Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Özil zal het straks beter gaan doen, ik was ook beter in mijn tweede jaar’

Laatste update:

Per Mertesacker denkt dat Mesut Özil volgend seizoen weer langere tijd zal laten zien waarom Arsenal hem aantrok. Op de laatste transferdag van de zomer betaalden the Gunners een bedrag van zo’n vijftig miljoen euro om Özil over te nemen van Real Madrid. De Duitse spelmaker begon voortreffelijk en stal al gauw de harten van de supporters, maar viel daarna terug en kreeg vervolgens zelfs van verschillende kanten kritiek te verwerken.

/

Özil moet na dit seizoen zijn rust nemen, waar mogelijk, en dan weer fris en uitgerust aan de voorbereiding op het seizoen 2014/15 beginnen. Dan zal hij iedereen weer versteld doen staan, vermoedt zijn landgenoot Mertesacker. Die breekt op de Arsenal-website eens voor de middenvelder. “Het is van belang dat je beseft dat de Primera División en de Premier League heel verschillend van elkaar zijn”, zegt the Big Friendly German.

“Het is hier best moeilijk. Ik denk dat Mesut zich goed heeft aangepast, maar hij heeft nog veel meer in petto. Zijn tweede seizoen zal beter zijn, denk ik, hij is een fantastische voetballer. Hij heeft geweldige skills laten zien, maar hij moet wat constanter worden. Dat maakt uiteindelijk immers het verschil. Ben je intelligent genoeg, en hij is intelligent, dan kom je er vanzelf weer uit”, aldus Mertesacker.

De 29-jarige centrumverdediger neemt zichzelf als voorbeeld. In de zomer van 2011 stapte de lange Duitser over van Werder Bremen naar Arsenal, maar niet iedereen sloot hem meteen in de armen. “Ik raakte in het tweede deel van mijn eerste jaar hier geblesseerd. Maar daarna kwam ik sterker terug, want ik realiseer me toen wat er op het spel stond”, weet hij nog. Inmiddels is Mertesacker een vaste waarde naast Laurent Koscielny.

Mesut Özil zal volgend seizoen beter spelen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Met Benzema voor hem, ongetwijfeld.

23 april 2014 om 13:30

Met Messi voor hem ook . Acht jij de komst van Benzema deze zomer reëel?

23 april 2014 om 13:37

Ach, veel slechter dan dit seizoen kan het ook niet. Hij was de eerste 10 wedstrijden goed, daarna niet meer. Volgend jaar zal hij het dus zeker beter doen.

23 april 2014 om 13:40

Bergkamp_10

Verwachte jij dan dat Ozil aangetrokken werd door Wenger.
Wenger heeft altijd sublieme contacten met Franse spelers, ik zelf denk dat Benzema zeker zou kunnen komen als Real Suarez of Aguero binnenhaalt. Overigens zou Benzema perfect bij Arsenal passen.

Dus alles is mogelijk.

23 april 2014 om 13:43

Ik weet zeker dat Özi bepaalde beloftes is gedaan, ja. Of Benzema vrij gaat komen moet uitwijzen, maar het is zeker mogelijk met Pérez. Misschien zijn afgelopen zomer al wel bepaalde afspraken gedaan, Wenger heeft namelijk ook naar Di María en Benzema geïnformeerd.

Toch neig ik zelf ook erg naar Balotelli, gewoon eens een echte krijger voorin met het potentie om wereldklasse te worden, daar snak ik misschien nog wel meer naar.

23 april 2014 om 13:53

@ Respect2all

Nee, dat verwachtte ik niet. Daar heeft hij in mijn ogen gelukkig wel bewezen dat hij grote bedragen wil uittrekken voor topspelers, iets wat hem toch veel verweten wordt. Benzema kan daarom ook wel een aankoop worden in de stijl van Wenger, maar er zitten in mijn ogen teveel haken en ogen aan. Real Madrid zal Suarez dan willen, en Liverpool wil minimaal 100 miljoen gezien de huidige prijzen. Zie het niet gebeuren, maar met Perez weet je het nooit natuurlijk.

@ Arsenaladdict

Die beloftes geloof ik wel. Özil komt niet naar Arsenal om de komende paar jaar om top vier te voetballen met spelers als Arteta. Zoals ik hierboven al aangeef durf ik niet te zeggen of het Benzema wordt, al is dat wel één van mijn favorieten. We zullen het zien, heb nu al zin in de zomer, al moeten we eerst nog het seizoen even top afsluiten.

23 april 2014 om 13:53

En balotelli kan de tegenstander zo heerlijk irriteren, vraag maar aan de ajacieden ghehehe

23 april 2014 om 14:07

Zowel Balotelli als Benzema zou je moeten compenseren met een winger met scorend vermogen en het juiste instinct, Reus is hier voor ideaal.

Balotelli, omdat hij nogal onbetrouwbaar in zijn gedrag is, en Benzema omdat hij niet dat ware killersinstinct heeft en weleens onzichtbaar kan zijn.

23 april 2014 om 14:09

Balotelli? komop zeg.. Wat heeft die jongen bewezen? Hij heeft het IQ van 6 en de motivatie van een steen. Nee, echt niet. Heeft ook nog niets laten zien. Ja, af en toe een mooi doelpuntje mja dat is het.
Die wil ik niet eens bij Arsenal zien.

23 april 2014 om 14:25

Balotelli komt niet terug naar Engeland. Hij is momenteel een stuk rustiger, omdat de media in Italië hem enigszins met rust laat (t.o.v. Engelse media). Als we een potentieel wereldtopper willen aantrekken, dan zou ik kiezen voor Lacazette. Geweldig talent die mij doet denken aan Henry. Lukaku vind ik ook een realistische optie, die ontwikkeld zich fantastisch. Verder: Benzema,
J. Martinez, Rodrigo.

Als ik Wenger was zou ik aankopen:
- Aurier (rb) €8.000.000
- Williams of Caulker (cv) €8.000.000
- Lars / Sven Bender (dmf) €22.000.000 of Schneiderlin €10.000.000
- Lacazette €12.000.000 voor één van die andere spitsen zit je snel op €30m
= +- €50 miljoen

Afhankelijk van wie er weggaan (zoals Fabianski) moet je nog wat vervangen. Een extra linksbuiten zou ook nog kunnen, niet noodzakelijk.

Kan aan mij liggen, maar ik word wel blij van deze basisopstelling. Vooral als je nagaat dat we al enkele maanden gewend zijn aan een Arsenal zonder Walcott, Wilshere, Rambo en Ozil.

Szczesny
Aurier
Mertesacker
Koscielny
Gibbs
Bender/Schne
Rambo/Wilsh
Walcott
Ozil
Santi
Lacazette
23 april 2014 om 14:31

Lukaku, laat me niet lachen man. Lacazette? Een lilliputter van 22 jaar moet onze aanval leiden? Nope. Williams, haha.

Benzema zou geweldig zijn, maar het potentieel van Balotelli ontkennen is waanzin. Mario heeft zowat alles wat je zou willen zien in een topspits.

En ja, het is een groot risico, maar als het lukt had jij je geen betere spits kunnen wensen. Van het weekend Mario weer aan het werk gezien, wat een verademing zou dat zijn, zeg.

23 april 2014 om 14:34

ik zou gaan voor een topper van 35/40 en het overige geld nog besteden aan een ander.

23 april 2014 om 14:42

Schneiderlin is toch Engelsman? die zou wel meer dan 10 mil kosten toch? En liever Benteke ipv Lacazette.

23 april 2014 om 15:19

Nee, Schneiderlin is een Fransman.

23 april 2014 om 16:25

Achterin zou ik gaan voor piszeck
en spits benzema, morata
maar er moet zometeen een gevestigde naam komen want die spelers wat nog top moeten worden is weer net niet en kan weer uitlopen op deceptie.

Daarbij denk ik dat ik weet waarom wenger niet graag dure spelers haalt.
stel je voor hij haalt 3 wereld toppers en hij pakt overal net niet de eerste plek dan wordt hij helemaal tot de grond gelijk gemaakt!!
Want met toppers moet je en met suptoppers spelers ligt te druk tog stuk minder hoog

23 april 2014 om 16:38

Volgens mij zit je in de waan dat Arsenal alleen nog maar gearriveerde wereldspelers zal aantrekken. Ik zal je uit de droom helpen, dat gaat Wenger niet doen.

Lukaku en Williams niet? Beiden hebben ervaring in de PL. Williams is een Brit en zal als back-up fungeren. Lukaku is jong, een enorm talent, is één van de redenen waarom Everton zo dichtbij Arsenal staat dit seizoen en zal weg mogen bij Chelsea omdat ze weer met geld gaan smijten. Argumenteer waarom ze niet geschikt zijn? Lacazette beoordelen op zijn lengte? Zegt genoeg over hoeveel je van hem af weet. Dat niet direct hetzelfde teweeg zal brengen als bijvoorbeeld Benzema lijkt me duidelijk, maar op lange termijn is dit type speler precies wat Arsenal in de spits nodig heeft.

Je hebt zelf toch gezien hoe Balotelli er aan toe was in zijn laatste jaar bij City? Hij kon de druk van de media niet meer aan. Daarnaast haal je iemand binnen die gegarandeerd niet zal boteren met één of meerdere spelers in je selectie. Potentie is één ding, het waarmaken is waar het om draait in het voetbal. Daarom zit hij op zijn plek bij AC Milan; een coach die hem begrijpt en vertrouwen geeft in een competitie waar niet elke actie en elke wedstrijd onder de loep wordt genomen. Geef mij maar een spits die mentaal sterk is en potentieel wereldtop kan worden.

23 april 2014 om 18:01

Potencieel hebben we niets aan.
namen als lacazette ja enorm talent maar de franse competitie is na psg zeer laag niveau.
soms heb je pareltjes ertussen maar lacazette kun je toch niet aanschouwen als wereld speler???

Gevestigde namen dan ken je wenger nog niet.
tuurlijk zegt hij dat hij liever jeugd ziet maar wenger heeft niet nog jaren de tijd om weer een nieuwe selectie te kneden.

als arsenal met wenger nog prijzen wil winnen zullen ze gevestigde namen moeten kopen anders kun je het gewoon vergeten!!

23 april 2014 om 18:05

Haal piszeck morata en draxler
niet alleen zeggen maar ook doen.
besteed het geld.
Voor morata mag ook benzema of dzeko komen.
dan kan ik ook.met een suggestie komen.
ciro immobile?

23 april 2014 om 19:20

Wenger zal enkel spelers halen die iets toevoegen, ja. De selectie bestaat namelijk in de basis al uit aardige spelers en daarbij is er zat talent voor handen.

Williams is een aardige verdediger, maar niet van het niveau Arsenal. Als breedte zou het kunnen, maar echt niet meer dan dat. Wenger had hem allang gehaald als hij dat had gewild.

Lukaku is ook geen speler die ons naar het gewenste niveau zal brengen, vind hem ook wat gehyped. Een vrij lompe speler en zijn techniek vind ik ook niet geweldig, in de kleine ruimte is hij vrij beperkt. Hij kan op den duur wellicht een Drogba achtige speler worden, maar dat is wederom geen speler die geweldig bij Arsenal zal passen.

Verder kan je Lacazette wel prijzen, maar wij hebben gewoon een Sanogo voor de toekomst, Wenger zal daar echt niet nog een verkapt talent aan toevoegen. Dan kan je net zo goed met Giroud doorgaan.

Het opportunistische spel dat Everton speelt is ook niet te vergelijken met dat van Arsenal.

Nee, met dat soort spelers gaan we er niet komen en Wenger weet dat ook wel. Stuk voor stuk subtop materiaal met hier en daar de potentie om die stap te maken.

Afgelopen windows is al wel duidelijk geworden dat Wenger voor kwaliteit gaat, speler die het team daadwerkelijk versterken. Dus ja, ik weet zeker dat er iets fatsoenlijks gaat komen.

En leuk dat je de Balotelli van City er bij pakt, maar die jongen is echt wel een stuk volwassener geworden hoor, verder is hij helemaal niet de kwaadste, tenminste, in interviews komt hij eerder over als een onzekere jongen die het vertrouwen nodig heeft om te aarden. Nou, Wenger heeft daar een tap voor.

Ik weet niet hoe vaak jij naar AC Milan kijkt, maar daar spat geregeld het talent eraf, en dan heb ik het niet over het talent van een Lukaku, nee, het talent van een potentiële superspits.

Als Benzema vrijkomt, moet je daar voor gaan, maar zo niet, en Wenger er zin in heeft, dan is supermario dé speler waar je een gokje op moet wagen.

Mochten we toch voor iets minders gaan, dan zal Wenger altijd nog voor een Mandzukic gaan i.p.v. een verkapt talent.

24 april 2014 om 04:54

Daar zit ons verschil. Ik geloof niet in een Mandzukic of Dzeko, te beperkte spelers. Ik wil een allrounder, iemand die mee kan voetballen, dat past ook het best in het systeem van Wenger. Dit soort types zijn alleen erg schaars, of je legt er een grote zak met geld voor neer, of je haalt een talentvolle speler die kan uitgroeien tot het gewenste niveau.

Ik ben het absoluut met je eens dat we voor topspelers moeten gaan. En ik ben het er ook zeker mee eens dat Lacazette dat nog niet is en Williams dat nooit zal worden. Maar realistisch gezien ga je niet voor elke positie iemand van €20 miljoen halen. Je zult, zeker als je het over bijvoorbeeld een back-up CV hebt, slim moeten inkopen. Voor mij is de DMF positie het allerbelangrijkst, en daarna de spitspositie. Maar daarnaast hebben we gewoon geen basis RB meer als Sagna weggaat, geen goede stand-in keeper als Fabianksi vertrekt en te weinig Cv's (vooral als Vermaelen ook nog weg wil). Kortom, je zult op heel veel posities moeten versterken en keuzes maken hoeveel budget je voor elke positie over hebt.

Je mag een zwak hebben voor Balotelli. Ik vind het ook een geweldige speler met een mooie uitstraling. Maar zoals ik al zei, ik ga liever voor meer zekerheid. Iemand die er direct staat, waarvan je weet dat hij zich niet laat afleiden en goed kan aarden in Engeland. Balotelli is daarin een te groot risico. Kan je nemen, maar ik verwacht dat Wenger hier niet voor zal kiezen.

Ik had Ozil graag bij een ander club gezien

23 april 2014 om 13:43

Waar bij Liverpool, kom niet met Barca want Real had hem nooit naar Barca laten gaan.

23 april 2014 om 13:48

Hahaha tuurlijk niet naar Barca, dat snapt iedereen.

23 april 2014 om 14:26

Ik ook, maar Utrecht kon hem helaas niet betalen.

Zou ook erg graag Benzema zien komen zou Ozil gelijk meer assists opleveren denk ik

Ozil moet inderdaad beter kunnen. Hij begon als een komeet en zakte vooral toen Walcott uit viel weg.
Gelukkig heeft hij kwaliteiten waar je altijd op terug kunt vallen zoals zijn positiespel en rust aan de bal. Die andere superkwaliteit, met name zijn passing, is een enorm wapen in combinatie met snelle wingers.

Daarom zou Marco Reus mijn droomaankoop zijn. Snel en veel scorend vermogen. Hem op links en Walcott op rechts zou toch gruwelijk zijn. Ja, liever Reus dan Draxler.
Met 100 miljoen moet je toch in staat zijn om Reus, Bender en een spits a la Morata, Mandjukic te halen denk ik? of is dat wishfull thinking?

23 april 2014 om 13:42

Pietere

Klopt man ik zie ook liever Reus komen dan Draxler, plus Reus heeft al bewezen dat hij in de top meedraait.

Bovendien schijnt er in zijn transferclausele en afkoopsom van 30 miljoen te zijn. En schijntje voor en speler ala Reus.

23 april 2014 om 13:43

Ja, er moeten meer posities versterkt worden en meer dan 100 miljoen gaat Arsenal zeker niet uitgeven, hooguit de helft voor meerdere posities.

23 april 2014 om 14:57

We weten iig dat Giroud niet weggaat. Bendtner, Vermaelen en Sagna gaan waarschijnlijk weg. Een reserve centrumverdediger, rechtsback en spits lijkt me voldoende.

23 april 2014 om 16:22

Nee aanvallend ontbreken er ook belangrijkwe schakels wilt Arsenal meedoen bij de top.er moeten minimaal op elke positie een nieuwe schakel komen.

23 april 2014 om 20:01

Benzema en Reus, dat zou pas een feest zijn. Özil als aangever en een Ramsey die daar overheen dendert.

23 april 2014 om 23:11

Met spelers als Ronaldo, Bale en Di Maria op de flanken is Benzema de ideale spits. Er is gewoon geen beter type. Dan zeg ik wel type en niet speler.
Dus ik zie Benzema enkel als mogelijkheid voor ons indien Perez gekke kronkels krijgt en persé voor Suarez gaat. Maar die heeft ie wel vaker ja

twee meevallers in één transferperiode lijkt me veel

Ozil past perfect bij Arsenal. Alleen Arsenal heeft een dodelijke voorhoede nodig.

23 april 2014 om 13:54

Klopt, met Ramsey, Wilshere en Ozil heb je een dodelijk middenveld. Dan links een topspeler en in de spits nog een. Het voetbal wat Arsenal speelde dit seizoen (tot voor kort) is het mooiste voetbal wat ik heb gezien. Mooier dan Barca's tikkie takka in mijn mening. Echt om van te genieten, veel goals waren echt combinaties van 5/6/7 passjes. En dan bedoel ik aanvallende pasjes aan elkaar gerijgd. Mooi om te zien, alleen missen ze net dat beetje om kampioen te worden. Goede spits er bij zou zeker helpen.

Denk dat Ozil volgend jaar goed gaat spelen. Bijna alle spelers moeten even acclimatiseren in een nieuwe competitie. Zelfs Bale, al doe hij het fantastisch, volgend jaar verwacht ik nog meer van hem. Hetzelfde als met Ozil.

Met een bewegende spits en lopende spelers wel.

Misschien geloven weinigen het, maar de combinatie Giroud - Özil - Ramsey is erg sterk. Giroud gaat door die 2 spelers zo veel beter spelen, dat is ook een verdienste van Özil

Als er beweging en diepgang voor hem staan dan wordt hij werelds. Dit seizoen vielen Ramsey en Walcott uit en de diepgang was weg. Giroud in de spits helpt ook helemaal geen zak. Ozil is ook één van de redenen waarom we een échte winger moeten halen. Het is leuk en aardig dat Cazorla en Rosicky daar vaker spelen, maar die hebben gewoon geen diepgang en dan wordt het zoveel moeilijker.
In de combinatie met Giroud is het wel perfect, want dat kan Giroud ook zeker. Met lopende mensen eromheen is het dan echt zeer goed zoals in de 1e seizoenshelft. Enige jammere is dat Giroud dan niet echt de kansen afmaakt.

Mesut Özil zal volgend seizoen beter spelen?
Neen.
90% van de transfers doen het in hun 2de jaar minder.
Ik kan Mesut een tip geven: verkast naar OHL in Belgie.
Daar is de beste bierbrouwer om het hoekje gelegen.
In Spanje was het bier niet te zuipen,daarom was hij zo snel weg.

Het probleem is dat Arsenal maar weinig spelers hebben die diep gaan, zoals Walcott. Met Santi en Rosicky heb je twee aanvallende middenvelders naast hem die allemaal hetzelfde willen doen. Ook Giroud is maar een matige spits. Arsenal moet nog flink investeren als ze de absolute top willen bijhouden.

Het ligt zeker niet aan de competitie want hij begon echt heel goed. Persoonlijk vind ik de hele ploeg na de december serieus tegenvallen. Dan kan je wel op Özil zitten wijzen, maar hij is echt niet de enige.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren