Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Smit wacht af: ‘Ik heb wel signalen dat Ajax terugkomt bij ons’

Laatste update:

Ajax informeerde vorig seizoen naar Adam Maher en Marco van Ginkel, maar zij bleken te duur of niet langer interessant en dus vergat men de twee. Maher ging uiteindelijk van AZ naar PSV en Van Ginkel verruilde Vitesse voor Chelsea. Een derde doelwit op het middenveld, Lerin Duarte, maakt nog wél steeds kans op een overstap naar Amsterdam. Achter de schermen wordt gepraat.

/

Heracles-voorzitter Jan Smit bevestigde donderdagmorgen in De Telegraaf dat hij telefonisch contact had gehad met Marc Overmars. Eerder zei de preses van de Almeloërs al ‘nee’ tegen een bod van 2,5 miljoen euro plus 1 miljoen variabel. Op dit moment zijn er geen onderhandelingen gaande, ook al ziet het er naar uit dat Christian Eriksen donderdag nog officieel verkocht wordt door Ajax.

Smit wacht geduldig af of Overmars weer aanklopt om over Duarte te praten. “Ik heb wel signalen dat Ajax terugkomt bij ons als Eriksen definitief verkocht wordt”, laat Smit weten in een reactie aan TC Tubantia. Hij voegt eraan toe dat Heracles op dit moment niet de financiële noodzaak heeft om afstand te doen van de 23-jarige Duarte, die twee jaar geleden overkwam van Sparta Rotterdam.

Is Lerin Duarte een geschikte speler voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vind dat Ajax voor 2,5 miljoen en een variabele 1 miljoen al te veel heeft geboden. Lekker bij Heracles laten lopen.
Zelf laten afbluffen en Eriksen voor slechts 11 miljoen verkopen en dan zelf wel de hoofdprijs betalen voor met alle respect Duarte. Dan laat Overmars wel duidelijk zijn zwakte zien.

29 augustus 2013 om 13:43

11 miljoen is meer dan zat voor een speler met 1 jaar contract.

29 augustus 2013 om 13:46

Ga toch fietsen. Je laat je anti Ajax denken overheersen en kijkt niet realistisch. 12 miljoen is gewoon erg weinig voor Eriksen.

29 augustus 2013 om 13:49

Ik vind 11 nog wel meevallen,eriksen speelt al jaren CL, meerdere malen kampioen geworden, stijgende lijn qua doelpunten en assist, stijgende lijn qua belangrijke wedstrijden beslissen. Hij wordt steeds constanter, is creatief, snel, goede techniek en functionele techniek, heeft inzicht en kan met beide benen goed passen. Komt bij dat hij een extra wapen kan worden als hij zijn standaardsituaties nog meer verbetert en hij heeft al heel veel ervaring bij het Deense nationale team, waaronder een EK en een Wk.

Deze opsomming gecombineerd met zijn nog jonge leeftijd maakt 11 miljoen voor 1 jarig contract echt niet veel. Kijkend naar de bedragen die tegenwoordig geboden worden vind ik 15 miljoen pas een marktconform bedrag!

29 augustus 2013 om 13:56

12 miljoen is vrij realistisch voor een eredivisiespeler met een nog 1 jarig contract. Verder heeft die knul nog weinig gepresteerd, behalve een paar leuke seizoenen Eredivisie. Heeft talent, maar moet zich nu eerst gaan bewijzen in de PL. Ga zelf een stukje fietsen, en neem je roze Ajax bril mee.

Overigens denk dat Eriksen het ook helemaal niet zo ver gaat schoppen, maar tijd zal t leren.

29 augustus 2013 om 13:57

Jij laat je 'i love Ajax' denken overheersen door Eriksen te overschatten, 11-12 miljoen is prima voor zo'n degelijke speler.
Erg weinig... Haha don't make me laugh, zegt veel over het niveau van de Eredivisie, hier een 'pareltje', in Engeland is hij niet meer dan middelmaat, zat andere spelers op zijn plek die beter zijn.

29 augustus 2013 om 14:03

Of jij hebt totaal geen verstand van voetbal, dat kan natuurlijk ook.

29 augustus 2013 om 14:10

Nee dat is het niet gezien het talent wat hij heeft, het budget wat de Spurs ( inzake Bale) en het tijdstip in de transferperiode

En als jij Eriksen maar een "matig" spelertje vindt heb je duidelijk weinig tot geen verstand van voetbal. Hij is gewoon het beste wat we in Nederland hebben rondlopen op dit moment.

29 augustus 2013 om 14:16

Degelijk spelertje, niets bijzonders.
Dat is nogal een grote uitspraak, ik geef gewoon mijn mening, heeft niks met voetbalverstand te maken, het beste? nooit...
Siem de Jong en Tadic zijn op het middenveld beter, maarja Eriksen met Tadic vergelijken gaat moeilijk... buitenspeler en een linkshalf.

29 augustus 2013 om 14:19

Haha want wat de alwetende Niek zegt is natuurlijk de waarheid. Dream on..

29 augustus 2013 om 14:21

Denk eens in zinnen van bedrijfseconomie , 11 miljoen voor een speler
met een aflopend 1 jarig contract is ontzettend veel, zeker ook nog voor een
speler die wel goed is , maar niet van absolute wereldklasse.

29 augustus 2013 om 14:41

Niekhengelo..

Dus jij weet al dat Eriksen in Engeland middelmaat gaat worden. Dat is interessant. Vervolgens vergelijk jij zelf Tadic met Eriksen om daarna aan te geven dat ze niet met elkaar te vergelijken zijn.

Ik vind 11 á 12 miljoen voor Eriksen met een eenjarig contract een redelijke prijs. Eriksen is veel waard geweest voor Ajax in de drie jaar dat we kampioen zijn geworden. Daarnaast vind ik het wat waard dat Eriksen altijd duidelijk is geweest naar Ajax en haar supporters. Iedereen wist hoe de vlag er bij stond en dat hij verkocht kon worden. Als hij niet weg zou gaan, zou hij bijtekenen. Een fantastische voetballer en een weldenkend mens die niet blind voor het grote geld gaat. Ik wens hem het allerbeste in Engeland en denk dat hij het daar zeker waar gaat maken!

29 augustus 2013 om 14:42

De waarheid is het niet, een mening, je kan die mening goed vinden of niet.
Volgens mij mogen niet-Ajacieden en dan vooral Feyenoord-fans niets slechts zeggen over Ajax, anders schieten ze in de stress.

29 augustus 2013 om 14:47

En weer zit je er compleet naast, van mij mogen ze! Ik zal er geen seconde minder om slapen!

29 augustus 2013 om 14:47

Wij als Nederlanders zijn het niveau hier gewend, in Engeland gaat het er een stuk harder aan toe en zijn de verdedigers sterker, Eriksen is niet zo goed als de meesten hier denken als hij een keer goed speelt tegen Heerenveen.
Omdat Tadic nogal wisselt van positie, linksbuiten, rechtsbuiten of 10.
Eriksen staat maar gewoon op 1 plek, ik las reacties dat Ajax-fans graag Tadic zouden willen hebben als vervanger dus vandaar dat ik hem even noemde.

Het is een goede speler voor Nederlandse begrippen, meer ook niet.
Maar goed, we zullen zien wat hij Tottenham kan brengen.

29 augustus 2013 om 14:50

Hoe kan mijn eigen mening er nou naast zitten? dat vind jij .
Je vind een mening van iemand anders slecht, dat kan.
Ajax wordt wel kampioen zonder Eriksen, als ze maar een vervanger halen, intern kan dat niet met Klaassen of Andersen.
Ze hebben meer moeite met het gemis van de Jong dan van Eriksen.

29 augustus 2013 om 15:19

sneijder was 7.5 miljoen met een 1 jarig contract die heeft meer ek en wk gespeeld en meer gepresteerd dan eriksen 12 miljoen is een superdeal en ze geloven blijkbaar in de potentie van eriksen

29 augustus 2013 om 15:20

Niekhengelo..

''tadic wisselt van positie....eriksen staat maar gewoon op 1 plek''

Ga alsjeblieft vaker Ajax en Eriksen bekijken voordat je onzin verkondigd. Eriksen loopt in veel wedstrijden van Ajax het meest van alle spelers. Van links naar rechts en vaak zonder bal om ruimte te creëren voor zijn medespelers. Dat valt veel mensen niet op omdat ze alleen maar naar de bal kijken. Jij bent daar duidelijk één van. Dat heeft overigens met inzicht te maken maar dat terzijde.

Of een speler het gaat redden in een ander land en in een andere competitie is altijd afwachten. Maar om hem van te voren af te schrijven (met redenen die feitelijk onjuist zijn) is een beetje dom, meneer Niek..

29 augustus 2013 om 15:23

Sneijder ging bij Ajax weg voor 27 miljoen, dat is pas een superdeal .

29 augustus 2013 om 15:32

Kebm...

Logisch dat hij veel loopt, hij wil graag de bal hebben, maar Tadic startpositie wisselt vandaar.

Ik denk dat de Jong meer loopt en ruimte maakt voor zn teamgenoten.
Tja ik let niet speciaal op Eriksen, misschien omdat hij niet zo erg veel opvalt, heeft niks met inzicht te maken maar goed, het valt me meer op dat Poulsen veelvuldig de bal heeft.

Ik schrijf hem niet volledig af, ik denk alleen dat hij (nog) niet de kwaliteiten heeft voor Tottenham, vooral overschatten Vz'ers hem net als Fischer trouwens .

Tja jij vind het misschien dom, gewoon de verwachtingen temperen van Eriksen bij the Spurs, dat wordt een moeilijke klus.

29 augustus 2013 om 15:38

nou stap jij maar op je bakfiets dan want 11 miljoen is zelfs nog te veel voor een speler met aflopend contrakt

29 augustus 2013 om 17:10

Als Strootman voor minimaal 17 mil verkocht kan worden, wat in mijn ogen een overschatte speler is.. dan mag Ajax toch ook wel een paar miljoen meer voor Eriksen ontvangen! Ik vind een bedrag van 15 miljoen een mooi bedrag voor een speler met voldoende kwaliteit en potentie ondanks zijn contract voor een jaar!

29 augustus 2013 om 13:44

Heb je gelijk in. Overmars heeft een bijzonder redelijk bod neergelegd bij de Almelose club.

29 augustus 2013 om 14:04

Ik vind het zelfs erg veel 2,5 miljoen wat kan oplopen tot 3,5 miljoen. Tis niet de beste speler van de eredivisie ofzo. Had echt verwacht dat hij 1,5 miljoen ofzo zou kosten. Kijk maar naar spelers van vergelijkbaar niveau. Hij zat niet eens bij de selectie van Jong Oranje deze zomer, dus er zijn zat betere. En wordt daar ook max 3,5 miljoen voor betaald?

29 augustus 2013 om 14:23

Het is ook veel voor een speler met een 1-jarig contract. Het blijft echter afwachten of dit daadwerkelijk geboden is. Wie zou jij overigens een geschikte opvolger van Eriksen vinden?

29 augustus 2013 om 14:36

Dennis Praet van Anderlecht zou een geweldige vervanger zijn. Hier is Ajax ook even mee bezig geweest, maar helaas staat er een flink getal op zijn prijskaartje. Al zou het naar mijn mening best een keer mogen om de portomonnee te trekken. met een Duarte in plaats van Eriksen word je geen kampioen vrees ik.

29 augustus 2013 om 15:01

Zat ik ook te denken. Een dergelijke aankoop zou de selectie een impuls en dat hebben ze momenteel nodig. De scherpte lijkt eraf te zijn. Een Praet zou voor de nodige beleving kunnen zorgen.

29 augustus 2013 om 13:46

Alleen voetbalzone denkt dat er 2,5 1 miljoen is geboden.

29 augustus 2013 om 13:48

Laten afbluffen voor 11 miljoen?
Ajax zou al akkoord gaan met 10 miljoen, dus ze krijgen een miljoen erbij + 1 miljoen bonus als Spurs CL haalt volgend seizoen..kom je op 12 miljoen..
Is nog altijd meer dan de 10 miljoen waar ze mee akkoord zouden gaan!
Ben benieuwd of Duarte een versterking is voor Ajax..hoeveel tijd krijgt ie om zich aan te passen? Niveau ligt toch een stuk hoger bij Ajaxtrainingen..

29 augustus 2013 om 13:57

Duarte een versterking?
Daar geloof ik niets van het is een middelmatige speler die bij Heracles opvalt.
Maar bij Ajax valt hij hoogstens op dat hij zo lekker onderuit gezakt op de bank kan zitten.
Ik snap echt niet dat Ajax in zo'n speler geïnteresseerd is.
Als ze Zulke spelers al als versterking gaan zien dan zal het berg afwaarts gaan met Ajax.
Laat ze dit lekker intern opvangen daar zitten vele male betere spelers bij

29 augustus 2013 om 15:25

Haha middelmatige speler by Heracles?? Ben je niet goed, steekt er elke week met kop en schouders boven uit!

29 augustus 2013 om 14:59

Overmars moet maximaal 2 miljoen bieden, voor zo een speler. Duarte is een goede speler daar niet van. Heeft een uitstekende trap, is vrij technisch en werkt hard, maar een vervanger van eriksen, nou nee. Als Jan Smit zo moeilijk blijft doen, moet Ajax gewoon verder kijken en neit laten afbluffen. Ziyech met zijn heerlijke steekpass moet voor de breedte gehaald worden

29 augustus 2013 om 15:10

Het is sowieso veel te veel 3,5m in totaal. Maar ik denk dat Ajax niet Jan Smit moet onderschatten, die haalt het maximal eruit!

Ik denk dat Ajax Duarte voor 4 m gaat ophalen, en dat lijkt mij een hoog bedrag voor deze speler!

29 augustus 2013 om 15:37

Onvoorstelbaar, al die verongelijkte reacties over de 'slechts' 11 miljoen voor Eriksen. En het nog belachelijker vinden dat er voor Duarte ook wat geld wordt gevraagd.

29 augustus 2013 om 18:54

3.5 incl bonussen van Duarte is een hoop, maar nu ook weer niet zo heel veel als je dat af zet tegen bijvoorbeeld de prijzen die zijn betaald voor van der Hoorn 4 plus bonussen of jeugdspelers als Fischer en Andersen. Ik vind het bedrag dat ze voor Eriksen krijgen juist aan de lage kant, daardoor lijkt de verhouding zoek.
Aan de andere kant PSV heeft Ajax gisteren 7 miljoen geschonken en je kunt niet altijd nee zeggen ook.

Heeft Ajax ook niet mr Smit....maar een speler is soms gewoon toe een stap hogerop en als je dan een marktconform bedrag krijgt kun je ook gewoon akkoord gaan en de speler niet teleurstellen. Ik vind 2,5 + 1 milj variabel meer dan conform voor een speler die niks bewezen heeft

29 augustus 2013 om 14:19

Je hebt gelijk dat 2,5 + 1 milj variabel meer dan conform is, maar vanuit het oogpunt van Heracles geredeneerd is dit geen wenselijk moment om afscheid te nemen van 1 van hun beste spelers. Denk dat als Ajax dit 2 maanden geleden had geboden dat er anders op gereageerd was.

29 augustus 2013 om 14:48

guust..

Vanuit Heracles geredeneerd is het ook niet wenselijk om 2,5 + 1 = 3,5 miljoen te laten schieten. Dat zijn bedragen die (bijna) nooit langskomen voor 1 speler.

Ajax moet het er lekker bij laten zitten en meneer Smit laten denken dat hij goed bezig is. We gaan wel kijken bij een club die wel haar spelers op waarde schat want dit gaat nergens over.

29 augustus 2013 om 18:59

Dit bedrag is niet van de laatste dagen. Ik denk eigenlijk dat het de manier is waarop een deurwaarder altijd reageert op een in zijn ogen rijke client.

29 augustus 2013 om 15:43

en die zelfde speler heeft een contrakt bij heracles met zn volle verstand getekend heracles hoeft niet te verkopen en wil alleen verkopen voor de prijs die zij willen hebben hun goed recht dus en als ajax vind dat hij een stap omhoog moet zullen ze gewoon de prijs van heracles moeten betalen logisch toch

Lijkt me ook dat Ajax terugkomt voor Duarte, weet niet welke optie Ajax anders heeft..?

Wellicht Toornstra?

29 augustus 2013 om 13:44

Toornstra kost veel meer dus denk dat t duarte wordt

29 augustus 2013 om 13:48

ajax moet dan 3 tot 4 miljoen betallen voor duarte???
Doei!!
ajax heeft nog genoeg middenvelders met de jong schone poulsen en bij jong ajax zit ook nog wel wat uitblinkers

29 augustus 2013 om 13:51

Ik hoop dat Ajax Van Ginkel gaat huren. en Cuenca. De ideale opvolger voor Eriksen is Tadic, maar die is veel te duur.

29 augustus 2013 om 13:56

Toornstra is waarschijnlijk te duur, en net als Duarte ben ik daar niet van overtuigd dat ze Ajax naar een hoger niveau tillen. Tadic zou een hele goede vervanger zijn, maar ook veel te duur. Ik hoop eigenlijk dat ze iemand uit het buitenland halen, ook al moeten ze dan meer betalen dan 3/4 miljoen in het geval van Duarte.

29 augustus 2013 om 13:59

Toornstra heeft meerdere malen aangegeven graag ooit voor Feyenoord te spelen. Is vanaf jongs af aan al Feyenoord-fan, dus ik verwacht hem niet snel bij Ajax. Wel zou hij daar slagen, geweldige voetballer.

29 augustus 2013 om 14:09

Toornstra is niet goed genoeg voor Ajax in mijn ogen. Duarte wellicht wel en is ook een type, dat ze nu niet echt hebben.

Als hij echter te duur wordt, moeten ze het maar niet doen.

29 augustus 2013 om 15:11

Toornstra is ook type fer/ strootman speler en geen vervanger voor eriksen.

Adam Maher die hadden ze moeten halen!

29 augustus 2013 om 19:00

Toornstra? Die kan helemaal niet voetballen. Sparta heeft een prima jeugdopleding alleen weet Vloet dat nog niet. Je kan zien dat die bij PSV vandaan komt daar keken ze ook nooit naar de eigen jeugd.

Laat maar hangen wat mij betreft, ik vind alles boven de 3 al te veel. Gewoon intern opvangen en weer doorgaan.

wanneer is de champions legue loting waar kan je dat zien ik weet dat het hier niet bij hoort maar help mij

29 augustus 2013 om 13:44

17.45 op Nederland 2

29 augustus 2013 om 14:06

vandaag !!!!

29 augustus 2013 om 13:45

Google? (17:45 NL tijd - Twitter/voetbalsites/voetbalzone. overal wel te volgen)

nee misschien niet de financiële noodzaak maar het is voor Heracles onverantwoord beleid om een voetballer met een kort contract gratis de deur uit te laten lopen terwijl je er een jaar eerder 3.5 mil voor kan krijgen.

29 augustus 2013 om 14:49

Duarte heeft een contract van 1 jaar, met een optie van nog een jaar
Heracles zal het nalaten gebruik te maken van deze optie in de onderhandeling

Ajax moet niet meer bieden voor Duarte, persoonlijk denk ik dat ze beter bij Twente kunnen gaan informeren naar Tadic, die lijkt me beter bij Ajax te passen, maar goed dat is mijn mening..

29 augustus 2013 om 13:44

Dan kan je meteen 10 miljoen aftikken. Twente laat Tadic nooit gaan. En gezien de visie van Ajax zullen ze dat zeker niet doen..

29 augustus 2013 om 14:02

Informeren kunnen ze best doen, voor minder dan 15 gaat hij toch niet weg.

29 augustus 2013 om 14:04

@arievink Keep dreaming. Tadic ligt nog 4 jaar vast. Zou er niet eens aan beginnen als ik Ajax was. Volstrekt kansloos om Tadic te halen. Die gaat bet zo als Ruiz, de Jong, Chadli of Fer rechtstreeks naar het buitenland.

29 augustus 2013 om 14:06

Kerel..ik weet niet hoeveel Tadic waard is, het was puur een gok om aan te geven dat hij onhaalbaar is.

29 augustus 2013 om 13:50

Volgens mij gaat Tadic de deur niet uit onder de 15 miljoen euro. Die gaat hierna direct door naar een andere club in europa. Niet te betalen. Niet realistisch ook.

29 augustus 2013 om 13:57

@raymarken. En voor hoeveel denk je dat Tadic op te halen is bij Twente ?. Eriksen 11 miljoen met een eenjarig contract. Tadic is zeker niet veel minder en ligt nog 4 jaar vast. Twente heeft geen financiële noodzaak meer om spelers te verkopen. Ik wens jullie veel succes met het uitbrengen van een bod. Op voorhand kansloos. Twente verkoopt spelers direct naar het buitenland tegen hogere prijzen dan in Nederland betaald worden. En aan het eind van het seizoen ligt hij nog steeds 3 jaar vast en ontvangen we hetzelfde, en na een mooi seizoen misschien wel meer voor Tadic dan op dit moment.

29 augustus 2013 om 14:05

Mensen die Tadic noemen hebben er echt geen kijk op. De redenen die je zojuist opsomde plus het feit dat Tadic meer een flankspeler is dan een 10.

29 augustus 2013 om 14:24

Ja, en jij denkt A : dat twente een bepalende speler naar ajax laat gaan ? en B : dat ajax
14 miljoen wil betalen voor deze speler die nog een langdurig contract heeft en van Jopie niet
weg mag onder de 14 miljoen ?

29 augustus 2013 om 15:14

Tadic zit op dit moment in een geweldige fase die gaat alleen weg voor 17m. Daarnaast staat Twente boven Ajax, waarom zou hij die stap maken? Zoveel beter is het niet bij Ajax.

Daarnaast verkoopt Twente, net als Vitesse, geen spelers meer aan Ajax. Zou AZ ook eens moeten doen. Hierdoor voorkom je dat je beste speler bij je concurrent gaat spelen.

Als Ajax Eriksen en Aldewereld kwijt is, kunnen we vol gaan voor de CL tickets dit jaar! Zonder dat we gigantische bedragen hebben geinvesteerd in de spelersgroep. We hebben wel talent: tadic, guitti, corona, djordjevic, promes, eghan, ebicilio, holsscher, tanda, etc.

29 augustus 2013 om 15:41

Zelfs zonder Eriksen is Ajax kwalitatief nog veel sterker en stabieler dan Twente.

Tadic vergelijken met Eriksen is ook krom. Tadic wordt over 2 maanden 25 en gaat never nooit de jackpot meer opbrengen. Heeft ook absoluut niet de potentie om nog veel stappen te zetten. Potentie die spelers als Maher, van Ginkel en Eriksen wel hebben. Tadic is voor Twente een zeer sterke speler, maar absoluut geen goede economische investering. Diegene die denkt dat Tadic over een paar jaar een vergelijkbaar bedrag op gaat leveren komt bedrogen uit.
Dat het buitenland nog langer exorbintante bedragen gaat betalen voor de toppers van Twente is uberhaupt maar de vraag. Goed presteren bij Twente geeft namelijk 0,0 garantie dat deze spelers ook elders potten kunnen breken. Zonder uitzondering zijn de grote spelers van Twente (arnautovic, Elia, Ruiz, de Jong) in het buitenland heel hard door de mand gevallen.

29 augustus 2013 om 15:54

Zelfs zonder Eriksen is Ajax kwalitatief nog veel sterker en stabieler dan Twente.
nou daar geloof ik niet zoveel van en als alderwereld ook nog vertrekt dan kan je gewoon zeggen dat twente verder is ondanks dat ajax een geweldig talent voor die positie heeft gehaald( vd hoorn).

@polop dus eigenlijk zijn de spelers die ajax verkoopt aan het buitenland 100% een zekerheidje en met die van twente moet je het maar afwachten ja ja dat noem ik nou door een gekleurde bril kijken en tadic gaat echt wel de jackpot opleveren voor twente hoor als je niet ziet hoeveel kwalliteit hij heeft dan snap je gewoon weinig van het spelletje

29 augustus 2013 om 16:22

@polop

Op basis waarvan basseer je dit? Wat te diep in een glazen bol wezen kijken? Wat een onzin om alles af te kraken?

Die 11 miljoen heeft alleen Chadli 12m/ ruiz 12m/ ola/12/ luuk15 opgeleverd. En we zijn net 2-4 jaar bezig dat spelers voor zulke bedragen een stap maken naar het buitenland.

Ajax heeft allang niet meer alle talenten van nederland. Bij Psv, twente, feyenoord en az en vitesse lopen net zo goed "zekerheidjes" rond.

Wie zou er naast Duarte nog meer een goede optie zijn? Kan Fischer of Bojan niet op de plek van Eriksen en een echte vleugelspeler kopen? Cuenca? Of Elia? Die naam zag ik hier al voorbij komen..

29 augustus 2013 om 13:46

Ziyech van Heerenveen?

29 augustus 2013 om 13:51

Na een paar leuke wedstrijden? Laat Ziyech zich maar ontwikkelen daar in Heerenveen. Vind het nog te vroeg om hem als basisspeler te halen.

29 augustus 2013 om 14:01

In Belgie lopen Lestienne en Praet rond, maar ik heb geen idee hoe haalbaar die zijn en hoeveel ze moeten kosten. Of Mceachran proberen te huren van Chelsea? Er zijn zeker wel degelijke opties, alleen geen idee hoe reeël het is en of Overmars uberhaupt hieraan denkt...

29 augustus 2013 om 14:09

Begreep ik nou goed dat Schalke (?) 17 miljoen voor Lestienne heeft geboden?

Ik zal voor v Ginkel gaan huren en dan rustig verder kijken

29 augustus 2013 om 15:18

Lastig.

Toen Ruiz 2uur voor de deadline wegging konden we ook geen vervanger meer halen in de naam van Tadic. Die pas één seizoen later terugkom. We eindigden toen 6de en afgelopen jaar ook. Dat zegt genoeg...

Als Ajax zijnde had je beter beide spelers moeten behouden. Tottenham's voorzitter houdt zelf de deal zolang tegen, waarom laat je dan nog wel zo vlak voor sluitingstijden winkelen in je eigen winkel? Geen paniekaankopen doen is het devies, geef de kans aan een jeudgspeler.

29 augustus 2013 om 15:31

Ik mag hopen dat Ajax geen paniekaankoop gaat doen! Hier moeten ze zich al maanden op voorbereid hebben namelijk. Ze moeten al maanden een paar goede vervangers op papier hebben, dat zodra Eriksen zou vertrekken meteen de club van deze speler benaderd zou worden. Als dit niet het geval is, is dit weer een faal van Overmars en consorten. Ik twijfel erg over Duarte. Weet niet of hij de juiste man is om Christian op te volgen. De jeugd kan, maar ook dat is kwaliteitsverlies. Het is sowieso lastig om een speler te vinden die dit goed kan opvangen, maar gezien de financiële successen die Ajax gehad heeft afgelopen jaren, mag je toch wel wat verwachten. Die visie van niet teveel uitgeven kan je nu de kop kosten. Voor uitzonderlijke spelers wordt hopelijk gewoon betaald. Duarte vind ik nou niet zo uitzonderlijk.

Kan ajax niet proberen van Ginkel voor een jaar te huren ipv veel te veel geld betalen voor Duarte?

29 augustus 2013 om 13:46

Zou denk ik het beste zijn. Andersen/klaassen nog een jaartje laten ontwikkelen en daarna in het 1e laten spelen.

29 augustus 2013 om 13:48

van ginkel naast de jong.. dan kan je alleen lange ballen spelen
beide spelers komen creativiteit te kort en spelen het liefst diep, dicht bij de spits

29 augustus 2013 om 13:50

Wie moet er volgens jou dan komen? Duarte?

29 augustus 2013 om 13:55

vind ik een betere optie dan van ginkel,soms is het type speler minimaal even belangrijk als de kwaliteit van de speler. Van ginkel werd volgens mij als een opvolger van de jong gezien, je kan niet met hun samen spelen vind ik.

Verder weet je nooit hoe het uitpakt met duarte, misschien speelt hij directer (minder tikjes breed) en wint hij meer duels waardoor ajax opeens beter begint te spelen. Tuurlijk is duarte individueel gezien een achteruitgang tegenover eriksen, maar misschien past hij beter bij onze spelers, je weet nooit hoe het uitpakt met nieuwe spelers

29 augustus 2013 om 14:04

Zou juist dom zijn. Om je te ontwikkelen moet je het liefst veel spelen. Huren is heel erg dom, mits je totaal geen opties hebt op die plek. Van Ginkel huren is niet minder dan 'het gat' opvullen met een speler die je voor een andere club beter maakt. Het levert jezelf alleen maar een jaar vertraging op. Dom dom dom.

29 augustus 2013 om 14:08

Maar wie is er in onze jeugd klaar voor om Eriksen op te volgen? Vind v Ginkel wel een stuk verder dan onze talenten. En als je Andersen, Klaassen etc. nog een jaar kan laten ontwikkelen in Jong Ajax en daarna bekijkt hoever ze zijn, dan vind ik dit wel een goede oplossing. En is Chelsea onze concurrent dan? Denk het niet. Chelsea en Ajax hebben er beide wat aan.

29 augustus 2013 om 14:38

Nog altijd zonde dat Ajax djuricic niet heeft gekocht! Had prima op die plek uit de voeten gekund.

Bale (spurs) → Madrid?
Eriksen (ajax) → Spurs?
Duarte (heracles) → Ajax?
Bakker (cambuur) → Heracles?
transfers geruchten

29 augustus 2013 om 14:11

En Cambuur dan een speler van Madrid om de cirkel rond te maken

29 augustus 2013 om 15:18

Plet (twente) -- Cambuur (Om de cirkel af te maken)

11 miljoen voor Eriksen is marktconform.

2,5 miljoen + 1 miljoen bonus voor Duarte ook.

Eriksen heeft 37 interlands een WK en EK gespeeld.
Eriksen heeft Europees gespeeld 3 jaar op rij.
Eriksen is jong.

Duarte is (potentieel) international.
Heeft geen Europese ervaring
Is ook nog vrij jong.

Nee alstjeblieft niet zeg daar gaat ons seizoen duarte drama!!! niet doen Ajax !!!

29 augustus 2013 om 13:47

Drama? Wel een talentvolle speler hoor.

29 augustus 2013 om 14:07

Maar totaal niet toe aan een stap richting Ajax. Heeft ook niet de potentie om echt heel erg goed te worden. Aardige speler, maar niet meer.

29 augustus 2013 om 14:11

Klopper 1900 waar baseer jij dat op? Niet klaar voor die stap richting ajax.. want wanneer is iemand dan wel klaar voor die stap

29 augustus 2013 om 14:12

Ach, minstens 2x zo goed als Schone. Die vind je wel Ajax waardig met die handelingssnelheid van hem?

29 augustus 2013 om 14:19

Deeveedee....die reactie was voor die meneer boven je.. mrboombastiq.. Natuurlijk is duarte 2x beter dan schone ik vind het raar dat hij zegt duarte drama..

29 augustus 2013 om 14:48

En ik reageerde op Klopper ;-)

29 augustus 2013 om 15:08

Okee deeveedee maar even serieus wat vind jij van al deze commotie?

29 augustus 2013 om 14:08

Ik weet niet hoe jij naar voetbal kijkt maar duarte is geen schone of poulsen.. dit gewoon een talent volle jongen dus gewoon de kans bij ajax moet krijgen nu al roep je drama belachelijk en ja heracles is geen ajax nee het niveau zou hoger zijn dat weet iedereen maar frank de boer heeft er toch kijk op die haalt zomaar iemand naar de arena of wel soms?

3,5 miljoen totaalsom vind ik echt een belachelijk hoog bod. Heracles wat een bod van 3,5 miljoen afslaat. Ik vind 2,5 miljoen al veel voor Duarte!

29 augustus 2013 om 13:50

Die 1 miljoen variabel zal waarschijnlijk wel zoiets zijn van die krijgen jullie als Ajax de groepsfase van de CL doorkomt. En aangezien dat waarschijnlijk niet zal lukken kan je al weer op 2,5 miljoen rekenen.

29 augustus 2013 om 14:08

Ze zijn helemaal ziek bij Ajax. Ze doen werkelijk niks goed deze transfer periode. Geen kans in de CL, moeilijk om weer kampioen te worden en er komt veel te weinig geld binnen voor de kwaliteit die je verliest.

29 augustus 2013 om 14:13

Wake up man, met Chris en Toby hebben we het ook niet gehaald. Dus snap je punt totaal niet.

29 augustus 2013 om 14:34

Word zelf ff wakker... kijk even naar de loting van de laatste jaren, niet meer dan logisch dat we het niet gered hebben. en met een zelfde loting zouden we het 90% zeker ook met toby en chris weer niet redden. Dat wil echter totaal niet zeggen dat we er niet minder op worden. Een waardige opvolger van Eriksen is gewoonweg niet betaalbaar. dus we gaan er altijd op achteruit. En ook geen een ajax verdediger is momenteel op het niveau van Alderweireld, al gaat dat niet lang duren (veltman / denswill). Andersen wors Ajax'volgende pareltje en word van het niveau Eriksen, al kan dit nog een jaar of 3 duren.

29 augustus 2013 om 14:52

Natuurlijk ga je erop achteruit maar dat is nu eenmaal het lot van een Nederlandse club. Dat is al jaren zo en dat zal voorlopig ook wel zo blijven. Groepsfase Cl is prachtig maar een ronde verder gaat hem echt niet worden..

29 augustus 2013 om 15:20

Duarte heeft nog 2 jaar onder contract bij Heracles. Voor hun is dit de kers op de taart dus ze vragen gewoon topbedrag voor de speler. En waarom niet?

Jan Smit kan hier mooi verder bouwen aan zijn club in almelooooo.

29 augustus 2013 om 17:13

Dan Zie ik liever dat Ajax een top bedrag besteed aan bijvoorbeeld Tadic dan Duarte.
Wil je een alsnog een beetje hoge ogen gooien in de Champion League moet je een speler van zijn kaliber halen.

Vind het daarnaast nog steeds jammer dat Maher niet naar Ajax is gekomen van de zomer.

30 augustus 2013 om 10:17

Wil je 20miljoen uitgeven aan Tadic? Dat is voor een club als Ajax veel te ver buiten het budget, Of dacht je dat we hem laten gaan voor onder 10 miljoen?

Daarnaast nu Ajax verzwakt is, hebben we meer kans op de CL tickets aan het einde van het seizoen. We hebben een jong en fris elftal en we gaan er vol voor om nu wel die tickets weer eens binnen te slepen. Dat laat je je beste speler niet gaan naar de concurrent.

Stond Overmars toch voor schut met zijn eenmalige bod. 2,5 miljoen + 1 is natuurlijk wel een mooie prijs voor Duarte maar Smit is ook niet gek want heel Heracles draait om Duarte en aangezien er al een stuk of 5 6 basispelers zijn weggegaan kan hij het eigenlijk niet veroorloven om Duarte ook weg te laten gaan. Zeker omdat Ajax nu weer extra geld heeft gekregen gaat hij gewoon wat hoger zitten. Ik denk dan dat ze het eens worden over 3,5 miljoen + 1,5 miljoen variabel.

29 augustus 2013 om 13:58

"zeker omdat Ajax nu weer extra geld heeft gekregen gaat hij gewoon wat hoger zitten"

Dat vind ik nogal raar. Ajax heeft zonder de transfer van Eriksen al gewoon 100 miljoen euro op de bank staan, wat voor bedrag ze ook krijgen voor Eriksen, het maakt niet zoveel uit voor wat ze uit willen geven aan Duarte

29 augustus 2013 om 13:58

Het zogenaamde take-it-or-leave-it bod was toch iets meer dan 1 miljoen..... Ik lees nu pas over een zogenaamd bod van 2,5 - 3,5. Dat is toch voor Heracles-begrippen een topdeal. Dus gaat Smit hier zijn hand overspelen ??

Ik hoorde dat Ronaldinho misschien naar Schalke 04 gaat.. Miss is dat iets voor Ajax?

Ik hoop dat Ajax toch Tadic gaat halen, maar ik vermoed dat Twente hem absoluut niet willen verkopen, en al helemaal niet aan een NL topclub. Helaas gaan we er dit jaar gewoon op achteruit.

29 augustus 2013 om 14:14

Tadic kun je inderdaad vergeten. Ajax gaat echt geen 15 miljoen of meer betalen.

Wat betreft achteruitgang... dat is normaal voor een Nederlandse club, ook voor Ajax. Elk jaar weet Ajax dat echter prima op te vangen. Denk de laatste jaren aan aderlatingen als Vertonghen, Vermealen, Anita, Suarez etc. En toch jaar op jaar kampioen.

Maar Feyenoord is de enige die er dit jaar kwalitatief niet op achteruit is gegaan. Daar staan dezelfde poppetjes nog.

29 augustus 2013 om 15:23

@ouwe

Als je steeds je topspelers verkoopt ga je een keer niet opvangen. Je jeugdopleiding op orde hebben is dan het devies. Die kunnen dan steeds een topspelers opvangen, zonder dat je direct top bedrag moet uitgeven. Wat dat betreft is er ook genoeg talent in de jeugd van ajax, dus waarom proberen ze het gewoon niet?

Hoewel ik Duarte vanwege zijn dynamiek als aanvulling op de Ajax-selectie beschouw, blijft het zonde. Van Ginkel en Maher, twee potentiële topspelers, waren mogelijkheden. Nu lijken de Amsterdammers afhankelijk van, met alle respect, een Heraclied.

Ik begrijp dat een transfer als Van Ginkel vrij lastig zou zijn geweest, maar met deze spelers zou Ajax stappen hebben gemaakt.

Ik lees hier overal 11 miljoen voor Chris..

Telesport meld 12 miljoen wat kan oplopen naar 12,5 miljoen
NOS meld 12 miljoen wat kan oplopen naar 13,5 miljoen...

VI meld ook 12 miljoen wat kan oplopen naar 12,5 miljoen...

Ik neem die 3 medias meer serieus dan VZ ...

Fucking triest inderdaad.. waarom hou je eriksen niet gewoon, die 10 miljoen kunnen ze in hun reet steken.. als eriksen blijft is de kans veel groter om kampioen te worden en te overwonteren in de cl. Daar verdien je meer mee dan die 10 miljoen. Ik snap eriksen ook niet wat moet die bij een club als tottenham, gaat hij nooit basispeler worden.. kijk wie ze allemaal hebben gekocht en ze spelen niet eens cl. Als eriksen blijft kan hij zich in de kijker spelen van andere en grotere clubs een verkoopclausule van ajax erbij van 5 miljoen en beide kom je eruit als winnaar... Als Duarte als vervanger komt zet ik een heel groot vraagteken bij het beleid.. Maher niet kopen omdat ze het zogenaamd intern op kunnen vangen en dan later toch voor duarte kiezen? Wat een drama..!!!!!!!

29 augustus 2013 om 14:02

Heb jij onder een steen gelegen de afgelopen maanden?

Ajax moet gewoon buitenspelers halen die een voorzet geven, dan is Siggie ook het beste bruikbaar. Fischer en Andersen een kans geven op de positie van Eriksen. Alleen klote dat De Jong er nog zoalng uit is. Dat is echt een groot gemis en ik zie niemand die hem kan vervangen. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren de laatste paar dagen en benieuwd hoe het in de competitie gaat zo zonder De Jong en Eriksen. Over Europa moeten we het denk ik maar even niet meer hebben op dit moment.

Ik vind de al genoemde 3,5 miljoen behoorlijk veel !!

Is Duarte dan nog meer waard of speelt Jan Smit hier bluf (en dus hoogspel) ??

Lopen er geen betere voetballers rond ? Jezus wat hekel ik aan dit aankoopbeleid van ajax dan mag je ook nooit maar dan ook nooit meer de ambitie uitspreken om de groepfase CL te overleven want dat gaat niet lukken met zo'n selectie .. durf te investeren om daarna met winst te verkopen! Van mij mag overmars vertrekken liever vandaag dan morgen.

29 augustus 2013 om 14:09

Met Eriksen is toch ook niet gelukt. Als club in Nederland moet je tegenwoordig al blij zijn met het behalen van de groepsfase. Knock-out fase is een sprookje wat mij betreft.

ongeacht de som
ik vind duarte een goede speler en ik vind dat vele van jullie zijn kwaliteiten onderschatten puur en alleen om dat het een heraclied is. persoonlijk vind ik dit nog al kortzichtig. niet elk talent begint bij een club als ajax/psv of feyenoord.

ik denk echt dat hij ons kan gaan verassen. er staan namelijk altijd nieuwe sterren op.

Ajax moet Duarte niet halen! Snap niet dat ze niks zien in
Alexander Merkel (21)
Voormalig toptalent van AC Milan, moet weg bij Udinese. Kan naar Paok, maar lijkt me ook wel wat voor Ajax.

29 augustus 2013 om 14:05

Inderdaad dat zou een goede vervanging zijn maar hij heeft waarschijnlijk een voor Ajax begrippen een hoog salaris.

29 augustus 2013 om 14:09

Misschien wel, maar het zou voor hem ook een prachtige kans zijn om zijn carriere een nieuw leven in te blazen. Hij kan "simpel gezegd' gewoon op 10 starten en zijn kunsten laten zien.

2,5 miljoen is meer dan genoeg, Duarte speelt zijn beste wedstrijden op kunstgras en dat hebben wij nog niet in de Arena. Gewoon verder zoeken dus.

29 augustus 2013 om 14:06

Smit is gewoon slim, 2,5 voor in zijn ogen de beste speler is niks nee, volle pond betalen of andere opties zoeken.
De grasmat van Ajax lag er ook bizar bij tegen Feyenoord, en Duarte kan echt wel wat hoor.

Duarte komt niet bij Ajax te voetballen !
Kwestie van haantjesgedrag :
Smit is verbolgen over de eerdere handelswijze van Ajax en nu krijgt Ajax een koekje van eigen deeg.
Ikzelf en waarschijnlijk meerdere hier denken dat Duarte geen 3 tot 4 miljoen waard is. Maar Smit zal daar niet meer onder gaan zitten omdat hij trots verkondigd heeft dat hij recentelijk een dergelijk bod heeft afgewezen. Nu alsnog met een bod daaronder akkoord gaan, zou een soort van gezichtsverlies voor hem zijn. Meer dan 4 miljoen betalen voor Duarte zou gezichtsverlies voor Ajax zijn, want dat is hij in verhouding tot mannen als van Ginkel, Maher etc niet waard, ondanks dat hij een goede voetballer is, maar hij is niet zo beslissend geweest als Maher vorig jaar was bijvoorbeeld, Lijkt ook minder talentvol te zijn. Dus omdat beide partijen waarschijnlijk geen gezichtsverlies willen leiden, zal hij dus niet komen.
Dat is wat ik zeg en denk.

Ajax leert het maar niet. Te vaak te weinig ontvangen voor eigen topspelers. Maximaal maar 54 jaar een contract aanbieden aan spelers. En clubs in nl die weten dat ajax geld heeft en hierdoor altijd de hoofdprijs vragen. Tijd om meer zelf op te leiden en nog meer te scouten.

29 augustus 2013 om 14:07

54 jaar is toch best lang voor een contract?

Ajax moet Duarte wel halen, links op he tmiddenveld. Dan hoeft Blind niet telkens diep te gaan. 2,5 miljoen is meer dan genoeg, graag of helemaal niet, anders verder zoeken.

Ajax is/wordt de grote verliezer van deze transfer window. Eriksen weg, geen Van Ginkel, Vermeer blijft, Enoh nog niet verkocht. En wellicht de hoofdprijs betalen voor Duarte...die veel te licht is voor Ajax.

29 augustus 2013 om 14:17

Ajax de groter verliezer?
Volgens mij ben je vergeten wie Psv, Vitesse en Twente hebben moeten laten gaan deze zomer...
Echter hebben Twente en Ajax financieel niet echt grote klappers gemaakt.

29 augustus 2013 om 14:57

Dat is achteraf praten... slechts enkele weken geleden lachten Ajaxieden zich in het vuistje omdat Twente en PSV allemaal broekies en onbewezen spelers aangetrokken hadden ter vervanging van enkele smaakmakers van de Eredivisie. Er werd al geroepen dat het toch echt helemaal niets zou worden.

Voor Ajax is het nu ook gewoon zaak om ook de juiste oplossing te vinden en dit hoeft echt niet altijd een dure of bewezen speler te zijn. Ik neem toch aan dat een verlies van Eriksen en Alderweireld niet onverwacht is? Ajax zou allang een flinke lijst met spelers achter de hand moeten hebben.
Gezien de afgelopen jaren, gaat dit Ajax hartstikke goed af. Elk jaar verliezen ze weer hun beste spelers als Vertonghen, Van der Wiel, Suarez en Anita. En elk jaar weten ze dit weer zo goed op te vangen dat ze aan het eind weer met de schaal in de handen staan.

Dat Feyenoord de grote winnaar is (of zou moeten zijn) met een behouden selectie, dat is een feit!

29 augustus 2013 om 17:42

Psv is voor heel veel geld af van een aantal onruststokers. Daardoor hebben ze nu gedwongen een extreem jong team. Nu gaat het even goed, straks denk ik iets minder. Maar dat maakt allemaal niet uit. PSV wilde toch iets veranderen en zijn daarmee enorm geholpen door deze transferwindow en zijn wat mij betreft de grote winnaar tot nu toe.

Is gewoon hilarisch slecht. Als Ajax meer als 3,5 miljoen voor een speler van het kaliber Duarte gaat betalen dan bevestigd het nog eens een temeer de armoede van de Eriksen transfer.

Ajax doet gewoon met het vertrek van Toby ( onderschat door vele) en Christiaan hele slechte zaken. Dat se geen behoorlijke vervanger voor Christiaan hebben gehaald ( lees Maher) is schrijnend. Dat er Duarte uberhaupt een optie is toont het absolute tekort aan ambitie.

Wat zou ik graag op de stoel van Smit zitten. ...... zo meneer Overmars u wilt een speler kopen..... Tja we hebben geen geld nodig, maar hoeveel wilt u dan betalen

29 augustus 2013 om 14:19

Nou Marc.. ben je er weer?
3 miljoen + bonussen! Take it or leave it!

29 augustus 2013 om 14:32

Mensen die genieten wanneer Ajax dwars gezeten wordt. Hopelijk hebben jullie ook nog wat energie over om van je eigen club te houden.

29 augustus 2013 om 14:54

het is ook best wel vermakelijk indien een club eerst ruig in de media roept, take it or leave it en dan 4 weken later op de stoep staat met een bod dat 3 keer zo hoog is. Dan moet je het niet vreemd vinden dat mensen dit wel geinig vinden.

29 augustus 2013 om 15:07

Ik geniet er inderdaad van. Als Overmars bij de eerste poging 2 of 2,5 miljoen had geboden, dan was Duarte allang binnen.
En ja.. een blaaskaak die op z'n smoel gaat... dat is leedvermaak!

29 augustus 2013 om 16:09

Nou het is meer het gegeven dat via de Telegraaf heelveel gebluft wordt en dat Smit neergezet wordt als een onbenul. En dat het nu een tikkie anders ligt.

Hoef ik weinig energie in te steken hoor, gewoon signaleren meer niet.

Wel tekenend hoe hypocriet de betaald voetbal wereld kan zijn.

29 augustus 2013 om 14:36

Hallo Marc, leuk je weer te zien. Neen we gaan Duarte nu niet meer verkopen of het moet een bedrag zijn dat ik niet kan weigeren. Weet je nog Marc hoe je mij in de media voor lul hebt gezet met dat "take it or leave it" verhaal van je. Tamelijk arrogant was dat, vind je ook niet.

Van Ginkel huren en Mokhtar contracteren. Fischer kan dan eventueel op 9 gaan spelen (waar ik hem toch het meest doelgericht en gevaarlijk vind) en Mokhtar kan naar linksbuiten. We missen op dit moment echt een buitenspeler met een actie en Mokhtar kan dat invullen. Van Ginkel vind ik een veel betere speler dan Duarte (waar nu teveel voor betaald moet worden) en bovendien kan hij het gemis aan loopvermogen van Eriksen compenseren.

Alderweireld is prima op te vangen. Moisander naar rechts en Denswil naar links. Kan Van der Hoorn rustig wennen.

29 augustus 2013 om 14:27

Moisander naar rechts gaat niet gebeuren, hij is links benig

29 augustus 2013 om 16:07

Eriksen heeft meestal de meeste kilometers op het middenveld gemaakt, een gebrek aan loopvermogen kan je hem niet verwijten. Hooguit dat hij op de "verkeerde" plaatsen loopt ...

29 augustus 2013 om 16:14

bedoel ook dat het loopvermogen van Eriksen gemist zal worden

Zou erg matig zijn van Overmars wanneer hij nog hoger ging dan 2,5 miljoen direct en 1 variabel. Is Duarte simpelweg niet waard met een 1-jarig contract.

29 augustus 2013 om 15:08

+ optie van nog een jaar
Dat een totaal van 3,5 miljoen voor een speler als Duarte veel is, dat is zeker!

12 mio voor een 1jarig contract is prima.
Duarte schijnt nog een 2jarig contract te hebben.
Duarte zit tegen Oranje aan.
Dus ja, Heracles heeft het voor het zeggen. Ik hoop niet dat ze zich, als veel andere kleine ered8visieclubs, voor een fooi laten leegroven door Ajax. Meestal is het andersom en profiterrt A van de zwakke financiele situatie bij de kleintjes. Nu niet. He, wat valt dat tegen voor Ajax.....
Smit moet minimaal 6 miljoen vragen! En anders, gewoon blijven bij Heracles.

Ik geloof helemaal niks van die 2.5 miljoen + 1 variabel.

Ajax zal nooit 3 miljoen euro betalen voor Duarte van ... Heracles Almelo die nog een contract voor 10 maanden heeft en er is weinig andere interesse.

Als Ajax hem koopt zal het bedrag ergens tussen de 1 en 2 miljoen zijn.

Het is opvallend hoe weinig vertrouwen de Ajacieden hebben in het beleid van hun club. Dat zou je toch niet verwachten na 3 kampioenschappen op rij.

29 augustus 2013 om 15:05

Over het algemeen zijn we erg tevreden met het beleid, maar Ajax moet eens ophouden met hun beste spelers op het allerlaatste moment te verkopen... Denk aan Zlatan, Eriksen en Vertonghen. De competitie is al onderweg en er moeten nog allerlei mutaties gaan plaatsvinden, dat kost je onnodig punten of geld.

2.5 is in mijn ogen ook al te veel voor een speler van Heracles. Met alle respect, maar k hoop dat ze niet meer bieden, maar vasthouden aan het beleid. Niet teveel uitgeven aan spelers die niet veel beter zijn dan de reeds aanwezige spelers...

Ik vind 12 miljoen voor Eriksen aan de lage kant en 3,5 miljoen voor Duarte veel te veel.

Nu is t echt balen van maher en van ginkel

houdoe eriksen

10 a 11 miljoen is een heel mooi bedrag voor deze speler!
word in mijn ogen een beetje overschat, het is een goeie voetballer maar daar blijft het ook bij!

zeker met een contract voor minder dan 1 jaar is 10 a 11 miljoen een top bedrag.

ben benieuwd hoe ajax dit gaat opvangen.. wellicht vertrekt ook alderweireld.

ik zie ajax een hoop kwaliteit verliezen en dus moeten ze eventueel hun doelstellingen bijstellen!

Ik moet zeggen dat ik 11 of 12 miljoen voor Eriksen een marktconform bedrag vind, gezien hij nog maar 1 jaar contract heeft en kan verlengen. Als ik Heracles was, in dit geval Smit, zou ik 3,5 eisen vast en niet een variabele 1 miljoen. Ajax heeft geld zat, als ze dat niet uit willen geven aan een speler die over een paar jaar misschien wel het dubbele op kan leveren, dan laat ze maar lekker zitten.

ik vind dat ajax ff bij pec moet gaan shoppen. die marrokaan boutahar ofzo is echt goed. eigenlijk iedereen is daar fysiek echt sterk. ik had vorige seizoen al gezegd hoe goed pec gaat presteren in de nieuwe seizoen maar 4 uit 4 had ik niet verwacht dat ze de play off halen is voor mij geen raadsel. vorige jaar hebben ze elke topclub moeilijk gemaakt op ajax na

29 augustus 2013 om 16:35

Mokhtar?

Ja, ja,....ajax,
De vijver is kleiner en kleiner geworden en er zwemt nu slechts nog maar 1 serieuze vis in voor de amsterdammers.
Deze zal echter net zoveel waard zijn als twee maanden terug, maar doordat hij nu een last-minute speler wordt zal hij toch wel wat duurder uitpakken.
Kwestie van de vraag is groter dan het aanbod, hoop ook dat heracles er het maximale uithaald aangezien ajax al jaren op exact dezelfde manier werkt en je ziet dat het werkt, want spelers met slechts nog een contract van een jaar weten ze met vette winst te verkopen mede doot een stugge houding.

niet goed genoeg voor Ajax. Die Smit is ook gek. 2.5 miljoen voor zo een speler? Strik erom en zelf de speler bij het stadion brengen

Gelukkig is Ajax niet de enige die geintresseerd is in Duarte!

Heracles is de laatste jaren een echte verkoophuis geworden. Na jaren goede scouting en daarna flink cashen.

Nu is de selectie wat minder, maar hoop dat zij de komende jaren weer een leuke selectie krijgen.

29 augustus 2013 om 18:11

Er staat voor nu alweer een prima team, waarmee je gewoon 2/3 jaar door kunt. Door de goede scouting staan er telkens weer goede spelers op. Gaat het mis, dan gaat het denk ik ook goed mis.

We zitten duidelijk in een luxe positie. Verkopen is geld. Niet verkopen is een hele goede speler in huis hebben en mogelijk meedoen voor Europa.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren