Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Raiola sluit transfer Balotelli naar Arsenal niet uit: 'Alles is mogelijk'

Laatste update:

Keert Mario Balotelli terug naar de Premier League? Het zou zomaar kunnen. De aanvaller schijnt te mogen vertrekken bij AC Milan en wordt al een tijdje in verband gebracht met Arsenal. De Daily Mirror beweert dinsdag dat Arsène Wenger ongeveer 32 miljoen euro over heeft voor de komst van de Italiaans international en Mino Raiola sluit een transfer van zijn cliënt niet uit.

/

Raiola noemt Arsenal in gesprek met Sky Italia 'een fantastische club': "Er zijn maximaal tien clubs in de wereld die Mario kunnen betalen, want hij is een van de beste spelers van dit moment. Een transfer naar Arsenal? Alles is mogelijk", aldus de zaakwaarnemer. "Verder zal ik niks meer zeggen, tot het moment dat de transferwindow sluit."

Arsène Wenger is al even op zoek naar een extra spits, die Olivier Giroud zou kunnen ondersteunen. Balotelli maakte in 43 competitiewedstrijden voor Milan 26 doelpunten en kwam in het shirt van City tot 20 goals uit 54 duels in de Premier League. Afgelopen weekend maakte hij nog het winnende doelpunt voor Italië in de WK-groepswedstrijd tegen Engeland.

Arsenal moet werk maken van de komst van Mario Balotelli

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wenger en Balo.......nee niet alles is mogeijk

17 juni 2014 om 16:47

Hij heeft van Persie ook onder zijn hoede gehad....

17 juni 2014 om 16:51

Ohja want rvp steekt zijn badkamer in de fik, gooit dartpijltjes naar jeugdspelers etc. Goede vergelijking...

17 juni 2014 om 16:53

v persie is bij lange na niet zo dom als balo.

17 juni 2014 om 16:56

Nee nooit, die Balotelli is niet meer te redden. Die heeft de hersenen van een hert dat op bezoek komt in een leeuwenhol.

17 juni 2014 om 17:00

Net alsof Balotelli express zijn badkamer in de fik steekt Als je de details niet weet meld het dan ook niet. Ook heb je nog nooit gezien dat Balotelli dartpijltjes naar jeugdspelers gooit, dat hoor je alleen in de media.

17 juni 2014 om 17:15

Tja vuurwerk afsteken in je badkamer .... dan kan je toch niet weten dat er de fik in gaat..............
Zoals hij zelf al meerdere keren zei : "it wasn t me"
Die jonge spoort niet en kan daar niet eens veel aan doen.

17 juni 2014 om 17:18

Ik denk dat als Balotelli in theorie ineens de allerbeste van de wereld zou worden, zich normaal zou gedragen, de sterren van de hemel speelt, etc. er altijd nog azijnpissers zullen zijn die dit soort oude randverhalen erbij halen om hun mening te bevestigen dat het een idioot is... #zucht Vaak vinden diezelfde mensen het totaal niet tof als er over henzelf een oud verhaal ter sprake komt die niet zo mooi uitpakte. Iets met 2 maten ofzo...

17 juni 2014 om 17:19

Inderdaad ik snap niet dat clubs er nog in trappen... Overal waar hij gespeeld heeft zorgt hij voor problemen en elke keer komt er weer een club die dik voor hem betaald.. Ongelooflijk

17 juni 2014 om 17:35

Van Persie is een veel grotere ego dan Balotelli natuurlijk. Allen tegen argumenten tegen Balo heeft niets met voetbal te maken en zijn media verhalen.

Van Persie is meer een rotte appel dan Balotelli.

17 juni 2014 om 17:46

Niet om Balotelli te beschermen, maar volgens mij was niet Balotelli diegene die de vuurwerk had afgestoken, maar een vriend van hem.
Desondanks zou Balotelli echt wel bij Arsenal passen. Hij is veranderd qua karakter, een beetje meer volwassen geworden.
Een sterke, beweeglijke speler is ideaal voor spelers als Ozil, Wilshere, Cazorla.
Dus ik zou zeggen halen Wenger!

17 juni 2014 om 17:50

Er zijn beelden van het dart pijlen gooien

17 juni 2014 om 18:42

dat was een vriend van hem.
ja hij speelt nu ook in Engeland.

17 juni 2014 om 18:49

@ Stratumseind

Allereerst is een groot deel van de verhalen rondom Balotelli verzonnen door de media. Daarnaast heeft Balotelli ook een hoop leuke dingen gedaan die de media hebben gehaald. Alleen worden die altijd vergeten door mensen.

- Bezoek aan inter
Balotelli had een paar dagen vrij bij City en besloot bij zijn oude club Inter langs te gaan om zijn oude vrienden te zien.
- Bezoek aan Casino
balotelli won 30.000 euro in een casino, eenmaal buiten gaf hij 1000 euro aan de eerste zwerver die hij tegen kwam.
- Bezoek aan een bar + darten
balotelli daagde een kroeg eigenaar uit om te darten. Nadat hij keer op keer verloor betaalde hij netjes de schuld aan de barman en gaf 1000 euro aan het café voor rondjes voor de overige bezoekers.
- Tanken van de auto
Balotelli stond te tanken, en besloot niet alleen voor zichzelf maar voor iedereen bij het tank station af te rekenen.
- Gepeste jongen
Er was een jongen die aan balotelli vertelde dat hij gepest werd op school, hij reed met de jongen en zijn moeder naar school om daar de boosdoener en de directeur aan te spreken.

Deze verhalen hoor je natuurlijk vrijwel niet in de media en dit is eigenlijk door iedereen vergeten. Maar als je dit zo leest is Balotelli helemaal niet zo gek, eerder eigenlijk een vredelievend mens.

Het is maar net wat je wilt lezen en wat je wilt geloven in de media Stratumseind. HIj heeft rare fratsen gedaan, maar ook een hoop hele mooie dingen. Daarnaast staat zijn talent niet ter discussie, heeft hij bij Milan vrijwel niets verkeerds gedaan en lijkt hij volwassener te zijn geworden.

17 juni 2014 om 16:48

Wenger is juist iemand die dat kan. Van Persie, Nasri en nog veel meer.

17 juni 2014 om 16:55

Bij Mario is het onbegonnen werk voor iedereen en dat komt door het feit dat Mario niet zo heel snugger is en dus altijd en overal rare fratsen uit zal blijven halen.

17 juni 2014 om 16:59

Lekker boeien, zo is hij gewoon.
Niet iedereen is een saaie tatta.

17 juni 2014 om 17:11

Kdenk dar het aan balotelli zelf ligt om te veranderen en ik denk ook wel dat ie dat wil

17 juni 2014 om 17:27

Nasri en Van Persie zijn straatschoffies van Rotterdam en Marseille. Zeker Marseille staat bekend als een stad met achterstandswijken waar probleemkinderen vandaan komen. Reken maar dat Nasri een gigantische klus was, maar Wenger lukt het wel.

17 juni 2014 om 17:35

Bendtner is ook zo goed gelukt natuurlijk, hij is de enige die van de orde Balotelli is qua gestoordheid.

17 juni 2014 om 18:00

Heb jij een glazenbol of heb je een diagnose van zijn psycholoog? Of veroordeel je hem enkel door de verhalen die je over hem gehoord heeft.
Het is gewoon een klasse spits en hij eens even een constante niveau vasthouden en zich niet laten afleiden.

17 juni 2014 om 17:15

Tony Adams, dat was een stuk crapuul en Wenger deed het toch maar. Ik hoop dat het met Balo ook zou lukken, want die kerel heeft het potentieel om de beste diepe spits ter wereld te worden. Maar hij heeft de voorbije jaren een beetje weggegooid.

Dan heeft Arsenal eindelijk een echte topspits te pakken, zit bovendien nog veel rek op die jongen. Ikzelf hoop dat ie gewoon in Italië blijft.

17 juni 2014 om 16:51

Ik niet, vind de Italiaanse competitie niet veel aan.
Juve is alleenheerser en de rest moet uitvechten wie voor plaats 2 gaat of lager.
Balotelli hoort in een echte topcompetitie thuis en bij Arsenal kan hij eindelijk bevestigen dat hij bij de beste spitsen ter wereld hoort.

17 juni 2014 om 17:00

Dan moet ie naar Juve komen

Nee, ik begrijp je wel, de concurrentie is dit seizoen sterker geworden dan voorgaande jaren maar door blessures konden die ploegen ons niet bijbenen, Juve heeft vooral in de breedte de beste kern van Italië en dat breekt de anderen op, zij hebben geen kwalitatief sterke vervangers voor hun echte toppers. Al heeft Roma een seizoen gehad met de minst gepasseerde defensie en een puntentotaal van 85..... in een normaal jaar pak je dan meestal de titel.

Dit zou echt top zijn. Past perfect bij ons. Kent de bpl al dus aanpassingsproblemen zal die niet hebben.

Als Benzema onhaalbaar is dan juich ik deze transfer aan. Wenger kan er wel voor zorgen dat Balotelli zich gedraagt. Hij is de enige spits van naam die haalbaar is.

dit zou echt een geweldige transfer zijn

sczsechny
aurier
mertesacker
koscielny
gibs
ramsey
wilshere
walcott
ozil
ox
balotelli
17 juni 2014 om 17:07

Verschrikkelijk plan. Statistieken zijn niet overtuigend, en laat team ook niet beter spelen. Er zijn zeker 10 spitsen beter dan balo en arsenal heeft gewoon een echte topper nodig, geen subtopper als balo. Ga dan voor Benzema

17 juni 2014 om 17:16

Ik denk juist dat Balo de ontbrekende schakel in de aanval is. En als Giroud er al 15 kan maken moet Balo er met de aanvoer die hij krijgt bij Arsenal er toch wel 30 inleggen. En dat is zonder penalty's, want die neemt Arteta.

17 juni 2014 om 17:23

Denk niet dat Arteta daarover nveel te zeggen heeft zodra Balotelli bij Arsenal speelt.
Balotelli heeft volgens nog maar 1 penalty gemist in zijn carriere als ik het goed heb, dan zou ik als Arteta zijnde met alle liefde de penalties af staan aan Balotelli.

17 juni 2014 om 17:40

Balotelli heeft op FM voor strafschoppen 20:

Moet zeggen, ik ben ook steeds meer voorstander van Balotelli naar Arsenal. Vond het eerst een stom idee, maar hij lijkt zich ondertussen wel te kunnen gedragen. Bovendien heeft zo'n jongen, die zijn hele jeugd is uitgescholden, gewoon veel waardering nodig, en dat krijg je bij Arsenal zeker. Hij zou een absolute ster zijn. Na de wedstrijd tegen Engeland ben ik ook meer overtuigd geraakt van zijn kwaliteiten, als ik het vergelijk met bijvoorbeeld Cavani vond ik Balotelli veeeel beter. Vooral technisch echt een stap verder. Hij heeft gewoon alles wat een topspits moet hebben. Een echte big game player ook, dat moeten we hebben. Kan misschien zelfs samen met Giroud, dan hoef je die niet helemaal te laten vallen.

Is ook een uithandbord voor Puma. Nu speelt hij onder Adidas, hij kan spelen onder de grootste club die Puma sponsort. Voor hun geweldige reclame. Als ze nou wat bijschuiven

17 juni 2014 om 16:49

gelijk heb je

17 juni 2014 om 16:54

Nog meer overtuigd van zijn kwaliteiten sinds de wedstrijd tegen Engeland?
Balotelli had mij al overtuigd van zijn kwaliteiten toen hij bij Inter speelde.
Ben echt fan van zijn voetbalvermogen maar hij kan nog zoveel meer laten zien.
Zal Ozil dan eindelijk weer assist koning worden dankzij Balotelli?

17 juni 2014 om 17:28

Ik zie die twee heerlijk linken samen ja, maar denk dat ook Ramsey alleen nog maar beter gaat worden van zijn komst.

17 juni 2014 om 16:55

Maar heb je hem dit jaar ook bij Milan gezien is de vraag? Daar was het nog steeds elke wedstrijd afwachten of hij er wel zin in had, de oude balotelli dus. Dat hij veel kwaliteiten heeft is al jaren bekend.

Maar goed, misschien lukt het Wenger wel om een keer een beetje grip op die jongen te krijgen.

17 juni 2014 om 17:11

Kijk even wie hij bij Milan om zich heen heeft en wie hij bij Arsenal om zich heen gaat krijgen. Ozil, Ramsey, Rosicky, Oxlade, Cazorla, Wilshere en Arteta of El Faraone, Kaka, Honda, Taarabt, Robinho, Birsa en Saponera. Ik denk dat je bij Arsenal als spits een hele goede aanvoer krijgt.

17 juni 2014 om 17:15

Wezenlijk verschil ja, zeker als je weet dat Shaarawy lang out is geweest, Kaka zwaar over zijn top is en niets meer toevoegt, Honda nog niet veel soeps laten zien heeft en zich niet weet te manifesteren (voorlopig), Taarabt een dribbelaar is maar niet iemand die een spits drie keer voor de goal zet, Robinho over zijn top is, Birsa middelmaat is en Saponara nog te groen en te jong is. Hij forceert de boel dan maar vaak zelf, combineer dat met een goeie aanvoer en je hebt een doelpuntenmachine in huis die een bal bijhouden kan en enorm technisch is.

17 juni 2014 om 17:16

Precies, Balotelli is een complete spits en is een veel betere optie dan Benzema waarvan ik nog steeds ben niet overtuigd.
Buiten het feit dat Real hem zeker niet zomaar zal laten gaan, mist hij ook enorm veel kansen voor een 1e spits van Real Madrid.

17 juni 2014 om 17:18

Hij zal zeker meer aanvoer krijgen, maar af en toe kwam hij zó ongemotiveerd over. Verloor hij een paar keer heel simpel de bal, en terwijl de jong en co er dan achteraan sprinten, sjokte balotelli erachteraan. Het is niet echt een teamplayer zeg maar. Maar we zullen zien.

17 juni 2014 om 17:20

Alleen van Ozil krijgt Balo al zo'n 3 ballen per wedstrijd die hij er zo in kan leggen, en dan komt de rest daar nog bij. Balo heeft gewoon echt alles wat een spits moet hebben, snelheid, kracht, kopsterk, goed schot, techniek, kan een bal bij zich houden, alles gewoon.

En volgens mij gaat een Balotelli het heel goed doen met zo'n middenveld achter hem, er zijn weinig clubs die een middenveld neer kunnen zetten dat voetballend net zo goed is als dat van Arsenal. Chelsea kan het, City misschien, Liverpool misschien, maar dan houd het in Engeland echt wel op.

En ik denk dat het gewoon frustratie is omdat hij eigenlijk in zijn eentje de kar moet trekken in aanvallend opzicht, bij Arsenal moet hij dat niet, daar is hij vooral eindstation, niet begin, tussen en eindstation van dezelfde aanval.

17 juni 2014 om 17:25

City heeft een veel beter middenveld dan Arsenal hoor.
Al is het middenveld van Arsenal wel hun sterkste linie.

17 juni 2014 om 17:29

Als ik bij Milan zou spelen zou ik er ook geen zin in hebben.

17 juni 2014 om 17:29

Veel beter? Absoluut niet. De enige middenvelder van City die ik bij ons zou willen zien is Toure, maar Fernandinho is niet beter dan Ramsey, Ozil of Silva maakt geen verschil, Cazorla is beter dan Nasri en Navas of Walcott maakt ook geen verschil. Toure is wel beter dan Arteta en Flamini.

17 juni 2014 om 17:49

Ramsey is een heel ander type dan Fernandinho.
Nasri is gelijk zoniet beter dan Cazorla wie ik niet veel beter vind geworden sinds Villareal.
Ozil is op dit moment absoluut niet beter dan Silva; je mag best wel zeggen dat Silva afgelopen seizoen een klasse beter was dan Ozil.
Navas heb ik altijd beter gevonden dan Walcott.

17 juni 2014 om 16:56

Mooie reactie, toen Balo overschat genoemd werd kon ik dat persoonlijk niet begrijpen, het is een jongen met een handleiding maar zo zijn er zoveel in het voetbal. Zijn gedrag is de laatste tijd uitmuntend te noemen (zeker voor zijn normale doen), bovendien werd vroeger alles rond hem opgeblazen en bleken er achteraf dingen verzonnen te zijn geweest, of zelfs in zijn schoenen geschoven terwijl zijn vrienden het hadden geflikt.

Zijn techniek en compleetheid staan buiten kijf, hij doet me denken aan Zlatan, al heeft die nu dat extra speciale dat Balo maar met mondjesmaat laat zien, maar met de ervaring zal Balo dat vaker en vaker gaan tonen.

Voor ons voetbal hoop ik niet dat hij vertrekt, vertrekt ie toch hoop ik dat Arsenal zijn bestemming word, mooie club die al jaren aanhaakt met goed beleid, dat spreekt me aan.

17 juni 2014 om 17:15

Italia heeft 1 gigantisch probleem, een probleem wat Duitsland eigenlijk ook heeft. Er is 1 club die gewoon op eenzame hoogte staat, de rest kan soms even aanhaken maar legt het uiteindelijk toch af. In Duitsland is dat Bayern, in Italia is dat Juve. Kijk bijvoorbeeld naar Roma, met zoveel punten ben je normaal gezien kampioen, maar dan is er nog een Juventus wat een recordaantal punten haalt.

17 juni 2014 om 17:23

Een juiste constatering, met het verschil dat Duitsland met BVB nog een CL waardige ploeg heeft die hoge ogen kan gooien als het wat meezit, wij werden nota bene als kampioen van Italië uitgeschakeld in de groep....

Probleem is dat Juve er sterk is op vooruitgegaan, andere clubs volgen met de bouw van nieuwe stadions maar dat vergt tijd en geld. Maar de overmacht in onze eigen competitie strooit zand in onze ogen, en verbloemt tot op het moment zelf dat we structureel te kort komen om echt mee te doen in de CL. Real Madrid werd knap bijgebeend, die hadden het lastig tegen ons, maar als je tegen Kopenhagen je kansen niet kan afmaken en je door Gala word uitgeschakeld, zit je met een probleem. De omstandigheden waren er natuurlijk ook niet naar, met die sneeuw enzo, en ja, het was een dubbeltje op zen kant, maar feit is dat je eruit vliegt in een groep waarin je normaal gezien door moet gaan.

Tevez is top, of eigenlijk net daaronder (er zijn er nog betere) maar Llorente is eigenlijk bankmateriaal, toen Trezeguet nog bij ons zat zou een Llorente nooit spelen, er zit teveel verschil op die mannen. Middenveld en defensie vind ik persoonlijk wel top, al kunnen de vleugels versterkt worden en spelen we een systeem dat het lastig heeft om haar stempel te drukken wanneer Pirlo niet draait of niet meedoet.

Ben benieuwd hoe de Seria zich naar de toekomst toe gaat manifesteren in Europa, maar dat het beter moet en dat we met een probleem zitten moge duidelijk zijn.

17 juni 2014 om 17:32

Juventus zou eigenlijk Balotelli moeten halen, maar denk dat die overstap te gevoelig ligt. Zeker omdat Balotelli Milan-fan is en ook bij Inter gespeeld heeft

Juventus loopt een aantal jaren voor op de concurrentie, maar ik denk dat Roma en misschien nog een paar andere clubs een geduchte tegenstander kunnen gaan vormen over een aantal jaar, of misschien langer. In Duitsland zie ik dat niet gebeuren.

17 juni 2014 om 17:35

Gaat niet gebeuren denk ik, om de redenen die je aangeeft haha Juve fans hebben gemiddeld ook een hekel aan hem, al valt het sinds zijn Milan periode best mee.

Juve zou vergevorderd zijn met Lukaku en Morata, in dat geval zal Llorente naar Barça verkassen, ben benieuwd maar vind beide jongens (nog) geen toppers, al ben ik wel blij met eventueel Lukaku.

En Roma zal misschien haar toppers niet kunnen behouden, vele Roma fans vrezen dat dit jaar hun kans op de titel was en dat de concurrentie achter hen enkel dichter gaat sluipen.

17 juni 2014 om 19:10

Hm jammer, ik zie in Roma in potentie echt een wereldclub. Maar als Napoli, Lazio etc naar ze toe groeien geeft dat wel aan dat de top breder wordt en misschien naar Juventus toe kan groeien.

Hoop heel erg dat Balotelli samen met Bony komt, dan hebben we 2 heerlijke spitsen erbij!

Zou mooi zijn als hij dam zou scoren tegen City met al de ex Arsenal spelers daar

17 juni 2014 om 16:51

Het liefst heb ik dat hij een hattrick tegen Mourinho maakt. Onbetaalbaar.

17 juni 2014 om 16:55

En dan alsnog 3-4 verliezen lol.

17 juni 2014 om 16:56

Hihi de frustraties zijn zo enorm na die 6-1. Ik kan er wel van genieten eerlijk gezegd

17 juni 2014 om 17:33

Haha dat heeft helemaal niks met die 6-0 te maken hoor, maar dat weet je zelf ook

Wauw als Ballo komt dan heeft Arsenal een topspits !! Ik zeg DOEN. Las ook dat ze Cleverley willen omg als ze dat doen !!

Van persie was ook een etter. Een lastig iemand om mee te werken, Arsene Wenger heeft hem een ander persoon gemaakt. Dit zal lastig worden bij Balo maar ook dat kan goed komen, alles is mogelijk.

Balotelli is een garantie voor goals en dat al op zon jonge leeftijd.
Arsenal heeft dan goud in handen met Ozil en Balotelli in 1 team.
Nu nog een wereldklasse CVM halen en dan is Arsenal echt op de goede weg.

Ik was altijd fan van deze jongen. Maar ik begin steeds meer het idee te krijgen dat hij nooit op orde zal krijgen en gewoon altijd verspild talent zal blijven.

Maar hij is nog jong....

17 juni 2014 om 17:13

Tsja, hij zal kansen blijven krijgen want voetballend is hij gewoon goed genoeg, alleen mentaal niet bepaald. Maar als er een coach is waar ik vertrouwen in heb als het om veranderen van mensen gaat is het Wenger. Die kon ook omgaan met lastige mensen zoals Van Persie, Nasri, Vieira en last but not least Adams. Vooral Adams was een lastig geval, die had een alcoholverslaving en is daar onder Wenger toch vanaf geraakt.

17 juni 2014 om 17:20

Je Adams argument vind ik niet erg sterk.
De ene persoonlijkheid is de ander niet.
Bovendien is Balotelli niet alcoholverslaafd maar gewoon zichzelf.
Ik hoop wel dat je gelijk hebt want ik vind Balotelli echt een geweldige en complete spits die Arsenal naar een hoger plan kan tillen.

Als er een manager is die probleemjongeren kan temmen is het Arsene Wenger wel. Hij heeft dat meerdere malen laten zien en één van die spelers is nu van onschatbare waarde voor Oranje. Het is jammer dat meerdere spelers die eigenlijk door Wenger gered zijn op een gegeven moment toch voor zichzelf kozen en vertrokken naar een andere club. Bovendien staat Balotelli er altijd wel in de grote wedstrijden, afgelopen zaterdag ook weer met die rake kopbal.

Als er maar wat te halen valt voor de voetbal-rat Raiola. Dan is alles mogelijk.

Ik zie Balotelli liever in Italië blijven, want die jongen komt niet uit de verf in de Bpl. Daar is namelijk werklust gewenst.

17 juni 2014 om 17:03

Balo staat juist bekend om zijn werklust, iets dat hij in Italië geleerd heeft.

17 juni 2014 om 17:13

En reken daar dan nog de aanvoer van Arsenal bij. Want als je zag hoeveel kansen er door Giroud verprutst zijn ga je gewoon bijna huilen.

17 juni 2014 om 17:28

Zeer zeker, de aanvoer bij Arsenal is één van de beste op aarde, maar Giroud is niet bekwaam om daar alleen te staan als afwerker. Balo is vaak klinisch in zijn afmaken, Giroud scoort best veel maar mist nog meer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren