjoe krijg ik steeds meer respect voor, wordt steeds beter en beter. Gs moet echt beter gaan presteren, want anders gaan ze de volgende ronde niet bereiken. Dortmund arsenal heb ik niet gezien, dus hier durf ik niks over te zeggen. Ik had wel verwacht dat dortmund zou winnen, omdat ook arsenal laatste tijd erg slap speelt.

Misschien missen jullie David Dein?

16 september 2014 om 23:18

Die missen we zeker, maar die zal niet meer terugkomen. Hij is nog ouder dan Wenger...

16 september 2014 om 23:34

Gandalf hield ook de hele groep bij elkaar en hield ze in leven.

Dortmund veel en veel beter dan dit teleurstellend zwakke Arsenal. Zeer verdiend gewonnen door Dortmund. ik vond 2-0 nog wat weinig 3-0 had de verhoudingen goed weergegeven.

16 september 2014 om 23:19

3-0? Het had iets van 5-0 moeten zijn.

Arsenal blijft jaar na jaar pure middelmaat op Europees niveau. Ze hebben zo langzamerhand zelfs weinig meer in de knock-out fase van de CL te zoeken.. Doodzonde want ik vind het best een leuk clubje. Maar het gaat uiteindelijk toch om te knikkers, wedstrijden winnen en prijzen pakken en dat doet Arsenal al jaren niet meer. In Engeland doen ze leuk bovenin mee, maar als het ergens om gaat laten ze het altijd afweten. Wat dat betreft is Özil de ideale Arsenal speler.

16 september 2014 om 23:33

Op zich is deze wedstrijd de enige waarin ik een nederlaag kan accepteren, want uit bij Dortmund verliest iedereen. Echter speelt Arsenal het hele seizoen al als een middenmoter.

16 september 2014 om 23:33

Je hebt helemaal gelijk er is een grote wedstrijd en Ozil zie je weer niet, tot nu toe een slechte aankoop van Arsenal , dit soort spelers moet toch opstaan in grote wedstrijden .

17 september 2014 om 00:27

Zeer treffend gezegd.

Tijd voor een moderne coach want net als jij vind ik Arsenal een sympathieke club hoewel ik de Franse zuurpruim Wenger al langer beu ben.

17 september 2014 om 07:25

Koempel, je cd blijft hangen maat. Enige dat overblijft van je nietszeggende reacties is dat je Wenger een zuurpruim vindt. Wil je graag grappig gevonden worden of wat?

17 september 2014 om 01:54

Met 2 goede aankopen erbij kan de wereld er plotseling heel anders uitzien. Arsenal mist vooral een leider. Een goede middenvelder die fysiek sterk is en zowel aanvallende als verdedigende kwaliteiten heeft. (zoals Vieira vroeger) Ik denk zelf dan aan Matuidi of Pogba (wenger is namelijk dol op Franse spelers), maar ook Strootman, Khedira. Witsel of eventueel Nigel de Jong zouden deze positie uitstekend in kunnen vullen. Denk alleen dat geen van deze spelers haalbaar is ...
De andere aankoop zou dan een spits met scorend vermogen moeten zijn !

Szczesny
Debuchy
Koscielny
Mertesacker
Gibbs
Ozil/Cazorla
Matuidi ?!?
Wilshere
AOC/Podolski
Sanchez
Jackson ?!?

arsenal de flopclub dat iedere jaar in iedere grote competitie gewoon meedoet als competitie vulling zolang die ouwe Fransman daar blijft heersen voorzie ik in tig jaren wat goeds voor de supporters

Ik vond iedereen matig slecht betroevend.

szesszny wat doe je in vredesnaam bij de 2-0 waarom uitkomen? (Dat is nadeel als je een doelman hebt die altijd ver uit zijn doel staat )
Bellerin (stop met rushes naar voor en ga eerst je verdedigende kwaliteiten trainen en laten zien)
Mertesacker (geen woorden voor weet nog steeds niet wat die in de basis doet maar ja als ik dat zeg krijg ik weer hele aanhang over me heen)
Koscienyl (maakt toch duidelijl vaak de verkeerde timing met ingrijpen of hij wacht te lang of hij hapt te vroeg.
gibbs (enigzins positief maar ook veel te vaak voorin te vinden dan achterin.
arteta (captain van een verloren schip? ) wat een loser.
ramset (duidelijk onder zijn kunnen vandaag)
Willshere redelijk.maar begint vaak aan iets en verliest de bal op gevaarlijke plekken)
Ozil (niet gezien staat verkeerde plek en laat te weinig zien)
Alexis ( wil te veel is soms.mannetje voorbik maar wil er dan nog 3 voorbij)
Welbeck (kansen missend hebben we giroud.voor alles uitgemaakt )


Er lijkt geen klik te zijn tussen de spelers er moet eerst een band groeien teambuilding moet er gedaan worden!!

Ik zeg laat dortmund lopen en ga voor de 2de plek.
kan dit seizoen wel eens een betere tegenstander opleveren dan als je eerste word.

als je ziet dat een atletico verliest
en een leverkusen van toch een gehavend monaco

Dik genoten. Arsenal speelde zonder idee en was machteloos tegen Dortmund. Heerlijk om te zien ook hoe zich nu weer de vaste taferelen onder de fans afspelen.

"ik kan er niet meer tegen hoor, Wenger out!"
"nee joh, we moeten vertrouwen blijven houden in Wenger, zie waar hij ons heeft gebracht!"
en zo verder.

Wat speelde Dortmund een heerlijke wedstrijd man... gruwelijk goed.

Ik had toch verwacht dat ze meer problemen zouden hebben door die blessures waar ze momenteel mee kampen. Maar niets daar van.. gewoon vanaf de aftrap gelijk in de 5e versnelling.

Het enige minpunt... het werd "maar" 2-0.. Waren ze scherper in de afwerking dan had dit ook best een afslachting kunnen worden.

Maar goed de 3 punten zijn binnen voor hun en dat is ook gelijk goed voor het Duitse voetbal.

Het probleem zit em niet alleen in wenger. Het probleem is dat wenger, de spelers en de fans denken mee te kunnen met de big boys maar in werkelijkheid is Arsenal rubbish... Het spijt me zeer dat ik dit moet zeggen maar Arsenal heeft niet de kwaliteiten om 1 op 1 te gaan met de grote jongens. Arsenal wordt zo ongelovelijk overschat terwijl Mourinho bijv. keer op keer op tafel legt hoe zwak Arsenal is. Eerst in de spiegel kijken en daarna naar de tegenstander.

17 september 2014 om 02:00

Is deels waar. Ozil is een goede aankoop, maar komt niet goed uit de verf, ook omdat zijn medespelers bij Arsenal kwalitatief minder zijn als bij Real Madrid. Ozil is ook een speler die snelle en fysiek sterke spelers om zich heen moeten hebben. Kijk naar het Duitse elftal waar hij Müller en Schweinsteiger of Khedira om zich heen heeft. Een Arteta of een Ramsey zijn niet goed genoeg. Wilshere heeft potentie, maar had vandaag vaak gevaarlijk balverlies. (hield de bal te lang vast)

Sanchez kan de snelle speler zijn die voor Ozil moet staan. Naast hem zal dan een speler gekocht moeten worden. (liefst in de categorie Matuidi, Pogba, Witsel, Strootman)

Ik weet niet waarom iedereen vandaag over Selcuk aan het zeuren is, want hij was zeker slecht. Hij was overal op het veld te bekennen en weinig slechte passen. Dzhemaili, Veysel, Telles, Burak waren veel slechter dan Selcuk. Sneijder begon ook pas na min 70 te voetballen.

en dat zonder Reus, Hummels, Blasikowski. wat als die nou mee zouden doen?

Je mist zo een wedstrijd tegen Eskisehirspor en dan lees je van de mensen om je heen wie goed/slecht was. Ik weet niet wat sommige tegen Eskisehir hebben gezien, maar die Dzemaili bakt er vrij weinig van. Selcuk z'n moreel heeft een dieptepunt bereikt, Burak idem. De echte Burak scheurt de bal er met 110km/h door de net in de 88ste minuut. Door de druk van het publiek komt hij ineens met zo een slappe breedtepass. Tarik vond ik echt dodelijk invallen, Bruma ook. Speel met die jongens in plaats van de Veysel's.het ergste is, wij hebben gewoon Eboue en Sabri onder contract hehe. Vergeef Sabri voor wat hij gedaan heeft(al weet ik niet wat).eboue idem.

17 september 2014 om 13:50

Jullie hebben nog steeds geen speelstijl , formatie of tactiek.. Iedereen doet maar wat, niks is duidelijk.. Zolang dat zo is en je maar lukraak spelers blijft kopen zonder enig idee van waar ze moeten spelen blijft het voetbal zo matig..

Elke week is het weer een andere formatie.. Jullie moesten gewoon je instellen op 5 of 5 buitenlanders en elke week met het zelfde team spelen.. Maar nee, blijven kopen..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren