Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Everton slaat Arsenal knock-out en aast op Champions League-ticket

Laatste update:

Pakweg een maand geleden streed Arsenal nog serieus om de landstitel, maar het elftal van Arsène Wenger moet nu vrezen dat het de Champions League misloopt. Na een 6-0 nederlaag bij Chelsea en twee gelijke spelen tegen Swansea City en Manchester City, gingen the Gunners zondagmiddag kansloos met 3-0 onderuit bij Everton. De Belgen Romelu Lukaku en Kevin Mirallas vervulden een hoofdrol.

/

Voor Everton was de missie eenvoudig: winnen om nog uitzicht te behouden op Champions League-voetbal. De start van the Toffees mocht er dan ook zijn. Leon Osman dacht al na twee minuten te gaan scoren, maar zag zijn ziedende schot van afstand rakelings langs het doel vliegen. Arsenal liet vervolgens ook iets van zich horen via Mathieu Flamini, maar het was de thuisploeg die de score opende. Wojciech Szczesny redde nog knap op een inzet van Lukaku, maar in de rebound toonde Steven Naismith zich het meest attent van iedereen: 1-0.

Alhoewel Arsenal zich daarna iets meer liet gelden, bleef Everton de bovenliggende partij. De 2-0 van Lukaku, na 34 minuten, kwam dan ook niet als een verrassing. De Belg mocht vanaf de rechterkant van het veld ongehinderd oprukken richting de zestien van the Gunners en schoot de bal vervolgens tussen een aantal medespelers door in de verre hoek. Szczesny had wederom geen schijn van kans. Via Lukas Podolski, die zijn schot weggetikt zag worden door Tim Howard, probeerde Arsenal iets terug te doen, maar het was veel te weinig.

/

Ook de vijftien minuten rust boden de gasten uit Londen weinig soelaas. Via Nacho Monreal was Arsenal aanvankelijk nog wel dreigend, maar het was uiteindelijk de thuisploeg die wederom scoorde. Szczesny kon nog wel redding brengen op een inzet van Steven Naismith, maar de meegelopen Mirallas schoot de bal daarna alsnog via het been van de inglijdende Mikel Arteta binnen.

Arsenal was daarna niet meer bij machte om een vuist te maken, terwijl Everton het prima vond en de wedstrijd langzaam maar zeker op slot gooide. De ploeg van Martínez nadert Arsenal dankzij de afgetekende zege tot op één punt en heeft ook nog eens een wedstrijd tegoed. Wordt die gewonnen, dan stijgt de club uit Liverpool naar de vierde plek en is een ticket voor de voorronde van de Champions League binnen handbereik.

Bekijk het doelpunt van Romelu Lukaku

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Misschien wel de 10e keer dat ik het zeg.

Maar hierbij nogmaals:

Wij hoeven geen spits, wij hebben Romelu Lukakuuuu!

OT: Wat een wedstrijd van Everton, ik heb echt genoten zeg. Roberto Martinez is trouwens echt een baas.

6 april 2014 om 16:34

Zo zielig, die competitie vervalsing. Lukaku mag niet tegen Chelsea, maar wel tegen Arsenal, wat is Arsene Wenger weer benadeeld vandaag. Wat is die Wenger toch een aansteller in dat soort interviews, zeuren en zelf niet presteren.

6 april 2014 om 16:41

Haal nou vooral Costa niet. Zo zonde dat Chelsea speler na speler haalt. Denk ook eens aan de identiteit van de club. Torres, Ba, Lukaku of toch maar Eto' o? Nee laten we nog maar een spits halen want je weet maar nooit. Wat heeft Costa meer laten zien dan Lukaku dan? Doet het vooral 1 jaar uitermate goed bij Atletico nu. Ondertussen is Sturridge bij Liverpool uitgegroeid tot een waanzinnig goede speler.

Chelsea moet gewoon eens wat geduld hebben en niet zoveel kopen kopen kopen. Waarom kan Sturridge het bij Liverpool wel, en bij Chelsea niet? Waarom kon Torres het bij Liverpool wel, en bij Chelsea niet?

6 april 2014 om 16:41

Had Lukaku toch wel graag bij Ajax gezien, wat een stormram is dat.

Arsenal is inderdaad compleet de weg kwijt, wordt EL als ze niet op tijd wakker zijn.

6 april 2014 om 16:47

Ga toch weg man Costa presteerde vorige seizoen ook uitstekend maar toen sspeelde hij achter de spits en niet op de punt van de aanval, want toen had je Falcao ook nog bij Atlético.

6 april 2014 om 16:47

Die ervarenspitsen doen het niet zoveel beter. Soms moet je als ploeg eens een risico durven te nemen net zoals Liverpool gedaan heeft met Sturridge.

Lukaku heeft geloof ik tegen alle topploegen gescoord behalve Chelsea, maar daar mag hij niet tegen spelen.

6 april 2014 om 17:07

Mourinho zei hou Lukaku maar bij Everton , Lukaku is wel over 3 jaar topspits dom keuze bij chelsea

6 april 2014 om 17:14

1 jaar?als je wat van Costa zou afweten weet je dat hij het vorig seizoen al goed deed,maar hij stond in de schaduw van Falcao en stond nooit in de spits positie tenzij Falcao een wedstrijd er niet bij was.vorig seizoen heeft Costa in totaal er 20 gemaakt en 8 assists geleverd.hij presteert gewoon al 2 jaar heel goed en dit seizoen komt hij volledig tot zijn recht omdat hij nu in de spits staat en als De Speler wordt gezien.

6 april 2014 om 17:25

Mourinho heeft dat nooit gezegd. Het enige wat hij heeft gezegd is dat hij niks wil zeggen over Lukaku en pas aan het einde van het seizoen zal spreken over Lukaku.

6 april 2014 om 18:37

@bearsc. Dit dus! Kon het niet beter verwoorden. Lukaku doet het nu dus al 2 jaar heel erg goed in Engeland en Costa pas 1 jaar goed in Spanje? Bovendien is Costa niet iemand die je club een goede naam.

6 april 2014 om 19:33

Torres gaat zeker weg van en Eto'o begint oud te worden. Ba mag wel kans krijgen vind ik. Ik denk dat Costa wel bij het systeem zou passen. Hij is een goalgetter en fysiek ook sterk. Lukaku mag terug , hij verdiend wel om voor Chelsea te spelen.

6 april 2014 om 16:40

Chelsea075

Een Chelsea spits moet absolute top zijn, dat is Lukaku niet.
Komt talent en techniek tekort, fysiek is die wel een beer maar Everton lijkt mij zijn max.

6 april 2014 om 16:45

Hij is 20 jaar en scoort elk jaar dubbele cijfers in de Premier League. Dan kan je toch moeilijk spreken van te weinig talent :/

6 april 2014 om 16:47

Te weinig talent?! Jij hebt er weinig kaas van gegeten.

6 april 2014 om 16:48

Hij is 20 maar zoals je kunt zien aan hem kan die fysiek zowat niks meer ontwikkelen. Hij zou nog wat slimmer kunnen worden maar echt aangeboren talent heeft die gewoon niet. Ik weet niet of je weleens live-wedstrijden van Everton kijkt maar zijn veldspel is ook gewoon slecht voor niveau wat Chelsea nastreeft.

6 april 2014 om 16:48

En jij moet niet zomaar poep praten, en kom met argumenten waarom die dan wel genoeg talent heeft, en niet met scorebord journalistiek komen.

6 april 2014 om 16:50

noem mij nog eens een spits die op zijn 19de 17 goals heeft gemaakt inclusief 1 hattrick tegen het united van ferguson als invaller?

een speler die al op zijn 16de Cl heeft gespeeld en zijn interland debuut al had gemaakt.

waar was drogba op zijn 20'ste de league 2?

6 april 2014 om 16:50

Naar mijn mening wilt hij maar al te graag scoren, en heeft hij daardoor niet tot nauwelijks oog voor medespelers.

6 april 2014 om 16:51

Geen scorebord journalistiek, komop, echte gedetailleerde argumenten.

6 april 2014 om 16:54

Nou dan hebben ze met lukaku in ieder geval een spits die kan scoren. Ik vind je argumenten ook matig. Deze jongen heeft nog rek en zijn veldspel is goed. Tuurlijk kan het beter maar hij is 20 jaar. Ik twijfel eraan of jij de wedstrijden van Everton live bekijkt.

6 april 2014 om 16:55

Lukaku is 20 jaar oud en haalt dubbele cijfers in de PL en vervolgens beweer je dat hij talent tekort komt??? Hij is wellicht de meest talentvolle spits op dit moment. Hij oogt misschien lomp door zijn fysiek maar hij is wel degelijk een technische speler. HIj heeft flinke stappen gemaakt sinds hij bij Everton speelt. Als je geen wedstrijden volgt waarin Lukaku speelt moet je ook gewoon geen onzin posten.

6 april 2014 om 16:55

chanturia waar komen die 7 assists dan vandaan?

6 april 2014 om 17:01

Je vind dat lukaku niet veel voorstelt, terwijl hij het al 2/3 jaar laat zien. Maar je vind Sterling wel één van de grootste talenten ter wereld? Die het nu een half/1 seizoen heeft laten zien?
In mijn ogen is het eerder andersom mja kan aan mij liggen.

6 april 2014 om 17:03

Lukaku komt inderdaad nog techniek tekort momenteel, maar hij is nog jong, dus daar kan hij nog aan werken. En sinds wanneer ben je goed als je veel scoort? Huntelaar scoort veel, maar is pure middelmaat, en zo zijn er nog meer voorbeelden.

Edit: Of Lukaku talent tekort komt, weet ik niet, dat zal de tijd uitwijzen.

6 april 2014 om 17:07

Aangezien je als spits wordt afgerekend op je goals? -.-

6 april 2014 om 17:08

Dus Lukaku maar verkopen en over 3 jaar voor 40 miljoen terughalen?

6 april 2014 om 17:13

Fysiek hoeft hij niet meer te ontwikkelen. Hij is zelf 10 kilo moeten afvallen van Chelsea sinds hij in de premier league is. Hij heeft een uitstekende rush, een neusje voor de goal en zijn veldspel is echt niet zo slecht. Zijn techniek kan nog aan gewerkt worden. Maar dat is bij te werken, zeker als je weet dat hij nog maar 20 is! En als je Lukaku vergelijkt met de andere spitsen van Chelsea dan steekt Lukaku er wel bovenuit.

6 april 2014 om 17:13

@justxav

Wat dacht je van volgend jaar in de basis zetten.

6 april 2014 om 17:14

Lukaku mist amper iets in de 16 terwijl Torres alles mist en Eto lijkt weg te gaan.

Lukaku zou echt een pak meerwaarde hebben voor ons volgend jaar

6 april 2014 om 17:16

In de vorige eeuw werden spitsen op hun goals afgerekend ja, in het moderne voetbal zijn spitsen geen pure doelpuntenmakers meer, daar worden ze op het complete plaatje afgerekend, want ze moeten alles kunnen.

6 april 2014 om 17:16

@gooner4eva Dat is omdat Huntelaar niet scoort tegen de grote ploegen. Lukaku wel. 9 Doelpunten in twee seizoenen tegen Man City, Man Utd, Liverpool en Arsenal.

Brak vorig jaar al het doelpuntenrecord van WBA in de EPL en lijkt goed op weg dit ook voor Everton te gaan doen.

Daarbij zijn alle 5 zijn interlanddoelpunten tegen Europese WK deelnemers

En onze vriend die blijkbaar gedetailleerde agrumenten vraagt: het is niet alsof jij fantastische inzichten geeft.

6 april 2014 om 17:20

Lukaku doet het dan best goed eigenlijk als hij volgens kopitered geen talent of techniek heeft maar er wel in is geslaagd om 29 goals en 15 assists af te leveren op z'n 20ste in de zwaarste competitie ter wereld en international op z'n 16de is. prima zou ik zo zeggen.

6 april 2014 om 17:21

Lukaku is fysiek sterk, is snel en is doelgericht en hij laat het zien bij een redelijke subtopper in de sterkste competitie ter wereld. Tel daarbij op dat hij pas 20-21 is en 99% van de voetballers dan nog in hun ontwikkeling zitten en je hebt het over een toptalent.

Weet je trouwens wel wat ontwikkeling inhoudt, want volgens mij denk jij dat dit alleen fysieke vooruitgang betekent.

6 april 2014 om 17:22

Gooner, hoeveel complete topspitsen zijn er?
Als Lukaku er elk seizoen 20 maakt ga je geen enkele Chelsea supporter horen klagen omdat zijn techniek niet top is..

6 april 2014 om 17:23

@fionn en Belgie

Lukaku doet het meer dan prima hoor, begrijp me niet verkeerd. Ben het alleen wel eens dat hij technisch nog aardig wat kan verbeteren. Hij is nu al beter dan Giroud, maar dat is eigenlijk niet eens een compliment.

6 april 2014 om 17:23

Gelijk heb je @stakkevdb als Chelsea van hem af wil... Real Madrid, Atletico, Liverpool daar zou hij echt heen kunnen.

6 april 2014 om 17:24

Marre123

Ligt eraan wat jullie eisen zijn van een speler. Giroud scoort er ook 20, maar elke Gooner weet dat hij bagger is.

6 april 2014 om 17:34

Gooner4eva de meeste clubs rekenen op de spits voor doelpunten ik weet niet hoe het er aan toe gaat bij Arsenal, maar bij de rest van de wereld staan spitsen er om te scoren.

overigens zou ik graag van kopitered horen hoe je aan talent komt volgens hem is het niet aangeboren. hoe werkt dat dan? krijg je dan een tube talent die je op je been moet smeren of kan je talent gewoon met de spuit injecteren?

6 april 2014 om 17:52

Juist bij Arsenal zijn de spitsen aanvalsmachines. Gooners zijn het gewend om een complete wereldspits te hebben voorin (henry, Van Persie), en nu zitten we met die Giroud...

6 april 2014 om 18:12

Maar in deze tijd is het voor Arsenal praktisch onmogelijk om een wereld spits te kopen die compleet is

6 april 2014 om 18:25

Z'n techniek kan beter,maar dat argument van "te weibig" talent trekt op niks

6 april 2014 om 19:16

Gooner4; iedereen kan zien dat Sterling barst van het talent.. Totaal niet te vergelijken met Lukaku.

6 april 2014 om 16:57

Inderdaad,zou wel mooi zijn als Everton de CL haalt. Weer andere Engelse teams(liverpool) in de CL. Ik hoop echt dat Chelsea hem een eerlijke kans geeft. We hebben genoeg talenten voor de komende jaren. Nu moeten ze gewoon een eerlijke kans krijgen en dan kunnen we echt gaan bouwen aan een wereldteam.

Wat is dit? PEC Zwolle kan dit huidige Arsenal slachten als ze twee snelle spelers opzetten. Arsenal heeft geen fysiek, geen snelheid en heeft ook gebrek aan techniek. Serieus, dit Arsenal is kwalitatief zo enorm laag. Wat is er in godsnaam gebeurd met het flitsende Arsenal van een paar jaar geleden? Er staan alleen maar trage oude slapjanussen in.

Giroud, Vermaelen, Arteta, Podolski, Monreal zijn allemaal spelers die één of twee klassen tekort komen. Wenger blijft ze maar opstellen terwijl ze week in week uit dramatisch spelen. Als een talent als Ox iets verkeerds doet moet hij gelijk banken de week erop. Sagna en Rosicky zijn over hun top. Mertesacker doet het soms aardig, maar valt tegen elke rappe ploeg door de mand.

Er zijn zoveel wedstrijden met geluk gewonnen voor de winterstop, dat is de enige reden dat we nog zo hoog staan. Wat we na de winterstop hebben laten zien is een regelrecht drama, echt zo enorm slecht is het in de verste verte nog niet geweest onder Wenger. We komen gewoon veel te veel kwaliteit tekort. Ook al is iedereen fit, dan start je alsnog met Sagna, Mertesacker, Flamini en Giroud. Flamini is beter dan Arteta, maar nog steeds niet goed genoeg. Dan hebben we het ook over het zogenaamde gemis van Walcott. Natuurlijk geeft hij ons spel een extra dimensie maar Walcott is altijd nog verguisd door alle Arsenal supporters door zijn gebrek aan techniek en voetbalintelligentie.

Ik heb het echt gehad met Wenger en Arsenal op het moment. Hoe heeft Wenger het zover laten komen dat hij week in week uit moet starten met Arteta en Giroud? Die echt gewoon thuis horen bij Wba, Arteta had echt niet gestart bij Everton vandaag hoor als hij daar nog zou spelen. De enige die Wenger erin kan brengen voor Giroud is Sanogo en dat is niet te wijten aan blessures. Wenger heeft altijd bekend gestaan om zijn goede voetballers voor een laag prijskaartje. Noem ze maar op: Eduardo, Reyes, Adebayor, etc. Al deze voetballers zijn 3 klassen beter dan Giroud, dat terwijl ze zelf ook niet het niveau hebben wat Arsenal hoort na te streven.

6 april 2014 om 16:33

Je overdrijft wel iets. Rosicky is geweldig.
Voor de rest heb je gelijk. Wat een ellende de 2e seizoenshelft.

6 april 2014 om 16:40

Aan Rosicky heb je in deze wedstrijden ook helemaal niks man, en hij heeft nog wel een contract tot 2016 gekregen. Te opportunistisch vind ik.

6 april 2014 om 16:43

Rosicky hoort op 10 te staan voor de andere posities mist hij snelheid, een actie en diepgang. Maar goed, Wenger is daar dit seizoen nogal fan van, spelers op verkeerde posities zetten.

6 april 2014 om 17:04

Hij is best snel hoor. Vind dat hij op de flank beter is dan Cazorla, die moet gewoon écht op 10 staan. Mja los daarvan, Wenger snapt het idd niet meer.

Ik mis de kreten:"zou van Persie spijt hebben", zou dit zou dat..

Leuke pot voetbal met een resultaat dat ik ook wel zag aankomen. Bij Arsenal ontbrak voor de zoveelste keer enige vorm van passie.

6 april 2014 om 16:33

Zou van persie spijt hebben? Die speelt nu in een team dat in ene nog mindere staat is dan arsenal.
Nu tevreden?

6 april 2014 om 16:35

Ondanks dat allemaal staat United nog maar 7 punten achter Arsenal. Dat zegt ook wel wat

6 april 2014 om 16:36

Maar wel de Bpl gewonnen in 2 jaar
Arsenal heeft de afgelopen 2 jaar niets gewonnen en zit met een manager die niet inziet dat de selectie flink versterkt moet worden.

6 april 2014 om 16:36

maar 7 punten? Ik van het juist wat zeggen dat wij ondanks een dramatische 2de seizoenshelft nog 7 punten voorstaan
@mufc-wazza
ik probeer niet uit te halen naar utd, ik weet dat utd nog steeds groter is dan arsenal. Maar ik moest deze opmerking wel ff zeggen, want nu doet men alsof utd probleemloss zal terugkomen en arsenal alleen maa afvallen.
En wenger besft het wel hoor, als we cl halen verwacht ik 2 topspelers. Als we geen cl halen zitten we dik in de problemen

6 april 2014 om 16:38

Man United staat maar paar puntjes achter en daarnaast Man United is nog actief in de CL. Ik zie United of Everton dat laatste ticket pakken. Arsenal faalt traditioneel als het er op aankomt.

6 april 2014 om 16:39

traditioneel gezien pakt arsenal alijd een cl ticket, dus...
utd zal zeker geen cl ticket pakken, ik benw el echt bang voor everton nu. Die martinez is echt een heerlijke coach

6 april 2014 om 16:42

Het probleem is dat Man United ook traditioneel Champions League haalt en zelfs al wat langer dan wat Arsenal dat doet.

6 april 2014 om 16:50

De CL wordt meestal nog wel gehaald door Arsenal, dan vieren ze die vierde plek weer alsof ze een prijs hebben gehaald zoals ze afgelopen seizoen deden.

Arsenal heeft een makkelijker programma dan Everton en 7 punten is op dit moment gewoon wel veel. Ik verwacht Arsenal weer op hun vertrouwde vierde plaats met een CL plek. Ik vrees toch echt dat Moyes het voor elkaar krijgt om Manchester United voor het eerst sinds 1991 buiten de CL plekken te krijgen.

Wel prettig dat die 'van Persie' heeft spijt uitspraken zijn afgelopen. Al zou Arsenal met een fitte RVP dit seizoen nu nog titelkandidaat zijn. Giroud begon wel aardig maar valt toch door de mand.

6 april 2014 om 19:38

Vergis je niet als United Arsenal inhaalt. En geloof me , in BPL kan alles gebeuren.

6 april 2014 om 16:34

Van Persie heeft slapeloze nachten. De kans om de FA cup te winnen bezorgd hem nachtmerries.

6 april 2014 om 16:36

Het ontbreekt aan wel meer dan passie hoor. Het ontbreekt simpelweg aan kwaliteit. Het grootste gebrek is snelheid. Met Sagna, Mertesacker,vermaelen, Arteta, Flamini, Rosicky, Cazorla, Giroud en Podolski zijn 9 van de 11 spelers trager dan dikke stront door een trechter. De voorste 4 spelers van Liverpool zijn allemaal 2 keer dan de snelste speler van de selectie vandaag.

Arsenal heeft twee snelle spelers, Ox en Walcott. Ox lijkt uit de gratie op het moment en Walcott is permanent gebleseerd. Alle grote namen die Wenger heeft voortgebracht zijn razendsnel, op Fabregas na, maar die moest het wel van snelle mensen voor zich hebben.

6 april 2014 om 16:37

Tuurlijk zal van Persie geen spijt hebben, hij heeft al meer prijzen gepakt dan dat hij zijn hele periode bij Arsenal speelde. Wat een subtopclub is Arsenal toch weer. Ik verwacht wel dat ze in de zomer geen subtopspelers meer halen en wel een keer meedoen met de titel. Maar met Wenger weet je het maar nooit.

6 april 2014 om 16:37

Heerlijke opmerking. Ben het met je eens. Ik kon me hier ook zo vreselijk aan ergeren, toentertijd.

Daarentegen, Everton speelt wel echt leuk voetbal en hebben een leuk team.

6 april 2014 om 16:40

bovendien heb ik echt gemerkt dat jij er van houdt om quotes te herinnenren en dan later iedereen erop aan te spreken. Best zinloos want we weten hoe onvoorspelbaar voetbal is, en dus weet je al van te voren dat er veel mensen naast gaan zitten, van vz leden tot analysten

6 april 2014 om 16:49

Ik houd van geschiedenis.

6 april 2014 om 16:52

Terecht, dan moeten Arsenal fans maar iets bescheidener zijn wanneer het goed gaat. RVP heeft gewoon de juiste keuze gemaakt, hij is kampioen geworden en er financieel op vooruit gegaan.

6 april 2014 om 17:06

Och iedereen zegt toch andere dingen als het goed gaat. Op het begin waren het de Arsenal fans die Liverpool uitlachte, nu is het andersom. Iedereen toont zich van een zwakkere kant als het niet goed gaat.

6 april 2014 om 17:13

Gooners roepen al vanaf Juli al veel te hard.

6 april 2014 om 17:16

wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten..

6 april 2014 om 17:23

en liverpool fans worden nu te brutaal

6 april 2014 om 18:07

Ik snap dat dus niet he.. Arrogamt of bescheiden zijn over een club die je support. Stel je voor ik schrijf een goed boek, en ik schep ermee op omdat veel mensen het goed vinden, dan ben ik dus arrogant bezig. Of ik kan er dus bescheiden over zijn door me er ook zo over op te stellen. Feit is dus dat ik dat zelf heb gepresteerd, een boek schrijven. Maar speltechinsche voetbalprestaties, daar leveren wij geen bijdrage van. Dus als je club het goed doet, kan je er ook helemaal niet arrogant over zijn dus shut the hell up over bescheidenheid en arrogantie and enjoy football.

6 april 2014 om 18:32

Frank jongen, over het algemeen vind ik dat je vrij veel onzin praat, maar je uitspraken van vandaag ober arsenal zijn gewoon koning haha.

6 april 2014 om 18:41

Arrogantie = verwaande houding = als je jezelf heel goed vindt en op anderen neerkijkt!

6 april 2014 om 19:41

Klopt daarom ben je Liverpool fan. Jullie zijn geschiedenis , Wij schrijven geschiedenis!

6 april 2014 om 23:30

Dat klopt ook, maar nu zijn er ineens zoveel meer Liverpool 'fans' bij die alleen maar een grote mond hebben en elke topploeg maar wat liggen af te kraken. Vervelende mensen zijn het die clubs afkraken die het de afgelopen 10 jaar constant beter hebben gedaan. Liverpool komt weer eens kijken in de Cl en direct wordt de rest afgebrand, met name Arsenal.
Het is van beide kanten irritant, maar zo'n mensen heb je er altijd tussen zitten.

6 april 2014 om 19:18

Zonder Özil, Wilshere, Ramsey,
Koscielny en Gibbs is het geen doen. Haal bij elke topclub de 5 betere spelers weg en er blijft ook niks meer van over.

Wat een waardeloze vertoning weer. De 2e seizoenshelft is zo ontzettend dramatisch, ongelooflijk. Je geeft alles gewoon helemaal uit handen. Nu is het hopen dat Everton nog punten verspeeld, maar ik zie ze weinig punten verspelen in deze vorm. Dan moet Arsenal ook nog wedstrijden gaan winnen en in deze vorm is dat zeer lastig. Scheelt wel dat er een aantal spelers terug zijn of nog terug komen.

Natuurlijk heb je ontzettend veel blessures en elke club zou daar onder leiden, maar jezus man. Wat faalt iedereen toch hard. De spelers, Wenger, iedereen. 3/4e van alle spelers toont amper een fatsoenlijke instelling en vind 't allemaal wel goed. Er is helemaal geen strijd, niks. Dan heb je Wenger, die zó zó hard faalt de 2e seizoenshelft. Die opstellingen, de wissels, het tactisch plan. Niets klopt er. Vandaag ook weer, Arteta en Flamini samen erin zetten en dan ook nog Arteta als verdedigende speler en Flamini als meer aanvallende. Hoe verzin je het? Dan gaat het dramatisch en sta je met 2-0 achter, gaat die gewoon lekker verder met dezelfde 11 spelers in de 2e helft. Elke trainer met verstand had allang gewisseld en had ze het veld op geschreeuwd. Wenger doet niets. Dan het strijdplan. Tegenwoordig is het zo langzaam mogelijk het balletje rondspelen en dat is het. Elke ploeg weet hoe ze Arsenal moeten bestrijden en Arsenal is zó makkelijk bestrijdbaar. Ook in de makkelijkere wedstrijden; 2-1/2-0 voorkomen en gewoon gaan verdedigen? Waarom? Nooit gedaan en dat hoeft ook niet. Er is niets aan de hand en je kunt de wedstrijd makkelijk uitspelen en nog wat doelpunten maken. Nee hoor, meneer Wenger denkt achteruit lopen, iets wat de selectie niet kan en Wenger al helemaal niet.

Wenger faalt enorm. Als Arsenal de Cl niet haalt en de Fa cup niet wint, mag hij gewoon vertrekken van mij. Het is te simpel,, te slecht. Helemaal waardeloos is hij bezig dit seizoen.

6 april 2014 om 16:35

Wenger moet gewoon opdonderen. Ik ben hem zat. Een goede trainer laat zich niet elke keer verrassen buitenshuis tegen de top 6.

6 april 2014 om 16:37

"ook in de makkelijkere wedstrijden; 2-1/2-0 voorkomen en gewoon gaan verdedigen? Waarom? Nooit gedaan en dat hoeft ook niet."
Dit is heel vaak gekomen door gewoon kwaliteit tekort.

Verder sla je de spijker keurig op zijn kop.

6 april 2014 om 16:42

Hoe bedoel je precies?
Ik denk dat het gewoon Wenger is die ervoor kiest. Ze komen voor en normaal als er dan niets aan de hand is, voetbal je gewoon lekker door en maak je de tegenstander af. Nu is het zo dat ze voorkomen en daarna gaan ze zo ver achteruit hangen, dat ze het gewoon over zichzelf afroepen. Staan zo diep te verdedigen, dat de tegenstander maar druk kan blijven zetten en zo voelen ze dat er iets te halen valt. Gebeurt dan ook nog.

6 april 2014 om 16:44

Nou ja ik heb het vaak genoeg gezien dat we bij een 2-0 willen doordrukken maar dat we daar dan niet tot in staat zijn. Het gevolgd daarvan is dat we counters om onze oren krijgen waardoor het lijkt of we op de verdediging leunen. Dit team is echt nog lang niet zover op voetballend gebied als elk Arsenalteam met Fabregas.

6 april 2014 om 17:08

Dat komt meer omdat er geen balans is doordat onze Arteta maar altijd daar staat. Het is ook vaak zo geweest dat ze gewoon zo ver achteruit gaan lopen en er gewoon niet meer uitkomen. Dat kan geen kwaliteitsgebrek zijn, het zijn gewoon domme keuzes van Wenger en waardeloos presteren van spelers.

Ik heb weer genoten van het voetbal van Wenger vandaag, helaas 3-0 voor Everton, maar het gaat mij meer om het voetbal. Die prijzen komen vanzelf wel als het voetbal goed is.

Giroud was wel wat zwak en Arteta kon niet veel vandaag, verder speelde Arsenal wel goed.

6 april 2014 om 22:52

Sorry?

Arsenal kwam totaal niet aan de pas.
Everton domineerde gedurende de hele wedstrijd.
Met deze opmerking bewijs je dat je onzin praat over een wedstrijd die je helemaal niet gezien hebt.

Wat een pot. Terechte overwinning. Wat was Arsenal mak zeg. Weinig spelers die hun niveau halen. Met name het middenveld en giroud die een drama was.

Als Wenger zich meer op zijn team ging concentreren i.p.v. randzaken dan zouden ze zeker niet zo zwak spelen...

Ik zie Arsenal wel gewoon CL halen. Maar als je dit seizoen het constant had over de titel te winnen dan verwacht ik wel meer.

Everton heel verdiend gewonnen!

Arsenal speelde zo ongelooflijk slecht, ik snap niet dat wenger opnieuw met flamini en arteta speelt, ik begrijp wenger nu echt even voor geen meter. Ox heeft (zoals altijd) in een kwart wedstrijd meer laten zien dan de hele team en giroud mogen we nu wel verkopen, een club als Arsenal mag geen spelers als Giroud hebben. ..

Na Moyes komt ook Wenger in het rijtje met records verbreken. Dit is de eerste verliespartij van Arsenal tegen Everton in 7 jaar

Everton speelde de Gooners van het kastje naar de muur. Tik tak voetbal is hartstikke mooi, maar in dit soort wedstrijden heb je fysieke spelers nodig die een mannetje de baas kunnen zijn als het tik takie even niet gaat. Lukaku bezorgde Monreal een nachtmerrie, Miralles en Baines heersten over de linkerflank en ook Coleman speelde een puike wedstrijd. Arteta doet zijn oude ploeg een gunst door ook nog eens te scoren.

Grappig dat in het seizoen waar Arsenal juist mee leek te doen om de titel waarschijnlijk niet eens een CL ticket gaat halen, Maar blijft maar vertrouwen houden in het bestuur en Wenger hoor, want volgen seizoen zal het echt anders gaan natuurlijk. 50 miljoen uitgegeven en dan dit. Respect voor Everton trouwens, zal moeilijk worden voor ze, de 4e plek maar ik gun het ze zeker.

Heerlijke wedstrijd. Everton heeft echt een team waar je zo hard van kunt genieten. Talenten gecombineerd met ervaren strijders. Ze hebben Arsenal helemaal overklast. Het klasseverschil tussen Ramsey en die andere middenvelders is gigantisch. Giroud en Sanogo horen thuis bij een Montpellier of Nancy.

6 april 2014 om 16:39

Haha ja Ramsey liet wel even zien wat voor kneuzen er nu staan. In die 30 minuten meer gedaan dan al die hapsnurkers de afgelopen 485 wedstrijden.

Wenger's ultieme nachtmerrie: FA Cup winnen, maar 5e eindigen. Dit Arsenal is niet om aan te zien. Ze hebben duidelijk een dikkkkkkkkkkke kwaliteitsinjectie nodig.

6-3 tegen City, 6-0 tegen Chelsea, 5-1 tegen Liverpool en nu 3-0 tegen Everton.
Schandalige Arsenal onwaardige prestaties in grote wedstrijden dit seizoen.
4e plek halen en de FA cup binnen halen, anders is het gewoon een mislukt seizoen.

6 april 2014 om 16:35

Arsenal onwaardig, maar wel Wenger waardige prestaties. Die Wenger moet snel weg bij Arsenal, 8 jaar lang stilstand bij Arsenal.

6 april 2014 om 16:40

Ik weet het niet, Wenger heeft wel altijd cl gehaald met minder materiaal, ik zou zeggen laat hem eens goed investeren deze zomer hoe hij wil en als het dan volgend jaar weer zo gaat moet je conclusies trekken.
Ik vind het zonde als Wenger weg zou gaan ene kant, kan me hem nergens anders voorstellen dan bij Arsenal.

6 april 2014 om 16:42

8 jaar, 10 maanden, 15 dagen, 20 uren en 46 minuten

Bron: http://www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/

Het kan natuurlijk altijd erger. Gerard heeft namelijk 0 titels op zijn naam.

Bron: http://www.howmany premierleague medalshas stevengerrardwon.com/

Spaties verwijderen!

6 april 2014 om 16:45

Klopt, maar je ziet gewoon dat de selectie nu flink te kort komt, het is echt niet met een paar simpele investeringen te fixen. Arsenal is niet aantrekkelijk genoeg voor heel veel topspelers. Met spelers zoals Giroud, Arteta en Sagna gaat Arsenal geen prijzen pakken. Özil kopen voor 50 miljoen is een leuk begin, maar dan ben je er nog lang niet, ookal dachten veel Arsenal fans wel kampioen te kunnen worden aan het begin van dit seizoen.

Ik kan me ook niet voorstellen dat Wenger een andere ploeg zal coachen, die willen hem namelijk niet.

6 april 2014 om 16:46

Ik word zo verdomd moe van iedereen hier. En maar afgeven op Arsenal, echt zielig gewoon. Ga je eigen club supporteren, je echte rivalen pesten en niet steeds op Arsenal afgeven. De enige die dat mogen op VZ zijn fans van Spurs en Chelsea, de fans van Real hebben het recht niet om ons af te kraken, dat doen wij andersom namelijk ook niet.

6 april 2014 om 16:47

Ik vind dat Arsenal eerst moest kijken naar belangrijkere spelers voor Arsenal in plaats van snel Özil te kopen met de gedachte dat je eerste kan eindigen.

6 april 2014 om 16:50

Niemand belemmert je om Real Madrid af te kraken, ga je gang

Maarja, het is wel 10x niks uit in de grote wedstrijden dit seizoen maar het is niet perse verloren toch? 4e plek binnenslepen en FA cup binnen halen en een hoop mensen houden hun mond

6 april 2014 om 16:51

Nou, nou, nou, niet zo overdrijven. Ik heb aan het begin van het seizoen moeten lezen hoe dom het wel niet was van Real om Özil te verkopen voor 50 miljoen. Veel vrolijke berichten gelezen van Arsenal supporters die wisten dat ze dit jaar wel even kampioen zouden worden. Het is gewoon het gedrag van veel Arsenal supporters wat zo vervelend is. Telkens die Wenger ophemelen alsof hij een soort god is voor Arsenal, terwijl hij al 8 jaar prijsloos is en terecht een mislukking word genoemd door Mourinho.

Ik lees gewoon vaak van die vervelende uitspraken van Wenger over zaken zoals Lukaku die niet tegen Chelsea mocht spelen, maar wel tegen Arsenal. Nare man die Wenger, en daarmee meteen Arsenal. Want Arsenal = Wenger = geen prijzen.

6 april 2014 om 16:52

Ik zie Arsenal steeds verder en verder weg zakken Man City is een topploeg , Chelsea is een topploeg , Liverpool begint weer omhoog te klimmen , en als Man U een paar top aankopen doet zijn zij ook weer terug dan heb je nog een redelijk sterk Everton zou me niets verbazen als Arsenal volgend seizoen CL misloopt

6 april 2014 om 16:52

'de enige die dat mogen op VZ zijn fans van Spurs en Chelsea, de fans van Real hebben het recht niet om ons af te kraken, dat doen wij andersom namelijk ook niet.'

Heb je zelf in de gaten hoe apart die reactie is ?

Als supporter heb je het recht om overal een mening op te mogen geven, hetzij een directe concurrent, hetzij een oude rivaal, hetzij een degradatieclub. In de voetballerij bestaan er geen wetten dat men geen mening mag hebben over andere club die niks met je eigen club te maken hebben.

6 april 2014 om 16:56

@stravven

Ik zag jou deze week nochtans veel commentaar geven op Barcelona ivm de tranfserban....

6 april 2014 om 16:58

Ik snap niet waarom mensen zeggen: Wenger doet het met 'minder materiaal'. Arsenal heeft geen selectie zoals Real, Bayern of Barca, maar zo super slecht is het ook niet (op een paar spelers na dan). Ik bedoel, kijk naar wat Rodgers doet. Of heeft L'pool nu ineens een betere selectie dan Arsenal alleen omdat zij boven staan?
Een coach moet de spelers beter maken. Zet Mertesacker en Kos bij Cfc en dan zouden ze het niet slechter doen dan Terry en Cahill.


Wenger moet in staat zijn om beter te presteren met dit team. No excuses. Vooral tegen clubs als Everton. Je mag verliezen, maar niet op deze manier. Elk jaar met ruime cijfers verliezen van de titelkandidaten is schandalig.

Hij heeft Ozil gehaald, de meesten beschreven hem als de beste nummer 10 ter wereld, maar met Ozil was Arsenal ook matig. De slechtste wedstrijd van Arsenal dit seizoen (tegen L'pool) was met Ozil op het veld.

6 april 2014 om 17:13

Wat Wenger al die jaren heeft gepresteerd is gewoon geweldig knap. Met zo'n selectie toch elke keer Cl voetbal halen. Nee, geen prijzen dat klopt, maar Wenger en Arsenal kozen ervoor om eerst de schulden af te lossen, zodat ze gezond verder zouden kunnen. Daardoor gingen te topspelers weg en kwam er niet veel geweldigs voor terug. Geweldig beleid, maar het heeft Wenger zo aangetast dat hij niet meer weet hoe je wel moet winnen.
Mourinho mag ook niets zeggen. Trieste zielige aandachtsgeile man, die zelf het spelletje voetbal helemaal niet begrijpt. Van fatsoenlijk veldspel is geen sprake, alleen maar counteren en verdedigen.

Wenger zeikt ook veel en nu mag het ook echt niet. Hij faalt zelf zo hard de 2e seizoenshelft, maar nog klagen.

6 april 2014 om 17:15

Arsenal was matig toen Ramsey en Walcott wegvielen. Helemaal geen diepgang meer, waardoor het maar een ophoping van spelers was, die allemaal hetzelfde zijn. Ozil kon ook veel minder, omdat er helemaal geen diepgang of beweging was. De selectie is gewoon helemaal niet in balans. Lopende mensen zijn het belangrijkste in dit systeem en die hebben we het minste.
Rodgers doet het perfect bij Liverpool. De spelers passen perfect bj de tactiek en iedereen komt gewoon geweldig uit de verf.

6 april 2014 om 17:19

Dat oogstrelende aanvallend verzorgd voetbal van Arsenal gaat wel met 6-0 ten onder tegen het Chelsea van Mourinho. Beleid van Wenger is gewoon dramatisch en Özil als wanhoops aankoop van 50 miljoen om supporters tevreden te houden is het toppunt.

Gewoon 1000 euro voor een seizoenskaart bij een Engelse subtopper, Arsenal fans zijn wel best gek wat dat betreft.

6 april 2014 om 21:21

Wij kopen geen prijzen, Chelsea wel....

6 april 2014 om 23:35

De 1e seizoenshelft was oogstrelend aanvallend verzorgd voetbal, zoals het bijna altijd is bij Arsenal. 2e seizoenshelft is echter een heel anders verhaal en hierbij ligt het ook aan de blessures, waardoor je 3/4/5 basiskrachten mist voor een lange tijd.
Wenger heeft een geweldig beleid gevoerd bij Arsenal, want hij heeft Arsenal kerngezond gemaakt. Een gezonde topclub, dat zijn er niet veel. Of hij nu nog mag blijven? Wss wel, maar ik hoop van niet. Hij heeft zo hard gefaald de afgelopen periode en er zit ook helemaal nergens een tactisch idee achter. Niet bij de tactiek, de wissels en niet bij de opstellingen. Waardeloos gewoon.

Die seizoenskaarten zijn ook ongelooflijk, snap ik ook echt niet. Schandalig is het, maar ik dacht dat die prijzen weer omlaag gingen omdat de schulden waren afbetaald of iets. Hoe durf je ook zo'n hoge prijzen te vragen, terwijl je al 8 jaar voor amper iets speelt en elke x maar moet toezien hoe de rest weer beter is.

6 april 2014 om 16:38

Wat verwacht je met al die middelmatige spelers. Arteta, Monreal, Giroud etc. moet wel zeggen dat ze pech hebben met blessure's.

Zoals ik al zei: Arsenal wordt 5de

6 april 2014 om 16:42

Everton moet nog uit naar Man United en Southampton, en tegen City gaan ze ook verliezen.
Arsenal eindigt in top-4, zoals altijd.

6 april 2014 om 16:44

Denk ook dat Arsenal de top-4 haalt. Hoop wel dat ze even goed wakker zijn geschrokken. Dit is ongelooflijk en kan gewoon niet. Zou me als Liverpool fan ook kapot lachen.

6 april 2014 om 16:50

Ik zal Arsenal dus echt niet uitlachen, prachtige club die constant top-4 haalt met 1 van de beste managers ter wereld, en ja, dat is die nog steeds. Ik had wel wat meer respect verwacht van de fans van de concurrenten hier op VZ, beetje jammer.

6 april 2014 om 17:16

Hij is ook één van de beste managers, maar hij faalt gewoon enorm hard de 2e seizoenshelft. foute keuzes blijven maken, keer op keer maar weer. Helemaal geen tactisch plan meer. Dan is het terecht dat hij kritiek krijgt, dat hij zich maar even beseft dat het nu lang genoeg is geweest dat het elke keer maar 4e is.

6 april 2014 om 17:18

Everton krijgt City en United beiden thuis. Op Old Trafford hebben ze al gewonnen en dat zie ik ze thuis ook wel doen. Southampton is te pakken, maar City zullen ze wel verliezen denk ik. Toegegeven, Arsenal heeft een wat makkelijker programma, maar met dit Arsenal weet je niet hoe die wedstrijden zullen lopen.

6 april 2014 om 17:24

Ja precies. Denk dat Everton echt wel wint van United en Southampton. Zeker in deze vorm. City is sterker, maar Everton moet wel thuis dus je weet het nooit. Dan moet Arsenal in deze vorm nog verder gaan winnen. Oei.

Ramsey is terug, dat is het enige positieve dat ik uit deze wedstrijd kan halen. Voor de rest komen we tekort op teveel posities, deels door blessures natuurlijk. Maar de blessures zijn geen reden om weer zo door de ondergrens te zakken. Wenger moet die lui een schop onder hun reet geven en in de zomer flink doorselecteren. Als hij dat niet kan, en als hij dit seizoen niet waardig afsluit met een prijs en Champions League dan is het tijd voor verandering.

6 april 2014 om 16:44

Als Arsenal zo blijft spelen zullen ze de fa Cup ook gewoon niet winnen, want die andere teams gaan er wel 100 voor. Sowieso zal Ramsey in de basis moeten beginnen tegen Wigan.

6 april 2014 om 16:49

Koscielny, Özil en Ramsey in een team doet al veel goeds. Tot die tijd moeten die lamzakken op het veld eens wat harder gaan werken voor hun geld.

Wenger zijn carrière bij Arsenal valt of staat met de FA Cup en Champions League. Hij moet dat de spelers heel erg duidelijk gaan maken.

3-0 is behoorlijk afgetekend.

Arsenal geeft in grote wedstrijden telkens niet thuis en gaat met enige regelmaat er hard af. Het kan zo nog spannend worden in de strijd om de 4de plaats.

Arsenal moet snel Giroud, Sagna, Monreal en Arteta weg doen en Arsenal waardige spelers halen. Morata zou veel beter spelen dan Giroud doet hoop voor ze dat hij op huurbasis naar Arsenal mag.

en zo staan Arsenal eind van het seizoen weer op beide benen. Hoe je het wendt of keert en je kan een leuk verhaal maken van filosofie dit en dat maar als het erom gaat spannen dan geeft Arsenal nooit thuis! En deels mag je het Wenger aan rekenen en dit gaat al jaren door. misschien hebben ze minder te besteden dan Chelsea and city maar ze moeten toch wel tenminste van Everton kunnen winnen. Mou had gewoon gelijk, Wenger staat voor verliezen.

6 april 2014 om 16:38

Niet deels, helemaal. Er zit niks van een plan achter het hele voetbal. Foute keuzes maken bijna élke wedstrijd, waardeloos en laat wisselen. Helemaal niets doet die man goed.

Enige pluspunt van deze wedstrijd was ramsey die gewoon weer liet zien dat hij de missing link is in het huidige arsenal. Ox speelde redelijk goed maar de rest was weer zoals de afgelopen weken dikke stront. Hopelijk herpakt arsenal zich volgende week en kunnen we dit seizoen afsluiten met een 4e plek (die ik ze wel zie pakken als ze zich daadwerkelijk herpakken).

Coyg!!

The bluenoses gaan echt de cl niet halen, die gaan met het zware programma heus nog wel punten knoeien.

Weg met Wenger. Ik heb geen zin meer in die man. Zolang hij er is zullen we nooit een gevreesd team worden. Dit doet pijn om het te zeggen maar hij is zijn mojo gewoon kwijtgeraakt. Een oude man verandert niet meer.

6 april 2014 om 16:41

Kwaliteit is er ook gewoon niet. Want Arsenal hoort met dit materiaal rond plek 5/6 te eindigen.

6 april 2014 om 16:42

Nee het ligt aan Wenger, hij streeft om mooi voetbal te spelen prijzen maakt hem niet uit

6 april 2014 om 16:43

Niks met Wenger te maken. Arsenal moet gewoon goede spelers kopen en een keertje niet uit fucking Ligue 1. En wanneer gaan de Arsenal fans in opstand komen tegen die hoge prijzen voor een seizoenskaart? Fans leggen miljoenen neer elk seizoen en elk seizoen worden ze teleurgesteld.

Ben benieuwd hoelang we dat fabeltje dat Arsenal zo leuk en aantrekkelijk speelt nog moeten aanhoren. Het is gewoon slecht en hij levert gewoon wederom een wanprestatie met zijn ploeg.

Complimenten aan Everton trouwens. Geweldige wedstrijd en het is echt een goede ploeg.

Geloof wel dat Arsenal de Cl haalt, maar dan alleen omdat er een paar spelers terug komen. Wenger is ongelooflijk waardeloos de 2e seizoenshelft. Tactisch klopt het van geen kant, aanvallend niet en verdedigend niet. Kwaliteiten genoeg, maar hij kan maar niets fatsoenlijks bedenken. Kijk naar Liverpool, de tactiek daar past perfect bij de spelers. Bij Arsenal slaat het helemaal nergens op.

Het is ook geen mooi Arsenal voetbal, het is wat zielig rondspelen, zonder enige dreiging en als de bal kwijt is, heb je bijna zeker een doelpunt tegen te pakken. Zo simpel is het tegen Arsenal.

6 april 2014 om 16:52

Onze selectie is totaal niet in balans. Als Walcott wegvalt is er totaal geen diepgang meer, we missen een fysiek sterke speler op het middenveld en Giroud is een aardige spits, maar tegen topteams heb je niets aan hem. Aankopen voor komende zomer: Backup-GK, backup-cb, RB, DM, LW en ST. En dan een echte LW, geen AM die op de LW gezet word. Liefst Griezmann.
Flamini is een fatsoenlijke voetballer om voor de defensie te zetten, maar hij komt eigenlijk kwaliteit tekort. Ik durf te wedden dat we met een fitte Ramsey en een fitte Walcott nu een stuk hoger zouden staan, puur omdat er met die twee wel diepgang is, en ook omdat die twee allebei gewoon een goede vorm hadden.

Daarbij komt nog eens al die medische onzin, de medische staf van Arsenal moet gewoon per direct vertrekken en we moeten eens bij Milan gaan kijken naar het Milan-lab, investeer daarin in plaats van in middelmatige spelers en je komt een heel eind verder. Ramsey zou eigenlijk begin februari terug moeten zijn, het is nu april.

6 april 2014 om 16:58

Klopt idd.
Chamberlain heeft ook nog wel diepgang, maar niet zoals Walcott. Fysiek heb je Arteta, Cazorla, Ozil, Flamini, Wilshere, Ramsey. Niet één van deze spelers wint een fysiek duel. De bezem moet door de selectie. Gewoon weg met 5/6 spelers en goede aankopen doen. Natuurlijk zijn we geplaagd door blessures, maar dan nog. Hoe het nu loopt, dat slaat nergens op.
Medische staf klopt idd niet. Kan toch gewoon niet?

6 april 2014 om 17:07

Een van de problemen vind ik ook dat de selectie amper klootzakken bevat. Alleen maar lieve jongetjes die nooit zullen zeuren, precies wat Wenger nodig heeft om zijn positie overeind te houden. Oke Flamini dan, maar die is gewoon heel agressief en dat is het. Arsenal heeft beesten nodig die sterk zijn en die de tegenstander op willen vreten, want met alleen maar jongetjes win je de oorlog niet. Probleem is dus dat Wenger die niet wil kopen omdat hij bang is dat die spelers Wenger in gevaar kunnen brengen.

6 april 2014 om 17:18

Werklust moet er zijn en dat is er bij elke speler, maar in zeer kleine maat. Dit hoor je er als trainer ook in te stampen. Ik heb wedstrijden gezien dat Cazorla, Giroud zich helemaal kapot werkte en er alles voor deden. Nu loopt het slecht en is het niets meer.

Als je een Arsenal fan bent, dan moet je voetbal niet te serieus nemen anders ben je elk weekend depressief.

Schandalig hoor. Weer met ruime cijfers naar huis gestuurd. De clubs uit top 5 hebben Wenger en de gang echt een pakslaag gegeven. 5-1,6-0,6-3,3-0. Jezus.

Snap al de beslissingen van Wenger niet. Hij greep en grijp te laat in. Hij heeft totaal geen winnaars mentaliteit. Maar wat weet ik.

6 april 2014 om 16:41

Wenger moet Morata en Casemiro van Real huren dan is zijn selectie gelijk een stuk sterker. Ze hebben niks aan middelmatige spelers als Arteta, Giroud, Monreal etc.

6 april 2014 om 16:43

Arsenal kan wel beter krijgen dan die twee (voor de basis dan), bijvoorbeeld Bender en Draxler.

6 april 2014 om 16:44

Als je het over faalhazen hebt...morata is echt niet beter dan Giroud. Arsenal moet echt kwaliteit kopen en dat is Morata niet. Mandzukic of Huntelaar zijn de enige reeele opties voor Arsenal.

6 april 2014 om 16:46

Mandzukic zou idd een goede aankoop zijn. Bender ofzo als verdedigende middenvelder en dan achterin nog wat erbij, want dat wordt ook met de week erger.
Daarnaast mag je Arteta, Monreal, Vermaelen, Sagna en Podolski verkopen.

6 april 2014 om 16:47

Alsof Arsenal zoveel geld gaat uitgeven. Arsenal heeft gelijk een probleem als ze een blessure hebben en dat kan je oplossen met een paar gehuurde spelers.

6 april 2014 om 16:51

Draxler kan wel naar betere clubs dan Arsenal. Schalke speelt ook elk jaar CL. Dus ik vind het geen stap voorwaarts. Welke Bender bedoel je? Sven is basisspeler bij Dortmund die vertrekt niet naar Arsenal. Lars zal misschien kunnen omdat Leverkusen misschien ook wel CL misloopt.

6 april 2014 om 16:54

Wat wil je huren dan? Arsenal heeft een topspits en een verdedigende middenvelder nodig. Dan moeten ook nog die waardeloze spelers weg zoals Arteta, Giroud, Monreal etc.
Goed investeren.

6 april 2014 om 16:43

gelukkig wordt ajax kampieon voor mij
nee arsenal is heerlijk aan het begin van het seizoen, dan geniet je elke weekend. Maar ana eht einde word je gewoon boos en gefrustreerd, elke keer weer. Hopelijk weten ze nu alsnog de fa cup binnen te halen en de top 4 te halen, al wordt dat nu wel heel moeiljjk. Maar dan kan je alsnog van een redelijk geslaagd seizoen spreken, en verder bouwen.
Met of zonder wenger weet ik ook niet, ik vind hem ongelovelijk matig dit jaar

6 april 2014 om 19:42

aha, gelukkig voor jou, ben je (ook) voor Ajax ja.

Arsenal heeft een een makkelijkere programma dan Everton, maar op dit moment zie ik Everton toch minder punten laten liggen dan Arsenal.

6 april 2014 om 16:46

Grappig dat heel Voetbalzone bijvoorbeeld weet dat Arteta eruit moet, dat hij gewoon te slecht is en dat Wenger hier pas over een paar maanden achter zal komen.

Soms vraag ik mij af wat er mis gaat bij sommige trainers.

6 april 2014 om 16:49

Misschien houdt hij te veel van die jongen en ziet hij daardoor niet in dat hij eruit moet.

6 april 2014 om 19:45

Tsja, coaches hebben nou eenmaal 'lievelingetjes' en dan kunnen ze niet objectief beoordelen. Of, ze zijn capricieus en vooral koppig.

6 april 2014 om 16:55

Als Arsenal fan moet je gewoon niet naar het resultaat kijken. Ze moeten gewoon kijken naar het verzorgd aanvallend voetbal van Arsenal/wenger, want dat is zo goed, die prijzen komen vanzelf wel.

6 april 2014 om 19:27

Ik zie jou door dit topic heen constant sarcastisch reageren om op die manier reacties uit te lokken. Grote voetbalkenner: vertel jij eens hoe het moet?

En kom niet aan met heel erg veel geld investeren. Want we hebben jarenlang gezien bij Real Madrid dat dat ook niet de oplossing is.

Of zou wenger nu een keer opstappen want dit kan zo
Niet verder meer

Weer Wenger die faalt in topwedstrijd, zet zijn spelers niet op scherp, tactiek deugt niet. Mourinho heeft gelijk Wenger faalt weer.

Hehe ik keek voor de lol net even de topic terug over Arsenal dat toen Liverpool versloeg in november.

Hilarisch hoe denigrerend Arsenal-fans toen over Liverpool praatten en zie nu...

Ook genoeg Liverpool-fans die toen trouwens triest bezig waren door Rodgers voor het meest vuile uit te maken, lekkere fan ben je dan...dat zijn precies dezelfde figuren die nu volop met Rodgers aan het meedansen zijn, nu het goed gaat...en die mensen weten dat ook dondersgoed van zich zelf...

Arsenal-fans gooien het meestal op het geld-argument, als ze weer eens afgemaakt worden, maar ik zou wel eens willen weten hoeveel Liverpool uitgegeven heeft sinds het aanstellen van Rodgers, in vergelijk met Wenger in diezelfde periode. Volgens mij scheelt dat helemaal niet veel, dus die drogreden kunnen we ook wel laten varen nu....

6 april 2014 om 16:45

Fwit blijft dan L'pool minder last heeft van blessures en ook meer echte topspelers heeft.

6 april 2014 om 16:46

meer topspelers vind ik ook niet, alleen hangen ze als team veel beter samen. Dan kan je daar rodgers of wenger op aan spreken, maar laten we eerst over een langere periode kijken

6 april 2014 om 17:01

Sturridge/suarez vs Giroud, dat maakt het verschil. Giroud raakt geen pepernooit, het is gewoon alsof je met 10 man speelt. Dan heb je nog wat beperkte spelers zoals Arteta, Sagna, flamini, etc. Daar heeft Liverpool niet veel last van.

6 april 2014 om 17:05

Ja klopt als iedereen fit is bij Arsenal is daar ook niet echt sprake van. Daarom stonden we ook eerste voordat iedereen zich in de lappenmand begaf.

6 april 2014 om 17:36

@rmadridcf

zeg je nou expres pepernooit, want het klinkt best grappig.

6 april 2014 om 18:04

Typefoutje, niet eens expres, maar het staat wel goed, dus ik laat het wel staan

6 april 2014 om 16:45

en hoelang presteert liverpool nou? juist, bijna een hele seizoen. Laten we eerst even kijken, want arsenal had ook gewoon rond 2008 een heerlijke team dat voor de titel meespeelde en bijan de cl binnenhad. Elke team kan een uitschieter hebben.
Over de fans heb je absoluut gelijk, amar elke club heeft zulke fans. Jou chelsea kent er heel veel

6 april 2014 om 19:48

Liverpool presteert beter in CL dan Arsenal. Sinds wanneer was het voor het laatst dat Arsenal kwartfinale haalde? 2008?

6 april 2014 om 19:50

wanneer was het laatste keer dat liverpool cl haalde

6 april 2014 om 16:48

Het geld argument is geen onzin, maar alleen als je het hebt over de voorgaande jaren. Dit seizoen heeft idd niets met geld te maken. Alleen maar met Wenger. Foute spelers kopen, subtopspelers kopen, waardeloos wisselen, waardeloze keuzes maken etc.

Je mist wel ongelooflijk veel spelers door blessures maar dan nog.

6 april 2014 om 17:08

Liverpool speelt geen Europees, dat maakt ook een verschil. Zij waren telkens fit in de PL doordat ze niet heel Europa hoefden af te reizen.

Het geld-argument maakt me echt boos, ik roep altijd dat we geen bedrijf zijn en best eens wat meer uit mogen geven, maar het bestuur vindt het belangrijk dat we winst maken... Je raakt niet fucking failliet als je iets meer uitgeeft aan een of twee toppers

8 april 2014 om 10:09

Haha, goede tip, heb net de comments nog een keer zitten terugkijken..

"concurrent, my ass"

Je zou maar met 3-0 verliezen van Everton, ongelovelijk. We zijn dit seizoen weer het lachertje van de PL. Natuurlijk missen we veel belangrijke spelers, maar met deze opstelling moest er op z'n minst gelijk worden gespeeld. Toch kan ik me niet voorstellen dat we 5e eindigen. Dat zou met oog op zomeraankopen een ramp zijn. Hoe het er nu naar uit ziet moeten er echt versterkingen komen. Coleman zou fantastisch zijn, maar die gaat zeker niet vertrekken als Everton CL gaat spelen.

It's that time of the day! M'n hoofd weer vreselijk gekookt door weer een slechte wedstrijd van Arsenal. Arteta, gooi die maar gelijk bij het vuilnis. Man dat doet mijn oma zelfs beter op de 8 positie bij Arsenal. Giroud ook d'r uit, kan er helemaal niets van houten klaas. Zou bijna ook willen zeggen dat Wenger eruit moet, structureel Arteta in de basis, Giroud standaard in de punt van de aanval, The Ox uit de basis elf houden terwijl we juist snelheid en diepgang nodig hebben. Ik weet dat we veel problemen hebben met blessures enz, enz. Maar come on je moet toch wel ingrijpen als spelers structureel falen. Zag nog liever Zelalem i.p.v. Arteta. Ik weet ook wel dat het knap is om met beperkte middelen elk jaar CL te halen. Maar we zijn Arsenal en moeten ons focussen op de titel en ver komen in de CL. We zijn een topclub dus gedraag je er ook naar. Gooi de bezem door de selectie heen en vul het aan met gerichte en goede aankopen die echt een toevoeging zijn. Haal een topspits (Mandzukic, Costa), een CMV (Bender, Marchisio) een CV (Mangala, Garay) en evt. een winger (Draxler, Griezmann). Come on you Gunners. Wij Gooners snakken weer naar grote prijzen!

6 april 2014 om 16:49

Precies!
Echt een keer niet zielig doen, maar gewoon de hele selectie op de schop en weg met de rotzooi.

6 april 2014 om 17:06

Dan is Arsenal ook een koopzieke club, dat is natuurlijk niet de bedoeling, zou een slecht beleid zijn.

6 april 2014 om 17:19

Je bent een koopzieke club als je maar spelers blijft kopen die je eigenlijk niet nodig hebt. Elk seizoen maar weer miljoenen uitgeven, terwijl je er al genoeg hebt. 101 miljoen voor Bale? Terwijl je Di maria en Jesé ook nog hebt. Dat is gewoon dom en koopziek. Investeren om beter te worden, dat is niet koopziek, dat moet gewoon en zo hoort het.
Jammer dat Wenger daar iets minder in is.

6 april 2014 om 18:06

Waarom investeren in bijvoorbeeld een nieuwe spits als je Giroud al hebt. Clubs zoals Real Madrid kopen veel spelers voor op de bank, zodat bijvoorbeeld twee blessures niet het hele seizoen verpesten.

6 april 2014 om 19:31

Haal jezelf weg. Ik heb bij Real bankzitters gezien die meer hebben gekost dan de hele Arsenal selectie? Wanneer heeft Real Madrid nou voor het laat ook maar enige betekenis gespeeld in Europa. Juist. Real doet het 1x goed, terwijl zij ook nog overal naast kunnen grijpen (en wat waarschijnlijk ook gebeurd) en jij doet net alsof Real Madrid het voorbeeld is.
Echt lachwekkend.

Van de meest hoopvolle seizoenstart sinds jaren naar een echt rampjaar, dit had ik toch nooit gedacht, zakt in elkaar als een pudding bij Arsenal.

Arsenal kan mooi voetballen maar als het op mentaliteit en wilskracht aankomt staan ze ver onderaan van alle ploegen in de Premier League.

Maanden geleden voorspelde ik de afgang van Arsenal.
Elk jaar hetzelfde,drama 2de helf van het seizoen.
Persian gooner waar zit je nu?

het kan altijd gebeuren nog.. Het staat ook niet vast dat Arsenal alles vlekkeloos gaat winnen, het zal hoe dan ook spannend worden. Daarbij vind ik Everton Vaak sterk tegen de grotere clubs.(beide clubs uit Manchester nog)
We gaan het zien, plek 4 zou geweldig zijn maar plaats 5 is ook een goede prestatie!(is plek 5 nog een EL ticket in engeland?)

6 april 2014 om 16:48

volgens mij wel, en jullie moeten echt trots zijn. Maakt niet uit welke plek jullie halen

6 april 2014 om 16:49

Als je 5e of 6e word heb je Europa Leauge.

6 april 2014 om 16:53

Volgens mij 6e niet meer. Tegenwoordig mag de winnaar van de FA en Carling cup naar de EL. 5e plek gaat zeker naar de EL en daarmee heb je al 3 EL plekken en 4 CL. 6e kan wellicht voor de playoffs gaan maar volgens mij mag de meest sportieve club in de PL ook direct mee naar de EL.

6 april 2014 om 16:51

5e is Europa league en dan de winnaar van de Fa cup en Carling cup. Mocht Arsenal bijvoorbeeld de Fa cup winnen en 4e worden, dan mag de nr. 6 naar de Europa league. Zelfde geldt voor de Carling cup volgens mij.

Gefeliciteerd trouwens. Geweldige wedstrijd van Everton. Hoop natuurlijk niet dat ze 4e worden en ik denk dat Arsenal ook gewoon 4e wordt, maar op basis van de 2e seizoenshelft verdienen ze het zeker wel.

6 april 2014 om 16:57

Aha bedankt! Ik zie Arsenal ook eerder 4e worden dan Everton (gezien het programma), maar het is en blijft mogelijk, al is jullie programma wel een stukje makkelijker, het gaat spannend worden om plek 4!

6 april 2014 om 17:21

Wordt idd spannend. Als Everton echt de Cl haalt, dan nemen ze een enorme stap om door te groeien. Zou geweldig zijn, maar ja zou dan ten koste van Arsenal gaan haha.

Dit Arsenal, in deze vorm, gaat nog veel punten verspelen. Werklust en strijd zijn zo belangrijk, maar dit mist Arsenal. Je krijgt dadelijk nog ploegen die écht moeten, dus dat wordt nog lastig. Gelukkig komen er wel weer een paar mensen terug, hebben we nodig.

6 april 2014 om 17:50

Het zal zeker spannend worden, en ik ben echt verrast dat we naar zoveel schandalige resultaten nog altijd in de top 4 staan, en eigen de CL nog in eigen hand hebben. Als we alles winnen, zijn we sowieso 4e, want Everton heeft 1 verliestpunt meer momenteel.

Edit: laat maar, Everton heeft juist 2 verliespunten minder momenteel, verkeerd gekeken.

Belangrijke overwinning zeg. 4e plek moet haalbaar zijn

Zeg het al een tijdje... Arsenal is toe aan een nieuwe manager. Ze moeten daar de boel verfrissen en Kroenke mag ook weg. Gewoon Usmanov als grootste aandeelhouder maken en een nieuwe goede manager erbij. Die Wenger is te lang bij Arsenal en het gaat niet meer. Zijn visie is niet meer van vandaag en ik hoop dat hij niet verlengt. Goede manager hoor maar Arsenal is toe aan iets nieuws. Hij is ook niet meer de jongste.

Alsof het alleen maar aan Wenger ligt, Arsenal kan maar 1 topaankoop in zoveel tijd doen terwijl de concurrentie met miljoenen strooit, maar dat is altijd nog geen reden om tegen Everton kansloos te verliezen. Wenger moet het doen met veel minder dan de rest en dat gaat ten koste van de prestaties maar aan de andere kant is Arsenal de gezondte club van de PL financieel gezien.

wie herinnert zich nog de doelpunt tegen norwich city aan het begin van het seizoen en dan dit

Ach je mag het hier eigenlijk niet roepen maar Arsenal moet maar eens een frisse wind door de organisatie laten blazen. Wenger brengt het gewoon niet meer, de droogte van prijzen is te lang voor een club dat neem ik aan wel weer eens bij de top wil aanhaken. Arsenal is niks meer dan een subtopper die een beetje leuk meedoet maar verder niet doorbijt. Een nieuwe trainer aantrekken, de financiële mogelijkheden geven om wat kwaliteitsinjecties voor de selectie aan te trekken en de medische staf eens een keer doorlichten met al die blessures.

Uit tegen de grote ploegen laat Arsenal structureel punten liggen, en structureel wordt er met met hoge cijfers verloren. Liverpool-Arsenal 5-1, Chelsea-Arsenal 6-0, Man City-Arsenal 6-3 en nu Everton-Arsenal 3-0. Dit zegt toch wel wat. Een paar namen horen sowieso niet thuis in de elftal, maar spelen omdat er geblesseerde zijn. Desalniettemin mag zo'n afstraffingen met een paar wisselspelers niet gebeuren.

4de plaats pakken we wel.
Everton heeft een zwaarder programma, en een inhaal wedstrijd tegen Sunderland, dat voor elke punt zal gaan vechten.
Maar vandaag zakte we weer lelijk door de mand. Natuurlijk lang niet zo erg als tegen Liverpool of Chelsea, maar wat zijn we toch zwak en onzeker.

Zaterdag tegen Wigan (wedstrijd van de eeuw), is het zaak niet achter te komen. Want wij zijn mentaal, gewoon niet sterk genoeg om terug te komen. Zeker met een drol als Giroud. Liever Sanogo.
En Vermaelen, is niet meer de oude, na zijn blessure in 2011/12. Net goed genoeg voor de bank.
Nu zaak dat Wenger, met de jongens een week lang Wigan gaan bestuderen. En vertrouwen terug winnen, door de finale te halen!!
COYG!!

6 april 2014 om 18:03

Dat Everton een zwaarder programma heeft klopt en zijn voor mij nog steeds de favoriet voor de vierde plaats. Als Everton echter zo blijft voetballen als vandaag gaan we nog maar weinig punten verspelen. Overigens is inhaalwedstrijd tegen Palace thuis. Naast Sunderland neeem ik aan dat Norwich op laatste dag ook nog wel wil knokken voor de punten tegen Arsenal.

Oh ja, en laat Chelsea rustig zoeken naar een nieuwe spits. Voor mij hoeft Lukaku niet zo nodig weg bij Everton.

het tijdperk van wenger is voorbij mooi een nieuwe coach halen!
klopp of diego simeone!!

Arsenal is de jongen in de gym die altijd een sprintje ging trekken en dan erg enthousiast was dat het een voorsprong op de rest had, maar vergeet dat er nog paar km zijn te gaan

6 april 2014 om 17:20

....om achteraf te klagen over de hitte in de zaal, het feit dat de rest veel duurdere sportschoenen kon kopen en dat je de winnaar verdenkt van matchfixing.

6 april 2014 om 17:23

Hahaha klopt ook nog echt..
Eigen mankementen proberen te verbergen door te gaan zeiken over andere dingen.

6 april 2014 om 17:25

Arsenal bovenaan in de competitie is zoals een olifant bovenin een boom, niemand begrijpt hoe het daar is gekomen maar dat het het er met een flinke klap af zal vallen is zeker.

Dat Chelsea maar blijft zoeken naar een nieuwe spits..onbegrijpelijk! Lukaku die moeten ze houden, 20 jaar en al zo doorslaggevend!
Als Everton de CL in gaat en ze kunnen Lukaku houden.. meteen doen! Als Benzema vertrekt bij Madrid of Diego Costa bij Atletico direct Lukaku halen echt absolute top!

6 april 2014 om 20:42

We hebben een spits nodig die in CL finales voor ons kan scoren. Of Lukaku dat op deze leeftijd kan is de vraag.

dat arsenal vaak met dikke cijfers verliest van een directe concurrent zegt ook wel iets, is geen incident..

Dit is onacceptabel voor Wenger en ik denk dat zijn tijd op gaat raken. Man city 6-3 verliezen, Liverpool 5-1 verliezen, Chelsea 6-0 verliezen en nu Everton 3-0 verliezen. Als aan het eind van het seizoen CL niet is gehaald en de FA cup ook niet is het over voor Wenger helaas. Dit kan de club toch niet goed blijven keuren? Er lopen teveel slechte spelers rond zoals Giroud en Arteta! De fans blijven wel zeggen, In Wenger We Trust, maar ze moeten wel een keer realistisch worden. Ik heb nog nooit gezien dat een (top)ploeg met zulke cijfers elke uitwedstrijd blijft verliezen. Ze zijn dan ook wel Ramsey, Ozil en Wilshere een tijdje kwijt maar dat mag geen excuus zijn. Dan hadden ze maar waardige vervangers moeten hebben en dat is wel Wenger ze schuld. Hopen dat het nog goed komt.

Arsenal is na de slachting op Anfield helemaal de weg kwijt.. zonde maar wat ze de laatste maanden laten zien is niet CL waardig als je het mij vraagt

Everton mag van mij 4e worden laat United en Arsenal maar jaartje brommen!

Respect voor Arteta! Juicht niet tegen z'n oude club.

6 april 2014 om 17:48

Valt er wat te juichen dan?

7 april 2014 om 20:20

Dat hij had gescoord

Ik heb respect voor Wenger en Arsenal als club.
Maar ben ik nou serieus de enige die denkt dat het eens tijd wordt voor een nieuwe trainer bij Arsenal?
Persoonlijk vind ik dat Wenger lang genoeg de kans heeft gehad om prijzen met Arsenal te pakken, het blijft hem steeds nét niet lukken. Misschien eens een trainerswissel en Arsenal begint prijzen te pakken.
Althans, dat is hoe ik erover denk.

Wenger heeft te maken met extreem veel geblesseerde spelers in een zwaar seizoen waar ze op alle fronten lang meededen. Hij laat zijn ploeg aantrekkelijk voetballen en ik ben dat gezeik van alle kenners meer dan beu. Ik moet er niet aan denken dat ze een andere trainer halen die resultaat voetbal gaat spelen vanuit een gesloten verdediging. En dat zeg ik als Tottenham fan.

Ik hoop dat everton de CL haalt, dan is arsenal een minder grote concurent in de transferperiode

Wat een matig optreden van Arsenal zeg. Moet dan wel zeggen dat het 2e doelpunt die van Lukaku niet had mogen tellen wegens buitenspel van zijn medespeler. Je kunt zien dat hij het zicht van de keeper wel degelijk hindert en zich te dicht in het baan van het schot staat. Hij beïnvloed het spel en staat op dat moment buitenspel. Lachwekkend was het dat Arteta geel kreeg terwijl Barkley rood had mogen krijgen voor diens actie.al met al heeft Everton gewoon verdient gewonnen, maar zit het Arsenal de laatste tijd qua spel en scheids heel erg tegen.

Als Ramsey en the Ox niet starten tegen Wigan dan snap ik er niks meer van. Die fucking Wenger maakt de domste keuzes.

Wat zie ik Everton toch graag 4e eindigen, spelen het hele seizoen al goed en leuk voetbal en ze hebben niet de hele tijd fans die zitten te zeuren en te fitten op alle anderen omdat ze minder hoge ambities hebben. Zou mooi zijn hun terug te zien in de CL

6 april 2014 om 20:01

Die hebben ze wel maar het is de Peoples club van Liverpool.
Ze hebben geen sponsers die miljoenen kunnen investeren.
En buiten Liverpool is iedereen Liverpool fan wat wel te begrijpen is.
Daarom heb ik ook altijd een zwak voor de toffees gehad.

Lukaku is een beest. Hopelijk wordt hij de nieuwe Drogba die elke week voor ons zal scoren. Arsenal heeft niks te zoeken in top 4. Everton verdient het gewoon om CL te halen.

Everton heeft Arsenal goed gestoord door het druk te maken in het midden, waardoor alle ballen naar de zijkanten moesten waar Podolski staat ( die geen bal kan raken) en Cazorla die daar onzichtbaar is.

Wenger moet misschien meer gaan investeren in spelers uit België, dan mannetjes uit eigen land. In België spreken ze ook Frans.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren