Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Hij is nu al onze beste speler, hij is de David Silva van Engeland’

Laatste update:
/

Raheem Sterling ontwikkelt zich op fabelachtige wijze. De negentienjarige vleugelspeler is belangrijk bij zowel club (Liverpool) als land (Engeland) en de Britse media komen superlatieven tekort om het talent te beschrijven. Ook analytici, zoals oud-Liverpool-speler Jamie Redknapp, zijn zeer te spreken over Sterling.

“Hij is een gigantisch wapen voor Liverpool en Engeland. Hij is nu al onze beste speler, verdedigers zijn bang voor hem”, schrijft Redknapp in zijn column in de Daily Mail. “Hij is de David Silva van Engeland. Hij heeft niet de balbehandeling die de Spanjaard wel heeft, maar hij kan tussen de linies spelen hij is ook nog eens waanzinnig snel.”

“De pass bij het openingsdoelpunt van Danny Welbeck was met zijn linkervoet, ik zie geen enkele zwakte in zijn spel. Manager Brendan Rodgers van Liverpool verdient krediet voor de ontwikkeling van Sterling. En hij zal alleen nog maar beter worden”, aldus Redknapp.

Raheem Sterling wordt een van de beste spelers ter wereld

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een vreemde vergelijking, Silva is nou ook niet echt onomstreden bij Spanje.

9 september 2014 om 14:55

Indd + sterling is beter

9 september 2014 om 14:57

sterling is beter? zijn 2 totaal verschillende spelers waarbij de een kwaliteiten bezit die de ander weer niet heeft dat jij zoiets kan zeggen zegt veel over jouw voetbalverstand

9 september 2014 om 15:04

Dat ik zoiets kan zeggen zegt juist iets over het feit dat dit een site is waar je op berichten kan reageren.

9 september 2014 om 15:17

laat die twee maar samen spelen. ideaal, de pass van Silva en de snelheid van Sterling is een unieke combinatie.
overigens vind ik dat Silva altijd moet spelen bij Spanje. vreselijk goed die gast.

9 september 2014 om 15:44

Goed is ie zeker
Beter dan Iniesta of Fabregas is ie echter niet.

9 september 2014 om 16:22

Inderdaad, ik snap niet hoe die deze vergelijken heeft bedacht. Hoe kun je deze 2 nou vergelijken?

9 september 2014 om 17:37

Loooooool, Silva is zeker weten beter dan Cesc, beste nr.10 van de wereld.

9 september 2014 om 17:38

@donandres8

Beter dan Iniesta. Nee, Iniesta is wanneer hij op zijn best is de beste middenvelder ter wereld. Maar Fabregas vind ik niet beter dan Silva. Terwijl ik heel veel waardering heb voor Fabregas.

9 september 2014 om 14:56

silva was gisteren geweldig vabdaar de vergelijking denk ik

9 september 2014 om 19:52

A) hoe kun je een jonge opkomende ster vergelijken met n geweldenaar die al jaren op absoluut topniveau uitblinkt en 1 vd grootste redenen is dat man city prijzen wint?
Antwoord: dat kan in Engeland waar ze hun eigen nationaliteit spelers altijd omhoog lullen, ze vergelijken met weet ik niet wie en prijskaartjes aan hangen die nergens opslaan.
1 voordeel: om ze vervolgens weer zo hard af te zeiken als ze terugvallen dat ze voorgoed kapot zijn....(denk owen, mcmanaman, Caroll, enz enz en

9 september 2014 om 14:57

Misschien bedoelen ze de Silva van Manchester City. Daar is hij wel redelijk onomstreden.

9 september 2014 om 14:58

Eerlijk is eerlijk, Silva is een geweldige voetballer.. Zeker in het Spaanse elftal wordt hij helaas niet altijd op zijn waarde gebruikt.
Tja, en die Engelsen.. Ze hunkeren naar de grote voetballers van weleer.. Helaas wordt die jongere garde al heel snel de lucht in geschreven en nog sneller tot aan de enkels weer afgezaagd..
Die P.l. is ongezond voor de ontwikkeling van Engelse voetballers, er gaat veel te veel geld in om, en dus worden er veel te veel buitenlanders gekocht. voor mij dé reden waarom het al zo lang niet vlotten wil met het nationale team.

9 september 2014 om 15:31

Alleen tijdens het WK van 2010 was dat het geval. Toen verloor Spanje haar openingsduel van Zwitserland en moest er een zondebok aangewezen worden. De spelers van Real Madrid en Barcelona waren politiek gezien 'ontouchable' en de enige niet Barca/real spelers in de basiself waren Capdevilla en Silva. Aangezien Capdevilla de enige back was die aan de linkerkant kon spelen moest dus Silva geslachtofferd worden.

Op het EK 2008 was Silva met 22 jaar samen met Sergio Ramos de jongste basiskracht aan Spaans zijde en samen met Senna, Xavi en Villa de absolute uitblinker voor Aragones zijn ploeg.

Op het EK van 2012 was Silva weer basisspeler na zijn fantastische spel bij Man City de seizoen ervoor. Heel Spanje was van mening dat hij de best presterende Spaanse speler op dat moment was en dat het meer dan terecht zou wezen als een Barca/real middenvelder geslachtofferd moest worden voor Silva. Hij werd de meest waardevolle (assist en goals) speler voor Spanje op weg naar hun 3e grote triomf.

Silva heeft gewoon nooit het respect gekregen die hem verdiend toekomt enkel omdat hij geen Barca of een Real speler is. Hij is altijd, wanneer hij speelde, 1 van de dragende krachten geweest. Niet voor niets is hij na gisterenavond de speler met de meeste goals op Fernando Hierro na onder de niet-spitsen van het Spaanse elftal.

En Del Bosque heeft gisteren in zijn interviews na de wedstrijden ook aangegeven dat Silva nu op zijn werkelijke positie, de 10, gaat spelen en de team word rondom hem gebouwd. Het nieuwe Spanje.

9 september 2014 om 15:58

Gereed44,

Geweldig omschreven.

Heeft Del Bosque echt gezegd dat het team rondom Silva wordt gebouwd? Zo zag het er gisteren wel uit in ieder geval. Fantastisch!

9 september 2014 om 16:20

Ja, Del Bosque heeft min of meer aangegeven dat Silva gisteren centraler dan normaal speelde omdat hij dit de beste positie voor Silva vind en Silva dus ook de beste optie acht op de CAM positie.

En eerlijk is eerlijk, Silva is al tijden de beste aanvallende middenvelder op de Europese velden en eindelijk ziet Del Bosque ook in dat hij wellicht ook de beste Spaanse middenvelder van het moment is.

9 september 2014 om 16:28

muah redelijk met je eens maar er is altijd beter kijk maar eens naar hoe geweldig iniesta is die speelt bijna nooit slecht en wilt het liefst ook op 10 spelen, daarachter heb je Isco die vind ik ook geweldig goed

9 september 2014 om 16:53

Sorry, maar hoe geweldig Iniesta ook is, de laatste 2 seizoenen is hij minder dan voorheen. Je moet spelers niet oordelen op hun gehaalde niveau tijdens hun beste periode he..anders kunnen we ook gewoon nog fijntjes stellen dat Ronaldinho de beste voetballer ter wereld is.

Silva heeft de laatste 2 seizoenen een hoger niveau dan Iniesta laten zien. Maar Iniesta is geen nummer 10 dus een directe vergelijking is ook niet meteen nodig. Jongens als Xavi zijn aan het afbouwen, Fabregas is nu pas op de weg terug bij Chelsea na wat 'mindere' jaren bij Barcelona en Isco met alle respect mag de veters van Silva nog geen eens strikken. Dus dat Silva de beste onder de Spanjaarden momenteel is lijkt me vrij voor de hand liggend eerlijk gezegd.

Als je naar de andere nummer 10's in Europa kijkt, James Rodriquez moet het eerst maar gaan waarmaken. Ozil en Mata zijn hele goeie voetballers maar toch een klasse minder dan Silva. Zelfs de gros onder het United en Arsenal supporters is het hier mee eens.

9 september 2014 om 16:59

Iniesta is geen 10. Vroeger speelde hij zelfs controlerend. Je ziet hem ook altijd vanaf de zijkant spelen, zijn acties beginnen zelden centraal.

Isco vind ik ook een geweldige keuze op 10. Silva kan je hangend op rechts zetten en praktisch ook op 10 laten spelen. Silva loopt zelden iemand in de weg, die weet de ruimtes geweldig te benutten.
Isco vanaf links kan natuurlijk ook, zo speelde hij altijd bij Malaga.

Iniesta vanaf rechts zou ik ook wel eens willen zien. Ik krijg soms de indruk dat hij wat vastgeroest is in zijn patronen. Een beetje verandering kan geen kwaad lijkt me.

9 september 2014 om 17:58

Gereed44

Geweldig nieuws! Het zou leuk zijn als Silva onder het grote publiek wat bekender en meer gewaardeerd gaat worden. Nu kennen er meer mensen Isco dan Silva, omdat hij bij Real speelt. City is uberhaupt helaas niet zo populair in Nederland...

9 september 2014 om 22:37

Goed gezien. Iniesta is inderdaad ook geen nr. 10 in mijn ogen. Wel een uitstekende speler voor op de flanken. Ook kan hij goed als controlerende midenvelder uit de voeten. Ik vind het wel nog steeds een van de beste middenvelders van dit moment. Zelfs op het WK vond ik hem erg sterk spelen. Gek genoeg vooral tegen Nederland en Chili.

Hij doet me een beetje denken aan Ronald de Boer vroeger. Die passeerde ook erg makkelijk en had een goede techniek. Allebei ook creatief. Bovendien speelden ze allebei vaak noodgedwongen op de flanken. Iniesta meestal vanaf links en De Boer meestal vanaf rechts.

Silva is ook een geweldige speler natuurlijk. Isco ken ik niet zo goed. Heb hem nog vrij weinig aan het werk gezien. Spanje heeft ook zonder Xabi Alonso en Xavi nog voldoende kwaliteit op het middenveld over, dat is zeker.

9 september 2014 om 22:27

Silva en Sterling zijn inderdaad spelers die je niet of nauwelijks met elkaar kunt vergelijken. Silva is eeen slimme speler die het van zijn passing en loopacties moet hebben en Sterling is een snelle, creatieve dribbelaar. Het zijn allebei leuke spelers om naar te kijken. Sterling doet me meer denken aan Steve Mcmanaman in zijn beste jaren bij Liverpool. Kon ook op beide flanken uit de voeten en speelde later ook als centrale (aanvallende) middenvelder. Vond hem ook aardig spelen tijdens het afgelopen WK. Jammer dat Engeland geen wedstrijd wist te winnen. Ze spelen wel leuk voetbal.

Mignolet
Johnson
Skrtel
Sakho
Moreno
Henderson
Gerrard
Sterling
Coutinho
Balotelli
Sturridge

“De pass bij het openingsdoelpunt van Danny Welbeck was met zijn linkervoet, ik zie geen enkele zwakte in zijn spel."

Vorige week dolde die de hele verdediging van de tegenstander en toen moest hij schieten met links. Wat deed Raheem? Hij draaide om de bal heen en wilde schieten met rechts maar raakte de bal maar half. Nee, dit was een van de weinige dingen die Sterling deed met links, want verder weigert hij om zijn chocoladebeen te gebruiken. Ik snap niet waar die hype opeens vandaan komt. Ja, hij is erg goed, maar hij is echt nog niet zo geweldig als men doet geloven.

9 september 2014 om 15:05

Haha dat herrinner ik me ook inderdaad, weergaloze solo en dan zo'n bijzonder slap schotje met rechts. Als hij met links geschoten had was het raak geweest.

9 september 2014 om 15:07

Hij heeft alles om een wereldspeler te worden, maar zijn decision making is nog niet van het niveau Silva/ozil/iniesta.

9 september 2014 om 15:45

Ozil ahahhaha die hoort niet tussen die andere 2 hoor

9 september 2014 om 15:51

Die zijn middenvelders. Sterling is meer een aanvaller en die zijn over t algemeen slecht in decision making.

9 september 2014 om 15:52

En Ozil hoort niet (meer) in dat rijtje

9 september 2014 om 15:56

Och heb je die nonkenner weer. Alleen een getraind oog ziet hoe goed Ozil is. Speelt al tijden uit positie en had de meeste kansen gecreëerd van het Duitse elftal, de wereldkampioen. Hij kende een beter eerste seizoen in Engeland dan Silva ondanks dat hij geen fatsoenlijke optie voorin had. Hij is ook nog jonger. Tevens was Ozil drie jaar lang de assistenkoning van Europa ondanks dat zijn topjaren nog moeten komen.

Ozil is een tovenaar in de schaduw. Hij doet zoveel goed werk voor zijn team, zowel met bal als zonder bal. Speelde ook geweldig in de finale en halve finale van het Wk.je kan hem het best vergelijken met Bergkamp denk ik. Werd ook lange tijd onderschat door nonkenners als jij.

9 september 2014 om 17:47

Wie moet anders de kansen creeeren, Mertesacker? Tsja, als je naast Cr7 speelt dan word j automatisch wel een ass. koning.. Ozil vertrok van Real en kenners zoals jij vroegen zich af: 'wie gaat Cr7 nu bedienen!?' Nou, di Maria kon 't dus ook.. Hoeveel kansen heeft Ozil voor Arsenal gecreeerd ook alweer?

9 september 2014 om 18:06

@zizoufan

Ozil heeft helaas bij Arsenal bewezen een iets wat momentenvoetballer te zijn. Hij kan ontzettend goed voetballen, maar is dat niet constant. Hij is te weinig actief om echt het spel te verdelen en voetbal in de ploeg te brengen. Iets wat hij juist zo goed kan.

Ook bij Duitsland kreeg hij kritiek over zich heen. In de finale was hij wel goed inderdaad.

9 september 2014 om 18:08

Blink jij mag niet oordelen over Ozil jij hebt geen getraind oog ahahah Arsenal fans

9 september 2014 om 18:26

Hoe is het daar in je ivoren toren, groot kenner van het voetbal, Zizoufan? Özil maakt zijn sterrenstatus tot nog toe niet waar en is niet beslissend genoeg geweest in de wedstrijden die erom draaien afgelopen jaar. Silva vind ik overigens ook niet van het niveau Iniesta, daar niet van.

9 september 2014 om 23:01

Blink182
Ik lees deze zinloze discussie niet helemaal, maar ik wil wel even reageren op jouw post, want wat je zegt is niet geheel onlogisch, maar klopt toch niet helemaal.

Natuurlijk geraak je snel aan aardig wat assists naast Ronaldo. Maar in de afgelopen 4 jaar is er niemand (buiten Messi denk ik) die meer assists heeft gegeven dan Özil in gans Europa.
Bijvoorbeeld: Hij haalt al jaren 2x de statistieken van Iniesta, qua assists en goals. Waarom? Die heeft met Messi naast zich een nog betere afmaker dan Özil met Ronaldo.
Je vraagt hoeveel kansen hij heeft gecreërd? Aardig wat, maar eer loopt een ezel genaamd Giroud voorin, die ze allemaal mist. Toch had hij het 4e meest assists in de PL, in zijn 1e jaar. Het 1e jaar van een David Silva was veel en veel slechter.
Waarom zet Mourinho een topper als Mata op de bank, en gebruikt hij Özil wel? Omdat Özil iets unieks heeft. En mocht je het willen weten: dit vind ik al jaren, niet sinds hij bij Arsenal zit.

Nee, Real fans sneren nu gewoon graag naar Özil, en als Di Maria een mindere periode zal kennen bij Utd zal dat opnieuw zo zijn.

9 september 2014 om 15:35

Dat mag gebeuren bij zo'n jongeling, maar het feit is dat hij gisteren met links een voorzet gaf waaruit een doeplunt ontstond.

Dus omdat hij niet met zijn linkerbeen schoot is hij een hype!?!?!?!
Nederland is ook goed met het ophypen van spelers in deze lagere eredivisie niveau.

9 september 2014 om 16:05

Zo, jij bent echt goed in woorden verdraaien zeg. Ik geef een paar argumenten waarmee ik aangeef dat hij niet zo goed is als men zegt. Dat mensen hem opeens zo goed vinden, vind ik een hype. En dat hij een voorzet gaf (wat overigens gewoon een simpele pass over de grond was) wil niet zeggen dat hij gelijk geweldig is. Ik zeg ook niet dat hij die bal niet gaf met links, maar hij gebruikt hem veel te weinig en dat is ook geen reden om hem al geweldig te noemen.

9 september 2014 om 16:17

@jairarsenal

Helemaal mee eens, het lijkt echt een hype te zijn. Hij is zeker een enorm talent, maar al die superlatieven zijn volstrekt misplaatst (zoals ze dat ook bij Memphis zijn). Overigens is Engeland de laatste jaren niet gezegend geweest met veel talentvolle voetballers, dus als er eentje is krijgt die ook alle aandacht. Helaas is de rest van het Engelse team grauwe middelmaat.

Wat een rare vergelijking, Sterling lijkt niet eens op Silva qua speelstijl. Silva vind ik 1 van de beste Cam´s ter wereld en Sterling heeft de potentie om de beste buitenspeler te worden. Sws vind ik hem met Pogba en Kovacic 1 van de grootste talenten.

9 september 2014 om 17:48

Kovacic komt niet in de buurt van Pogba en Sterling.

Even afwachten of hij 1 seizoen lang kan presteren. Ik hoop het voor hem maar hij moet mij positief verassen.

9 september 2014 om 15:05

Hij heeft vorige seizoen al een seizoen lang gepresteerd.

9 september 2014 om 15:08

Vier maanden. Maar Sterlng komt er wel, wat een weergaloos talent.

Ben ik de enige die zich irriteert aan hoe overhyped Engelse voetballers zijn? Sterling is een groot talent ja, dat valt niet te ontkennen. Maar iedereen doet alsof hij een speler van topklasse is. Dat kan hij ooit worden ja, maar op dit moment is hij dat niet. En Welbeck die voor 20 miljoen gekocht is een 'koopje' noemen... Tevez voor 10 miljoen. Dat is een koopje!

9 september 2014 om 15:08

Hazard voor 40 miljoen dat is pas een koopje!

9 september 2014 om 15:08

Hij is niet overhyped hoor, hij heeft de potentie om een fantastische buitenspeler te worden. Spelers zoals Depay worden overhyped. Niemand noemt Welbeck een koopje btw.

9 september 2014 om 15:13

Ben ik de enige die boetius (van vorig seizoen) beter vind dan depay?

9 september 2014 om 15:17

Nope. ik vond Promes ook eigenlijk beter

9 september 2014 om 15:32

Pfff dat er op dit moment serieus nog mensen zijn die een boetius of promes beter vinden dan Depay... Echt ongelooflijk. Kom eens met argumenten in ieder geval. Depay is sneller, sterker, beter schot, meer scorend vermogen, explosiever en heeft veel meer de drive naar voren. Zie de interland NL-frankrijk maar eens terug. Zowel boetius en promes kwamen geen man voorbij. Depay 10 min voor tijd erin en meteen twee geweldige acties en gevaar voor het doel. Ronduit belachelijk dat er nog steeds zulke blinden hier hun onzin posten.

9 september 2014 om 15:42

Haha Depay is vele malen beter dan JP en Promes, kijk alleen al naar dit seizoen hoe hij PSV draagt, hij gaat PSV eigenhandig kampioen maken en op deze leeftijd is dat een geweldige prestatie!

Ik hoop uiteraard dat hij in de winterstop vertrekt zodat Ajax nog enigzins kans maakt op de 5e op rij

9 september 2014 om 15:43

Redknapp zei dat Welbeck koopje van de eeuw was. Wat natuurlijk nergens op slaat. Er zijn betere spelers voor goedkoper gekocht, dan Welbeck voor 20 mil..

9 september 2014 om 16:12

Vorig seizoen waren al deze jongens ook briljant de eerste 7 a 8 wedstrijden en daarna bakte ze er helemaal geen pepernoot meer van. Depay speelt nu erg sterk, maar om nou na 4 wedstrijden te zeggen dat hij PSV kampioen gaat maken is natuurlijk gewoon blind gokken.

9 september 2014 om 17:24

Ik heb het over vorig seizoen he...

9 september 2014 om 17:52

Vorig seizoen was t hetzelfde verhaal...

9 september 2014 om 15:31

Dat doet Nederland ook makker. Kijk maar naar de berichten over Depay.

9 september 2014 om 15:46

Maar bij Depay is dat begrijpelijk, hij heeft een prima wk gespeeld en is heel jong. Alleen een prima wk spelen is al genoeg om 30 miljoen te vragen voor Depay... plus Depay is de belangrijkste speler bij PSV op zo een jonge leeftijd. Clubs willen hem niet omdat hij NU goed is maar omdat hij later beter word.

Deze jongen verdient een zeer goed algemeen op fifa ;-)

9 september 2014 om 15:40

Ik heb de demo net gedownload, hij is 79 rated haha.

10 september 2014 om 11:09

Ik vind voor sterling 82 wel een goede fifa rating

Echt een gewelidige speler en pas 19 jaar wat een fenomenale speler. Voor zijn 25e heeft hij zo wie zo een goude bal.

Zo goed was hij toch niet gister? Het is een groot talent maar wordt wel overhyped. Die eerste goal kan je beter op het conto van Rooney schrijven. Ik vind Sterling wel heel volwassen voor zijn leeftijd en over 3 jaar hoort hij zeker bij de wereldtop. Ik ben benieuwd of hij dan nog voor Liverpool speelt.

9 september 2014 om 17:02

Silva is de beste van City. Slimste speler van de PL loopt zo sluw en gevaarlijk. Sterling is wel in geweldige vorm!

9 september 2014 om 18:08

Op 't conto van Rooney omdat die een bal breed legt? De pass van Sterling was veel moeilijker, lag bijna geen ruimte.

Geweldig talent, en dat op deze leeftijd. Zou hem ook niet met Silva vergelijken, hij is eingelijk niet te vergelijken. Dit is een nieuw soort middenvelder in mijn ogen, die creativiteit met snelheid combineert en ik kan me eignelijk alleen Overmars voor de geest halen.

9 september 2014 om 17:38

Hazard.

9 september 2014 om 22:51

Ik vind Sterling toch nog een iets andere stijl hebben dan Hazard, al zijn het beiden prachtige spelers. Ik denk dat het binnen enkele jaren concurrenten zijn voor de Ballon d'or

Rare vergelijking zijn toch wel 2 verschillende soorten spelers.

Als sterling zich in deze tempo kan blijven ontwikkelen en presteren, dan is hij binnen 2 á 3 jaar een speler van wereldklasse en een serieuze kandidaat voor de ballon d' or

Totaal verschillende spelers. Sterling is een geweldig talent, maar een buitenspeler. Waarom hij soms op 10 staat begrijp ik ook echt niet. Hij is wel redelijk creatief, maar een Silva is een 10, dat is wel een enorm verschil. Sterling moet het hebben van zijn snelheid en actie, zijn onbevangenheid.
Hoop dat Redknapp het gewoon bedoeld in de vorm van hoe belangrijk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren