Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax komt Sneijder in winterstop tegen tijdens trainingskamp in Turkije

Laatste update:

Ajax treft in januari een oude bekende, als de Amsterdammers tijdens de winterstop een trainingskamp beleggen in Turkije. Het elftal van trainer Frank de Boer komt tegenover het Galatasaray van Wesley Sneijder te staan, als Ajax deelneemt aan het toernooi om de Antalya Cup.

/

Op vrijdag 10 januari staat het duel met voormalig Ajacied Sneijder en zijn huidige ploeggenoten op het programma, meldt Voetbal International. De 96-voudig Oranje-international bereidt zich dan met de Turkse topclub voor op de tweede seizoenshelft, waarin Cim Bom het onder meer opneemt tegen Chelsea, in de tweede ronde van de Champions League.

Tijdens het laatste groepsduel was de Nederlander verantwoordelijk voor de winnende en daarmee beslissende treffer. Sneijder doorliep de jeugdopleiding van Ajax en maakte er in 2002 ook zijn debuut als profvoetballer. Na enkele jaren in de hoofdmacht verkaste de aanvallende middenvelder in 2007 voor 27 miljoen euro naar Real Madrid. Succesvoller was Sneijder vervolgens echter bij Internazionale, waar hij in 2010 de Champions League won.

Denk je dat Ajax van hetzelfde niveau is als Galatasaray?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
17 december 2013 om 10:14

Een gat? Half Europa gaat erheen, haha!
Turken op VZ: ga vooral niet in op deze onwetende, onnozele nietsnut.

Edit: reageerde op verwijderd bericht. Deze mag gewist worden.

17 december 2013 om 10:15

haha dus song fabregas en pinto zijn a spelers ? en bartra speelde ook mee . alves messi sanchez valdes ontbraken dus jha dat is een b elftal

17 december 2013 om 10:16

Wat die clown hier boven zegt is ook onzin, maar dat gala veel beter is is ook onzin. Ik denk dat Ajax de iets talentvollere spelers heeft is en Gala iets meer ervaren en ontwikkeld. Een wedstrijd tussen beide ploegen zal redelijk gelijk op gaan, maar geen van beide ploegen is echt veel beter dan de ander hoor.

17 december 2013 om 10:12

tijd om wakker te worden ajax wint een keer van een toploeg en kijk hoe je nu praat net alsof ajax de beste club is als ajax echt goed was moesten jullie milan uitschakelen maar helaas veel geluk in de europa league

17 december 2013 om 10:16

@woutbrama

Wat een onzin komt eruit

17 december 2013 om 10:22

Alsof as roma zo goed is!! Ga toch weg man

17 december 2013 om 11:53

Beter dan ajax iig

Goede oefenpot tegen een sterke ploeg. Hoewel ik Ajax technisch en tactisch hoger inschat. Maar het is een oefenpotje, dus mentaal zal de Turkse ploeg er dan iets beter op staan.
Leuk de confrontatie met Sneijder, maar ik heb nou niet het idee dat hij de laatste jaren met Ajax bezig is... misschien dat ik het verkeerd heb.

17 december 2013 om 10:58

Moet hij dan met Ajax bezig zijn als hij daar helemaal niet speelt?!...

17 december 2013 om 11:53

Clubliefde/respect voor je oude club? Je hoort vaak genoeg over spelers die het hebben over hun oude club (bij Ajax bijvoorbeeld Van de Vaart, Heitinga, Huntelaar en zelfs Zlatan laatst)

17 december 2013 om 12:20

Daar beginnen ze zelf echt niet over hoor, heeft puur te maken met journalisten die hun dat soort dingen vragen. Je kunt er gif op innemen dat Sneijder gevraagd gaat worden naar deze confrontatie. Maar dat betekent niet dat hij 'bezig' is met Ajax, hij doet gewoon zijn plicht met het beantwoorden van vragen van journalisten.

17 december 2013 om 13:54

Dat komt inderdaad omdat journalisten ernaar vragen.. Als hij voetbalt voor Galatasary tegen de nummer 7 van Turkije gaat hij niet van de daken schreeuwen dat hij Ajax een geweldig club vindt..

17 december 2013 om 12:49

Turken en mentaal beter? Ha! Grap van de eeuw!
Dat Ajax tactisch idd de betere is. GS heeft echter betere individuele spelers. Het spel is echter niet om aan te zien.

17 december 2013 om 13:07

Mentaal zullen de Turken beter zijn in die zin, dat ze een oefenpotje serieuzer kunnen nemen. Gegarandeerd dat Gala in eigen land van een club als Ajax wil winnen, ook al is het maar een toernooitje.

Ik praat hier niet over beheersing, maar over wedstrijdmentaliteit.

17 december 2013 om 13:09

Ah op die fiets. Nou denk niet dat ze het vrij serieus zullen nemen hoor. Het is niet zo dat ze die wedstrijd extra graag willen winnen omdat ze in eigen land spelen.

17 december 2013 om 13:37

Ajax speelde toch ook al de openingswedstrijd in het nieuwe GS stadion?
Toen had Ajax nog een redelijk goed team.
Nu vind ik het ook een goed team, maar weet niet of ze tegen de meer ervaren turken op kunnen.
We zullen het zien, zolang het maar vriendelijk blijft... niemand wilt blessures in de winterstop!

17 december 2013 om 14:43

Mijn 2 ploegen tegenover elkaar, hoop dat de beste wint en hoop op een echte vriendschappelijke wedstrijd waaronde de jeugd ook een kans krijgt tegen 'talentvolle' Ajax, kunnen ze misschien nog iets leren ..

17 december 2013 om 17:09

Als je nou gewoon de wedstrijden van Turkse clubs volgt (galatasaray, Fenerbahce, Besiktas, Trabzonspor, nationale ploeg) dan weet je dat de Turken altijd qua mentaliteit sterk zijn. En ze zijn ervaren. Maar dat neemt niet aan dat Galatasaray noch Ajax serieus zullen spelen tegen elkaar. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk spelers aan de kant laten.

Dus Galatasaray is fysiek sterk, mentaal sterk, heeft ervaring en is in bepaalde mogelijkheden technisch goed.
En Ajax is tactisch sterk, speelt beter positiespel, gecombineerd voetbal en heeft snelle spelers. Het is gewoon zout en peper als je het mij vraagt.

Ik dacht dat ze weer naar Brazilië zouden gaan vanwege Aegon (monreal). Wel een lekker oefenpotje tegen Galatasaray.

17 december 2013 om 13:38

Dat wilde Ajax zelf niet meer, en nu het sponsorcontract afloopt na dit seizoen heeft Ajax denk ik iets meer te willen dan Aegon.

17 december 2013 om 19:06

Gaat Ajax met een nieuwe sponsor werken?

18 december 2013 om 14:31

JA, het huidige contract loopt eigenlijk nog 1 seizoen door na dit seizoen, maar Aegon heeft besloten om hiermee te stoppen, wel blijven ze partner.
Ze vinden o,a nu ze de staatssteun hebben afbetaald dat ze niet in deze tijd veel geld aan sponsoring kunnen uitgeven.
Ajax zal heus nog wel wat extra geld krijgen ivm het niet nakomen van de verplichtingen van het contract.

Hierdoor zal Ajax na dit seizoen al met een nieuwe sponsor op het shirt gaan spelen.

Er waren eerst geruchten over: Klm, Vodafone(stopt met Formule 1), Huawei en nog een paar grote multinationals.

Dit tovert toch weer een dikke smile op mijn gezicht! Ajax en GS tegen elkaar, my two favourites!
Misschien kunnen ze gelijk de onderhandelingen over Sneijder starten?

17 december 2013 om 12:41

Sneijder gaat echt niet voor 1 miljoen per jaar voetballen, voelt hij zich te goed voor. Sneijder voetbalt alleen voor de centen.

17 december 2013 om 14:34

Of voor een ploeg dat zich wel uit de groepsfase weet te redden.

17 december 2013 om 14:41

Sneijder kan bij Galatasaray blijven en kan nog naar Man utd gaan, denk je nou echt dat die voor Ajax gaat kiezen als die nog miljoenen meer kan verdienen ?

Wie doen er nog meer mee aan die Cup?

17 december 2013 om 16:26

Trabzonspor en Celtic.

Het is maar een oefenwedstrijd lieve mensen. Als de een wint betekent dat dus niet per se dat die club of de competitie waar het afkomstig is de betere is. Ik hoop dat het alvast tot iedereen doordringt, scheelt op 10 januari een hoop frustratie en geruzie.

17 december 2013 om 10:58

En toch zal je zien dat mensen straks weer domme discussies gaan starten, van beiden 'supportersgroepen' trouwens. Met nadruk op de aanhalingstekens, want ik betwijfel wie er nou een echte supporter is op Vz.

17 december 2013 om 11:34

Hieronder begint er al een te kwekken. Je moet denk ik pindakaas in je ogen hebben als je vindt dat Galatasaray en Ajax aan elkaar gelijk zijn.

17 december 2013 om 12:49

Ajax is tactisch en technisch veel beter dan Galatasaray. Echter is Galatasaray veel fysieker en ervarener. Deze teams zullen elkaar echt niet veel ontlopen.
Ik zie je hier ook ergens opmerkingen plaatsen ''laat Ajax eerst maar eens door de groepsfase CL komen''
Kijk eens naar de poules waarin ze afgelopen twee keer zaten. Vorig jaar Cluj, Braga en United tegenover Dortmund, City en Real.
En ook dit jaar zat het ze in ieder geval heel erg mee (goal 85e minuut op een gemanipuleerd veld)
Ajax had pech met een onterechte penalty in de Arena, en moest helaas in de return winnen van een tegenstander waartegen gewoon niet te scoren was.

Kortom, Galatasaray en Ajax zijn gewoon aan elkaar gewaagd, en je moet pindakaas in je ogen hebben als je dat niet in wilt zien.

17 december 2013 om 13:38

Pardon? Het is nog zeker te vroeg voor jou? Waar heb ik gezegd dat Ajax maar eerst door de poulefase moest komen om zich te kennen meten met Gala? Jij hebt iets dikkers dan pindakaas in je kijkers zitten.

Gemanipuleerd veld? What's next? Straks gaan jullie nog roepen dat we die Portugees een zonvakantie aan de Bosphorus hebben gegeven om die match te staken. Kom je met je CL verhalen over hoe Jaxie benadeeld is, who cares? Je praat wel over Braga en Cluj, maar dit zijn keiharde ploegen die de Nederlandse teams gewoon van de mat spelen met hun ijzersterke mentaliteit

Galatasaray is mijn grote liefde, maar ik heb wel gejuichd voor Ajax. En wat krijg ik elke keer als dank? Dit soort 'hiep hiep hoi' jochies die mij het een en ander willen duidelijk maken. Lees mijn reactie hier beneden eens goed, ik benoem duidelijk dat Ajax het veldspel beter beheerst. Zij zullen dus moeite hebben met de mentaliteit en ervaring van Galatasaray, en wij op z'n beurt weer met een tactisch sterke tegenstander. En toch ken je deze ploegen moeilijk vergelijken: 2 hele andere ploegen met een totaal andere filosofie en werkwijze.

17 december 2013 om 14:05

Was geen reactie op jou maar op Applegreen.

17 december 2013 om 14:13

Je hebt je antwoorden in ieder geval

17 december 2013 om 14:48

Yaseminbas ..
Agzindan bal damliyor geweldige reactie, precies waar ik mee te maken had juichen voor Ajax en nog komen mensen onzin lullen over Galatasaray die een makkelijke ploeg had etc .. ongelofelijk sommige Ajaxfans ..

17 december 2013 om 18:06

@applegreen, omdat jij diep, diep, diep in je hart weet dat Ajax technisch en taktisch veel beter is dan jouw Galatasaray dek je je alvast in dat het maar om een oefenwedstrijd gaat dat niets betekent. Je bent zó doorzichtig

@yaseminbas, Ik heb er een andere kijk op dan jij, ik denk dat het echt begonnen is toen GS fans begonnen op te scheppen dat jullie Real wel even gingen oprollen en dat jullie kans hadden om de CL te winnen. Daar is lacherig op gereageerd en jullie zijn boos geworden omdat jullie dat werkelijk meenden! Wie er begonnen is met dat kinderachtige getouwtrek doet er niet toe. Jij en vele anderen laten je wéér kennen in dit topic. Doe dat dan gewoon niet.

PS: Braga en Cluj zijn qua hardheid en niveau gelijkwaardig aan Celtic. Dat stelt niet zoveel voor. Maak ze niet groter dan dat ze zijn.

17 december 2013 om 18:36

Beste heer Doncoxxx,

Welk lid zei dat wij een kans hadden op een CL winst? Dat Voetbalzone daar artikelen over maakt, terwijl er al vanuit Turkije is bevestigd dat bepaalde geruchten niet kloppen, is voor jullie het moment om dan toe te slaan. Hetzelfde als met de termen 'heksenketel' en 'hel': uhm, die naam hebben wij onszelf niet echt gegeven ofzo.

Ja, we hadden gehoopt op een spektakel omdat we in de vorige editie een winst eruit konden slepen. Jullie begrijpen het niet: wij genieten van elke grote club die er op bezoek komt, ongeacht de score. Dan is het jammer dat er door een tactische fout er 6 ingaan, maar het is gebeurd. We hebben ervan geleerd en we staan er nog steeds. Nog steeds met de borst vooruit, dat zit gewoon in ons. Turkse supporters staan keihard achter hun teams en hopen altijd op iets moois, dat is iets wat je er niet zo snel uit krijgt, ongeacht de dreunen die we krijgen.

De Nederlandse supporters zijn vaak heel nuchter en dat is te zien in het spel wat ze vertonen. Turken zijn weer wat feller en emotioneler. Beiden zijn goede kwaliteiten, maar helaas botst dat vaak hier op deze site. Mijn bedoeling is ook niet om te provoceren of iets in die richting. Ik ben altijd neutraal, ik heb een vleugje rood-geel in mijn reacties maar ik durf wel een vrouw te zijn en dingen toe te geven. Dat wilt niet zeggen dat ik alles moet pikken. Ik heb ook al vermeld dat Ajax tactisch gewoon de bovenliggende partij is, en dat dit daarom een leuke pot wordt. 2 ploegen die moeten handelen op elkaars zwakke punten: Gs met het veldspel en Ajax vs de ervaring en mentaliteit.

Ps: Ik maak niemand groter, maar het is echt niet erg om Galatasaray gewoon credits te geven voor het overwinteren. Het is logisch dat Ajax met die poules niet kan overwinteren, maar ik verwachtte wel wat van ze in de Europa League. Velen willen met de Oostblokkers aantonen dat we 'geluk' hadden, maar een aantal Nederlandse clubs worden eenvouding weggebonjourd.

18 december 2013 om 05:25

Hahahaaha grap van de eeuw "Galatasaray en Ajax aan elkaar gewaagd". Tuurlijk gast. Vorig seizoen was het smoesje de poule, maar die vlieger gaat ook niet meer op. Ajax stelt helemaal geen flikker voor terwijl Galatasaray alleen maar beter wordt, vooral als de buitenlanderslimiet naar de schroothoop gaat.

Aah Ajax in een vriendschappelijk toernooi tegen Galatasaray. Dit is dus echt een potje voor mij, gezien mijn twee favoriete ploegen het tegen elkaar opnemen. Het is geen echte duel waar er iets op staat, dus ik hoop ook niet dat zowel de Galatasaray aanhang als de Ajax aanhang nu geen overdreven vergelijkingen gaan maken. Galatasaray heeft een serieuze tegenstander van zijn niveau nodig om te oefenen voor tegen Chelsea en Ajax is, net als jarenlang trouwens, een ploeg van het niveau Galatasaray. Hier kan je niet omheen praten.

17 december 2013 om 11:11

Klopt, team zijn gelijk. Alleen grotere namen gaan naar Turkijke, wegens weer en beteren salaris. verder is gewoon zelfde niveau en meer niet. Als ze 10x tegen elkaar spelen winnen ze allebei 4x en 2x gelijk.

17 december 2013 om 11:32

Begin je nou weer? Ajax en Galatasaray zijn absoluut niet gelijk aan elkaar qua niveau. Laat Ajax maar een keer de groepsfase van de CL overleven en winnen van de Steaua's van deze wereld, dan zie we wel weer verder. Het is eerder 7 keer winst GS, 2 keer gelijk en 1 verliespartij.

17 december 2013 om 16:14

Jij overschat Galatasaray enorm.. net zoals je 2 maanden geleden zei dat Kopenhagen wel eventjes uit en thuis opzij gezet zou worden...

Individueel is Galatasaray beter, geen twijfel. Maar het is niet dat ze zo ver boven Ajax zitten dat ze wel 'eventjes' 7x winnen en slechts 1x zullen verliezen.. Het is momenteel niet eens de beste ploeg van Turkije, en echt geweldig positiespel spelen ze ook niet. Het is veel passie en het is leunen op enkele grote spelers maar dat zegt ook niks, kijk maar naar Milan die met grote namen niet langs Ajax kwam en vorig jaar City (met nog wel 3x zulke grotere namen als Gala)

17 december 2013 om 16:43

Applegreen, ik snap wel dat je een grote passie hebt voor Galatasaray. Alleen ik als een die-hard Galatasaray supporter moet helaas toch even zeggen dat jij nu onnodig Galatasaray overschat. Ajax is zeker niet een mindere ploeg tov Galatasaray. Sterker nog, ik ben jarenlang fans van de beide clubs. Minder voor Ajax dan voor Gala weliswaar, maar ik volg Ajax meer dan een gemiddelde Ajacied. Ze hebben beide hun beste jaren gehad in de jaren 90 (ajax eerder in de jaren 70 zelfs), maar na 2000 zijn beide ploegen nooit qua niveau van elkaar afgeweken. Het enige wat de fans van Galatasaray en Ajax onnodig aan elkaar op het stokje brengen is dat ze elkaar nooit hebben kunnen ontmoeten.

Een simpele vraag waarvan ik een simpele antwoord wil. Zijn de beide Europese subtoppers Galatasaray en Ajax momenteel in dezelfde potten ingedeeld in de Champions League? En gaat dat volgend jaar ook zo blijven?

17 december 2013 om 22:44

Ze hebben allebei verschillende kwaliteiten. Laatste tijd presteert Galatasaray zeer slecht en Ajax juist geweldig. Mocht ajax op deze manier lijn doortrekt en GS ook, dan denk ik dat Ajax wel gaat winnen. Sinds Mancini aan roer winnen we met klein voorsprong. vorige jaar was iedereen wel op niveau en Sneijder niet. nu is hele team gezakt behalve Sneijder en Drogba. Burak topscorer Champions Leugeau van ons raakt geen pepernoot meer

17 december 2013 om 13:40

Vorige keer werd het ook gelijk.
Gewoon lekker ballen, het vriendelijk houden en wat wesdtrijdritme op doen.
Kan je goed fit aan de 2e seizoenshelft beginnen.

17 december 2013 om 16:46

Precies, een helder reactie. Beide ploegen zijn voor elkaar gewaagd. Voor Galatasaray is Ajax gunstig om ook tijdens de winterstop te blijven voetballen op Europees niveau, want de Ajax van nu is zeker niet minder dan de huidige vorm van Chelsea.

En voor Ajax komt het goed uit om tegen een club als Galatasaray te spelen voor in de Europa League. De ervaring die wordt meegenomen uit deze wedstrijd kan straks goed van pas komen nadat Ajax de kwartfinales van de Europa League zal bereiken.

Hier kijk ik dus echt naar uit, maar liever met Terim aan het roer want Mancini zal vast en zeker verdedigend spelen. Dat is totaal niet nodig, met alle respect naar Ajax, maar wij moeten met ons middenveld en voorhoede echt wel voor moeilijkheden kennen zorgen

Ik hoop dat Galatasaray iets meer gaat voetballen, er is sowieso geen twijfel aan het veldspel van Ajax. Ben benieuwd wat Mancini zal neerzetten om het Ajax moeilijk te maken.

Het wordt een leuke pot voor beiden tegenstanders, Ajax die het moet doen tegen een hardere en ervaren ploeg en Galatasaray die de juiste tactiek moet hanteren om zich uit de combinaties van Ajax te redden.

Hebben we in ieder geval iets om naar uit te kijken in de winterstop. De laatste keer was een paar jaar terug bij de openingswedstrijd van ons nieuwe stadion. Die wedstrijd eindigde in een saaie gelijkspel dus hoop dat het deze keer wat spannender wordt.

Leuk, kunnen we weer lekker discussieren wie beter is op basis van een oefenwedstrijd!!

17 december 2013 om 11:33

Psv is beter dan fener, psv is beter dan fener!

17 december 2013 om 13:43

Niet op appelgroen reageren.
Hij is koning-provocatie.
Zolang de clubs niet in een zelfde poule zitten kan je niet echt spreken van een ware krachtmeting.

17 december 2013 om 16:57

*zij *koningin

17 december 2013 om 17:03

Hun hebben een goede band met elkaar, dus laat ze maar. Blijf jij gewoon sportief en zo objectief mogelijk zoals je in de rest van dit topic ook doet. Hulde!

17 december 2013 om 19:55

Wtf? is Applegreen een dame?

ON: Ik denk dat het een heel leuk pot word!. Galatasaray zou niet in staat zijn op hun aller best te spelen,want als er transfers worden gemaakt zullen de spelers zich nog aan moeten passen en wennen aan de speelstijl van Mancini.

17 december 2013 om 16:51

Mkf, als ik nu kijk in de topic zie ik eindelijk Ajacieden die objectief praten. Dat is veel beter dan kleine Amsterdammers en kleine Turken die een topic verzieken.

Ik verheug me nu al.
Tactische sterke Ajax tegen mentaal sterke en ervaren Gala

Dit lijkt me een leuke wedstrijd om te zien. Alhoewel het een oefenwedstrijd is kunnen we alsnog wel een beetje de krachtmeting tussen de beiden teams zien.

ik voorzie minimaal 2000 reacties in Live meepraten.

17 december 2013 om 16:25

VZ is de servers alvast aan het klaarmaken.

Lekker belangrijk om te weten wie van deze 2 beter is,ze komen elkaar in een officiële wedstrijd amper/ nooit tegen. En mochten ze een keer elkaar tegen komen in de CL kan je dar nog geen conclusie uit trekken. Elk jaar zien de selecties er anders uit. dus kan je die discussie het jaar er op weer starten..

Turkse teams nemen oefenwedstrijden nooit serieus, denk dat Sneijder sowieso niet tegen Ajax zal spelen.

17 december 2013 om 13:43

Ajax normaal gesproken ook niet, Frankie zal wel wat jongere spelers laten spelen.

Hij gaat niet spelen tegen Ajax,dan zit hij al lang en breed in Manchester.

17 december 2013 om 16:53

Waarom is er nog niet gereageerd op deze reactie? Laat ik het anders dan maar doen...

Gebaseerd op de eerdere nieuwsberichten van Vz:
Wat
Een
Onzin
!

18 december 2013 om 11:24

Sorry maar het is waar,hij weet dat als hij daar blijft hij het WK kan vergeten,niveau is gewoon te laag.en dit wordt waarschijnlijk zijn laatste WK dus 1+1 = ?.

Ajax en Gala zijn in mijn ogen ongeveer even gelijk. Ook al zou Gala met 4/5-0 winnen (wat nooit zal gebeuren overigens) van Ajax wil dit niet zeggen dat we veel beter zijn. Het is en blijft een oefenpot. Galatasaray overleeft nu 2 jaar al minimaal de groepsfase, en dat is een prima prestatie. Vooral omdat we daarvoor 6 jaar geen CL hadden gespeeld. Hieruit kunnen we wel zeggen (statistieken) dat GS verder is dan Ajax. Maar dat komt omdat we meer ervaren spelers hebben. Qua positiespel (tactisch) is Ajax verder dan GS.

17 december 2013 om 12:52

Vergeet niet dat Galatasaray vorig jaar een zeer eenvoudige poule had, en het dit jaar ook pas in de 85e minuut door ging. Maar goed, blijft evengoed een prestatie om door te gaan in de CL. Twee totaal verschillende teams die in mijn ogen in ieder geval gelijkwaardig zijn.

17 december 2013 om 14:54

Vorig jaar in jou ogen hadden we een makkelijke poule maar hierboven zei iemand het ook, cluj en braga zouden Ajax omver lopen en dit zeg ik als fan van Ajax, vorig jaar was ajax dramatisch vergeleken met dit jaar. Dit jaar zie je een echt team op het veld je kan zien dat er spelers goed vooruit zijn gegaan ..

Fijn! Kunnen we die volgevreten, overbetaalde en veelal over-the-hill spelers een lesje voetbal geven!

Wat zal Sneider dat leuk gaan vinden, achter Davy Klaassen aanhobbelen.

17 december 2013 om 13:36

Wat zal het toch leuk zijn als Veltman, met zijn tienerfysiek en gezicht tegenover Drogba staat. Die op 33 jarige leeftijd Chelsea de CL heeft bezorgd.

17 december 2013 om 13:45

En Veltman hem totaal uit de wedstrijd speelt
Nee ben benieuwd.
Denk niet dat beide teams op volle sterkte gaan spelen.

17 december 2013 om 14:37

Vriend wie is veltman en wie is drogba. Drogba zal niet eens op 25% spelen op hem.

17 december 2013 om 14:55

Dat zou best nog eens kunnen. Vind het een zeer groot talent, maar komt in mijn ogen (nog) body en lengte tekort. Dit compenseert hij met zijn enorme tactische vernuft en zijn opbouwende kwaliteiten. Maar goed, ik denk dat hij het tegen Drogba wel zeer moeilijk zal krijgen. Wie niet eigenlijk, die man is nog steeds geweldig en blinkt elke CL wedstrijd uit.

17 december 2013 om 14:57

Haha tsport laat ze lekker praten ..
Drogba weet heus wel wat hij met een netgeboren babytje om moet gaan als veltman springt komt die niet eens boven drogba uit en durf te wedde dat hij geen 1 luchtduel gaat winne van Drogba ..

18 december 2013 om 14:36

Dat jij dat knipoogje niet snapt... zeker nieuw op Vz?
Er zijn maar een handjevol verdedigers die het op fysiek winnen van Drogba.
En ik ben je vriend niet.

18 december 2013 om 14:36

Bratko, sarcasme...
Overigens wint hij ook gewoon van langere spelers zijn duels.
Je kan wel springen, maar dat heeft weinig nut als jij de bal niet ergens kwijt kan.

17 december 2013 om 16:55

Hahaha jij ook succes Don Cocks.

Droom lekker verder zou ik zeggen..

Beide teams heb ik een afkeer tegen. Wat moet ik dan willen? Een puntendeling?

Trouwens krijg net het bericht dat of Celtic of mijn clubje Trabzonspor ook mee zal doen aan de Antalya Cup.
Dat zou nog beter zijn, kunnen we en Ajax en Galatasaray binnen een tijdsbestek van enkele dagen met een pak slaag naar huis sturen! ^^ (Just kidding, in case people didn't noticed).

17 december 2013 om 17:00

Als Trabzonspor ook kon meedoen graag, hun hebben die ervaring voor in de EL net zo hard nodig als Ajax. Sterker nog, als ze deze Antalya Cup kunnen winnen, dan kunnen ze Juventus echt wel nakken hoor.

17 december 2013 om 17:55

Het is bevestigd door de Thy, Celtic en Trabzonspor zijn de overige kandidaten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren