Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Zorgen om Rode Duivel: ‘Schalke 04 zou geweldig voor hem zijn’

Laatste update:

Kevin De Bruyne doet er volgens Marc Wilmots goed aan om in januari elders onderdak te vinden. De 22-jarige middenvelder speelde vorig seizoen op huurbasis voor Werder Bremen en keerde in de zomer terug bij zijn werkgever Chelsea. José Mourinho schonk de Rode Duivel dit seizoen echter pas 130 speelminuten in de Premier League. Wilmots, de bondscoach van België, maakt zich met het oog op het WK zorgen.

/

“Ik wil dat De Bruyne op regelmatige basis speelt”, zegt hij in BILD. “Iedereen weet wat de kwaliteiten van De Bruyne zijn. Schalke 04? Die club heeft natuurlijk een speciaal plaatsje in mijn hart en ik zou het geweldig vinden als een speler met die kwaliteiten bij Schalke gaat spelen.” De ex-speler van Racing Genk kwam dit seizoen nog niet tot scoren voor the Blues, waar hij nog tot de zomer van 2017 onder contract staat.

De concurrentie is voor De Bruyne moordend op Stamford Bridge en de kans lijkt klein dat hij in het restant van het seizoen wel veel aan spelen toe zal komen. Anderlecht, VfL Wolfsburg en Werder Bremen zouden de dertienvoudig international vanaf januari graag willen huren en ook Ajax zou de situatie van De Bruyne in de gaten houden.

Denk jij dat Chelsea Kevin De Bruyne gaat verhuren?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou leuk voor een subtopper in Nederland zijn misschien een ruil met gesloten knip met toptalent/wonderkind Zivkovic van Groningen!

14 november 2013 om 19:50

Lekker objectief weer Uncle Junior. Ik zou hem dolgraag bij United zien, dan kan Chelsea zien wat ze zijn kwijtgeraakt.

14 november 2013 om 19:52

Niet op in gaan, dit is weer zo iemand die wil provoceren. Ieder beetje voetbalfan weet dan de Bruyne een geweldige speler is.

14 november 2013 om 19:54

Vitesse kan ook.

14 november 2013 om 20:01

Wel jou onzin commentaar wordt door mij anders wel heel laag geschat uncle.

Gewoon provoceren en onzin uitkramen

14 november 2013 om 20:02

Sorry maar de Bruyne is net Een versie van Royston gaat niet veel meer worden met deze Kevin

14 november 2013 om 20:09

En waarom zou Vitesse niet kunnen daar gaan toch alle spelers heen die nu nog tekort komen voor Chelsea!

14 november 2013 om 21:03

Omdat De Bruyne bij bij Vitesse niets meer zou bijleren, zoals Wilmots in het bericht al zegt, Subtop in duitsland, hoewel Shalke toch zelfs één van de toppers is, zou ideaal zijn voor Kevin om verder door te groeien. In Nederland zal hij niet veel meer kunnen bijleren, deze jongen is de lage landen ontgroeid maar schiet nog net dat klein beetje te kort voor de top van Chelsea.

14 november 2013 om 21:33

Misschien is De Bruyne iets voor Schalke mocht Draxler vertrekken in Januari

14 november 2013 om 23:43

uncle junior hij is te goed voor vitesse en vitesse heeft geen middenvelders nodig, laat hem maar naar schalke gaan. Vitesse heeft een spits nodig.

14 november 2013 om 19:53

Als je Kevin nooit heb zien spelen, beoordeel dan niet zijn niveau. Hij kan het niveau van Chelsea aan maar er zijn gewoon betere middenvelder op dit moment. Hij zou gewoon bij een Europese topclub goed kunnen meedraaien. Hij is 22 en barst van de potentie. Ik hoop voor hem dat hij een mooie club vindt.

14 november 2013 om 19:53

Haha wat zeg jij nou weer? Hij zou bij elke club in NL de absolute vedette zijn.

14 november 2013 om 20:02

Kevin de Bruyne is toch echt een maatje te groot voor de Eredivisie

14 november 2013 om 20:06

Precies. Wat moet een speler die 11 goals en 10 assists achter zijn naam had bij Bremen nou bij Heerenveen doen. Uncle Junior is gewoon jaloers dat Belgie beter is dan Nederland en ze zullen de komende 10 jaar ook beter blijven

15 november 2013 om 00:54

De komende tien jaar? Zoiets kun je nooit zeggen. Ik vind ze nu eigenlijk niet eens beter als team.

Kevin de Bruyne zou perfect zijn voor United, een speler die op cm kan spelen, met enorm veel creativiteit. Alleen is de kans miniem en dat is begrijpelijk. Denk dat hij naar een andere club moet want Oscar, Mata zijn gewoon paar klasses beter en dat is niet erg.

14 november 2013 om 19:55

Als Oscar en Mata al een paar klasses beter zijn, wat moet United dan met de Bruyne? Beide clubs gaan voor het kampioenschap, wat moeten zij dan met een afdankertje van Chelsea? Hebben ze niks aan bij United, bovendien hebben ze Kagawa al en die schat ik ook heel wat hoger in.

14 november 2013 om 20:09

Oscar en Mata zijn dan ook geen CM, daar kan de Bruyne wel spelen. Niet te vergelijken dus..... Als Kevin naar United gaat speelt hij op de CM niet op de CAM

14 november 2013 om 20:15

Kagawa kan niet op cm spelen en dat kan Kevin wel, United heeft op de cm geen creatieve speler met kwaliteit, Kevin heeft het dus zou hij kunnen komen want hij is vele malen beter dan Cleverley. Je hoeft ook niet op elke positie spelers van de hoogste klasse, of de allerbeste speler, maar je moet er wel voor zorgen dat je op elke positie een stabiele speler hebt op topclub niveau. Dus in dit geval de Bruyne.

14 november 2013 om 20:37

Oh dacht dat de Bruyne ook cam was.. maar jij haalt Oscar en Mata erbij, en die zijn wel degelijk cam. Dus die hebben er dan niks mee te maken.

En dan heeft United Carrick, Jones en Cleverly nog voor die positie. Allemaal niet te creatief, maar daar hebben ze wel andere spelers voor, alsnog schat ik ze hoger in als de Bruyne.

ga naar schalke kevin,ik dnek egt dat hij te goed is nu voor de eredivisie!

14 november 2013 om 21:28

Hij is sowieso niet tegoed voor Schalke, want dan zouden KPB en Huntelaar ook te 'goed' zijn voor Schalke, je speelt sowieso bundesliga en champions league

14 november 2013 om 21:42

Hij is van het niveau werder bremen.. middenmoter niveau dus.. dat hij potentie heeft wil nog niet zeggen dat het eruit komt.. Komt misschien door z'n ginger haar?
En Schalke heeft 'm niet eens nodig.. Komt te kort voor niveau Schalke.

ik als Liverpoolsupporter zou het totaal niet erg vinden als hij naar ons toe kwam, zou een fantastische versterking zijn. Hij kan zoveel toevoegen aan het spel

14 november 2013 om 20:18

Ik weer niet of hij de speler is die ons verder zal helpen. Ik zie liever Yarmolenko komen aangezien we meer behoefte hebben aan een echte vleugelspeler. Volgens de geruchten is Rodgers morgen aanwezig bij de wedstrijd Oekraine tegen Frankrijk om Yarmolenko en misschien ook Konoplyanka aan het werk te zien. Dat zouden beiden geweldige spelers voor ons zijn.

14 november 2013 om 20:22

Ik denk wel dat hij een versterking zou zijn voor Liverpool hij is een geweldige speler, alleen bij Chelsea is het moeilijk om aan spelen toe te komen.

14 november 2013 om 20:33

Ik vind hem wel een goede speler maar niet iemand die we nodig hebben. Ook bij ons zou hij geen basisplaats hebben. Zoals ik al zei zie ik veel liever Yarmolenko komen.

Als de geruchten kloppen moet hij gewoon verhuurd worden aan Borussia Dortmund, Bayer Leverkusen of Wolfsburg.

14 november 2013 om 20:00

Bij Dortmund belandt hij ook op de bank. Daar hebben ze fantastische spelers die het goed doen. Bij Leverkussen zit het ook goed. Over Wolfsburg kan ik niet veel zeggen, daar zie ik hen niet vaak genoeg voor spelen.

14 november 2013 om 20:15

Dan wordt het toch maar schalke.

14 november 2013 om 20:26

Zou hij niet met Gundogan een duo kunnen vormen?

14 november 2013 om 20:32

Op die plek heb je Bender, Sahin en Gundogan. Dat zijn al 3 enorm goede spelers voor 2 posities dus dat wordt dan heel moeilijk. Als hij nu vertrekt dan moet hij zeker zijn dat hij tenminste in het begin een basisplek krijgt. Bij Dortmund komt hij in dezelfde situatie terecht als bij Chelsea.

14 november 2013 om 20:34

Bij Dortmund lopen momenteel genoeg middenvelders rond, Kuba, Sahin, Mhikitaryan, Gundogan, Bender en Schieber

14 november 2013 om 20:35

ja, maar één probleempje, onze vriend Mkhitaryan doet het momenteel meer dan goed.. sterker nog, geweldig.

14 november 2013 om 21:11

Bender schat ik niet hoog in (lars wel), een speler die alleen kan tackelen en verder vrij matig is, De Bruyne is in potentie beter dan Sahin vind ik. Maar ik denk dat je gelijk hebt, met De Bruyne en Gundogan kun je zo weg gecounterd worden. Ze komen dan te vaak naar voren.

Misschien dat PSV hem terug moet halen? Hij deed het daar immers wel aardig. En nu blijkt de premier league toch een stap te hoog. De eredivisie past denk ik beter bij hem

Kom maar naar ons Kevin, we kunnen je goed gebruiken
Aangezien Jones al 32 is, en Neustadter ik niet heel geweldig vind, zou dit best een mogelijkheid kunnen zijn, maar een nieuwe keeper of centrale verdediger is ook van belang

14 november 2013 om 20:09

Nu je spreekt van een centrale verdediger, zou ik eens mogen vragen hoe het met Kyriakos Papadopoulos zit? Want op zich vind ik dat echt een fantastische verdediger. En jullie hebben ook Matip, Höwedes en Santana dus het is vreemd dat jullie een CV zoeken, in mijn ogen. Of zijn ze uit vorm?

De Bruyne zou voor elke club een goede speler zijn. Hij heeft vertrouwen nodig en als hij dat in Duitsland kan vinden, moet hij gewoon gaan.

14 november 2013 om 20:12

Papadopoulos is afgelopen week weer geblesseerd geraakt, hij heeft zijn knie verdraait, Höwedes staat altijd in de basis, samen met Matip, maar matip komt veels te kort en maakt erg veel fouten, Santana is meer gehaald als back-up.
Een nieuwe keeper is nodig omdat Hildebrand niet goed staat te keepen, en erg veel blunders maakt

14 november 2013 om 20:15

Wel balen van Papadopoulos. Geweldige verdediger maar ligt er al een hele tijd uit. Bedankt voor de reactie

Een opvolger voor Hildebrand lijkt me inderdaad logisch. Ik gun jullie alvast het beste :P

14 november 2013 om 20:18

Inderdaad dat is vreselijk balen, spijkerharde verdediger die ons iniedergeval meer punten bespaard dan Matip! Geen probleem

14 november 2013 om 21:13

Bij Matip kan je beter zeggen dat de andere minder punten kost..... Wat blundert die gast vaak zeg niet normaal. Waarom niet gewoon Santana in plaats van Matip?

14 november 2013 om 21:30

Tja, Vraag het onze trainer, ik zou het ook niet weten snap de laatste tijd niet veel meer van die man, ook Meyer begint steeds weer op de bank terwijl die gewoon een basisplaats verdient, geweldig talent !

14 november 2013 om 19:59

Wilmots spreekt toch zijn voorkeur uit naar Schalke, ook omdat hij zelf in het verleden hier gespeeld heeft

Wilmots denkt zeker dat heel de wereld draait om de belgische nationale elftal wat kan mourinho het wk nou schelen??? die denkt alleen aan zijn eigen team het seizoen duurt nog lang dus je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Trouwens bij schalke komt hij ook niet aan de bak zowel boateng als draxler zijn beter.

14 november 2013 om 20:08

De Bruyne kan op veel posities op het middenveld uit de voeten.Speelde bij Werder ook op de flanken en een enkele keer zelfs als tweede spits.Hij kan ook als cvm spelen maar dat is niet echt zijn favoriete positie.Schalke kan hem gewoon goed gebruiken.Kan een sterk duo vormen met Roman Neustadter.Bij Blessures en rouleren bij europees voetbal en de beker kan hij prima voorin uit de voeten.Al hebben Farfan-Boateng-Draxler en Huntelaar/Szalai de voorkeur in de voorhoede.Hij kan daar in ieder geval meer voetballen dan bij Chelsea...

Als De Bruyne al niet aan spelen toekomt laat staan Van Ginkel , ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat hij meer zou spelen heeft zich goed laten zien bij Werder en in de voorbereiding bij Chelsea, om als 22 jarige met zoveel talent op de bank te verpieteren.

14 november 2013 om 20:09

Volgens mij was Van Ginkel tot zijn blessure in meer wedstrijden ingevallen dan De Bruyne.

Ook weer een Belg die niet goed genoeg is voor de absolute top. Leuk dat ze zichzelf altijd zo ophemelen, maar geen een speler van ze maakt het verschil bij een topploeg in Europa.

14 november 2013 om 20:12

Behalve Dembele, Courtois, Hazard, Vertonghen, Mignolet, moet ik doorgaan?

14 november 2013 om 20:17

Niet te vergeten: Vincent Kompany.

14 november 2013 om 20:20

Dembele, Vertongen, Courtois en Mignolet spelen bij subtoppers en Hazard is echt niet emand die zich al bewezen heeft en het verschil maakt.

14 november 2013 om 20:23

Courtois maakt idd het verschil bij Atletico... voor de rest ben ik het wel eens met El Fenomeno.. de meeste spelers zijn nogal overhyped.

14 november 2013 om 20:29

Grapjas. Hazard heeft enorm vaak het verschil gemaakt. Vorig jaar op het nippertje Chelsea laten doorstoten in de EL, het voorbije weekend enorm beheerst de penalty binnengetrapt en dat zijn maar enkel voorbeelden. En ik zie dat je bewust Kompany niet opnoemt dus daar moet ik geen uitleg over geven. Atletico speelt de laatste jaren niet als een subtopper maar als een topper en dat heeft ook te maken met d ekomst van Courtois. Liverpool staat 2des dankzij Mignolet en Sas.

14 november 2013 om 20:32

Tottenham is niet echt een subtopper vind ik, en Liverpool natuurlijk ook niet

14 november 2013 om 20:38

@rodeduivelfan dat Liverpool 2e staat door Mignolet is onzin, dan zou Sunderland ook al europees spelen dit jaar..

Kan wel een balletje pakken, die Simon, maar Gerrard, Coutinho, Sturridge en Luis maken net wat meer het verschil

14 november 2013 om 20:47

Ik zeg toch dankzij Mignolet EN Sas. Met Sas bedoel ik Sturridge en Suarez. Ik dacht dat de meeste voetbalvolgers die afkorting wel kenden..

14 november 2013 om 21:35

Het voorbije weekend enorm beheerst de penalty binnengetrapt en dat zijn maar enkel voorbeelden !!

Ben zwaar onder de indruk , een penalty verzilveren in een thuis wedstrijd tegen WBA .

14 november 2013 om 20:17

Hij is wel goed, alleen bij Chelsea is het moeilijk om daar aan spelen toe te komen.

Ik maak me meer zorgen om Chadli dan om De Bruyne. Ik denk dat de stap van Fc Twente naar Tottenham te groot voor hem is. De concurrentie bij de Spurs is ook moordend. Maar we zullen zien. Wellicht dat Chadli mij het tegendeel kan bewijzen.

Over De Bruyne maak ik me geen zorgen. Hij zal heus wel een leuke club kunnen vinden wanneer hij weg wilt bij Chelsea. Bij Schalke zou hij niet misstaan. De andere clubs die genoemd worden, vind ik van een te laag niveau.

14 november 2013 om 22:47

Chadli haalt het wel hoor, hij heeft tot nu toe pech gehad met blessures. Hij past goed in wat avb wilt spelen en heeft de potentie om ombetwiste basisspeler te worden.

15 november 2013 om 01:00

No he doesn't. Lamela en Eriksen vergeten? Want die zijn er ook nog he.

15 november 2013 om 08:00

Chadli voor links, Eriksen in het midden en Lamela op rechts. Die twee zijn geen concurentie voor hem.

15 november 2013 om 08:00

Edit: dubbelpost, mag verwijderd worden

Aardig spelertje, maar niks meer, zoals heel het team van België eigenlijk. Neemt niet weg dat ze in mijn ogen kwaliteit, mentaliteit en de ervaring tekortkomen om echt een belangrijke rol te gaan spelen in Brazilië. En nee, Nederland zit in ongeveer hetzelfde schuitje want ook die zullen denk ik geen belangrijke rol gaan spelen in Brazilië al schat ik ze wel hoger in dan bv. België.. Daar zullen de Zuid-Amerikaanse teams, plus de sterrenteams uit Europa zoals Duitsland, Italia en Spanje. Denk dat Italia gewoon de titel gaat pakken, forza azzurri! Al schat ik de kans heel groot in dat teams als Brazilië, Argentinië of zelfs Colombia of Uruguay hoge ogen gaan gooien.

Ik denk dat KDB makkelijk bij vele clubs aan de slag kan hij is een geweldige talent.

Schalke heeft toch al Boateng, Draxler.. en die Meyer zou ook een enorm talent zijn. Om farfan niet te vergeten.

14 november 2013 om 20:30

Farfan Rm, Boateng Cam, Draxler Lm, dan kun je dus De Bruyne daarachter zetten.

14 november 2013 om 20:32

En daar zou Kevin de Bruyne perfect tussen passen aangezien we 4-2-3-1 spelen, ook omdat Jones al 32 jaar is en Neustadter het niet presteert naar verwachting.

Ik vind echt dat vele KDB onderschatten, omdat hij niet veel aan spelen toe komt.

Snap ook niet waarom hij aan United gelinkt wordt. Bij Chelsea komt hij niet aan de bak en niet vanwege de vele spelers die er rondlopen maar eerder dat hij tekort komt voor Chelsea. Als hij echt zo goed is dan had hij allang een basisplek verovert. Europese subtopper zou deze speler niet misstaan.

ik zou hem wel willen zien spelen bij ajax of bij zijn oude club genk. alleen weet niet of ajax zijn salaris kan betalen nu hij wel veel verdient bij chelsea

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren