Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Gunstig als PSV de beker wint én niet bij de eerste twee eindigt'

Laatste update:
/

Jan Wouters maakte in zijn actieve loopbaan negen keer een topper tussen PSV en Ajax mee: zes keer als Ajacied, drie keer in Eindhovense dienst. De voormalig middenvelder en nu hoofdtrainer van FC Utrecht benadrukt dat de topper meer in Eindhoven leeft dan in Amsterdam. "Er komt bij PSV altijd iets extra’s los, als ze tegen Ajax spelen", vertelt Wouters in De Telegraaf.

Wouters kan niet ontkennen dat FC Utrecht gebaat is bij een zege van Ajax. "Voor ons is het gunstig als PSV de beker wint én niet bij de eerste twee eindigt. In dat geval zullen er in de play-offs niet één maar twee tickets voor Europa League-voetbal te verdienen zijn." Naast PSV en Ajax strijden ook Vitesse en Feyenoord om de titel.

Wouters durft er geen geld op te zetten wat het zondag gaat worden. In duels met Ajax komt er altijd wat los bij PSV, terwijl hij Ajax voetballend de betere ploeg vindt. "De afgelopen jaren heeft Ajax bewezen altijd goed te zijn in beslissende duels. Als het moest, stonden ze er."

Gaat FC Utrecht Europa in?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou ook nog wat zijn, ALS PSV van Ajax wint en de beker zou winnen dan zou het voor AZ voordeliger zijn om te verliezen tegen Psv.. Of niet soms?

11 april 2013 om 09:24

Ligt er aan. PSV moet nog altijd 1 of 2 worden. Ook mag AZ niet degraderen en ze staan toch nog altijd dicht bij de play-off plaatsen.

11 april 2013 om 11:06

Indien AZ als de finale zou verliezen, en PSV 1e of 2e word, dan heeft AZ gewoon europees voetbal volgens mij. Ook al zouden ze degraderen.

Ik heb wel gelezen dat een eventueel fair play ticket niet mag worden gegeven aan een degradant.

11 april 2013 om 12:14

Je kunt alleen beter niet degraderen dan Europees voetbal halen. Door een eventuele degradatie zul je moeten saneren, aangezien de inkomsten behoorlijk naar beneden gaan. Hierdoor heb je in "europa" ook niets te zoeken en zullen de inkomsten daarom ook niet zo groot zijn.

11 april 2013 om 14:30

Zou je denken??

11 april 2013 om 09:28

Als Az de beker wint gaan ze direct Europa in. Waarom zouden zij in vredesnaam van PSV verliezen en zodoende Europa op het spel zetten?

11 april 2013 om 09:30

Verliezen in de competitie natuurlijk heh. In de beker gaan ze er gewoon voor, want dat hebben ze in eigen hand.

11 april 2013 om 09:34

Waarom zouden zij dan in de competitie met opzet verliezen? Daar heeft Az toch totaal geen baat bij?

11 april 2013 om 09:37

Jawel als PSV de beker heeft gewonnen maar ook 1e of 2e wordt krijgt AZ als verkiezend finalist een plek. Daarom kan AZ expres verliezen om ze aan die 2e plek te helpen.

11 april 2013 om 09:40

Daar ben ik mij van bewust. Az heeft echter, ook na dit weekend, nog gewoon een reeele kans om in de nacompetitie te belanden. Waarom zouden zij dan bewust verliezen van Psv?

11 april 2013 om 09:46

Als ik AZ was zou ik meer waarde hechten aan het behoud in de Eredivisie dan rechtstreekse plaatsing voor de Europa League.

11 april 2013 om 12:25

Competitie wedstrijd is eerder dan de bekerfinale, AZ zal nooit degraderen of er moet een klein wonder gebeuren (zie programma Roda, Zwolle, Rkc). Stel dat dat wonder gebeurt zullen nooit van de JL clubs in nacompetitie over twee wedtrijden kunnen verliezen. AZ gaat de beker winnen is toch nog een kleine troost op dit zwaar teleurstellend seizoen.

11 april 2013 om 14:18

Als Psv van Ajax wint en Az van Utrecht wint kan het leuk worden.
Dan zou Az best een "toevallige" nederlaag kunnen leiden tegen psv.

11 april 2013 om 10:23

met iemand als Gertjan Verbeek zeker als coach.. Dan kan hij ineens stoppen met die discussie over Ethiek dat hij altijd voert.. Daar geloof ik ook niets van.. Zeker niet omdat PSV nog zeker niet de zekere kampioen is bij winst op Ajax.. Dus voorhetzelfde geldt moet AZ dan toch de nacompetitie in... En dan hoeft een bal meer een keer verkeerd te vallen en je bent gedegradeerd...

De nacompetitie zal voor een AZ zwaarder zijn dan voor VVV of PEC denk ik hoor. Die houden/hielden er in zekere zin rekening mee en zijn dan ook niet mentaal geknakt bij nacompetitie voetbal. Dat ligt anders voor AZ en als je dan gewoon een enthousiaste goed voetballende ploeg treft kun je zo maar degraderen..

Denk aan Roda een paar jaar geleden die er maar via penalties in bleef tegen Cambuur...

11 april 2013 om 11:22

AZ heeft het zeker makkelijker als vvv of Pec in de nacompetitie. Zie het bekerduel tegen den Bosch 0-5. Roda destijds had gewoon geen goed elftal en nu nog steeds niet. Malki, Demouge, Hupperts en Donald. De rest is echt geen eredivisie niveau. Ik zie ze er best uitvliegen tegen een Sparta, Cambuur, Volendam of zelfs Mvv en Fortuna. Laten we het hopen

11 april 2013 om 13:10

Daar kan AZ alleen op gokken wanneer het dit weekend de volle buit pakt en Roda en Zwolle geen punten pakken, maar dan nog is het veel te link, want er zijn nog 9 punten te pakken. Je denkt te makkelijk over de nacompetitie. Menig topfavoriet uit de eredivisie kon nooit verliezen, maar deed dat toch.

11 april 2013 om 14:20

Dat klopt, al denk ik dat PSV die Beker totaal niets interesseert. Die willen maar één ding en dat is de titel.
Als PSV niet bij de eerste 2 eindigt, dan hebben ze ook geen motivatie meer voor die Beker.
En AZ kan in tegendeel nog alle succes halen uit de Beker. Dan is hun seizoen niet helemaal verloren.
Ik denk dat Ajax en Vitesse voor de CL plaatsen gaan. Ajax wint bij PSV en Vitesse bij Feyenoord.
Omdat ik PSV en Feyenoord de laatste wedstrijden zeer matig vindt.

11 april 2013 om 15:26

Wat een gezeur om niks. Az moet gewoon in de competitie winnen om nacompetitie te ontlopen en de beker winnen om Europees voetbal veilig te stellen. Az zit helemaal niet in de positie om expres te verliezen. Met Utrecht en Psv thuis en Heerenveen uit als eerstvolgende tegenstanders kunnen ze zich die geintjes helemaal niet premitteren, want dit zouden zomaar eens 6 verliespunten kunnen zijn.

Ik gun het Wouters en Utrecht om Europa in te gaan. Hoop dat ze het halen,.

Hopelijk krijgen we niet weer hetzelfde gezeik als vorig jaar met Feyenoord, PSV en Heerenveen. Ik gun het Utrecht na dit seizoen ook wel om een plekje te bemachtigen voor de voorronde van de EL!

Van de huidige selectie vertrekken er wel een hoop bij FC Utrecht. Mulenga, Wuytens, Kali, Bulthuis staat in de belangstelling van Feyenoord, Van der Hoorn van PSV, Asare dacht ik gaat/moet weg. Elke keer als ze een goed team hebben moeten ze opnieuw beginnen in Utrecht....

11 april 2013 om 14:03

Het gevaar is er inderdaad, maar ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. Van Schaik had begin dit jaar gezegd dat een leegloop zoals in het verleden gebeurde niet nog een keer zou plaatsvinden en dat er per transferwindow niet meer dan drie spelers mogen vertrekken. Toen in de winterse transferperiode bleek dat er veel interesse was voor onze spelers, was iedereen al bang voor een leegloop, maar uiteindelijk vertrokken alleen Gerndt en Bovenberg.

Aankomende transferperiode zullen er misschien meer dan drie spelers vertrekken. Sowieso vertrekken Wuytens en Kali transfervrij, dat was al bekend. Asare en Mulenga moeten eigenlijk verkocht worden omdat ze boven het salarisplafond zitten. Voor de vervanging van Mulenga zou dan een aankoop gedaan moeten worden (van Duinen?). Het vertrek van Asare is met gemak intern op te vangen. Van der Hoorn en Bulthuis is het nog maar afwachten of ze vertrekken. Mocht Bulthuis verkocht worden heb je altijd Zullo achter de hand, Kenny Theijsse zit aan de deur te kloppen en in de winter werd er gesproken over een overname van Labylle van Mvv. Van der Hoorn mag eigenlijk niet weg, want die is gewoon ontzettend belangrijk voor de plannen van volgend jaar. Ik denk dan ook dat hij gewoon blijft, tenzij er een exorbitant bedrag geboden gaat worden.

waarom komt er dan extra ticket bij de playoffs, gaat AZ dan niet naar de Europa League??

11 april 2013 om 10:02

Nee AZ gaat als ze de finale verliezen alleen Europa in als PSV 1 of 2 wordt in de competitie. (mits AZ niet degradeert).

11 april 2013 om 10:06

Als AZ degradeert en ze winnen de beker, mogen ze ook gewoon Europa in?

11 april 2013 om 10:17

Maar niet als PSV beker wint, en 1 of 2 wordt. Dan gaat AZ niet als verliezend finalist de EL in

11 april 2013 om 11:09

@ Googlelt: Toch wel. Een verliezend bekerfinalist gaat altijd europa in als de bekerwinnaar zich plaatst voor CL. Ook bij degradatie.

Las laatst overigens in een stuk over PEC Zwolle en een eventueel fair play ticket wel, dat zo'n ticket (g\fair play) niet aan een degradant mag worden gegeven.

11 april 2013 om 13:12

Googlelt zegt het verkeerd denk ik. De verliezend finalist gaat europa niet in als psv 3 of lager eindigt.

11 april 2013 om 10:05

Nee, omdat als PSV de beker wint, hebben ze een Europa League-ticket daarmee gewonnen. Als PSV echter bij de eerste 2 eindigt, hebben ze recht op CL, waardoor het EL ticket naar AZ (verliezend finalist) gaat.
Wat Wouters bedoelt is, als PSV de beker wint, krijgen de El-ticket, maar als ze daarnaaast buiten de top 2 eindigen (derde of vierde), hebben ze eigenlijk twee El-tickets. Dan gaat die van de beker niet naar AZ, maar komt er een extra ticket vrij voor de ploegen die play-offs spelen.
Rare regel vade Knvb, maar het schijnt zo te zijn.

Als psv bij de 1rste 2 eindigd heb az zoiezo europees maar eindigd psv als 3rde of 4rde en psv wint de beker dan gaat az niet europa in

Maar wint az de beker gaan ze wel europa in barryballs

Dat is voor het hele nederlandse voetbal beter. Feyenoord en Ajax horen gewoon in de champions league.

11 april 2013 om 10:04

Dat heeft Feyenoord dit seizoen ook echt laten zien ja, dat ze thuis horen in de CL. Plaatsing voor de EL lukte ze al niet.

11 april 2013 om 10:36

Als je zo gaat kijken verdiend alleen aajax een europese plaats.
Psv schandelijk ten onder tegen AIK en ook Twente kon helsingborg enz. niet wegsturen.

11 april 2013 om 11:11

@ Albertino: Maar Twente heeft zich wel via een lang voortraject geplaats voor de poulefase. Dat lukte Feyenoord niet.

11 april 2013 om 13:14

dat lange voortraject was wel tegen ploegen van topklasse niveau

zou leuk zijn voor Utrecht als ze een ticket bemachtigen..
maar of ze aankomend siezoens ook iets te zoeken hebben in europa is een tweede.
ze spelen iig leuk en gedurft voetbal dus het is ze gegund!

11 april 2013 om 15:50

Welke club heeft nou wel iets te zoeken in Europa ??

PSV en Fc Twente hebben het dit seizoen ook zomaar weggeven met de reden dat ze voor de kampioenschap willen gaan: nee dan vind ik het beter dat een club als Heereveen of Utrecht de EL in gaan die alles geven

Feyrus ben ik het niet mee eens over feyenoord ik ben zelf een feyenoorder maar feyenoord hebt er ook niks te zoeken omdat we een goeie basis hebben maar de bank is gewoon slecht en ajax hebt een goeie basis en ook een goeie bank

Ik hoor Wouters nu over twee Europese plekken te verdelen in de play-offs, maar volgens mij zijn er maar twee scenario's en daar valt die van Wouters niet onder:

Scenario A: AZ haalt Europees voetbal, hetzij als bekerwinnaar of hetzij als verliezend bekerfinalist omdat PSV bij de eerste twee eindigt. De nummers 3 en 4 gaan (voorronde) EL in, de nummer 5 tot en met 8 spelen om het laatste El-ticket.

Scenario B: AZ haalt geen Europees voetbal. Ze verliezen dus de finale EN PSV eindigt niet bij de eerste twee. De nummers 3, 4 EN 5 gaan Europa League in, de nummers 6 tot en met 9 spelen om het laatste ticket.

Zo ging het vorig jaar ook. Bekerwinnaar PSV ging de Europa League in (ze werden derde in de cmopetitie), verliezend bekerfinalist Heracles mocht niet Europa in, en de nummer 5 (ik meen Heerenveen) ging ook de Europa League in. Nummers 6 tot en met 9 speelden om het laatste ticket.

Corrigeer me gerust als ik het fout heb. Denk in ieder geval dat Twente en Utrecht vol voor plek 5 moeten gaan.

11 april 2013 om 11:14

@ Komma: Helaas voor jou heeft Wouters wel gelijk. Nr. 5 moet sowiezo play-offs spelen zoals de regels nu zijn. Staat een heel epistel over op knvb.nl. Indien PSV geen 1 of 2 wordt, en de beker wint, zijn er 2 tickets te verdienen in de play-offs.

11 april 2013 om 12:26

Dat epistel zal ik ooit nog eens gaan lezen. Maar als AZ die Europa League-plaats niet pakt via de beker:
De nummer 5 speelt twee keer tegen de nummer 8 en de nummer 6 speelt twee keer tegen de nummer 7 en beide winnaars van die 'halve finales' gaan naar de Europa League?

11 april 2013 om 13:15

Klopt. Dan spelen de winnaars in de finale tegen elkaar om een beter ticket (een voorronde later hoeven instappen in de El).

11 april 2013 om 13:22

Duidelijk. Dank je wel.

Persoonlijk teken ik meer voor bekerwinst voor AZ en een 4de plek voor Psv, dat levert Nederland weer extra Coëfficiënten op. Daarnaast levert het een flinke portie leedvermaak op, waar van Maastricht tot aan Groningen, en van Rotterdam tot aan Enschede om gelachen zal worden.

11 april 2013 om 11:58

Of bekijk het aan de andere kant...

PSV wint van Ajax de beker en op de laaste speeldag de landstitel. Eindhoven zoals voorheen de voetbalstad van Nederland.

11 april 2013 om 22:07

Typisch als er prijzen zijn dat het dan opeens de voetbalstad is...

On: Na zo,n slecht seizoen hoop ik dat AZ de beker pakt en PSV punten daardoor laat liggen in competitie. Maar denk dat PSV aan de haal gaat met de beker, hebben ze toch nog wat te vieren in die 'voetbalstad'

11 april 2013 om 12:33

En waarom zingen bijna in elke stadion Helemaal niets in Amsterdam? Als het niet gaat zoals ze willen in Amsterdam? Grootste leedvermaak bij de andere clubs is als Ajax hard onderuit gaat. Maar helaas is dat niet gebeurt afgelopen twee seizoenen))

11 april 2013 om 23:21

Correctie, ze zongen ''helemaal niks in Amsterdam'' want als je dat de afgelopen 2 jaar hebt gezongen terwijl Ajax met de schaal staat dan stond je aardig voor lul.

Ik weet zeker dat Feyenoord en in mindere mate Vitesse meer gunfactor hebben als Ajax. Maar als zelfs een meederheid van de Feyenoord supporters zegt dat ze liever Ajax als PSV kampioen zien worden weet je genoeg hoe het met de gunfactor zit. Face it, PSV heeft met zijn beleid en gedrag meer afgunst opgeroepen over zichzelf dan dat Ajax normaal al heeft.

Ik snap dat met name dat AZ supporters (erg aandoenlijk alijtd) daar misschien wat anders tegen aankijken, maar die praten niet namens de meerderheid. Een meerderheid ziet liever dat PSV geen kampioen wordt.

11 april 2013 om 13:22

Misschien begrijp ik je verkeerd hoor, maar hoezo denk je dat het goed voor de coëfficiënten is als AZ ipv Utreg Europa in gaat? Omdat AZ zo'n fantastisch seizoen draait en bijna degradeert? Of misschien omdat ze volgend jaar Maher en Altidore kwijtraken?

11 april 2013 om 22:50

Misschien omdat Utrecht in de winterstop al 2 spelers is kwijt geraakt en daar bij in de zomer nog eens 3 spelers ziet vertrekken waarvan 2 transfervrij.......... ????
Utrecht heeft dit jaar dezelfde rol als ADO vorig jaar en volgend jaar is het misschien niets meer??

Ik zeg niet dat het een feit is, maar de kans is heel groot dat Utrecht volgend jaar onherkenbaar zal zijn.

12 april 2013 om 04:01

Uhm jij weet dus wat er weg gaat bij fc utrecht?, Wuytens zou kunnen blijven als utrecht europa in gaat, de eniste de sowieso vertrekken zijn Kali en Mulenga, plus Utreg krijg veer verhuurde spelers terug( een aantal verdedigers), die simpel bij AZ in de basis staan gekeken naar de verdediging van Az.

12 april 2013 om 13:32

@gerritvooijs

Als je de kwijtgeraakte spelers in de winterstop erbij haalt, moet je ook even kijken naar wat er bij is gekomen. Ik zou Bovenberg en Gerndt elke dag voor Toornstra inruilen.

ADO draaide in het seizoen waar jij het over hebt een fantastisch seizoen en veel daarvan was te danken aan de voorhoede; Bulyikin, Verhoek en Kubick (of zoiets). Zij zijn toen al die spelers kwijtgeraakt en dat bleek een ontzettend gemis te zijn. Utrecht zal niet een hele linie kwijtraken en zal met spelers als Ruiter, Bulthuis, vd Hoorn, Toornstra, Oar, Duplan, Sarota, Martensson en vd Gun nog een vrij herkenbaar elftal hebben. Daarnaast zullen er wellicht weer een aantal jonge spelers gaan doorbreken (denk daarbij aan een Ayoub, Schepers, Heerings), net als afgelopen jaar (had jij verwacht aan het begin van dit jaar dat Kali, vd Hoorn en Sarota het zo goed zouden doen?). Daarnaast zullen er dit jaar ook één of twee gerichte aankopen gedaan worden, die wellicht iets toe kunnen voegen, Utrecht is nu echt een opbouwende club waarbij het sportief en financieel steeds beter gaat. Europees zou een fantastische ervaring en beloning voor deze groep zijn.

Vergeet ook niet dat Utrecht het de laatste keer in Europa gewoon goed gedaan heeft.

12 april 2013 om 15:08

@filmfreak

De reden dat het beter is als PSV naast alles grijpt en 4de word en AZ Europa ingaat ten koste van PSV heeft niet zozeer met mijn voorkeur van AZ boven Utrecht te maken. Kwalitatief verwacht ik volgend jaar een sterker Utrecht als AZ, maar door omstandigheden denk ik toch dat het andersom beter is voor het Nederlands voetbal.

1 AZ heeft de afgelopen jaren veel punten gehaalt Europees, mochten ze de poulefase bereiken hebben ze een betere kans op een goede loting als Utrecht. Daarnaast is AZ slechts 1 ronde verwijderd van die poulefase omdat ze instromen in de play-off ronde. Utrecht daar in tegen moet ook de 3de voorronde overleven.

2 In mijn scenario komt PSV op een 4de plaats en moet dus in de 3de voorronde overleven. Dat lukt PSV natuurlijk met gemak, 4 overwiningen op weg naar de poulefase zijn bijna een zekerheid. Mijn hoop is dat Twente de play-offs wint, die zullen vanuit de 2de voorronde ook wel de poulefase bereiken

Uiteraard is het bekeken vanuit het scenario van een Ajacied, want in scenario''s waarin Ajax naast de titel zou grijpen zouden mogelijk ook voordelig kunnen uitpakken voor het Nederlands voetbal. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, en ik snap best dat aan het verhaal dat Utrecht kwalitatief sterker is als AZ en wanneer PSV voorronde CL speelt ook sterke kanten zitten.

Duidelijk verhaal en ik deel de argumenten van jan Wouters. Bij psv komt vaak wat los tegen Ajax. Maar Ajax is goed in beslissings wedstrijden. Psv heeft thuis al een tijd niet gewonnen van Ajax en laatste winst was door blunders van pieter vink (4-3 wedstrijd).

11 april 2013 om 12:00

Ajax heeft in dit jaar en vorig jaar thuis gewonnen van PSV door de scheidsrechter. Het word tijd dat PSV een keer de arbitrage mee heeft.

11 april 2013 om 23:25

Ja natuurlijk, PSV verliest van Ajax en het is de schuld van de arbitrage.

Op welke manier vraag ik me af ? want bij de 3-1 zege heeft de scheidsrechter een rode kaart van Marcelo over het hoofd gezien (de tuchtcommisie zag het wel) en was Ajax oppermachtig.

De 2-0 zege was ook niks op aan te merken, de strafschop was 100 procent terecht en PSV creëerde helemaal niks.

die ene keer dat we afhankelijk waren van die gasten in amsterdam word je weer teleurgesteld als utrech fan anders was plek 5 gewoon direct europa in nu moeten we weer die achtelijke play offs in
laten we hopen dat we wat geluk in bepaalde situaties hebben

Waar utrecht hoopt op een overwinning voor ajax zal men in arnhem en rotterdam hopen op een overwinning van de thuisclub.
Bij verlies van psv is voor feyenoord en vitesse eigenlijk alleen de tweede plaats nog haalbaar en bij winst van psv ligt het kampioenschap geheel open en zal volgende week in een rechtstreeks duel uitgemaakt worden of vitesse of feyenoord zich blijft roeren voor de 1e plaats.
Ik hoop op winst voor psv zodat de competitie waarschijnlijk spannend blijft tot op 't laatst.

Mocht Psv van Ajax winnen
En ze winnen van Az (Of Az "laat" ze winnen) dan zie ik psv wel bij de 1e twee eindigen.
Psv moet dan nog tegen Groningen en Nec thuis
En op bezoek bij Twente.
Enige gevaar is dan nog Vitesse die ergens een keer punten moet verspillen bij Roda of Feynoord uit.

Wint PSV niet van Ajax is het einde oefening voor PSV in top 2 lijkt me, zie Vitesse max 1 verliezen en tsjah met AZ en Twente uit terwijl PSV uit al zo dramatisch is durf ik daar wel mijn bankrol op te zetten. Hoop het ook.

Iedereen die denkt dat AZ PSV gaat laten winnen moet even goed kijken waar AZ staat en welk programma AZ nog voor de boeg heeft, elk puntje is welkom en ik denk ook dat het beter is als AZ volgend seizoen geen europa league gaat spelen, dat bespaart weer een afgang in de El.
Hoop en denk wel dat ze de beker gaan pakken

Ik ,als Utrecht fan hoop dat Utrecht niet nu de Europese wedstrijden gaat halen.
gezien de schulden zou het leuk zijn maar wat heeft Nederland eraan Europees gezien.
Op basis van het afgelopen seizoen heeft er maar een club recht op Europees voetbal(behalve de top 5 dan) en dat is Fc Utrecht. Alleen vertrekken er teveel spelers om tot iets te komen in Europa.
Dus laten we lekker bv 6de worden om volgend jaar met andere spelers en een gezonde club het beter te doen en dan Europees het beter te kunnen doen.

maar goed dat is mijn mening

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren