Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax-tiener schrijft prestaties op conto van Ronaldo: ‘Grote voorbeeld’

Laatste update:

Anwar El Ghazi mocht de laatste weken opdraven in het eerste elftal van Ajax. De pas negentienjarige vleugelaanvaller toonde in de speelminuten die hij kreeg van hoofdtrainer Frank de Boer vooral zijn trefzekerheid. Het lijkt voor El Ghazi slechts een kwestie van tijd voordat hij definitief aansluit bij het eerste van de regerend landskampioen.

/

“Ik verwacht helemaal niets en ben al blij dat ik af en toe mag meedoen, maar als ik de kans krijg blijf ik op de deur kloppen totdat hij breekt”, vertelt El Ghazi met een knipoog in De Telegraaf. De tiener is afkomstig uit de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam en verbond zich in april vorig jaar voor drie seizoenen aan Ajax, tot de zomer van 2016.

El Ghazi schrijft zijn prestaties mede op het conto van Cristiano Ronaldo. “Hij is mijn grote voorbeeld en ik kijk veel naar zijn filmpjes en wedstrijden”, vertelt de aanvaller over de sterspeler van Real Madrid en het nationale elftal van Portugal. “Ik kijk dan specifiek naar zijn looplijnen en positionering voor de goal. Tot nu toe werkt dat goed, al ben en blijf ik Anwar El Ghazi.”

Anwar El Ghazi gaat slagen bij Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wordt ook weer tijd dat er een toptalent uit eigen jeugd gaat doorbreken. Hopelijk kan hij dit niveau vasthouden.

21 juli 2014 om 07:28

Afkomstig uit jeugd van sparta en geen ajax

21 juli 2014 om 07:34

Hij heeft een driejarig contract en zal daarmee net zo eigen jeugd worden als bijvoorbeeld luc castaignos of jetro willems

21 juli 2014 om 07:37

Haha ja zo kun je alles eigen jeugd noemen.. Castaignos was 15 toen hij naar feyenoord kwam en is niet weggehaald bij een betaald voetbalclub maar kwam van een amateurvereniging.

21 juli 2014 om 07:40

Maakt het dan iets uit of je van een amateur club of bvo komt

21 juli 2014 om 07:46

Deze jongen was toch ook 17 toen hij kwam..

21 juli 2014 om 08:10

Je kunt zeggen dat Ajax hem heeft opgeleid. Opleiding aan de Uni duurt ook 3 jaar. Maar ik zou hem geen eigen jeugd noemen.

Zijn 'prestaties' zijn nog niet zo indrukwekkend. Nog even kijken hoe het gaat in de ED.

21 juli 2014 om 08:41

En LOI duurt 1 jaar.

Wat een beargumentatie

21 juli 2014 om 08:42

Het is natuurlijk geen eigen jeugd, maar volgens mij mag je het jeugd noemen als hij voor zijn 21ste 3 seizoenen voor de club speelt.

21 juli 2014 om 09:00

Afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax.

21 juli 2014 om 09:02

Wat boeit het of hij eigen jeugd is? Als hij Ajax maar helpt kampioen te worden en daarna voor veel geld verkocht wordt. Zo simpel is het. Talent is er genoeg bij Ajax. Fischer, kishna, El Ghazi, zivcovic, Milik en Andersen...en dit is alleen de aanval.

21 juli 2014 om 09:11

Dibagio wat is er mis met de beargumentatie? Je ondersteunt het punt juist. Het is prima mogelijk om de speler een opleiding te geven in 3 jaar. De maatstaaf van de uefa is dus logisch en je kunt gewoon zeggen dat je de speler zelf hebt opgeleid.

21 juli 2014 om 09:21

Och boeiend! En Kishna komt van Ado, toppie bedankt! 2 Heerlijke talenten die Ajax nog beter maakt ja echt beter als de clubs waar ze zaten, deal with it want daar gaat het om..

21 juli 2014 om 09:25

@glory, Precies! En hun 'normale' mensen kunnen wel een opleiding volgen in 1 jaar en trots met een diploma doen en dat ze een opleiding hebben gevolgd! Haha

In 3 jaar leer je super veel, en juist vanaf je 15/16e komt de moeilijke tijd, op 11, 12, 13, 14 jarige leeftijd is het wat makkelijker!

21 juli 2014 om 12:29

@ Bartco

De enige reglementen die je kan hanteren omtrent jeugdbeleid zijn heel simpel. Iemand die voor zijn 23ste minimaal 3 jaar bij ee nclub heeft gevoetbald is (deels) opgeleid door die club en dus een jeugdspeler van die club. Dit zijn de officiele regels die de Uefa bijvoorbeeld hanteren en daarmee de enige structurele in Europa. Dus de beste lijn die je kan trekken.

El Ghazi heeft een contract voor 3 jaar welke snel opengebroken zal worden. Na de 3 jaar heeft hij dus 3 jaar ibj Ajax gevoetbald en is hij officieel een jeugdspeler van Ajax zijn. Bij eventuele transfers krijgt Ajax dan ook altijd voor 3 jaar aan opleidingsvergoeding.

21 juli 2014 om 13:45

Hij komt toch van sparta deze jongen of ben ik de weg kwijt.verder wat je hoord van hem is toch vrij goed denk dat i er bij komt.en nog beter hij is 1buitenspeler die zoeken we al 2jaar.

21 juli 2014 om 13:57

@glory.... Niet indrukwekkend?
Scoort aan de lopende band, heeft prachtige acties in huis....
Kijk anders even de wedstrijden. heeft volgens mij in de voorbereiding al 6 of 7 keer gescoord.

Overigens gaan de credits naar Sparta en over een paar jaar ook naar Ajax... dus 50/50, daar nu niet meer over zeuren mensen.

21 juli 2014 om 14:04

Als een speler 3 jaar in de jeugd van een club speelt mag je het eigen jeugd noemen

21 juli 2014 om 14:16

Hahahha wat zal de Eredivisie toch zwaar zijn. Maar niet heus.

21 juli 2014 om 15:11

Ndisdenaam leuke acties met minimale weerstand...

21 juli 2014 om 08:12

Er zijn gewoon een aantal criteria waaraan gedaan moet worden, wil het 'eigen jeugd' zijn. Oftewel of iemand een Jeugdspeler is kan gewoon gebaseerd worden op feiten

21 juli 2014 om 11:43

Ik ben benieuwd of El Ghazi het vol kan houden en of hij een grote speler kan worden.


Kan een Ajaxvolger misschien vertelen hoe het inmiddels met zijn mentaliteit zit?

Hij werd namelijk bij Feyenoord weggestuurd alvorens hij bij Sparta kwam, omdat hij een moeilijke jongen was en zich totaal niet voor voetbal interessseerde. Hij zag het belang van trainingen en daarop goed presteren niet in en vond tactische besprekingen onzin.

Ik ben benieuwd of dit inmiddels is veranderd.

21 juli 2014 om 12:31

@ Vedetterut

El Ghazi heeft een knop omgezet lijkt het wel. Stond inderdaad te boek als een lastige jongen met een gebrekkige mentaliteit. Maar bij Sparta en bij Ajax hebben ze hem toch wel zover kunnen krijgen dat hij veel meer voor de sport is gaan leven. Is op de toekomst ook regelmatig na de training nog bezig bijvoorbeeld. Wat naar mijn idee één van de tekenen is dat hij echt met zichzelf bezig is.

En dat het uiteindelijk lijd tot positieve gevolgen kunnen we ondertussen wel zien. Hij heeft in vrijwel elke oefen wedstrijd voor Ajax gescoord en is als vrij jonge speler al heel hard op de deur aan het kloppen bij de selectie. Hopelijk betrekt Frank de Boer hem vaker bij het eerste dan op het eerste gezicht geplanned was. Want deze jongen laat in de voorbereiding zien veel verder te zijn dan bijvoorbeeld Lesley De Sa, Becker of andere concurrenten. En aangezien Muric er nog niet sis...

21 juli 2014 om 12:33

Hij komt op mij in ieder geval heel erg positief over. Heb geen wanklanken over hem gehoord.

Eigen jeugd van Sparta bedoel je...

21 juli 2014 om 11:38

Of van Feyenoord als je het zo gaat doen...

Die kritiek altijd op de eigen jeugd. Als je gewoon niks beters hebt en ergens anders loopt en jongen die je goed kan erbij kan hebben, waarom zou je hem dan niet kopen? Voordat andere teams dat doen? Soms veel uit eigen jeugd en dan soms wat bij kopen.

21 juli 2014 om 07:37

Helemaal waar, dat is waar het om gaat. Geen enkele speler wordt geboren bij een club, je wordt altijd opgepikt en zet de eerste stappen ergens anders, of het nu een pleintje, amateur club of bvo is

21 juli 2014 om 07:39

Er is geen kritiek op de eigen jeugd, alleen op het feit dat het eigen jeugd wordt genoemd. Dat ze spelers bij een 'mindere' club weghalen is, zoals jezelf ook aangeeft, hun goed recht

21 juli 2014 om 09:22

Om alle discussies weg te nemen noem ik hem steevast zelf opgeleid. Want je kunt niet zeggen dat je in een jaar niet opgeleid wordt en niet geheel onbelangrijk daarna, richting of in het eerste elftal. Ajax ontwikkeld wel degelijk een dergelijke speler en heeft hem daarnaast uitstekend gescout, alle credits voor ajax dus.

Ik als PSV fan hoop voor Ajax dat dit een grote word.

21 juli 2014 om 07:37

*en niet zo'n gevalletje wat wij gehad hebben als Bakkali.

21 juli 2014 om 07:42

Mee eens. Als je dit van te voren had geweten had je deze jongen er nooit bij moeten willen hebben, wát een ondankbaar kwalletje

21 juli 2014 om 08:02

Kan iemand mij vertellen wat Bakkali fout heeft gedaan? Ik hoor niets anders dan Bakkali dit Bakkali dat, maar na mijn weten heeft hij alleen zijn nieuwe contract nog niet getekend en verder lees ik niets over zijn gedrag.

21 juli 2014 om 09:05

bakkali,

Zal PSV nog geld opleveren, weet wat hij wil en had blijkbaar een aanpak nodig die hem niet gegeven kon worden.

Jammer voor Bakkali en jammer voor Psv, had mogelijk een voetballertje kunnen worden waar ze nog veel plezier aan hadden kunnen beleven.

Anwar El Ghazi gaat het helemaal maken bij Ajax, wordt rustig gebracht en laat nu al een mooi stuk effectiviteit zien.

Mag de rechterflank samen met Muric en Becker gaan bespelen, de mooie tijden gaan langzaam maar zeker aanbreken bij Ajax.

De talenten met exceptionele kwaliteiten gaan de komende seizoenen instromen bij het eerste elftal.

Verheug me al op komend seizoen.

21 juli 2014 om 12:02

Niet alleen ajax heeft veel talent. Heel nederland eigenlijk wel. Daar ben ik wel blij om goed voor het niveau in de eredivisie.

21 juli 2014 om 12:45

faianoord,

Ben ik met je eens, denk dat de WK heeft laten zien dat het niveau van presteren van de eredivisie nog wel mee valt.

Als je ziet hoe gemakkelijk Spanje en Brazilië aan de kant gezet werden, geeft hoop op de toekomst.

Op de Nederlandse velden lopen gelukkig heel veel talenten rond, zullen we met zijn allen hopelijk nog veel plezier aan beleven.

Deze jeugdspeler van Sparta doet het goed in Amsterdam.

21 juli 2014 om 07:53

Hij is nu gewoon jeugdspeler van Ajax hoor, of is dit weer een onvolwassen, provocerende reactie? Foei, jij bengel!

21 juli 2014 om 11:56

Het was provocerend geweest als hij had gezegd dat het een jeugdspeler van Feyenoord was.

21 juli 2014 om 07:57

Het lijkt wel of Sparta de beste jeugdopleiding heeft als ik kijk naar welke namen allemaal van Sparta komt.

21 juli 2014 om 09:00

Toch echt een jeugdspeler van Ajax hoor? Kijk maar naar zijn shirt. Met inderdaad een sparta verleden

Goed dat er weer een jeugdspeler van Ajax aan het doorbreken is.

Laat je zien en werkt er hard voor, en ja alles van je idool afkijken en leren hoe het moet is goed, maar zet wel je eigen stempel erop.

Hij scoort veel iets wat er afgelopen jaren ontbrak een veel scorende speler. Mag hopen dat Frank hem toch gewoon bij het eerste laat nu. De Sa kan mij nog niet echt overtuigen vind dat ook meer type lukoki.

Intereseert me echt niet waar hij vandaan komt, als hij bij Ajax maar doorbreekt en een grote word. Van mij part had hij in de jeugd van Psv, Feyenoord gespeelt.

21 juli 2014 om 11:44

Hij heeft ook in de jeugd van Feyenoord gespeeld ;-)

Altijd nog de discussie eigen jeugd op niet.
Ik denk het persoonlijk niet omdat Ajax eigenlijk niet de basis legt voor zijn talent. Wat zij doen is de beste speler van de jeugdopleiding van Sparta scouten en deze overnemen met een contract waar Sparta nooit tegenop kan bieden. Dat is natuurlijk nooit een eerlijke strijd en het gene wat iedereen stoort is meer dat Ajax het de laatste jaren enorm veel doet in vergelijking met de rest echt te veel. De ooit gerenomeerde opleiding van Ajax is nu een middelmatige en als je het vergelijk lijken in Rotterdam de Talenten uit de lucht te vallen en in Amsterdam voor de scouts van Ajax onvindbaar. Iets wat ik persoonlijk niet snap clubs als Afc, Zeeburgia, DSG en Pancratius hebben echt een hele goede opleiding maar Ajax is blijkbaar niet in staat wat ze in Rotterdam wel kunnen namelijk het beste in een talent naar boven brengen.
Ajax kiest er de laatste jaren voor een handel te maken van toptalenten van andere bvo's. Let wel ik zeg niet dat andere het niet doen maar Ajax is toch wel het toppunt.
Iedereen pogt wel met de opleiding van dat ze zo goed is maar intussen zijn er nauwelijks grote talenten doorgebroken echt uit eigen kweek.
Dat baart mij zorgen het imago van de club gaat eraan en deze zomer heeft Feyenoord toch zijn definitieve stempel gedrukt als betere opleiding dan die van Ajax bewijzende de artikelen in de Engelse, Duitse (kicker) , Franse en enkele buitenlandse media met als toppunt een docu op de Spaanse zender Marcia, de grootste zender van Spanje.
Iedereen die roept zelf opgeleid bedenk zelf als je op een beetje niveau hebt gespeeld wat leer je nou bij als 1ste Jaar A junior. Persoonlijk was ik al goed op weg en heb ik niet veel verbeterd.

Ajax heeft wederom weer een mooie speler ergens vandaan gehaald en ik hoop dat deze jongen het red zodat hij een voorbeeld van vele kan zijn.

21 juli 2014 om 08:44

Dit soort scouten en overnemen gebeurd ook door de grotere clubs in het buitenland bij ons, daar kunnen wij niet tegen op met hun grote geld. Zo kan je verder gaan, en eigen jeugd discussie wordt men er nu niet moe van, waar de jongens doorbreken moet eigenlijk niks uitmaken. Maar wij houden deze toch discussie in gang door te reageren.

21 juli 2014 om 09:18

Geen eigen jeugd maar wel zelf opgeleid. Daarom klopt het ook niet dat jij de opleiding van ajax tekort doet, want daar komt ook deze jongen vandaan. Net als Eriksen, Verthongen, Alderweirld, Anita, van der Wiel, Siem de Jong, Ozbiliz die recent verkocht zijn en nu Klaassen, Veltman, Denswil, Ligeon, van Rhijn, Vermeer, Boilesen, Dijks, Bazoer, Blind, Klaassen, Andersen, Fischer, Kishna en de Sa. Allemaal getrained, opgeleid en ontwikkeld bij Ajax.

Dat jij alleen echt eigen kweek wilt, is jouw probleem, ajax wil kwaliteit waarbij we bovendien de laatste jaren in een revolutie zitten waarbij er anders naar de jeugd wordt gekeken en anders wordt opgeleid (individu boven teambelang, ontwikkeling boven resultaat om maar wat te noemen).

Buitenlandse media zijn ook enthousiast over de ajax opleiding, om nou op basis daarvan Feyenoord de beste te noemen. Nee sorry. Als ik kijk waar ajax talenten spelen die zijn doorgebroken en hoe die presteren tegenover de feyenoord talenten, kun je stellen dat ajax het weer beter doet. Schijnbaar geeft ajax een betere bagage mee.

Ajax is tot beste opleiding van europa uitgeroepen, vorig jaar stonden er 69 op de europese velden, die ook nog eens bij betere clubs spelen, vanuit Feyenoord namelijk maar 44.

Deze jongen kan het zeker redden, waarbij hij concurrentie heeft van Becker, Acolatse en Dekker. Ondertussen hoop ik dat ajax nog een paar toptalenten kan strikken voor de opleiding, heel goed beleid.

21 juli 2014 om 10:46

Acolatse en Dekker zijn linksbuitens, Anwar is rechtsbuiten, dus die zie ik niet als concurrentie. Becker is wel een concurrent, maar heeft daarnaast vooral Lukoki (zit nog steeds bij Ajax), de Sa en Cerny. Vooral de laatste zal een grote concurrent worden, maar die jongen is pas eerste jaars A en heeft nog minimaal een (half) jaartje A1 nodig voordat hij Jong Ajax aan kan. Schone zou ook een concurrent kunnen zijn, maar verwacht dat FdB hem weer als CVM gaat zien als Blind vertrekt..

21 juli 2014 om 09:34

Ach gelukkig kijkt Ajax niet zo, snapt echt het belang er niet van, als ze bij Ajax groot worden (man) en doorbreken in het eerste kan het niemand schelen gelukkig al kwam hij pas op zijn 18e vanaf Sparta.. Ajax wil grote talenten, Nederlands, Buitenlands, vanaf de F'jes of gescout maakt dan geen reet uit, als je maar de 'beste' bent..

Los van dat je voetbaltalent sowieso in je zit of niet en je dat op jonge leeftijd makkelijk ziet, maar op oudere leeftijd komt er meer bij kijken, fysiek, mentaal, en de ontwikkeling naar een man, naar mijn mening juist de belangrijkste periode van opleiden want dit gaat bepalen of je het gaat redden als topsporter of dan je een eeuwig talent blijft..

EN ja dan kan je bijv Feyenoord opleiding ophemelen, maar de doorstroom bij Ajax is ongeëvenaard en het het niveau van spelers is hoger, de lat ligt ook hoger de laatste jaren, maar dat is logisch

21 juli 2014 om 09:39

@manofthemoon

Juist, de doorstroming is geweldig bij Ajax en daarnaast het financieel en sportieve rendement. Ook al spelen ze maar een jaar in de A1, ze leren de tactiek, de club en de fijne kneepjes en kunnen zo makkelijker doorbreken in Ajax 1.

21 juli 2014 om 10:32

Er zitten nogal wat gaten in je gekleurde verhaal.

De basis van talent wordt door geen enkele club gelegd. Talent is aangeboren. Wat er daarna met het talent gedaan wordt ligt aan de persoon zelf en de opleiding die hij geniet.

Dat Ajax meer talenten met een beter contract wegkaapt dan andere clubs is niet gebaseerd op feiten. Ajax haalt niet meer binnenlandse talenten weg van andere Bvo's dan dat de concurrentie doet. Enige verschil is dat Ajax wel grote talenten uit het buitenland aantrekt.

Je stukje over je eigen carrière is aandoenlijk en geeft de kern precies aan. Zoals je, naar eigen schrijven, zelf hebt mee gemaakt zijn de jaren vanaf je 15/16e tot aan de overstap naar de senioren juist de belangrijkste jaren in een opleiding. Daar wordt bepaald of je een aardig talent bent of dat je ook daadwerkelijk een aardige voetballer wordt. De talentjes die zich in die jaren niet verbeteren haken af en komen op de amateurvelden uit.

Dat jij weet dat Feyenoord Ajax definitief is voorbij gestreefd is als opleidingsclub in Nederland is leuk. Buiten dat daar niemand in Amsterdam wakker van ligt is het ook slechts een mening. De huidige talenten van beide teams hebben voorlopig nog helemaal niets bereikt. Zolang niemand van het rijtje Clasie, de Vrij (die overigens een super WK speelde), Martins Indi, Boetius, Klaassen, Blind, Veltman, etc het echt goed doet in een betere competitie heb je geen enkel overtuigende indicatie van jouw mening.
Indien je overigens kijkt welke spelers de laatste 10 jaar via Feyenoord de top hebben gehaald kom je tot een pijnlijke conclusie. Zelfs voor de subtop van Europa heeft het niemand weten af te leveren. Ajax heeft het ook zeker niet fantastisch gedaan, maar kan bijvoorbeeld met Vertonghen, van der Wiel zeggen dat ze nog enigszins resultaat hebben geboekt met hun opleiding. Om te beweren dat Feyenoord Ajax dus definitief voorbij is gestreefd is grote lariekoek.

21 juli 2014 om 11:32

Welke Ajax talent in de afgelopen 10 jaar was beter dan RvP.. Ajax mag misschien meer talenten afleveren maar wanneer Feyenoord spelers naar de top gaan is het de absolute top.

21 juli 2014 om 12:04

Suarez, zlatan, sneijder, van de vaart. klaas jan

21 juli 2014 om 12:11

Sneijder van Ajax is vergelijkbaar en overigens nog recenter. Robin van Persie is al 10 jaar geleden. Ook Sneijder is overigens te lang geleden en zegt ook niets over het huidige niveau van de opleiding. Zoals ik al schreef doet Ajax het ook verre van fantastisch en heeft het in recente ook slechts enkele spelers af kunnen leveren voor de subtop in Europa.

Overigens 1 speler benoemen en als maatstaf gebruiken is natuurlijk dom. Anders kunnen we ook wel stellen dat FC Groningen de beste opleiding heeft gehad de afgelopen 15 jaar. Zij hebben immers met Robben de allerbeste Nederlandse speler opgeleid.

21 juli 2014 om 12:15

Allemaal niet zelf opgeleid ! Behalve van der Vaar Lwd1337. En die is misschien het minste ik zou zeggen Nigel de Jong of Sneijder. Maar die zijn niet zo goed als van Persie.

21 juli 2014 om 13:01

Van Persie is overigens groot gemaakt bij Arsenal en door Arsene Wenger, die doen wat Ajax nu bv. bij Kishna en El-ghazi doen.

21 juli 2014 om 14:03

Want RVP was ook echt europese top toen hij naar Arsenal ging?
Dat is pas later gekomen, dat heeft meerdere jaren geduurd, Sneijder was wel direct europese top.
En wat men zegt, Sneijder, Van der Vaart etc gingen weg bij Ajax toen ze top waren.

Mooi om te zien hoe dankbaar hij is dat hij mag spelen. Volgens mjj wordt dit wel een grote. Die gozer bewijst keer op keer dat ie scoort joh. Is ook nog groot en sterk. Hopelijk zien we hem snel in het eerste!

Dit is echt een groot talent samen met Kishna, El Ghazi is net als Kishna snel en heeft een actie, hij heeft lengte en kan een goal maken.

Ik denk dat Ajax de komende jaren 2 pure vleugelspelers erbij heeft waar ze veel plezier aan gaan beleven.

21 juli 2014 om 09:49

Anwar heeft afgelopen seizoen aan de lopende band gescoord. Uitstekende cijfers. Toch zal het me niets verbazen als Frankie hem geen kans geeft gedurende het seizoen. Zo smerig is hij wel.

21 juli 2014 om 10:14

Anwarrie doet normaal en zal gewoon een kans krijgen van frankie, geen probleem

21 juli 2014 om 10:53

Want mocro? Gaan Marokannen daar nu altijd over huilen? Leer de Boer kennen voordat je hem smerig noemt alsof hij iets tegen een bepaald volk heeft! Zielig man, het ligt aan El Ghazi zelf of hij een kans krijgt en als hij zo doorgaat zal de Boer hem zeker een kans geven..

21 juli 2014 om 10:54

Ja want FdB is een racist en heeft een grondhekel aan Marokkanen, hij kijkt niet naar kwaliteit of dat iemand goed in de groep ligt ofzo, nee hij kijkt naar de buitenkant en baseert zijn mening op het uiterlijk van de speler.... Hou toch op man, met je zielige gedoe! Anwars kans ligt in zijn eigen handen, aan hem die te grijpen!

21 juli 2014 om 18:14

Zoals je zelf zegt manonthemoon. "Leer de boer kennen" blijkbaar ken jij hem niet goed genoeg. De boer is in het verleden altijd betrokken geweest bij racistische incidenten. Zowel bij ajax als het Nederlands elftal. De boer die bovendien ajax wilde naaien met een arbitrage zaak. De boer die een topscorer met 16 goals in 1e seizoenshelft, op de bank dropt. Maar leden hier zijn blind en willen de waarheid niet onder ogen zien. Enkel omdat hij succes boekt met ajax.

Het is alom bekend dat de boer niet om kan gaan met spelers die een attitude hebben..klootzakken in de team wilt hij niet. Hij heeft liever ideale schoonzonen zoals Klaassen en De Sa. El ghazi bijna of meer dan 30 goals gemaakt afgelopen seizoen.

Bovendien ging het er mij om dat el ghazi een nederlander werd genoemd. Hij is gewoon een mocro broeder. Punt uit.

Met zo'n instelling kom je er wel. Ik hoor/lees louter positieve dingen over deze jongen. Ben benieuwd hoe die zich verder zal ontwikkelen. Ajax lijkt goud in handen te hebben.
Tegenwoordig ben je al snel een topper in wording (fischer/kishna/el Ghazi) enz enz.. waardoor er een enorme verwachtingspatroon wordt gecreëerd waar velen helaas niet aan voldoen of onder de druk bezwijken.

Rare poll. Niemand kent deze jongen nog, maar ik wens hem succes.

21 juli 2014 om 11:27

Nee klopt niemand kent hem, wij die Ajax een warm hard toedragen kijken/volgen geen wedstrijden uit de jeugd van Ajax.

Beetje domme reactie vind je ook niet ??

21 juli 2014 om 13:01

Ik bedoel dat hij niet bekend genoeg is voor deze poll. Ik denk dat nog geen 1% van de vz bezoekers die wedstrijden volgt. Dan mag je gerust van niemand spreken.

Hoe komt het dat Sparta zo veel grote talenten opleid? Wij van ajax zijn inderdaad ook gewoon een koopclub. Wij kopen alleen wat beter in

21 juli 2014 om 13:04

Beter en slimmer Sparta heeft ook een hele goede jeugdopleiding. Ajax maakt van pasta alleen macaroni door aan onze eigen pasta wat goede ingrediënten toe te voegen, dat kan zijn uit het buitenland en dat kan zijn van Sparta bijvoorbeeld.

Al die reacties over eigen jeugd of niet.. kap er alsjeblieft mee. Het doet er niet toe bij dit artikel gaat het gewoon over een talent van ajax... dus hoef je niet een discussie te gaan voeren over wat eigen jeugd is.

Ik heb er alle vertrouwen in dat El Ghazi het gaat maken... en het grote voordeel is natuurlijk dat hij een trainer heeft die weet hoe je met jeugd om moet gaan.

Sorry ik heb de tekst niet goed gelezen haha hij komt idd van sparta.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren