Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Suárez is de reden van het puntenverschil tussen ons en Liverpool’

Laatste update:

Tottenham Hotspur dacht dit seizoen de spelers te hebben om een plek bij de eerste vier van Engeland te bewerkstelligen, maar voor the Spurs lijkt een vijfde positie het hoogst haalbare. De achterstand op Arsenal is zes punten en the Gunners hebben ook nog eens een wedstrijd minder gespeeld. Tottenham Hotspur-verdediger Jan Vertonghen weet wel waarom een club als Liverpool, waarvan men het niet had verwacht dat zij mee zouden doen om de titel, negen punten meer heeft.

/

“Suárez. De reden is Luis Suárez”, zegt Vertonghen tegen Sky Sports over zijn ex-ploeggenoot bij Ajax. “Hij is momenteel een van de beste spitsen ter wereld. Hij is het verschil tussen de ploegen, al doet Daniel Sturridge het uiteraard ook erg goed. Suárez en Sturridge zijn bijzonder lastig af te stoppen.”

Hoewel Suárez met zijn 28 competitietreffers niet af te stoppen is, geeft Vertonghen de strijd om plek vier nog niet op. “We gaan in ieder geval ons best doen. We geven niet op, totdat het echt niet meer kan. Dat is de mentaliteit van deze ploeg: we blijven altijd vechten”, besluit de Belg.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kom op Liverpool, keep winning. Iedereen gunt jullie het kampioenschap, hoop dat de 2 voorhoedes blijven scoren! En dat City punten laat liggen in de inhaalwedstrijden, dat Liverpool de wedstrijd minder wint, dan sta je nog 1 punt achter op Chelsea.

24 maart 2014 om 15:32

Liverpool is niet constant genoeg om 1e te kunnen worden.
2e plaats zou al enorm knap zijn.
Chelsea zit echt in een top vorm en schat de kans ook meer dan 90% dat die
het zullen pakken.

24 maart 2014 om 15:35

6 wedstrijden op rij gewonnen waaronder thuis tegen Arsenal en uit bij Southampton en United. Heel 2014 nog niet verloren in de Premier League, dus in welk opzicht zou Liverpool niet constant genoeg zijn om 1e te kunnen worden?

Als er een team in topvorm is, dan is het Liverpool en niet Chelsea. Een team in topvorm verliest niet 1-0 bij Aston Villa uit.

24 maart 2014 om 15:36

Ben je city vergeten? Die worden gewoon kampioen

24 maart 2014 om 15:37

Ik vind dat Liverpool juist wel enorm constant is geworden. 6 maanden geleden was dat anders, maar als je al ruim drie maanden ongeslagen bent in de PL doe je het toch enorm goed.

24 maart 2014 om 15:37

Niet verloren in 2014. 6x winst achter elkaar. Als iemand constant is dan is het Liverpool. Ze maken verdomme iedereen kapot. Ze hebben wel minder kwaliteit dan die andere ploegen.

24 maart 2014 om 15:38

Als ze maar Champions League gaan spelen volgend jaar!

25 maart 2014 om 08:13

Of we goed genoeg zijn om kampioen te worden is nog de vraag, maar er is geen club constanter dan LFC dit kalenderjaar. Bovendien moeten Chelsea en City nog naar anfield komen, dus alles is mogelijk.

Maar die weggegooide honderd miljoen euro had dit verschil niet kunnen verkleinen? Nee het verschil is Brendan Rodgers. Heeft van Henderson een fantastische voetballer gemaakt, heeft Sturridge ontpopt tot wereldspits, heeft met lef Gerrard in een regista rol laten spelen en geeft talenten de kans. Suarez speelt een belangrijke rol, maar is al lang niet meer zo belangrijk als vorig jaar.

24 maart 2014 om 15:40

nee, daarom is het altijd Sas, wat ze schrijven, roepen. Suarez is en zal altijd belangrijk zijn voor liverpool, wel moet ik je gelijk geven, brendan rodgers is een heel groot verschil, sinds zijn intrede gaat het ook stukken beter, is geen coach die veel wisseld en altijd op zijn eigen kunnen vertrouwd.

24 maart 2014 om 15:45

Ja, maar net alsof Hazard niet belangrijk is voor Chelsea, Toure niet voor City en Ramsey niet voor Arsenal. Het is altijd wel makkelijk afgeven op het belang van Suarez bij Liverpool, maar haal de sterspelers bij andere teams weg en het is ook gewoon minder. Kijk maar naar het verschil tussen Arsenal met Ramsey en zonder Ramsey.

Verder is Liverpool zonder Suarez nog steeds beter dan Spurs die überhaupt geen scorend vermogen hebben en Liverpool nog altijd Sturridge heeft met 19 treffers, meer dan elke andere speler in de Premier League na Suarez.

24 maart 2014 om 15:51

en met wie heeft hij die 19 gekregen.

24 maart 2014 om 15:55

Ja hé, als we zo gaan redeneren kan je elke statistiek wel weglaten. Suarez krijgt toch ook vaak de bal van een ander voordat hij een doelpunt maakt of niet? Ken weinig spelers die zelf alle doelpunten helemaal alleen maken zonder dat er een medespeler aan te pas komt. Als spits sta je er toch om ballen van je medespelers in te peren of niet soms?

24 maart 2014 om 16:39

@ lfl11 Ik snap je ophef niet. Volgens mij bevestig jij precies wat Vertonghen zegt. Zonder de topspeler is elk team een stuk minder. Zo ook Liverpool. Dat is niks om je voor te schamen, maar gewoon een eerlijke constatering.
Daarin ligt ook het grote verschil met Tottenham en de ploegen die boven hen staan. Aardig team, maar het ontbreekt hen aan echte toppers van het kaliber Suarez.

24 maart 2014 om 17:03

"suárez. De reden is Luis Suárez”, zegt Vertonghen tegen Sky Sports over zijn ex-ploeggenoot bij Ajax. “hij is momenteel een van de beste spitsen ter wereld. Hij is het verschil tussen de ploegen"

Vertonghen stelt dat zonder Suarez er geen verschil zou zijn en daar ben ik het niet mee eens. Natuurlijk is het zo dat elk team minder is zonder zijn sterspeler, maar Jantje moet niet doen alsof Spurs gelijkwaardig is aan een Liverpool zonder Suarez, want zelfs Skrtel heeft er meer gemaakt dan hun aankoop van 30 miljoen in de spits...

24 maart 2014 om 17:10

@lfc11

Let niet op Polop, hij reageert alleen negatief op anderen. Ik vind overigens ook dat Liverpool als team beter is dan de Spurs. Als Tottenham geen Adebayor had dit seizoen, waren ze nog steeds opgescheept met Soldado, die eigenlijk niet paste in de speelstijl. Wanneer Suarez niet in de basis staat, en Sturridge op zijn plek, met coutinho erachter speelt Liverpool ook beter dan de Spurs.

24 maart 2014 om 19:00

jongen, Liverpool trekt zich enorm op aan de klasbak Suarez, en dat is niet erg. maar ga niet doen alsof het elftal zo geweldig in balans is, dat is elk elftal als je er een voor in hebt die er 28 in poeiert uit alle hoeken en standen. waarom denk je dat gerrad weer opleeft, die jongen speelt lekker zonder druk , in de schaduw van suarez en doet het weer netjes, niet meer niet minder. Dit Liverpool is zeer zeker het grootste verdienste van Suarez, en daarbij wil ik toegeven dat Brendan Rodgers een goeie coach is en de poppetjes op de juiste plek zet.

24 maart 2014 om 19:36

23 punten uit 10 duels zonder Suarez, wat kan men gelijk weer overdrijven over de rol van Suarez. Zonder Suarez stond Sturridge op en maakte belangrijke doelpunten. Suarez scoorde in 2014 nog iets van 5 duels op rij niet en nog won Liverpool.

24 maart 2014 om 15:40

Volgens mij heb jij echt een poster van 2 bij 2 van brandy boy op je kamer hangen of niet? Of misschien gewoon een hele grote brandy knuffel waar je snachts tegen aan kruipt. Natuurlijk doet Rodgers het goed maar zeggen dat dit alles door hem komt is wel heel makkelijk. Als je Suarez en Sturridge niet had stond je waarschijnlijk gewoon 5e of 6e aangezien je tegen de slechtste ploegen er 3 incasseert (cardiff bijv.). Het is dus wel degelijk te danken aan Sas.

24 maart 2014 om 15:47

Wat maakt het nou uit wie je wel of niet hebt. De trainer kiest ervoor om met twee spitsen het veld in te gaan en het maximale uit de spelers te halen. Bijna iedereen uit de huidige selectie is onder Rodgers gegroeid. Iedereen draagt bij aan het huidige succes.

24 maart 2014 om 16:15

inderdaad de meeste snappen het niet volgens mij. Je hebt Gerrard en Suarez, 2 goede spelers maar ik vind dat de coach meer credits moet krijgen voor het beter maken van Henderson, sterling, flanagan, sturridge en coutinho. De laatste 2 genoemde zijn ook nog eens aankopen van hem.

Nu heb ik het alleen nog over het individueel beter maken van spelers, de style etc. is ook allemaal zijn werk geweest

dus Ledley knee

24 maart 2014 om 22:28

Frank ik reageer niet graag op topics ,maar ik denk dat vertonghen en derest van de ploeg ,de reden zijn waarom liverpool hoger staat dan Spurs.

24 maart 2014 om 15:41

Is helemaal waar. Wie 'fc Suarez' zegt kijkt duidelijk geen Liverpool. Sturridge is in deze vorm minstens zo goed. In mindere mate natuurlijk ook Stevie, Couti, Hendo en Sterling (en natuurlijk onze topspits Skrtel).
Alleen nog een beest met de longen van Dirk Kuyt en de fysiek van Sakho/skrtel zou nog wel handig zijn voor volgend seizoen. Denk dat het steeds lastiger wordt voor Stevie. Allen vind ik niet geschikt voor die positie. Oja, en Kolo mag wat mij betreft met pensioen. Ben vanaf het begin al fel tegen deze overname geweest. Ervaring hebben we genoeg en zou Wisdom het veel slechter doen? Denk het niet.

24 maart 2014 om 15:46

Ik vind coutinho toch ook wel een geniale speler bij vlagen. stewie gerrard blijft een persoonlijkheid en klassespeler. Maar het draait toch echt om Suarez bij Liverpool. Zonder hem zouden ze geen kans maken in de topwedstrijden. Sturridge is goed als hij in vorm is maar het is een net niet topvoetballer. Hij zou dan ook nooit mee kunnen ballen bij Barca , Real en Bayern en Luis zou ook bij die clubs een stuk of 50 erin rammen.

24 maart 2014 om 15:51

Als Mandzukic mee kan ballen bij Bayern en Benzema bij Real, dan zie ik geen enkele reden waarom Sturridge daar niet mee zou kunnen? Wat moet Sturridge nog meer doen dan 19 doelpunten en 6 assists om tot topaanvaller gerekend te worden?

24 maart 2014 om 21:16

Europees presteren. Laat ze het volgend seizoen met meerdere wedstrijden (en deze selectie) ook maar bewijzen.

24 maart 2014 om 15:41

Suárez speelt nog altijd de belangrijkste rol vind ik, zonder zijn genialiteit is de rest een pak minder. Zeker Sturridge zie ik niet zo'n impact maken zonder Luis.

Maar goed, daar is dan ook niks mis mee.

24 maart 2014 om 15:44

Ik vind dat Gerrard de belangrijkste man is geworden sinds hij in de regista rol speelt.

Suarez is inderdaad de betere voetballer van de twee, forceert eerder zelf iets, terwijl Sturridge wat afhankelijker is. Beide zijn wel wereldtop op het moment.

24 maart 2014 om 15:49

Frank, 30 punten die je zonder Suarez niet gehad zou hebben dmv goals en assists. 30. Als je die niet had stond je nu op plek 10!

24 maart 2014 om 15:53

Zoals anderen ook al aangeven. Haal Suarez weg en er staat natuurlijk wel een andere speler voor hem in die ook zeker wat bij zal dragen. Zonder Suarez won men de eerste 3 wedstrijden en stond met eerste. Vorig seizoen deklasseerde Liverpool Newcastle met 6-0 zonder Suarez.

Het argument haal Suarez weg en je hebt 30 punten minder is echt te belachelijk voor woorden...

24 maart 2014 om 15:53

@stravven. Ook jij maakt een debiele vergelijking. Als je Suarez niet meerekend ga je ervan uit dat Liverpool een spits opsteld die tot nu toe 0x gescoord heeft en 0 assists heeft. If dat we gewoon met 10 man spelen het hele seizoen. Ridicuul...

24 maart 2014 om 15:56

ja dan speel je inderdaad ook elke wedstrijd met 10 man... word het wel moeilijk. Hoe zou het zijn als scecsny er niet in stond en geen vervangende doelman... dan zou je ook ergens onderaan bungelen gok ik.

belachelijke redenatie heb je.

24 maart 2014 om 15:57

Echt hé. Als je Sczesnzy van de goal haalt, heb je 93 reddingen minder en dus zeker wel 80 doelpunten meer tegen. Schat dat Arsenal dan zo'n 55 punten of meer minder had gehad...

Edit: vsd1605 dacht blijkbaar net hetzelfde als mij

24 maart 2014 om 16:01

Nee, maar ik zie geen enkele andere speler in de PL 28 goals en 20 assists geven, jij wel? Stel dat een andere spits 10 goals en 10 assists geeft, wat vrij aardig is voor een spits, dan nog kom je enorm veel punten tekort.

24 maart 2014 om 16:02

Ik vind Sturridge goed, maar geen wereldtop. Onder de vleugels van Luis komt hij echter perfect tot uiting. Suárez is de grote inspirator, door hem in je team te hebben krijgt het team vertrouwen.

Het zijn niet alleen de cijfers, maar ook de aanwezigheid, de werklust, de inspiratie etc, die het hem doen.

Een Arsenal met Suárez in de punt zou ons echt ontzettend veel beter maken.

24 maart 2014 om 16:03

Ik heb hieronder ook al op gereageerd en ook op vele anderen die beginnen over Liverpool zonder Suarez. Sowieso waar haal jij die 20 assists vandaan? Whoscored en Opta geven allebei 11 assists aan.

Haal Suarez weg en dan blablalabla. Suarez zit er en dus is het überhaupt niet relevant. Verder denk ik dat al had Liverpool Suarez niet gehad dat men nog boven de Spurs had gestaan.

24 maart 2014 om 16:05

Stop nou maar met haten, het is een collectief, een hele goede zelfs.

24 maart 2014 om 16:09

Arsenaladdict

Nou ja, wanneer je tweede staat op de topscorerslijst in Engeland vind ik toch echt dat je de wereldtop bent. Buiten dat het statistisch goed is is hij voetballend ook enorm sterk. Suarez heeft wel een hoger arbeidsethos. Maar niet iedere topspits moet al die componenten beheersen. Die staan er om doelpunten te maken.

Jou laatste zin is een discussie waard..

24 maart 2014 om 16:22

stel dat...stravven? really? In de eerste 4 wedstrijden, zonder Suarez, heeft sturridge 5x gescoord en speelde Liverpool helemaal niet anders dan nu. Dus ik denk dat er dan andere factoren zien die het belangrijkste zijn bij Liverpool.

neem de coach, leiderschap van gerrard en het opereren als 1 geheel die elkaar aanvullen en er allemaal voor gaan. Dat is mijn inziens de grote kracht van Liverpool dit seizoen.

24 maart 2014 om 16:23

@stravven

Ik zie alleen maar rare redenaties langskomen van jou. Als, als, als, maar dat telt niet. Je kan niet voorspellen hoe liverpool dit seizoen zou hebben gespeeld zonder suarez.

Of doet het misschien stiekem toch nog een beetje pijn dat ie niet naar arsenal is gekomen

24 maart 2014 om 16:34

Laat die Arsenal Calimero's lekker uit hun nek lullen. Er zit nog steeds wrok dat Suarez afgelopen zomer niet naar Arsenal is gegaan. Als Suarez er niet had gestaan, ja hij staat er nu eenmaal wel. Net als dat bij Barça Messi staat en bij Real Ronaldo. Klaar. Daarnaast is voetbal een teamsport en geen geen individuele sport.
Wordt echt schijtziek van Gunners die de hele tijd Liverpool lopen af te kraken. Denk dat ze het niet kunnen hebben dat we eindelijk eens boven ze staan. Discussie gaat gewoon nergens over. Ja tis niet eerlijk want jullie hebben Suarez. Belachelijke beredenatie dus.

24 maart 2014 om 15:43

Rodgers verdient idd complimenten maar Suarez niet zo belangrijk? 28 doelpunten Frankie... Haal die weg en je staat ongeveer gelijk met Spurs. Heel simpel.

24 maart 2014 om 15:46

Ik vind niet dat Suarez de persoon is die Liverpool op plek 2 heeft gezet. In de wedstrijden zonder Suarez deed Liverpool het ook erg sterk. Neemt natuurlijk niet weg dat hij het geweldig doet, dit seizoen is hij wel de belangrijkste speler aan Liverpool's kant geweest.

24 maart 2014 om 15:47

Haal de doelpunten van Suarez weg en de topscoorder zit ook bij Liverpool en nog steeds een veel beter doelsaldo dan Spurs en zelfs meer doelpunten voor dan Arsenal. Ja, Suarez is belangrijk, maar dat zou hij in elk team zijn. Haal Ramsey weg en Arsenal had al voor de jaarwisseling geen rol meer van betekenis gespeeld. Haal de pingels van Soldado weg en Spurs hadden na 5 wedstrijden laatste gestaan. Moet ik doorgaan?

Het is ook niet zo dat als Suarez weg is dat er dan niemand anders had gespeeld dat je even doodleuk beweert dat men gelijk had gestaan met Spurs. Lachwekkend gewoon.

24 maart 2014 om 15:48

Haal Messi weg bij Barcelona en ze waren ook niet zo succesvol geweest. Zoiets blijf je altijd houden..

24 maart 2014 om 15:49

Als je die doelpunten weg haalt betekend het in feite dat Liverpool het hele seizoen met 10 man speelt... Aparte vergelijking

24 maart 2014 om 15:50

Als je de goals en assists van Suarez weghaalt haal je gelijk 30 punten weg. Dan staat Liverpool tussen Stoke en Villa op plek 10. Plek 10!!!!

24 maart 2014 om 15:56

Stravven

Wat maakt het uit? Haal je de doelman uit het doel dan heb je geen enkele cleansheet. Net of Suarez in zijn eentje speelt?

24 maart 2014 om 16:01

Een doelman vervangen voor een andere doelman bedoel ik daarmee. Want ik zie een andere speler niet direct door goal of assist betrokken zijn bij 48 goals, jij wel?

24 maart 2014 om 16:01

Stravven; hahahahaha wat een belachelijke redenering heb jij, echt zelden zoiets doms gelezen van iemand. Haal bij arsenal 9 spelers weg en ze staan laatste, laatste!!!!!!!

24 maart 2014 om 16:13

Haal de speler bij Arsenal weg die qua stats het beste is en we zakken een plek of 4, niet 8 zoals Liverpool. Wat ik hiermee bedoel is dat Liverpool wel degelijk zwaar afhankelijk is van Suarez. 20 goals en 28 assists van 1 speler, dan zou ik toch zeggen dat ze redelijk afhankelijk zijn.

24 maart 2014 om 16:14

Haal Koscienly en Mertesacker weg en Arsenal heeft 50 punten minder 50! Ik heb zelden zo'n slechte redenering gezien.

24 maart 2014 om 16:17

Nu zijn het zelfs al 28 assists... Het is dat ik je meestal wel normaal zie posten anders zou ik haast denken dat je aan het trollen bent.

24 maart 2014 om 16:17

Ik ga er maar even serieus op in. Liverpool kan goed zonder Suarez. Haal Suarez eruit en Sturridge staat op. Dat zagen we in de 1ste 5 wedstrijden. Liverpool had 23 punten uit 10 wedstrijden. Toen Suarez geschorst was, speelde Liverpool beter als team.

24 maart 2014 om 16:24

Stravven; en Sturridge, Henderson, Gerrard, Coutinho en Sterling zijn ook beslissend. Bedenk maar iets nieuws.

24 maart 2014 om 16:26

En jij haalt nooit 2 getallen door elkaar lfc11? Moet natuurlijk andersom zijn. En of jullie het onder ogen willen zien of niet, Suarez is gewoon de belangrijkste pion van Liverpool.

24 maart 2014 om 16:32

Laten we jou spelletje spelen, stel dat we Suarez hadden verkocht voor circa 45 mil, dan hadden we voor dat geld een andere topspits gehaald en Brendan had Liverpool dan zo laten voetballen zodat de spitsen goed aangevoerd worden en dan had Sturridge misschien meer goals gehad en de andere spits had in zijn 1e seizoen ook al goed mee kunnen doen.

Redenatie van niets vind ik zelf

Draait bij Liverpool om het team en niet om individuen, zoals bij andere clubs soms wel is Zonder Suarez vingen we het op met Sterling en Coutinho, zonder gerrard ging Henderson de bepaalde rol spelen samen met lucas. en ga zo maar door.

24 maart 2014 om 16:38

Ik wist het niet zeker, aangezien ik je posts in dit topic nergens op vind slaan, dus dacht informeer voor de zekerheid.

Al is die belangrijkste pion en O zo belangrijk. Hij zit bij Liverpool, hij is belangrijk, hij heeft de meeste doelpunten en assists en Liverpool staat mede(of in jouw geval vooral) dankzij Suarez tweede en doet mee om de titel.

Als Vertonghen die bal voor RKC niet had gemaakt tegen Ajax, was Ajax kampioen, maar net als in dat geval. 'als' telt niet.

24 maart 2014 om 16:51

Tuurlijk is die dat, maar Henderson en Sterling dan? en Sturridge en Gerrard zijn ook gewoon wereldtop. Sterling en Henderson worden dat ook denk ik.

24 maart 2014 om 18:35

Stravven jij hebt echt een IQ van een stoelpoot! die beredenering van jou raakt kant noch wal..
de 23 punten uit 10 wedstrijden.. zonder Suarez dat zegt genoeg, natuurlijk is hij van grote invloed maar zonder hem kunnen wij het prima af

24 maart 2014 om 15:44

Precies Frank, beetje een jaloerse reactie dit van Vertonghen, ook zonder Suarez winnen we van Spurs. Maar ze moeten iets verzinnen eh..

24 maart 2014 om 15:49

kopitered, zonder suarez win je ook, denk het niet, hij is niet voor niets de koploper van de meeste goals in de PL. Zonder suarez zou sturidge het ook minder doen, die twee voelen zich zo goed aan, dat zag je afgelopen wedstrijd ook weer.

24 maart 2014 om 15:55

Vandaar wonnen we ook van Man Utd zonder Suarez toen Sturridge scoorde.

24 maart 2014 om 15:46

Helemaal mee eens. + hij durft ook nog eens (belangrijke spelers als) Coutinho en Sterling op wissel te zetten wanneer de wedstrijd er om vraagt. Die vervolgens niet klagen over het feit dat ze niet beginnen. Tactisch en qua teamspirit is Rodgers super goed bezig!

24 maart 2014 om 15:48

je vergeet het goede aankoopbeleid van Rodgers geen 1 speler kostte boven de 20miljoen en staan veelal in de basis en doen het naar behoren Mignolet 11m, Coutinho 10m, Sturridge 12m, Sakho 17m, Allen 18m alleen die laatste 2 zijn de duurste waarvan Sakho het naar mijn mening dubbel en dwars waard is maar allen dan weer niet

tevens hebben we met een paar spelers ook minder goede aankopen gedaan(voorlopig)Aspas, Alberto, Borini en Assaidi alleen die kosten bij elkaar nog geen 30miljoen en kunnen wellicht later nog van waarde zijn als ze verhuurd worden oid

Tottenham komt tekort voor de top 4, verliezen praktisch alle topwedstrijden(ruim). Dat komt ook omdat ze simpelweg kwaliteiten tekort komen. Vertongen en Paulinho vind ik als enige echt goed. Dembele en Eriksen zijn aardig, maar ook geen top van de premier league

24 maart 2014 om 15:41

Vertonghen speelt echt niet zo goed meer als vorig jaar. Komt verdedigend gewoon tekort en dat gaat hij niet meer bijleren. Paulinho vond ik geweldig tijdens de confederation cup en dat niveau heeft hij vooralsnog niet gehaald. Eriksen is absoluut de grote man bij spurs, neem alle corners en vrije trappen en is vrijwel altijd betrokken bij spurs aanvallen. Denk dat MAN utd wel achter z'n oren krabt want zoveel beter vind ik mata niet en daar zit geen groei meer in.

24 maart 2014 om 15:44

Eriksen doet het anders wel top voor zn eerste seizoen en leeftijd. Nog geen top, maar gaat dat wel worden

24 maart 2014 om 15:50

Eriksen wel, is 21 en na een half seizoen al een van de beste spelers bij Spurs. Die zie ik de wereldtop nog wel halen.

Dat zal jij als het beste weten vertonghen, je hebt met hem gespeelt en ook al tegen hem.
Kan een nadeel voor liverpool zijn, wanneer jij in een zeer goede flow zit. Maar suarez afstoppen was en is nog altijd moeilijk, zon jongen missen wij bij ajax nog altijd.

De enige reden dat Tottenham niet meer punten achterstaat is het geluk aan het begin van het seizoen waar men de ene na de andere goedkope pingel meekreeg anders hadden ze bij de winterstop al een straatlengte achter gestaan.

Liverpool scoort veel, maar zelfs zonder Suarez is het doelsaldo en het scorend vermogen van Liverpool een flink stuk beter dan dat van de Spurs.

24 maart 2014 om 15:52

Onzin. Je moet daarin ook assists meerekenen he. 28 goals, 20 assists, samen 48 goals. Haal dat van de 82 goals van Liverpool af en je staat op 34. Spurs op 40. So bullshit!

24 maart 2014 om 16:01

Je komt nou echt al voor de tachtigste keer in dit topic met deze onzin aan. Hoe je trouwens aan die 20 assists komt in de premier league is me ook een raadsel overigens. Eerder 11+28=39 maakt 43. Nog steeds meer dan Spurs.

So bullshit? Haha, als er iemand hier wel totale nonsens praat ben jij het wel!

24 maart 2014 om 16:04

Wat een argument zeg. Als je ze vervangt door pionnen, dan zou dat kunnen, maar als zij er niet waren dan stonden daar andere spelers.

24 maart 2014 om 16:05

Even rekenen: 2 vs Newcastle, tegen Everton 1, Norwich 1 , West Ham 1, Cardiff 1, Spurs 3, Chelsea 1, Stoke 1, Villa 1, Everton 1, WBA 1, Arsenal 1, Soton 2, Swansea 2 en Cardiff 1. Sommige teams staan er twee keer in, dat is dan in de uit en de thuiswedstrijd. Dat is bij mij toch echt 20.
28 goals spreekt voor zich. En ja, dat zijn de officiele stats.

24 maart 2014 om 16:06

Ik zeg niet dat een andere speler niet scoort, maar ik zie geen andere speler die door goal of assist direct betrokken is bij 48 goals. En dan heb ik het niet over voorassists, omdat ik daar geen stats van heb.

24 maart 2014 om 16:08

Je kan die logica niet toepassen zo omdat er dan een andere speler had gestaan die ook had kunnen scoren.
Het enige wat je kan doen met die cijfers is laten zien dat de impact van Suarez het grootst is geweest en hij de belangrijkste man is bij Liverpool die veel heeft bijgedragen.

24 maart 2014 om 16:10

2 tegen Newcastle wonderbaarlijk als je er twee maakt, waarvan één pingel. Blijkbaar tel jij veroorzaakte vrije trappen en penalty's ook mee als assist. Dat is de enige verklaring.

Zelfs de Premier League site geeft 11 assists aan... Wat zijn jouw officiële stats?

24 maart 2014 om 16:38

De laatste spits die zowel 20+ goals als 20+ assists kon halen in de PL was Thierry Henry

24 maart 2014 om 18:33

Hoeveel had hij ook al weer? 24 goals en 23 assists zoiets? Dus 47 ong, Suarez kan daar best eens overheen gaan.

Suarez is voor mij na gister de nr.2 . Iedereen weet wel dat hij nooit zo teleurstellend als cr zou spelen in zo'n belangrijke wedstrijd. Luis is zo spectaculair dat het bijna pijn aan je ogen gaat doen. Elke bal in zijn buurt vecht hij voor. En begrijp me niet verkeerd, cr is een wereldspeler maar dat zijn een bale en hazard in vorm ook. En wat te denken van robben en ribery. De enige die er echt bovenuit steekt is Messi met hoofdletters ja.

Onzin, Suarez scoorde dan weer een hattrick afgelopen zaterdag en heeft al 28 goals gemaakt, maar totaal heeft Liverpool er 82 gemaakt en niet alleen Suarez is daar verantwoordelijk voor.
Liverpool is een kampioenkandidaat, maar het doel is en blijft top 4

24 maart 2014 om 15:52

Suarez is verantwoordelijk voor 48 van de 82 dmv goals/assists, dus Vertonghen heeft gelijk.

24 maart 2014 om 17:37

Heerlijk die jaloezie, Sturridge is ook
gewoon wereldtop. En Henderson en Sterling zijn zaadvoetballers he?

24 maart 2014 om 19:46

ik ga even rekenen zoals jij ok stravven? een doelpunt van suarez = -1 doelpunt voor liverpool zonder suarez. een assist van suarez = -1 doelpunt. dan komt liverpool dus zonder doelpuntenmakers en assist makers dus op -82 doelpunten uit? ja je snapt het waarschijnlijk niet maar dat komt omdat je logica kant noch wal raakt.

Ik hoop dat Vertonghen zondag in form is en Kaboul, Walker en Sandro fit zijn anders word het echt een afslachting ben ik bang.

Natuurlijk is Suarez heel belangrijk, maar ook luis kan het niet alleen en heel de selectie verdiend gewoon de credits voor de plek en situatie waar ze nu staan!

Het is niet alleen Suarez, ik vind Sturridge erg goed spelen (vooral met Suarez), Sterling is echt veel beter geworden, Henderson ook, Gerrard speelt fantastisch,coutinho blijkt een gouden aankoop Lucas is enorm belangrijk, en het hele team strijdt gewoon erg hard.
Door 1 speler alle krediet te geven doe je de rest er te kort mee, neemt niet weg dat Suarez wel hun beste speler is.

24 maart 2014 om 15:50

Precies wat Catalonia zegt mensen, lees zijn reactie en neem er een voorbeeld aan!

Niet alleen Suarez en Sturridge is het verschil. Ze maken wel veel goals maar spelers als Sterling,skrtel,coutinho en ik hoor ook veel positiefs over Henderson maken ook een goed seizoen door. Daar waar bij Spurs bijna niemand een goed seizoen draait misschien alleen Eriksen.

24 maart 2014 om 15:58

Precies! Wanneer SAS het niet flikt, staan er wel andere spelers op. Aan het begin vh seizoen heeft Mignolet op zn minst 6 punten voor ons gepakt. Henderson heeft in zijn eentje 2 wedstrijden beslist met zijn goals, etc. Het is een prachtig collectief

Heerlijke speler die Suarez, hij blijft je maar verbazen! Hopen dat als hij weg word gekocht er een aanzienlijk bedrag op de bankrekening van liverpool word gestort. 60miljoen+

24 maart 2014 om 16:05

Als je ziet waarvoor Bale werd verkocht, dan kan je erop rekenen dat Liverpool Suarez niet laat gaan voor minder 100 miljoen, tenzij men een clausule erin heeft gezet voor buitenlandse clubs die lager ligt, maar verwacht dat die alleen geactiveerd wordt als Liverpool CL voetbal misloopt.

24 maart 2014 om 16:10

Is het niet bekend gemaakt dan wat zijn clausules zijn?

Suarez is wel 27 al, Bale was 23, dat scheelt ook. Ik denk dat als Real 80+ mil biedt en hij perse weg wil je hem moet laten gaan, zou het wel erg jammer vinden.

24 maart 2014 om 16:30

Laten we hopen dat we nog lang van hem kunnen genieten in de Premier League. Ik zie Real Madrid hem inderdaad wel voor 80 miljoen kopen!

24 maart 2014 om 16:24

En dan te bedenken dat clubs in binnen- en buitenland Suarez voor misschien 45m weg konden halen na het incident met Ivanovic. Gelukkig is dat niet gebeurd en is hij nu het dubbele wel waard

24 maart 2014 om 16:27

En hoe is dat niet gebeurd, vertel je dat er ook even bij? Arsenal die netjes aan de clausule voldeed, Suarez die weg wilde gaan en Liverpool die dat niet toestond? Juist...
Niet iets wat ik verzin, maar iets wat ene Henry van Liverpool en van de Red socks gezegd heeft.

24 maart 2014 om 16:33

Dat klopt ja. Hoe of wat er toen geregeld is weet ik niet precies maar jullie klopten zeker aan de deur. Ik kan nu ook niet zeggen of er al dan niet onrechtmatig gehandeld is door Henry (voer voor insiders). Feit blijft dat jullie erg dicht bij een transfer waren! Maar wees eerlijk: de actie om Suarez hoe dan ook te behouden was golden!

24 maart 2014 om 16:38

Suarez wilde Champions League spelen inderdaad, maar hij wilde niet graag genoeg weg want anders had hij wel een transfer verzoek ingediend net zoals Torres en was hij onhoudbaar.

Dus: do not flatter yourself Arsenal fans.

Hij had interesse in Arsenal, maar niet meer dan dat want hij is toch overtuigd om te blijven en dat is een goede keus gebleken aan de stand te zien

24 maart 2014 om 16:38

Een puzzelstukje ontbreekt er nog altijd Stravven.

24 maart 2014 om 16:43

Als Suarez een clausule heeft waar Arsenal aan voldeed en Suarez zelf wilde zelf ook perse dan speelde hij nu bij Arsenal. Dus iets onregelementairs lijkt me onzin. Waarschijnlijk heeft Henry hem wat toezeggingen gedaan wat Suarez van gedachte veranderde.

Ik hoop dat Spurs en Liverpool nog iets kunnen versterken ze hebben beide wel wat aardige talentjes rondlopen die hopelijk volgend jaar al stapje verder zijn waardoor ze beide echt om de titel spelen.

Betreft Suarez, 28 doelpunten zonder dat hij de (meeste) strafschoppen mag nemen, aangezien Gerard deze neemt. Dat is toch uitzonderlijk! Messi en Ronaldo scoren altijd enorm veel, maar zij nemen ook de strafschoppen voor hun ploeg. Ik vraag me af op hoeveel treffers Suarez had gestaan indien hij ook strafschoppen mocht nemen.

24 maart 2014 om 19:16

36 tot 38 denk ik, en nog even die 5 wedstrijden schorsing.

25 maart 2014 om 14:59

Jezusmina, stel je voor dat Suarez al die penalties ook had genomen en niet de eerste 5 wedstrijden geschorst geweest was. Dan kon die echt wel de 40+ goals bereiken in alleen al de Premier League.

De echte reden is dat wij geen Stevie G hebben. Er lopen veel goede spitsen rond maar weinig pareltjes.

Wat is de engelse competitie toch een heerlijke competitie. De spanning die daar leeft ach man heerlijk. Kan de rest van de wereld nog wat van leren met hun gevestigde ordes, pfff.

Vertonghen heeft deels gelijk. Tuurlijk is Suarez belangrijk maar als Suarez het niet doet zijn er nog steeds genoeg andere spelers die zullen opstaan zoals Coutinho, Gerrard, Sturridge, Sterling, Hendo en onze veel scorende verdediger Skrtel. Het is gewoon een goed draaiend collectief Liverpool.

Suarez is gewoon de beste spits van de PL en beter dan Rvp. Maar dat zei ik vorig seizoen al. Samen met Sturridge zijn ze echt een dodelijke duo. En dan heb je ook nog Coutinho en Gerrard die het idioot goed doen

Brendan Rodgers heeft gewoon een heel sterk team gesmeed dat mooi aanvallend en vermakelijk voetbal speelt. Natuurlijk draagt Suarez hier een groot deel aan bij want hij is van wereldklasse, maar heel het team draait aanvallend gezien als een tierelier (meeste goals voor, nog meer dan City) en dat zegt toch ook wel iets over de mentaliteit die Rodgers probeert over te dragen aan de spelers. Daarnaast trakteert Liverpool haar fans ook weer wekelijks met spektakel en dit was een jaar of 2 geleden heel anders.

Ik heb stiekem nog de hoop dat we met wat geluk de titel winnen door thuis goede wedstrijden te spelen tegen City en Chelsea, maar de doelstelling was vanaf het begin Champions League voetbal behalen en dat is zeker weten reëel nu.

Als men dan van de zomer Suarez weet te behouden en eindelijk spelers van groter kaliber kan verleiden om weer voor Liverpool te spelen dan zie ik ze volgend jaar gewoon weer schitteren zowel in de league als Europees. Het gaat eindelijk weer spoken op Anfield!

Suarez is niet het enige wat dit Liverpool laat draaien de hele voorhoede en middenveld is klasse en nog een behoorlijk aantal spelers uit eigen opleiding die vol voor Liverpool strijden.de achterhoede zitten nog wat puntjes van verbetering maar al met al is dit een heel erg goede groep.tottenham is een bij elkaar gekocht zooitje waar de verkeerde spelers telkens opgesteld worden.

Tussen de linies ‏@tussendelinies 9 min.
Luis Suarez heeft Liverpool met zijn 28 goals en 20 assists al 29 punten bezorgd dit seizoen. De club heeft er in totaal 65. #liverpool

Mensen doen Suarez veel te kort....

25 maart 2014 om 22:58

Kijk dat is dan weer onzin. Want stel dat Suarez die wedstrijden niet had gespeeld, hadden zijn ploeggenoten dan volkomen stil gestaan? Nee die hadden het wel ingevuld. Misschien niet tot 65 punten maar de hele ploeg is gewoon een voetbalmachine en Suarez is de slagroom op de cake.

Het team van Tottenham Hotspur is de reden dat Liverpool hoger staat dan hun.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren