Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Heracles-fans zeggen resoluut 'nee' tegen Kluivert, Jansen en Ten Hag

Laatste update:

Heracles Almelo is op zoek naar een nieuwe trainer, omdat Jan de Jonge de wacht aan werd gezet in het Polman Stadion. Diverse namen doen de ronde in Almelo en de fans hebben zich nu ook laten horen. Er is een spandoek opgehangen aan de stadionpoort, waarbij de supporters hun voorkeur duidelijk laten merken.

Achter de namen van Paul Krabbe, André Paus, Erik ten Hag, Michel Jansen en Patrick Kluivert staat, mede vanwege hun verleden bij streekgenoot en rivaal FC Twente, een rood kruis. Daarmee maken de fans duidelijk dat dat vijftal niet welkom is in het Polman Stadion. Vijf anderen krijgen een groen vinkje.

Dat zijn Scott Calderwood, Hendrie Krüzen, Mario Been, René Kolmschot en John Stegeman. De laatste twee zijn nu al werkzaam in Almelo, terwijl Krüzen in het verleden ook werkzaam was bij de Tukkers. Calderwood heeft een verleden als speler bij Heracles; Been is de enige die geen verleden heeft bij de club.

Bij de vijf namen met een groen vinkje zit de juiste trainer voor Heracles Almelo

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waarom willen ze Erik ten Hag niet het lijkt me eerder dat ten Hag Heracles niet wilt dan andersom. Als Mario Been zou komen naar het Polman Stadion zou komen (als je toch zou moeten kiezen tussen de 5) dan zou dat de enige man zijn die Heracles uit de degradatiezone zou kunnen halen.

8 september 2014 om 15:56

Ten Hag gaat idd niet komen. Heeft bij Bayern II een veel betere baan.

8 september 2014 om 18:02

Koolhof of Huistra

8 september 2014 om 15:56

Heracles mag van mij degraderen en dat is niet omdat ik wat tegen heracles heb maar puur door het kunstgras.

8 september 2014 om 16:02

Krijg je er een nieuwe voor terug met kunstgras!!! Btw is dat van Heracles nog de beste die we hebben in Nederland.

8 september 2014 om 16:03

Nou dan kunnen Ado, Exelsior, Zwolle en Cambuur ook degraderen. En het gaat dan nog verdomd lastig worden om een club te laten promoveren want in de eerste divisie spelen ze voort bijna allemaal op kunstgras.

8 september 2014 om 16:05

Klopt. Zou een zegen voor de eredivisie zijn als alle teams die op kunstgras spelen. Vind het zelf vreselijk dat Cambuur op plastic speelt. Dan veel liever op gras in de Juup

8 september 2014 om 16:16

Sparta, roda en nec.. zie ik liever dan die kunstgras clubs. Doodzonde dat ado toen moest overstappen.

8 september 2014 om 16:21

Zo'n onzin reden, je moet alleen zorgen voor een nieuwe mat zoals nu in Kerkrade. Kan veel beter op gevoetbald worden, ook geen schaafwonden meer. En zo'n filmpje als van die bal die over de keeper stuitert komt natuurlijk niet door het kunstgras zoals VI wilde doen geloven want 30 jaar geleden gebeurde dat ook al in nederland en op youtube genoeg video's ervan.

Maar goed de publieke opinie is makkelijk te beinvloeden met sedimenten en wat bobo's die voor geld een mening vormen.

8 september 2014 om 16:23

Nog een aantal jaren en iedereen speelt op kunstgras.

Ik heb deze discussie al jaren en zal ook nu wederom mijn voorkeur uitspreken voor kunstgras.

Een aantal jaar geleden kregen we bij ons (s.v. Grol) ook kunstgras. Eerst was ik pessimistisch. Na er een aantal keer op het kunstgras te hebben gespeelt kwam ik tot de conclusie dat kunstgras mijn voorkeur heeft. Je kunt veel verzorgder voetbal spelen, de bal rolt altijd door, geen rare hobbels waardoor de bal van richting veranderd en je kunt altijd spelen.

Kunstgras niet meer puur plastic. Het is zo in ontwikkeling dat je het steeds meer op natuurgras begint te lijken, maar dan de verbeterde versie er van.

8 september 2014 om 16:23

Bij Cambuur is het gelukkig maar een noodoplossing, het plan is om in het nieuwe stadion weer op echt gras te spelen.

8 september 2014 om 16:26

@papin9: Roda heeft kunstgras Al zie je het alleen als je aan het veld voelt.

8 september 2014 om 16:29

@ rickv / papin9

Ook Sparta speelt inmiddels op kunsgras.

8 september 2014 om 16:47

Rubzie denk jij nou zelf dat de grote clubs ooit kunstgras gaan nemen.. never... alleen de kleine nederlandse clubs in heel europa is het not done voor grote clubs

8 september 2014 om 17:18

Rubziev, mocht dat gebeuren zijn we echt het lachertje van Europa en kun je ons op alle terreinen afschrijven:
Nederland, is dat niet dat land waar niet eens gras kunnen onderhouden?
Hebben ze daar niet die spelers die niets meer klaarmaken op gras?

Geen mooie club in het buitenland zal dan nog spelers willen uit Nederland, omdat ze alleen maar op kunstgras spelen. Daarnaast wil geen speler meer naar Nederland komen.

8 september 2014 om 17:25

En jij denkt dat het echte grasveld met hobbels waar jij op speelt hetzelfde als in t betaalde voetbal? Geen enkel kunstgras verslaat het echte gras in oa de Kuip, de Arena of in Eindhoven

8 september 2014 om 18:04

@jansen Joenite: Hoe kan het dan dat Rusland bijvoorbeeld nog uitstekende spelers kan aantrekken? Daar spelen ook veel clubs op kunstgras.

@papin9: De grote Nederlandse clubs nooit op kunstgras? Ajax had in 2010 zelfs nog in het beleidsplan opgenomen dat ze op kunstgras over wilden gaan, maar heeft dat onder druk van de supporters (nog) niet aangelegd. (al zit in dat natuurgrasveld daar al wel kunstgras verweven, dus speelt Ajax in feite al deels op kunstgras. Ook AZ werkt al met een hybride grasmat).
Dat in heel Europa het not-done is, is onzin. In Rusland en Zweden wordt het al veel gebruikt. Daarnaast speelt de Franse club AS Nancy op kunstgras en heeft in de Seria A ook Novara (nu Serie B) al het kunstgras geïntroduceerd.

In het Engelse profvoetbal hebben verschillende clubs al op kunstgras gespeeld (qpr begon ermee) totdat de FA het verbood in de hoogste competities. Maar diezelfde FA gaat het vanaf het volgende seizoen het gebruik van kunstgras in de FA Cup toestaan (omdat de kwaliteit nu hoog genoeg is) en een aantal profclubs uit de lagere profcompetities wil alweer overstappen op kunstgras.

8 september 2014 om 18:19

Mensen, ik heb het niet over de grote clubs in Nederland. Ik heb het over het voetbal over het algemeen.

Ga zelf eens 10 wedstrijden op een (goed) kunstgrasveld spelen en ik denk dat je niet anders meer wilt.

Mensen die zeggen dat het een lachtertje is dat voetbal op kunstgras niet kan, zijn naar mij mening erg kortzichtig. Ook voetbal ontwikkelt zich en moet met de tijd mee.

8 september 2014 om 18:45

Rubziev.. in Nederland kan dat misschien prima, maar internationaal maak je het voor spelers erg moeilijk. Wat mij betreft zijn alle clubs in het betaald voetbal gewoon relatief grote clubs. Kun je geen eigen gras onderhouden vanwege financiën, dan kun je ook naar categorie 1 want het zou gewoon in het kostenplaatje horen. Zo jammer dat de Knvb dit ooit heeft toegelaten.

Superghost, voor een goed salaris willen mensen zelfs in een woestijn voetballen, dus ook wel in Rusland. Een dergelijk salaris kan je in Nederland vergeten.

9 september 2014 om 00:21

Wat een kansloze reactie, afgelopen seizoen was het slechtste veld van echt gras.

9 september 2014 om 00:51

Naja, misschien niet met het huidige kunstgras, maar als het daadwerkelijk veel beter verfijnd wordt en voelt als echt gras denk ik toch ook dat de grotere clubs eraan gaan hoor, maar dat kan tientallen jaren duren.

8 september 2014 om 16:01

Ten Hag is wel de meest geschikte kandidaat, maar idd of die wil

8 september 2014 om 16:31

Staat erbij waarom ze hem niet willen

Terwijl ik denk dat Patrick Kluivert een hele goede is. Maar dat is mijn mening. Daarnaast denk ik dat het Calderwood wordt.

8 september 2014 om 15:57

Klopt echt een jongen met veel verantwoordelijkheid die hij met zijn levenservaring kan overbrengen op de groep

8 september 2014 om 16:39

Contract van Kluivert is ook bij Twente niet voor niets niet verlengt. Hij zal waarschijnlijk alle schnabbels belangrijker vinden dan het team dat hij hoort te trainen. Dat moet je als Heracles zijnde gewoon niet willen..

8 september 2014 om 16:51

ik denk dat Kluivert wel serieus bezig is met zijn trainersvak, waarom zou er anders zoveel tijd en energie insteken? Voor het geld hoeft-ie het niet te doen lijkt mij!?

8 september 2014 om 17:20

Als hij serieus genoeg was, stond hij vaker langs de lijn ipv voor de camera of bij gala's.

8 september 2014 om 18:33

Zover ik het heb gelezen wilde te graag hoofdcoach worden bij Twente. Waarbij Munsterman dat niet wilde. Dat wil niet zeggen dat Munsterman en/of Kluivert fout zijn/zitten. Het werkte gewoon niet. Terwijl ik denk dat hij gewoon ergens een kans moet krijgen. Volgens mij doet het beter dan Blind bv.

Daarnaast heb ik gehoord dat als Bogarde over voetballen praat dat je binnen 1 minuut stil bent en naar een masterclass gaat luisteren.

Daarom hoop ik dat die twee elkaar mogen dan samen gaan werken. Lijkt mij interessant. Ook al weet ik niet of het echt zo is. Ik zie het alleen graag gebeuren.

8 september 2014 om 21:32

Kluivert is helemaal niet raar hoor. Hij voelde zich ook niet te groot om de beloften van Twente te trainen.

Bij een club als Heracles hoort een man uit de regio of iemand die de cultuur kent. Zie een Kluivert daar niet snel slagen en Mario Been ook niet eerlijk gezegd. Calderwood zou geweldig zijn. Eeuwig zonde dat hij moest vertrekken bij de Graafschap.

8 september 2014 om 17:16

Er staat scott calderwood, neem aan dat ze Jimmy bedoelen? Scott is zijn zoon

8 september 2014 om 18:27

Vermoed ook dat het om Jimmy gaat. Man met veel ervaring, al kwam Scott veel in de media toen het niet lekker liep met Jimmy in Doetinchem. Misschien kan de familie het samen doen?

Ten Hag heeft bewezen een uitstekende trainer te zijn bij Go Ahead. Waarom willen de fans van Heracles hem niet? Mij lijkt het persoonlijk de beste kandidaat..

8 september 2014 om 16:06

Ik denk eerder dat Ten Hag zijn mooie baan in Munchen niet wil opgeven om vervolgens met een eierdop op zijn hoofd door Almelo te lopen.

8 september 2014 om 16:22

wou ook niet naar Heerenveen dus lijkt me almelo ook geen optie inderdaad

8 september 2014 om 16:31

Een eierdop , whoehoe wat is mijn dag weer goed doormiddel van een 12jarige, wat een niveau .... -.....-

8 september 2014 om 16:23

Dat zal zijn Twente-verleden zijn

Denk dat het Calderwood gaat worden. Anders blijft Stegeman, Kolmschot als duo het doen. en misschien volgend seizoen als trio met krüzen erbij

De supporters, zou leuk zijn om te weten hoeveel procent van de supporters deze vertegenwoordigen, dan kun je er iets mee. Is het 10 of is het 70 dat scheelt nogal een stukje.
Overigens uit die 5 zou je best een nieuwe kunnen halen, Been is vrij, Calderwood heeft al veel gedaan, Kolmschot ken ik alleen van toen hij nog voetbalde, niet als trainer, maar werkt er al dus zijn kwaliteiten zijn bekend

8 september 2014 om 16:19

Kruzen werkt bij Vitesse

Hopen dat Jimmy deze baan krijgt, die man kan goed zijn visie van voetbal overbrengen in de praktijk.

8 september 2014 om 16:31

Het gaat hier om zijn zoon Scott, hoewel ik zijn vader een meer voor de hand liggende optie vind.

Hmmmm, zodra er ook maar een link met FC Twente te bedenken valt is het blijkbaar taboe. Zeer kortzichtig publiek naar mijn mening. Beetje Calimero gedrag.

8 september 2014 om 16:32

Nee hoor, zat spelers van Twente die nu onze beloften / basis voetballen. Mr t is een keer mooi geweest.

8 september 2014 om 17:15

Ik begrijp de sentimenten, maar bijvoorbeeld Patrick Kluivert is geen echte clubman van Twente. Die is daar maar eventjes assistent en trainer van Jong Twente geweest (volgens mij). Daar wordt dan geen onderscheid in gemaakt?

8 september 2014 om 18:33

Waarom willen Twente-supporters Vermeer niet als keeper ipv die grabbelaar die nu onder de lat staat? Gaat om dezelfde redenen, dus dat calimerogedrag heerst ook onder Twente-supporters.

8 september 2014 om 18:45

Die onzin geloof je toch zelf niet? 99,99 procent van de Twente supporters zal veel liever Vermeer dan Marsman hebben.

8 september 2014 om 18:53

Ik heb zelfs nog nooit een Twente supporter meegemaakt die een hekel hebben aan Heracles. Sterker nog, de meesten vonden het mooi en knap dat Heracles promoveerde en het later verassend goed presteerde. Andersom kwam ik vroeger voor mijn werk regelmatig in Almelo en bestond die hekel wel richting Twente.

Beetje zielig die supporters daar in Almelo, alsof ze iets te willen hebben.

8 september 2014 om 16:33

Ja de club is namelijk ook van ons mannetje...

8 september 2014 om 18:35

En niet deels van een Doyen sport ;-)

9 september 2014 om 00:17

Rare actie van de fans, ex Twente werknemers weigeren maar wel 10 tot 15 ex Twente spelers in de eigen selectie hebben...

Hendrie Krüzen werkt niet bij Heracles, die is assistent bij Vitesse..

8 september 2014 om 16:04

Klopt. Is al wel vast gelegd als ass. trainer voor volgend seizoen.

Kruzen zit gwn nog bij vitesse.. volgend jaar gaat ie weer terug

Mario been denkt volgens mij dat ie 'grotere' clubs verdient. Terwijl het eigenlijk een prima coach is voor een degradatieclub of zoals heracles, een club die in de problemen zit dit seizoen.

8 september 2014 om 16:19

Been heeft anders goed gepresteerd in België tot het seizoen, waar hij ontslagen werd.
Zo ook heeft hij het niet slecht gedaan bij feyenoord op dat laatste seizoen na.
Iedere trainer die bedankt wordt, heeft dat, een paar jaar goed presetren en dan is het kaarsje uit.
Zelfs bij toptrainers.

8 september 2014 om 16:24

Ook bij NEC heeft hij prima werk verricht

8 september 2014 om 17:30

Prima is voor mij nog zacht uitgedrukt, hij heeft met een elftal vol middelmatige Erediviespelers zoals Sibum, Dani Fernandez, Zomer, El-Akchaoui, Davids, Van Beukering en Bouaouzan gewoon clubs als Dinamo Boekarest, Dinamo Zagreb en Spartak Moskou(!) vriendelijk de deur gewezen in Europa.

Qua resultaten (waarschijnlijk) met afstand de beste prestatie uit de clubhistorie. Clubs van het kaliber NEC zouden in deze tijden nog niet eens een beetje in de buurt komen van zo'n prestatie, wat de prestatie eigenlijk vrij absurd maakt.

8 september 2014 om 18:50

Wat heeft ie zo goed gedaan dan in belgie? Ooit kampioen, beker? Hij heeft niets bereikt. Met feyenoord heeft ie ook niks bereikt. Sterker nog, hij verloor met 10-0 van psv.

Talenten...
En dan maar direct Hoogma, Gyasi, Cziommer en Pelupessy eruit?

8 september 2014 om 16:09

Zonde Twente kunnen ze dat grasveld wel oprollen en opbergen!!!

8 september 2014 om 16:35

Heeft toch zijn voordelen, dat kunstgras!
Ik was trouwens ook Sibum, Vujicevic, Gortemaker en Hemmink vergeten.

8 september 2014 om 16:38

Welk grasveld? Of noem je dat plastic een grasveld?

Dat de Heracles supporters Kluivert niet willen zeg. Een groter uithangbord kan dit clubje zich niet wensen. Die 8000 man op de tribune gaantoch niet bepalen dat zo'n grootheid niet komt. Denk overigens ook niet dat Kluivert hier zijn handen aan wil vuil maken.

pfff....de gemiddelde supporter is nog te dom om zn eigen naam te schrijven, laat staan om een geschikte trainer uit te zoeken.
Lekker spannend als ie toevallig bij Twente gewerkt heeft. Zodra hij Heracles een plek in Europa bezorgd hoor je ze nergens meer over.
Simpele zielen.

Hahahahahah, en al die spelers dan? Daarnaast Kluivert aan Twente koppelen gaat ook te ver, blijft een Ajacied met zelfs een verleden bij Psv en imo een erg goede opkomende trainer! Calderwood zal het wel worden haha Been zou het leukste zijn

Rivaliteit van sommige supporters is af en toe wel triest. Liever geen trainer dan een trainer met een Twente verleden? Tja...

8 september 2014 om 16:14

het is best triest idd, het maakt mij weinig uit wie er als trainer komt. alleen sommige "fans" hebben een hekel aan mensen met een fct verleden.. maar hebben geen problemen met spelers die van die club af komen?!?!

die logica snap ik niet.

Maar verder mooi een goede en betrouwbare trainer met ervaring graag. we hebben nu genoeg bewijs dat een trainer zonder ervaring niet werkt hier.

Als Heracles Been kan halen, gelijk doen. Vond hem een hele goede coach, ook bij Feyenoord. Bij NEC heeft hij laten zien het hoogst haalbare uit een selectie te kunnen halen. Bij Feyenoord werd hij het slachtoffer van de kwaliteit+mentaliteit van de (te jonge) spelers. Ook in Belgie heeft hij het niet heel slecht gedaan. Ik denk dat een club als Heracles, waar de druk niet te hoog is, voor hem een nieuwe start in zijn carrière kan betekenen.

8 september 2014 om 17:19

Ik vind Been ook een goede trainer, maar er is weinig eer aan te behalen bij Heracles. Staan troosteloos onderaan, hebben op Linssen na geen voetballers die wellicht een stap hoger aankunnen en dan heb je ook nog te maken met een hijgende voorzitter in je nek met soms onrealistische verwachtingen. Wat ik tot nu toe heb gezien van de potentiële degradanten maken Willem II, Excelsior en FC Dordrecht een betere indruk dan Heracles.

Natuurlijk is het seizoen pas begonnen, maar ik kan het begrijpen als trainers niet graag nu instappen bij Heracles.

Denk dat er in almelo enige bescheidenheid op de plaats zou zijn. Zolang jan smid de scepter zwaait met zijn reactie politiek gaat heracles echt geen subtopper worden. De fans mogen blij zijn dat er een kluivert of ten hag in almelo wil trainen.

hahaha dan degradeer je toch lekker wat een kneuzen daar denk dat Kluivert een hele goeie is net als Ten Hag. Rare supporters net alsof Twente zich bezig houdt met Heracles wuahahaha

Wat een zielig volk daar in Almelo. Rivaliteit is leuk, maar dit gaat te ver. Als het de club verder helpt zet je de historie van de trainer toch aan de kant. Of zijn die eierdoppen vergeten dat cziommer, zomer, sibum ,bruns en pelupessy ook bij twente hebben gevoetbald. En natuurlijk hoogma niet te vergeten die nog regelmatig in de grolsch veste komt. Zielig calimero gedrag.

Mensen kunnen hier wel spreken over Calimero gedrag en weet ik wat voor negatiefs naar ons mooie clubje toe.

Het zal altijd een strijd blijven Heracles en Twente. Niet voor de Twente supporters, die vinden ons allang niet meer belangrijk, maar nog wel voor ons. Laat ons het rivalengevoel lekker houden zolang er voor ons niks anders is om op te doelen met deze belachelijke seizoensstart.

Buiten Ten Hag zijn die andere vier namen gewoon allemaal trainers waar geen enkele club wat mee kan, dus ook wij niet. Ik vind dat Calderwood altijd een impact heeft op de clubs waar hij traint, dus misschien moet hij het eens proberen. En ouders zou ik Kolmschot samen met Stegeman aan het werk willen zien.

9 september 2014 om 08:10

Persoonlijk zou ik, als mijn club na 4 wedstrijden puntloos onderaan stond, mijn trots even opzij zetten en gewoon de best mogelijke trainer aantrekken. Waar deze ook gewerkt heeft. Heracles moet zich gewoon ernstig zorgen gaan maken voor degradatie.

Lekker kortzichtig denk ik. van het rijtje dat deze supporters wel willen hebben, zijj kruzen stegeman kolmschot nou ook geen mensen die een hoofdtrainerschap hebben gehad. Mario been aangegeven dat hij niet komt. Calderwood kan ik niet over oordelen.

Wat een Calimero gedrag weer van die supporters uit Almelo. Wat maakt het nu uit of een nieuwe trainer een Twente verleden heeft? Je moet een trainer beoordelen op zijn kwaliteiten en niet op "afkomst".

8 september 2014 om 20:02

Zo denk ik er ook over om mensen niet te beoordelen op zijn afkomst. Veel Nederlanders kijken nu eenmaal als eerst naar de afkomst voordat ze beoordelen of iemand geschikt is voor een bepaalde baan.

Waar stond deze poll, zeker op Tubantia, jammer. Ik weet zeker dat de Heraclessupporters, niets tegen Erik ten Hag hebben, eerder iets tegen Kluivert,

Denk ook niet dat kluivert, ten hag en janssen er op zitten te wachten.

Sja echt weer iets voor die paar hersenlozen daar in Almelo die de boel verstieren voor de rest,

Welk prominent lid bij Heracles heeft er geen Twente verleden dan??

Zelfs Nico Jan Hoogma.

en nu de spelers, Sibum, Sziommer, Zomer, Bruns, Te Wierik, Pelupessy, Vujicevic, Gyasi, en dan vergeet ik er ook nog een paar, en Pasveer is nu wel weg maar was ook een Ex FC Twente speler, erg slim bezig daar die dat zielige doekje daar aan de poort hebben gehangen.


Maar ze doen ook net alsof trainers als Ten Hag, Michael Jansen of Kluivert ook maar 1 moment er aan zullen denken om bij Heracles aan de slag te gaan.

8 september 2014 om 18:46

Eerste deel helemaal mee eens. Helaas eindig je je relaas net zo hersenloos.

Ten Hag is wat mij, als Heraclied, betreft van harte welkom. Michel Jansen daarentegen niet, 0,0 uitstraling die man. Mijn voorkeur gaat uit naar Kruzen/Stegeman/Kolmschot.

Het gaat om de club Heracles en als wij beter kunnen worden van iemand met een Twente-achtergrond, gelijk doen en ophouden met dat kinderachtige gedrag.

Het gaat er toch om dat de club Heracles gaat draaien ofniet? Als nu één van deze trainers wel geschikt is voor de klus? Het ouwehoeren om (ex)trainers van FC Twente is helemaal geen prioriteit voor deze club.

Calimero gedrag weer in Almelo , jammer . Guttegut ex Twente nee die moeten we niet . Enige wedstrijd die telt is tegen Twente de rest maakt niet uit . Juichende voorzitter bij het Ajax vak maakt niet uit maar oh oh wat zijn we toch anti Twente . Zo word het nooit wat in Almelo . En dan te bedenken dat ze 14 ex Twente spelers in hun selectie hebben hahaha

Kan die actie wel waarderen. Waarom iemand met een verleden bij de rivaal halen als er gelijkwaardige trainers zijn die ook naar de club kunnen komen. Hoop wel dat ze de verkeerde keuze maken en degraderen. Hopelijk komt daar een club met een grasveld voor terug.

8 september 2014 om 17:47

Tja.. waarom eenderde elftal met een Twenteverleden, maar geen trainer?

8 september 2014 om 19:05

Vergeet de technisch directeur niet

Oooh gossie er zijn weer wat pony's op hun pik getrapt hoor. Krijg langzaamaan de indruk dat de rivaliteit meer leeft bij FC Twente dan bij Heracles. Zelfs na dit spandoek dat waarschijnlijk door een paar gassies opgehangen is. Door het verleden van Heracles en Twente zijn de clubs veel met elkaar verweven, dus dat er spelers/medewerkers met een verleden bij elkaar onder contract staan is niet gek. Deal with it.

On-topic:
Ze moeten gewoon Kolmschot/stegeman lekker als trainersduo aanstellen en rustig op zoek naar een trainer die goed bij de club past. In dit rijtje namen zie ik geen enkele trainer waar ik warm van word. Dat Krüzen volgend seizoen terug komt is al een stap in de goede richting.

Ze moeten niet zeuren en blij zijn als ze een beetje normale trainer kunnen betalen

8 september 2014 om 17:46

Betalen kan Heracles het zeker. Alleen ik vind dat het op dit moment niet verstandig is om als coach in te stappen. Ik zou pas over 4 weken durven in te stappen als trainer dan hebben we pec, Twente en Ajax gehad en kan je als trainer rustig een ploeg opbouwen zonder druk van de achterban

En gewoon Gert Jan Verbeek? Is dat geen optie?

8 september 2014 om 18:19

Nee want die is geboren in Enschede

8 september 2014 om 19:11

Dacht het niet vriend. Die is geboren in Deventer.

Normaal gesproken ligt het clubverleden toch niet zo gevoelig bij trainers? Ronald Koeman bijvoorbeeld heeft vroeger bij zowel Feyenoord, Ajax als PSV gespeeld en is bij alle drie en bij AZ en Vitesse trainer geweest. Dit allemaal zonder gemor over de clubs uit zijn eerdere loopbaan. Raar dat er hier dan wel zo'n probleem van gemaakt wordt.

Dat de supporters nee zeggen tegen Ten Hag. Hele goede trainer. Ten Hag heeft Go Ahead veel gebracht. Betreur het nog steeds dat ten Hag voor het avontuur is gegaan in Duitsland.

Schijnbaar willen de supporters uit Almelo liever een matige trainer dan een trainer die een team echter verder kan brengen.

Haha, en dat terwijl de TD jaaaaren voor Twente heeft gespeeld. Rare jongens, die Almeloèrs

Waarom geen Henk ten cate is een ervaren trainer en heeft een Heracles verleden

Je mag blij zijn als er al iemand van het lijstje komt.

Ik pleit voor asfalt, denk dat er dan minder slijdings worden gemaakt. Ambulanca kan bij eventuele sliding, makkelijk het veld betreden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren