Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Plannen Ajax spraken Djuricic niet aan: 'Ik ga naar het buitenland'

Laatste update:

Filip Djuricic maakt het seizoen af bij sc Heerenveen, tenzij clubs uit Rusland of Oekraïne de valse spits nog weten aan te trekken. Die kans lijkt echter gering, want de Serviër sloeg al een aanbieding van CSKA Moskou af en hij heeft meermaals laten weten tot de zomer in het Abe Lenstra Stadion te willen blijven. Op de slotdag van de recente transferperiode in Nederland deden FC Twente én Ajax nog navraag bij Heerenveen naar de status van Djuricic.

/

Dat bevestigde Heerenveen-voorzitter Robert Veenstra onlangs, maar tot een transfer kwam het niet. Joop Munsterman, de voorzitter van Twente, bevestigde hiernaast in De Telegraaf dat zijn club met Heerenveen in gesprek is over een zomerse transfer. Ook daarop lijkt de kans klein, want in gesprek met de Servische krant Vecernji Novosti zegt de 21-jarige dribbelaar een buitenlands avontuur te opteren boven een langer verblijf in de Eredivisie.

“Ik wilde hier tot juni blijven en bovendien had FC Twente geen geld”, zegt Djuricic. “Ik heb ook met Ajax gesproken, maar de plannen van de directeur en trainer spraken me niet aan. Ik weet voor 99 procent zeker dat ik Nederland in de zomer ga verlaten, het is tijd om een stap voorwaarts te maken en hopelijk kom ik bij een topclub in een sterkere competitie terecht.” De negenvoudig international, twee doelpunten, is aan zijn vierde seizoen in Friesland bezig en hij staat tot volgend jaar zomer onder contract.

Filip Djuricic moet voor een Nederlandse topclub gaan spelen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waarschijnlijk is hem door Ajax verteld dat hij een salaris van rond de miljoen zou verdienen terwijl hij meer zou willen en hem zou ook een lang contract geboden zijn.

10 februari 2013 om 00:20

Waarom direct afgaan dat het allemaal om geld draait? Het zou ook wellicht kunnen dat ze bij het aanblijven van de Jong en Eriksen hem helemaal geen basisplaats kunnen garanderen, wat cruciaal is voor op zijn leeftijd.

10 februari 2013 om 00:26

Eriksen gaat vrijwel zeker weg en bij Siem is de kans ook erg groot, dus hij zal gewoon voor de basis gehaald zijn.

10 februari 2013 om 00:31

Ja, maar niet de rest van dit seizoen. Verder kan het ook zo zijn dat ze voor hem een andere positie in gedachten hebben dan hijzelf.

10 februari 2013 om 01:00

Ik denk dat jij gelijk hebt ja. Als hij in de winter zou komen, dan had hij voor op zn minst een half seizoen geen basisplaats gehad. Daarna wel, maar ik denk niet dat hij zin had om daar op te wachten. Ook zal hij meer kunnen verdienen in het buitenland. Is zijn goed recht, jammer voor Ajax en de eredivisie, maar een keuze die te begrijpen is.

Edit: Ook de keuze voor een sterkere competitie is te begrijpen, het hoeft niet om geld te gaan natuurlijk.

10 februari 2013 om 02:46

Vind de keuze helemaal niet te begrijpen.....weer het typische voorbeeld van een 'jongetje' die denkt dat hij gelijk de wereldtop aankan. Deze jongen moet nog 2 jaar spelen bij een Twente, PSV of Ajax. Blijft toch jammer dat er weinig voetballers zijn die het verstand hebben van een Van Nistelrooy, Suarez etc etc die bewust hun stappen kiezen om optimaal te kunnen groeien. Maher lijkt ook zo'n speler te zijn al is dat natuurlijk afwachten.\

Prima speler hoor die Djuricic maar hoe oud is hij nu? Deze jongen moet wekelijks spelen en niet naar een topclub in een topcompetitie gaan want daar zal hij verpieteren en zal hij zijn carriere geen goed mee doen. Maja verstand en topvoetbal gaan jammer genoeg niet vaak samen.

10 februari 2013 om 04:08

Prima maar dan moet hij niet naar een topclub in een sterkere competitie want daar komt hij helemaal niet aan de bak.
Jet ziet bij de Servische nationale ploeg maar al te goed dat hij en ook Tadic daarvoor nog niet het niveau hebben.

10 februari 2013 om 11:46

Maar Tadic was gelukkig wel zo slim om eerst naar Twente te stappen

10 februari 2013 om 01:36

Wie zegt mij dat het hele verhaal überhaupt waar is. Waarschijnlijk weer een verkeerd geciteerd verhaal zoals we die zo vaak zien.

10 februari 2013 om 11:13

Denk dat ze hem op de plek van Poulsen willen zetten. Een voetballer op die positie heeft de voorkeur, terwijl een balafpakker als Poulsen ook goed werkt. Het is met Theo geprobeerd en hoewel dit een ander type is verwacht ik dat hij daarom niet wil. Als het interview überhaupt echt is.

10 februari 2013 om 12:39

Vind hem toch niet bij Ajax passen, een sulejmani 2.0 gevoel voor mij.
Vind hem te licht.
En nee dit heb ik altijd al gezegd, sommige ajacieden zien hem graag komen, ik totaal niet.

10 februari 2013 om 13:34

Djuricic vlak voor de verdediging zetten is wel het meest domme dat je kan doen. Het is namelijk geen spelverdeler maar een pure dribbelaar.

10 februari 2013 om 11:33

Ik denk niet dat het geld is, ik denk dat Ajax hem als rechtsbuiten wou aantrekken en dat hij dit niet zag zitten.

Dat moet hij echt niet doen, een tussenstap in de top van de Eredivisie zou beter voor hem zijn. Hij is denk ik nog niet klaar voor de topclubs. Het is een enorm goede speler maar ik wil wel zien hoe hij het bij Ajax of PSV zou doen.

Hij wil nu naar een buitenlandse topclub? Wat doen? 4 jaar op de bank wegrotten en dan in de 2e divisie terechtkomen? Nu de overstap naar Ajax, Twente, Psv of Feyenoord en over 2 of 3 jaar verder kijken. Nu zal hij daar nooit spelen. Heeft zoveel talent alstjeblieft verpest dat niet.

10 februari 2013 om 13:56

Feyenoord zie ik niet als een grote stap vooruit hoor

10 februari 2013 om 14:36

Ik moet hier toch weer even om lachen hoor. Soms zijn er van die exceptionele spelers die een tussenstap niet nodig hebben. Djuricic is een bijzonder wonderkind. Koos bewust voor Heerenveen met een aanbieding van Chelsea en Manchester United op zak. Hij heeft geen Ajax, Twente of PSV nodig om een grote stap te maken.

Feyenoord maakt überhaupt geen kans op Djuricic.

Tja hij vond zeker dat Ajax te weinig salaris bood. Jammer dan. Ga dan maar lekker in het Oostblok spelen, waar haast niemand je meer kan zien.

10 februari 2013 om 00:25

Hij heeft het over de plannen, niet over het geld. Dat staat er.

Ajax heeft hem ook niet nodig. Ze hebben het Servische talent Meleg toch al voor zijn positie?

10 februari 2013 om 00:29

Dat is ook maar afwachten wat het met hem wordt. Je kunt nooit weten of hij überhaupt ooit het niveau van Djuricic gaat halen.

10 februari 2013 om 14:28

Maar dan heb je ook nog Andersen die op die positie kan spelen.

Maar goed het zou een beetje arrogant zijn om nu te zeggen. Hoe kan het dat hij niks in de plannen van Ajax ziet? Maar dat is zijn goed recht niet iedereen hoeft bij Ajax een goed gevoel te krijgen.

Wellicht wordt dat ook mede bepaald over hoe Ajax met zijn landgenoot Sulejmani omspringt nu door hem op de tribune te houden.

Maar zoals Dirk al zegt is Djuricic nou niet een must voor Ajax. Zou leuk zijn om hem erbij te hebben maar kunnen ook prima zonder. Want we hebben genoeg alternatieven. Stiekem hoop ik nog steeds (misschien tegen beter weten in) Dat Maher naar Ajax zal komen als De Jong of Eriksen vertrekt.

Ik denk dat hij het beste naar Twente kan gaan, ze missen daar een hoop creativiteit die Djuricic goed kan brengen. In het buitenland zou ik niet weten waar hij heen moet. Valencia misschien? Of misschien een club als Leverkussen of Schalke? De Engelse sub top lijkt mij te hoog gegrepen. Ik denk dat hij veel beter in de duitse of Spaanse competitie zou passen.

Daar is hij nog lang niet aan toe! Laat hem asjeblieft nog twee jaar (minimaal) in Nederland spelen, want het buitenland red hij nog niet. Speelt nu een jaar redelijk, maar vind hem vaak ook nog te speels en te wild.

Leuke speler,goede techniek maar geen rendement.

10 februari 2013 om 00:36

Z'n rendement wordt wel beter als hij in een goed draaiend team komt. Krijgt ie meer kansen, en vooral een overwinningsgevoel. Mentaal moet je sterk zijn en goed in je vel zitten op een goed rendement te halen

10 februari 2013 om 01:17

Overwinningsgevoel word je mee geboren,zit in je.
Kun je niet kweken.

10 februari 2013 om 01:27

Hoeft niet natuurlijk. Wij draaien op het moment best aardig, maar bijvoorbeeld Christian Eriksen heeft ook vrijwel geen rendement en Fischer daarentegen weer wel.
Denk dus niet dat Djuricic bij een club als Twente of Ajax ineens meer gaat scoren, een belangrijke speler kan het dan uiteraard nog steeds zijn.

10 februari 2013 om 01:34

Hahaha word je mee geboren. Een boef wordt zeker ook geboren met een slechte ziel. Mensen worden gevormd door situaties, en ik snap niet hoe je kunt ontkennen dat voetballers in een beter draaiend team meer zouden scoren en zich beter voelen.

Overwinningsgevoel krijg je van overwinningen, niet vanaf je geboorte.

Die jongen heeft zichzelf wel erg hoog zitten als je dit zo leest. Hij kan wel de beste speler van een middelmatige club in Nederland zijn, maar dat maakt je nog geen speler die bij een topclub in een topcompetitie mee kan. Ach, we zullen zien hoe hij het doet na de zomer. Hoop hem nog een tijdje in Nederland te zien.

Laat je maar niets wijs maken.hij heeft allang een principe accoord met Fc Twente. Ook isfc Twente al rond met Heerenveen voor een bedrag tussen de 4,5 en 5 miljoen. Dat is ook de reden dat hij Ajax heeft afgezegd, hij gaat komend seizoen naar Fc Twente.

10 februari 2013 om 00:30

Tja, hopen dan dat hij met 'buitenland' buiten Friesland bedoeld, anders gaan we hem niet zien in Enschede, als je hem op z'n woord mag geloven.

10 februari 2013 om 00:41

Slap geouwehoer weer! Zat je toevallig bij de onderhandelingen? Dacht het niet!!! Als je er zoveel over wil vertellen, vertel dan gelijk je bron erbij. Komt iets betrouwbaarder over.

10 februari 2013 om 01:00

Maar als je mocht kiezen: Twente of Ajax. Dan is de keus toch snel gemaakt! Dan kun je lekker veel leren van Jonk, Bergkamp, Stam en de Boer. Ik weet niet wie er in de technische staf van Twente allemaal zit, maar denk dat die wel stuk minder zijn dan die van Ajax.

10 februari 2013 om 11:40

Ja met alle respect waarom zou je naar Twente gaan als je naar Ajax kan en het buitenland lonkt. Bij Ajax heb je meer kans op de landstitel, meer kans op CL voetbal, en in Europa zet je leuke prestaties neer ipv af te gaan in een poule van niks in de EL. Met alle respect maar waarom zou je dan naar Twente gaan? Hooguit omdat je bij Ajax geen basisplaats zou hebben misschien of niet op je favoriete positie kon spelen.

Jammer had niet misstaan bij Ajax maar ben wel benieuwd wat die plannen waren bij Ajax, zullen we waarschijnlijk nooit weten.

Schalke 04, HSV zijn leuke clubs in het buitenland voor hem.

Hij had Manchester United ooit afgewezen om bij Ajax te kunnen voetballen, maar Ajax wilde hem om de 1 of andere reden toen niet. Hij had toendertijd voor SC Heerenveen gekozen en het lijkt me sterk, maar heel misschien heeft hij een sportieve wrok tegen Ajax gekoesterd.

Ajax heeft veel, maar dan ook zeer veel mogelijkheden voor jonge spelers, zeker met deze project. Alleen als hij daarnaartoe gaat zal hij flinke concurrentie hebben van Eriksen, De Jong, Serero en in mindere mate Fischer (omdat hij linksbuiten staat momenteel).

10 februari 2013 om 01:50

Nee het lag volgens mij een tikkeltje anders. Hij wou wel bij United tekenen, maar hij kreeg geen werkvergunning. Zelfde verhaal als Sulejmani en Aston Villa.

Muhren had hem voor Ajax gescout toen hij 17 was, maar door het aantrekken van Eriksen was de komst van Djuricic toendertijd overbodig. Dus op zich zou het best kunnen inderdaad dat hij wat wrok koesterd tegen Ajax.

Van onderin de eredivisie naar een topclub in een topcompetitie? Dan kies je dus niet om te voetballen. Lijkt me niet verstandig, want die stap is gewoon te groot. Tussenstap via topclub Nederland of middenmoter in topcompetitie is verstandiger.

Ben wel benieuwd naar welke aspect van de plannen van Ajax hem niet bevallen. Hoe dan ook, het beste in het buitenland zou ik dan maar zeggen. Had eerder de verwachting dat hij naar Twente ging, maar de prioriteiten lijken veranderd.

10 februari 2013 om 01:09

Helemaal met je eens. Ajax wil weer de absolute top van Nederland worden en mee gaan doen met de de beste 16 van Europa. Ik zie niet zo wat mijnheer bedoeld met de plannen spraken me niet zo aan. Klinkt nogal ongeinteresseerd en arrogant. Maar dat recht heeft ie natuurlijk. Ik kan trouwens nog steeds nauwelijks begrijpen waarom Ajax met Djuricic zou willen halen afgelopen winter. Geweldig talent hoor Djuricic, maar Ajax heeft heel veel talent en zelfs kwaliteit op dit moment.

10 februari 2013 om 01:21

Ik denk dat Ajax oriënterende gesprekken voerde, iedereen weet dat De Jong en Eriksen allerminst een zekerheid voor volgend seizoen zijn. Gezien de vele interesse in Djuricic lijkt me voortijdig oriënteren niet verkeerd. Er zal denk ik geen moment een serieus gesprek zijn geweest om hem deze winter te halen, alleen als er misschien last minute iemand weg zou gaan.

10 februari 2013 om 01:26

Kijk eens wat Ajax heeft op het middenveld, voor nu en in de toekomst: Serero, Meleg, Andersen, Schone, Klaassen, Fischer. Nu zijn er een aantal die best nog het een en ander moeten bewijzen, maar ik dacht dat er een nieuw beleid was. Met dat nieuwe beleid is het niet logisch om goed geld uit te trekken voor Djuricic of Maher, terwijl je geinvesteerd hebt in talent voor de toekomst.

Ik denk dat bij een vertrek van Eriksen en De Jong dit moeiteloos opgevangen kan worden door Fischer en Serero. Dan krijgen Meleg en Klaassen nog wat extra tijd en zal Andersen doorschuiven naar de linksbuiten positie.

10 februari 2013 om 11:44

@ klopper
Ik denk dat je daar dan wel erg makkelijk over denkt. De Jong is zo belangrijk voor Ajax, hoe kan Serero die weinig heeft laten zien tot nu toe dat zomaar moeiteloos opvangen dan over een paar maandjes? Klaassen is langdurig en zwaar geblesseerd. Die is net klaar met revalideren als het nieuwe seizoen begint. Daar zou ik mn geld ook niet opzetten.

Verder ben ik blij dat ze Djuricic niet halen. Liever een goedkoop talent. En als je dan echt de portemonnee trekt, haal dan Maher. Dan heb je in elk geval een NL international weer. Als je Eriksen voor een vet bedrag verkoopt en je kunt Maher terughalen voor minder, dan heb je een fantastische deal. Nieuw beleid of niet.

10 februari 2013 om 13:14

Blijkbaar heb je weinig inzicht en lees je niet goed. Ik heb het over het duo Serero/fischer, niet Serero/klaassen en geef zelfs aan "dan krijgen Meleg en Klaassen nog wat extra tijd..."

Verder Serero was tot zijn blessure de aanjager en de 'beste' bij Ajax. Of hij dat echt waar zal maken blijft altijd de vraag, maar om te zeggen dat ie weinig heeft laten zien is onzin.

Het is Djuricic' goedrecht om te vinden dat de plannen hem niet aanstaan van Ajax. EWn het is zijn goedrecht om een buitenlands avontuur aan te willen gaan.
Waar?. Dat zullen we zien. Voor hem valt te hopen op een voetballende ploeg....want bij ene counterploeg of een ploeg dat veelal niet zelf het spel maakt, verwacht ik niet dat hij goed zal renderen.

En natuurlijk speelt ook de financien een rol. Of het een beslissende rol speelt?. Ach, dat maakt niet uit.

Hoe dan ook.... blijft jammer dat ie de competitie verlaat..... maar nogmaals, het is zijn goedrecht. En als ie wel had gekozen voor een NL club, maar hij had er gevoelsmatig niet helemaal achter gestaan......dan was de kans groot geweest, dat ie zou floppen (of het nu Twente of Ajax zou zijn geweest). Je hebt immers alleen wat aan een speler als ie ook bewust er vol voor wil gaan èn niet iemand die alleen maar komt omdat ie toch nergens iets beter kon vinden/krijgen. Zo'n speler zou je dus niet eens meer moeten willen begeren als Twente of Ajax zijnde..... dus ik hoop dat het boek Djuricic gesloten is en men naar de volgende optie serieus gaat kijken......

Lijkt me een te grote stap ook voor hem. Jammer dat hij Ajax heeft afgezegd had het een prima aanwinst geworden. Vreemd dat alle Twente fans zo overtuigd zijn dat de deal al beklonken is. Waarom zou hij dit dan zeggen in de media?

10 februari 2013 om 13:46

misschien dat Djuricic en Twente een afspraak hebben gemaakt om dit pas in de zomer naar buiten te brengen??
Anders zou ik het ook niet weten.

Benieuwd wat precies niet aanspreekt.

Maar goed, helemaal daarbuiten denk ik dat voor hem die tussenstap niet onverstandig zou zijn.
Leuk hoor bij Heerenveen in de eredivisie laten zien wat je kunt maar daar is 1. amper druk, in ieder geval niet zoveel als bij de top 2. geen europees voetbal, als je nu de stap maakt zonder ook maar 1x getest te zijn op hoger niveau, tja, dan is de kans dat je te lang moet wennen aan het niveau/dat je het niveau niet aan kunt wel veel groter.

Enige voordeel is het financiële aspect lijkt me...
De stap van Heerenveen naar europese subtop is gewoon te groot...

ik hoef hem ook niet te zien bij ajax. of maher, maar eigenlijk nog liever gewoon opvangen met eigen jeugd.

10 februari 2013 om 13:48

Snap dat jullie veel eigen jeugd willen laten doorstromen maar als je de kans hebt om een supertalent als Maher te strikken moet je dat gewoon altijd doen als de financien het toe laten.
Maher is imo een nog groter talent dan wat Erikssen is.

10 februari 2013 om 15:12

ja, dat ben ik met je eens.

misschien was mn zinsbouw wat verwarrend,maar wat ik bedoel te zeggen is dat ajax geen spelers moet kopen maar dat ze het nu verder gewoon met eigen jkeugd moeten doen. alleen voor adem maher zou ik het gerechtvaardigd vinden. al betaal je twaalf miljoen.

en ook ik vind maher beter als eriksen.

88 wedstrijden en 18 doelpunten gescoord .....indrukwekkende cijfers om naar een sterkere competitie mee te gaan !!!

10 februari 2013 om 11:46

Daar sla je wel de spijker op zijn kop ja. Het ziet er leuk uit maar het rendement is nihil. En zo'n speler hebben we al bij Ajax, Eriksen!

11 februari 2013 om 00:00

Sommige spelers denken te snel dat ze een stap hoger aankunnen en falen hopeloos.....zelfvertrouwen of arrogantie wie zal het zeggen .....ik ken nog zo 2 die dachten dat ze onze pintjesliga ontgroeid waren en met hangende pootjes terugkwamen nl jovanovic en mbokani

Deze jongen spreekt mij ook niet aan. Maakt soms sierlijke acties, maar zet verder weinig prestaties neer. Voegt niet veel toe aan Ajax.

Prima dit dat hij niet naar Ajax wil!!
Ajax moet voor Adam Maher gaan die jongen ontwikkelt zich zo goed nu ook al in het Nederlands Elftal.
Deze jongen is de transfersom ook gewoon meer dan waard en ik zou het zonde vinden als hij naar PSV zou gaan want daar komt Maher niet tot zijn recht!!!!!
Hoop dat ajax hem gaat halen als opvolger voor De Jong en Eriksen en Poulsen die waarschijnlijk bezig zijn aan hun laatste seizoen bij Ajax!!!

10 februari 2013 om 07:54

De plannen van Ajax spraken hem niet aan? Benieuwd wat hij daarmee bedoelt. Salaris? Positie? Status in de selectie? Een jongen van zijn leeftijd zou toch dolblij moeten zijn onderdeel van dit Ajax te mogen zijn. Met de huidige technische staf kan hij zoveel bijleren. Hij wil al naar een topclub, maar hoe ver is hij nu werkelijk? Prima voetballer hoor, maar dit seizoen breekt hij pas door. Daarvoor vond ik hem vaak onzichtbaar.

10 februari 2013 om 11:16

Ik denk dat Maher behoorlijk tot zijn recht komt met het aanvallende positiespel van Psv. Is toch een speler die graag diepte in zijn spel gooit. Dan lijkt me het tikkie breed voetbal van Ajax minder zijn ding.

Die verhalen over een afspraak met Twente om in de zomer die overstap te maken, lijken hiermee van de baan.
Tegenstrijdige berichten over deze uitstekende voetballer zijn aan de orde van de dag.

Kan me een overstap naar het buitenland voorstellen, maar de Europese subtop meteen is zelfs voor hem een (nog te) grote stap, ben ik bang.
Zou inderdaad eerst nog een paar jaar bij een Nederlandse topclub gaan spelen. PSV misschien ??

We zullen het zien in de zomermaanden, ben benieuwd !

P.s. dat de plannen van Ajax hem niet bevielen, is zijn goed recht maar zegt ook veel over hemzelf.
Hoop dat hij zichzelf niet overhyped nu en tegen een muur komt op te lopen.....talent en mentale instelling moeten altijd in balans zijn om door te kunnen groeien namelijk......

Hij moet wel een kleinere stap maken want als hij gelijk die stap maakt dan heeft hij het risico dat hij door de mand valt.

Nou, dat is dan duidelijk.
Daar horen we na de zomer nooit meer iets van, behalve dan in de verre toekomst misschien een berichtje over een eerste ronde eufa cup wedstrijdje ergens in een vergeten land.

Laat hem lekker gaan. Ik zou graag willen weten waarom hij Ajax' plannen niet goed vond, maar ik zie hem dan liever naar het buitenland vertrekken dan voor Twente spelen. Persoonlijk neemt hij in mijn mening een te groot risico, maar waarschijnlijk gaat hij buiten de grenzen van Nederland ook meer verdienen.

''kom ik bij een topclub in een sterkere competitie''

en goede voetballer maar nu krijgt hij het wel erg hoog in ze bol. Top van Nederland lijkt me een prima stap voor deze jongen

Ik denk dat hij bij Ajax als rechtsbuiten zou gaan spelen tot het moment dat Eriksen vertrok. En dat Djuricic dat niet wilde omdat er voor hem het risico bestaat dat Eriksen blijft.

Joh, ga lekker banken in een "topcompetitie" . Dit wordt weer een gevalletje wegkwijnen.

ik blijf zeggen dat je bij ajax, psv of twente nou niet echt veel meer bij kan leren. De spelers die daar spelen zijn niet echt veel beter dan wat de subtop heeft te brengen dat zie je ook wel want elke wedstrijd is wel weer de vraag of een van de topclubs hier gaan winnen. Nee, toppers van de subtop kunnen de nl top wel overslaan.

10 februari 2013 om 11:47

Onzin wat je zegt. Als dat zou kloppen zou Heerenveen zomaar kampioen kunnen worden of noem maar een willekeurige middenmoter. Utrecht draait top en kan het de kampioenskandidaten niet eens echt lastig maken op de ranglijst. Daarnaast speel je bij de Nederlandse topclubs nog Europees voetbal, een ervaring die je op alle fronten beter maakt en als je dan de stap naar een grotere competitie maakt is de kans van slagen groter (ik zeg groter, geen garantie van slagen).

Al met al, een tussenstap naar Twente, Ajax of PSV is zo gek nog niet.

Meneer wil naar een topclub in een sterkere competitie. Denk alleen dat de topclubs in de sterkere competities niet op Djuricic zitten te wachten.

Ik ben benieuwd naar de plannen die Ajax zou hebben gehad; die plannen zouden toch niet zó slecht zijn geweest?!

Missen we niks aan, lekker die centen in je zak houden en van de zomer Maher halen. Geld genoeg als je Eriksen en de Jong verkoopt.

hier begrijp ik niet zo veel van. Hij kan nog genoeg leren in Nederland en vooral bij Ajax of Twente. Hij overschat zichzelf nu iets te veel want hij speelt helemaal niet constant. Pas dan kan hij naar een topclub in het buitenland. En als hij dan toch weg wil kan hij misschien vervanger van Holtby worden bij Schalke 04.?

Hij weet zeker dat hij in Juni weggaat. Misschien houdt Heerenveen hem wel aan zijn contract.

Hij is pas 21 jaar, speelt bij (met alle respect Heerenveen) 2 seizoenen leuk voetbal in de (met alle respect) Eredivisie en meneer hoopt dat er in de zomer een buitenlandse topclub op de stoep staat. Ik ruik zelfoverschatting. Ik gun het hem van harte, maar ik ben niet van mening dat hij uitgeleerd is hier. Laat hem dan naar Ajax gaan, om leren om te gaan met de druk van een topclub. Of hij gaat naar Twente, een club die ambities heeft om naar de top te gaan en daarnaast ook goed is in het ontwikkelen van voetballers (ajax trouwens ook).

Maar goed, wellicht zit ik er naast en komt deze zomer Real Madrid met een leuk contract...

10 februari 2013 om 14:38

Je zit er inderdaad naast. Djuricic draait al voor het vierde seizoen mee, wat de rest van je reactie dus overbodig maakt.

11 februari 2013 om 10:50

Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd zie ik.
Ik zeg alleen dat hij 2 seizoenen leuk speelt...niet dat hij er 2 seizoenen speelt...

Jammer.

11 februari 2013 om 14:39

Djuricic maakte al in zijn eerste wedstrijd (uit bij Rkc) een hele goede indruk, en doet het al die seizoenen al meer dan prima. Dat hij 'pas' 2 seizoenen leuk voetbalt, kan ik het dan ook absoluut niet mee eens zijn.

12 februari 2013 om 10:04

Toch valt hij nu pas op in Europa en Nederlandse clubs.

12 februari 2013 om 11:58

Dat is incorrect gezien het feit dat Manchester en Chelsea hem al ruim 4 jaar volgen. Daarbij werd hij kort na zijn debuut al gevolgd door Juventus, dat was in 2010.

11 februari 2013 om 18:57

Djuricic is een toppertje hoor, hij is zeker van het niveau van Maher, of misschien wel hoger! Djuricic hoor je nooit klagen, en Maher wel.

Deze jongen is hoe oud ook alweer? Speelt leuk voetbal, maar lang geen wereldster. Vind hem nu al zwaar over de top vl plezier bij een Duitse topploeg en vergeteldheid bij Spartak Moskou.

Hij hoeft nu ook zeker niet meer naar Twente te komen! Ik hoop dat we deze zomer weer flink cashen en investeren in duurzaam beleid: namelijk jeugdige talenten aankopen zoals Luuk en Nacer!!

Kansen komen er zeker wel weer langs!

Nou VZ schrijft toch wel een stuk anders dan de Servische kranten. In de Servische kranten zeiden ze dat Djuricic graag in de Eredivisie wilt blijven en dan over een paar jaar naar een andere competitie wilt gaan. Eerst was Twente geintresseerd maar die kunnnen hem niet betalen omdat ze Fer niet aan Everton hebben verkocht. En nu is Ajax geintresseerd omdat Ajax hoogwaarschijnlijk de Jong en Eriksen kwijt raken in de zomer en daarom willen ze Djuricic er voor in de plaats halen. Ik denk zelf dat Djuricic toch wel voor Ajax gaat kiezen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren