Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Podolski irriteert aanvaller Hull City: ‘Het is respectloos, arrogant’

Laatste update:

Hull City verloor zaterdag de bekerfinale van Arsenal (3-2). The Tigers verweerden zich kranig en deden dat zelfs zonder de vaste aanvallers Nikica Jelavic en Shane Long. Het gevaar moest derhalve komen van Matty Fryatt, de man die in de halve finale nog trefzeker was tegen Sheffield United.

/

Op Wembley kwam de 28-jarige Engelsman echter nauwelijks in het stuk voor. Toen een journalist tijdens de persconferentie vóór het duel aan Lukas Podolski vroeg wat hij van Fryatt vindt, antwoordde de Duitser: Who? Who is this?. Die uitspraken schoten in het verkeerde keelgat van de voorhoedespeler van Hull.

“Het is respectloos”, vertelt Fryatt in de Engelse media. “Het zijn zijn woorden en als hij mij niet kent, dan is dat zo. Hij is een buitenlandse speler en ik verwacht niet dat hij iedere speler kent, maar het is wel wat arrogant. Hij speelde zelf ook niet best, of wel?”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Snap wel hoe het overkomt, maar hij kende hem echt niet. Wie wel hier op Voetbalzone?

19 mei 2014 om 22:42

Getuigt wel van respect om je tegenstander te kennen. Ook zijn glimlachje komt een beetje arrogant over. Maar ik snap het ergens wel als hij hem niet kent.

19 mei 2014 om 22:46

Hij kende hem heel zeker niet en die Fryatt is een dramaqueen. Lachen is gezond.
Hij vraagt gewoon wie het is en omdat de personen rondom hem beginnen te lachen (kan je horen) begint hij ook te lachen.

Als je iemand ziet lachen, ga je zelf ook snel in de lach schieten.
Als Zlatan of Joey Barton dit doen zijn het 'bazen'...

19 mei 2014 om 22:52

Dus jij kent reservespelers van Hull City? Want normaal gezien spelen Long en Jelavic in de aanval, niet Fyatt.

19 mei 2014 om 22:55

Podolski heeft toch 2x tegen Hull gespeeld of niet? En die kut grijns op zijn gezicht erna, hij weet wel wie hij is.

19 mei 2014 om 22:57

Het wordt al heel anders als je weet dat je tegen Hull in de bekerfinale speelt en weet dat de reserve aanvaller gaat spelen omdat Jelavic en Long dat niet mochten. Dan mag je wel verwachten dat een Arsenal speler die kent.

19 mei 2014 om 23:00

Het was voor de wedstrijd he, dat scheelt ook. En in het najaar was Podolski geblesseerd, en speelde toen dus niet tegen Hull, en in de tweede wedstrijd speelde Fryatt maar de helft. Verder was deze persconferentie voor de wedstrijd en niet na de wedstrijd zoals VZ hier meld.

19 mei 2014 om 23:05

Ajaxcunian heeft wel een punt, Podolski had het kunnen weten door de teambespreking. Maar goed, er zijn zoveel redenen te bedenken dat hij het nu niet weet.

@ Ledleys knee

Je bent wel erg gefrustreerd na zaterdag, is het niet? Gisteren was Szczesny nog een Poolse clown, en Wilshere iets met drugs en een cunt. Nu een kutgrijns op het gezicht van Podolski. Wat een frustratie

Edit: Als het voor de wedstrijd was verklaart het een hoop.

19 mei 2014 om 23:08

Ledley is gewoon jaloers, zo simpel is het. En terecht, Arsenal heeft veel dingen waar Spurs enkel van kan dromen.

19 mei 2014 om 23:14

Ik ben die arrogante bullshit van jullie een beetje zat. Kut liedjes zingen. Straten afzetten voordat jullie iets gewonnen hebben en nu dit.

@stravven
Jaloers op die ene FA cup. Gefeliciteerd hoor na 9 jaar weer eens iets gewonnen. Club in decline.

19 mei 2014 om 23:17

Zegt de fan van de club die diezelfde cup al ruim 20 jaar niet meer heeft gewonnen en al meer dan 50 jaar op een titel wacht...

19 mei 2014 om 23:19

Arrogantie, geloof in een goede afloop...noem het hoe je wilt. Dat jij je zo uitlaat over spelers van Arsenal is ook vrij sneu.

19 mei 2014 om 23:20

Neem aan dat hij dan wel door de speaker heeft gehoord dat er ene Fyatt inviel?

19 mei 2014 om 23:21

Ik denk dat het je weinig uit zal maken omdat je echt van haten lijkt te houden, maar het is verplicht om een eventuele parade van te voren aan te kondigen. Wel zo handig voor de bewoners van de stad. Andere clubs doen dit dus ook gewoon.

19 mei 2014 om 23:22

En jij onthoud de naam van iedere speler waar je tegen voetbalt? Ik niet hoor.

19 mei 2014 om 23:25

@stravven kom nou niet over zilverwerk praten nu je 1 prijsje hebt gewonnen..

19 mei 2014 om 23:37

Ledleys knee

Arrogante bullshit? Heb je jezelf wel eens zien reageren? Daarnaast, geen idee of je hier vorig jaar en het jaar daarvoor ook hebt rondgekeken, maar die hele mind the gap campagne was geen arrogante bullshit? Denk je dat de Spurs-fans geen liedjes over Arsenal zingen? Kom op man, dat is gewoon rivaliteit, alleen kan jij het niet hebben. Met je club in decline..

Je drogreden over straten afzetten voor je iets gewonnen hebt raakt al helemaal kant noch wal. Zoiets is verplicht.

19 mei 2014 om 23:37

Zelfs als we 9 jaar niets winnen zijn we nog steeds de club in London met de meeste prijzen, just saying...

En Ledley, dat is gewoon een deel van de rivaliteit. Herinner je het geleuter van Spurs nog over het hele "mind the gap" gebeuren, what actually turned around quite nicely and bit you in the ass? Het is niet zo dat het grote boze Arsenal bezig is om het kleine zielige Spurs te pesten, want zo zet jij het nu neer...

En die parade is vrij normaal, dat doen heel veel clubs en is ook al lang van tevoren bekend.

19 mei 2014 om 23:55

Waar zou ik gefrustreerd over moeten zijn dan? Dat jullie een prijs pakken? Vroeg of laat ging dat toch wel gebeuren. Alleen al die arrogantie die er bij komt kijken gelijk. Net Liverpool jullie.

20 mei 2014 om 00:01

@ledley's Knee

Haha, jullie dan de afgelopen jaren. Als je na drie speelrondes toevallig een puntje voorstond begon er al een hele 'mind the gap' campagne en kwamen er dvd's uit over die twee weken dat je boven Arsenal hebt gestaan. Over voorbarig feestvieren gesproken

20 mei 2014 om 00:08

Stravven nog steeds de club in Londen door de meeste prijzen.. Indirect zeg je dus dat wij nog steeds DE club van Engeland zijn.
al zeg je overal dat wij dit niet zijn..

je roept A maar een week later bedoel je toch B? ik roep al een hele tijd dat de Arsenal supporters hier veel te arrogant zijn en vaak is het ook nog misplaatst.. als 1 aanhang niet arrogant mag zijn dan zijn jullie het wel, wij hebben mss al 25jaar geen titel meer gewonnen maar onze prijzen kast is nog steeds 6x zo vol als die van jullie dus toch fijn dat je nu zelf erkend dat wij nog altijd de grootste zijn!

20 mei 2014 om 00:18

Lees je reacties eens terug joh. En als je een paar redenen wilt: Arsenal heeft 3x gewonnen van jullie dit seizoen, jullie hebben meer dan 100 mil uitgegeven om 1 plekje in de ranglijst te zakken t.o.v. vorig jaar en daarnaast heeft jullie aartsrivaal zijn prijzen droogte weten te lessen.

20 mei 2014 om 00:43

Ik ben niet gefrustreerd maar eigenlijk maakt het me ook geen flikker uit dat jij denkt dat ik dat wel ben. Misschien was jij in dezelfde situatie gefrustreerd geweest maar ik niet. Zoals ik al zei vind ik jullie arrogantie misplaatst en die Arsenal spelers die elke keer maar Spurs belachelijk moeten maken irritant. Daar houd ik het bij.

20 mei 2014 om 00:46

Arsenal kan CL nooit winnen, terwijl Chelsea de enige London team is die CL cup heeft. Muhaha.

Just Saiyan

20 mei 2014 om 01:33

Alles kan als een oligarch een miljard in een club steekt die daarvoor niet om de titel meedeed. Ow komt dit bekend voor? Just Saiyan? 2pac_mourinho en voor Chelsea vast een successupporter eerste klas. Heb niks met Arsenal noch met Spurs en wel met Chelsea maar dan met de echte fans. Je bent voor een club omdat je een band ermee hebt niet om de prestatie's.

100% voor traditie, 100% tegen commercie.

19 mei 2014 om 22:47

Hij had toch ook gewoon kunnen zeggen dat hij hem een goede speler vind. Klaar. Dit, met dat lachje vind ik ook disrespectvol overkomen.

19 mei 2014 om 23:02

Die gast maakt zich druk om niks. Hij is niet beroemd en dus is het normaal dat Podolski hem niet kent, zoals je zegt bijna niemand kent hem.

19 mei 2014 om 23:19

Nou hij kende hem wel degelijk hoor...
Haalde in Duitsland ook al van die fratsen uit bij Nuri Sahin.

19 mei 2014 om 23:58

Ik ken Fryatt wel, maar dat is meer door de voetbalspellen..

Het klinkt natuurlijk wel een beetje arrogant maar, ik kan me gied voorstellen dat Poldi deze man op het veld niet is tegen gekomen.

Altijd dat gezeur over het niet krijgen van respect... mond houden en ga ervoor zorgen dat je respect daadwerkelijk verdient! Ga het niet claimen als je het niet verdient.

19 mei 2014 om 22:47

Volgens mij verdiend ieder mens in beginsel respect, waarom zou hij het niet verdienen? Rare opmerking zeg.

19 mei 2014 om 23:54

Uiteraard, maar je moet niet gaan zeuren dat je geen respect krijgt en het vervolgens ook nog proberen af te dwingen, want dan verdien je sowieso geen respect.

19 mei 2014 om 23:58

Helemaal met je eens. 'respect moet je verdienen', wat een bulshit zeg, respect krijg je juist en kun je alleen kwijtraken. Overigens is deze vent verder een zeikerd want hoezo zou Podolski iedere tegenstander moeten kennen? Is geen tegen van disrespect, gewoon van logische onwetendheid.

19 mei 2014 om 22:52

Dus omdat hij onbekend is (in jouw ogen) verdiend hij geen respect? Elk mens verdient respect. Bekend of onbekend.

19 mei 2014 om 23:11

Ja en nee. Respect moet je verdienen, je moet er niet om zeuren. Er zijn hier op VZ mensen waarvan ik de meningen echt respecteer, niet dat ik het ermee eens ben, maar omdat ze die mening goed onderbouwen heb ik er respect voor, terwijl andere mensen misschien een vergelijkbare mening hebben maar die niet onderbouwen, dat maakt respect een stuk lastiger.

19 mei 2014 om 23:22

We gaan mensen toch niet wel of niet respecteren omdat je vind dat hij zijn reactie niet goed onderbouwd ?
Respect gaat over zoveel meer dingen.

19 mei 2014 om 23:22

Klopt, dat is zo, maar mijn punt blijft dat je respect niet kan eisen, maar dat je het moet verdienen.

19 mei 2014 om 23:29

Precies mijn punt. Stravven heeft het goed samengevat. Je moet niet zeuren om respect, want dan krijg je het van mij sowieso niet.

Tja ik kijk wekelijks BPL, maar ken Fryatt ook niet...denk niet dat Poldi het denigrerend bedoeld heeft.

19 mei 2014 om 22:48

Ach als je een bekerfinale gaat spelen dan analyseer je als team je opponent, vooral als je weet hoeveel dit voor Arsenal betekent. Kom mij niet vertellen dat Fryatt dan niet in die analyse is genoemd. Als dat echt niet gebeurd is, dan is er wat raars aan de hand daar.

19 mei 2014 om 22:58

Arsenal hoeft Hull echt niet uitgebreid te analyseren. Of was jij bij de bespreking?
Een Belgische krant heeft aan Kevin De Bruyne gevraagd of hij de spelers van Algerije kan opsommen. Wel, hij kent er geen enkele en hij zei dat dat na het WK ook nog zo zal zijn.
Als ze verliezen, zal het niet zijn omdat ze geen 10 namen kunnen opsommen.

19 mei 2014 om 23:02

Dit was een pre-match interview, waarin Podolski ongeveer dit zei: Ik ken de tegenstanders niet bij naam, en dat hoeft ook niet. Ik focus me op mijn eigen spel en het winnen van de wedstrijd, omdat dit enorm belangrijk is voor de club.

19 mei 2014 om 23:08

Belgunner een bekerfinale tegen Hull, een wedstrijd die erg belangrijk is voor Arsenal is anders dan een groepswedstrijd tegen Algerije. Ook zit Poldi met Hull spelers in een competitie en dus ook met Fryatt waar je dat niet kan zeggen over de Bruyne. Snap je punt maar totaal andere situaties.

Stravven kijk dat wist ik niet, verandert het verhaal dan wel weer.

19 mei 2014 om 23:10

Dus jij kent alle tegenstanders van United? Want ik ken echt niet alle spelers in de PL. Ik ken er veel, maar er zijn er genoeg waar ik nog nooit iets van gezien heb.

19 mei 2014 om 23:18

Ik ben geen United speler en analyseer de opponent niet hè.

19 mei 2014 om 23:21

Podolski hoeft zich helemaal niet druk te maken om Fryatt, die komt ie niet eens tegen in de wedstrijd. En Fryatt moet niet zo huilen.

19 mei 2014 om 23:39

helemaal mee eens. Dat de defensie van Arsenal zich bezig houd met Fryatt en dat Podolski dan weet wie zijn directe tegenstander is genoeg.

19 mei 2014 om 23:40

De Bruyne moet zijn waffel houden. Er spelen al zeker 6 Algerijnen bij een betere club dan Mister Nobody Debruyne van middenmoter Wolfsburg

19 mei 2014 om 23:45

Je weet dat Hull gaat verdedigen, dus die Fryatt kom je wel degelijk tegen. Aangezien die vaak genoeg aan de zijkant staat.

19 mei 2014 om 23:55

Welke spelers dan? Veel verder dan Feghouli die van vergelijkbaar niveau is kom ik niet.

En Ajaxcunian, aangezien Long en Jelavic niet mochten spelen stond Fryatt sowieso in de spits.

Podolski kennende bedoelde hij het vast grappig in alle euforie en waarschijnlijk kende hij hem ook echt niet.

20 mei 2014 om 06:25

Eurofie? het was voor de wedstrijd.

Het lijkt eerder of dat Podolski hem echt niet kent of de vraag niet goed verstond, maarja je kan overal wel een probleem van maken.

Komt inderdaad wel redelijk respectloos over, al kan het natuurlijk wel zijn dat hij een 28-jarige reservespeler van Hull City niet kent. In ieder geval doet het me denken aan Balotelli die niet wist wie Wilshere was een paar jaar geleden

19 mei 2014 om 23:03

Denk dat Podolski de laatste persoon is die arrogant zou doen. Het is eerder "brutaal" eerlijk.

19 mei 2014 om 23:10

Klopt, je kunt het niet met Balotelli vergelijken, maar goed. Als het waar is wat Stravven zegt, dat het in een pre-match interview was, is het al helemaal uit zijn verband gerukt hier op VZ. Maar goed, dat gebeurt vaker.

Waarschijnlijk dacht Podolski dat het om de 1 of andere bekende Brit ging die fan van Arsenal is ofzo. De interviewer had het makkelijker voor Podolski kunnen maken door te vragen "your opponent Fryatt".

19 mei 2014 om 23:30

Nee wat dit is een persconferentie voor de wedstrijd waarom zou een journalist vragen wat podolski denkt over een Fan?
Hij wist wel dat het om een speler ging maar hij kende hem niet kan toch gewoon gebeuren toch. Hij had wel iets netter en serieuser kunnen reageren

Welke dwaas gaat na een Fa cup winst vragen wat hij van de aanvaller van de tegenpartij vond die bijna niet in het spel is voorgekomen....

Podolski is wel vaker vervelend. Ik weet nog dat ie ook zo deed tegen Nuri Sahin, maar hij zette 'm mooi op z'n plek! Tegen je tegenstanders moet je gewoon respectvol zijn.

19 mei 2014 om 23:06

Wat moest hij doen dan? Doen alsof hij hem wel kent? Hij zegt niets onrespectvols hier naar mijn mening, want hij kent hem echt niet. Dat is echter wel oerdom, want je hoort je tegenstander te bestuderen, en dat is duidelijk niet gebeurd, want anders zou je niet 2-0 achterkomen. Dit is de schuld van de hele trainingsstaf en de spelers zelf, dat ze zo verrast worden.

19 mei 2014 om 23:09

Over wie moest die vraag anders gaan? Over de achterneef van de journalist? Hij weet dondersgoed waarover 't gaat.

19 mei 2014 om 23:11

Weet hij veel, het kan iedereen zijn. Dan kun je beter zeggen dat je iemand niet kent dan liegen en doen alsof je het wel weet. Dit is gewoon eerlijkheid, misschien wat bot, maar meer ook niet.

19 mei 2014 om 23:32

Over elke speler van Hull, hij kon toch niet precies weten dat het over de reservespits ging? Natuurlijk hoort hij dat wel te weten, maar dat is het punt niet.

Voor de duidelijkheid; dit was van een persconferentie voor de wedstrijd, niet erna. Maakt nogal een verschil vz!

deed ook al een tijdje terug stoer tegen sahin

20 mei 2014 om 00:02

Dat was wel een mooi ''gevecht'' trouwens. Toen hij scoorde tegen Dortmund deed hij pesterig naar Sahin. Toen Sahin later zelf scoorde pakte die hem terug!

20 mei 2014 om 06:26

Wie, Sahin? Wie is Sahin?

Hahahaha ik geef Podolski gelijk. Ik kijk regelmatig PL. Spitsen als Poncheon,wickham en Zoltan Gera ken ik nog zelfs. Maar deze Frayt ofzo zegt me ook niets. Moet je maar goed voetballen jongeman ipv boos te worden. Volgende keer wel een paar keer scoren in de finale anders is het een andere superster die je 4 maanden later niet kent als er naar je wordt gevraagd

En terecht. Die Fryatt is een vervelend ventje! Erg agressief met tackles zie tackle op Januzaj.

20 mei 2014 om 00:03

Dat was Meyler, een complete debiel ja.

Ik kan nog steeds niet geloven dat de nummer 9 van arsenal podolski is.
waardeloze speler

20 mei 2014 om 06:28

Hij heeft totaal 19 goals gemaakt in zijn 2 seizoenen bij Arsenal. Dus hij is zeker niet waardeloos. Als jij daar in de spits zou staan, dat zou waardeloos zijn.

21 mei 2014 om 02:45

Klopt en jij naast mij zou de duo perfect maken

ach kom op! Het is niet arrogant...het is gewoon Duits ! Net of Podolski daar recht toe heeft. Flafdrol eerste klas bij een nietig clubje als Arsenal. Ze winnen een prijs voor het eerst sinds 9 jaar en krijgen praatjes.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren