Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Lurling: ‘In Amsterdam en Rotterdam zal je mij niet snel tegenkomen’

Laatste update:

Anthony Lurling speelde twee seizoenen voor Feyenoord, maar kon er nooit echt aarden en onderhield bovendien een stroeve relatie met Het Legioen. De 37-jarige contractspeler van FC Den Bosch werd, wanneer hij terugkeerde in De Kuip, vaak hartstochtelijk uitgefloten.

/

De aanvaller haalde met zijn spel vaak de woede van de vijandelijke supporters op de hals en beseft dat hij niet overal geliefd is: “In Amsterdam, Rotterdam, Tilburg en Groningen zal je mij niet zo snel zien. Daar is de kans te groot dat ik mensen tegenkom die mij niet mogen”, zegt Lurling in gesprek met het Algemeen Dagblad.

“Ik wist dat ik in Rotterdam niet geliefd zou zijn, maar dacht daar verandering in te kunnen brengen met mijn manier van spelen. Dat is tegengevallen”, aldus Lurling. “Toch vind ik het geweldig dat ik voor die mooie club heb mogen spelen. Zo speelde ik de Supercup-ontmoeting tegen Real Madrid namens Feyenoord en speelde ik voor 90.000 man in Dortmund.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als Lurling in Rotterdam rond loopt, is de kans 90 % dat hij een vuist op zijn achterhoofd krijgt. De haat die Rotterdam voor Lurling heeft is abnormaal.

2 september 2014 om 19:12

Waarom hebben ze dan een hekel aan Lurling.

2 september 2014 om 19:20

Eigenlijk is het nooit goed gegaan tussen Lurling en de fanatieke Feyenoord-aanhang. Al voordat hij naar Feyenoord zou komen, kreeg hij Het Legioen tegen zich toen hij toenmalig Feyenoord-speler Bonaventura Kalou een kaart aannaaide. Toch kwam hij in 2002 naar Feyenoord. Heel gek was dat ook niet: de aanvaller had een paar goede seizoenen achter de rug bij SC Heerenveen en een stap hogerop was slechts een kwestie van tijd.

Maar in Rotterdam lukte het niet. Lurling kon moeilijk aarden, miste zijn geboortestad Den Bosch en voetballen lukte ook maar niet. Tel daarbij het incident met Kalou en Lurling’s arrogante houding richting de supporters bij op en een hatelijke relatie is een feit. Na zijn vertrek bij Feyenoord in 2004 was de teneur elk seizoen hetzelfde als Lurling tegen zijn oude club speelde: liedjes over het vermeende beroep van zijn moeder, de urn van zijn opa die Lurling op zijn nachtskastje zou hebben staan en zo voort.

Geen enkele oud-Feyenoorder wordt meer gehaat door Het Legioen dan Lurling. Angelos Charisteas, de spits die van Ajax kwam en met hatelijke spandoeken werd onthaald op zijn eerste training, is allang vergeten. En wie haat Het Legioen nog meer die ooit in het rood en wit speelde? Johan Cruijff is niet heel geliefd maar wordt ook niet gehaat. Danko Lazovic was ook geen favoriet van de supporters, maar aan de haat tegen Lurling tipte hij niet. Het Legioen is doorgaans hondstrouw naar oud-spelers toe. Mike Obiku, de spits die na goals z’n shirt altijd uittrok en over de boarding sprong, wordt nog steeds toegezongen als hij op een wedstrijddag over Varkenoord loopt. Peter Houtman, oud-spits en thans stadionspeaker, heeft zijn eigen spandoek in De Kuip. En Chris Gyan, geen geweldige rechtsback maar wel een cultheld, hoeft alleen het veld maar te betreden of hij wordt uit duizenden kelen toegezongen.

2 september 2014 om 19:31

Tja... Lurling bezit het talent om iedere supportersschare tegen zich in het harnas te jagen. Dat is jammer, zijn talent was er, maar stond in geen verhouding met zijn gedrag & uitstraling.
En Cruijff?
Die ging echt alleen maar vanwege revanche gevoelens naar Feyenoord, en er zijn vele Ajacieden die hem destijds de dubbel daar gegund hebben. Hij werd schandalig weggebonjourd door Harmsen & co, ze zullen daar vaak zijn wakker geworden zijn met het angstzweet tussen de billen. In één woord geweldig, wat jc daar nog even had neergezet!

2 september 2014 om 19:46

@lanvin

Bedankt voor je geweldige en duidelijke antwoord.
Kun je geen collums gaan schrijven?

2 september 2014 om 19:53

@lanvin

Maar mij is nog steeds niet duidelijk waarom het legioen Lurling nu haat. Omdat hij een keer een speler van Feyenoord geel aannaaide? Dat gebeurd elke wedstrijd wel een keer, dan zou het legioen een paar honderd spelers moeten haten. Of omdat hij niet geweldig speelde? Dat is wel de meest idiote reden om iemand te haten, alsof Lurling zelf ook niet liever had gehad dat hij belangrijker voor Feyenoord kon zijn.

Bij mij komt het vooral over dat het 'oh zo geweldige en hondstrouwe legioen' zonder goede reden een speler ging haten. En dat zijn dan de 'geweldigste supporters van Nederland'...

2 september 2014 om 20:07

@lanvin

Waarom wordt Lazovic gehaat, omdat hij bij Vitesse wel wist te scoren en dan vertrok naar Psv?

2 september 2014 om 20:19

Wat ik het mooie vind die het feyenoord legioen altijd toe zingt is jozef kiprich.

2 september 2014 om 20:25

Medellin

Lazovic scoorde nauwelijks bij Feyenoord inderdaad, ook noemde hij PSV beter dan Feyenoord in sommige interviews.

2 september 2014 om 20:27

Tristan

Het is niet alleen dat hij die kaart aannaaide, het was zijn arrogante houding naar het publiek toe en had het altijd aan de stok met het publiek. En bij Feyenoord zodra je het aan de stok hebt met het publiek is het heel moeilijk om daaruit te komen. Ik vind het ook allemaal raar.. Ik was toen een jonge fan en vond hem een erg goede speler met een goede potentie maarja..

2 september 2014 om 20:49

@tristan, toen NAC europees voetbal haalde zong hij na afloop van de wedstrijd volgens mij bij terugkomst maar het was sowieso in het NAC stadion zong ie voor de harde kern 'helemaal niets in Rotterdam'

2 september 2014 om 20:51

Geel moet rood zijn.

2 september 2014 om 21:04

Klopt! En dezelfde avond liet hij zijn reet zien voor alles wat Rotterdams was. Hij heeft Feyenoord supporters talloze malen geprovoceerd, en andersom ook. Lurling was gewoon een echte NAC'er, die kunnen dat volk gewoon niet luchten. Ook al is Anthony natuurlijk een echte Bosschenaar, NAC heeft een klein plekje in z'n hart!

2 september 2014 om 23:49

@lanvin heb jij dat stuk over Lurling geschreven op 'leven met Feyenoord' of hier gewoon geknipt en geplakt? Als het laatste het geval is mag je dat ook wel vermelden. Je strijkt nu een beetje met de eer van een ander.

3 september 2014 om 11:29

Toch werd ook Lurling toegezongen in De Kuip (super Lurling). Het was wel een hardwerkende speler.

Na zijn vertrek bij Feyenoord had hij echter vaak van die zielige negatieve verhalen over Feyenoord. Dat is niet bevorderlijk voor je populariteit.

2 september 2014 om 19:12

Zelfde in Groningen.

2 september 2014 om 19:16

Zijn moeder is in Amsterdam wel populair hoor ieder jaar tevreden klanten over haar zingen

2 september 2014 om 21:18

Goh hebben ze geen eigen vrouw?
Moeten ze allemaal naar de moeder van Lurling dan? Ook een beetje triest niet?

2 september 2014 om 19:15

Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom? Hij kwam niet echt uit de verf in Rotterdam maar om hem daar nou voor uit te fluiten?

2 september 2014 om 19:18

Toen hij bij Heerenveen zat naaide die een Feyenoorder een rode kaart aan. Volgens mij zit daar een deel in.

2 september 2014 om 19:26

Ik kan merken dat jullie allemaal hier nog erg jong zijn(of ik wordt oud...zo kun je het ook zien.) Lurling heeft in een wedstrijd Heerenveen- Feyenoord... het jaartal weet ik niet precies meer, maar dat moet rond 2000 geweest zijn. Als speler van Heerenveen Kalou (de oudste van de twee broers) een de rode kaart aangesmeerd met een swalbe. Daar doelt hij ook op in dit interview: "Ik wist dat ik niet geliefd was." Vandaar dat het legioen hem al niet moest voordat hij naar Feyenoord kwam.

2 september 2014 om 19:28

Idd, gelukkig is dat daarna nooit meer door iemand anders gedaan om een speler een rode kaart aan te naaien.. .

2 september 2014 om 19:31

Was tegen Bonaventure Kalou, binnen de twee minuten simuleerde hij natrappen, geloof dat het 2001 was. Volgens mij heeft hij ooit ook Peter van Vossen een kaart aangenaaid (en dan ben je sowieso een zak, bijkans de sympathiekste speler ooit), maar weet niet meer voor welke club hij toen speelde.

edit: Van Vossen speelde bij De graafschap, en ik herinnerde me het dus niet helemaal goed, hij gaf m een tik in zijn gezicht, dus zal wel een terechte zijn geweest

2 september 2014 om 19:54

Lurling maakt misschien wel een schwalbe maar ik ben er altijd van overtuigd geweest dat de rode kaart terecht was... Natrappen is namelijk gewoon rood.
Ik snap natuurlijk wel dat het door de feyenoord supporters niet zo werd gewaardeerd....

2 september 2014 om 19:17

Had ie niet een rare uitspraak gedaan toen in de tijd?

2 september 2014 om 20:23

90%? Je bedoelt 0,90%! Misplaatste interessantdoenerij.

2 september 2014 om 22:19

Tja, helaas heb je waarschijnlijk gelijk. Zag laatst iemand een fiets gooien naar Aberdeen fans met een doedelzak.
Het getuigt maar weer eens van de simpelheid die je onder sommige voetbalsupporters aantreft. Het is te triest voor woorden dat sommigen niet realiseren dat die jongen buiten voetballer ook gewoon een persoon is. Geen stripfiguur, geen acteur, geen voetballer, geen artiest, maar gewoon een persoon, net zoals wij dat ook zijn achter onze VZ namen. Met een baan, een huis, een kat, een gezin, ambities en dromen. En nu kan hij zich beter niet in RTD en ASD vertonen? Wat een walgelijk geneuzel. Bah!

Was eerder een plaag voor de tegenstander en wat heb ik hem vaak vervloekt, in zijn goede dagen moest het denk ik wel prettig zijn om hem aan je zijde te hebben.

Zal wel meevallen voor m, mensen maakten nog weleens een grapje over het beroep van zijn moeder.

Bij Groningen werd het een trend om over het beroep van zijn moeder te zingen. Zelfs als Lurling of zijn club niet in Groningen speelde. Vond het wel lachen.

Vervelende speler en mag hem totaal niet. Verder wel goed gepresteerd

2 september 2014 om 21:00

Voor een keer is lachen maar in Rotterdam heb je qua IQ en denkvermogen te maken met de de onderkant van de maatschappij (met alle respect). Daar werd het een trend omdat het overgrote deel van de meelopers het leuk vond en als er dan ook nog regelmatig het K woord voorbijkomt wordt wat mij betreft de grens overschreden.

Prachtig afscheid gehad trouwens afgelopen weekend en dat heeft hij zeker verdiend.

Haha wat denk je van Leeuwarden? Als een verschrikkelike galbak zoals jij bij Heerenveen hebt gespeeld .. nee jij bent ook hier niet geliefd.

2 september 2014 om 19:56

Nu trek je de haat tegen Heerenveen door naar de haat voor een persoon die jou of jouw club nooit iets heeft aangedaan. Beetje vreemd!

edit komma weggehaald;p

2 september 2014 om 20:08

Ach ja, dat heb je nou eenmaal met die mensen uit Leeuwarden. Beetje vreemd ja.

Wat zouden we in Amsterdam nou tegen Lurling hebben? Die kan gerust een Kalverstraatje pakken hoor. Immers kan ik indenken, die kan beter wegblijven maar Anthony zal geen last hebben.

2 september 2014 om 19:54

Inderdaad, hij maakt zichzelf belangrijker dan dat hij is. In Amsterdam zou hij waarschijnlijk geeneens opvallen.

2 september 2014 om 20:22

Misschien waren de broodjes kroket bedorven in amsterdam :-p

2 september 2014 om 22:31

Ook mijn gedachte. Alsof iemand een f*ck geeft om Lurling.

In zijn tijd bij Heerenveen smeerde hij Kalou een rode kaart aan, volgens mij was dat de reden dat het legioen hem niet zo lief had. Daarna is het alleen maar van kwaad tot erger geworden tussen Lurling en het Legioen.

Ach Lurlingetje toch. Je was inderdaad al niet populair in Rotterdam voordat je naar Feyenoord kwam. Misschien had dat wat te maken met het feit dat je destijds Bonaventure Kalou, nota bene de goedheid zelve, een rode kaart aan naaide. Gelukkig liet je voor je komst al zien dat dat niet een incident was. Sommige noemen het de wil om te winnen, ik noem het misselijkmakend, walgelijk, onsportief en oncollegiaal gedrag. Als je nu in Rotterdam zou komen word je echt niet belaagd. Je zal hoogstens een verwensing naar je hoofd krijgen(iets wat ik overigens niet goedpraat) en mensen zullen je meewarig en eigenlijk vol medelijden aanstaren. Je was gewoon een zielig mannetje. Om dan vervolgens de grootste club waar je ooit gespeeld hebt zwart te maken in de media geeft precies weer wat voor persoon je bent. Jij zegt nooit een kans te hebben gekregen, wij zeggen dat je nooit bent veranderd. Kees Kroket vrgeef ik je wel, het valt ook niet mee om door bijna heel voetbalkijkend Nederland uitgekotst te worden.

2 september 2014 om 19:54

en dat is precies het probleem. Je affectie voor Kalou (zijn sympathieke karakter) en je liefde voor een club neemt de overhand in je besluitvorming. Stel dat het andersom was: een speler van feyenoord naait de tegenstander een rode kaart aan en hierdoor wint je club. Dan is het natuurlijk de held van de wedstrijd, omdat hij dan juist je genoemde wil om te winnen aankaart voor dit gedrag, je liefde voor je club, zulke acties goedkeuren.

Ik snap dat het nooit een goed huwelijk is geweest en lurling zijn frustatie in de media uitte (onnodig) natuurlijk. Dat je hem dan in de wedstrijd uitfluit etc. kan ik helemaal bij inkomen, omdat je dan je club verdedigd. Om dan dingen te gaan roepen is al niet ok, maar dat doortrekken buiten het veld is helemaal absurd. Je kent hem niet buiten het veld.

2 september 2014 om 20:05

Er is geen probleem hoor. Alleen zal Anthony gewoon geen sympathie van mij krijgen. Ik kan mij nest voorstellen dat je af en toe om een wedstrijd te winnen probeert om iemand te naaien. Het probleem bij Lurling was alleen dat het structureel was. Kalou is het meest bekende voorbeeld. Voor zijn overgang heeft hij het daarna nog een aantal keer gedaan. Dan maak je de overstap.

Dan toon je totaal geen verbetering. Je blijft de zelfde speler en probeert niet eens te veranderen. Als je dan in de Baja Beach Club vervolgens zegt: ik ben hier alleen maar om te cashen, dan boeit het je ook totaal niet.

Vervolgens mislukt hij totaal bij Feyenoord. Dan grijp je elk pers-moment aan om te zeggen dat zij groot zijn en ik is klein en dat is niet eerlijk. Dat je dan de hoon van het gehele Rotterdamse publiek over je heen krijgt is niet zo verwonderlijk. Dat dat ook in je vrije tijd gebeurt is ook niet zo verwonderlijk aangezien je nou eenmaal een publiek figuur bent en dan overigens ook vorstelijk voor wordt betaald.

Ik ken hem niet persoonlijk inderdaad. Heb hem een paar keer meegemaakt in het uitgaansleven. Ook daar is meneer een kwal. Als ik dan afga op zijn gedragingen in het veld en de momenten die ik heb meegemaakt buiten het veld, kan ik eigenlijk alleen maar medelijden hebben met dit zielige figuur.

2 september 2014 om 22:27

Je kent Lurling niet eens. Misschien is het een hele aardige gozer. Ik irriteer mij mateloos aan al die zogenaamde voetbalfans die een ander mens niet mogen omdat hij een keer een kaartje aangenaaid heeft. Dat is all in the game. Als je er niet tegen kan, ga dan lekker dammen kijken. Trieste trieste reacties, een persoon afschieten omdat hij in zijn werk een "fout" heeft gemaakt.....

Vind dit altijd zo grappig he. De haat voor spelers omdat ze iets doen als tegenstander. Als je eigen spelers het doen, dan is het de wil om te winnen en er alles aan doen om de wedstrijd binnen te slepen. (de handsbal van Suarez op het Wk'10 vind ik altijd mooi voorbeeld, als het jouw team/land is dan is het een held, als tegenstander is het opeens onsportief gedrag etc.) Je zal altijd de voor en tegens hebben.

Hij uitte misschien zijn frustratie van zijn eigen falen in de media (wat niet slim is), maar vergeleken met die meepraters van nu was hij een verademing. Heeft ook zeker wel eens verkeerde dingen gezegd, maar wie heeft dat niet in het heetst van de strijd of in de boosheid van een verlies.

Bij NAC is hij in ieder geval op handen gedragen. Gaf elke wedstrijd 100% en heeft geweldige acties, doelpunten etc. laten zien. Heeft ook eigenhandig NAC in de eredivisie gehouden.

Hahah Lurling doet nu net of hij een topvoetballer bij Feyenoord was die 10x tegen Ajax heeft gescoord en zich niet meer in Amsterdam kan tonen. Wat een ballie zeg. Kan die beter emigreren als die al niet in die 4 steden kan komen dan zou ik toch eens achter de oren krabben wat je dan fout hebt gedaan.

Ik verbaas me werkelijk hier. Het zal wel komen omdat 90% van de feyenoord-supporter een bord voor z'n kop heeft maar die rode kaart van Kalou tegen Lurling was gewoon terecht! Al na 2 minuten pakte Lurling de bal af van Kalou en Kalou trapte hem gewoon na, simpel zat!
Dat het Feyenoord-publiek hem dan een jaar later nog uitfluit terwijl hij nota bene speler is van hun eigen club zegt genoeg over het publiek, dat zegt niks over Lurling

2 september 2014 om 20:07

Zegt genoeg over Lurling.. als hij vind dat hij zich al niet in 4 plaatsen mag laten zien wie doet er hier dan iets verkeerd?

2 september 2014 om 20:13

Misschien door de spreekkoren die vaak in in die steden in het stadion gezongen worden. Feyenoord was het iets tussen hem en het legioen. Bij Groningen hebben ze op de een of andere manier overgenomen en werd te pas en onpas zijn moeder bejegend. Tilburg komt hoofdzakelijk door de rivaliteit tussen NAC en Willen II. Alleen Amsterdam kan ik niet helemaal plaatsen, waarom ze daar hem uitscholden.

Opzich niet vreemd om de spreekkoren te associëren met het niet willen komen in een bepaalde stad. Als je goed leest zegt hij ook dat hij daar niet heen wil, zodat er geen malloten hem buiten het veld, misschien wel met familie, gaan uitschelden. Wat totaal nutteloos is natuurlijk, maar je weet maar nooit. Ik denk dat het wel mee zal vallen tegenwoordig, al weet je nooit welke gek je tegen komt natuurlijk. Ik zie ook vaak genoeg mensen in ajax trainingspakkies in Rotterdam en Den Haag, dus zal allemaal wel loslopen.

2 september 2014 om 22:30

Vind jij dat jij met je Feyenoord shirtje in de Arena rond kan gaan lopen? Zegt dat dan iets over jou? Of over de andere mensen in de Arena?

3 september 2014 om 07:37

Feyenoord shirt is beetje overdreven niet? Eem Guidetti kwam ook moeiteloos in Amsterdam. Lurling doet net of hii een Feyenoordlegende was die zich daar niet kan vertonen door zijn feyenoordachtergrond.. Onzin

2 september 2014 om 20:11

Chapeau. Niets aan toe te voegen. Wat een kansloos gelul van een stel Feyenoord-stumpers in dit draadje.

2 september 2014 om 20:12

@Johndeers

2 september 2014 om 20:13

Wel goed vertellen hé. Na 61 seconden schopte Lurling de bal weg voor Kalou. Vervolgens trapt hij Kalou op zijn achillespees. Kalou schopt uit reactie terug naar achter en schampt Lurling over zijn scheenbeschermer. Die vervolgens gaat liggen alsof hij een dubbel beenbreuk heeft. Nu is dit echt niet het enkele moment geweest wat Lurling al onsympathiek maakte voor zijn komst. Wel de meest bekende.

2 september 2014 om 20:19

Nou nou, valt me mee dat die jongen nog niet gelynched is. Hij heeft heel wat op zijn kerfstok, maar gelukkig hebben we het voorbeeldige legioen nog als moreel geweten. Godzijdank.

2 september 2014 om 21:02

Als hij alleen problemen had bij Feyenoord had je misschien een punt. Hij noemt zelf al verschillende steden op, waar hij niet hoeft te komen.
Ook bij NAC werd hij uitgekotst omdat hij niet op de bank wou zitten.
Zelf vond ik het wel jammer dat hij bij Feyenoord niet geslaagd is. Het was een uitgekookte speler. Soms ging hij wel erg ver, maar zoals hier boven staat, vindt alleen de tegenpartij dat erg.
En als het alleen om een terechte rode kaart was gegaan, was de haat nooit zo diep geweest. Er hebben er wel meer een rode kaart gehad. Hij was bij meerdere clubs niet geliefd.

2 september 2014 om 22:35

Uitgekotst bij Nac? Afscheid afgelopen weekend niet gezien? Dat hij niet zo vertrokken is als verwacht, doet niks af aan het feit dat het een van de meest geliefde spelers van de afgelopen is geweest.

Daarnaast was de situatie ook niet goed gecommuniceerd door Gudelj en de technische staf. Ook worden zulke dingen lekker uitvergroot in de media. Het is meer zonde...

4 steden is wel erg veel

Ik heb het idee dat Lurling het land beter kan verlaten als ik de reacties lees

2 september 2014 om 20:21

Helaas kunnen we het niet omdraaien. Ik zie liever die rancuneuze reaguurders hier naar het buitenland verkassen.

Was gewoon een terechte en domme rode kaart van Kalou.

Die jongen moet toch lekker overal kunnen lopen waar hij wilt lopen. Dit is Nederland, kom op zeg! Ik vind het een beetje verspilde energie om deze man jaar in jaar uit uit te fluiten en te haten. Lurling, gewoon lekker shoppen in de P.C Hoofdstraat!

Lekker dan vuist op zijn achter. Wat een helden..

Ach in Breda moeten ze sowieso al niet veel van Feyenoord hebben... Lurling wist hier goed op in te spelen bij het NAC publiek. Heerlijke speler om voor je ploeg te hebben. Vond het jammer dat hij vertrok.

In Almelo is hij wel welkom las ik laatst in een interview met de VI. Hij sprak daar nog een paar Feyenoord-supporters, compleet met tatoeages en alles, en dronk in alle vrede een biertje met ze. Ik denk dat Lurling best over straat kan ik de steden die hij noemt.

Hoe kun het in hemelsnaam over 'haten' hebben. Ik vind dat zo triest. 'Wij haten Lurling', 'Wij haten de j*den', etc.
Wat een mensen op de wereld zeg.
Als je Lurling een matennaaier vindt, ok! Ik heb ook niets met Willem2, maar om ze nou te 'haten'.
Mensen doen net of ze hem persoonlijk kennen. Ik iig niet, maar wat ik van hem mee krijg is het gewoon een sympathieke gast.
Maar iedereen heeft recht op een mening, maar een beetje respect voor je medemens is wel op z'n plaats.

Op de eerste plaats vind ik Lurling een geweldige speler! Heeft veel voor ons betekend!! Er wordt hem veel onsportief gedrag verweten. Dat valt eigenlijk heel erg mee, heeft niet veel smerige overtredingen oid gemaakt.

Er valt ok niet te ontkennen dat hij (zeker aan hem zelf te danken) als een rode lap voor supporters (Zeker Feyenoord en Groningen) werkt! Heeft toch iedere club wel bij spelers.

Lurling blijft voor mij de Messi van Breda!

Daar in tegen een held in Breda, Heerenveen en Den Bosch. Echt een speler die je liever bij dan tegen je hebt!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren