Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Wenger handelt rigoureus en slachtoffert drie man in basiself’

Laatste update:

Arsenal-trainer Arsène Wenger zat zaterdag voor de duizendste keer op de bank bij zijn club, in de wedstrijd tegen Chelsea. Het werd een duel om nooit meer te vergeten, maar niet op een positieve manier. Chelsea vernederde the Gunners met liefst 6-0 en verkleinde daarmee de titelkansen van de stadsgenoot. Dinsdagavond moet Arsenal de knop omzetten en volgens de Daily Mail gebeurt dat met een paar andere spelers.

/

De Engelse krant schrijft dat Wenger besloten heeft Wojciech Szczesny, Mikel Arteta en Olivier Giroud alle drie uit zijn basisteam te halen tegen Swansea City. De trainer wil zijn team flink door elkaar husselen na de mokerslag die Chelsea uitdeelde en daar worden de doelman, middenvelder en spits naar het zich laat aanzien het slachtoffer van.

Wenger kan sowieso al niet beschikken over enkele belangrijke spelers, die geblesseerd zijn: Aaron Ramsey, Mesut Özil, Theo Walcott en Jack Wilshere zijn er dinsdagavond sowieso niet bij tegen the Swans. Lukasz Fabianski moet de plek van landgenoot Szczesny onder de lat innemen en mag zich laten zien tegen Swansea City, is de lezing. Yaya Sanogo vervangt waarschijnlijk Giroud en Mathieu Flamini of Kim Källström zal de plek van de gepasseerde Arteta overnemen.

Rigoureuze wijzigingen in de basiself zijn nodig bij Arsenal

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
25 maart 2014 om 15:01

Nee. Vijgen na Pasen, Wenger!

25 maart 2014 om 16:17

ik denk dat hij dit ook een beetje uit wrok doet....zit je voor de 1000e keer op de bank en dan laten je spelers je zo stikken. dat je verliest kan en dat je van chelsea een keer billenkoek krijgt ook maar de manier waarop! wat een armoedig begin zeg, alsof ze alleen maar dachten aan de taart die Wenger had meegenomen ter ere van zijn jubileum.

25 maart 2014 om 16:47

Nou ja. Giroud mocht wel eerder uit de basis elf. Sanogo moet beginnen!

25 maart 2014 om 17:06

Inderdaad, maar je zag duidelijk aan Giroud dat wanneer hij invalt hij beter speelt. Laatste 2x scoorde hij 2x ook volgens mij.

Eindelijk Arteta eruit. Wat vind ik die man slecht spelen dit seizoen. Veel balverlies en veel te veel overtredingen nodig naar mijn mening. Hopen dat Flamini hem goed kan vervangen of wie weet blijkt Kalstrom alsnog een puike versterking te zijn.

25 maart 2014 om 14:55

Ik vond arteta niet heel slecht spelen hoor. Het kan aan mij liggen, maar een veel betere vervanger is er momenteel niet.

25 maart 2014 om 15:25

Källström is in vorm een hele goede en bijna complete middenvelder, goed verdedigend en aanvallend. Maar dat is het hem nou juist, hij is niet in vorm en komt terug van een blessure als ik me niet vergis.

Dan maar Flamini, geen verkeerde jongen om er bij te hebben.

25 maart 2014 om 15:53

@ Feyenoord!!!

Weet je wat het is met Arteta? Hij kan alles maar alles maar een beetje. Maar heeft niet de specifieke kwaliteiten voor een topclub voor een positie. En als je dan op 1 van de belangrijkste posities in het veld staat ga je ten onder.

Flamini is vooruit voetballend een stuk minder, maar brengt heel veel energie, fysiek en vechtlust in een wedstrijd. Die schakelt een nummer 10 van de tegenstander helemaal uit.

OP he tmiddenveld hebben we ook zo iemand. Rosicky is misschien qua inzicht minder talentvol als een Ozil. Maar hij werkt 100% voor elke bal. En dat is de basis waarmee je voetbal speelt.

25 maart 2014 om 16:09

Arteta is denk ik te laat bij Everton vertrokken. Een aantal jaar geleden voor zijn komst wilde Wenger hem ook graag halen, maar dit was toen niet mogelijk.

Overigens kan Ramsey ook niet iets héél goed, maar kan alle facetten wel bovengemiddeld uitvoeren en kent daardoor weinig zwaktes.

De allerbeste middenvelders zijn over het algemeen erg compleet, in aanvallend opzicht kan je dan nog weleens wegkomen met alleen uitmuntend aanvallende kwaliteiten, maar bij de cmf en dmf posities moet je tegenwoordig van alle markten thuis zijn.

Maar goed, eigenlijk bestaat de pure verdedigende middenvelder niet meer, althans, deze wordt voorbij gestreefd door de box-to-box middenvelder, die weer wordt gezien als de moderne defensieve middenvelder.

Met een middenveld van Yaya Touré, Pogba en Vidal, heb je in principe enkele spelmaker meer nodig. Je krijgt niet altijd de meest fluwelen aanvallen, maar veel stabieler zal je het niet zien.

25 maart 2014 om 17:04

Ik vind het scorend vermogen wel 1 van ramseys onderscheidende kwaliteiten die hij dit seizoen heeft laten zien. Ik hoop dat hij 't volhoudt en er meteen weer staat als hij terug is van zijn blessure.

25 maart 2014 om 18:25

Arsenaladdict
En daar ligt het hele probleem. Ramsey werd begin dit seizoen gewoon op zijn vertrouwde positie gebruikt, Arteta niet. Arteta kun je eigenlijk niks verwijten en het is jammer dat hij zo als zondebok neergezet wordt. Hij is een Cmf, heeft bij Everton ook altijd op die positie gespeeld (soms zelfs Amf). Wenger gebruikt hem nu al een aantal jaar op de achterste positie op het middenveld. Dat is prima tegen teams waar je weinig tegenstand van krijgt, maar tegen aanvallende teams heb je een probleem. Het is tactisch niet slim dat Wenger hem zo vaak inzet in dergelijke wedstrijden. Wenger had in de afgelopen zomer al een complete DMF moeten aantrekken, maar werd gemakzuchtig toen hij Flamini gratis kon inlijven en liet die positie voor wat het was. Hopelijk ziet hij deze zomer wel het belang in van een versterking op die positie.

Mwa, ik vind het maar wat makkelijk om dit dan te doen voor een wedstrijd thuis tegen Swansea. Als er een goed resultaat gehaald wordt is het weer een meesterzet, maar met de 11 van vorig weekend zouden ze deze wedstrijd waarschijnlijk ook winnen...

Ik vind dat Arsenal niet eens een slecht team heeft ofzo zoals anderen beweren. Het is dat ze geplaagd worden door blessures. Met 3 aankopen vind ik dat ze een goed uitgebalanceerd met veel kwaliteit kunnen opstellen. 1 keeper, 1 CDM en een goede spits.

Begovic
Sagna
Koscielny
Mertesacker
Gibbs
Ramsey
L Bender
Walcott
Ozil
Oxlade?
Diego Costa
25 maart 2014 om 14:57

Het is ook niet dat ze een slecht team hebben. Het is meer dan Wenger 50 miljoen betaalt voor een CAM waar ze er al vier van hebben die allen basis kunnen staan. Dat terwijl iedereen wist dat ie een 6 nodig had en heeft waardoor het nu geen uitgebalanceerd team is maar een aanvallend samenhangsel dat tegen echte topploegen nog steeds duidelijk te kort komt. Mark my words als Wenger een echte wereldtopper op 6 weet te strikken hoeven ze echt niet met 6-0 te verliezen tegen topploegen, maar dan winnen ze met 2-0.

25 maart 2014 om 15:10

Gewoon Cazorla er naast laten inderdaad, de beste speler die je hebt. haha. Denk dat oxlade lekker op de bank mag voor Cazorla, in jou opstelling. Verder vind ik Szczesny wel gewoon een prima keeper. Alleen moet er een nieuwe keeper komen omdat fabianski einde van het seizoen weg gaat. Ook ben ik wel een fan van Giroud, omdat zijn aannames en passing echt geweldig is.

25 maart 2014 om 15:24

Ik zie Diego Costa nu niet direct van A. Madrid naar Arsenal gaan.
Lijkt me sportief gezien op dit moment geen stap vooruit.
Vind dat A. Madrid op dit moment zelfs favoriet zou zijn in een wedstrijd tegen Arsenal.

Maar ja, misschien met een monster salaris dat je hem richting England krijgt, maar dan geef ik Chelsea de beste papieren.

Chicharito zou ook al een pak beter zijn dan die Giroud, en die lijkt me wel haalbaar.

Hehe, prima. Arteta kan het niet meer helpen, Giroud is een nietsnut en Szczesny heeft last van hoogmoedswaanzin.

25 maart 2014 om 15:12

Szczesny komt er wel, ik geloof in hem. Vorig seizoen zette Wenger hem er ook een tijdje naast, en dat hielp, dus nu doet hij hetzelfde nu Szczesny even in een mindere vorm verkeert.

25 maart 2014 om 15:39

Probleem is dat dit nu wel al de tweede keer is op ongeveer een jaar tijd dat hij in een slechte verkeerd. Is een slechtere periode kan wel als keeper, maar bij een echte topkeeper mag dit echt nooit 2 keren voorvallen op zo een korte periode. Hij is nog jong, maar dan zie je dat bv Courtois of zelfs De Gea nog veel verder staan dan hem. Ik begin er eigenlijk steeds minder in te geloven dat hij materiaal is voor een echte topclub, hij heeft zeker heel goede periodes, maar een keeper moet constant blijven presteren en dat doet hij gewoon niet.

25 maart 2014 om 18:32

Gooner4eva
Ten eerste heeft Szczesny helemaal geen vormcrisis. Dat hij er 6 om zijn oren krijgt zegt niet direct is over zijn vorm, als je totaal niet kunt vertrouwen op je defensie in zo'n wedstrijd is er als keeper gewoon geen houden meer aan.

Ten tweede staat Wenger niet bepaald bekend om zijn goede oog voor keepers. Dat is één van zijn weinige zwakten. Hij moet begrijpen dat je met Szczesny goud in handen hebt en zo'n jongen gewoon vertrouwen moet blijven geven. Een wedstrijdje aan de kant zetten is geen probleem, maar Wenger heeft in het verleden al vaker structureel keepers lopen wisselen, wat totaal niet ten goede komt aan de stabiliteit in je elftal.

25 maart 2014 om 15:14

Ben het met jou eens. Giroud heeft het gewoonweg niet. Arsenal is een topclub en moet gewoon een spits halen die normaal kan voetballen. Dat gezever over dat giroud sterk aan de bal is de laatste flink vervaagt zeg. Wat is die man slecht. Deruit en geef van mij part Sanogo de rest van het seizoen maar een kans.

25 maart 2014 om 15:36

Zijn er betere spelers op de bank bij Arsenal die het beter zouden doen dan?

Chamerlain naast Flamini lijkt mij het beste.

25 maart 2014 om 15:10

Maar dan hebben we geen snelheid op de vleugel, al speelde Gnabry de vorige keer een goede wedstrijd tegen Swansea. Hopelijk mag Gnabry weer spelen.

25 maart 2014 om 15:32

Gnabry kan daar prima spelen nu ja, het is bovenal belangrijk dat we weer stabiel worden, daarna kan je weer denken aan andere zaken.

25 maart 2014 om 15:21

Arsenaladdict

Chaimberlain, is dat nu een winger of een Cm?
Ikzelf vind hem op de wing niet heel sterk spelen, en op de CM wel.
Al heb ik nu een altijd discussies gehad dat iemand zei dat Chaimberlain een winger is, waar ik weer als Cm zie, wat wilt Wenger met hem uiteindelijk?

25 maart 2014 om 15:25

Dacht dat Wenger eens had aangegeven dat ie er meer een cm in zag voor de toekomst.

25 maart 2014 om 15:30

Het is een winger die op termijn op CM kan spelen.

25 maart 2014 om 15:31

Wenger ziet in hem een middenvelder, maar eigenlijk is Chamberlain multifunctioneel.

25 maart 2014 om 15:36

Oxlade is eigenlijk een CAM die door zijn snelheid op de flank speelt. Terecht dat Wenger die spelers ernaast zet. Vind Fabianski eigenlijk beter dan Szcesny.

25 maart 2014 om 15:46

The Ox was een cam, maar Wenger laat vaak talenten op de flank debuteren. Zodat ze kunnen wennen aan het team. In tussen traint hij ze en bereid hij ze voor op hun uiteindelijke positie. Voor The Ox is dat box-to-box.
Henry, van persie, wilshere, Ramsey, walcott zijn allemaal op de flank begonnen. Alleen komt het ene talent sneller van de flank af als de andere. Zelfs Ozil moest op de flank beginnen.

25 maart 2014 om 15:54

Houd dus wel in dat Ox bankzitter wordt als iedereen fit is bij Arsenal.

25 maart 2014 om 15:58

In principe wel ja, maar dat geldt ook voor Wilshere momenteel.

25 maart 2014 om 16:35

En mocht Draxler komen, Linkerflank of Spits?

Dan zou je dit kunnen krijgen volgend seizoen, heerlijk elftal btw.

Szszsszszszsesny, Sagna, Per, Kos, Gibbs, Aankoop en Ramsey in de pivot, Özil op 10, Walcott rechts, Santi links en Draxler spits.

ik verwacht een ruime overwinning vandaag van Arsenal. Hebben iets goed te maken en Swansea draait niet heel lekker en krijgt toch wel heel makkelijk goals tegen.

Hier schiet je dus echt geen reet mee op. De spelers die eruit gaan zijn veel beter dan de spelers die erin komen. Arteta speelt eigenlijk nooit slecht, en sczezney is nog steeds een mega goede keeper. Snap de logica van de wijzigingen niet echt.

25 maart 2014 om 14:58

Ik had alleen flamini erin gezet voor arteta. Tegen de topclubs is het duidelijk dat Arsenal een 6 nodig heeft waar arteta meer een 8 is. Door flamini nu op 6 te zetten krijg je een wat beter op elkaar ingespeeld team waardoor je in topwedstrijden ook wat zekerder staat

25 maart 2014 om 15:16

Arteta is steevast te laat, en voert de taken die hij op die positie moet uitvoeren niet goed uit.

Nee, hij lijdt niet veel balverlies en is tactisch één van de beste spelers binnen de selectie, maar het beschermen van de verdediging lukt hem onvoldoende. Als de druk wordt verhoogt is hij zelfs niet meer in staat om daar onderuit te komen.

Giroud gedraagt zich als een wijf, loopt continu te klagen bij een gemiste kans en lijkt met de week minder werk te verzetten. Bovenal scoort hij gewoon veel en veelte weinig voor een spits.

Sanogo is fris, werkt hard en is een stuk dynamischer. Hij kan simpelweg meer bieden dan Giroud in zijn huidige vorm.

Prima keuzes van Wenger dus.

Als Arsenal nou eens dit jaar Draxler, Casillas, Van Dijk, Alves, Griezmann en Madzukic halen?

Casillas
Alves
Per
Laurent
Gibbs
Ramsey
Wilshere
Griezman
Özil
Draxler
Madzukic
25 maart 2014 om 14:58

Dani Alves, die komt nooit. Bacuna daarentegen....

25 maart 2014 om 15:03

Alves heeft al een aantal keer laten blijken dat hij weg wil bij Barça, waarom zou Arsenal hem niet kunnen halen?

25 maart 2014 om 15:08

Omdat er ongetwijfeld meer clubs interesse in hem zullen hebben, beter dan Arsenal.

25 maart 2014 om 15:26

Zit wat in, maar misschien vind hij Arsenal een mooie club. Ik bedoel Mario Gomez had toch ook wel naar een betere club kunnen gaan.

25 maart 2014 om 15:40

Bacuna afgelopen weekend niet zien spelen zeker? :P

25 maart 2014 om 14:59

Idd precies de spelers die ze nodig hebben. En die ook haalbaar zijn.

25 maart 2014 om 15:02

Precies wat ik dacht, dan kunnen ze eindelijk weer eens kampioen worden, er moet daar nodig wat gaan veranderen.

25 maart 2014 om 15:16

Zeker geen slechte aankopen al zie ik Wenger eerder Lascelles en een speler als Corchia halen ipv Alves en van Dijk. Verder mis je nog een CDM, ik heb Luiz Gustavo nog altijd niet uit mn hoofd gezet en als talent kan je dan nog Gianelli Imbula halen. Voor RB is Bellerin in opkomst, ik denk dat die op korte termijn Jenkinson voorbij zal streven. Verder zie ik Remy ook graag komen, gewoon zodat je ook met een ander type speler in de spits kan spelen (al kan Walcott dit natuurlijk ook).

25 maart 2014 om 16:04

Maar dan blijf je op dit niveau hangen. Arsenal wil aan zn visie blijven hangen maar toch de top behalen. Dat lukte niet en dus kopen ze ozil. Om dan weer allemaal spelers voor 7 miljoen per stuk te halen heeft geen zin denk ik. Grote aankopen, Diego costa of dani Alves inderdaad, daar schiet je wat mee op. Luiz gustavo mag overigens wel komen en anders lijkt marchisio me een mooie speler, maar betwijfel of hij echt op 6 kan spelen of dat je dan een nieuwe arteta krijgt

25 maart 2014 om 18:42

Arsenal heeft totaal niks aan Alves, Arsenal moet een RB hebben die ook mee kan verdedigen bij Alves kun je het vergeten.

gewoon jaarlijks 2 topaankopen proberen te doen... dan wordt het niveau vanzelf hoger en ga je echt meedoen om de titel....

Dat wordt dus Chamberlain op doel

On-topic:
Een verandering is wel degelijk nodig na die blamage bij Chelsea

Ik snap niet dat Wojciech Szczesny eruit wordt gehaald. Wat een onzin zeg om hem te slachtofferen...

25 maart 2014 om 15:03

Man op hem kan je gewoon niet bouwen. Het ene moment een wereldreflex en een kwartier later mistasten op een doodgewone voorzet. Hij straalt totaal geen zekerheid uit en ik vraag me af waarom Wenger na Seaman nooit de moeite heeft gedaan om een doelman te halen die in de top behoort. Van Almunia tot Szczesny, allemaal grabbelaars.

25 maart 2014 om 15:24

Lehmann was een prima doelman hoor. Szczesny kan het worden, en Almunia was een clown.

Verder was Szczesny in het seizoen (eigenlijk tot de Spurs) één van de betere keepers van de Bpl. Misschien kan een rustmoment wel gunstig zijn voor hem.

25 maart 2014 om 15:27

Lehmann was ik helemaal vergeten. Zo gek als een achterdeur, maar als doelman inderdaad best capabel. Ik heb echter totaal geen vertrouwen in Szczesny. Ik hoor wel vaak dat hij in potentie een zeer goede is, maar ik geloof er gewoon niet in. Het blijft gewoon altijd je hart vasthouden met hem. Arsenal moet naar mijn mening op zoek naar een meer betrouwbare doelman.

25 maart 2014 om 15:29

Wojiech is na Hart, de Gea, Loris, Begovic de beste in mijn ogen. We moeten niet zo overdrijven na 2 blunders.

25 maart 2014 om 15:36

Inderdaad Ajaxcunian, ik vind persoonlijk Cech en De Gea dit seizoen beter, en daarachter zit een groepje met Szczesny. Hij is ook nog maar 23 en heeft Arsenal dit seizoen ook erg vaak gered. Komt wel goed met die jongen.

25 maart 2014 om 15:51

Na 2 blunders?? Ben ik hier nu echt de enige die een geheugen heeft van langer dan 4 dagen?

25 maart 2014 om 16:01

Verklaar je uitspraak, heeft hij er meer gemaakt dan? Nauwelijks hoor. Gewoon een normaal aantal voor een topkeeper. Een Cech keept ook niet foutloos.

25 maart 2014 om 16:01

Ik bedoel ipv Hart Cech.

25 maart 2014 om 16:03

http://vimeo.com/84492722

Hij heeft echt punten gepakt voor Arsenal, en is de laatste tijd helaas wat minder bezig.

25 maart 2014 om 16:10

Hij heeft wel degelijk vaak slippertjes, maar heeft gewoon het geluk gehad dat er niet vaak doelpunten uit zijn gevloeid. Blijkbaar is het hier alombekend dat Szczesny gewoon een wereldtopper is, alleen ben ik te blind om het te zien. Mijn voorspelling is dat hij er na een seizoen of twee door de mand zal vallen. Hoeveel compilaties met geweldige reflexen er ook zullen opduiken.

25 maart 2014 om 16:41

Ajaxcunian

Ik zie het eerder zo.

Cech, en dan een grote groep met Hart, De Gea, Wojiech, Mignolet, Begovic en loris.

Weet iemand wanneer Ramsey terug wordt verwacht?

25 maart 2014 om 15:08

Officieel volgens mij in de vorige maand, maar dat is toen wat verschoven naar de wedstrijd van de Spurs. Toen is het weer twee weken verschoven met een terugslag. Niemand die daar wat zinnigs over kan zeggen lijkt me met onze blessuregeschiedenis.

25 maart 2014 om 15:29

Ok, bedankt.
Dat van die terugslag na Spurs had ik al gehoord, maar meestal weten de dokters toch hoe lang een nieuwe terugslag kan duren? Als ze het niet weten is het vaak een teken dat het enkele maanden duurt, ik neem aan dat dit hier het geval niet is.

Inderdaad, Arsenal en blessures, het blijft iets vreemd.

Dan kan Szczesny lekker op de bank met Giroud en Arteta selfies maken..

Szczesny is altijd al een onzekere grabbelaar geweest, maar dat is Fabianski helaas ook. Bij Arteta is het niet de vraag óf hij de bal op een cruciaal moment verliest op het middenveld, maar wánneer. Giroud is een aardige spits, maar een spits, zeker als die voor Arsenal speelt, moet aan de lopende band scoren. Yaya Sanogo heeft mijn inziens veel meer talent en potentieel.

25 maart 2014 om 15:21

Szczesny is een potentiele top keeper, die een geweldig jaar kent tot nu toe. Het is schandalig dat hij er uit word gehaald het enige doelpunt waar hij er niet goed uit zag was de 5-0 en zo raar is het niet dat de keeper nogal van slag is als je al 4x hebt moeten vissen.

Dat jij de kwaliteiten van hem niet inziet, dat zegt meer over jou dan over hem aangezien je dan gewoon bar weinig van voetbal snapt.

Fabianski is trouwens ook een prima keeper die na dit jaar gewoon naar een leuke subtopper gaat in Engeland/spanje en anders naar een topclub in Duitsland bijvoorbeeld.

25 maart 2014 om 15:24

Natuurlijk snap ik bitter weinig van voetbal. Ik ben ook totaal niet objectief en heb mijn mening enkel gebaseerd op één foutje in de wedstrijd tegen Chelsea. Voorheen heb ik heb hem nooit zien keepen.

Jij daarentegen bent volledig objectief. Fan van zowel Szczesny én Lewandowski. Hmmm wat hebben die twee toch gemeen vraag ik me af?

Dat Arteta en Giroud worden vervangen vind ik logisch. Maar waarom Szczesny? Ik vind hem toch één van de betere keepers in de PL, misschien zit hij in een dipje , maar zeker als je Fabianski als vervanger hebt, zou ik hem nooit wisselen.

25 maart 2014 om 17:17

Szczesny grabbelt bijna iedere wedstrijd wel een keer. Hij heeft alleen de mazzel dat het heel vaak goed afloopt.

Gelukkig wordt Arteta er dus waarschijnlijk uitgehaald. Dat zou goed nieuws zijn. Hopelijk komt hij er vervolgens ook niet meer in. Voegt totaal niets toe.

Giroud brengt ook niets. Is op zich een prima spits, maar als je de enige bent in een lang Premier League-seizoen, dan wordt het wel echt lastig.

Szczesny slachtofferen is misschien wat overdreven. Hij heeft het eigenlijk prima gedaan. Natuurlijk maakte hij wat fouten zaterdag, maar om nou de nederlaag aan hem te wijten...dat vind ik niet. Wel vind ik hem soms nonchalant overkomen de laatste tijd, terwijl hij juist een stuk scherper was in het begin van dit seizoen.

Ik hoop dat Flamini speelt, met Chamberlain naast hem. Dan op de drie meest aanvallende plekken op het middenveld spelen met Gnabry, Cazorla en Rosicky. En in de spits Sanogo. Achterin zal Arsenal wel spelen met Sagna, Mertesacker, Vermaelen en Gibbs, nu Koscielny geblesseerd is.

Als Arteta eruit gaat speel dan maar met Flamini en Källström, hoe goed of slecht die laatste ook mag zijn. Ik wil Chamberlain voorlopig gewoon op de vleugels zien, daar zijn de vaardigheden om een mannetje te passeren veel nuttiger.

Eindelijk Giroud eruit en Sanogo erin. Szczesny kan ik niet erg mee zitten, Fabianski heeft ook wel eens wankele momentjes. Als dit waar is komt Szczesny er alleen maar sterker uit dunkt me.

Sommige media rapporteren verder dat Wenger een twee-jarige deal gaat tekenen, en in de zomer bezig gaat met nieuwe spelers, het trainingscomplex, de medische staf en lopende contracten om zo Arsenal na die twee jaar in een goede staat achter te laten. Geen idee wat ervan waar is, lijkt pure speculatie.

25 maart 2014 om 15:13

Vooral het medisch staf moet maar eens een flinke upgrade krijgen, zal me niks verbazen als een nieuwkomer dan een mooie selectie heeft maar dan nog niet beseft dat het formule voor een selectie= 0.5 x aantal spelers.

25 maart 2014 om 15:14

De komende 2 jaar worden de jaren van de waarheid, want nu zijn er geen excuses meer over het niet hebben van geld. Wenger zal dan de komende 2 jaar tonen of hij ons wel of niet naar de absolute top kan leiden, en ik denk en hoop van wel.

Mooi, gewoon lekker een stabiel en gretig team opstellen, met spelers die wel de juiste mentaliteit hebben:

Fabianski
Sagna
Mertesacker
Vermaelen
Gibbs
Flamini
Kallstrom
Gnabry
Cazorla
Ox
Sanogo
25 maart 2014 om 15:21

Is Gibbs (of Ox) nu niet geschorst?

25 maart 2014 om 15:22

Nee, staat in een bericht hier op vz.

25 maart 2014 om 15:30

Ok, dank je. Ik heb het nu inderdaad ook gelezen.

Fabianski is gewoon vorig seizoen al benadeeld door Wenger. Toen speelde hij een tijdje door vermoeidheid of een vormdip ofzo van Szczesny (wat een onmogelijke naam om te schrijven trouwens), deed dat gewoon heel erg goed en ze wonnen alle 5 wedstrijden. Toch werd Fabianski er toen na een maandje weer uitgehaald ten faveure van Szczesny. Daar snapte ik echt helemaal niets van. Nu krijgt Fabianski vast de kans omdat Szczesny beroert speelt, ze eigenlijk geen kampioen meer kunnen worden en ze bang zijn dat ie transfervrij vertrekt, maar ''too little, too late'' zou ik zeggen...

Ja en toch he. Ja Grioud scoort te weining en ja hij mekkert teveel, maar bij elke mooie aanval van Arsenal is hij toch wel betrokken. Danwel met een hakballetje, een kaats of een mooi steekballetje. Hij kan echt wel meevoetballen. Alleen sinds die hele vreemdgaan-affaire is de flair er een beetje af. Die Sanogo heb ik nog geen bal goed zien raken bij Arsenal. Maar waarom staat Podolski niet een keer in de spits? Die kan dat prima.

25 maart 2014 om 15:55

Dat je sanogo nog geen bal goed hebt zien raken ligt toch echt aan jou ben ik bang. Z'n rendement is te weinig, maar bv. tegen bayern deed hij het helemaal niet onverdienstelijk. En dat is toch niet de minste ploeg..

25 maart 2014 om 16:09

Ach kom op Yiano77, hij heeft toch wel gelijk hoor. Bij Sanogo is alles lomp en klungelig.

25 maart 2014 om 16:29

Klopt, maar dat is vaak zo met negroïde spelers. Dat wil nog niet zeggen dat je daarmee geen kwaliteiten kan hebben. Lukaku, traore en benteke zijn ook prima spitsen en sanogo kan na mijn mening wel zo als hun worden.

25 maart 2014 om 17:19

Racist!

25 maart 2014 om 15:57

Podolski kan dat helemaal niet, totaal waardeloos in de spits. Sanago heeft al meerdere leuke dingen laten zien en kan veel meer zelf creëren dan Giroud dat kan.

25 maart 2014 om 16:25

Als je zoveel fantastische aanvallend ingestelde middenvelders achter je hebt staan hoef je als spits toch niks zelf te creëren? Dan moet je gewoon een beetje combineren met die gasten zodat zij excelleren. Dat kan Giroud hartstikke goed.

En volgens mij heeft Podolski altijd in en rond de spits gestaan. Die positie past beter bin hem dan linksbuiten vind ik want daar heeft hij de snelheid mijns inziens niet voor.

25 maart 2014 om 15:59

vraag ik me ook af. Podolski is echt wel een speler die goed uit de voeten kan in de punt. Beweegt veel en heeft een kiezelharde knal. Kan goed ruimte maken voor de vleugelspelers. Giroud is meer een aanspeelpunt. Als ik Wenger was zou ik vanavond als volgt spelen. Sanogo op de vleugel omdat hij lekker snel is en kan wisselen met podolski. Swansea moet te pakken zijn, ook als je op een aantal plaatsen switcht. die krijgen toch wel heel makkelijk goals tegen en zakken vaak het laatste half uur van een wedstrijd door het ijs

Fabianski
sagna
mertesacker
vermaelen
gibbs
Flamini
Kallstöm
Sanogo
Cazorla
Ox
Podolski
25 maart 2014 om 16:29

in principe een prima opstelling, zou toch voor poldolski op links en ox op rechts kiezen en sanogo in de spits, omdat hij naast zijn snelheid ook sterk is en een bal kan vasthouden. daarnaast vind ik het altijd wel handig om een kopsterke spits te hebben als je met vleugelaanvallers/middenvelders speelt. ookt is podolski met zijn afstandsschoten ook veel gevaarlijker dan sanogo vanuit de 2e lijn.

Wat een zwakke elftal van Arsenal. Tijd voor een nieuwe coach en spelers!!

Wat een verschil had het gemaakt als Arsenal gewoon de aankoop van die Argentijnse spits van Real Madrid, die uiteindelijk naar Napolli gegaan is had doorgedrukt. Had prima gepast in de 4-2-3-1 opstelling van Arsenal en een echte goalgetter op Europees topniveau.

Szczesny mag hij best laten staan hoor, als is Fabianski ook een heel goede keeper. Maar die vertrekt ook na dit seizoen dus lekker Szczesny laten staan.

Arteta en Giroud mogen van mij zelfs de rest van het seizoen banken. Lekker Flamini en Sanogo opstellen.

scszezsny had van mij ook mogen blijven staan. Vind hem een stuk beter dan Fabianski. Snap wel waarom giroud en arteta eruit worden gehaald.. die bakte er echt niks van. maar voor volgend seizoen zullen er echt flink wat spelers gekocht moeten worden. ik zie het het liefst als volgt: ipv mandzukic kunnen Diego Costa en Dzeko ook bijvoorbeeld. en met Ox en Ramsey op de bank kan je nog lekker rouleren.

Szczesny
de sciglio
per
kos
gibbs
Wilshere
L Bender
Walcott
Ozil
Cazorla
Mandzukic

Tja het is Daily Mail, als Arsenal met 6-0 verliest willen zij een nieuwe doelman zien. Echt diepgaand gaan hun artikels niet.

Haha....lekker betrouwbaar. Ze spelen alle drie gewoon.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren