Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Einde aan transfersoap Leerdam: ‘Ik kan weer aan voetbal denken'

Laatste update:

Er is een einde gekomen aan een transfersoap. Kelvin Leerdam heeft dinsdag zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract bij Vitesse. De 23-jarige verdediger annex middenvelder had in de winterstop al overeenstemming bereikt met de club uit Arnhem, maar dat ging mis omdat Vitesse hem per direct wilde overnemen.

/

Het was geen uitgemaakte zaak meer dat Leerdam alsnog naar de Gelderse hoofdstad zou verkassen, maar dinsdag werden de puntjes dan toch op de i gezet. Leerdam, die transfervrij overkomt van Feyenoord, is blij met zijn lange verbintenis. “Hier spreekt vertrouwen uit”, zegt hij via de officiële kanalen van de club over zijn vierjarige verbintenis. “Ik kan weer aan voetbal denken en alles wat er gebeurd is achter me laten.”

“De trainer (Peter Bosz, red.) kende ik al en hij wilde me graag hebben, we hebben goede gesprekken gevoerd en het was makkelijke keuze. De club wil vooruit, aansluiting vinden bij de traditionele top drie”, vervolgt Leerdam. “Ik ga zelf ook voor het hoogst haalbare en Vitesse ook. Dat heeft wel meegespeeld.”

Vitesse is een mooie club voor Kelvin Leerdam

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het is hem gegund. Ik vond het altijd een zeer bruikbare speler en denk dat Vitesse veel plezier aan hem zal beleven.

2 juli 2013 om 18:02

Volwassen reactie zie je niet veel hier. Verder te weinig van hem gezien om er over te oordelen. Maarja basisspeler bij Feyenoord en jong oranje dan kan je wat. En Rutten en Bosz wilden beide hem er graag bij hebben en hun hebben er meer kijk op als ik. Succes Kelvin

Een goede versterking voor in de breedte, zal zeker genoeg wedstrijden spelen en kan zich misschien door ontwikkelen.
Nu staat het middenveld een stuk beter dan vorig seizoen, met Vejinovic en Leerdam erbij.

2 juli 2013 om 18:55

Ik denk alleen dat Leerdam voor de RB positie wordt gehaald, vooral als er geen Chelsea-rb komt.

3 juli 2013 om 00:05

Denk dat Leerdam snel bankzitter wordt omdat Russen geen liefhebbers zijn van lantefanters...

Prima aanwinst. Kan als rechtsback, maar ook op het middenveld. Kalas was vorig seizoen niet sterk op de rechtsback positie. Blij voor Vitesse, maar natuurlijk ook Leerdam dat er een einde is gemaakt aan al het gezeur. Vitesse toont daadkracht en heeft al twee spelers (vejinoviç en Leerdam) binnengehaald. Als straks nog Bony en/of van Ginkel vertrekken gaat er nog wat gebeuren denk ik. Vejinoviç gaf al aan dat er nog heel wat gaat gebeuren deze periode. Hopelijk is de selectie compleet als we beginnen aan de voorrondes Europa League.

2 juli 2013 om 15:54

Als Vitesse zijnde zou ik hem toch op het middenveld zetten. Ik dat dat die daar zichzelf nog verder kan ontwikkelen. Zeer nuttige speler die zelden balverlies lijdt en ook nog een goed diep kan gaan. Als rechtsback ook degelijk, maar juist daar maakt hij sneller fouten.

2 juli 2013 om 16:06

Wie moet je dan eruit halen? Je hebt van Ginkel en Janssen al cm staan..

2 juli 2013 om 16:08

Zoals Vitexx al aangeeft, op het middenveld hebben we centraal al van Ginkel en Janssen. Daarnaast denk ik dat Vejinoviç de creatieve middenvelder wordt. Leerdam komt denk ik toch op de rechtsback positie te spelen. Maar we zullen het allemaal zien. De enige die het beslist is Peter Bosz

2 juli 2013 om 16:18

Is het al zeker dan dat van Ginkel blijft? Anders kan hij altijd back-up van Janssen en van Ginkel zijn als ze geblesseerd/geschorst zijn en mocht dat niet nodig zijn rechtsback spelen.

2 juli 2013 om 16:57

leerdam is absoluut geen rechtback!!!! Ik vond hem bij feyenoord erg goed spelen op het middenveld, in tegenstelling tot de rechtsback postitie.

2 juli 2013 om 18:58

Inderdaad, zo'n indruk kreeg ik al bij Jong Oranje toen hij op de RB positie stond.
Op de één of andere manier, viel hij me daar negatief op.
Toch is hij waarschijnlijk voor de RB positie gehaald, daar lag namelijk de topprioriteit.

Hopen dat dat arrogante ventje is een keer met zijn voeten gaat praten ipv met zijn zaakwaarnemer

2 juli 2013 om 16:04

@chrisdb waarom is Leerdam arrogant?
Omdat hij zn contract niet verlengde en toen door Koeman op de tribune werd gezet?

2 juli 2013 om 21:54

Niet om het een of het ander, maar waarom is hij arrogant? kun je dit toelichten? Ik ken de jongen niet heel goed, vind hem wel redelijk, niveau Vitesse is inderdaad prima voor hem..

Mooi weer een jonge speler erbij, iemand die multifunctioneel is. Het gaat dit jaar een keer niet zoals de afgelopen jaren. Dat alles zo lang duurt. Met die gozer van heracles en nu leerdam allebei 23 en transfervrij kun je een gok nemen. Alles beter dan yasuda en propper. Toch spelers voor zelfde positie dus sterker wordt je er wel op

gefeliciteerd met hem, ben blij dat twente hem niet heeft gekregen. De mentaliteit van die feyenoorders ben ik helemaal zat. Zie cabral, fer, Leerdam.

2 juli 2013 om 16:03

Wat is er mis met de mentaliteit van Fer? Hij speelt altijd om te winnen en laat zeker veel inzet zien. En dat doen ze niet allemaal bij Twente.

2 juli 2013 om 16:10

heb het alleen over laatste halfjaar, verder is het een topper.

2 juli 2013 om 16:58

Hoezo alleen het laatste half jaar dan,zeg maar het hele afgelopen seizoen...hij speelde al heel erg goed,als zijn mentaliteit beter was zou ie helemaal top zijn,als je met zo'n slappe mentaliteit zijn niveau nog haalt dan moet ie als hij er vol voor gaat echt goed zijn.jammer dat die jongen andere zaken (buiten het veld)zo belangrijk vindt

2 juli 2013 om 17:56

Alsof er iets mis is met de mentaliteit van Leerdam. Werkt altijd keihard, klaagt vrijwel nooit en voelt zich niet te goed om op een andere positie dan zijn favoriete te spelen.

Of is je contract niet bijtekenen tegenwoordig al een teken van slechte mentaliteit?

2 juli 2013 om 19:14

klopt, nu je het zegt is dat niet de schuld van Leerdam. Laat maar, ben effe doorgedraaid. Laat we het houden op cabral die er geen zak van maakt, en fer die het laatste half jaar heeft laten lopen. Leerdam is zijn goed recht, kan hij natuurlijk ook niet wat aan doen dat dit het gevolg is. Laten we het verder erop houden, dat ik ook liever rosales heb dan Leerdam.

ik zal mezelf inhouden om te zeggen wat ik van deze speler vind anders kan mij dat weleens op een ban komen te staan. Ipv gewoon te zeggen dat je voor het geld kiest kwam hij met lulverhalen dat vitesse een sportieve verbetering is tov Feyenoord. Slaap lekker kelf

3 juli 2013 om 18:23

Wow, al 7 jaar een seizoenkaart. Dat maakt je echt een fantastische supporter Sam. Zelf heb ik al meer dan 15 jaar een seizoenkaart bij Vitesse waarvan de laatste 8 jaar ik vanuit Maastricht moest komen. Toch zul je mij nooit horen over 'trouwheid' of iets dergelijks. Dat jij je nu laat kennen t.o.v. een aantal oud-spelers die voor een toekomst bij een andere club kozen is niet alleen triest, maar ook nogal misplaatst. Deze jongens hebben zich altijd voor Feyenoord gegeven en waren populair tot hun vertrek bekend werd. Maar ja, blijkbaar is het in om in Rotterdam deze spelers voor van alles uit te maken als ze vertrekken...

2 juli 2013 om 21:58

Klinkklare onzin dit, Leerdam had gewoon weinig toekomst bij Feyenoord, Cabral speelde toch al vrij weinig en Castaignos en Wijnaldum hadden een slecht seizoen van Feyenoord achter de rug en krijgen dan mooie aanbiedingen van PSV en Internazionale, knappe jongen die daar nee tegen zegt.

2 juli 2013 om 16:26

Mooie transfer! Aangezien de gasten van Chelsea pas ergens in augustus aan komen waaien, is het goed dat er in ieder geval geïnvesteerd wordt voordat het seizoen is begonnen. buiten de enorm smalle selectie van afgelopen seizoen om, is het ook gewoon goed om meer contractspelers te hebben. Er mogen dan nog wel een paar bij aangezien er ook weer een paar weg zijn, maar het begin is er!

Veel succes bij Vitesse Leerdam! Een zeer bruikbare speler die op meerdere posities uit de boeten kan. Ik denk dat ie nog best ver kan komen en ik hoop dat we hem ooit nog bij Feyenoord terugzien.

2 juli 2013 om 16:06

@ Lukasboy35

Hoop jij serieus dat Leerdam ooit nog terugkeert bij jouw club? Hij heeft jullie club in de steek gelaten om voor een club te spelen die zeker niet beter is als Feyenoord.. Dan weet je al dat het sportieve niet het belangrijkste voor zo'n jongen is, want Feyenoord is top voor talenten.. Dan weet je ook dat clubliefde (of op z'n minst besef van wat de club voor hem betekend heeft en een beetje dankbaarheid daarvoor) ontbreekt bij Leerdam..

Zo'n jongen zou ik nooit terug willen zien bij mijn club.

2 juli 2013 om 17:32

Ik zou het me vanuit persoonlijk vlak niet kunnen inleven, maar ik heb respect voor de reactie van Lukasboy35. Hij was schijnbaar gecharmeerd van het voetbal van Leerdam, dan maakt het toch verder allemaal niet zoveel uit.

Bony heeft ook geen band met Vitesse en toch zou ik het geweldig vinden als hij ooit weer terug komt.

Leerdam, zet hem op bij Vitesse!

2 juli 2013 om 18:39

@ Vitessert

Ik ben het helemaal met hem eens hoor, behalve dat punt over terugkeren vind ik overdreven na wat er gebeurd is..

3 juli 2013 om 18:48

Beste de toekomst, misschien kun je je beter met jouw eigen club en al die 'eigen opgeleide talenten' a.k.a. gekochte Denen bezig houden i,p.v. te praten waar je niets vanaf weet. Qua naam en historie is Feyenoord inderdaad groter dan Vitesse. Echter, de randvoorwaarden, salarissen en plannen zijn in Arnhem een stuk beter dan in Rotterdam. Ik weet dat jij het niet in wilt zien, maar de weg die Vitesse nu aan het belopen is gaat toch echt de goede kant op richting de top. Als Vitesse het beleid goed blijft houden (lees talent opleiden en eventueel jong kopen om duurder te verkopen) kan het maar zo dat Vitesse over 10 jaar een echte topper is. PSV heeft daar ook in moeten groeien, dat duurt jaren maar is niet onhaalbaar...

3 juli 2013 om 19:17

@ yatsemata

Ik geef enkel aan dat Vitesse op dit moment niet beter is dan Feyenoord. Als je daar over in discussie wil gaan oké.

Kijk naar de ranglijst van afgelopen jaar en klaar..

Sorry hoor, maar Vitesse heeft inderdaad plannen en Jordania investeert geld om gestaagd te groeien, maar ze hebben nu één jaar een beetje meegedaan in de top. Voorlopig vind ik dat jij op de zaken vooruitloopt. Als Vitesse die status verdient heeft krijgen ze die zeker van mij, maar eerst moet die status dus verdient worden.

In het verleden hebben Vitesse eerder, AZ, Twente en nu Vitesse weer stuk voor stuk pogingen ondernomen om zich structureel te meten met de top, maar het is nog nooit echt iemand gelukt over een echt serieus te nemen periode. Het zijn altijd enkele jaren en daarna vlakt het af.

Als het Vitesse lukt dat zij 10 jaar serieus meedoen om de titel dan vind ik het niet meer dan logisch dat Vitesse tot de nationale topclubs behoort, maar om daar nu al van te spreken.

Eerst kijken hoe Vitesse zich de komende seizoenen houd en het vertrek van belangrijke spelers op gaat vangen.

Ben blij voor Leerdam; eindelijk kan hij weer voetballen. Het is eigenlijk zielig hoe de zogenaamde "topclubs" hun spelers behandelen. Respect is ver te zoeken. Succes, Leerdam, met je nieuwe club.

2 juli 2013 om 16:43

Ja, zielig van die clubs.. Ze betalen hun spelers tonnen aan salaris en vervolgens kiezen ze ervoor om enkel te spelen met spelers die toekomst hebben bij de club.. Volgens mij is dat juist logisch beleid. Iedereen heeft duidelijkheid en weet hoe het gaat in het laatste contractjaar, dus de spelers ook als zij het contract ondertekenen..

2 juli 2013 om 17:16

Dus de club ook als zij het contract ondertekenen,dit is gewoon mensen dwingen bij te tekenen anders speel je niet,terwijl de club hem zelf een zoveeljarig contract biedt en ik weet vrijwel zeker dat er niet in het contract staat dat ie zijn laatste contractjaar niet meer speelt als ie niet bijtekent.ik zou me ook niet zo laten bedreigen,krijg dan maar de hik

Als jij een bijv 4 jarig contract tekent dan ga jij er toch vanuit dat jij 4 jaar bij je baas aan het werk kan en geen 3 jaar. Ik vind het ook onzin dat als je niet bijtekent dat je je laatste contractjaar niet meer mee mag doen,de club heeft hem het contract toch echt zelf aangeboden.
Mocht chadli bij Twente niet verkocht worden dan staat ie volgend seizoen gwn in de basis en zo hoort het ook.dan heeft Twente (als ze winst wilden maken) het gewoon niet goed gedaan.gewoon respect voor chadli (in ons geval dan) en dankbaar wat hij de club heeft gebracht.want van die kant wordt t (bijna) nooit bekeken

2 juli 2013 om 17:21

@ fstyle

Dwingen? Het is een keuze voorleggen aan de speler; verlengen of niet spelen. Niemand dwingt een speler bij te tekenen.

Vervolgens kan een speler kiezen en bij elke keuze horen gevolgen. Als hij verlengt ligt hij minimaal 1 jaar langer onder contract en zal hij waarschijnlijk meer salaris ontvangen. Mocht hij ervoor kiezen niet bij te tekenen dan weet hij dat hij bij zijn huidige club eigenlijk niks meer te zoeken heeft.

En het voetbal is anders dan de meeste andere sectoren, dus het voorbeeld van jouw tweede alinea is niet echt serieus te nemen..

2 juli 2013 om 17:42

@De Toekomst Je kan onzin zeggen om je club te verdedigen, maar het feit is overduikelijk - de club dwingt een speler om bij te tekenen met een bedreiging dat hij wordt verbannen uit de selectie als hij het niet doet. Dat is echt geen respect voor de werknemer. Dit is een schending van mensenrechten. Een mens heeft recht om keuzes voor zichzelf te maken- waar is het vrijheid dan? dit is een vorm van slavernij. Kijk, Feyenoord heeft uiteindelijk Fernandez toegelaten bij de eerste selectie - gewoon omdat Feyenoord is bang voor een rechtszaak. Gelukkig hebben de Fernandez kamp ook teruggevochten voor hun rechten.

2 juli 2013 om 18:03

Een schending voor de mensenrechten? Ja want in het tweede voetballen terwijl je tonnen verdiend is bijna net zo erg als kinderarbeid of vrijheidsberoving...

Een club heeft ook het recht om keuzes te maken, en een van de keuzes is vaak het doorgaan met spelers waar in de toekomst nog op gebouwd kan worden.

En serieus, slavernij? Spelers tekenen een contract voor een X aantal jaar om te gaan voetballen bij een club voor een groot salaris. Dat ze dan in het tweede voetballen of in het eerste staat er niet in.

2 juli 2013 om 19:18

@ adlin

Ik val mijn club net zo hard aan als niet- Ajacieden wanneer dat nodig is, want als iets niet klopt dan klopt het niet. Dan maakt het niet uit of het mijn club is of een andere club. Dus wat dat verdedigen van mijn club betreft zit je er gewoon naast en probeer je makkelijk te scoren. Je kent me niet eens en omdat onze meningen anders zijn gooi het maar makkelijk op het ''verdedigen van mijn club''. Ik neem het nu bijvoorbeeld ook op voor Feyenoord. Dat zegt toch al genoeg? Als ik een Ajacied met oogkleppen op was dan had ik alles wat Feyenoord deed direct afgekeurd.. Zo kortzichtig ben ik niet..

En het vergelijken met slavernij.. Jongen.. Twee partijen kiezen ervoor om een contract voor een bepaalde duur te tekenen. De speler krijgt salaris en de club hoopt op sportief gebied er beter van te worden of uiteindelijk financieel een voordeel te hebben bij verkoop. Dat eerste was te verwaarlozen in dit geval, omdat Feyenoord met Vilhena een geweldige vervanger klaar had staan met meer potentie. Het voordeel van verkoop had Feyenoord ook niet meer, omdat Leerdam niet wilde verlengen. Kortom, er was geen enkele aanleiding meer voor Feyenoord om Leerdam op te stellen. Die keuze maakte Leerdam zelf.

Leerdam en Feyenoord hebben zelf een contract opgesteld en ondertekend waar beide partijen zich in konden vinden. Feyenoord en Leerdam hebben zich keurig aan dit contract gehouden, want anders was Leerdam wel naar een arbitragecommissie gestapt.. Nergens in zijn contract staat dat Leerdam had moeten spelen tijdens zijn gehele contractduur. Dat is alsnog de keuze van een trainer.

Die trainer oordeelde dat hij er meer aan had om Vilhena te laten spelen in plaats van Leerdam, omdat hij met Vilhena verder kon bouwen aan een Feyenoord voor de toekomst. Allemaal logisch toch?

Die jongen is echt niet goed bezig.. Ik snapte zijn beslissing al niet om Feyenoord te verlaten, vervolgens koos hij voor Vitesse (geen sportieve verbetering), liet Vitesse hem stikken en nu kiest hij voor de club die hem liet stikken en maanden in onzekerheid heeft laten zitten...

Sorry hoor, maar als Leerdam zijnde zou je niet meer naar Vitesse moeten willen na wat zij allemaal gedaan hebben tegen Leerdam..

2 juli 2013 om 16:06

@De Toekomst
weet jij wat er met Leerdam gedaan is dan?
Het was eerder Feyenoord die nog 4 ton vroegen voor een
speler die dat halfjaar alleen maar op de tribune heeft
gezeten.

2 juli 2013 om 16:11

@ kevert

En uiteindelijk waren Feyenoord en Vitesse het eens over 350.000 euro, dus die vergoeding die Feyenoord vroeg was het probleem niet. Daarbij speelde Leerdam een groot gedeelte van het eerste half jaar..

2 juli 2013 om 17:35

Nu heeft Vitesse mooi 3,5 a 4 ton bespaard plus ze laten Leerdam niet stikken maar geven hem een contract. Mensen doen soms maar alsof het niks is, misschien in ''grote voetbalclub termen'' niet, maar het is een hoop geld hoor.

2 juli 2013 om 18:46

@ Vitessert

Besparen is altijd goed, maar waarom dan onderhandelen in de winterstop? Toen konden ze hem ook al gratis binnenhalen voor deze transferperiode, maar ze hebben dat op zich nog lang voor zich uit geschoven..

2 juli 2013 om 16:07

Heeft niks met 'stikken' te maken. Dat staat namelijk haaks op een 4-jarig contract.

2 juli 2013 om 16:09

@ Marcelklerks

Hij stond in afgelopen winter in Arnhem voor een medisch keuring om de overstap af te ronden, maar zonder enige afmelding of bericht was niemand van Vitesse bereikbaar of aanwezig. Daarna heeft Vitesse maanden geen contact met Leerdam gehad en hem in onzekerheid laten zitten. Ik noem dat ''laten stikken'', maar als jij het anders wil noemen vindt ik dat ook goed.

2 juli 2013 om 16:09

Liet Vitesse hem stikken? Vitesse wilde hem in de winterstop halen, alleen werd er toen een flinke vergoeding gevraagd, logisch dus dat Vitesse dat niet wilde doen. Na het vertrek van Rutten wordt er natuurlijk eerst overlegd met de andere trainer, die Leerdam er ook graag bij wilde hebben. Je probeert hier alleen maar te provoceren, maar je argumenten raken kant noch wal.

2 juli 2013 om 16:10

Vitesse was er met Feyenoord uit, dus ''die flinke vergoeding'' was geen onoverkomelijk obstakel..

2 juli 2013 om 16:13

vitesse was mondeling akkooord met leerdam niet met feyenoord

2 juli 2013 om 16:24

@ boskamp

http://goo.gl/5dfn6

Van Geel heeft het zelf aangegeven. Feyenoord en Vitesse waren het eens over een transfersom, Leerdam ging vervolgens naar Arnhem voor de keuring en toen ketste de transfer af, omdat Vitesse het zelf niet echt op orde had/wilde hebben (wat deze overgang betreft).

2 juli 2013 om 16:32

Feyenoord was het eens, Vitesse niet. Anders was het wel rond geweest nietwaar!

Dat jij het woord van van Geel als de waarheid aanvaard is je eigen keuze. Maar dat wil niet zeggen dat het ook waar is, of half waar, of niet waar.

Verder snap ik je tomeloze frustratie niet die je in dit topic tentoonspreid. Leerdam is beschimpt door Feyenoord en niet door Vitesse. Dat hij nu voor 4 jaar tekent zegt denk ik genoeg over het wederzijdse vertrouwen.

2 juli 2013 om 16:33

Ted van Leeuwen was volgens mij zijn boekje te buiten gegaan met het beschikbare transfergeld. Toen Jordania/kasakowski daar achter kwam hebben ze de transfer afgeblazen.

2 juli 2013 om 16:38

@ Arenacum

Feyenoord was eruit met van Leeuwen die namens Vitesse het woord deed. Het is dus aannemelijk voor Feyenoord dat als van Leeuwen een bod doet dit ook als een officieel bod gezien kan worden.

Als het net rond was geweest had Leerdam ook niet naar Arnhem gegaan voor de keuring.. Dat was ook met Vitesse afgesproken. Als het dan niet doorgaat oké, maar laat dat dan even aan die jongen weten. Maanden niks van je laten horen is echt geen manier van communiceren..

2 juli 2013 om 16:40

@ -026-

Ja, Feyenoord was rond met van Leeuwen die namens Vitesse het woord deed. Als hij aangeeft dat het akkoord is dan is het niet meer dan logisch dat Feyenoord dat als een bevestiging ziet.

Als van Leeuwen toch niks mag beslissen is het weer onlogisch van Vitesse dat zij hem de transfers laten doen..

Sowieso is het zwak hoe Vitesse niks aan Leerdam heeft laten weten de afgelopen maanden.

2 juli 2013 om 17:41

@ de toekomst, ik respecteer je info, maar die is helaas slechts gedeeltelijk juist, het was om precies te zijn een interne miscommunicatie, van geel had namelijk een doorverkooppercentage in leerdam zijn contract gezet die van te voren niet was afgesproken. Ted van leeuwen had mede hierdoor kasakowski als vertegenwoordiger van jordania en overige investeerders als tjigirinski verkeerd hierover geinformeerd, namelijk zonder doorverkoopclausule. Hierdoor kwam kasakowski er pas op het laatste moment achter en zodoende besloot hij niet te tekenen omdat dit niet van te voren was gecommuniceerd door Van leeuwen richting hem. Later werd Ted van leeuwen dus tijdelijk op non-actief gesteld, evenals rutten, die zijn kritiek uitte op de directie op de laatste transferdag.

2 juli 2013 om 18:45

@ boskamp

Kijk, zoiets kan ik begrijpen en dergelijke miscommunicatie kan in elke organisatie een keer voorkomen, dus daar is niks mis mee en daar wil ik dan ook geen groot punt van maken.

Maar zelf blijf ik dan zitten met vraagtekens over het afhandelen van dit alles naar Feyenoord en Leerdam dan. Dat er iets niet goed gegaan is, is namelijk iets dat overal wel eens voorkomt. Zoiets kan dan toch naar Leerdam worden gecommuniceerd voordat hij in Arnhem staat? Of als hij er dan toch staat ter plekke? Of als dat allebei niet kon snel daarna met meteen een duidelijk plan van aanpak als ze hem alsnog wilde hebben voor komende transferperiode.

Nogmaals, ik kan het op zich allemaal nog wel begrijpen dat iets mis kan gaan, maar zelf (en dit kan aan mij liggen, dus als je het uit zo willen leggen alvast bedankt) begrijp ik niet waarom daarna niet anders is gehandeld..

2 juli 2013 om 22:14

@boskamp
Volgens mij is dit niet in de media geweest, maar het klopt voor zover ik weet wel. Goed ingelicht. Het zou toch niet werkelijk DE Boskamp zijn he...

3 juli 2013 om 19:22

Wat boskamp zegt is niet in de media geweest. Echter, het is op het supportersforum wel al een keer aangegeven door een paar mensen die over het algemeen goed ingelicht zijn...

Mooie stap opzich wel, maar heb me enorm geïrriteerd aan leerdam. Komt net kijken krijgt het te hoog in zijn bol. Deze jongen mocht heel dankbaar zijn dat hij veel speelde bij Feyenoord.

Meest overschatte voetballer in de Eredivisie. Hij is totaal geen middenvelder want hij kan amper een steekpass geven. Of een schot op doel is ook teveel gevraagd voor deze matige speler. Rechtsback is ie ook niet want hij kan voor geen meter verdedigen. Hij kan het beste op de bank zitten wat ie bij Feyenoord deed.

2 juli 2013 om 17:22

heb je hem wel s zien spelen?? Je mag natuurlijk je eigen mening hebben,maar ik vind het toch wel een redelijke middenvelder.als verdediger vind ik hem persoonlijk wat minder,maar ik vind hem zeker niet zo slecht als jij hem omschrijft hoor

Prima speler die goed bij Vitesse past ik wens hem veel succes in Arnhem

2 juli 2013 om 20:24

Het echtpaar ging daarna een weddenschap aan om te kijken hoe lang Irby het vol zou houden. De uitdaging leverde bijna 40 jaar foto's op met dezelfde blouse en trui.

2 juli 2013 om 21:21

Uhhh volgens mij dacht je dat je op nujij.... zat ghehehe.

On ben blij met Leerdam speler die op meerdere plekken uit de voeten kan. Mag wel wat extra in het krachthonk gezet worden, maar dat komt wel goed kijk maar naar hoe van Ginkel er 2 jaar geleden uitzag. De trainingsfaciliteiten zijn super bij Vitesse en de begeleiding ook.

Blij voor Leerdam dat ie weer veder kan. Persoonlijk heb ik hem na zijn verbanning naar de tribune niet gemist. Vraag me ook sterk af of ie bij Vitesse veel aan voetballen gaat toekomen. Als je kampioen wilt worden moet je spelers willen aantrekken die van een beter kaliber zijn dan Leerdam,

prima speler voor de breedte en mooi dat er een einde aan de soap is, minder dan kalas op rb zal hij het niet doen. Desalniettemin zijn het niet de spelers die vitesse echt maar dan ook echt verder brengen, maar dat wisten/weten we allemaal al.

Zolang Vites niks kwijtraakt heb ik wel vertrouwen in volgend seizoen. Ik vind Leerdam een jongen die Vites juist miste, namelijk een echte balafpakker. Zowel Janssen als V Ginkel is dat eigenlijk niet. En eventueel kan hij ook nog als rechtsback uit de voeten, al ligt zijn voorkeur daar geloof ik niet.

2 juli 2013 om 16:46

Kalas, van Aanholt en Kakuta zijn sowieso vertrokken, dus er moet nog wel iets bij. Met Leerdam hebben ze in elk geval een goede speler erbij gehaald.

2 juli 2013 om 17:29

Toekomst,

wel grappig om te zien dat jij boven vol op Leerdam afgeeft. Ik had t idee dat je hem niets vond als voetballer,maar nu lees ik dat je hem als voetballer wel goed (genoeg) vindt.
Betrap ik mezelf ff lekker op dat ik al een oordeel vel over wat je van zijn kwaliteiten vindt.
Ben het een stukje hierboven totaal niet met je eens,maar hierover dan wel weer

2 juli 2013 om 17:39

@ fstyle

Zijn kwaliteiten zijn goed. Zeker goed genoeg voor Vitesse en hij heeft potentie om beter te worden, dus een logische overgang.

Echter vind ik de handelswijze van Vitesse in deze (wat betreft Leerdam) ruk en onprofessioneel..

2 juli 2013 om 18:01

de toekomst, grappig dat je nu al weet dat geen van die 3 spelers meer terugverhuurd zal worden? De kans is groot dat kakuta of van aanholt nog een jaartje hier spelen, van aanholt zei zelfs al dat er een goede kans is dat hij volgend jaar nog een jaar voor vitess speelt.

2 juli 2013 om 19:05

Maar dit zijn verdedigers, en dat is niet de beste positie van Leerdam.

2 juli 2013 om 19:19

@ boskamp

Ze kunnen ook zeker terugkeren. Dat sluit ik nergens uit. Ik geef aan dat zij sowieso vertrokken zijn en volgens mij is dat ook zo op dit moment?

Prima en Nuttig zijn woorden die bij Leerdam heel goed van toepassing zijn. Hij speelt altijd als een 6 maakt weinig rare fouten maar is ook nooit bijzonder goed. Hij is probleemloos in te zetten maar zal nooit iets kunnen forceren. Voor in je selectie zijn dit soort spelers altijd nuttig en zo ook bij Vitessse. Het ga je goed Leerdam!

Prima hardwerkende speler. Jammer dat hij gewoon echt niet bij wilde tekenen bij Feyenoord (waarom blijft me een raadsel). Had hem graag erbij gehouden want we hebben eigenlijk geen vervanger voor Janmaat als hij geblesseerd raakt. Daarnaast kan hij ook rechtshalf prima uit de voeten. Voor op de bank dus een ideale speler.

2 juli 2013 om 17:34

Waarschijnlijk wilde hij niet bijtekenen om je laatste zin. Miss dat ie daarom (mag ik zeggen een stapje terug??) naar een andere club wil,waar hij denkt meer te kunnen spelen en toch hetzelfde (misschien wel iets meer) salaris krijgt

(Ik vraag me trouwens af,als Vitesse zo doorgaat,of ik het een stapje terug moet vinden.qua stadion en supporters waarschijnlijk wel)

3 juli 2013 om 08:34

Ik zie hem bij Vitesse anders ook niet in de basis komen hoor. Misschien als rechtsback (wat hij liever niet doet) maar op het middenveld niet. Sportief is het Vitesse van vorig seizoen inderdaad niet veel minder dan Feyenoord. De vraag is wel of ze dat niveau door kunnen trekken. Kijk naar Twente, die hebben na een paar topjaren nu ook moeite om de subtop te ontstijgen.

3 juli 2013 om 09:26

is ook weer waar wat je zegt,maar misschien heeft ie zelf het idee dat hij er wel gaat spelen,hoopt ie dat v ginkel weggaat en daarom op t middenveld komt.ben zeker benieuwd hoe het Vitesse gaat komend seizoen en over Twente kan ik niets meer doen dan hopen dat het weer goed komt dit seizoen

Goede aanwinst. Rechtsback is een prima positie. We zijn dun gezaaid op die plek. Als Kalas terug komt kan hij naast Kashia weer in het centrum gaan staan. Dat was toch het sterkste duo samen.

Nu nog een Kadlec erbij en ik hoop een type of zelfs Assaidi zelf. Dan is het alleen nog anticiperen als Bony en van Ginkel verkocht worden.

2 juli 2013 om 16:29

wederom deed mijn opstelling het niet. Hierbij alsnog.

Piet
Leerdam
kashia
kalas
aanholt
ginkel
kadlec
Theo
ibarra
Bony
Assaidi
2 juli 2013 om 16:35

Het zou een fantastisch team zijn, maar ook erg onrealistisch..

Bony zal sowieso vertrekken, anders forceert hij het zelf; hij wil weg en met zo'n seizoen in Nederland is de interesse er automatisch ook.

Of van Ginkel vertrekt.. De kans is er, maar ik hoop dat hij in Nederland blijft. Hier kan hij zich goed verder ontwikkelen.

Kalas en van Aanholt zullen eerst terugkeren naar Chelsea, dus is het even afwachten of die vervolgens weer uitgeleend gaan worden aan Vitesse.

Kadlec zou echt een fantastische aanwinst zijn. Ik hoop echt dat hij naar Nederland komt, maar weet niet hoe realistisch ik die kansen ik kan schatten.

Assaidi zal niet snel terugkeren naar Nederland, maar als hij daar open voor staat is Vitesse wellicht een optie (tenzij PSV in de race is, want dan kiest hij waarschijnlijk voor PSV in verband met grotere kans op kampioenschap/champions League).

Kashia kan trouwens ook zomaar vertrekken, maar ook dit kan ik niet echt inschatten. Heeft een redelijk seizoen gehad en volgens mij is er wel een beetje interesse voor hem, maar ik verwacht niet dat hij gaat vertrekken.

2 juli 2013 om 16:36

Met zo'n opstelling word je gewoon kampioen. Alleen komt Kadlec nooit, als Bony niet verkocht wordt. Daarnaast is Assaidi een utopie denk ik.

2 juli 2013 om 16:49

@ Vitesse20

Met zo'n opstelling word je kampioen (als iedereen fit blijft), maar de breedte van een elftal is ook belangrijk. Vitesse speelt komend seizoen ook Europa League, dus de selectie moet zeker breder worden ten opzichte van vorig seizoen.

En voor de duidelijkheid; dit zeg ik zeker niet om te trollen, maar echt omdat ik de breedte van een selectie ook meeneem in wie ik een titelkandidaat vind. Tegenwoordig is het haast onmogelijk een seizoen zonder schorsingen, blessures, vormverlies of vermoeidheid door te komen, dus hoe breedte (en niet enkel breed, maar ook de kwaliteit van de breedte spelers) de selectie is is (in mijn ogen) erg belangrijk om mee te nemen.

2 juli 2013 om 16:54

Fantastische opstelling, ik durf te wedden dat je met die opstelling mits er geen blessures komen, kampioen wordt. Echter is de opstelling wel erg onrealistische. Ik ga er vanuit dat Bony zal vertrekken hetzelfde geldt voor Van Ginkel.

Kadlec zou echter voor iedere eredivisieclub een aanwinst zijn, hij zal denk wel wat kosten maar met de verkoop van Bony en Van Ginkel zou je hem natuurlijk wel kunnen halen!

2 juli 2013 om 17:44

de toekomst

Onrealistisch kan het zijn, puur omdat Bony in het team staat.
Ik weet jij weet het en iedereen hier dat hij voor 99% zal vertrekken. Alleen die ene procent hield hem de afgelopen Winter ook in Arnhem.
Ik heb eigenlijk het idee dat niemand aan de vraagprijs wilt voldoen. En Jordania kennende heb je dan kans dat hij gewoon weer in Arnhem te zien is.

Van Ginkel is een verstandige jongen. Die gaat niet zomaar naar een club waar hij niet veel speelt maar wel een zak geld verdiend. Ik zie hem nog wel een jaar in Arnhem blijven.

Kadlec is zeker een aanwinst voor elke club in Nederland. Hij staat al 2 jaar op het lijstje van Jordania. Ze hebben daar ook Bony gekocht. Dus wie weet, vorig seizoen moest hij 6,5 miljoen kosten.

Kalas en van Aanholt zijn idd spelers van Chelsea. Al verwacht ik van Aanholt zeker terug. Kalas is nog de vraag. Heeft geen goed seizoen gedraaid op een plek waar hij niet thuis hoort. Daarom ook de keuze voor Leerdam op de back.

Assaidi is ook een droom van mij. Ik weet dat hij nooit zal komen. Maar een speler zoals hem of een andere speler die er al staat zou mogelijk kunnen zijn.

Kashia, die blijft gewoon. Hij is de aanvoerder van het stel. Die laat Jordania niet gaan.

2 juli 2013 om 17:46

Gelukkig heeft jordania een netwerk in praag anders was bony nooit gekomen, de kans dat kweuke of kadlec komen indien bony voor een goede prijs vertrekt is hierdoor zker wel aanwezig. Als bony niet verkocht wordt of als er geen nieuwe vette hoofdsponsor uit qatar, azerbedjan of rusland/georgie komt is er geen geld voor een dergelijke investering, dat is wel gebleken de laatste 2 jaar.

2 juli 2013 om 17:52

Jordania heeft in het seizoen 2011 al een bod van naar verluidt rond de 6 mln gedaan op vavlac kadlec van sparta, echter werd dat bod destijds van tafel geveegd. Jullie kennen hem alleen maar omdat feyenoord in de europa league door sparta praag werd uitgeschakeld, maar in de gambrinus liga lopen meer grootse en onderschatte spelers rond die hier makkelijk het verschil gaan maken. Spelers als kadlec en krecji maken hier makkelijk het verschil en zouden zelfs rechtstreeks de stap naar een club als liverpool kunnen maken, zoveel kwaliteit bezitten deze spelers.

2 juli 2013 om 18:03

joeyt, voor kadlec moet vitesse wel haast maken, aangezien eintracht frankfurt hem ook wil overnemen

2 juli 2013 om 19:35

zoals je zelf ook aangeeft. Kadlec is gewild en niet goedkoop. En zolang Bony of van Ginkel niet verkocht worden. Zal er geen geld vrij zijn om hem te halen.

Helaas, ik denk dat hij van Ginkel kan doen vergeten en/of een Bony.

3 juli 2013 om 19:19

@boskamp : Reken maar niet op Kweuke en/of Kadlec. Kadlec is te duur (sparta vraagt nog steeds 6 miljoen euro en de interesse van andere clubs is er) en Kweuke heeft nog een langdurige schorsing en is daardoor een stuk minder interessant. Ik zie eerder een onbekendere speler uit Tjechie komen...

Waar dacht hij het afgelopen jaar aan dan? Handbal?

Transfersoap die hij wel over zich zelf heeft afgeroepen

Heel mooi dat deze transfer toch nog rond gekomen is. Leerdam wilde eerst naar Vitesse omdat Rutten er zat en hem graag wilde hebben. Nu komt hij omdat Bosz en Leerdam een verleden hebben gehad bij Feijenoord en de trainer hem er graag bij wilt hebben. Niemand had dit nog verwacht en in mijn ogen zegt het ook veel over de persoon Leerdam. Welkom en dat het maar een mooie tijd mag worden.

Goede transfervoor zowel Vitesse als Leerdam,prima balafpakker op het middenveld die ook als Rb kan spelen. (niet zijn beste plek).

Alleen ze staan op beide totaal andere posities.

Wat wilt Bony gaan verdienen dan? En wat verdiend die momenteel in Arnhem?

2 juli 2013 om 22:31

9 ton.. Net als Reis geloof ik. De rest zit daar toch eens stukje onder.

Ik kan weer aan voetbal denken zegt ie ...als hij z´n hersens niet had overbelast met denken aan geld had hij gewoon iedere week bij Feyenoord gespeeld.

Prima transfer voor Vitesse. Leerdam was een basis speler voor Feyenoord nadat hij aangaf niet zijn contract te verlengen en nu deze haat naar hem.
Leerdam is een veelzijdige voetballer die ieder team wel kan gebruiken.
Ik als Vitesse supporter zie hem niet als basis speler voor het middenveld maar wel als basis speler voor de rechtsback positie.
Het is je gegunt Leerdam! Welkom

goeie aankoop zeker omdat hij transervrij is kan vitesse enkel op verdienen .

2 juli 2013 om 22:04

Niet enkel op verdienen, mocht hij transfervrij weer vertrekken levert hij niets op, minus salaris natuurlijk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren