Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vink laat kaarten in oude shirt zitten: 'Ik ben er echt ziek van'

Laatste update:

SC Heerenveen was donderdagavond met 3-0 te sterk voor FC Twente en bereikte zo de derde ronde van de KNVB Beker. In het duel zat een merkwaardig moment: Pieter Vink wilde Joey van den Berg van Heerenveen in de tweede helft een gele kaart geven, maar kwam er tot zijn eigen schrik achter dat hij zijn kaarten was vergeten. Deze waren in de kleedkamer achtergebleven.

Vink had in de rust van het duel zijn shirt gewisseld, omdat het tenue dat hij in de eerste helft aanhad kletsnat was geworden. De scheidsrechter vergat daarbij de kaarten in de borstzak van zijn schone shirt te stoppen. "Ik vond dat ik de wedstrijd heel goed floot", zei Vink tegen FOX Sports. "En dan krijg je dit. Daar word ik enorm chagrijnig van. Dit gaat mij nooit meer gebeuren, ik ben er echt ziek van."

Vink had zijn kaarten in de eerste helft wel bij zich: Roberto Rosales kreeg de gele zelfs twee keer te zien en moest al na 25 minuten inrukken. Met een man minder slaagde Twente er niet in om de achterstand ongedaan te maken en Heerenveen liep dankzij twee goals van Alfred Finnbogason uit naar een ruime overwinning.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

Wat heeft hij een kutleven zeg, wooow.

26 september 2013 om 23:30

Inderdaad.
Wat een pannekoek.
Echt een afschuwelijke vent dit.

26 september 2013 om 23:44

Het was zijn bedoeling om alleen fctwente kaarten te geven dat was voor hem voldoende!!!!

26 september 2013 om 23:59

Daarin heeft hij niets fout gedaan.
Rood was gewoon rood.

27 september 2013 om 07:30

Klopt beide gele kaarten kan hij geven, maar daarvoor geeft hij 4x over een speler van Heerenveen een "laatste"waarschuwing en dus geen geel waar hij ook een kaart had kunnen gaan trekken. Na 4 a 5 overtredingen van Heerenveen geeft hij bij de eerste 2 overtredingen van Fc Twente wel gelijk 2x geel. Nogmaals hij kan en moet ze waarschijnlijk ook gewoon beide geven, maar hij had ook bij Fc Twente een laatste waarschuwing kunnen geven. Bij de tweede gele kaart waren beide spelers aan het duwen en trekken. Dus er was geen sprake van een doodschop of zo. Het was een hele leuke spannende wedstrijd. Na de rode kaart was er niets meer aan.

27 september 2013 om 08:05

Ach, de 2e kaart was niet slim van Rosales, maar wel heel erg onterecht gegeven. Hij hield niet vast, stak slechts zijn arm uit en legde die op de schouder van zijn tegenstander (was duidelijk te zien bij de beelden van Fox) en zijn tegenstander ging gretig liggen. Maar ja, hoe komt het toch, dat Vink altijf dat soort akkefietjes heeft. Hij lijkt er op te kicken om een wedstrijd nadrukkelijk te beïnvloeden.

27 september 2013 om 11:07

Wat een thuisfluiter zeg, die Vink. begrijp wel dat hij een "kutleven" heeft

Ga dan gewoon naar de vierde man en vraag dez persoon of die het regelt. Beetje onnozel. Had gewoon opgelost kunnen worden.

Menselijke vergissing zonder grote gevolgen, niks aan het handje

26 september 2013 om 23:21

Menselijke vergissing? Een gigantische blunder. Moet je je eens voorstellen als iemand een doodschop had gekregen of er gebeurt iets anders in het veld waardoor je rood moet trekken. Dan had Vink m moeten laten staan. Het lijkt me dat professionele scheidsrechters een dubbelcheck doen van alle spullen die ze mee moeten nemen op het veld (wat mi niet zoveel is).

En dit allemaal op dit niveau, ongelooflijk wat een amateurisme!

26 september 2013 om 23:26

@nijmegennn,

ach man stel je niet zo aan. Hij is zijn kaarten vergeten...poepoe..
Kan gebeuren... Domme reactie

26 september 2013 om 23:31

Gebeurt 1 keer in de 50 jaar, who cares. Kan gebeuren. Blijven mensen hé.

26 september 2013 om 23:31

niet gaan bagatelliseren jaydijk. Nu omdat er niks ernstigs gebeurt is valt t allemaal mee maar het had het onderwerp van bij de koffieautomaat kunnen worden. Je fluitje en je kaarten meenemen is echt de basis van iedere professionele scheids. Wil je zeggen dat het geen blunder is? Of dat als er iets ergs gebeurt was dat je dan hetzelfde had gereageerd.

simpel gedacht

26 september 2013 om 23:39

Wat een simpel iets. Als er een doodschop gegeven wordt stuurt hij toch gewoon die speler eraf en zegt hij dat hij rood krijgt...

26 september 2013 om 23:40

@ Nijmegennn

Wat voor ergs had er dan moeten gebeuren? Hadden er dan soms mensen kunnen doodgaan omdat Pieter Vink z'n kaarten was vergeten?

27 september 2013 om 00:29

Het geven van kaarten is ooit bedacht om het publiek duidelijk te maken wat de door de scheidsrechter gekozen straf is en heeft weinig met de mogelijkheden die hij heeft om op te treden bij overtredingen, dit zou dis gelukkig niet kunnen

27 september 2013 om 01:15

Wat je zegt klopt niet helemaal. Toen ik de cursus voor scheidsrechter volgde stond er nog in de regels dat kaarten visueel getoond moeten worden en dat als ze niet visueel getoond zijn ze ook niet geldig zijn. Maar dit is ondertussen alweer 3 jaar terug dus het kan alweer aangepast zijn, maar met niet de instructies aan het begin van het seizoen die ik ieder jaar krijg van de KNVB.

27 september 2013 om 02:07

Kan gebeuren en maak niets uit. Dan zegt hij toch gewoon tegen die speler: wacht je even? Ik moet even mijn kaarten halen of weet je wat? Loop maar gelijk mee want je krijgt toch rood.

27 september 2013 om 05:06

Dan heb je waarachijnlijk niet een erg goed cursus gevolgd want kaarten tonen is alleen voor publiek en dergelijke. Scheidsrechters kan het verbaal ook gewoon mededelen. Neemt niet weg natuurlijk dat het erg vervelend is voor Dhr. Vink.

27 september 2013 om 05:06

Ja ... Echt wat ben jij een jankert zeg alsof jij nooit wat vergeten bent... op het moment dat er iets gebeurd was had hij hem gewoon van het veld kunnen sturen.. zo'n ramp is het niet...

27 september 2013 om 06:16

Nijmegenn.... Als je niet weet hoe het zit, zeg dan niks joh! Moet ie hem laten staan...... Leer de regels eens kennen!!

27 september 2013 om 08:04

En als iemand zo als Rosales die geen woord Nederlands spreekt rood krijgt en hij heeft geen kaarten bij zich ?

27 september 2013 om 09:11

@nijmegennn
Beetje ondoordachte reactie he... Natuurlijk laat hij zo'n speler niet gaan.
Van den Berg heeft ook gewoon geen gekregen, dat heeft Vink hem medegedeeld tijdens de wedstrijd.
Daarnaast is hij ook gewoon op het wedstrijdformulier genoteerd.

Op een andere site (ad)is dat wel in het stukje er bij vermeld. Hier op VZ alleen niet:
"van den Berg kreeg overigens wel gewoon de gele kaart aangerekend. Vink vertelde hem in het veld dat hij geel had gekregen."

27 september 2013 om 09:48

Nou de cursus werd gegeven door bas nijhuis dus ik mag hopen dat hij het wel weet! en ik zei ook al dat het ondertussen al wel verandert kan zijn. Wat ook zeer normaal is, er stonden btw wel meer rare regels in het boekje.

27 september 2013 om 17:42

@ Nijmegennn

Bagatelliseren?
Nee luister, tuurlijk is het een domme vergissing. Maar hij verwisseld zijn shirt en is in de haast zijn kaarten vergeten. Iedereen maakt fouten dat hoort er nou eenmaal bij. En om nou te roepen dat het amateuristisch gedrag is slaat gewoonweg helemaal nergens op.

heel de 2e helft geen geel meer gegeven?

26 september 2013 om 23:27

Nee, de enige kaarten die zijn gevallen waren voor Rosales

27 september 2013 om 09:14

Nee klopt niet... Djordjevic heeft geel gekregen na commentaar op de leiding (volgens mij nav de rode kaart van Rosales)

En Van den Berg heeft alsnog wel geel gekregen, ondanks dat hem deze niet getoond is.

AD meldt: "van den Berg kreeg overigens wel gewoon de gele kaart aangerekend. Vink vertelde hem in het veld dat hij geel had gekregen."

Daarnaast is hij gewoon op het wedstrijd formulier genoteerd.

27 september 2013 om 19:27

Oh oké bedankt voor de aanvullende informatie, wist ik niet.

Ach joh kan gebeuren, zoeits gebeurd je een keer en daarna heb je je er zo voor geschaamt dst het nooit meet gebeurd!

27 september 2013 om 00:30

Vink zou de godganse dag met het schaamrood op de kaken rond moeten lopen, man man man zelden zo'n waardeloze scheidsrechter meegemaakt als deze man. Hij bevestigd wederom zijn brevet van onvermogen.

Edit; Owja hij is er zogenaamd ziek van, Mooi voor hem. Hij heeft mijn weekend ook vaak zat vergald.

27 september 2013 om 02:09

Stel je niet zo aan. Het is inderdaad niet handig van Vink maar dit kan toch een keer gebeuren? Het heeft toch geen gevolgen voor de wedstrijd gehad?

Het is natuurlijk stom maar mensen maken nou eenmaal fouten.

26 september 2013 om 23:21

Nou, om het een fout te noemen lijkt mij te ver gaan.. het is meer een vergissing.

26 september 2013 om 23:28

Ik vind het anders een (grote) fout. Als hij zijn fluitje was vergeten vond je het dan ook een vergissing?

27 september 2013 om 02:10

Daar was hij in ieder geval eerder achter gekomen als hij de tweede helft wou laten beginnen

Hoe heeft hij dit opgelost dan? Heeft hij van den berg geen geel gegeven terwijl hij dit wel verdiende? Wat als iemand een doodschop had gegeven? Kon Vink m er dan niet afsturen.

Wat een blunder zeg.

26 september 2013 om 23:20

Wat een geluk dat ze Pepe niet hebben

27 september 2013 om 08:40

Je leeft nogal in het verleden he. Paul Scholes, Pepe die al een tijd niets verkeerds meer heeft gedaan qua harde overtredingen of iets dergelijks..

26 september 2013 om 23:21

Doe ff normaal man alsof jij nooit een fout maakt in je leven, hypocriet!

26 september 2013 om 23:24

Het is zn beroep. Als ik een blunder bega op mn werk dan krijg ik ook de wind van voren. Je kaarten meenemen is naast je fluitje de Absolute basis voor een scheidsrechter. Schandalig gewoon geen andere woorden voor!

26 september 2013 om 23:37

Er is een verschil tussen een blunder en een menselijke vergissing

26 september 2013 om 23:45

Dan heb jij wel een trieste baas dat als je een foutje maakt je meteen de wind van voren krijgt.

26 september 2013 om 23:52

@db_afca

Ik snap de fout. Tuurlijk kan je zoiets in de haast of wat dan ook vergeten. Maar je kan het hem wel kwalijk nemen dat je zoiets niet 3a4x dubbelcheckt voordat je het veld weer opkomt. Je bent een professional toch?

@vendaron
Mijn baas is gaaf, maak je niet druk

26 september 2013 om 23:58

Denk je dat hij dit niet van zijn baas gaat horen Nijmegennn? En denk je dat hij dit zelf leuk vind? Een fout maken is menselijk, mijn collega heeft mij vandaag nog hard uitgelachen omdat ik door een berekeningsfout 12.000 euro voor drie bouten rekende die eigenlijk maar 12 euro kosten...

27 september 2013 om 00:09

waar zeg ik dat hij dit niet van zijn baas te horen gaat krijgen? Of dat hij dit leuk vind? Tuurlijk baalt ie dat lijkt me vanzelfsprekend..

ps dure bouten bij jou

27 september 2013 om 00:21

@ stravven

Wij kregen thuis een rekening van 450.000 euro thuis en dat werd binnen enkele dagen afgeschreven. Dag later bleek het om 450 euro te gaan...

Kan gebeuren. Het is misschien niet professioneel, maar ook zonder kaarten kan hij een kaart geven. Vd Bergh heeft volgens mij gewoon geel op zijn naam, en als er rood moest worden getrokken dan had de speler gewoon moeten vertrekken.

Ik kan me overigens nog een incident herinneren waarbij een scheids volgens mij ook de kaarten was vergeten. Hij gaf geel, alleen had hij geen kaart in de hand. Niemand had verder wat door, op tv echter wel. Volgens mij was dat een x op VI geweest.

27 september 2013 om 09:16

@nijmegennn
Van den Berg heeft gewoon geel gekregen is mondeling gemeld en staat ook op het wedstrijdformulier.
Dat kan ook gewoon he, niet zo overdrijven.

Ik vind het schandalig, dit moet je toch altijd controleren voor de wedstrijd en ook voor de 2e helft ?

26 september 2013 om 23:21

Kamervragen!!! Dat willen we!

Man, stel je aub niet zo aan. Deze man heeft een simpele vergissing gemaakt. Dit maakt hem een mens en geen robot. Of maak jij nooit een foutje?

26 september 2013 om 23:28

Hahahah, wat een figuur die soccerroos. Iedereen maakt fouten, dus ook Vink. Vrij makkelijk om hem af te zeiken. Heeft hij het niet kunnen doorgeven aan de 4e official dat hij even zijn kaarten ging halen? Daar voor heb je toch de 4e official?

27 september 2013 om 09:07

Sterker nog, ik neem aan dat de 4e man zijn eigen setje kaarten op zak heeft voor het geval hij moet invallen!

27 september 2013 om 09:19

@gutierrez
is ook gebeurd... later in de 2e helft liep de scheids naar de kant om de kaarten aan te nemen van de 4e official

26 september 2013 om 23:27

helemaal mee eens soccerroos. Het is gewoon een blunder. Iedereen roept dat hij een mens is maar het is alsof je als politieagent je uniform vergeet aan te trekken als je de straat op gaat. Zo onnozel is het gewoon. Stel dat iemand zn been had gebroken en hij kon die persoon niet eruit sturen dan zat iedereen moord en brand te schreeuwen.

26 september 2013 om 23:40

Die vergelijking is echt gigantisch krom. Als die agent zijn bonnenboekje in de pauze was vergeten omdat hij een andere broek of blouse had aangetrokken dan was het nog vergelijkbaar. Dan klinkt al een stuk minder dramatisch of niet?

En ik mag toch hopen dat je dat laatste niet meent. Echt waar...

26 september 2013 om 23:48

@fc038

Nee een bonnenboekje is niet zo belangrijk voor een agent als de kaarten zijn voor een scheids. Hou het anders op zijn riem waar de handboeien, pistool en gummiknuppel aanzitten .

Hij fluit een professionele wedstrijd, hij krijgt er riant voor betaald dan mag je wel een stukje professionaliteit verwachten. We zeuren iedere keer over de scheidsrechters, of dat iets wel of niet een gele of rode kaart is en dan vergeet Vink zijn kaarten. Nu is er in de tweede helft niks noemenswaardigs voorgevallen maar dit risico liep hij wel. Als er een opstootje of iets van dien aard was voorgevallen dan kon hij die personen niet wegsturen. Dit is toch amateurisme ten top?! Ik snap de fout ik bedoel iedereen is mens maar je mag het hem wel kwalijk nemen dat hij niet 3 of 4 keer dubbelcheckt of hij tenminste zijn fluitje en kaarten heeft!

Het verbaasd me dat zoveel mensen dit bagatelliseren. Indien er echt iets was gebeurt dan waren zij de eerste die zouden beginnen met schreeuwen.

Jouw laatste zin snap ik trouwens niet die moet je echt nog even uitleggen...

27 september 2013 om 00:01

Nijmegen, je praat onzin. Een scheids krijgt zeker niet riant betaald. Er zijn er maar een paar die in fulltime dienst zijn, de andere hebben er allemaal een baan naast. Kuipers, toch algemeen beschouwd als de beste Nederlandse scheidsrechter, zit in de supermarktdingetjes(geen idee wat precies), dat zegt toch genoeg. Geloof me, van scheidsrechter zijn word je niet rijk in Nederland.

27 september 2013 om 00:12

@ stravven

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=143869

Daarop baseer ik me dat scheidsrechters goed verdienen in Nederland.

Daarnaast pak je precies 1 piepklein stukje uit mijn betoog terwijl de strekking je te lijkt ontgaan.

27 september 2013 om 00:17

@ stravven

Geloof mij maar, Kuipers kan prima alleen leven van het fluiten alleen. Maar hij heeft 3 C1000-filialen (wat anders dan in de supermarktdingetjes zitten zoals jij beweert), en 1 daarvan was verkozen tot beste van Nederland en de andere 2 draaien ook zeer goed. Dus waarom zou hij zich alleen richten op het fluiten?

Ik las net op de eerste de beste site dat een scheids 50.000 tot 70.000 verdient in een jaar in de eredivisie. Daar komt dan ook nog 5000 per CL-wedstrijd bij op

Op een link van voetbalzone wordt vermeld dat een scheids zo een ton per jaar kan verdienen. Dus ze krijgen aardig wat betaald, hoewel dit niets is vergeleken met de voetballers, maar ze hoeven er niet bij te werken. Vooral de toppers niet.

27 september 2013 om 09:23

@nijmegennn
Man man man, wat kun jij overdrijven zeg....
Een scheids kan mondeling ook gewoon doorgeven of een speler een kaart krijgt oid (is in deze ook gebeurd).

Daarnaast kreeg de scheids in de loop van de 2e helft zijn kaarten aangereikt van de 4e man.

Maar aan je reacties te lezen heb jij de wedstrijd niet gezien, want anders had je dat wel geweten.
Dus als je niet weet hoe het precies zit is het misschien ook verstandig om niet zo hoog van de toren te blazen.

Van den Berg heeft gewoon geel gekregen en de scheids had later alsnog weer kaarten op zak.

27 september 2013 om 11:07

Die pistool, handboeien en gummiknuppel worden ook zo vaak gebruikt of niet? :s
Je probeert het steeds erger te maken dan het is. Van den berg heeft gewoon geel gekregen. Denk je nou echt dat de scheids zou doorspelen als hij niet kon ingrijpen omdat hij geen kaarten op zak heeft? Jij doet net of die man niet normaal kan denken of dat de Knvb daar geen regels voor heeft bedacht. Hij is niet voor niks topscheids daar gaat een lang proces aan vooraf.

Vink geeft aan dat hij er ziek van is en heeft het goed opgelost tijdens de wedstrijd. Wat moet hij nu nog meer doen? Zijn loon inleveren? Taakstraf?

maar wat gebeurde er dan met van den berg...?

26 september 2013 om 23:25

In het wedstrijdverslag staat wel dat hij geel heeft gekregen. Of is dat van de eerste helft? Dan zou hij dus rood hebben gekregen, maar dat lijkt me sterk aangezien dat dan wel in het verhaal stond en was de ophef een stuk groter.

26 september 2013 om 23:29

Vd Berg heeft gewoon z'n gele kaart gehad ondanks dat Vink deze was vergeten. Dus spelers hoeven in dat geval niet te denken dat ze aan de kaarten kunnen ontkomen wanneer de scheids deze per ongeluk achterlaat in de kleedkamer.

26 september 2013 om 23:32

heb net bij livescore gekeken maar daar stond geen gele kaart bij, dus geen idee hoe het zit. Kan mij nog wel keer herinneren dat lens geel kreeg maar dat de scheids het vergeten was en daardoor niet telde.

* 26-03-2012 Scheidsrechter Vink vergeet kaart Lens te noteren *
het is dus niet eens de eerste blunder

26 september 2013 om 23:36

@ soccerroos

Op vi.nl staat de kaart wel degelijk. Livescore mist overigens wel eens vaker gele kaarten.

27 september 2013 om 01:18

Maar als het goed is word die kaart over genomen omdat kaarten visueel getoond moeten worden.

27 september 2013 om 09:26

@soccerroos
Daar zit denk ik ook het verschil met de kaart van Lens en Van den Berg.

Die van Van der Berg is misschien niet zichtbaar getoond, maar is wel aan Van den Berg medegedeeld en genoteerd op het wedstrijdformulier.

Dus de gele kaart staat.

@dd28
Dit was de enige kaart voor Van den Berg ja...

26 september 2013 om 23:25

Als er een Eredivisieclub is die niet moet zeiken over scheidsrechters is het FC Twente wel. Twente heeft echt punten gegund gekregen in hun kampioensjaar, werd door elke scheidsrechter ondersteund door Ajax en PSV tegen te fluiten. Vooral Blom had daar een handje van, Kuipers en Nijhuis wilden ook wel meehelpen.

Ajax heeft de scheidsrechter pas echt tegen (zeg ik als PSV supporter), Tukkers zijn de laatste die moeten zeiken.

27 september 2013 om 00:00

Heb jij die wedstrijden dan wel gezien waarin Twente telkens onterechte penalty's kreeg en elke scheidsrechter 3 minuten langer door liet spelen zodat Twente in de blessuretijd nog kon scoren? Je moet geen tunnelvisie gaan creëren, je wil alleen de slechte dingen, de dingen die jou clubje aangedaan worden zien. Wordt volwassen. Overigens heb ik nog gewoon een mond, geen muil.

27 september 2013 om 10:12

Ook in het kampioensjaar van twente werd er zwaar tegen twente gefloten.
Denk naar eens aan az twe of kijk de statistieken er maar een op na. Ajax speelde aan t eind elke week tegen 10 en kreeg veel blessuretijd als ze niet voorstonden

26 september 2013 om 23:28

Twente heeft het gewoon aan zichzelf te danken dat ze zijn uitgeschakeld. Vooral dankzij de oliedomme gele kaarten van Rosales.

Wat een amateurscheidsrechter is die Vink. Zoiets mag je niet overkomen snap wel dat het kan gebeuren, maar niet op dit niveau!

Haha dit is toch fantastisch, best lachen zo'n vergissing een keertje.

27 september 2013 om 09:29

Het Twente publiek zong ook "vink laat je kaarten zien"
Wel grappig momentje tijdens de wedstrijd.

Haha kwestie van tijd tot we dit onderwerp terug gaan zien in de algemene beschouwingen.

Kan gebeuren, foutje gewoon. Niet te lang bij stil zitten want dit is gewoon niks.

Had hij dan echt niet even het spel kunnen stilleggen en een official kunnen vragen om die kaarten te gaan halen?

Zo kan hij toch geen match fluiten?

26 september 2013 om 23:41

Snap idd niet waarom de 4e man dit niet ff had kunnen doen. Die staat daar ook alleen maar een beetje niks te doen.

27 september 2013 om 09:31

@sinjoortje
Hij heeft de 4e man ook gevraagd de kaarten te halen EN heeft ze later ook gewoon in ontvangst genomen.

Dus de rest van de 2e helft heeft hij zijn kaarten gewoon op zak gehad.

@nijmegennn
Als je de wedstrijd niet hebt gekeken, moet je ook niet zo hoog van de toren blazen.
De 4e man heeft de kaarten wel opgehaald en overgedragen.

Pieter misschien dan maar een maandje rust gunnen om bij te komen van dit drama.

Denk als er rood getrokken ha moeten worden dat ie wel iets geregeld had bijv wedstrijd even stil leggen dit gebeurt ook als er onrust is

Man man man wat een schande zeg....

Even zonder grappen. We vergeten allemaal wel eens iets mee te nemen.werknemers vergeten wel iets mee te nemen naar hun werk, en in feite kan je dat met dit vergelijken

Wow niet te geloven, wie maakt er even een proces verbaal op tegen deze nozem??

26 september 2013 om 23:36

Dat lijkt me wat overdreven. Gewoon een fikse boete en overgaan tot de orde van de dag.

Wat een jampotten had vink op tijdens zijn interview

Hij voelde waarschijnlijk dat zijn shirt nat was, maar zag zijn kaarten niet zitten

Kan gebeuren. Als je je sleutels vergeet ben je dan ook gelijk een dwaas?

26 september 2013 om 23:43

Dat kun je wel stellen ja!

Je moet is zien wat ik allemaal vergeten dan heb je er een dag taak aan.

Welke minuut wilde hij van de berg eraf sturen dan.

Want dat het toch wel degelijk uitgemaakt 11 tegen 11 is toch anders dan 11 tegen 10.
Maar ja shit happend

Who gives a ....

27 september 2013 om 09:36

@Wke-puppies
Van den Berg zou er niet afgestuurd worden.
Hij zou gewoon geel krijgen voor een overtreding. Maar die heeft hij ook alsnog wel ontvangen, het is hem mondeling medegedeeld en op het wedstrijdformulier genoteerd.
Hij is alleen niet getoond zodat het publiek het ook kon zien.

Zolang de grensrechters hun vlag maar niet vergaten anders wordt het zo'n zooitje. Haha het blijft een bijzonder verhaal dit, al is het natuurlijk amateurisme ten top. Als scheidsrechter had ik dan gewoon m'n bek gehouden en alleen maar waarschuwingen gegeven. Maar dit staat wel erg lelijk, hoef je in een CL-duel of op een EK of WK niet te flikken xD

27 september 2013 om 00:19

@ Sjempiesliek

Op Ek's of Wk's kunnen fouten van scheidsrechters ook gewoon voorkomen hoor!

Graham Poll vergat tijdens Australie-Kroatie op het Wk 2006 Simunic er bij zijn tweede kaart vanaf te sturen. Helaas voor Simunic kreeg hij nog een derde gele kaart( na de wedstrijd), waardoor hij er alsnog rood ontving en geschorst werd.

Dit zijn momenten die het voetbal zijn charme geven!

Een paar wedstrijden schorsen.....

Charme van het voetbal.

27 september 2013 om 02:01

Jij snapt het! Stelletje zeikerds hier echt.

Wat een eikel zeg. En maar hopen dat er geen zodanige overtreding oid passeert, anders gaat ie voor schut. Wat ie had moeten doen toen is toen ie t merkte: spel stilleggen en die kaarten direct ophalen!
Nu gaat hij dubbel af.
Maf nog blij zijn dat hij zn reservetenue niet vergst aan te trekken ('naakte scheids vergeet kaarten..'

27 september 2013 om 09:38

@kwartier
dat is al door zijn 4e man gedaan.
Hierdoor kon de wedstrijd gewoon doorgaan en hoeft deze niet onnodig stil te worden gelegd.

Natuurlijk kan het gebeuren! Alleen laten we niet vergeten dat er buiten het kijken van voetbal ook andere aspecten hier aan verbonden zijn.

Wat dacht u van weddenschappen die door sommige Kansspelbedrijven worden aangeboden.
Voorbeeld : Welk team krijgt de eerste gele kaart?

Zo zou een speler op het internet weet ik veel uit China kunnen denken zo eerste helft rood dus dat zal er wel aardig hard aan toe gaan, laat ik eens 100 piek inzetten op een volgende rode of gele kaart.

als zo een aanbod geweest zou zijn op het internet en je verliest, dan zou je toch balen.

Kortom het is menselijk, alleen zeer amateuristisch.

27 september 2013 om 02:07

Wow....

Beetje lang voor zo'n onzinnige reactie vind je ook niet.

Het is een schande van Vink, want Xiong Hang Pao uit Xinglong heeft 100 piek verloren?

27 september 2013 om 14:26

He Filmfreak,

Misschien zal ik mijn mening nog sterker onderbouwen, zodat je het alsnog een kans gaat geven.

Als kansspelbedrijven geen groot aandeel en marge zouden hebben in de voetballerij, dan zouden heel veel clubs geen Sponsoring-deal met hen afsluiten.

Ik ben geen CBS om hier exacte cijfers over de frequente van gesloten weddenschappen op het internet te geven.

Dus dat je zo op mijn voorbeeld reageert is nergens voor nodig.

Had hij dat niet door de 4e man kunnen laten halen? Heeft die man ook eens iets te doen.

27 september 2013 om 09:39

is ook gebeurd

Het is wel een beetje te vergelijken met een F1 coureur die zijn auto vergeet.

Weet niet of het handig is om dit soort dingen te roepen, laat anders de 4e man die kaarten pakken oid.

Mensen niets aan de hand. Was in het stadion. Joey van de Berg kreeg gewoon geel in de 2e helft ook al had Vink de kaart niet bij zich. Na de 2-0 van Heerenveen kreeg Vink de kaarten aan de zijlijn en had de rest van de 2e helft gewoon de kaarten op zak.

Hoe geconcentreerd ben je dan als scheidsrechter. Hij wordt ziek van zijn foutje, de supporters worden ziek van zijn kapotfluiten van elke wedstrijd.

Wat een debielen hier allemaal die deze fout op prof niveau verdedigen. Mensen betalen veel geld om wedstrijden op tv of in het stadion te bekijken en dan krijg je me zulke amateurs te maken?! De gedachte van; "aaaah joh, ken gebeuruh he!" Is typisch nederland en is ook een van de achterliggende redenen waarom het voetbal hier alleen maar achteruit gaat. Alles word maar geaccepteerd. Ongelovelijk!

27 september 2013 om 07:56

Waarom zijn het dan gelijk weer debielen doe een beetje normaal met je uitspraken het zijn gewoon mensen een beetje beschaving kan geen kwaad hoor .

Ik vind Vink maar een matige scheidsrechter, maar zoiets kan gewoon gebeuren. De niveau van scheidsrechter is in Nederland al niet te hoog (op Kuipers na).

hij heeft toch contact met de vierde official? niemand die z'n kaartjes ff kon gaan halen?

sprintje naar de zijlijn en je kan weer kaarten uitdelen.

27 september 2013 om 10:39

Ik dacht dus precies hetzelfde.

27 september 2013 om 14:08

@rhogenhuis en @palpegio
De wedstrijd niet gezien en de overige reacties niet gelezen of wel?
Is al gemeld dat dat de 4e man ook de kaarten heeft opgehaald en overhandigd.

Hij floot de wedstrijd opzettelijk kapot. Die 2e gele kaart was nauwelijks wat aan de hand.
En aan hveen maar waarschuwing geven...

27 september 2013 om 15:07

Dat is niet waar. Gewoon 2 stomme overtredingen van Rosales waar gewoon geel voor gegeven kon worden. Zoveel overtredingen werden er in de wedstrijd niet gemaakt die met een waarschuwing werden afgedaan. Was een erg gezapig potje.

Mooi dom van hem, zet zichzelf voor gek. Terwijl iedereen weet dat Vink en Twente altijd kaarten opleverd! En hoewel de kaarten voor Rosales dom en dus terecht waren blijf ik erbij dat ie ze wel graag trekt! Maar zo is het nou eenmaal. We balen gewoon dat we zo uit de beker vliegen. Je kunt er wel donder op zeggen dat Ajax weer een makkelijke tegenstander loot. Ik heb de pest erin.

Het is echt amateurisme ten top. Wat betreft de scheidsrechters kunnen we beter stoppen met aanmerkingen te maken want dan kunnen we met zijn allen wel honderden regels op voetbalzone schrijven wat weer fout gegaan is Wiedemeijer benadeelt Telstar niet een keer maar de gehele wedstrijd door. Tegenwoordig mogen de zg topclubs zelfs scoren met de handen waarbij ik toch echt ga denken aan Matchfixing of draaf ik dan door? Iig is het wel opvallend dat het elke keer de topclubs zijn die gematst worden. Gematst of matchfixing ligt toch wel dicht bij elkaar vinden jullie ook niet????

Die man heeft ons al zo vaak te pakken gehad. Met afstand de slechtste scheids van Nederland. Weet op de 1 of andere manier altijd de hoofdrol op te eisen. Marchandeert vaak en voelt wedstrijden totaal niet aan. Fluit vaak voor pietluttige
overtredingen en strooit vaak met kaarten. De arrogantie spat ervan af. Thuis ws niets te vertellen en dan de stoere jongen uithangen op het veld.

Kom maar wisselen pietertje.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren