Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax-talent Bazoer: 'Ik wil me deze week echt laten zien aan de trainer'

Laatste update:

Ajax verblijft momenteel in Belek, om zich voor te bereiden op de tweede seizoenshelft. Frank de Boer heeft drie veelbelovende talenten meegenomen op het trainingskamp: Ricardo Kishna, Jairo Riedewald en Riechedly Bazoer. Laatstgenoemde heeft er nu ruim een jaar in Amsterdam opzitten, na zijn overstap van PSV. Bazoer heeft nog geen spijt gehad van zijn overstap.

/

De verdediger annex middenvelder denkt dat hij in Amsterdam een betere speler is geworden. "Ik heb met Jong Ajax veel duels in de Jupiler League gespeeld. Daar heb ik veel van geleerd", zegt Bazoer op de website van Ajax. "Ik heb zowel aanvallende middenvelder als verdedigende middenvelder gespeeld. Ik heb laten zien dat ik op verschillende posities uit de voeten kan."

Volgens Bazoer is ook zijn handelingssnelheid omhoog gegaan en hij is fysiek sterker geworden. De jongeling mocht in de zomer ook al mee met Ajax op trainingskamp naar Oostenrijk, maar volgens Bazoer zit er een groot verschil tussen die week en het trainingskamp in Turkije. "Ik wil me deze week echt laten zien aan de trainer", benadrukt de jeugdinternational.

Denk je dat Riechedly Bazoer het gaat maken bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bij Psv stond je nu allang in de basis slimmerik. Heerlijk om te zien hoe die nog steeds bij de jeugd zit. Hopelijk blijft ie daar ook.

6 januari 2014 om 22:46

Dat is wat voorbarig denk ik, bij psv speelde hij ook zijn wedstrijdjes mee met jong PSV en mocht af en toe misschien een ruiken aan het echte PSV, maar basis is onzin

6 januari 2014 om 23:20

Waarom zou PSV Rekik hebben gehuurd denk je?
Juist, omdat niemand klaarstond.
Bazoer zou 100% zeker basis hebben gestaan en Rekik was dan niet gekomen.

Verder lekker voor hem, hij speelt veel minder goed dan bij de jeugd van Psv, zal wel met wennen te maken hebben.

6 januari 2014 om 23:35

100% ..... Das achteraf lekker gemakkelijk zeggen. PSv was nooit van het vertrouwen geven in de eigen jeugdspelers. Dit seizoen lijkt het erop, al moet de 2e seizoenshelft nog blijken of ze dit beleid handhaven.

Na Afellay is er jaren lang geen jeugdspeler meer doorgebroken. Depay is pas de eerstvolgende in de rij

6 januari 2014 om 23:38

Als Bazoer nu nog bij PSV zat stond hij zeer waarschijnlijk in de basis. Daar heb je een punt.

Maar denk je nou echt dat een 16, nu 17 jarige jongen als CV zijn draai kan vinden in een jeugdelftal, want dat is PSV op het moment gewoon. Veel te wisselvallig. Ja, ze deden het in de eerste 7/8 wedstrijden top maar naarmate kregen ze sterallures... Ging niet bepaald lekker naarmate ofwel

Bij Ajax wordt je geleidelijk gebracht, je wordt langzaam gebracht (zie Denswil en Veltman) en er staat een persoolijkheid in het hart van je team...

Bazoer zal nu zoals Denswil en Veltman langzaam gebracht worden

6 januari 2014 om 23:40

Bij Ajax wordt gewoon veel meer van je verlangd dan bij Psv.
Hij gaf het zelf ook aan. Logisch dat hij minder speelt, hoewel hij natuurlijk ook op een andere positie speelt hé....
Wat een misgunner ben jij samen met wat andere mensen hiero.
Wees eerder teleurgesteld in Psv. Zij zorgden ervoor dat sommige jeugdspelers het vertrouwen hadden verloren in de club. Logisch als je als jeugdspelers ziet dat de Marcelo's van deze wereld worden gekocht en de voorkeur krijgen boven je.

6 januari 2014 om 23:55

Rekik had al wat ervaring ondanks zijn jonge leeftijd.
Denk jij nou echt dat ze Bazoer meteen in de basis hadden gegooid?
Bakkali zal toch ook wekelijks spelen? Hij houdt nu gewoon de bank warm en terecht.

7 januari 2014 om 00:11

Rekik is gehuurd en Bazoer niet. Rekik is misschien verder in zijn ontwikkeling, maar ik zou veel liever een 'eigen' Bazoer hebben.
Hij had nooit weg moeten gaan bij PSV.

7 januari 2014 om 00:17

Wat een lekker gevoel dat straks jeugdspelers van ajax naar psv komen omdat ze daar alleen maar de kans geven aan jochies uit denemarken en oostenrijk

7 januari 2014 om 00:26

Hahaha ja Ajax heeft liever een Deen dan een Nederlander idd. Nee tuurlijk niet. Ajax scout ook in andere landen. Maar ze gaan niet express Denen in het elftal zetten. Ze doen wat hen het beste lijkt. En een Deen zetten ze er niet eerder in omdat het een Deen is. Dat heeft totaal geen nut.

7 januari 2014 om 02:47

Hendrix staat er toch ook? Hij was eigenlijk de nummer twee achter Bazoer. Die jongen komt er wel, maar heeft vooralsnog gegokt en verloren

7 januari 2014 om 03:38

Het is geen CV, heel de discussie die jullie voeren gaat nergens over

7 januari 2014 om 05:20

Hahah ga weg man! Zit nogal een verschil in ervaring en leeftijd he.. Gelukkig krijgt hij nu bij Ajax een goede begeleiding waardoor hij met zijn talent een grotere kans heeft om het te redden dan hoe dan ook bij Psv waar ze allemaal bezwijken.

Het is toch vrij duidelijk dat er een verschil is tussen hoe Ajax opleid en Psv, en de Ajax manier is gewoonweg beter, het klopt, bij Ajax kan je een rits spelers opnoemen die het hebben gehaald en die ook nog mooie transfers maken. Psv komt niet verder als Affelay en het enige talent wat er nu echt toe doet is Depay..

Maar ja lekker he voor Bazoer dat hij niet bij het eerste zit nog, haha kindje..

7 januari 2014 om 07:14

@manonthemoon.
Wat is dan het verschil qua opleiden tussen Ajax en PSV? En waarom is Ajax daar beter?

Ik heb sinds affelay toch al een hoop voorbij zien komen uit de eigen jeugd van PSV. Namen als depay, Willems, zoet, Hendrickx, brenet, bakkali en locadia??

7 januari 2014 om 07:19

Misschien speelt hij minder goed omdat hij nu met betere spelers speelt.

7 januari 2014 om 08:51

Met alle respect maar dat zijn wel heel weinig spelers binnen 2 jaar hoor.
En zo goed presteren ze niet eens. Depay is alleen echt goed

7 januari 2014 om 08:53

En als je alleen al kijkt naar de ex voetballers met wie je kunt samenwerken en trainen bij ajax dan is de keuze snel gemaakt.

7 januari 2014 om 09:31

Individuele training, niet op resultaat spelen in de jeugd maar op ontwikkeling. Ik zeg niet dat PSV een slechte opleiding heeft maar er zit wel verschil in.

Ajax zet Bazoer op VM en AM om aan zijn voetballende kwaliteiten te werken, puur voor zijn individuele kwaliteiten niet omdat dit zijn favoriete en beste positie is (kan evt. wel worden).

Toen Bazoer vertrok was depay, zoet, hendrix, brenet, bakkali en locadia nog niet aan de orde. Die kregen toen weinig kansen. Willems komt niet uit de eigen jeugdopleiding, direct in het eerste gezet op jonge leeftijd dat wel.

7 januari 2014 om 09:39

Jaloers dat Ajax zon grote club is in Scandinavië? Het is wel groot succes alle Denen. En die Denen zijn heel nuchter en pakken de taal snel op en die vinden het een eer om het o zo geroemde Ajax jeugd op geleid te worden. Omdat de kans op slagen erg groot is!

7 januari 2014 om 10:53

Willems komt uit de jeugd van Sparta, PSv heeft hem daar weggeplukt

6 januari 2014 om 22:47

PSV heeft pas sinds dit seizoen een ander beleid. Op het moment dat bazoer PSV verliet waren de vooruitzichten erg somber. Gewoon een logische keuze dus, achteraf praten is altijd makkelijk.

6 januari 2014 om 22:55

Dus met andere woorden; het is gewoon een domme keuze. En vorig jaar wist psv echt wel dat er een nieuw beleid zou komen en bazoer wist dat ook. Maarja, hij gaat moeilijk doen en kiest voor ajax, dus ik gun het hem om nog heel lang in de jeugd te blijven voetballen.

6 januari 2014 om 23:08

Onzin, als PSV vorig jaar kampioen was geworden hadden ze het beleid nooit omgegooid. Bazoer had dit nooit kunnen weten. Alsof een 17 jarige nu al basis had gestaan. Hij leert nu gewoon van de allerbesten, en krijgt zijn kans wanneer hij daar klaar voor is.

6 januari 2014 om 23:11

Domme keuze? Ajax brengt iemand (op een veel hoger niveau dan Psv) en de speler verdwijnt niet meer. Naast dat hij ontzettend jong is moest hij nog veel bijschaven om überhaupt in aanmerking te komen. Zijn ontwikkeling is goed en zijn debuut volgt later dit seizoen. Spelers laten debuteren wanneer ze er helemaal niet klaar voor zijn is funest bij een club als Ajax.

6 januari 2014 om 23:13

Natuurlijk wisten ze dat nog niet. Er is een spontane - overigens mislukte - revolutie ontstaan. Pas als het oude bestuur volledig is vervangen door nieuwe mensen met dezelfde visie als Cocu, dan kan het vernieuwen wellicht pas echt gaan werken. Je kan niet als Marcel Brands zijnde het ene jaar miljoenen in je elftal stoppen en een jaar later zeggen dat je een totaal andere visie hebt. Dat is onzin.

Goede keuze geweest van die jongen. Kan nu rustig gebracht worden in een goed draaiend elftal. Was bij PSV voor de leeuwen geworpen en had alle shit over zich heen gekregen.

6 januari 2014 om 23:28

Volgens mij is rekik niet veel ouder en we weten allemaal waarom rekik is gehuurd om dat er geen goede jeugd klaarstond dus bazoer had zeker al heel wat wedstrijden basis gestaan

6 januari 2014 om 23:30

En vergeet ook niet Hendrix, die er ook al heel wat westrijden in de basis op heeft zitten!

7 januari 2014 om 00:23

Ja hij wil de beste opleiding, dan moet je toch naar Amsterdam.

6 januari 2014 om 22:51

Het zou wel pure armoede zijn om deze jongen nu al voor de leeuwen te gooien. Dit is een jongen met zeer veel talent, alleen wedstrijdjes met de A1 of in de beloftencompetitie zijn heel anders dan JL of Eredivisie. Laatst gaf hij (en meer jeugdige Ajacieden) aan vermoeid te zijn na de eerste seizoenshelft.

6 januari 2014 om 22:52

En psv draait lekker? Denk dat ie blij is dat ie daar weg is

6 januari 2014 om 23:05

Een team hoeft niet lekker te draaien om extra stappen te maken.

6 januari 2014 om 23:31

Ja en nu zit hij lekker bij Jong Ajax, draait ook niet zo lekker hoorde ik?

6 januari 2014 om 23:53

Alleen erin staan is niet genoeg. Je moet ook goed gecoacht worden door trainers en medespelers. Dit ontbreekt vaak bij slecht draaiende teams.

6 januari 2014 om 23:07

@ledenis: dan stond ie te ballen bij een middenmoter... daar leer je minder dan bij Ajax op de training...

6 januari 2014 om 23:20

Je leert meer van tegenslagen dan van overwinningen.
Niet voor niets is de weg naar succes zwaar en faal je vaak.

6 januari 2014 om 23:22

Bij PSV speel je om het kampioenschap rechterrijtje,Bij Ajax Linkerrijtje.Kijk maar naar de ranglijst..

6 januari 2014 om 23:32

Ja no big deal affelay "speelt" ook bij barca ( een van de beste clubs van de wereld) en dan speelt hij nog 0,0 zelfs voor zijn blessure van alleen maar reserve staan leer je niet veel van echt op niveau spelen krijg je het vak echt onder de knieën

6 januari 2014 om 23:42

Je doet alsof deze jongen 20+ is. Hij is nog lang niet klaar voor de eredivisie. Helaas speelde hij niet vanaf zijn 6de jaar bij Ajax. Misschien was hij dan met name op technisch gebied vele malen verder.

7 januari 2014 om 00:04

Bij psv zou momenteel zelfs mijn blinde melkboer in de basis staan. Euforisch in het begin en nu zie je dat Flipje Cocu 14 klassen minder dan De Boer is. Net zoals het beleid en de spelers.

7 januari 2014 om 05:00

Toch wel treurig dan dat jullie van dat veredeld jeugd elftal waar zelfs jouw blinde melkboer in zou staan 4-0 klop kregen. Ook knap dat jullie welgeteld al puntje of 10 voorstaan. Overdrijven is ook een vak. Maar ja de grootheidswaanzin is al jaren alom vertegenwoordigd daar in Amsterdam.

7 januari 2014 om 00:35

Achteraf is het altijd makkelijk praten he.
Toen deze jongen ervoor koos PSV te verlaten deed PSV niets met de jeugd.

Had hij soms bij PSV moeten blijven in de hoop dat men daar ooit wakker zou worden?
Ja nu zijn ze massaal overgegaan op de jeugd maar voor hetzelfde geld zat er nu nog steeds een central duo van Marcelo en Bouma.

7 januari 2014 om 07:12

Toen hij weg ging was dit niet te voorspellen toen stonden ze boven aan en als ze kampioen waren geworden zoals het er na uitzag had die nooit een kans gehad

7 januari 2014 om 08:10

Denk je dat hij in een slecht lopend jeugd elftal dan ook stappen had gemaakt? Ik denk het niet!

7 januari 2014 om 10:37

In de jeugd bij de beste club van Nederland of in t eerste van middenmoter. Ik geef Bazoer groot gelijk.

Hhaa veel geleerd bij jong... nou ze voetballen heel goed... kijk waar ze staan. Hij kon beter bij psv blijven!!
Hij heeft zeker wel spijt van de overstap!!

6 januari 2014 om 22:49

Dat Jong Ajax niet zo hoog staat zegt toch niks over de persoonlijke ontwikkeling van deze jongen?

6 januari 2014 om 22:51

Alleen snapt Afghan dat niet...

6 januari 2014 om 23:22

@reinier,
Hij speelt veel zwakker dan dat hij bij PSV speelde.
Misschien wennen aan andere omgeving/spelers/systeem, maar neemt niet weg dat als hij zo door blijft gaan dat hij het niet gaat halen.

6 januari 2014 om 23:35

Jammer misschien als hij gewoon was gebleven dan had hij niet die lading shit over zich heen gekregen en ontwikkelde zich misschien wel naar behoren ,een verlies voor het Nederlands elftal niet alleen voor Ajax en PSV

6 januari 2014 om 23:38

Wat een domme opmerking Yamiown. Deze jongen blinkt regelmatig uit bij Jong Ajax. Hij trainde als 17 jarige al vaker mee met Ajax 1 en gaat nu mee op traingskamp. Wat is er nog meer voor nodig om je ogen te openen?! Nee die jongen komt er niet, blijf daar maar lekker in geloven...

7 januari 2014 om 09:33

Goed gesproken! Want de ranglijst doet er niet echt toe als het gaat om persoonlijke ontwikkeling, hem op de Vm/am positie is goed voor zijn ontwikkeling.

6 januari 2014 om 22:54

Afghan snapt het doel van Jong Ajax niet....zoals velen dat niet snappen...

6 januari 2014 om 22:58

Dat is het verschil tussen Ajax en Psv bij Ajax is het eerste elftal belangrijk.de andere elftallen zijn er om je te ontwikkelen kijk maar naar de gasten die hun debuut maakte de meeste jongens stonden er bij Ajax wel.bij Psv vind ik de jongens die hun debuut maken niet heel zeker overkomen en het zijn ook nog jongens vergeleken met de debutanten van Ajax.waarom zou die spijt hebben van zijn overgang hij heeft dit stappenplan zelf goedgekeurd.

6 januari 2014 om 22:59

Meneer snapt niet dat Jong Ajax zo laag staat in de Jupiler League omdat er iedere wedstrijd een compleet ander team staat?

7 januari 2014 om 00:19

@afghan

Het maak niet uit of het goed draait of niet.
Het is de bedoeling dat er minimaal 3 a 4 spelers zo ver komen.
Dat ze gewoon het eerste halen.

Dat is het beleid van ajax op dit moment.

7 januari 2014 om 09:37

Jong Ajax heeft ongeveer 30 spelers in jong Ajax gebruikt van wege de interlands zijn er ook veel b1 spelers op geroepen geweest er staat geen vast team wat bij PSV bijna wekelijks wel is.

bij PSV had ie al zijn minuten kunnen maken....vind het nog steeds jammer dat deze jongen zo vroeg weg is gegaan. Het nieuwe beleid had deze jongen makkelijk binnen de deur kunnen houden.

Hij komt er wel maar ik gun het hem niet. Overloper!
Had gewoon bij psv moeten blijven, daar had hij ook in jong psv gespeeld en dus hetzelfde niveau als jong ajax.
Cocu had hem meer kans gegeven dan de Boer zal doen omdat Cocu hem veel beter kent.

6 januari 2014 om 22:48

Ajax middelveld staat gewoon goed en is beter dan met Bazoer, maar ik denk als je willekeurige fan bent, liever op dit moment bij Ajax zit dan bij Psv, Bij Ajax krijg je te maken met, Frank, Dennis, Wim, Johan, Ronald, Edwin, Marc en noem maar op.

6 januari 2014 om 22:51

En die namen garanderen succes omdat?

6 januari 2014 om 23:03

Comred ziet het succes bij Ajax niet onder al die namen. Misschien moet je het Ajaxmuseum eens gaan bezoeken, Comred? Moet te doen zijn, Alkmaar is niet ver weg.

6 januari 2014 om 23:04

Die garanderen helemaal niks. En dat zegt hij ook niet. Maar het zijn wel allemaal internationale topspelers geweest en ze dragen die ervaring maar wat graag over aan de jeugd.

6 januari 2014 om 23:37

Ligt ook vaak aan wat voor een personen je te maken hebt het zou kunnen dat mijn plaatselijke voetbal coach voetballers beter iets kan leren dan bv stam

6 januari 2014 om 23:37

ja en bij PSV krijg je te maken met Cocu, Zenden, van Nistelrooy, Vennegoor, Bruggink, Faber, Bommel noem maar op... En bij PSV had Bazoer nooit op het middenveld gestaan want het is een Verdediger!!!

6 januari 2014 om 23:51

Daar heb je alex de psv fan weer. De basher van Ajax als het hem uitkomt. Frank de Boer en zijn staf wilde Bazoer op het middenveld zien om zo zijn voetballende kwalteiten te laten verbeteren. Na verloop van tijd pakte het zo goed uit en bleef hij daar dus spelen, misschien is hij wel een betere 6 dan een 3/4.

7 januari 2014 om 00:03

Zou jij toch moeten weten? Az werd kampioen door oud Ajacieden (en krijgen als dank gemaakte haat terug maar dat terzijde)

7 januari 2014 om 11:59

Dat zegt niets, Ajax werd in 2011 ook kampioen door (onder andere) voormalig AZ spelers.

Bovendien, niet te veel eer op het bord van Ajax leggen. Alleen Louis van Gaal en Joey Didulica hadden voor het kampioensjaar een Ajax verleden (moisander ook, maar hij was daar alleen jeugdspeler geweest).

6 januari 2014 om 22:51

Begrijp hem wel. Destijds hadden talenten helemaal geen kans bij Psv, ook voor periode Advocaat. Hij kon onmogelijk in de toekomst (no pun intended) kijken en zien dat Cocu wel degelijk bezig is de talenten. Ik zou het zelfde hebben gedaan, al denk ik dat er bij Bazoer nog meer speelde, o.a. de mislukte overstap naar PL-clubs.

Bazoer komt er wel, hij is echt heel goed en zit bij Ajax helaas op de goede plek.

6 januari 2014 om 22:54

Waar ik denk dan dat crux zit, is dat er voor talenten geen duidelijke lijn te bekennen is bij Psv. Sinds kort is er bij Ajax een duidelijk verhaal en is er één organisatie die achter één doel staat, waar de talenten op getraind worden. Talenten worden opgeleid op een manier zoals zij dit ook in het eerste moeten invullen. Daarmee weten zij, wanneer dit goed ingevuld wordt, dat het eerste bereiken ook een reële kans is. Ik analyseer dat het bij PSV losser is en meer op de gok: houd je je staande of niet. Bij Ajax wordt er meer geschaafd aan de spelers, als ze er nog niet zijn, dan eerst via een omweg en dan als het nog niet lukt houdt het op. Daarmee, denk ik, dat je bij Ajax een betere kans maakt op een mooie toekomst.

Ik denk dat Cocu hem ook kans had gegeven, maar of het hem uiteindelijk ook echt een completere voetbal had gemaakt, dat betwijfel ik. Natuurlijk moet dit bij Ajax ook nog uitgewezen worden.

7 januari 2014 om 05:06

Simpatico

Gelul in de ruimte zeg. Word geschaafd? Sorry hoor maar het draait er gewoon om of je talent hebt en je het laat zien, niet meer niet minder. Ajax heeft niet voor niets als een rechtsbuitentje of vijf geprobeerd uit eigen jeugd en allemaal niet goed genoeg. Dat was niet gokken dan zeker? Of konden ze dat niet van te voren zien dan?

6 januari 2014 om 23:08

Overloper?

Heb je de selectie van je eigen club wel eens bekeken? Slimmerik! Ik kan daar weinig PSV-ers ontdekken.

6 januari 2014 om 23:39

Zoet, Depay, Bakkali, Hendrix,... PSV heeft nooit een jeugdspeler weggehaald bij Ajax of Feyenoord. Feyenoord ook niet.

6 januari 2014 om 23:52

PSV had in diezelfde zomer nog Rik Schouw overgenomen van Ajax, niet heel talentvol, maar hij is wel overgenomen...

7 januari 2014 om 00:14

die moest van ajax weg

7 januari 2014 om 00:35

Klopt, had het net gecheckt. Maar hij is wel een soort van 'overgenomen' :D

7 januari 2014 om 07:34

Wel van W II/RKC en Sparta.

7 januari 2014 om 08:45

Alexpsvfan21,

Om spelers van Jong-PSV op te noemen kan ik ook wel, maar welke spelers zijn dan de vaste basisspeler?

Zoet was al 15 jaar toen hij naar PSV ging, net zoals een Eriksen die naar Ajax ging.

Maar na mijn weten wilde Bazoer niet bij PSV blijven, omdat daar de jeugd niet gebruikt werd. Dus wat heeft Ajax dan verkeerd gedaan? En met Rik Schouw was het bij Ajax bijna hetzelfde, alleen was Rik Schouw niet goed genoeg waardoor hij naar PSV mocht gaan.

Ajax heeft gewoon gewacht totdat ze met Bazoer konden en/of mochten onderhandelen. Dus houd gewoon eens op met dat gezeik over Ajax en Bazoer, want ook Brenet, Van Ooijen, Locadia, Bakkali, Depay, Ritzmaier en Zoet zijn bij andere clubs weggeplukt.

7 januari 2014 om 09:42

Daarom hengelde ze naar van rhijn. En ze zaten ookal op de loer voor uhm volgens mij toen der tijd ozbilz of ebecillio Een van die twee. Dus PSV is ook niet heilig!

7 januari 2014 om 12:49

Hootch30

Zoet ging op zijn 14e gratis van Veendam naar PSV jong psv? Hendrix heeft meer wedstrijden gespeeld dan Klaassen. En Bakkali zit al tijden bij de selectie en de vraag was: Heb je de selectie van je eigen club al eens bekeken.

En ja die zijn weggeplukt, alleen niet met geld als lokaas maar omdat PSV een beter club was natuurlijk dan waar ze zaten. Locadia zat bij Sarto(hoofdklasse) bv.

7 januari 2014 om 21:35

Natuurlijk heb ik bij mijn eigen club gekeken, maar jij jankt toch dat Bazoer een overloper is. Ik geef alleen maar aan dat ook bij jouw club genoeg van deze spelers rondlopen. Dus dan hoef je niet nogmaals met de vinger naar Ajax te wijzen.

En fijn dat Zoet al op zijn 14e naar PSV ging, zelfs transfervrij? Dat noem jij dan geen overloper? Destijds op je 14e denken dat je kansen maakt bij een koopclub?

En geld als lokaas? Nee, een sportieve toekomst als lokaas.

En ja, Locadia heeft ooit bij Sarto gespeeld, maar daarna bij Willem II en Rkc, voordat PSV hem ging lokken met geld

7 januari 2014 om 09:35

Hahaha.. wat voorbarig.. Cocu zou hem mogelijk wel kansen hebben gegeven maar ten eerste was Cocu nog geen trainer toen hij de overstap maakte en ten tweede kun je dat nooit zeggen. PSV gaf vorig jaar nog geen enkele kans aan talenten, Ajax wel en is PSV een stap voor geweest.

Riekewald en Kashni gaan als het lukt de absolute top halen, Bazoer moest niet weg gaan van PSV

6 januari 2014 om 22:55

Leuk om te zien dat er zoveel talent rondloopt. Ik hoop voor hem dat hij doorbreekt. Wanneer talenten bij Ajax niet doorbreken zijn er meestal genoeg mogelijkheden om bij een andere club aan de slag te gaan.

Offt :jaap de Groot, chef sport van de Telegraaf, heeft in een uitzending van Fox laten weten dat Ajax achterin de rij is gezet voor Ola John door Benfica. De Portugese club baalt er van dat Ajax slechts een deel van het salaris van de speler over wil nemen en heeft hem aangeboden in de Premier League, zo meldt de ochtendkrant. 

Ont. Ik ben benieuwd of bazoer een toegevoegde waarde is voor ajax als verdedigende middenvelder. Poulsen is echt niet meer goed genoeg na dit seizoen.

Wat een gezwets allemaal. Bij psv had die natuurlijk wel een basisplaats gekregen. Als dat zo was dan hadden ze hem een jaar geleden wel dat gevoel gegeven dat die een kans zou krijgen maar dat gevoel kreeg die alleen bij Ajax. Vandaar zijn overstap. En nu krijgt die de kans. Veel gasten hier snappen blijkbaar niet dat t heel normaal is dat een nieuw talent eerst moet wennen aan de Ajax cultuur, de speelstijl etc. alvorens echt aant grote werk te ruiken. Bij Ajax eisen ze nu eenmaal meer van een speler dan Bin psv. Als mens en als voetballer. Nu heeft die een jaartje kunnen wennen en wordt die langzaam gebracht. We zullen zien wat t gaat brengen. Het is echt achterlijk om nu te stellen dat die niet naar Ajax had moeten gaan.

6 januari 2014 om 23:04

Vind dit ook behoorlijk gezwets van jouw kant. Weet niet onder welke steen jij hebt geleefd afgelopen jaar, maar PSV heeft afgelopen zomer pas de lijn ingezet voor jeugd. Als ze kampioen waren geworden hadden ze dit niet gedaan en waren er misschien enkele jeugd spelers ingepast. En hadden ze van de miljoenen van de champions league wel andere spelers aangetrokken. Net of PSV vorig jaar wist dat ze veel spelers zouden verkopen! En PSV liet voor afgelopen zomer sporadisch spelers doorbreken. Dus hoezo hadden ze hem dat gevoel kunnen geven? En oja had hij nu misschien bij Jong PSV gespeeld, maar dat die mee zouden doen in de jupiler league was ook pas in Juni bekend! En

Vind het zelf wel mooi dat die jongen nu bij Ajax speelt. Hoop ook dat die het gaat redden. Niks is mooier dan talenten te zien doorbreken.

6 januari 2014 om 23:43

Ik heb t dan ook over de situatie zoals die een jaar geleden was. En in de huidige situatie is t trouwens ook maar afwachten of die een kans zou krijgen. Want als jeugdspelers echt een kans zouden krijgen bij psv dan had toivonen niet meer in t veld gestaan. Er loopt vast wel een jeugdspeler rond die meer zin heeft om te voetballen dan die Barbie toivonen.

7 januari 2014 om 05:10

Tuurlijk zwets ie in de ruimte. Mooie uitspraak hoor: "verwachten ze meer als voetballer en als mens van je", maar complete bullshit natuurlijk. Wat verwachten ze meer dan? Allebei de clubs maken van oudsher het spel en spelen een soortgelijk systeem zoals bijna alle Nederlandse clubs overigens. Daarnaast zijn het beide topclubs die eigenlijk jaar in jaar uit voor het kampioenschap meestrijden. Leg jij eens ff uit wat er dan meer verwacht wordt als voetballer en mens dan?

Alleen maar misgunners hier, op het moment dat hij weg ging maakte psv heel weinig gebruik van eigen talenten of jonge jongens na zijn overstap zijn ze dat pas gaan doen omdat ze daar ook wel weten dat voortaan zowat alle talenten hun heil ergens anders gaan zoeken.. dus kom niet met zo'n zwakke dingen aanzetten en neem psv het maar kwalijk dat ze niet beter met talenten omgingen

Bazoer is een speler die na dit seizoen vast bij de selectie gaat komen.
Ik denk niet dat hij nog veel minuten gaat krijgen dit seizoen maar wie weet.

Verder laat Bazoer in Jong Ajax niet zien waar ik op had gehoopt maar dat is natuurlijk logisch gezien zijn leeftijd.
Je leest het ook dat hij nog jong is want het lijkt net een stuk wat hij schrijft in zijn dagboek.

Ik heb met Jong Ajax veel duels in de Jupiler League gespeeld. Daar heb ik veel van geleerd"
Ik heb zowel aanvallende middenvelder als verdedigende middenvelder gespeeld. Ik heb laten zien dat ik op verschillende posities uit de voeten kan."
Ik wil me deze week echt laten zien aan de trainer"

Drie toptalenten, vooral Bazoer wordt erg hoog ingeschat. De generatie '92-'96 zit erg goed bij Oranje. De lichting van Bazoer, Rekik, Veltman, Denswil, Vilhena, Locadia, Aké zie ik een wereldtitel pakken in pakweg 2022.

6 januari 2014 om 23:25

Zijn leuke namen en kunnen leuk aanvallend spelen maar op internationaal vlak worden hele andere kwaliteiten geëist die de meeste nederlandse spelers niet goed genoeg beheersen.

6 januari 2014 om 23:29

Wat denk je van belgie met Hazard, Musonda, Januzaj, Bakkali, Lukaku, Pereira, de Bruyne en Tielemans.

6 januari 2014 om 23:54

@edenhazard

Ga naar je nest man.. Je noemt wat NL namen... Neem ook is een kijkje in het buitenland dan stelt die weinig voor!

7 januari 2014 om 10:00

Heb je ook nog Klaassen, Depay, Ziyech, Ebecilio en vanuit de Ajax A-jeugd zitten er een aantal aardig wingers aan te komen (de rest van de clubs ken ik niet zo goed).

Een groot talent, die na een goed begin wat weggezakt is.

Mooi dat hij met dit trainingskamp zijn visitekaartje mag afgeven aan Frank de Boer. Volgend seizoen de backup van Blind en daarna de vaste speler van Ajax.

PSv-supporters reageren nog steeds zuur. Maar die jongen zag gewoon weinig perspectief bij Psv. Toentertijd kreeg de jeugd ook amper kansen daar. Door zijn vertrek zijn de ogen geopend. En we moeten nog maar eens zien, hoe lang ze dit beleid volhouden. Want na de desastreuze 1e seizoenshelft wordt alsmaar om ervaring geroepen in Brabant...

Domme reacties hier.

Hij is net 17, maar natuurlijk..bij PSV speelde hij vorig seizoen in de B1 maar nu zou hij onbetwist basisspeler in het 1e zijn.

Bovendien zag die jongen zichzelf als middenvelder, en Ajax zag dat ook in hem. Bij PSV zagen ze hem als verdediger. Ook 1 van de redenen waarom hij overgestapt is.

Bovendien breken de talenten bij Ajax duidelijk in veel grote getallen en veel sneller door dan bij Psv, daar hoef je geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben. En als ze bij Ajax doorbreken zijn ze vaak ready om er te staan en zijn het geen grillige pubers zoals bij Psv.

6 januari 2014 om 23:59

Hij had sowiezo meer kansen bij psv gehad dan dat die bij ajax heeft gekregen..

Niemand in eindhoven rouwt meer om zijn vertrek ook al willen jullie dat graag geloven!

Geloof mij dat hij zelf ook niet meer zo overtuigd was voordat hij ging...

Bij psv zou onze blinde melkboer momenteel zelfs in de basis staan. Zij willen Ajax kopiëren maar het lukt niet. Nu niet,dan niet,nooit niet

Tjonge jonge, iedereen predikt hier weer voor eigen parochie. En die afgunst ten opzichte van elkaar, gewoon lachwekkend.

Bijna iedere nederlandse club haalt jeugdspelers weg bij andere clubs. Dus ze proberen allemaal om een zo goed mogelijke jeugdopleiding te krijgen. Niet alleen Ajax.

En wat betreft Bazoer, die jongen heeft de keus voor Ajax gemaakt en we zullen wel zien of hij doorbreekt.

Tjonge wat een reacties hier. Waarom kan zo een jongen niet voor zichzelf kiezen? Waarom moet dat in de ogen van de maatschappij afgestraft worden?
Ja het is vervelend voor PSV supporters en ja andersom had het ook vervelend voor Ajax supporters geweest, maar is dat dan een reden om hem persoonlijk alles te misgunnen?

Het is maar een speler jongens. Persoonlijk hoop ik dat hij slaagt bij de mooiste club van de wereld

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren