Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Gevluchte Ribéry reageert alsnog op uitslag van Ballon d’Or

Laatste update:

Franck Ribéry eindigde maandagavond als derde in de verkiezing om de Wereldvoetballer van het Jaar 2013. De Fransman grossierde in prijzen met Bayern München, maar moest Cristiano Ronaldo en Lionel Messi voorrang verlenen op het gala. Na afloop stond Ribéry de pers niet meer te woord en vluchtte hij naar het hotel. Een dag later komt hij alsnog met een reactie.

/

De dertigjarige middenvelder annex aanvaller lijkt de grootste teleurstelling inmiddels te hebben verwerkt. Op de dag van de uitreiking zei hij nog dat als hij níet zou winnen, hij de logica niet meer zou snappen. Nu zegt hij tegen BILD dat hij ‘natuurlijk graag had gewonnen’. “Maar het is goed zo. Wij Bayern-spelers, en ik allereerst, zijn sowieso trots dat we hier naartoe mochten komen.”

“Wat had ik nog meer kunnen doen dan álles te winnen met Bayern München?”, vraagt Ribéry zich hardop af. “Of ik nou tweede of derde ben geworden, maakt me niet uit. Ik ben geen egoïst en deze prijs was ook niet mijn doel. Ik win liever nog eens alles met Bayern en het WK met Frankrijk. Dat is pas echt belangrijk voor me. Ik ben blij dat dit onderwerp verder van tafel is, nu.”

Ribéry zegt ook dat het winnen van de Ballon d’Or voor hem geen drijfveer is geweest, de laatste jaren. De enige reden waarom hij het mooi had gevonden was voor de supporters van Bayern, de club zelf en zijn vrouw Wahiba. “Maar voor mij zijn er belangrijkere dingen in het leven en in de sport”, legt Scarface desgevraagd uit aan de Duitse journalisten.

Franck Ribéry zal in de komende jaren nog eens tot de drie finalisten behoren

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ribery moet trots op zichzelf zijn dat hij in top 3 gekomen is. Bayern was een team en had geen sterspeler..

14 januari 2014 om 11:28

Hij heeft zichzelf de laatste weken wel flink voor joker gezet. Ernstige zelfoverschatting.

14 januari 2014 om 13:35

Hij snapt duidelijk de definitie niet van de gouden bal...
Hij kan wel alles gewonnen hebben met het team, maar... daar zie je het al 'team'.
Zelf nog belangrijker moeten zijn.

14 januari 2014 om 14:32

Nou de laatste jaren won Messi, toen zei iedereen Ronaldo en Messi bijna even goed, maar Messi heeft meer gewonnen dus verdiend hem meer, dus dat is nog steeds een belangrijk onderdeel.
Je kan niet floreren als je team niet goed genoeg is, dus het blijft koffiedik kijken en een mening of het team wel of niet invloed moet hebben op de uitslag.

14 januari 2014 om 18:06

Als ronaldo en messi als even goed worden gezien, natuurlijk is degene die dan meer wint favoriet. Maar ribery is gewoon niet echt met die twee te vergelijken met alle respect. Hele goede speler hoor daar niet van, maar scarface had iets minder eigendunk mogen hebben. Hoogmoed komt voor de val!

14 januari 2014 om 11:31

Op wat jij zegt, namelijk het volgende: "bayern was een team en had geen sterspeler", wil ik op reageren.

Bayern heeft juist tal van sterspelers, zonder echt goede spelers, win je de Bundesliga niet, win je geen Champions League en win je niet het WK voor clubteams. Ribery, Robben, Schweinsteiger, Gotze, Muller, Mandzukic, Lahm, Alaba zijn gewoon sterspelers. Bovendien heeft Bayern een keeper waar je u tegen zegt.

Tuurlijk heeft Bayern de prijzen gepakt doordat het teamprestaties waren, maar daarin was Ribery een zeer belangrijke schakel. Bij menig ander club zou dit ook zo zijn, een team kan geen prijzen pakken door 1 speler die er met kop en schouders boven uit steekt.

14 januari 2014 om 11:35

Dat zegt hij toch ook. Bayern had geen sterspeler, maar meerdere sterspelers

14 januari 2014 om 11:36

Bayern heeft inderdaad pakken sterspelers, maar ze hebben geen speler van het niveau Messi, Ronaldo, Ibra, Suarez die een wedstrijd alleen zal gaan beslissen (dan komt Robben nog het meest in de buurt als vindt ik dat persoonlijk niet zo'n super speler)
De kracht van Bayern zit in het collectief, en het feit dat ze voor elke positie meerdere topspelers hebben, ze hebben geen superspeler nodig die het alleen kan doen want ze hebben een goed draaiend collectief.

14 januari 2014 om 11:39

Neuer, martinez .
Eigenlijk is alleen het centrale duo geen wereldtop, maar wanneer martinez daar gaat spelen heb je ook een breker als Boateng nodig.

14 januari 2014 om 11:42

Ik denk dat Kondogbia min of meer bedoeld dat Bayern onder Ribery nog uitstekend is en Real Madrid en Barca zonder Messi en Ronaldo meteen een flinke stap minder zijn

14 januari 2014 om 11:42

Maar dat lijkt wel het probleem te zijn geweest. Het hele team was zo goed dat men de beste van dat hele team niet zagen als een van de beste van de wereld. Ondanks alles wat ze hebben gewonnen.

PS. Toen barca alles won was het Toty volledig Bbva spelers. Dit jaar kan je wel zeggen dat er nogal wat spelers missen van de bundesliga. Snap ik ook niet...

14 januari 2014 om 11:51

Hou op man met je robben.

14 januari 2014 om 12:19

Beter leren lezen. Er is niemand die nadrukkelijk zijn stempel heeft gedrukt op al het succes van bayern. Mocht het iemand zijn, stel ik voor dat dit eerder Robben dan Ribery zou zijn.

14 januari 2014 om 12:50

Met sterspelers bedoelt hij (denk ik) het niveau Ronaldo, Messi, Ibrahimovic en daar horen de namen die jij noemt niet bij. Ook niet Ribéry of Robben...

Wat is het toch ook een nobel persoon! Dat hij liever het WK wint, dan de gouden bal...

14 januari 2014 om 11:33

De kans is ook groot dat als Bayern weer alles wint en hij wereldkampioen wordt, dat hij hem wel krijgt. Twee vliegen in een klap. Al zie ik Frankrijk geen wereldkampioen worden.

14 januari 2014 om 11:48

nee, het gaat om de beste voetballer. niet om de beste speler uit het meest succesvolle team. niemand zal ontkennen dat ribery als voetballer gewoon minder is dan zowel ronaldo als messi.

14 januari 2014 om 12:18

Ja, maar als iemand met zijn club en zijn land de belangrijkste prijzen wint, dan kun je weinig anders doen dan hem aan hem geven. Cannavaro won hem ook ooit. Denk niet dat iemand toen het gevoel had dat hij de beste speler was.

14 januari 2014 om 12:24

Het gaat niet om de beste voetballer, al jaren niet. Waarom wint altijd degene die het meeste doelpunten maakt en zijn alle verdedigers een keepers bij voorbaat al kansloos? Ik zou graag een keer Neuer of Buffon zien winnen, maar nee, keepers zijn niet interessant blijkbaar

14 januari 2014 om 11:34

Liever heb ik dat nederland het wk wint eerlijk gezecht

14 januari 2014 om 11:44

En op het WK zal blijken (overigens net als tijdens de kwalificatieronde), dat Ribery een prima speler is, maar ruim onder de wereldtop. Frankrijk zal geen bijzondere rol spelen op het Wk; ze hebben geen topspelers en ze zijn geen team. En dat laatste is juist de kracht van Bayern en het Duitse team. Dus Ribery????????

14 januari 2014 om 12:00

Pardon monsiour, 'frankrijk geen topspelers'? Overvloed aan zelfs. Er lopen alleen teveel mannetjes rond. Teveel spelers die liever voor eigen eer dan land spelen.

14 januari 2014 om 12:30

Wie is er dan echt top? Er loopt echt een hele hoop middelmaat en zonder de hulp van de Uefa\fifa waren ze niet eens aanwezig op het WK.

14 januari 2014 om 12:37

Benzema, Nasri, Varane, Evra, Lloris noem maar op

14 januari 2014 om 12:49

Lloris, Varane, Koscielny, Pogba, Matuide, Ribery, Benzema ooit van gehoord?

14 januari 2014 om 15:36

Ja je noemt nu allemaal spelers op die bij top ploegen spelen. Maar hoeveel van deze spelers zijn bepalend?

Want zo kun je ook zeggen dat België allemaal top spelers heeft, alleen valt dat ook reuze mee.

Mooi dat dat Ballon D'or gezeur nu ook weer voorbij is. Na deze verkiezing mag het definitief duidelijk zijn dat het de komende jaren alleen nog maar gaat tussen Messi en Ronaldo. Niet heel raar, want dat zijn kwalitatief ook de beste spelers van de wereld. Wel heel erg saai.

“wat had ik nog meer kunnen doen dan álles te winnen met Bayern München?”

Klinkt net of Ribery hier alle kredit voor opneemt.
Er is nog nooit zo duidelijk een teamprestatie geweest als dit Bayern.
Lahm, Robben, Schweinsteiger, Neuer, Muller allemaal konden ze op de plaats van Ribery staan.

Daarom ren je boos weg. Wat hij nu zegt is politiek correct. Maar hij zegt niet wat hij vind. Hij wil liever de goude bal winnen dan kampioen worden en de CL winnen. Eerst weg rennen en nu zeggen dat er belangrijkere dingen zijn.

Als je zag hoe hij keek toen Ronaldo als winnaar werd uitgeroepen door pelé dan geloof je toch niet dat hij er persoonlijk niet zoveel om geeft. Hij wilde die prijs zo enorm graag en dacht zelf ook nog dat hij hem het meeste verdiende. Gelulkig heeft degene die hem verdiende gewoon gewonnen. Messi is tenminste sportief en geeft dat ook toe.

14 januari 2014 om 12:24

Ff reageren.. Niet diegene die het verdiende heeft gewonnen.. Ronaldo heeft puur gewonnen omdat de verkiezingen heropend zijn..

14 januari 2014 om 12:45

Want Ronaldo was niet de meeste productieve speler van 2013? Het is toch een individuele prijs en geen teamprijs. Ribery was net zo productief als een gemiddelde buitenspeler bij een topclub dat is gewoon echt niet genoeg om je de beste speler van de wereld te mogen noemen.

professionele reactie en ik vind dat ronaldo meer dan terecht de gouden bal heeft gewonnen, want per slot van rekening is dit een individuele prijs en niet omdat je zoveel hebt gewonnen met je club, in mijn ogen zijn ronaldo en messi toch net iets beter

Misschien kan je ervoor proberen te zorgen dat je duidelijk de beste van je team bent, en vooral wat meer rendement heb je ook nodig.

Men moet het ook eens van zijn oogpunt bekijken. Hij zal waarschijnlijk nooit meer zo'n succesvol jaar hebben waarin hij 5 van de 6 prijzen heeft gewonnen. Dit was zijn moment om de Gouden bal te winnen, als hij die ballon nu niet zou winnen zal het nooit zijn. Ik snap zijn teleurstelling best al zou ik persoonlijk niet echt Ribery kiezen als "vertegenwoordiger van Bayern".

14 januari 2014 om 11:32

Het is een individuele prijs, zonder Ribery had Bayern die prijzen ook gewonnen, Ribery heeft individueel niet beter gepresteerd dan Ronaldo of Messi, hij mag zich van geluk spreken dat hij 3e is want Robben en Ibrahimovic waren ook beter.

Hij zegt hier dus eigenlijk dat elke andere speler van Bayern uitgekozen had kunnen worden?
“wat had ik nog meer kunnen doen dan álles te winnen met Bayern München?”
Had Schweinsteiger of Robben dus ook kunnen zitten?

Wat een gezeur om die Ribery. Dit is een individuele prijs! Het ging tussen Messi, Ronaldo en Ribery, niet tussen Barcelona, Real en Bayern. En zou er iemand zijn die Ribery als individuele speler echt beter vindt dan Messi en Ronaldo? Nou dan...

14 januari 2014 om 13:17

Ach in 2010 was iedereen wel overtuigd dat Sneijder moest winnen.

Vergeet anders Ronaldo proficiat te wensen malloot. Je komt niet in de buurt van Messi en Ronaldo en staat ver achter op geweldenaars als Ibra,iniesta,suarez,...

Gelukkig dat deze kwal niet heeft gewonnen zeg... man man man wat lijdt deze man aan zelf overschatting. Al die uitspraken dat hij moest winnen de afgelopen maanden en dan zo op je bek gaan... ik hou ervan.

Voortaan minder roepen, maar gewoon blij zijn met de nominatie. Wat er ook uitkomt, niet zo'n grote mond vooraf hebben. Hij heeft zich aardig voor schut gezet. Met verhalen dat ie al een plekje voor de prijs had klaarstaan en hij het niet zou begrijpen als...

14 januari 2014 om 11:38

Vond eigenlijk dat zlatan er bij moest zijn in plaats van ribery. Zlaten heeft een beter seizoen zelf gehad en was belangrijk voor psg

Kan zijn teleurstelling enigszins begrijpen, maar als wij puur moeten kijken naar de voetbalkwaliteiten en de statistieken komt Ribery gewoon te kort in vergelijking tot M en R. Zolang Messi en Ronaldo fit zijn zie ik geen andere voetballer hun troon overnemen. Ondanks dat Ribery al deze prijzen heeft gewonnen het afgelopen jaar (ps. Robben en anderen van Bayern overigens ook). Ik ben van mening dat de goudenbal naar de beste voetballer moet gaan en niet naar de speler die het meest heeft gewonnen in een jaar.

Hahaha eerst zegt ie dat ie deze prijs moet winnen en dat ie em verdient en weet ik veel wat, maar nu die heeft verloren maakt het em opeens niks meer uit? Beetje zwak van em

Bayern zal hem wel een schop onder zijn kont hebben gegeven dat hij nu alsnog reageert. Hij probeert het hier nog enigszins goed te laten klinken maar alsnog spat de onterechte woede er van af.
Zie ook niet waarom hij had moeten winnen. Ja hij won bijna alles (ja dat kon dus ook nog beter) met Bayern maar was niet de absolute uitblinker of spelbepaler.

Wat een jankerd die Ribéry, Ronaldo is toch gewoon een veel betere speler zo goed zal Ribéry nooit worden. En wanneer Messi gewoon een heel jaar speelt is hij de beste, en hoor je dan Ronaldo elke keer huilen, nee die weten dat gewoon.
Ribéry overschat zichzelf, maar misschien houd hem dat wel op de been een topsporter denkt vaak dat hij de beste is.

14 januari 2014 om 11:46

Ongeacht dat ze bij rivaliserende teams spelen, ongeacht dat ze 2 totaal verschillende type spelers en totaal verschillende type mensen zijn, zijn Ronaldo en Messi wel reeel.

Wanneer ze een goed jaar draaien, zijn zij 2 de beste. Een persoonlijke voorkeur maakt daarin vaker het verschil dan de prestaties. Maar dat komt omdat ze allebei van een nog ongetoond niveau zijn. Dat weten ze zelf ook wel.
En het is niet dat ze het nu rustig aan doen omdat het gisteren wel lekker ging. Altijd beter willen zijn, altijd meer willen scoren, altijd willen winnen. Dat maakt ze wie ze zijn. Maar als de andere wint, even slikken en weer doorgaan voor volgend jaar. Ronaldo is nu even blij, maar morgen gaat de focus weer op de volgende wedstrijd. Heerlijk juist, niet zeuren, voetballen.

14 januari 2014 om 12:54

Juist en daar gaan veel mensen de mist in, omdat Ronaldo en Messi qua individueel niveau zo dicht op elkaar zitten, geeft bij hen vaak wel het aantal gewonnen prijzen bij hun club of land de doorslag.

Voor mij heest nog steeds de vraag, op basis van welke vraag wordt er gestemd.

Wie is de beste voetballer?
Of welke voetballer heeft afgelopen jaar, individueel, het beste gepresteerd?

Echter, op beide vragen zou Ribery bij mij niet naar boven komen.

14 januari 2014 om 11:56

Je eerste punt kan je schrappen, anders werd Messi elk jaar gekozen. De criteria is subjectief, daar is alles mee gezegd.

14 januari 2014 om 12:26

Je eerste punt kan je schrappen, anders werd Ronaldo elk jaar gekozen. De criteria is subjectief, daar is alles mee gezegd.

Ribbery deed toch gewoon mee als opvulling. Omdat er een top drie moet zijn. Een top 2 was eigenlijk beter geweest. Ronaldo en Messi zijn gewoon de beste. De rest komen niet eens in de buurt van deze twee.

14 januari 2014 om 12:12

Mocht Suarez dit niveau vast kunnen houden, dan komt hij wellicht in de buurt. Hij is in ieder geval op de goede weg.

14 januari 2014 om 12:57

Idd als Suarez dit niveau doortrekt maakt hij zelf een goede kans om hem volgend jaar te winnen.
Vraag me alleen af of hij met Uruguay ook kan uitblinken op het wk, want dat is ook een belangrijk meetpunt.

14 januari 2014 om 13:25

Vorig WK was hij ook 1 van de smaakmakers. Ik twijfel er niet aan dat Uruguay nu ook weer hoog gaat eindigen. Cavani-Suarez voorin is wereldtop. Abel Hernandez is een prima standin. In de verdediging hebben ze met Fucile, Godin, Maxi Pereira en Cacares ook niets te klagen. Alleen het middenveld ben ik niet heel gecharmeerd van, maar wanneer je de linies kort houdt achterin en voorin Cavani en Suarez hun gang laat gaan kan je ook een heel end komen als team zijne.

hij is gewoon een jankert, die zielig naar huis gaat als hij de prijs niet wint.
vind trouwens dat hij er ook geen recht op had, ronaldo en messi zijn gewoon buitencategorie!

Ongelofelijk, we weten nu wel dat het gros van voetbalzone/nederlanders het Ribery niet gunde. De afkeer voor Ribery hier op voetbalzone naar de gouden bal toe was opdezelfde niveau als het support voor Oranje aan de vooravond van een WK finale. En de blije reacties nadat Ronaldo werd uitgeroepen op het niveau als het gewonnen EK in 88. Dit is triest, diep triest.

Er is een verschil tussen het Ribery niet vinden verdienen (waar ik zelf ook toe behoor) en het hem misgunnen. Op Voetbalzone zat het overgrote deel in categorie 2. En dit kan niet anders komen door het feit dat niet landgenoot Robben maar de Fransman met de eer mocht strijken.

En voor de niet chauvinistische redeneringen waren daar de Barca/real/epl fanboys die langzamerhand met hun lede ogen moeten toezien hoe Bayern hun clubs allemaal voor schut zet. Daar waar het jarenlang een taboe was om iets buiten de Premier League en Barca/real te prijzen komt een oer-arrogante, waar iedereen een schijthekel in Europa aan heeft, Duitse club die overschatte Britten en Spanjaarden even goed op hun plek zetten.

Dat de gouden bal dan in de plannen van sommige mensen niet goed zou uitkomen mocht het naar een Bayern speler gaan is dat terecht opgemerkt door Uli Hoeness.

Ribery had geen recht op de gouden bal, evenals Ronaldo en Messi, maar het gehaat en gejank aan het adres van hem en Bayern ging echt te ver. Afijn, laat het Spaanse en anti-Ribery/Bayern kampje maar blij zijn met dit resultaat. Onthoud namelijk, gouden bal voetbalt niet. De gouden bal gaat Ronaldo, de Real supporters en het Spaanse pers voor geen millimeter helpen wanneer Bayern jullie in de CL treft. Dan gaan we weer over naar de orde van de dag en zal Madrid tot in alle mogelijke gaten genomen gaan worden.

14 januari 2014 om 13:21

Ik heb nog nooit iemand zo weinig zien typen met zoveel woorden. De reden dat mensen het Ribery niet gunnen is omdat hij in meerdere interviews heeft laten weten dat hij zichzelf de enige logische keus vindt om de prijs te winnen.

Ach ja mediatraining. Ronaldo riep ook dat de prijs hem niet kon schelen toen Messi hem steeds won, maar staat te huilen als hij hem wel wint. Tuurlijk wil iedereen de gouden bal winnen. Dat Ribery dacht dat hij een kans maakte snap ik niet. Ronaldo en Messi zijn gewoon beter individueel.

Wat een slechte verliezer. Het is hem aardig naar zn bol gestegen door al die uitlatingen van teamgenoten en andere (bayern) grootheden. Hij dacht echt dat hij ging winnen... Geweldig.

Hij zegt dus:

1) Het is goed zo................dat meent hij dus niet
2) 1ste, 2de of 3e maakt niet uit..............hij wilde niets liever
3) ik ben geen egoïst............hij is één van de grootste
4) prijs was geen drijfveer.........vandaar al die uitspraken dat hij de beste is
5) er zijn belangrijkere dingen........relativeren heeft hij nog nooit gedaan

Ik lees al jaren geen interviews meer van spelers.
Mede door dit soort leugenachtige verhaaltjes.

Kom op als je over 2013 mag kiezen wie je aan de linkerkant wilt hebben dan kies je Ronaldo. Zo simpel is dat. Ribery heeft al een prijs ontvangen op het Champions League gala als beste speler van Europa. De gouden bal is een ander verhaal.

14 januari 2014 om 12:52

Het zegt al genoeg dat die in het team van het jaar opeend rechtshalf geworden is.

Ribery is een top speler maar hij hoorde niet eens in de top 3 vind ik.
Liever ibrahimovic ribery praat zo stoer jonge.wat bayern dee was puur een teamprestaties het is niet zo dat hij bayern muchen draagt op zijn schouders dat is wel bij messi en bij ronaldo als ronaldo niet speelt zie je real wat nepper spelen dezelfde verhaal bij messi bij barcelona.

Kan iemand mij uitleggen hoe een voetballer, de beste europeese voetballer op de europese velden kan worden, waar ook messi en ronaldo spelen, maar niet de beste speler van de wereld. Zo kan je die prijzen toch niet serieus nemen? Net of je zegt barcelona is de beste van europa, maar bayern van de wereld terwijl bayern ook in europa speelt. Begrijp me niet verkeerd, ronaldo heeft terecht gewonnen. Alleen ik begrijp de logica niet zo goed.

Individuele prijzen in een teamsport, treurige zaak. Zie wat er van komt, spelers kunnen het emotioneel niet meer aan (ribery en Ronaldo), voorzitters gaan zich ermee bemoeien (blatter) en er ontstaat vriendjespolitiek (vele voetballers die openlijk in een interview een favoriet aanwezen). Het is allemaal niet goed voor het voetbal, alleen goed voor het strelen van de ego's. Hoewel ik Ronaldo hoog heb zitten slaat deze prijs natuurlijk nergens op. Wat heeft hij nou gepresteerd? Halve finale CL, runner-up competitie, ternauwernood het WK veilig gesteld. Ribery heeft hierin meer gepresteerd, maar is maar half de voetballer van Ronaldo. Conclusie, deze prijs gaat nergens over en verdient geen aandacht.

Afschaffen deze comnercie prijs. Het heeft niks meer met prestaties te maken. Geld is de enige reden van deze bal en ronaldo en messi zijn voor adolf blatter commercieel interessanter dan ribery.

Dit was een teamprestatie en de gouden bal gaat om de beste voetballer! De beste voetballer is Messi... maar over 2013 was Ronaldo gewoon veel beter dus heeft hij terecht gewonnen!

Het verschil tussen deze spelers + Zlatan en Ribery is dat ze onvervangbaar zijn! Ribery is vervangbaar...

En de vraag wat hij dan had moeten doen met Bayern.... Volgens mij heeft Sneijder in 1 jaar ook veel prijzen gepakt evenals Xavi, Iniesta en zo zijn er ongetwijfeld meer!

Waar zijn de haters van gisteren die mij aanvielen wanner ik zei dat ribery morgen wel zou reageren op de uitslag? Zoals gisteren al gezegd, ribery vertrok om zo snel mogelijk bij het trainingskamp in het midden -oosten aan te sluiten, daar zou hij reageren. Stelletjes kinderachtige mensen hier die meteen conclusies trekken.

14 januari 2014 om 15:30

Nog steeds ben je zijn vlucht gedrag goed aan het praten, wat ben jij lachwekkend. Hij vluchten gisteren en wilden de pers niet te woord staan, dat is onacceptabel.

14 januari 2014 om 15:44

Lul niet, dat jij een hekel aan hem hebt is tot hier aan toe. Hij is niet "gevlucht" hij stond niet de pers ter woord omdat hij zo snel mogelijk naar het trainingskamp moest. Zoals ik voorspelde zou hij commentaar geven in het traingskamp. Dus wat loop je nou te zeuren, achterlijke

Ribery is een goede teamspeler en heeft wat individuele klasse, maar bij lange na niet van het niveau Ronaldo en Messi, zelfs niet van Ibrahimovic, Suarez of een van Persie.
Dat hij die Europese prjs won is een aanfluiting voor die prijs want het is een individuele prijs en geen teamprijs. Ribery heeft zich daardoor enorm hoog ingeschat en was nu zelfs met verwachtingen naar de Fifa gekomen?!?!

Eindelijk een goed commentaar van Ribéry in deze kwestie, ontbreekt alleen nog aan een felicitatie richting Ronaldo.

Het gaat bij deze prijs vooral om lobbyisme en helemaal niet daarom wie hem het meeste verdiend, want daar kan je urenlang zonder resultaat over discuteren, plus dat de meeste meningen van alle beide lagers gewoon chauvinistisch zijn.

Deze keer had je Fransen Bayern tegen Spanjaarden Real. De democratische verkiezingen zijn misschien wel eerlijk en juridisch zonder gebreken, maar het lijkt me ook duidelijk dat elke stem uitgebracht wordt met de gedachte: "wie vind ik het meest sympathiek". Dit is ook prima terug te zien aan de stem van van Gaal.

Mijn mening: Jammer voor de tijd met dit soort verkiezingen. Wie is de beste voetballer? Tja, Messi natuurlijk, en elke voetbal kenner weet dat zonder prijsuitreiking. Alles andere is marketing en emotie.

Wees niet getreurd Franck Bayern München is een mooiere club als Real, Dat is al iets waar je trots op mag zijn. Verder is het wel terecht hoor dat Ronaldo hem heeft gewonnen..

Dan had Sneijder in 2010 ook minstens bij de top 3 moeten zitten met de treble met Inter, finaleplaats WK en gedeeld topscorer WK. Wat een egoistische zeikerd is die Ribery. Zonder hem is Bayern niet heel veel zwakker. Juist het team in het geheel was de kracht en niet zozeer 1 iemand.

Leuk stukje damage control, waarschijnlijk gedaan na aandringen van Bayern. Nu is de eerste plaats opeens niet belangrijk, terwijl hij al weken huilt dat hij de prijs verdient.

Belachelikk dat hij cristiano niet eens feliciteert

Ribery is gaan beseffen dat zijn reactie beetje kinderachtig was. Nu redt hij wat er te redden valt. Alleen moet hij nu niet doen alsof het hem niks kon schelen, want hij weet beter. Wel mag hij trots zijn dat hij in de top 3 beste spelers is. Is een prestatie op zich.

Hij is geen egoïst zegt hij..
Daarom "vluchtte" hij, zonder de pers te woord te staan, boos naar z'n hotelkamer.
Dan ben je wel degelijk egoïstisch.
Snap zijn teleurstelling aan de ene kant wel, maar als meneer Ribery een beetje logisch nadacht dan wist hij ook wel dat Ronaldo meer kans maakte om die prijs te pakken.

Franck praat over de prijzen die hij gewonnen heeft met Bayern.
Dat is ook een super prestatie, maar dat bereik je als team, niet als individu.

Persoonlijk had ik zelf Ribery wel op 2 staan en niet op 3.

Zegt dan gewoon de waarheid en niet dit. Zeg dan gewoon dat je het klote vind dat je niet hebt gewonnen enz. En feliciteer Ronaldo. Maar dit is weer echt scheinheilig en je eruit proberen te redden van kinderlijk gedrag. Ronaldo is gewoon de kompleetste voetballer die er is klaar.

legt Scarface desgevraagd uit aan de Duitse journalisten.

Scarface is dat niet wat grof ook al is het zijn bijnaam.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren