Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Engelse topclubs komen direct in actie voor beschikbaar Feyenoord-duo’

Laatste update:
/

Feyenoord heeft Stefan de Vrij en Daryl Janmaat in de etalage gezet en de topclubs uit Engeland happen direct toe. Volgens Sky Sports zijn Arsenal, Liverpool en Tottenham Hotspur in de markt voor de verdedigers. Zowel De Vrij als Janmaat is in Rotterdam in het bezit van een verbintenis tot medio 2015.

Volgens het medium heeft Liverpool interesse in de 22-jarige centrumverdediger De Vrij. Manager Brendan Rodgers ziet De Vrij als een uitstekende aanvulling op zijn selectie. De 24-jarige Janmaat staat in de belangstelling van de Noord-Londense aartsrivalen Arsenal en Tottenham Hotspur.

In gesprek met FOX Sports gaf directeur Martin van Geel al aan dat het inzake De Vrij al langer duidelijk was dat men zou wachten tot na het WK. Met Janmaat sprak men wel over verlenging, maar tot een overeenkomst kwam men niet. “Indien er iets gebeurt op het transfervlak gaan we dat serieus bekijken. Als het tot niets komt, dan zullen we de gesprekken weer oppakken. Wat dat betreft staat de deur op een kier.”

Welke speler maakt meer kans om te slagen in Engeland?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi dat deze grote clubs zich direct melden! Hopelijk gaan ze mooi tegen elkaar opbieden en vangt Feyenoord een mooi transferbedrag voor deze belangrijke spelers.

9 april 2014 om 23:18

Dan moet Feyenoord ook durven om hoge eisen te stellen. Ze moeten dan geen genoegen nemen met 2 tot 4 miljoen per speler (wat ik wel vrees). Dergelijke clubs zijn uiteindelijk echt wel bereid om het dubbele hiervan te betalen. Ik heb het idee dat buitenlandse (sub)topclubs lachen om de lage prijzen die nederlandse clubs voor hun spelers vragen.

9 april 2014 om 23:34

Ik vind het zonde hoe nederland met devrij omgaat. Ik heb de laatste 5 wedstrijden van feyenoord allemaal bekeken en die man was telkens 1 van de beste op het veld. Zou eerder bmi wegdoen die vind ik iet wat overschat en ook omdat je kongolo en nelom hebt.

9 april 2014 om 23:36

Jazeker! Vind toch wel dat we zo'n 6 tot 8 miljoen moeten kunnen krijgen voor Janmaat, na een goed WK misschien nog wel meer.

Blijft enorm laag als je kijkt wat bijvoorbeeld een Porto voor hem zou vragen, want dat is waarschijnlijk nog eens het dubbele.

9 april 2014 om 23:40

Feyenoord moet blij zijn dat ze nederlands elftal spelen anders kreeg je er helemaal niks voor. 0 europese ervaring verder. En ik denk niet dat janmaat op het wk zal spelen. Verwacht eerder devrij in de basis dan janmaat.

10 april 2014 om 00:31

Want? Janmaat heeft bijna alle wedstrijden van NL in de basis gestaan. Niet echt logisch om dan te denken dat hij het WK niet in de basis zou staan. Op vrijwel alle posities heeft van gaal regelmatig andere spelers uitgeprobeerd, op rechtsback nauwelijks. Alleen toen Janmaat geblesseerd was.

10 april 2014 om 00:55

@hernandes

Het gaat niet om wie Feyenoord weg wil doen, maar wie de Engelse clubs willen hebben.

Wel is er betere back-up voor Bmi, maar uiteindelijk kun je goede spelers toch niet behouden. Nu kunnen ze nog dik cashen voor de Vrij, straks niet meer.

10 april 2014 om 09:59

janmaat niet op het Wk??? als 1 ding zeker is is dat hij sowieso meegaat en ik durf erop in te zetten dat hij tegen spanje als basisspeler begint.

10 april 2014 om 20:57

Nederlandse clubs moeten ook gewoon is 20 miljoen vragen voor spelers, zoals Benfica,porto, dat soort clubs!

10 april 2014 om 00:41

Ik vind het wel verassend. Zo goed zijn deze spelers toch helemaal niet?

10 april 2014 om 07:56

Of je hebt slechte sarcasme of je Voogt Feyenoord niet. Janmaat is veruit de beste rechtsback op de Nederlandse velden. Ook niet voor niets rechtsback van oranje.

De vrij heeft een moeilijke periode gehad zoals elk talent wel eens krijgt. De laatste tijd doet hij het weer erg goed.

10 april 2014 om 09:49

In jouw ogen misschien niet, maar ik ga ervan uit dat de scouts van deze clubs er meer verstand van hebben als de mensen hier op VZ.

Zelf denk ik ook wel dat hun een goede aanvulling zijn op die selecties. Ook de Vrij speelt gewoon weer goede wedstrijden en laat ze in Engeland zich dan maar verder bewijzen en ontwikkelen

10 april 2014 om 19:34

Volgens mij is G van der Wiel de rechts back van Oranje.
Janmaat vind ik wel wat beter dan de Vrij die ik helemaal matig vind.
Ik heb hem veel fouten zien maken dus ik heb zo mijn bedenkingen.

Hopelijk gaan de Spurs en Arsenal tegen elkaar opbieden. Moet Arsenal wel winnen natuurlijk, want een Feyenoorder bij de Spurs hebben we liever niet

9 april 2014 om 23:15

Hoezo is er haat tussen Feyenoord en the Spurs? Van vroeger uit iets voorgevallen??

9 april 2014 om 23:19

De Spurs trekken veel spelers aan van Ajax.. daarom hebben ze gelijk een hekel aan die club

9 april 2014 om 23:19

Vroeger hevige rellen met messteken. Zwaargewonde(n) aan de kant van Feyenoord als ik me niet vergis.

9 april 2014 om 23:25

Dat is waar ook.. europa league finale 1975? Heb er wel eens wat over gehoord.. (ruim voor mijn tijd)

9 april 2014 om 23:27

Het allereerste supportersgeweld in Nederland was bij een wedstrijd tussen Feyenoord en Tottenham .

9 april 2014 om 23:29

Naast Ajax worden ook de Spurs geassocieerd met Joden, zo is voorzitter Daniel Levy ook een Jood.

9 april 2014 om 23:30

Er hebben in 1974 en 1983 rellen plaatsgevonden tussen Feyenoord en Tottenham. Bij mijn weten de eerste echte rellen met grof geweld in Nederland. In 1974 werd vak S bestormd door Tottenham supporters in de tijd nog een gewoon familievak. In 1983 gebeurde het nogmaals maar was men beter voorbereid en zijn er drie Spurs supporters neergestoken.
Daarnaast staat Tottenham te boek als de Jodenclub van Engeland, dus een soort van Ajax maar dan zonder prijzenkast.
Persoonlijk boeit het mij weinig aan welke club de Vrij danwel Janmaat wordt verkocht. Als Feyenoord er maar flink aan verdiend.

9 april 2014 om 23:30

Ja in de europa league toch?

9 april 2014 om 23:30

Dat valt op zich ook wel mee, volgens mij zijn er ook een keer vechtpartijtjes geweest tussen de Spurs en ajacieden, maar wanneer weet ik niet, heb het alleen maar gehoord.

Denk wel dat de band de laatste jaren wat beter is geworden, inderdaad omdat beide supportersschare zich indentificeren met joden / 'Yid-army' zoals zij het noemen.

9 april 2014 om 23:55

Ik wist dat er een afgunst tegen Tottenham was vanwege heftige rellen in de jaren 70, maar ik wist absoluut niet dat Tottenham gehaat werd omdat het een 'joden'-club is.... Is Feyenoord dan echt een neonazistisch antisemitische club?

Ik dacht dat jullie Ajax gewoon niet mochten vanwege de lange rivaliteit en de vete tussen Amsterdam en Rotterdam. Maar dat is dus omdat ze een 'joodse' club zijn?

Woooo.....

Ik heb Feyenoord altijd een mooie club gevonden, een echte volksclub. Maar ik ben zelf dankzij de Joodse overerving ook 100% Joods (niet praktiserend of gelovig). Ik vind dit wel schokkend eigenlijk.

10 april 2014 om 00:11

Nee lees de reactie's nou eens fatsoenlijk door en doe anders research filmfreak. Dat ze zich toevallig ook joden noemen is puur toeval. Het 1e supporters geweld in Nederland was tussen Feyenoord en de Spurs. Sindsdien is bijna elke confrontatie tussen beide clubs uitgelopen op rellen.

Heeft dus niks te maken met de joodse achtergrond van de Spurs.

10 april 2014 om 00:14

Zou ook zonder die rellen zo zijn geweest superb, of denk je dat als Feyenoord tegen Tottenham had gespeeld en hun supporters met israelische vlaggen gingen zwaaien, dat ze niet dezelfde liederen zouden zingen als dat Ajax op gezoek kwam?

10 april 2014 om 00:23

Superb, dat weet ik. Ik zeg ook dat ik me bewust ben van die rellen... maar waarom halen sommige Feyenoorders hierboven dan de Joodse achtergrond van Tottenham erbij? Zijn dat Feyenoorders die niet afweten van de rellen van de jaren 70?

edit: trouwens..."lees de reactie's nou eens fatsoenlijk door"??... ik reageer toch juist op de reacties! Of niet soms?

10 april 2014 om 00:32

Misschien wel maar dan zal dat vooral zijn om de associatie van de vlag met Ajax.
Niet zo zeer om het joodse geloof. Ajax heeft zich tenslotte geassocieerd met het joodse geloof dat komt niet van de Feyenoord supporters vandaan. Denk niet dat er vanuit Feyenoord gereageerd zou worden op Israëlische vlaggen als Ajax zich daar niet mee heeft geassocieerd.

10 april 2014 om 00:41

@ejens: Dus ze associeren de Israelische vlag met Ajax, bedoel je? En niet zo zeer met Joden?

Vind dat overigens ook verschrikkelijk irritant dat sommige Ajacieden met Israelische vlaggen lopen te zwaaien. Op die manier blijven joden met Israel geassocieerd worden. Ikzelf bijvoorbeeld heb helemaal niks met Israël, vind dat dat een land is dat heel veel slechte keuzes maakt. En die keuzes stralen helaas altijd af op de vele Joden (zoals ik en mijn hele familie) die zich totaal niet met Israël associëren.

maar goed we dwalen af .....

De Vrij en Janmaat. Verrassend dat zulke clubs aan het aankloppen zijn. Vind het talentvolle jongens, maar had toch clubs van een net iets lagere orde verwacht.

10 april 2014 om 00:58

Eriksen, Vertongen en?

10 april 2014 om 02:11

Ejens, dat komt heel toevallig wel bij de Feyenoord aanhang vandaan... ken je feiten.
Vroeger reisde te supporters van tegenstanders door een joodse buurt om bij het stadion van Ajax te komen... daardoor begonnen ze ajacieden joden te noemen.
Wij konden ons echter daar wel in vinden en hebben het als geuzennaam geaccepteerd.

10 april 2014 om 03:03

@Filmfreak Nee joh. Dat Jodengedoe heeft in oorsprong niks met het joodse volk of Israel te maken. Feyenoord is verre van antisemitisch of racistisch. Dat wordt er nu bijgehaald door de jeugd die zoals gewoonlijk wel de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Je moet het zien zoals sommige Ajacieden ons kakkerlakken zijn gaan noemen. Met het verschil dat we in Rotterdam onze schouders er over ophalen en weer gewoon doorgaan met ons leven iov het onze geuzenaam maken. Ik vind persoonlijk dat jodengedoe nergens over gaan. Van beide kanten niet.

10 april 2014 om 09:11

Slaat inderdaad nergens op! Ajax supporters zijn hoogstens wannabe Joden. Ook de islamitische aanhang van Ajax staat wie niet springt is een Jood te zingen, hoe treurig wil je het hebben.

10 april 2014 om 10:54

1974 en ja en heeft inderdaad met die finale te maken

10 april 2014 om 19:15

Wannabe... dat slaat dus nergens op.
Jij wilt het niet snappen, maar gezien je clubvoorkeur is dat ook niet raar.

Zijn Psv'ers wannabe boeren?
Slaat evenals nergens op.

10 april 2014 om 19:19

Het zal ons een worst wezen wat jullie over ons zingen, maar als je naar de feiten kijkt kan het zeker als kwetsend worden aangemerkt.
''kut kakkerlakken'' niet.
Het is vooral de politiek die zich hier aan ergert.

Wij zijn niet kwetsend bezig, Meer dan genoeg joodse en Israëlische voetbalfans die voor Ajax zijn hierdoor.
Ken er een paar in 410, die is ook fan van Maccabi en daar zijn ze dikke vrienden met ajacieden.

10 april 2014 om 23:25

Zonder prijzen kast?????????????????
Major Honours
Football League Champions: 1950/1951, 1960/1961
The FA Cup Winners: 1900/1901, 1920/1921, 1960/1961, 1961/1962, 1966/1967, 1980/1981, 1981/1982, 1990/1991
Football League Cup Winners: 1970/1971, 1972/1973, 1998/1999, 2007/2008
European Cup-Winners Cup Winners: 1962/1963
Uefa Cup Winners: 1971/1972, 1983/1984
Football League Division Two Champions: 1919/1920, 1949/1950
FA Charity Shield Winners: 1920/1921, 1951/1952, 1961/1962, 1962/1963, 1967/1968 (joint), 1981/1982 (joint), 1991/1992 (joint)
Other Honours
Southern League Champions: 1899/1900
Western League Champions: 1903/1904
London League Premier Division Champions: 1902/1903
Football League South 'c' Division Champions: 1939/1940
Football League South Champions: 1943/1944, 1944/1945
Southern District Charity Cup Winners: 1901/1902, 1904/1905 (joint), 1906/1907
Dewar Shield Winners: 1901/1902, 1933/1934, 1934/1935
London Challenge Cup Winners: 1910/1911, 1928/1929
Anglo-Italian League Cup-Winners Cup Winners: 1971/1972
Norwich Charity Cup Winners: 1919/1920
Norwich Hospital Charity Cup Winners: 1946/1947, 1949/1950 (joint)
Ipswich Hospital Charity Cup Winners: 1951/1952 (joint)
Costa Del Sol Tournament Winners: 1965, 1966
Nolia Cup (sweden) Winners: 1977
Japan Cup Winners: 1979
Sun International Challenge Trophy (swaziland) Winners: 1983
Peace Cup (korea) Winners: 2005
Vodacom Challenge (south Africa) Winners: 2007
Feyenoord Jubileum Tournament (holland) Winners: 2008
Barclays Asia Trophy (china) Winners: 2009

9 april 2014 om 23:31

Echt? Feyenoord anti-Tottenham? Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord? Is het vanwege de rellen of vanwege het feit dat Ajax en de Spurs vrij close zijn? Veel transfers de laatste jaren, wellicht ook de joodse connectie van beide clubs....

edit: spuit elf, ik zie dat de antwoorden al ruimschoots gegeven zijn

10 april 2014 om 03:06

Ajax is geen echte joodse club tottenham wel. Chelsea is trouwens ook van een joodse meneer. Feyenoorders hebben hekel door de rellen niet omdat ze.joods zijn..ajax en feyenoord is de klassieker amsterdam tegen rotterdam. Dat ze als geuzenaam joden hebben.tja.

10 april 2014 om 19:20

Wat is de definitie van een echte joodse club?
Ajax is opgericht door een groepje vrienden waarvan er ook een paar joods waren.
Ajax heeft een of meerdere joodse voorzitters gehad.
Speelde vroeger in een joodse buurt.

Nee we zijn misschien geen 'echte' joodse club, maar dat het er bij gehaald word is dus prima te verklaren.

10 april 2014 om 23:00

Wederzijds en je denk toch niet dat we degradatie voetbal willen spelen volgend jaar met Louis?

Nou hoop ik dat het waar is en dat ze zo snel mogelijk worden verkocht, kan Feyenoord ook weer vooruit.

9 april 2014 om 23:36

Het zijn wel twee heel goede spelers, dus we moeten er wel veel voor vangen.

9 april 2014 om 23:49

Ja inderdaad, zoveel mogelijk als maar kan.dan is Feyenoord weer gezond en kunnen ze weer beleid voeren wat Feyenoord waardig is.

Hoop dat Liverpool Janmaat koopt. Hopelijk zal hij zich dan goed ontwikkelingen Johnson uit de basis spelen.

9 april 2014 om 23:15

Johnsons zal altijd basis zijn als janmaat de 2e man is . Zie janmaat echt niet boven johnson stijgen en zo een super back is johnson ook niet eens...

9 april 2014 om 23:18

Johnson vertrekt waarschijnlijk of niet?

9 april 2014 om 23:32

Hmm Johnson zal inderdaad misschien vertrekken, tenzij hij akkoord gaat met een salaris verlaging.

9 april 2014 om 23:23

Liverpool heeft interesse in De Vrij, arsenal en spurs in janmaat. Dus aan de hand van dit bericht zit janmaat naar liverpool er (nog) niet in.

9 april 2014 om 23:31

Oh dat is jammer. Ik zie trouwens veel liever een andere verdediger dan De Vrij naar Liverpool komen trouwens.

9 april 2014 om 23:39

Als er dan een centrale verdediger komt, doe dan maar Lovren van Southampton. Verwacht wel dat Johnson akkoord gaat met een salarisverlaging en anders maar niet. Hoop dan niet dat men Janmaat haalt, kom op zeg die heeft echt niks te zoeken in de Premier League. Schat Wisdom die nu verhuurd wordt al hoger in dan Janmaat en hij is een stuk jonger, evenals Flanagan. Pik dan maar Micah Richards goedkoop op bij City.

Dubio: beide zijn niet zomaar te vervangen. Alhoewel ik nooit een groot fan van Stefan ben geweest, staat er niet bijzonder veel talent achter hem klaar. Goede rechtsbacks zijn al helemaal schaars. Zie ik toch liever een Indi en een Clasie vertrekken.

9 april 2014 om 23:38

De Vrij doet het geweldig sinds de winterstop en zou als het aan mij lag naast vlaar beginnen aan het wk.

Volgens mij is Rodgers een grote fan van De Vrij. Ik zou het persoonlijk ook niet erg vinden als hij naar Liverpool komt. Bij Liverpool komt hij in de krachthonk terecht en niemand zou hem dat kwalijk nemen

10 april 2014 om 00:55

Jij heb nog een beeld van jaren geleden, hij is gegroeid hoor

Nog liever veltman dan het "watje" van de eredivisie daar wordt geen 1 spits in de BPL bang van..

9 april 2014 om 23:20

Dat watje speelt de laatste twee, drie maanden anders wel een stuk beter dan Veltman

10 april 2014 om 00:19

@m1elelfc Veltman is echt nog een jeugdspelertje, veel te snel in oranje, maakt te veel domme fouten, nee die jongen ben ik echt niet kapot van.

9 april 2014 om 23:26

Hij heeft inderdaad niet een dodelijke uitstraling maar bekijk de kwaliteiten van hem even. Als hij bij Liverpool speelt gaat hij het krachthonk in. Daarnaast heeft een club als Liverpool wel vaak de bal en ook op de helft van de tegenstander. Dan komt hij extra goed van pas want voor je het weet is hij naar voren gestormd.

9 april 2014 om 23:32

Denk dat als Ronald hem gewoon liet trainen in de gym dat hij er nog wat gevaarlijk uit zou zien
In 1 jaartje PL kan je enorm veranderen.
Vind zelfs Eriksen er een stuk breder uit zien, al was dat ook al het geval aan het begin van dit seizoen bij Ajax.(gedeeltelijk)

Je moet ook gewoon aanleg hebben voor een groot en sterk lichaam.
Sommige mensen blijven altijd slank al trainen ze zich suf.

9 april 2014 om 23:34

Een Veltman brengt aanvallend veel meer dan De Vrij, opbouwend zeker!

9 april 2014 om 23:59

Totale bullshit. Als er nou een ding is waar De Vrij nooit in gefaald heeft was het wel de opbouw. Hij heeft echt een hele goede pass, ook over lange afstand, en indribbelen kan hij ook als de beste. Weet je uberhaupt wel hoe De Vrij er uit ziet als je zulke onzin verkoopt?

10 april 2014 om 09:16

De Vrij speelt in een heel ander systeem en maak aanzienlijk minder fouten dan Veltman, niet alleen verdedigend maar ook opbouwend speelt is de Vrij momenteel de beste Nederlandse verdediger van de Nederlandse velden.

9 april 2014 om 23:36

Snap sowieso niet waarom Liverpool interesse zou hebben in nog een cv en al helemaal niet als het een talent is. Voor de rcv heeft Liverpool nu al Skrtel als basisspeler, Toure voor in de breedte en kan Kelly er ook spelen. In de zomer komen zowel Wisdom als Ilori terug van een verhuurperiode, waar Wisdom zowel rechtsback als rechtscentraal kan spelen, is Ilori een cv.

De Vrij is ook nog een jonge talentvolle speler en zou dus zeker niet aangetrokken worden als vervanger van Skrtel mocht die weggaan. Als er niemand weggaat, is er in principe in verdedigend opzicht alleen een linksback nodig wat mij betreft.

10 april 2014 om 00:22

Je noemt een paar namen, die in mijn ogen niet goed genoeg zijn voor Liverpool of het niveau maar net aan kunnen. Skrtel is heel goed om als muur te functioneren, maar zodra hij een creatieve oplossing moet verzinnen houdt het al snel op. Heb hem meerdere malen de bal zien verspelen en daardoor de tegenstander zien scoren. Toure begint al vrij oud te worden (33), dus die gaat ook niet heel erg lang mee. Kelly vind ik persoonlijke, maar een matige speler. Laat af en toe leuke dingen zien, maar blijft niet op een zelfde niveau presteren. Alleen Llori en Wisdom kan ik nog niet veel over zeggen. Maar een ding is zeker we hebben een verdediger extra nodig.

Dit seizoen gaat zo goed, omdat we zoveel doelpunten scoren. Niet omdat we zo vaak de nul achterin houden. Sterker nog van de top 4 zijn wij de gene met de meeste tegendoelpunten (samen met Arsenal).

10 april 2014 om 00:35

Helemaal mee eens Janmaat en De vrij zijn imo niet echt nodig. Je hebt genoeg Centrale verdedigers en op de rechtsback positie heb je ook nog eens Flanagan, Kelly en Johnson. Doe mij maar een linksback in de naam van Moreno en of Coentrao.

10 april 2014 om 00:42

Hmm ben het deels met je eens alleen ik vind dat Skrtel juist wel redelijk kan opbouwen. Vergeet ook niet dat Liverpool Agger en Sakho heeft als centrale verdediger. Toure begint inderdaad oud te worden dus daarom zou ik volgend seizoen meer kansen geven aan de wat jongere verdedigers bijvoorbeel Llori, Wisdom en of Kelly. een linksback is wel nodig ja Moreno en of Coentrao zouden prima zijn.

10 april 2014 om 07:43

Het gaat me er meer om dat van die namen ik er geen één onder vindt doen voor een Janmaat of De Vrij. Hooguit liever De Vrij als Toure, maar wie weet wat de waarde van zijn ervaring is buiten de wedstrijden om.

Skrtel heeft de bal juist zelden dit seizoen verspeeld, waardoor de tegenstander tot scoren kon komen. Dat was eerdere seizoenen vaak zo, maar hij heeft zich in mijn ogen onder Rodgers ook voetballend ontwikkeld. Hij is inderdaad geen voetballend wonder, maar dat hoeft ook niet als je ziet wat er verder loopt. Helemaal als Agger naast hem staat, is het niet echt van belang om ook nog een sterk meevoetballende rcv te hebben. Zijn 3 eigen doelpunten zijn ook niet echt op zijn conto te schrijven. Bovendien is Skrtel bij elke corner of vrije trap van Liverpool zelf een extra wapen, dit seizoen al goed voor 6 doelpunten. Kelly was altijd een talent, maar helaas een langdurige blessure gehad en betwijfel of hij daar nog bovenop komt.
Ilori doet het naar ik meen redelijk nu bij Granada en Wisdom doet heel het seizoen al goed mee met Derby en vond ik vorig jaar al bij vlagen laten zien een goede verdediger te zijn. Er is een extra verdediger nodig, maar dan wel een linksback.

Ik zie al vaak voorbij komen dat het dit seizoen zo vaak goed gaat, omdat we zoveel doelpunten scoren en niet de 0 houden. Er zit zeker een kern van waarheid in, maar al die tegendoelpunten zijn niet alleen aan de verdediging te wijten. Tegen Everton uit, Stoke uit en Swansea thuis om maar een paar wedstrijden te noemen, gaat het gehele middenveld te diep en ontstaat er veel te veel ruimte tussen de meest defensieve middenvelder en de verdediging. Tegenstander dribbelt lekker vrij deze ruimte in en men kan zelf vrij uithalen of er komt iemand vrij door over de flank en kan met alle vrijheid een voorzet geven.

Als je verdediging wel de 0 kan houden tegen Manchester United, Southampton, Everton(thuis) en in de wedstrijden tegen Chelsea, Arsenal en City maar 7 doelpunten incasseert, maar tegen Cardiff, Stoke en Hull drie tegendoelpunten incasseert en tegen Villa en Fulham twee, dan lijkt het me duidelijk dat het niet echt aan de kwaliteit ligt van de verdediging, maar er ook invloed is van een groot aantal andere factoren(speelstijl, geen goede controleur, zwakke omschakeling om maar eens wat te noemen)

10 april 2014 om 01:02

In Engeland spelen ze meer op voorzetten en als Veltman niet eens een kop duel van Pelle niet kan winnen dan wens ik hem helemaal succes!

Zou geweldig zijn voor Feyenoord als dit soort clubs echt voor deze spelers komen. Of het waar is waag ik echter te betwijfelen.

Laten we nou eens gek doen en vasthouden aan prijzen rond de 15 miljoen per speler. Of ze dit waard zijn is iets anders, maar als je kijkt hoeveel andere clubs krijgen voor spelers die het vervolgens niet laten zien.. dan kunnen wij ook wat meer vragen.

9 april 2014 om 23:23

Met de dagelijkse krankzinnige transferbedragen weet je het maar nooit. Toch denk ik niet dat 15 reeel is voor een de vrij

9 april 2014 om 23:27

Is ook niet reëel. Ik zou al blij zijn als ze samen 15 a 16 miljoen zouden opleveren. Dan gaat Feyenoord zwarte cijfers schrijven en een positief eigen vermogen noteren.

9 april 2014 om 23:36

Dat is een goeie zet, aangezien de vrij opvangbaar is, en janmaat toe is aan een stap hoger op.

10 april 2014 om 00:51

Ook dat lijkt me niet reeel. Ik vind het al bijzonder dat er clubs zijn die voor deze spelers willen betalen.

10 april 2014 om 09:21

De vrij opvangbaar? Door wie? Van Beek?

Zou mooi zijn voor Feijenoord, kunnen wel een mooi bedrag gebruiken.

Weet niet of ze aanvulling vanuit jeugd hebben op die posities?

9 april 2014 om 23:41

Van Beek doet het aardig als standin voor de vrij of janmaat. Verder is de spoeling dun.

9 april 2014 om 23:46

Nog niet ik denk niet dat Lopes Cabral er al klaar voor is. Van Beek zou kunnen. Maar het gaat opgevangen worden daar ben ik van overtuigd. Ik zie liever een leegloop om een laatste financiële slag te slaan. Dan heb je nog 1x te maken met een tussenjaar en vanaf dan kan je weer structureel met de top meedraaien. Ik bedoel als je Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Clasie en Pelle verkoopt kan je denk Ik wel 35 - 40 miljoen ontvangen. Vanuit de jeugd komt ook het een en ander aan en voor de rest is het puzzelen. Maar dan heb je wel een financiële basis. Dan kan je wel in geval van nood een extra speler halen.

Alsjeblieft niet arsenal... dit zijn op korte termijn verre van een versterking, en het is maar de vraag of ze dat in de lange termijn wel zijn.
En nee, het feit dat ik voor ajax ben betekent niet dat ik subjectief reageer.

Janmaat kan wel mee bij die clubs aangezien er in Engeland toch niet veel echte top backs rondlopen. De Vrij wordt compleet ondersteboven gelopen in Engeland.

10 april 2014 om 00:58

Haha de beste cv van de eredivisie is het nu. Oude beelden terughalen? Knap hoor

Feyenoord, het onderhandelingslachertje. Heeft de mannen dus waardeloze contracten aangeboden en zetten ze nu met een jaarcontractje nog in de etalage. Gaan vast voor 2-3 miljoen weg, daar waar een Ajax dergelijke spelers vaak voor redelijke hoofdprijzen verkoopt.

9 april 2014 om 23:36

Nou hoofdprijs valt nog wel mee.
Ik vind dat Ajax nog te weinig heeft gevangen voor Vertonghen en Eriksen.
De eerst genoemde kende een top seizoen, verkozen in het PL team of the year, dit jaar valt hij wel tegen, zit niet lekker in zijn vel en dat is aan alles te zien.

Eriksen 13,5 miljoen(incl bonussen) is ook enorm waardevol gebleken.
Ook een koopje in mijn ogen, zeker voor PL ploegen.
Als je kijkt naar wat zij betalen voor binnenlandse transfers dan is het inderdaad een fooitje wat wij vragen.

9 april 2014 om 23:44

Heb je gelijk. Nederland moet echt eens gaan leren van een Portugal. Die clubs vangen topbedragen terwijl de competitie veel minder aantrekkelijk/goed is dan de onze. Sterren blijven langer doordat er meer vertrouwen wordt geschonken aan de spelers door betere/langere contracten aan te bieden. In Nederland zitten we toch nog iets teveel voor een dubbeltje op de eerste rij. Zo spelen toptalenten wel bij ons, maar blijven ze niet al te lang (eriksen inderdaad) en gaan ze voor veel te weinig naar kwalitatief/tacktisch niet echt veel betere clubs (tottenham). Doodzonde, want had je Eriksen dit jaar nog maar er bij gehad in de Cl...

10 april 2014 om 00:02

Met nog een contract voor een jaar prima bedragen hoor. Dat moet je ook meenemen.

10 april 2014 om 00:11

Natuurlijk, maar voor Engelse begrippen echt niet, aan andere landen betalen ze veel meer... ook voor 1-jarige contracten.
En Eredivisiespelers doen het meestal wel redelijk tot goed de laatste jaren als ze vertrekken.

10 april 2014 om 03:12

Laten we hopen voor Feyenoord dat Van Geel zijn reputatie in Rotterdam waarmaakt en er de hoofdprijs uit kan slepen. Wat ik me afvraag... Zouden die clubs voor het WK nog willen toeslaan? Als ze afwachten tot erna en die gasten spelen goed dan hebben ze meer concurrentie en de prijs zal hoger zijn. Andersom kan ook. Niet spelen of slecht spelen en je raakt ze aan de straatstenen niet kwijt. Dus Van Geel heeft een precaire situatie.

10 april 2014 om 09:23

Schijnbaar niet opgelet met de transfers de laatste jaren onder v Geel. Weinig spelers voor een lachertje verkocht. Nadeel met het onderhandelen is alleen geweest dat je de spelers weinig grote beloftes kon doen door het gebrek aan geld.

Jij ziet dat schijnbaar niet omdat je niet op de hoogte bent. Of praat je onzin omdat het Feyenoord betreft?

10 april 2014 om 11:41

Feyenoord moet inderdaad meer zien te verdienen aan transfers maar spelers met een 1-jarig contract, weinig buitenlandse ervaring en bij een club met schulden leveren niet veel op. Laatste jaren heeft Feyenoord moeten verkopen voor een klein beetje geld om te overleven maar die situatie wordt nu steeds beter. We zijn bijna uit de schulden en gaan nu (waarschijnlijk) echt Europees voetbal spelen.
Jonge spelers krijgen betere contracten en deze kunnen ook makkelijker opgewaardeerd worden waardoor ze langer vast liggen en meer op gaan leveren. Ook heeft Martin in het verleden bij andere clubs ook al bewezen veel geld te kunnen verdienen met transfers

Wijnaldum 5 miljoen
Fer 5,5 miljoen
Vlaar 4 miljoen
EL Ahmadi 3,5 miljoen
Castaignos 1 miljoen

Bij Feyenoord is het nog te mager gezien de kwaliteit van de spelers.

Als dit is wat de Engelse topclubs nastreven zijn ze nog wel wat stappen verwijderd van real, Bayern, Barcelona. Zeg niet dat het slechte spelers zijn, maar je kunt je toch nauwelijks voorstellen dat dit soort clubs op dit moment interesse zouden hebben in deze jongens?

9 april 2014 om 23:41

Heb je gelijk in, maar ik denk persoonlijk dat er weinig tot geen waarheid in deze berichtgeving zit.

Beetje raar dat deze clubs zich melden. In mijn ogen nog te hoog gegrepen voor de Vrij en Janmaat. Ik zou het logischer vinden als clubs van het kaliber Newcastle en Aston Villa deze spelers zouden aantrekken. Bij de in het artikel genoemde clubs komen de spelers zeker op de bank terecht, terwijl Arsenal en Liverpool zich ook zouden melden mochten ze bij een team in de middenmoot goed presteren..

Oké mooi dat de topclubs zich direct melden, nu ook flink laten betalen voor onze pareltjes.
Laat ze maar een openingsbod doen voor het WK en na het WK onderhandelen we verder, bij een verrassend goed WK kunnen de interesse en de transferwaardes flink stijgen..

- de Vrij: 7 tot 10 miljoen
- Janmaat: 9 tot 12 miljoen voor zijn positie is namelijk moeilijk te vinden.

9 april 2014 om 23:39

7 tot 10 miljoen voor de Vrij? heeft hij een 1 of 2-jarig contract?
Vertonghen die duidelijk beter was koste 10 miljoen,(+2,5 in variabelen), met een 1-jarig contract.
Dus denk dat je eerder bij je eerst genoemde 7 miljoen in de buurt moet zoeken... hoger niet.(bij 1-jarig contract?)

Maarja het is maar wat de gek tegenwoordig betaald(voor een willekeurige speler.)

9 april 2014 om 23:46

Ter vergelijking, "absolute Ajax-topper" Alderweireld ging naar Atletico voor 7 miljoen met nog een 1-jarig contract. Niet wetende dat hij niet zou spelen was zijn status toch wel iets meer in Nederland dan die 2 heren van Feyenoord..

9 april 2014 om 23:56

Denk eerlijk gezegd ook dat Feyenoord maximaal 10 tot 12 miljoen kan vangen voor beide.spelers. 4 a 5 miljoen voor de Vrij en 6 a7 miljoen voor Janmaat.
Maar hoop natuurlijk op meer

9 april 2014 om 23:59

Ligt natuurlijk volledig aan Feyenoord en de wens van de speler(en of Feyenoord daar weer gehoor aan geeft)
Als een speler aangeeft graag weg te willen, en jij(de club)weigert 6 miljoen dan kan je met een ongemotiveerde speler komen te zitten.
Denk dat je tussen inderdaad tussen de 10-12 moet kijken.
6 miljoen voor Janmaat en 4 a 5 mil voor De Vrij.

Maar zoals wel vaker, eerst zien dan geloven... ik kan immers ook fout zitten.

10 april 2014 om 00:06

Ik heb vertrouwen in Martin van Geel. Die haalde er in Nederland al elf miljoen uit voor Fer en Wijnaldum terwijl we toen middenmoot waren. Engelse (sub)top mag nu we weer bovenin meedoen minimaal hetzelfde aftikken. En De Vrij en Janmaat zijn daarnaast ook nog eens international wat de twee eerder genoemde spelers niet waren op dat moment. Ik gok samen voor een miljoente of 15-17

10 april 2014 om 00:09

Voor een 1-jarig contract ga je echt niet meer dan 6 a 7 miljoen krijgen hoor tenzij je echt van de (voor eredivisiebegrippen) buitencategorie ben... en beide vind ik ook weer niet zo goed.
10 miljoen zou ook ontzettend veel zijn... lijkt me ook wat aan de ruime kant.
Eventueel met bonussen zou het wel kunnen.

10 april 2014 om 00:10

Ja klopt daar heb je gelijk in maar als ik van Geel moet geloven gaat Feyenoord niet moeilijk doen.ze hebben het geld hard nodig,ook denk ik dat ze hun lesje wel geleerd hebben met het geval Leerdam,daar hadden ze ook wat aan kunnen verdienen maar namen de gok dat hij wel zou bijtekenen.uiteindelijk liep hij transfervrij de deur uit.

Maar zoals je ook aangeeft, eerst zien dan geloven.

10 april 2014 om 00:14

@elastiek dankje voor je bijval.. Beide spelers zijn international en als ze dadelijk een redelijk tot goed WK draaien en er zijn per speler 4/5 club met interesse dan valt het nog te bezien wat het word..

Het kan inderdaad 7 miljoen voor de Vrij worden maar als hij dadelijk super speelt op het WK en Chelsea, United, Liverpool en Arsenal tonen interesse dan wil ik nog wel eens zien wat met die transferprijs gebeurd.
Zelfde geld voor Janmaat, ik hoop dat hij de voorkeur krijgt boven van der Wiel dat zou heel goed kunnen uitkomen voor Feyenoord.

10 april 2014 om 01:00

Het is inderdaad wat de gek er voor geeft haha.

10 april 2014 om 01:02

Haha ndis ofzo vertonghen is verdedigend minder sterk dan de vrij. Alleen het dribbelen kan vertonghen beter maar meer niet en dat heb je echt niet nodig als verdediger. Begin niet over hoe de vrij vroeger was maar nu over de vrij. Nu is hij de beste cv van de eredivisie

10 april 2014 om 01:20

Helemaal met je eens! Een topper is het en op het WK in de verdediging met Vlaar en Kongolo op de bank. RB, Janmaat en LB, Emanuelson.

10 april 2014 om 02:09

Vertonghen is verdedigend 4 maal beter dan de Vrij ....
Ja de vrij is de beste cv uit de Eredivisie?(moisander is beter bv) nou zeg... vertonghen stond in het PL-team van het jaar.... toch net even een paar niveautjes hoger.

10 april 2014 om 03:15

Twee keer 7 is 14. Dat is bijna de 15 die ik noemde. Dus we zitten op een lijn.

10 april 2014 om 09:21

De status die je in Nederland opbouwt zegt erg weinig meer. In Europese toplanden ligt de standaard een stuk hoger, je kan in Nederland een topper zijn maar in bijvoorbeeld Spanje zelfs te kort komen om de veters te strikken van je mede spelers, zie Alderweireld.

10 april 2014 om 11:05

Haha moisander was voor de winterstop beter ja, na de winterstop zeker niet. Is te zien vertonghen is gekozen vanwege zijn doelpunten in de pl. Verdedigend is t een drama. Vergelijk zijn voetbal kwaliteiten niet met verdedigende kwaliteiten.

Duidelijk dat je altijd maar uit een ajax visie kijkt. Alles aan ajax is goed in jullie ogen maar leer is echt kijken.

10 april 2014 om 11:46

Absolute Ajax-topper Alderweireld? Serieus?
Die man kon het niveau in Nederland nog niet aan. Die hebben ze zo snel mogelijk verkocht voor 7 miljoen omdat ze dat nooit meer voor deze speler zouden krijgen.

Als je nou Verthongen of Vermaelen had gezegd dan had ik het nog begrepen.

De Vrij en Janmaat moet beide zeker 8/9 miljoen op kunnen leveren.

10 april 2014 om 19:24

Dekuipfeyenoord... stop maar gewoon.
Verdedigend is hij zoveel klasses beter dan Stefannetje.

En ik moet anders kijken? gezien je vele pro-feyenoord reacties moet jij misschien even normaal naar de spelers kijken.
De Vrij in een zin noemen met Vertonghen is lachwekkend.
Vanwege zijn goals.... zoveel goals heeft hij niet gemaakt destijds.
Verdedigend, opbouwend...tactisch vermogen en ook qua fysiek is Vertonghen veel verder.... zelfs toen hij nog hier speelde.

Denk dat als ze vertrekken ze voor 5-8 miljoen per speler opleveren wat eigenlijk te weinig is. Hopelijk kunnen we als Nederlandse clubs collectief toewerken naar niet meer het goede inkoop land zijn (wel in verhouding uiteraard met zwaarte competitie etc) Maar laat ze maar 10 miljoen per speler betalen!

9 april 2014 om 23:41

Zouden we ook moeten zorgen dat de contracten niet op 1-jaar komen te staan.
Maarja het zou kunnen dat we gezamenlijk afspreken spelers niet voor een knikker te verkopen.
Maar je kan jezelf ook in de vingers snijden want wat als clubs niet meer langskomen dan?

9 april 2014 om 23:59

Dan win je weer eens een Europese prijs Of kom je eens wat verder. Zou ik mezelf wel mee in de vingers willen snijden

10 april 2014 om 00:01

Tja op gegeven moment zullen spelers niet meer gaan verlengen omdat ze weg willen.

Die spelers hebben daar toch niks te zoeken...?

9 april 2014 om 23:48

Ze kunnen beter doorontwikkelen en aan de CL gaan ruiken komend jaar bij Feyenoord. Dus beter schenkt Feyenoord ze nog even een iets beter contract tot 2016/2017 en gaan ze volgend jaar met een lading ervaring op zak voor de hoofdprijs. Maar goed, dat doet Feyenoord toch niet.

9 april 2014 om 23:56

Of Feyenoord haalt de CL niet, bied ze wel een duurder contract aan... nee dat is juist fout.

10 april 2014 om 00:00

De Europa League? Laat ze dan daar eens verder komen.. Het is echt geen ramp voor dergelijke spelers om eens consequent een seizoen goed te draaien. Uiteindelijk haal je dat jaarsalaris er wel uit.

10 april 2014 om 00:08

Goh Van Gaal roept ze op voor Oranje en Engelse (sub)top heeft interesse. Kan het misschien zo zijn dat de haters het verkeerd zien?

10 april 2014 om 01:11

Van Gaal roept ze op voor Oranje ( Nederland heeft niet zo heel veel sterke verdedigers momenteel en bovendien zijn alle spelers die van Gaal oproept in trek bij Engelse topclubs? Dat is nog maar de vraag.)
Engelse subtopclubs hebben interesse. ( Dat zal eerst nog moeten blijken of dat zo is )
Kan het misschien zo zijn dat de " haters " het verkeerd zien?
Als je deze voetballers niet zo heel goed vind ben je dan DUS een " hater " .
Hoezo ben je dat dan? Een hoop conclusies die je niet zomaar kunt trekken op voorhand. Conclusie trekken uit geen informatie is ook een kunst.

10 april 2014 om 05:23

Nou de manier waarop veel mensen De Vrij benaderen vind ik echt schandalig en doet mij vermoeden dat het meer uit de haat of, laat ik het nuanceren, de hekel aan Feyenoord voortkomt dan uit wat anders. Ja De Vrij heeft een slechte eerste seizoenshelft gehad. Maar daarvoor en de tweede seizoenshelft speelde en speelt hij prima. Echt een talent. Nee hij is niet de stoere mandekker, maar hij is positioneel een uitstekende verdediger die niet bang is om in te dribbelen en een hele goede (lange) pass heeft. Door velen wordt gedaan alsof ie er niks van kan. Nou ik zeg je, bij elke Eredivisieclub zou De Vrij een basisplaats hebben. Of die clubs echt interesse hebben is inderdaad afwachten maar het is niet voor het eerst dat De Vrij bij dit soort clubs genoemd wordt. En dat er niets beters is is altijd he. De bondscoach van elk land roept in zijn ogen de beste spelers op voor bepaalde posities. Kennelijk vindt Van Gaal De Vrij een van de beteren. En ik hecht meer waarde aan zijn mening dan aan die van jou. Ik vind jouw reactie ook trouwens buitenproportioneel tov de mijne. Ik trek conclusies op basis van feiten en dit nieuwsbericht. En haters is een sterk woord maar niet ongepast gezien de reacties hier op Voetbalzone.

10 april 2014 om 19:44

Nou dat is het niet hoor. Misschien is hij wel een hele aardige jongen.
Ik haat niet zo gauw mensen. Ik heb hem gewoon beoordeeld op de wedstrijden die ik van hem heb gezien. Daarin maakte hij toch best veel fouten en daarom was ik niet van hem onder de indruk. Dat is mijn persoonlijke mening en heeft verder niets met haten te maken. Vandaar mijn reactie.
Voorbarige conclusies zijn nooit goed. Eerst wat te weten zien te komen is beter.

Van de twee die genoemd worden zie ik het liefst Janmaat naar Liverpool komen. De Vrij is een leuke speler maar komt denk ik te kort voor het niveau van Liverpool. Als we volgend jaar weer meedoen om de titel.

Wel jammer dat er weer kwaliteit wegstroomt zonder uitzicht op vervanging.

Hopelijk pakken ze een keer 40 miljoen met een paar verkopen.

Erg mooie clubs voor deze spelers en een mooie stap om sportief verder te ontwikkelen. Zal in het begin wel flink aanpoten worden voor ze, maar uiteindelijk zie ik ze daar ook zeker slagen.

Liverpool zou voor de Vrij de ideale clubs wezen. Die zijn nu goed bezig en hebben een aantal spijker harde verdedigers in de selectie. Dat kan de Vrij dan mooi van hun leren, en dan zal hij ook meteen basis staan. De Vrij is voetballend 10 x dan Skrtel Agger enz.

10 april 2014 om 12:26

Haha De Vrij voetballend 10x Agger. De Vrij mag dromen dat hij ooit zowel verdedigend als aanvallend het niveau van Agger zal halen...

10 april 2014 om 13:23

Verdigend is hij inderdaad nog niet op dat niveau, maar qua spelinzicht in het opbouwing is hij zeker wel van dat niveau. Hij loopt altijd de ruimte in om zo een speler van de tegenpartij zijn kant op te lokken zodat er weer iemand vrij komt, dat doen weinig verdedigers in de Eredivisie. Laatste die dat echt deed was Jan Vertonghen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik Agger al een tijdje niet in actie heb gezien maar ik denk wel dat de Vrij dat niveau kan halen.

Beide minimaal 7/8 miljoen moet wel lukken. Zijn koopjes voor de buitenlandse clubs maar voor Feyenoord veel geld. Martin kan goed onderhandelen.

Daryl Janmaat (moderne back, 25 jaar)
- Vaste waarde in Oranjeselectie
- WK-ganger
- Beste RB van de eredivisie
- Contract tot juli 2015
150 Eredivisiewedstrijden
13 Interlands
10 Europese wedstrijden

Stefan de Vrij (opbouwende Rcv, pas 22 jaar)
- Vaste waarde in Oranjeselectie
- WK-ganger
- Top 2 beste RCV eredivisie (samen met Moisander)
- Contract tot juli 2015
125 eredivisiewedstrijden
9 interlands
40 interlands jeugd (inclusief Ek's Wk's)
7 Europese wedstrijden

Vervangers: Pelé van Anholt (2mil) en Eric Botteghin (2mil).

Pelé van Anholt - Eric Botteghin - Terence Kongolo - Miquel Nelom
Sven van Beek - Joris Mathijssen - Bruno Martins Indi - Lucas Woudenberg

10 april 2014 om 13:27

Ik vind Eric Botteghin niet bepaald de beste denkbare vervanger voor de Vrij. Denk dat dan net zogoed Leeuwin kunt halen, maar dat is ook niet het niveau wat we zoeken. Ik ben daarom ook echt benieuwd waarmee van Geel komt. Misschien krijgt van Beek gewoon de kans of Matthew van Steenvoorden.

Pelé van Anholt zou ik wel een goede aanwinst vinden, maar goed ik ben eerder benieuwd wat er volgend jaar in de aanval staat. Middenveld staat prima met de vervangers in de persoon van Vormer voor Clasie en mocht er dan nog iemand weg gaan hoop ik op Turuc van Gae.

10 april 2014 om 13:49

Ik denk dat Botteghin stukken beter is dan van Beek en het niveau zeker aankan. Heeft op 26-jarige leeftijd veel ervaring maar kan nog verder groeien en nog jaren mee. Speelt bij Groningen erg goed en heeft de juiste mentaliteit. Denk dat het een aderlating voor die club is als hij zou vertrekken en dat veel supporters het er niet mee eens zijn. Deze man is echt een beest en zou een fantastisch duo vormen met Kongolo. 2 beesten in het centrum!
Met van Beek gaan wij het echt niet redden ook niet in de toekomst. Is gewoon een goede back-up maar meer ook niet.

Turuc zou ook zeker een goede optie zijn maar als Feyenoord al nieuwe spelers voor het middenveld haalt (door een vertrek van Immers of Clasie bijv) dan zou ik kiezen voor Ziyech en/of Toornstra.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren