Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ajax houdt situatie van De Bruyne goed in de gaten'

Laatste update:

Kevin De Bruyne deed het uitstekend bij Werder Bremen en keerde in de zomer vol goede moed terug bij Chelsea. José Mourinho wilde de middenvelder niet opnieuw verhuren en liet De Bruyne dit seizoen in drie competitiewedstrijden meedoen, terwijl hij ook minuten mocht maken tegen Swindon Town. Mourinho is echter niet tevreden over hoe jonge Belg de laatste tijd presteert.

/

De Bruyne zit niet in de wedstrijdselectie voor het Champions League-duel met Steaua Boekarest en in België maakt men zich al zorgen over de middenvelder. Volgend jaar staat immers het WK in Brazilië op het programma en De Bruyne kan een heel seizoen op de bank niet gebruiken. Sports Direct News claimt dat Ajax de situatie in de gaten houdt en de middenvelder in januari voor een halfjaar wil huren, wanneer het talent niet aan speelminuten komt in Londen.

Ajax verloor in de afgelopen transferperiode Christian Eriksen aan Tottenham Hotspur en haalde daar Lerin Duarte voor terug. De van Heracles Almelo overgenomen middenvelder moet echter nog wennen aan het hogere niveau, terwijl de 22-jarige De Bruyne er direct kan staan. Hij speelde vorig seizoen 33 wedstrijden in de Bundesliga en deed het zo goed, dat Borussia Dortmund hem in de zomer graag wilde halen. Chelsea werkte zoals gezegd niet mee aan een vertrek.

In de afgelopen zomer had Ajax ook al contact met Chelsea, maar dat ging over Marco van Ginkel. De Amsterdammers wilden de voormalig Vitessenaar graag een seizoen huren, maar dat ging niet door. In het duel met Swindon Town liep Van Ginkel een ernstige knieblessure op, waardoor hij maandenlang uit de roulatie zal zijn. Van Ginkel is voor januari dan ook geen optie voor Ajax.

Kevin De Bruyne zou een geweldige aanwinst zijn voor Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat zou nog eens een kwaliteitsinjectie zijn.. Komt u maar.

30 september 2013 om 22:24

Helaas zal Vitesse waarschijnlijk eerder in aanmerking komen voor de Bruyne. Zeker als Ajax na de winter geen Champions League meer speelt maakt het voor Chelsea niks uit of deze jongen, als hij al verhuurd word, naar Ajax of Vitesse vertrekt.

30 september 2013 om 22:26

Het is ook maar de vraag of De Bruyne zelf zin heeft in een avontuur in de Eredivisie.
Dit niveau is hij al lang ontgroeid en mijn inziens kan hij beter net als Lukaku in Engeland blijven om op niveau te blijven.

30 september 2013 om 22:30

Te goed voor de eredivisie !

30 september 2013 om 22:33

Gezeik.. Er waren te weinig toppers in de Eredivisie volgens iedereen.. Nu kijkt Ajax of zij een topper kunnen halen en zeggen we; ja, die is te goed, die moet hier niet heen komen. Wat willen jullie nou? Goede spelers in onze competitie of niet? Ik wil ze wel en ben dus blij dat Ajax de situatie in de gaten houd.

30 september 2013 om 22:38

Dat kunnen wel willen, maar denk je nou echt dat een De Bruyne zit te wachten op Ajax? Die kan makkelijk naar een betere club, zoals AC Milan bijvoorbeeld.

30 september 2013 om 22:38

De Bruyne naar Vitesse, beetje serieus blijven hè. Ajax zou nog kunnen. Maar ik hoop dat De Bruyne verkocht wordt, gaat moeilijk worden om zich daar in de basis te knokken

30 september 2013 om 22:52

Hij wil zelf ook niet naar de eredivisie. Daarom heeft Vitesse ook al een keer naast hem gegrepen. Dus hij vind zich zelf in ieder geval wel te goed voor de eredivisie. Dus ook een kansloze zaak eigenlijk voor Ajax en verwacht inderdaad dat als die komt Vitesse eerste keus zal zijn.

30 september 2013 om 23:00

Het gaat om speelminuten en dan zal Ajax wel een optie voor hem zijn! Dus laat de transfers maar komen ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

30 september 2013 om 23:04

Kan jij bij hem in het hoofd kijken? Hoe weet jij in hemelsnaam wat hij wel en niet wel. Ik weet in ieder geval dat jij stopt met deze greep in het duister.

30 september 2013 om 23:10

Als hij zelf zegt dat hij zich te goed voor de eredivisie vind wat moet ik daar van maken dan?

30 september 2013 om 23:13

@ Ecktsjaak026

Kansloze missie? Wellicht. Ik ben in ieder geval blij dat Ajax onderzoekt of dit soort spelers toch interesse hebben in Ajax. Voor hetzelfde geldt ziet zo'n speler het wel zitten en onderzoek je het niet eens.. Dan ben je, wat mij betreft, pas kansloos bezig.

30 september 2013 om 23:21

Google even, hij wil niet naar Vitesse, maar nooit gezegd, dat hij niet naar Ajax wil.

30 september 2013 om 23:36

Zo goed is AC Milan niet meer, Remember1988.
Ze zullen morgen misschien wel winnen van Ajax, maar AC Milan is net als Ajax vergane glorie.

30 september 2013 om 23:46

Omdat hij hoopte op speelminuten bij cfc, daarnaast... Vitesse is Ajax niet, nooit niet. Dus wie weet wilt hij uiteindelijk wel naar Ajax! Genoeg ploeggenoten bij belgie die een goed woordje kunnen doen bij hem.

1 oktober 2013 om 00:36

Ajax en Vitesse zijn gelijkwaardig, Vitesse heeft zelfs betere trainingsfaciliteiten.

1 oktober 2013 om 00:43

in welke dromen precies??

1 oktober 2013 om 00:46

Gelukkig is Piazon ook te goed en loopt hij iedereen moeiteloos voorbij omdat hij al bij het grote malaga heeft gespeeld. Valt dat even vies tegen, ook al spreekt hij wel oké.

1 oktober 2013 om 01:09

Leslie Chow, ik neem je niet eens serieus met zo een naam.
Ajax en Vitesse zijn gelijk?
Vitesse zal nooit in het straatje Ajax, Feyenoord en PSV staan.
Vitesse en Ajax zijn dus absoluut niet gelijk.
En de 'trainingsfaciliteiten' zijn gelijk.
Of ben je niet op de hoogte van de adidas dome en de gloednieuwe heuvel waarbij je enkele honderden oefeningen mee kan doen.
Naast natuurlijk de nieuwste snufjes en gadgets.
Nee leslie... aan momentopnames hebben we niets, volgens mij was Ajax vorig seizoen kampioen geworden en niet Vitesse.

1 oktober 2013 om 05:27

Het trainingscentrum op papendal komt lang niet in de buurt als de toekomst. Met mijn vorige baan kwam ik vaak op de toekomst en met mijn huidige baan vaak op papendal. Het nieuwe is nog geen 25% dan dat van Ajax. Kom ook vaak in Hengelo, dat is nog beter dan dat van Vitesse. Maar meneer Jordania wil nog uitbreiden, omdat hij al in de gaten heeft dat hij alweer achter loopt.

30 september 2013 om 22:35

ik zie eerlijk gezegd een speler als de Bruyne niet meer in de eredivisie puur omdat hij het niveau ontgroeid is maar ik weet ook niet of hij daar zelf in in heeft, maar als die dat wel wil is dat goed nieuws voor Ajax

30 september 2013 om 23:05

Ja hoor zo goed is hij nou ook weer niet. Hij heeft het nergens echt laten zien alleen bij Bremen deed hij het leuk maar meer ook niet.

30 september 2013 om 23:17

maar toch zie ik hem wel in een betere competitie spelen dan eredivisie misschien terug naar Duitsland aangezien hij het vorig jaar wel goed deed bij Bremen

30 september 2013 om 23:20

Hij was jongere van het jaar in de bundesliga en stak er met kop en schouders boven uit bij Bremen. Bij de nationale ploeg was hij ook telkens de beste. dus jij praat onzin man

30 september 2013 om 23:48

Jij praat onzin...bij belgie was hij goed maar niet de beste wat jij hier beweert.

30 september 2013 om 23:54

Euh, jawel hoor! Bijna elke wedstrijd beste man bij België en betrokken bij 50% van de Belgische goals in de kwalificatie.

1 oktober 2013 om 04:35

Hij is ook overduidelijk de beste man in een indrukwekkende campagne van de Rode Duivels... natuurlijk zitten er geen echte toppers in de poule maar al bij al is het er toch een zware. Als je je op dat niveau, internationaal kan bewijzen en heel constant speelt over een periode van 14 maanden, dan mag je aannemen dat hij dus wel zo goed is

1 oktober 2013 om 04:38

ooh jawel, zowat elke kwalificatiewedstrijd verkozen tot motm. door de Belgische kranten olangs nog verkozen tot man van de kwalificatiecampagne met nog 2 wedstrijden te gaan. Samen met Kompany, Hazard en Benteke de belangrijkste man bij Belgie. Deze campagne was hij gewoon overduidelijk de beste

30 september 2013 om 22:59

Ajax of Vitesse denk ik dan. Hele grote aanwinst, echt een toptalent dit !

30 september 2013 om 23:15

die jongen schijnt nog al een lastig persoontje te zijn en als onze frank ergens een hekel aan heeft dan daarbij scoort hij bijna nooit iets wat we juist nodig hebben aangezien sigi meer met zijn kapsel bezig is

30 september 2013 om 23:23

Als Ajax deze jongen oppikt en daarbij nog spelers kan inpassen in de winterstop dmv huur of koop dan kan Ajax die 4de schaal gewoon weer aan het eind van het jaar aan het pbuliek tonen.

Vermeer
Ligeon
Moisander
Poulsen
Blind
Schone
De Bruyne
Boliesen
Cuenca
Finbogga
Fischer
30 september 2013 om 23:32

"gewoon weer" ... net of het afgelopen 3x zo makkelijk ging.

Ik denk dat de Bruyne gewoon in Engeland verhuurd zou worden, of misschoen nog een keer bij Werder Bremen.

1 oktober 2013 om 01:15

Poulsen Lcv? Leukste thuis zeker?
Denk dat mijn opstelling een heel stuk realistischer zou zijn mocht hij komen.

Just saying, Finbogasson moet minimaal 10.000.000 opleveren, dat gaat Ajax niet betalen voor zo'n speler van die leeftijd(komt op een leeftijd waarbij je meteen naar het buitenland wilt)

Cillessen
Van Rhijn
Niklas/Veltm
Denswil/Mois
Boilesen
De Jong
Poulsen
Bruyne
Bojan/De Sa
Sigthorsson
Fischer
1 oktober 2013 om 04:54

Daar gaan we weer.. Het is sowieso een behoorlijke stap terug. Qua competitie en zeker qua niveau. Ik dacht dat de talenten uit de Ajax opleiding in de rij stonden! NOT!! Wil Ajax deze weer halen en na een jaar claimen als Ajax jeugdige? Lachwekkend. Ze spreken zichzelf keer op keer tegen bij Ajax!

Dromen mag altijd, ik droom mee

30 september 2013 om 22:38

Gaat Chelsea nooit doen eerder naar Vitesse dan Ajax sterker maken dus lulkoek, kansloze missie Amsterdam!

1 oktober 2013 om 01:18

Euh?
Chelsea verhuurt ook haar beste aanvallers aan competitiegenoten.... dus waarom niet naar Ajax.
Iets bij voorbaat al kansloos noemen is pas kansloos.
Het is een van de vele vriendjes van Abrahmovic, alsof dat wat uit maakt.

Compleet onhaalbaar voor Ajax

30 september 2013 om 22:24

Werd ook over Bojan en Cuenca gezegd volgens mij...

30 september 2013 om 22:26

Barcelona heeft een bepaalde connectie met Ajax.
Dat is bij Chelsea-Ajax niet het geval.

30 september 2013 om 22:27

Door degenen die Bojan en Cuenca niet goed kenden. Die twee slappe flapdrollen voegen niks toe aan Ajax. De Bruyne zou echter meteen de beste speler van de Eredivisie worden.

Vraag me alleen wel af of Chelsea dit toelaat. Vitesse zal eerder in aanmerking komen en de Bruyne is goed genoeg om daar in de basis te staan.

30 september 2013 om 22:28

Van Bojan wisten we toch al dat hij mislukt was? Ik denk dat niemand de verwachting had dat hij er 25 per jaar in zou schieten, het zou hoogstens kunnen meevallen dat hij toch een bijdrage kan leveren aan het team.

Ik denk ook niet dat De Bruyne haalbaar is.

30 september 2013 om 22:28

@ --CFC--

Connecties kunnen altijd gelegd worden. Bij Ajax zijn ze niet contactvreemd.. Wat betreft van Ginkel is er ook al contact geweest tussen Ajax en Chelsea..

30 september 2013 om 22:31

Hahaha Cuenca is met alle respect niveau Ajax. Bojan heeft genoeg talent in zich maar heeft wel gefaald bij Roma en Milan. De bruyne halen is mission impossible voor Ajax. Gaat nooit lukken. Hij zou natuurlijk meteen de beste speler worden van de eredivisie.

30 september 2013 om 22:39

Bojan heeft niks gepresteerd tot nu.

30 september 2013 om 22:50

De Bruyne is wel even een ander niveau dan Bojan en Cuenca vriend. De Bruyne heeft het bij Werder Bremen fantastisch gedaan, die heeft zich dus al bewezen in een grote competitie over een heel seizoen. Bovendien is de Bruyne altijd een van de drijvende krachten bij het nationale team van België, nee die is Nederland allang ontgroeit. Dat weet en vind hij zelf ook ongetwijfeld.

Bojan is een ander verhaal, niks gepresteerd de laatste jaren in de grotere competities dus kun je kiezen voor de subtop in de top competities of je gaat naar de Eredivisie en je speelt Champions League.

30 september 2013 om 23:00

Bojan speelde al super bij barcelona, dus het niveau heeft hij wel, maar hij moet het nu nog laten zien

30 september 2013 om 23:14

Als debruyne zo goed is volgens jou, waarom staat hij dan niet in de basis van chelsea? Hij is dus nog niet goed genoeg voor de basis en dan is een verhuur aantrekkelijl, waarbij ajax wellicht een optie is.

30 september 2013 om 23:23

Tja, waarom verhuurt Chelsea zijn beste spits? Waarom krijgen sommige spelers van sommige coaches geen kans? Dat soort dingen gebeurt nu eenmaal, maar het lijkt me sterk dat De Bruyne daarom meteen drie stappen lager wil gaan spelen.

30 september 2013 om 23:35

@ Welbeck19

Als Bojan het zo super deed dan het Barcelona hem echt niet weg gedaan, dus beetje overdreven.
Aangezien hij inmiddels ook al uit Italie is vertrokken zegt dat toch wel wat over zijn kwaliteiten, dat hij zich nu in de Eredivisie moet bewijzen.

1 oktober 2013 om 00:13

'waarom staat hij niet in de basis bij chelsea' ten eerste: ben je je bewust van de moordende concurrentie op het middenveld van chelsea? En ten tweede: iedereen gaat er maar vanuit dat hij ineens helemaal uit beeld is bij chelsea maar dit is gewoon tijdelijk en hij kan zich net als mata gewoon eeer terugvechten in het eerste

1 oktober 2013 om 01:20

He calimero(dat is tenslotte je ava)
Als je toch zo slap uit je mond brabbelt... check even zijn goals...
Heeft er toch om en nabij de 30 goals gescoord voor Barca 1....
Volgens mij kan je er toch wat van als je toch redelijk vaak als invaller moest beginnen en er toch 30 in schiet.
Want laliga is ook zo slecht.

1 oktober 2013 om 01:23

Dan moet hij daar wel de kans voor krijgen.
Ik vind het al enorm jammer van Mata, dat is namelijk mijn favoriete speler van de blues, als je kijkt wat er nu staat, dan staan Van Ginkel en De Bruyne gewoon een stuk lager in de hiërargie... wat op zich logisch is.
Voor die jongens is veel spelen gewoon belangrijk.
Dan zou ik als Chelsea zijne ze juist verhuren.

30 september 2013 om 22:44

Net zoals Piazon compleet onhaalbaar is voor Vitesse. Ajax zou een mooie uitdaging zijn, omdat hier heel veel van hem verwacht zou worden en hij iedere wedstrijd bepalend zou moeten zijn.

30 september 2013 om 23:01

Precies detyrone, jij snapt het! Als De Bruyne slim is, gaat ie een halfjaartje CL spelen bij Ajax

30 september 2013 om 23:13

kans is alleen niet groot dat Ajax dan nog een half jaartje CL speelt..

30 september 2013 om 23:20

Half jaartje Cl spelen? De transfermarkt is pas in januari open en dan is Ajax er waarschijnlijk al uitgevlogen. Nee, ik denk niet dat het realistisch is, maar hopen doe ik zeker.

30 september 2013 om 23:27

Hoop moet je altijd hebben. Maar wat veel mensen vergeten is misschien wel, dat hij even een belletje doet met Jan, Toby en Thomas en dan kan er snel wat veranderen. Dit zijn toch bepalende spelers in Belgie en die kunnen hem waarschijnlijk wel over halen. En btw Vitesse staat bekend als een soort Lierse SK en Ajax als een Man United, wat ook wel een degelijk verschil maakt.

30 september 2013 om 23:56

Ajax staat bekend als een Man Utd? Bedtijd voor jou! Man, wat sommigen allemaal durven zeggen...

1 oktober 2013 om 00:11

Misschien geschiedenis boekje ingaan vriend. Elke speler op deze planeet kent Ajax. Staan bekend om de geweldige jeugdopleiding 4x europa cup 1 winnaar. Spelers die er gespeeld hebben en nog jaarlijks de stap maken. Staan in het rijtje met Real Ac Milan Man united Bayern Munchen en Fc Barcelona. Misschien in het hedendaagse voetbal niet bekend om zijn Europese avonturen, maar wel om zijn leerschool. Waarom komen er over heel Europa de meeste spelers van Ajax af? Waarom word Cruyff, Neeskens en Rep altijd gelinkt aan Ajax? Omdat Ajax nog steeds mag genieten van een top naam. Wereld wijd gewaardeerd en ook door jonge voetballers. Zelfde als jij bij bijvoorbeeld Boca Juniors mag gaan spelen. Ken je toch ook? Gaat ook niet meer altijd over rozen daar, maar als je de kans krijgt, pak jij hem ook!!!!

1 oktober 2013 om 01:30

Klopt Stakke... Hoe durf je Ajax te vergelijken met een club die europees minder gewonnen heeft.
Ajax staat inderdaad bekent als een Man utd.
Namelijk de grootste club(ja das niet Liverpool), veel gewonnen groot aanzien in de hele wereld.
De vele namen die er vandaan komen.

Vitesse is inderdaad dan net Lierske, een kleinere club... simpel toch/

1 oktober 2013 om 02:25

Haha grappig als Nederlanders uit de hoogte willen doen met het vlaamse suffix -ke, en dan het nog verkeerd gebruiken. Whahaha.
Maar je hebt gelijk Nisdenaam, Ajax is gewoon een grote naam in het internationale voetbal, al teert het nu wel al zeer lang op het verre verleden (ja, jaren 90 zijn jammer genoeg al lang geleden )

De Bruyne naar Ajax, dat zou een behoorlijke kwaliteitsinjectie zijn. Vraag me alleen af of dit ook een verstandige keuze zou zijn van Chelsea, zou hem eerder naar een subtop club in Engeland laten gaan zoals Everton of Southampton. Kan hij beter wennen aan de competitie.

30 september 2013 om 22:25

Waarom Ajax heeft al vaak genoeg bewezen dat ze spelers goed genoeg maken en vervolgens gewoon direct meedoen in een hogere competitie. Ik denk dat clubs als Ajax en PSV perfect zijn vor zulke talenten.

30 september 2013 om 22:37

Frank_lfc

sinds wanneer is southhampton een suptopper ?

30 september 2013 om 23:01

Sinds dit jaar, kijk een keer het team. Die eindigen met gemak in het linkerrijtje. Als je een beetje het Engelse voetbal volgt kun je dat ook wel inschatten.

30 september 2013 om 23:31

Ik schat de Engelse subtop toch lager in als ajax of Psv, financieel zal het een ander verhaal worden. Maar bij Ajax kan hij zich beter in de etalage zetten, dan bij Kick en Rush in Engeland.

30 september 2013 om 23:33

Kick en rush in Engeland? Er zijn nog twee ploegen die dat spelen en dat zijn WHU en Stoke. Maar Southampton heeft een vele betere selectie dan de Nederlandse topcubs. Lovren, Wanyama, Ramirez, Lalana, Osvaldo, Clyne en Shaw zijn gewoon spelers die bij Ajax sowieso in de basis zouden staan.

30 september 2013 om 23:49

Dat zijn jouwn opvattingen, wij hebben hier in Nederland jonge jongens rondlopen, die de potentie hebben beter te worden dan voor een club als Southampton. Als jonge speler wil je spelen, maar dat gebeurd bijna niet in Engeland. Tevens is de tactiek van de Nederlandse clubs 10x beter dan de menig Engelse profclubs. Heb er interviews gezien van net een half jaar geleden van Wenger. Als je de wedstrijd opvatting van Steve Mclaren zag bij Twente, dan kun je dit beamen. En hij werd in Engeland als top trainer gezien die Wenger zou iedere jonge speler met veel talent toch aanraden om in Nederland te gaan voetballen boven een subtopper in Engeland. Bij clubs als Ajax PSv en oa Heerenveen, leer je toch meer dan een subtopper in Engeland. Zal kijken of ik dat interview kan terug vinden. Een kennis van mij zegt dat we in Nederland denigrerende over onze competitie praten dan wat ze in Engeland doen. Dat is een voetbaldier en kijkt meer dan alleen bbc. Hij woont er en veel Engelsen praten met zoveel respect over onze Mickey Mouse competitie. Ze weten daar net zoveel over onze comp dan wij over hun comp.

Zou natuurlijk een fantastische speler zijn voor Ajax. Vrees alleen dat ie liever terug naar de Bundesliga gaat of ergens in de subtop van Engeland dan naar Ajax.

Ik denk niet dat hij naar Nederland zal komen en als hij komt is het naar Vitesse.

30 september 2013 om 22:27

Wow dat is echt dom om te denken. Ik ben bang voor je dat je deze site moet verlaten, je computer kapot moet slaan, je naam veranderen en naar chili verhuizen om daar ergens op een boerderij te gaan wonen. Ik hoop dat je dan nog een redelijk normaal leven kan lijden, maar ik vrees het ergste

30 september 2013 om 22:39

Ik weet niet waarom je zo overdrijft? Hij heeft gewoon gelijk, ik denk zelf ook niet dat hij naar de eredivisie komt daar is hij nu al te goed voor, hij kan dan beter naar de top van Duitsland gaan, een club zoals Bayer leverkusen.
En als die dan echt zou komen denk ik eerder dat hij naar Vitesse gaat want hun hebben een connectie met Vitesse dus voor Chelsea maakt het hun helemaal niks uit. (geld alleen als Ajax niet overleeft in de Cl anders is de voorkeur voor Ajax denk ik groter)

30 september 2013 om 22:39

Haha. Wow wat een bizarre reactie. En als we er ook nog serieus op ingaan waarom is het dom. Hij verzint het niet zelf hè, hij reageert op dit artikel.

30 september 2013 om 22:40

Leiden

pfff dat zou een transer zijn

Veel potentie... maar dan wel kopen en niet huren.

30 september 2013 om 22:27

Ajax gaat geen 25 miljoen betalen voor spelers, en daarbij zal Chelsea hem echt niet willen verkopen.
Lijkt me overigens ook dat De Bruyne daar zelf ook absoluut geen trek in heeft.

30 september 2013 om 22:58

Waarom niet, koop dan ook meteen Messi en Ronaldo, als je toch onhaalbare aankopen wilt doen.

30 september 2013 om 23:22

Je weet dat De Bruyne een mega talent is he? Chelsea zal hem zeker niet voor een schijntje verkopen en Ajax koopt geen dure spelers meer.

Hahah vz jullie sporen niet!!
Als de Bruyne echt nr ajax stort k 500 euro op jullie rekening geen grap!!

30 september 2013 om 22:28

Staat genoteerd

Omnomnom, zelf heb ik er nooit aangedacht maar daar hebben we de scouts van Ajax voor...
Zou top zijn voor Ajax en voor het Nederlandse voetbal. Want volgens mij zijn we er wel allemaal mee eens dat het wel een niveautje of 3 hoger kan hier in Nederland

30 september 2013 om 22:58

Ik mag hopen dat de scouts van Ajax wel wat beter te doen hebben dan op de tribune van Chelsea te gaan zitten scouten!

Dat zou een hele mooie optie zijn. Ik denk dat De Bruyne die ook wel eens zou kunnen zien zitten met het oog op het WK.

30 september 2013 om 22:28

Hoho, Bij ajax heeft hij niet de minste concurrentie. Schone, Duarte en Serero schat ik niet minder Komt nooit in de basis die jongen

30 september 2013 om 22:29

Ja en als hij niet op past zit hij samen met Bojan in Jong Ajax...

30 september 2013 om 22:59

Hoho.

- Sererro beste speler van Zuid-Afrika geweest.
- Duarte een van de grootste aankopen van Ajax vanuit Heracles. En staat hoog in het Gillette pro klassement.
- Schone beste Deense international ooit, die bij Ajax speelt en ook bij NEC speelde.

30 september 2013 om 23:10

Sarcastisch hoop ik toch loopfiets?

1 oktober 2013 om 10:06

Hahaha gillete pro klassement haha

Ik denk niet dat Chelsea happig is om hem aan een Eredivisie club te verhuren. Dat niveau is hij allang gepasseerd!

Lijkt me een enorm rare stap en het heel weinig kans dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Er zijn teams in de BPL die hem kunnen huren en waarbij hij ook nog eens veel meer relevante wedstrijd ervaring kan opdoen. Dit is een sensatie bericht en hoort gewoon thuis in de wandelgangen.

Die komt never nooit. Die zou Ajax in een klap kampioen maken(mits de achterstand nog niet is opgelopen tot buitenproportionele hoogten). Want een goede speler maakt een gemiddelde ploeg in deze competitie al tot een kampioenskandidaat(zie Vitesse, Feyenoord, Heerenveen) . Maar gaat nooit gebeuren. Als ze hem verhuren doen ze dat aan een Premier league of Bundesliga ploeg

Hahahah, vorig seizoen nog een van de betere in Duitsland en dan nu naar Ajax?? pfff... die man kan veel beter krijgen.

Dit is wel een hele grote droom.

30 september 2013 om 22:37

er is geen club groter dan wij wij zijn de beste je moet t die jonge gunnen om de top te halen

30 september 2013 om 22:57

Er is geen club groter? Met alle respect maar er zijn heel veel clubs groter dan Ajax op dit moment.

30 september 2013 om 23:40

Sommige blijven te lang hangen in het verleden

1 oktober 2013 om 01:36

Een van de betere van Duitsland... er waren wel wat meer betere...
En Werder is nou ook niet echt top ofzo.
Maar daar gaat het ook niet om, Het is dat, of lekker op de bank zitten bij Chelsea.
Tevens komen er veel ploeggenoten(belgie) bij Ajax vandaan met Toby, Jan en Vermealen.
Die kunnen een goed woordje doen, dus waarom niet?

Huren voor een half jaar zie ik persoonlijk echt niet zitten, heb je net niets aan. Ik zou zeggen kijk of je hem definief kan overnemen en laat anders maar zitten. Een tussen jaartje is echt niet heel slecht voor Ajax hoor.

30 september 2013 om 22:28

Zo is het. Ga jij hem maar definitief overnemen voor een miljoen of vijftien. Salaris erbij en je bent in twee jaar tijd zo 21 miljoen euro kwijt. Natuurlijk niet. Volkomen kansloos.

30 september 2013 om 22:36

Nja dat ben ik met je eens voor zoveel moet Ajax het gewoon het nooit meer doen. Hoe goed hij ook is. Maar een half jaar huren schiet je als club niks mee op, op de lange termijn want dat staat alleen maar de ontwikkeling van andere in de weg.

30 september 2013 om 22:32

Grapjas.

Een halfjaartje de Bruyne bezorgt Ajax de titel. Dat zie ik met Serero niet gebeuren.

30 september 2013 om 22:38

Het zelfde zeiden we allemaal van bojan ook. niet dat ik denk dat dat niets meer word, maar jongens van die leeftijd hebben altijd een tijdje nodig om aan te passen bij hun nieuwe club. En je staat sowieso de ontwikkeling van andere in de weg.

30 september 2013 om 23:41

De Bruyne is geen Messi of Ronaldo ...
Het zou een toppertje zijn mocht je hem kunnen halen, maar dat hij je kampioen maakt moet ik nog maar zien, hij is ook nog super jong

Lijkt me onhaalbaar maar zal wel mooi zijn

Compleet onhaalbaar voor de complete Eredivisie. Hij is 22 jaar, dus zal willen strijden voor zijn positie. Weet dat hij een goede speler is, dus ook in Engeland houden ze zijn situatie in de gaten. Mocht deze speler naar de Eredivisie komen, dan komt hij lachend elke tegenstander voorbij denk ik. Wat een geweldenaar dit.

eindelijk weer een scorende speler hoop echt dat deze rakker ons dit seizoen kampioen maakt hij is de beste voetballer van amerika dan moet je wel wat in je mars hebben

30 september 2013 om 23:17

hij kont uit duitsland vriend

30 september 2013 om 23:27

Hij komt uit België en hij is niet de beste speler van België maar een van de betere in dat team. Zal wel gaaf zijn maar het is gewoon onrealistisch. Hopen mag natuurlijk.

30 september 2013 om 23:43

Amerika hoe kom je daar nou weer op ?
Duitsland daar speelde hij bij Werder Bremen.
Maar het is toch echt een Belg.

1 oktober 2013 om 02:31

Speelde nochtans vele matchen in Belgisch Limburg... Maar ja, de naam Debruyne klinkt heel Amerikaans....

Het lijkt me geen verstandige stap voor hem. Vorig jaar uitblinker in de bundesliga, dan kan je wel redelijk overal terecht. Behalve bij Chelsea want ja daar heb je nou eenmaal Mata, William, Lampard, Schurrle en Oscar die op zijn plek kunnen.

Haha, droom maar verder. Die kan ik een veel grotere competitie bij een veel grotere club aan de slag.

Een club als Everton zou een mooie tussenstap zijn, met Lukaku voor hem en Barkley er omheen lijkt me dat een mooie tussenstap.

30 september 2013 om 22:35

Waarom zou die nog een tussenstap willen maken? Dat heeft die vorig jaar gedaan. Hij is gewoon klaar voor een basisplek bij een topclub.

30 september 2013 om 23:28

Dan zou hij dus moeten vertrekken naar een andere topclub. Ik zie Chelsea hem niet verkopen aan een andere topclub, jij wel?

Eerder gaat huj dan na vitesse maar ik denk dat hij danna de subtop van Engeland gaat

Haha, wat een grap. KDB had dan net zo goed bij Werder Bremen in de Bundesliga kunnen blijven, wat Ajax is simpelweg een stapje terug. Al dat voorbarig gelul van iedereen over hoe weing uitzicht hij heeft op speeltijd en blablabla ... het is nog vroeg in het seizoen we hebben amper 10 wedstrijden gespeeld en mensen beginnen nu al conclusies te trekken over dat hij nu al weg moet om z'n carrière te redden, jeetje zeg ...

30 september 2013 om 23:31

Ik vind het eigenlijk wel zorgwekkend dat een speler die moet strijden om een basisplaats amper geselecteerd wordt. Nu moet hij vechten voor een plek op de bank. Nee, ze moeten hem meteen verhuren.

30 september 2013 om 23:50

Hij gaat nevernooit naar ajax, dat zou bizar zijn, hij moet indien hij wordt uitgehuurt gewoon een club als dortmund worden verhuurd. En als ze hem wel naar ajax sturen kunnen ze hem net zo goed naar vitesse sturen want abramovich en jordania zijn goede vrienden en vitesse is op dit moment misschien maar een half niveautje mider dan ajax en spelen zelfde competitie. Maar nogmaals, hij moet aan een topclub verhuurd worden zowel ajax als vitesse zou ik belachelijk vinden. Ik als vitesse supporter zag hem zelfs in alle eerlijkheid zelfs net na zijn overname bij genk al als te veelste goed voor vitesse, nog beter dan piazon en atsu(die ook te goed voor ons zijn maar niet te vergelijken met de bruyne)

1 oktober 2013 om 01:39

Geheel terecht, jij als CFC fan zou toch moeten weten dat er enorm veel (betere) concurrenten voor hem staan

1 oktober 2013 om 18:55

Nou, Kdb's echte concurrenten zijn eerder Mata en Oscar en niet de vleugels omdat hij daar minder rendeert vind ik. Van Mata kan ik het nog snappen dat hij een hevige concurrent is, maar Oscar moet te doen zijn want ik zelf schat KDB ietjes hoger in dan Oscar qua talent. Ik vraag me daarom ook af waarom Mourinho KDB nauwelijks heeft geprobeerd als diep liggende spelmaker naast Mikel, want hij heeft echt altijd van die heerlijke passes in huis terwijl z'n inzicht bijna net zo goed is als die van Mata.

Het is ook geen topper hoor die de Bruyne, goede voetballer maar als ie komt wordt ajax niet gelijk kampioen. De toppers die naar de eredivisie komen vallen toch wat tegen

30 september 2013 om 22:51

De Bruyne geen topper, ik hoop maar dat je sarcastisch bent.

1 oktober 2013 om 14:46

Nee niet sarcastisch

Oef wat zie ik De Bruyne graag naar Ajax komen.

Die zou ons echt verlossen van het Eriksen - probleem. Hij is een fantastische speler die heel veel toevoegt aan Ajax.

Ik vraag me alleen af of hij haalbaar is voor Ajax en of Chelsea dit toelaat. Ik zou er in ieder geval vol voor gaan als Ajax zijnde in de winterstop. Geweldige speler.

Wat een aankoop zal dit worden, als die echt naar Ajax gaat. Ik schat de kansen klein in voor de Amsterdammers, dit is echt een fantastische speler met een geweldige trap kan Christian Eriksen doen vergeten maar nogmaals ik zie hem niet gaan naar Amsterdam.

Die jonge heeft echt geen voetbaluitstraling, ondanks het een leuke spelertje is voor een sub topper!

Maar het heeft even tijd nodig, Chelsea is op dit moment wat te hoog gegrepen voor hem, een club als Schalke 04 zou hem goed doen.

1 oktober 2013 om 00:10

Voetbaluitstraling ? Wat bedoel je hiermee ? En ja , een Duitse subtopper of Ajax zijn verstandige beslissingen !

Als Ajax een kans maakt doen natuurlijk. Maar vanuit Ajax-perspectief begrijp ik de moves van Overmars niet altijd. In Amsterdam houden ze graag de centen op zak en worden ze graag weer baas in eigen huis. Maar dat rijmt sportief niet altijd. Nu zal ik niet roepen dat 'ajax toch zo graag wilde opleiden,' want de gekozen koers verdient tijd en geduld in plaats van makkelijke kritiek. Maar toch vind ik dat je of vol moet kiezen voor doorstroom of via doortastend scouten dan toch maar wat geld moet investeren voor wat gerichte aankopen die passen binnen de visie van Ajax. In Amsterdam lijkt men vooral te willen huren. Wie zijn al dan niet met succes nu al de revue gepasseerd? Muniesa, Krkic, Cuenca, Van Ginkel en nu De Bruyne weer? Voor de korte termijn is Ajax gewoon te laat; men had allang een back-up aankoop in gedachten moeten hebben voor het vertrek van o.a. Eriksen. En wat schiet je er op de lange termijn mee op? Straks gaan die spelers toch gewoon weer terug naar de rechtmatige eigenaar en kan Ajax weer opnieuw beginnen en er weer achter komen dat de eigen spelers nog niet rijp genoeg zijn. Dus wat wil je? Opleiden met langdurig succes op de lange termijn of de sattelietclub uithangen en het onzekere perspectief op succes op de korte termijn.

PS: voor degenen die alweer klaarstaan met het vingertje om de huur van Rekik bij PSV te duiden: PSV heeft gewoon mazzel dat deze speler perfect in het plaatje past. Maar ik stond zeker niet te juichen bij zijn komst, omdat hij de doorstroom van een eigen jeugdspeler verhinderd en ook de plaats inneemt op een eventuele aankoop waar PSV nog jaren op zou moeten bouwen.

30 september 2013 om 23:00

Ajax had niet veel keus, Ajax ging er van uit dat Christian Eriksen zou blijven in Amsterdam. Maar na de mega-transfer van Gareth Bale was de kogel door de kerk: Tijdens de laatste transferdagen werd Eriksen toch verkocht en was Ajax dus zo goed als verplicht mee te werken wouden ze 13M niet mislopen.

Ajax heeft veel werk gemaakt van de komst van Marco van Ginkel maar daar weigerde Vitesse (moet eigenljk Chelsea zeggen) aan te werken. Daar zat dus ook een stukje pech in.

Het is lastig om in een korte periode 2 basisspelers op te vangen, maar aan de andere kant vind ik ook dat Ajax had moeten durven investeren. Ajax heeft de afgelopen jaar een nettowinst van 1,1 miljoen euro gemaakt dus aan financiele zorgen kan het gewoon niet liggen. Het ligt gewoon aan de mentalitiet achter de schermen, soms moet je de portomonee trekken om gaten op te vangen voor verdere sportieve successen. Dat werd blijkbaar niet gedaan.

Ik had graag een actiever Ajax op het transfermarkt gezien dan 3 armoedige spelers die voor de breedte zijn gehaald en Ajax niet naar een hoger plan kunnen tillen. (bojan, Van der Hoorn, Duarte). Dus Kevin de Bruyne is hartstikke welkom.

30 september 2013 om 23:12

Goede reactie. Van wat ik begrijp is het nooit de bedoeling geweest om een vervanger voor Eriksen te halen, die haal je nergens vandaan en met Serero en Andersen meent de technische staf genoeg kwaliteit te hebben.

Ik weet niet precies voor welke positie Ajax De Bruyne zou willen, ik vermoed de rechts half positie. De Jong zal waarschijnlijk vertrekken aankomende zomer en een vervanger als Klaassen is pas net terug van een lange blessure en zal echt niet al gelijk De Jong kunnen vervangen denk ik. Als Van Ginkel of een andere speler van dat kaliber dan niet gekocht kan worden zal, neem ik aan, gekeken worden naar een tijdelijke oplossing: huren.

1 oktober 2013 om 00:41

Kan me goed v8nden in je analyse, klopt als n bus- en ik ben geen psv'r.!
Ajaxmoet niks meer huren. Jeugd zou er genoeg zijn, opgeleid volgens Cruijff en doorstromen.
Ik hoor nu niks meer van doorstromen, wat vindt Cruijff ervan?
Ik hoor enkel angst uit Amsterdam. Angst om eens geen kampioen te worden, angst om toch op het verkeerde (oude) paard gewed te hebben...

1 oktober 2013 om 01:43

Denk jij dat er met 1 jaar na de omkering binnen de jeugdopleiding dat er een Messi uit komt??
Man die omzetting is pas een jaar aan de gang.
Doorstroming, doe je bril eens op, er stroomt zat door.
De Sa, Boilesen... ja ook hij want hij heeft 2 jaar moeten wachten.
Denswil, Ligeon komt er ook aan, Veltman idem dito.
Je kan er niet 20 opstellen.

En ja Cruijff denkt precies hetzelfde er over.

1 oktober 2013 om 07:07

Ook gelijk even hoog inzetten zeg! Een Messi moet eruit komen!? Vergeet het maar! Dat soort natuurtalenten worden geboren, die leidt je niet op. En ook een klasbak als Ronaldo zul je niet afleveren. Om dat niveau te bereiken moet een speler waanzinnig veel in zichzelf investeren en over een buitengewone drive beschikken. Ik vraag me af of in de Nederlandse jeugd wel zoveel bereidwilligheid aanwezig is, met de labbekakkerige instelling die spelers tegenwoordig hebben. Het gros bestaat uit lulletjes lampekatoen met capsones en zonder zelfkritiek. Als je zoals gisteren weer zo'n verhaal over zo'n eikeltje als Willems hoort...

Dat zou een geweldige speler zijn voor Ajax, maar ik denk dat dit niet haalbaar is. De Bruyne is al veel te goed voor het niveau van de Eredivisie en Chelsea zal eerder de voorkeur geven aan een verhuur aan een Engelse subtopper, zodat hij ervaring op kan doen in de Premier League. Op deze wijze went hij alvast aan deze competitie. Verder denk ik dat de Bruyne genoeg keuze zal hebben qua clubs als hij verhuurd mag worden, dus ik denk niet dat zijn voorkeur dan uit zal gaan naar Ajax. De Bruyne moet gewoon keihard gaan werken en hard gaan trainen: dan krijgt hij vanzelf weer kansen bij Chelsea.

30 september 2013 om 23:56

Gaat hij ook doen, iets waar hij zich bezig mee gaat houden de aankomende dagen zodat hij weer in aanmerking komt wanneer we tegen Norwich spelen op zondag. Het is nu een kwestie van puur hard werken op de trainingen en hij zal zich zeker maar langzaam weer in de kijker spelen net als Mata (hoe gek dat ook klinkt, maar goed).

Kristof Terreur (@hlninengeland):

Kevin De Bruyne is keen to fight for his spot. He isnt mentally down & accepts Mourinho's challenge. He did some extra individual training.

Goed nieuwsbericht, onhaalbaar, maar leuk dat Ajax naar zulke spelers kijkt

Ik kan me niet voorstellen dat Chelsea, Ajax zal versterken, gezien hun band met Vitesse.

30 september 2013 om 23:03

Dat zou Abramovich ook zeker niet doen. Bij v Ginkel was het een nee en dat zou bij de Bruyne ook het geval zijn.

En het zoveelste talent dat door Mourinho word verpest...

30 september 2013 om 23:13

Niet alles ligt aan Mourinho. De Bruyne verpest het zelf en laat op dit moment niet de juiste mentaliteit zien. Hij werkt niet hard, traint niet goed en speelt zeer slecht in de wedstrijden die hij heeft gespeeld. Hij speelde bijvoorbeeld tegen Swindon en liet totaal niet de wil zien om zichzelf te bewijzen voor een basisplaats bij Chelsea. Het is gewoon zeer terecht dat hij geen basisplaats krijgt, zeker als je ook nog bekijkt wie zijn concurrenten zijn.

1 oktober 2013 om 02:37

Wel raar dat een schurrle wel kans op kans krijgt, terwijl die al heel wat minder laten zien heeft in meer matchen...debruyne was gewoon zeer goed in de voorbereiding en Motm in eerste competitie wedstrijd. In de match tegen Manu was iedereen slecht, maar krijgt hij alle schuld van de trainer, tja, dat werkt zeker als goede motivatie in de komende matchen...een trainer die een Hazard als halve back laat fungeren, dient onmiddelijk zijn ontslag in te dienen, wat een krabber (en ja, ik heb het over de special one)

1 oktober 2013 om 07:42

Schurrle werkt hard en houdt tijdens zijn leven rekening met voetbal. Daarom speelt hij wel. De Bruyne heeft op dit moment een mindere mentaliteit, geeft niet alles voor voetbal en dus speelt hij niet. Dat is toch te begrijpen? Zodra de Bruyne gewoon hard werkt zal hij zijn kansen wel weer krijgen. Ik ben ook fan van hem, maar hij moet wel echt alles geven aangezien de concurrentie groot is. Over je laatste zin; ik ben het ermee eens dat het nergens op slaat dat Hazard als soort linksback speelde en ook dat Ramires als rechtsbuiten speelde, ik zie Chelsea het liefst zoals in de tweede helft tegen Spurs spelen. Maar een trainer om die reden te ontslaan slaat nergens op, dan kan je elk weekend wel een trainer ontslaan want die maken ook wel eens fouten.

Dure kracht lijkt mij. Magoed, Ajax kan een kwaliteitsinjectie gebruiken en heeft schijnbaar de centen om zo'n speler op de loonlijst te plaatsen.

Die komt niet naar Ajax, want Vitesse wou m ook graag hebben, maar hij had niks te zoeken in de Nederlandse competitie.

Zal geweldig zijn, misschien dat Jan en Toby op hem kunnen inpraten om voor zijn carrière te kiezen en verhuurt te worden na Ajax. Altijd welkom uiteraard.

30 september 2013 om 23:06

Hij is veelste goed voor ajax en krijgt als t zover is veel betere opties

Wat heb je eraan om hem een half jaar te huren ? Met Cuenca was het ook een flop. Hij doet wat ritme op en raakt niet ingespeeld hoe ajax wilt spelen en zijn forse salaris(deel ervan ) ben je aan het einde van de rit kwijt.

Zolang Kevin deze winterstop maar weg is uit Chelsea. Tenzij hij ineens speeltijd begint te krijgen. Maar dat zie ik niet snel gebeuren. Hij had deze zomer nooit voor Chelsea moeten kiezen. Lukaku is slim geweest en speelt nu de pannen van het dak. Kevin wees slim en vertrek op huurbasis!

KdB deed het ongelofelijk goed het afgelopen seizoen in de Bundesliga, misschien iets voor Schalke? Zij kunnen hem tenminste wel betalen.

Waar is die Mourinho allemaal mee bezig? In de voorbereiding was hij een van de beste bij Chelsea, hij speelt een paar keer slecht en hij wordt gelijk het team uit gezet. Eerst al dat gezeik met Mata en nu dit. Het is allemaal aandachttrekkerij, die laat de Bruyne niet gaan deze winter. Al hoop ik het natuurlijk wel

Zie niet in wat de Bruyne nog leert bij met alle respect Ajax en hooguit Europa League voetbal in januari.

Die had je gewoon een seizoen nog bij een Bayer Leverkussen moeten laten spelen na de deal om Schurrle, in Januari komt nooit meer de juiste ploeg voor hem.
Hij gooit nu gewoon een jaar weg bij Chelsea, die hebben gewoon enorm veel goeie middenvelders en dan een paar wedstrijden als een drol spelen helpt ook niet echt.

Uhm, Ajax? O ja leuk, na een jaartje Bundesliga effe Eredivisie tussendoor nemen. Ajax, goed. Champions League, goed. Eredivisie nope. Everton lijkt me een veel betere optie. Stel dat Osman of Mccarthy daar geblesseerd raakt. Kan daar meteen de patron worden.

30 september 2013 om 23:14

Precies, ik zou dit geen slimme move van De Bruyne vinden wat betreft zijn ontwikkeling.

30 september 2013 om 23:23

Een half jaartje bij ajax zou wel beter zijn dan een half jaartje op de bank bij geldsea

Kom dan maar direct terug naar Genk , hetzelfde niveau als Ajax. En Benteke en Courtois kunnen ook maar beter terug komen.

(Droom-modus af)

Waarom eigenlijk niet naar Ajax ? Nu heeft hij vooral vertrouwen nodig en Ajax is nog altijd een betere club dan Bremen. Hij doet Eriksen , die overigens wel veel op hem lijkt qua kwaliteiten, vergeten en strooit assists. Hij presteert dan hopelijk sterk in de Eredivisie en gaat met vertrouwen naar Brazilie. En erna maken dat hij Chelski verlaat , vieze club die totaal niet met talenten omkunnen.

Volledig onhaalbaar. En de mensen hierboven die de vergelijking met Bojan/cuenca bij Ajax en Piazon bij Vitesse maken, die vergeten voor het gemak dat De Bruyne al ongeveer de beste speler van de Jupiler Pro League was, in de Buli in één van de slechts draaiende ploegen week in week uit het verschil maakte. De 'grote' talenten die nu gehuurd worden zijn nog ongevestigde namen of afdankertjes.. Dat is een wereld van verschil.

Zo goed is hij ook weer niet.

Maar ik denk niet dat de eredivisie sportief of financieel interessant is. Hij is nu 2e garnituur en Chelsea laat alleen 3e garnituur gaan naar de pipo competitie.

En als dat onverhoopt wel gebeurt, zal Vitesse de eerste keus zijn. Niet van de speler misschien, maar wel van de club. En de meester van de slaaf bepaalt.

Die zou Ajax wel kunnen verlossen van het Eriksen - probleem. Hij is een fantastische speler die heel veel toevoegt aan Ajax.

Ik vraag me alleen af of hij haalbaar is voor Ajax en of Chelsea dit toelaat. Ik zou er in ieder geval vol voor gaan als Ajax zijnde in de winterstop. Geweldige speler.

Vraag me af of dat wel een goede speler zou zijn voor Ajax. Krkic was ook zo'n supertalent die bij een topclub niet aan de bak kwam, en die valt tot dusver ook tegen. Zou zo maar ook voor deze jongen kunnen gelden.

Dan huur je hem een half jaartje moet hij eerste 6 wedstrijden wennen , raakt vervolgens geblesseerd en dan aan het einde speelt hij nog drie wedstrijdjes om de keizers baard en dan ben je weer een miljoen kwijt. Kortom je hebt er weinig aan.

Chelsea versterkt geen concurrentie en de eredivisie is te slap voor de bruyne. Hij moet lekker of bij chelsea blijven of naar een club als dortmund of liverpool verhuurd worden. Doet hij veel meer ervaring op in de PL of bundesliga waar die veel meer aan heeft. Van sterspeler in de bundesliga naar de mickey mouse competitie is een zware achteruitgang terwijl hij minimaal een lichte voorruitgang moet boeken!

“hij speelde vorig seizoen 33 wedstrijden in de Bundesliga en deed het zo goed, dat Borussia Dortmund hem in de zomer graag wilde halen. Chelsea werkte zoals gezegd niet mee aan een vertrek.’’

Volgens mij was Leverkusen die interesse in hem had, maar de Bruyne zelf zag die overgang echter niet zitten.

On:

Ik denk dat Kevin de Bruyne niet haalbaar is voor Ajax, want zijn salaris kan een obstakel vormen voor een transfer!

Ik zou hem graag weer in de Bundesliga zien voetballen en ben benieuwd waar hij uiteindelijk terecht komt (als hij tenminste weg wil.)

1 oktober 2013 om 01:35

"volgens mij was Leverkusen die interesse in hem had, maar de Bruyne zelf zag die overgang echter niet zitten."

Nee dat was Eriksen. Maar of Borussia echt concreet voor hem was weet ik niet.

1 oktober 2013 om 09:31

Ja, ik weet het nog, toen Bayer 04 vond de vraagprijs van de Amsterdammers vrij hoog. Naast Leverkusen had ook Dortmund inderdaad (voor Mkhitaryan) interesse getoond in de Bruyne.

1 oktober 2013 om 11:33

KDB was nummer 1 aankoop geweest van Dortmund. Helaas mocht hij niet weg van Chelsea. Wat mij betreft is hij nog steeds welkom bij Dortmund. Speelminuten zal hij wel krijgen. Waarschijnlijk geen basisplek.

Dit is echt een kansloze missie

Zal geweldig zijn als hij inderdaad naar Ajax zou gaan. Hij zou het verlies van Eriksen zeker kunnen opvangen. Alleen lijkt hij me onhaalbaar gezien zijn salaris en het niveau in Nederland..

Lekker terug naar Duitsland. vind de Engelse competitie ook niet echt geschikt voor hem. om echt goed uit de verf te komen. bij chelsea zijn er zoveel middenvelders, al veel verder dan kevin met alle respect want het is natuurlijk wel een geweldig talent. bij de Engelse subtoppers moet je dit soort jongens niet neerzetten dat is zelf killing. Lekker terug naar Duitsland gaan. Daar heeft die al een goede naam opgebouwd. en spelen ze het voetbal waar Kevin veel beter uit de voeten kom.t en moet je maar eens over 2 jaar kijken wat een topper het dan is. ik hoop weer op bremen. mooiste zou zijn Dortmund maar die kans acht ik klein dat chelsea dat doet

Ben bang dat de Bruyne het zal moeten proberen in de beloften van Chelsea. Ajax heeft al te veel van dit soort flegmatieke voetballers, zoals Fischer, Bojan of een Hoesen of de Sa. Vitesse is in mijn ogen ook geen optie. De hele eredivisie is geen optie. Lekker naar een Everton of een Swansea. Daar kan je je eigen tenminste in de kijker spelen. Vreemd dat Mourinho niks in hem ziet.

Ik zie hem nog eerder naar Anderlecht of Standard gaan, die clubs betalen ook nog eens beter.

Geeft maar weer aan dat wat er nu rondloopt niet veel voorstelt. Ik zie tegenwoordig liever de samenvatting. Zeker als je ook tegelijkertijd naar atletico kan kijken met Diego Costa...

De Bruyne wilde zelf al niet naar de Eredivisie. Sowieso begrijp ik niet dat Ajax spelers wil huren, want structureel maak je daar nooit winst op. Dit zogenaamde beleid begint echt tenenkrommend te worden.

Indien hij naar nederland komt zal het Vitesse zijn. Zal mede met de stand op de ranglijst te maken hebben waar Vitesse op dat moment staat. Indien Vitesse bij de eerste 3 staat en de afstand gering is heb je kans dat deze speler met de overige aanvulling van Chelsea de doorslag geven voor Vitesse om 1e of 2e te worden. Hiermee kan Vitesse de inkomsten van de CL genereren om zijn financien te verhogen. Een grote sponsor aantrekken en uitbreiden van de toch al sterke band met Chelsea en huurspelers op een nog hoger niveau opleiden. Wat uiteindelijk de eigen medespelers ook naar een hoger niveau zullen brengen.

Nogmaals: waar-de-loos gehandeld van ajax deze periode. Beste spelers voor een troostprijs verkopen op de laatste dag, nauwelijks goed materiaal ervoor terughalen met als gevolg dat je tot de winterstop bezig bent met het juist team te zoeken en in dit geval nog spelers erbij halen ook!
On: zou een verrijking zijn voor de nederlandse velden, maar schat de kans niet hoog

Die jongen heeft de clubs voor het uitkiezen. De kans dat hij naar de eredivisie vertrekt is heel klein. De PL en de Bundesliga zijn aantrekkelijker voor hem.

Dat gaat nooit gebeuren, chelsea leent geen spelers uit aan ajax, er komen in de winterstop als het nodig is nog 3 huurlingen bij vitesse, dus wie weet is de bruyne daar ook bij.

Die gaat nooit naar de Eredivise toe in de winterstop. Dan eerder naar een andere club in Engeland of Duitsland.

Die poll maakt het toch wel op een sarcastische manier suggereren dat het 1 april is, maar dat is het volgens mij niet.

De Bruyne? Kom op zeg, die kan gewoon minstens in de subtop van de topcompetities spelen, naar mijn mening kan hij basis Chelsea ook gewoon aan.

Één keer niet geselecteerd bij Chelsea en de media heeft weer wat artikel om vol te schrijven. Eerst al Mata die meteen na één wedstrijd tribune wordt gematcht met onder andere Barcelona. Nu de Bruyne, die speelt één wedstrijd niet en meteen wordt hij onder andere met Ajax gelinkt. Serieus, kap er eens mee want als Chelsea rond de zes aanvallende middenvelders heeft is de kans groot dat er elke keer ééntje in ieder geval op de tribune zit.

1 oktober 2013 om 19:10

Nou en of, het is nou eenmaal dat iedereen hier op VZ elkaar loopt na te praten als een kudde schapen. Er mag ook gezegd worden dat de Britse tabloids de laatste tijd wel van alles een mug in een olifant omtovert zodra het om Chelsea of Mourinho's beslissingen gaat. Voordat je het weet krijg je weer hetzelfde maar dan om Oscar of Willian. Maar ja, je kon ook niks anders verwachten met zoveel concurrerende spelers voor een beperkt aantal plekken voorin met Mourinho die constant het uiterste van je verwacht

Ajax kan deze speler helemaal niet halen, hij is té goed al voor Ajax. Of hij moet een stapje terug doen, maar dat betwijfel ik als men ziet hoe hij presteerde in de Bundesliga. Die kan sowieso bij een subtopper aan de slag(atletico oid).

Mooi als het waar is natuurlijk doe Mata er ook maar meteen bij ;-)

Voor Ajax zou het een geweldige kwaliteit boost zijn, maar ik hoop niet dat deze trend voort wordt gezet in de eredivisie. De eredivisie staat er simpelweg om bekend om talenten op te leiden, en hier moeten clubs ook hun geld mee verdienen. Door het huren van topspelers voor Eredivisie begrippen, stoor je talenten om door te breken.

Voorbeelden van zulke spelers zijn natuurlijk Piaszon/bojan, en bijvoorbeeld Guidetti. Ik zie Ajax liever investeren in een eigen speler.

Echter kan ik er weinig van zeggen als Tukker, aangezien wij deels door het huren van spelers kampioen zijn geworden ( Stoch ).

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren